Válasz #1281. hozzászólásra
Köszi a tanácsot az 55-höz.De még mindig ugy néz ki,hogy a sötétben tapogatózom,mert még nem tudtam dönteni.Mert ki ezt ki azt dicséri.Na az biztos,hogy a65-ös az már felső kategóriás bálázó.De ha nemveszed tolakodásnak megkérdezném,hogy menyiért vásároltad a 65-öst.
Én 1 évet dolgoztam markant 50-el, nagyon meg vagyok elégedve vele szerintem az 55 még jobb választás, mivel szélesebb a felszedője, nekem is egyedül ez volt a gondom az 50 essel, hogy keskeny a felszedő. Most vettem egy 65-öst a nagyobb teljesitmény miatt, még nem próbáltam, ki, de az 50-es az nagyon jól ment egész szezonban, szerintem jó választás a claas.
A mai világban 1 motor sem bír ki annyit mint azok a -80-90-es években gyártott motorok vagy autók!!! Ez az agyon eletronikázott szarok televannak hibalehetőséggel, de kinek a pap, kinek a felesége!!
Bocs hogy bele pofázok, de nézd meg pl az AUDI TT, A3-at győrben gyártják illetve jó néhány alkatrészét is akkor itt sem beszélhetünk ugye német precizitásról ugye? vagy mégis?!
Én megint azt a tippet mondanám, hogy nincs elég anyag, massza, amit össze lehet préselni... egy marék szalmát, szénát ha bedobnak a villák, az nem egyenletesen minden hova, csak az egyik felébe.... Próbálják ki egy rendes vastag renden hogy mit produkál... Vagy még egyszerűbben egy sebességgel dobja feljebb a járgányt, hogy gyorsabban haladjon.. Ez csak egy tipp...
Az egyik oldal rovidebb mint a masik. Hat igen nem egeszen pontosan fogalmaztam (sorry ezert) mert lazanak nem laza egyik zsineg sem csak rovidebb a bal oldalso.
Szerintem ez akkor is valahol sumákság, azt gondolod igazi német minőség ott van a fejedben a német precizitás, és megdöbbenve látod, hogy KOREA!!! Én fentertásokkal vennék egy ilyet!! Igaz már a gyárban sem mindenki ős német szerintem, kint Harsevinkelben volta élég érdekes arcok mikor kint voltunk!!
Szerintem azt nem engedik meg h szart rakjanak össze az túl nagy égés lenne ha selejtes cucc kerülne ki Claas néven. Nekem megfelelne az is ha kapnék belőle egy újat
Lásd az RK-t Claas licensz még is mindenki szereti és bevált gép vagy ott a hesston vagy a VOgel ekék stb stb
Sajnos sok parcellát csinálok én is, sok helyen még keresztbe se férek el. Ipszilon fordulással könnyen meglehet fordulni, vagy többszöri tolatással.
Leállítással nincs gond szabadon futos gépel vagy gardánal, max fordulaton is kilehet kapcsolni. A indítással van gond ott csapkod minden.
De mindenki úgy csinálja ahogy jónak látja!
#1. hozzászólás, Daves küldte be 2012-08-12 17:50:13-kor | [TÖRÖL] | Felhasználó kitiltása: egy napra | egy hétre | egy hónapra
Sziasztok! Szeretnék venni majd egy kis bálázót, de szerintetek milyet??? nekem vmi gyors bálázó kellene! Fortschritt-ban melyik tipus a gyors bálázó segítsetek. köszönöm. :D
Na pont ebbe fognak belebukni még ők is, nagy Német minőség Koreából, beszarás!!! Ezért fogja a Német állampolgár szétszedni a vezérkart!! Adó rengeteg meló meg kevés, a vezérkar meg csodálkozik miért elégedetlen a dolgozó!!! Hol van a régi Német minőség!!
Nekem szépen indit, nem rándit egyáltalán, lassan indul es fokozatosan kigyorsit. Az avataromon levö fergával bálázok 1000 fordulattal, vagyis nem 1000 el, mert a motorfordulatot max 1200 is tolom fel, igy pont jól tekeri 1000-1200 as motorfordulaton.
Szabadonfutós kardánnál majdnem ugyan annyit kell álni
És az indítás az h megy neked? Nem ránt nagyot a gépen? Hirtelen indít vagy lágyabban? Környéken az új gépekre sokan panaszkodnak,nem tudnak kaszálni meg munkagépet indítani mert nagyot ránt és hirtelen indít
Na ez az, nálam is hidraulikus inditásu a tlt, és megállitásnál nem fékezi le semmi, ezzel az a gond, hogy a rend végén sokat kell állni, amig leáll a bálázó. Na meg nagyon sok kis parcella van nálunk, ahol muszáj ki-be kapcsolgatni.
Valakinek Koreában gyártott markantja ven-e itt, vagy mindenkié francia? 65-ösbe láttam h van koreában gyártott is, lehet-e különbség a minőségben vagy a licensz az licensz ott is?
Ez a tuti ahogy mondod én is így szoktam. A kardán keresztet a legjobban terheli mikor fordul megvan törve, és veri befelé a vastag lucerna rendet. Én inkább ki be kapcsolás párti vagyok. Én is egyenesre sodrom a végeit ahogy lehet de keskeny nadrágszíj parcellákon lehetetlen a nagy ív.Persze a szabadonfutós kadán vég elengedhetetlen kellék.
ezt kétlem,mielőtt leállítom a tlt-t előtte mindig meggyőződöm róla,hogy ami anyagot felszedett a rendről azt már összepréselte...ez leállítás előtt jó esetben 10 másodperc,ez után ha leállítom a lendítőkerék még jó "párat" körbefordul
Válasz #1255. hozzászólásra
Hát kérlek sok féleképpen le lehet állítani a tlt - t. Az általad vázolt verzió amikor is max fordulatnál levágom a kart az valóban, odavág mindennek, de ebből egy nap egy is sok. Nekem szokott sikerülni lassan is fokozatosan leállítani. A kardánom még gyári, és az általad említett ártalmakkal sem volt még problémám. Embere válogatja ki mit ért, gép kezelésen, üzemeltetésen.
Nagy fordulókban nyilván nincs, gond, de ahol már nagyon törik a hajtás nincs értelme erőltetni. De gondolom egyeseknek sikerül nagy íveket választani pár kadrátos lucernába is :D.
A gyári megoldásokról, meg kezelési utasításokról ne is beszéljünk, biztos mind marhaság...
Sok ki be kapcsolással többet ártasz a bálázónak min hasznot!
Minden bekapcsoláskor a gardánt, gardán kereszteket, kuplungot, hajtóművet, kost, kos hajtókar, gyilkolod!
Tizenévet báláztam egy kölaval sose jutott egyembe kikapcsolni a csonkot kanyarodáshoz. Sőt mióta rotoros sodróm van a szénát is úgy sodortam fordulóban szépen ívre. Csak nem magunk mellé kell visszafordulni hanem ésszel beosztani a rendeket, hogy kb mindig ugyanakkora ívű legyen a forduló.
Szia. Néztem a csavart, de nincs kilazulva, megnézem majd a csapágyakat is, a kardán az jó minden szempontból. Amúgy gondolkodtam rajta, hogy kellene még egy csuklópontot beiktatni, olyan van a régi drótos bálázónkon is, na de az majd jövőre lesz, ha megmarad a bálázó, mivel hajlanék egy cserére markant 65-el, persze csak akkor, ha találnék olyat ami árban és műszakilag is megfelelne, mert ezzel egyelőre egyéb gondom nincsen.
Válasz #1244. hozzászólásra
Szia! Ha már átnézed akkor amit Lacus írt csavart vedd ki és húzd le a villát a csonkról, lesz ott két csapágy lehet ott lesz a bibi. Ha a kardán keresztek nem kotyognak, a kardán csöved meg gyári nem maszek és passzos, akkor máshol nem tud csörögni. Illetve nekem még volt gondom annó a lendkerékkel, vagyis a lendkerék perselyeivel, két bronz hasított persely, ki koptak kicsit, mert nem voltak zsírozva, így dobot a lendkerék.
De kanyarban én is lelövöm a hajtást, ha olyan a földed hogy sok az ív, érdemesebb beiktatni egy plussz csonkot, nem nagy pénz, van ilyen gyáriban is.
Hello mindenki!!!! Surgosen erdekelne hogy a famarol tipusu kis kocka balazo egyik oldala lazanbban kot MIERT VAN EZ ??? MI LEHET A GOND ??? jO LENNE HA VALAKI SEGITENE MERT ALL A GEP A MEZON ES NEM TUDJUK HOGY NI A GOND. ELORE IS KOSZ!!!!
Ne tekertesd ha nem muszáj mert azt nem bírja sokáig.
A kardán a kereszt után elvileg van benne egy csavar ami rögzíti a tengelyt a kuplungos részhez nézd meg nem e lazult fel.
Tanácsként fogadd el h ne eröltesd forduláskor a bálázást met drága lesz én általában mindig kikapcsolom.
Tiszteletem!
Van egy k-442-es bálázóm. Bálázás közben eltört a kötőcsőr képeken látható része.
Ha tudtok segítsetek Új /használt érdekel.SOS
Köszi, hogy elolvastátok!
Sziasztok!
Claas markant 50-nél amikor kicsit kanyarodok máris csörömpöl valami a lenditőkerék előtt található kuplungos részben. Mi lehet az, valakinek volt már ilyen?
A kardán az birna nagyobb fordulást is, de ez idegesit nagyonn...
Van rajta tűvédelem? Egy kis kilincs mű ami be csúszik oldalról a kos elé mikor a tű fent van így a kos nem tud beleverni a tűbe. Ha van akkor ez működjön. Nem mindegyik tipuson van.
A kos és a tűt össze kell időzíteni. Amikor a kos a tű fölé ér és akkor lépjen be a tű hegye a bálakarába de úgy hogy a tű mindvégig a kosban lévő "tűárokban" haladjon. Ha nem így van akkor odébb kell tenni a vezérlését. Nem tudom a bamford milyen, enyémen a meghajtólácot kellett odább léptetni. Be lett állítva és 5 év alatt kb 7 szemet mászott odébb. Ekkor kezdte el törni a tűt. Vissza lett téve és azóta jó. Néha nemárt ellenőrizni a helyes beállítást.
Amikor felmegy a tű a akkor pontosan belefekszik a kötőfejen lévő "helyére"? Mert ha belever a kötöfejbe az is lehet probléma. Ezt a tű felfogatásánál tudod állítani hogy jó legyen.
sziasztok. romaniabol vagyok csikszentkiralyrol.van 1 olyan problemam hogy egy Bamfords BL 58 tipusu balazom van. Tuket kellet csereljek es amiota kicsereltem oket mar 3x torte el a tuket.tudnatok segiteni a beallitasnal elore is koszi
Szerintem nem jól látod a dolgokat Kedves mtz 1221-es b arátom! Mindenkinek a pénztálcája határozza meg hog mit vesz! Mérlegel hogy mire kell neki mennyi pénze van rá ás dönt! De másik dolog pl Te vettél egy 130lóerős gépet mondjuk anno újat jelneleg 12millió az ára annyi pénzből már vehettél volna vmi nyugati kényelmesebbet és jobbat is! De Te vmilyen okból mégis a 1221.2 mellett döntöttél. Ez ilyen egyszerű!!!
Egy használt gép aminek volt gazdája és nem csak rugdosva volt azt teljes nyugodt szívvel meg lehet venni!!! Ha nem látom jól akkor kérlek újra cáfolj rám!!:D
A "tökreszelők" a bálakamra két oldalán, hogy a már betömött anyag ne tudjon visszarugózni a kamrában. Enyémen már lekoptak egyszer, csőből vágtam olyan profilokat és felhegesztettem őket. Tökéletes és fillérekből megvan.
Szalasban valojaban szemel lathatobb volt a jelenseg. Lucernat nem csinaltam vele de most vegeswztunk a szalmaval es ahol valojaban joban volt mivel etetni a gepet mintha teljesen eltuntvolna a jelenseg. Utana nezek a villa bealitasomnak meg persze a kopasanak is.
Adigis mindenkinek koszonom az utmutatast.
igy van a menetiranti bal oldala a rovidebb. Nekem is feltunt mintha a bedobo villa nem vine at a tuloldalra megfeleloen az anyagot.a villan van harom furat ha jol tudom a legalso lukban vanak, lehet hogy van kopasa a persejben es ezert nem dobna be az anyagot egeszen.
Válasz #1234. hozzászólásra
Ez így igaz, a bedobó villák helyzete nagyon fontos, de. A bedobó villák felső szára rugós, tehát ha hirtelen túl sok a bedobandó cucc akkor enged kicsit, és így már lejjebb érnek a villák végei. Tehát nem érdemes úgy belőni a vezérlést hogy milliméterre a kos előtt jöjjön fel, mert jön egy adag kissé vonult cucc és máris csatt. Én is küzdöttem ezzel a problémával, állítgattam a villákat is de igazi megoldást nekem is a sebesség jelentette mint ahogy Gege is írta, meg az hogy ha kicsi volt a rend a jobb oldalon kajáltattam a felszedőt. Nálam egyébként csak szálasabb fűszénában jelentkezett a dolog, de a rakodásnál el is tűnt az a kis ferdeség, mintha kirúgta volna magát, szalmába, lucernába semmi gond nem volt.
Mondjuk az én gépembe nincs kopoltyús lemez, még, jövőre szerzek bele.
A kifliség egyértelműen attól van hogy a bedobóvilla nem teszi át az anyagot eléggé. ennek oka lehet hogy kopottak a perselyei, Rossz furatba van csapja és nem jár eléggé át a túloldalra, vagy nincs jól időzítve a koshoz a villa. A villa ép hogy kijöjjön a kos elől úgy kell beállítani. Leszorítót madzagfeszességet hiába állítod nem fog változni a kifliség. Az azért van mert a kamra túloldalára kevesebb anyag jut. Ha kifli bálákat csinál egy bálázó akkor mindig a bála menetirány szerinti baloldala rövidebb.
3832 hozzászólás
Válasz #1281. hozzászólásra
Köszi a tanácsot az 55-höz.De még mindig ugy néz ki,hogy a sötétben tapogatózom,mert még nem tudtam dönteni.Mert ki ezt ki azt dicséri.Na az biztos,hogy a65-ös az már felső kategóriás bálázó.De ha nemveszed tolakodásnak megkérdezném,hogy menyiért vásároltad a 65-öst.
Válasz #1280. hozzászólásra
Én 1 évet dolgoztam markant 50-el, nagyon meg vagyok elégedve vele szerintem az 55 még jobb választás, mivel szélesebb a felszedője, nekem is egyedül ez volt a gondom az 50 essel, hogy keskeny a felszedő. Most vettem egy 65-öst a nagyobb teljesitmény miatt, még nem próbáltam, ki, de az 50-es az nagyon jól ment egész szezonban, szerintem jó választás a claas.
Én szeretnék vásárolni egy használt bálázót de még nem döntöttem, hogy milyet vegyek.De egy claasban gondolkodom.Mit szóltok egy markant 55-höz
Válasz #1278. hozzászólásra



A mai világban 1 motor sem bír ki annyit mint azok a -80-90-es években gyártott motorok vagy autók!!! Ez az agyon eletronikázott szarok televannak hibalehetőséggel, de kinek a pap, kinek a felesége!!
Válasz #1274. hozzászólásra
Bocs hogy bele pofázok, de nézd meg pl az AUDI TT, A3-at győrben gyártják illetve jó néhány alkatrészét is akkor itt sem beszélhetünk ugye német precizitásról ugye? vagy mégis?!
Én megint azt a tippet mondanám, hogy nincs elég anyag, massza, amit össze lehet préselni... egy marék szalmát, szénát ha bedobnak a villák, az nem egyenletesen minden hova, csak az egyik felébe.... Próbálják ki egy rendes vastag renden hogy mit produkál... Vagy még egyszerűbben egy sebességgel dobja feljebb a járgányt, hogy gyorsabban haladjon.. Ez csak egy tipp...
Válasz #1251. hozzászólásra
Az egyik oldal rovidebb mint a masik. Hat igen nem egeszen pontosan fogalmaztam (sorry ezert) mert lazanak nem laza egyik zsineg sem csak rovidebb a bal oldalso.
Válasz #1274. hozzászólásra
semmi sem a régi már
Van benne valami de hát ez van
Válasz #1273. hozzászólásra



Szerintem ez akkor is valahol sumákság, azt gondolod igazi német minőség ott van a fejedben a német precizitás, és megdöbbenve látod, hogy KOREA!!! Én fentertásokkal vennék egy ilyet!! Igaz már a gyárban sem mindenki ős német szerintem, kint Harsevinkelben volta élég érdekes arcok mikor kint voltunk!!
Válasz #1268. hozzászólásra


Szerintem azt nem engedik meg h szart rakjanak össze az túl nagy égés lenne ha selejtes cucc kerülne ki Claas néven. Nekem megfelelne az is ha kapnék belőle egy újat
Lásd az RK-t Claas licensz még is mindenki szereti és bevált gép vagy ott a hesston vagy a VOgel ekék stb stb
Válasz #1267. hozzászólásra

Off
A vetőgépes topikba sasolj már át légyszi. Köszi
Válasz #1267. hozzászólásra


Itt van egy kis Deutz Agroton 90 lo körüli hidraulikusan indít az RK -kaszát szaggatja szét ahogy indít mikor megy már akko jó de indulás az pocsék
Új Same is van itt a környéken arra se büszkék a tulajok túl erősen indítja.
Bálázót meg se merném próbálni vele
Sajnos sok parcellát csinálok én is, sok helyen még keresztbe se férek el. Ipszilon fordulással könnyen meglehet fordulni, vagy többszöri tolatással.
Leállítással nincs gond szabadon futos gépel vagy gardánal, max fordulaton is kilehet kapcsolni. A indítással van gond ott csapkod minden.
De mindenki úgy csinálja ahogy jónak látja!
#1. hozzászólás, Daves küldte be 2012-08-12 17:50:13-kor | [TÖRÖL] | Felhasználó kitiltása: egy napra | egy hétre | egy hónapra
Sziasztok! Szeretnék venni majd egy kis bálázót, de szerintetek milyet??? nekem vmi gyors bálázó kellene! Fortschritt-ban melyik tipus a gyors bálázó segítsetek. köszönöm. :D
Válasz #1265. hozzászólásra




Na pont ebbe fognak belebukni még ők is, nagy Német minőség Koreából, beszarás!!! Ezért fogja a Német állampolgár szétszedni a vezérkart!! Adó rengeteg meló meg kevés, a vezérkar meg csodálkozik miért elégedetlen a dolgozó!!! Hol van a régi Német minőség!!
Válasz #1262. hozzászólásra
Nekem szépen indit, nem rándit egyáltalán, lassan indul es fokozatosan kigyorsit. Az avataromon levö fergával bálázok 1000 fordulattal, vagyis nem 1000 el, mert a motorfordulatot max 1200 is tolom fel, igy pont jól tekeri 1000-1200 as motorfordulaton.
Válasz #1265. hozzászólásra
kínai is jó ha jó a minőség ellenőrzés
Szerintem mind1 hol szerelik össze Claas az Claas mindenhol
Válasz #1260. hozzászólásra


Nekem van egy az koreai,de nincs vele semmi bajom,2004-es csak a koson cseréltem görgőket.
Válasz #1263. hozzászólásra
Rosszul fejeztem ki magam az előbb. Nem MTZ re gondoltam hanem az új Fergákra Same Deutczra stb ami hidraulikusan kapcsol
Az MTZ tlt-jét is lehet csúsztatni indításnál, és már finoman is indít.
Válasz #1261. hozzászólásra
Szabadonfutós kardánnál majdnem ugyan annyit kell álni
És az indítás az h megy neked? Nem ránt nagyot a gépen? Hirtelen indít vagy lágyabban? Környéken az új gépekre sokan panaszkodnak,nem tudnak kaszálni meg munkagépet indítani mert nagyot ránt és hirtelen indít
Válasz #1259. hozzászólásra
Na ez az, nálam is hidraulikus inditásu a tlt, és megállitásnál nem fékezi le semmi, ezzel az a gond, hogy a rend végén sokat kell állni, amig leáll a bálázó. Na meg nagyon sok kis parcella van nálunk, ahol muszáj ki-be kapcsolgatni.
Valakinek Koreában gyártott markantja ven-e itt, vagy mindenkié francia? 65-ösbe láttam h van koreában gyártott is, lehet-e különbség a minőségben vagy a licensz az licensz ott is?
Válasz #1258. hozzászólásra
Persze itt MTZ tlt ről beszélek. A hidraulikus indítású tlt az más tészta ott elgondolkodtató a ki be kapcsolgatás
Válasz #1257. hozzászólásra
én is így szoktam. A kardán keresztet a legjobban terheli mikor fordul megvan törve, és veri befelé a vastag lucerna rendet. Én inkább ki be kapcsolás párti vagyok. Én is egyenesre sodrom a végeit ahogy lehet de keskeny nadrágszíj parcellákon lehetetlen a nagy ív.Persze a szabadonfutós kadán vég elengedhetetlen kellék.
Ez a tuti ahogy mondod
Válasz #1255. hozzászólásra
ezt kétlem,mielőtt leállítom a tlt-t előtte mindig meggyőződöm róla,hogy ami anyagot felszedett a rendről azt már összepréselte...ez leállítás előtt jó esetben 10 másodperc,ez után ha leállítom a lendítőkerék még jó "párat" körbefordul
Válasz #1255. hozzászólásra


Hát kérlek sok féleképpen le lehet állítani a tlt - t. Az általad vázolt verzió amikor is max fordulatnál levágom a kart az valóban, odavág mindennek, de ebből egy nap egy is sok. Nekem szokott sikerülni lassan is fokozatosan leállítani. A kardánom még gyári, és az általad említett ártalmakkal sem volt még problémám. Embere válogatja ki mit ért, gép kezelésen, üzemeltetésen.
Nagy fordulókban nyilván nincs, gond, de ahol már nagyon törik a hajtás nincs értelme erőltetni. De gondolom egyeseknek sikerül nagy íveket választani pár kadrátos lucernába is :D.
A gyári megoldásokról, meg kezelési utasításokról ne is beszéljünk, biztos mind marhaság...
Sok ki be kapcsolással többet ártasz a bálázónak min hasznot!
Minden bekapcsoláskor a gardánt, gardán kereszteket, kuplungot, hajtóművet, kost, kos hajtókar, gyilkolod!
Tizenévet báláztam egy kölaval sose jutott egyembe kikapcsolni a csonkot kanyarodáshoz. Sőt mióta rotoros sodróm van a szénát is úgy sodortam fordulóban szépen ívre. Csak nem magunk mellé kell visszafordulni hanem ésszel beosztani a rendeket, hogy kb mindig ugyanakkora ívű legyen a forduló.
Válasz #1252. hozzászólásra
Szia. Néztem a csavart, de nincs kilazulva, megnézem majd a csapágyakat is, a kardán az jó minden szempontból. Amúgy gondolkodtam rajta, hogy kellene még egy csuklópontot beiktatni, olyan van a régi drótos bálázónkon is, na de az majd jövőre lesz, ha megmarad a bálázó, mivel hajlanék egy cserére markant 65-el, persze csak akkor, ha találnék olyat ami árban és műszakilag is megfelelne, mert ezzel egyelőre egyéb gondom nincsen.
Válasz #1244. hozzászólásra
Szia! Ha már átnézed akkor amit Lacus írt csavart vedd ki és húzd le a villát a csonkról, lesz ott két csapágy lehet ott lesz a bibi. Ha a kardán keresztek nem kotyognak, a kardán csöved meg gyári nem maszek és passzos, akkor máshol nem tud csörögni. Illetve nekem még volt gondom annó a lendkerékkel, vagyis a lendkerék perselyeivel, két bronz hasított persely, ki koptak kicsit, mert nem voltak zsírozva, így dobot a lendkerék.
De kanyarban én is lelövöm a hajtást, ha olyan a földed hogy sok az ív, érdemesebb beiktatni egy plussz csonkot, nem nagy pénz, van ilyen gyáriban is.
Mit értel a lazaságon? Kiflialakú bálát készít?
Hello mindenki!!!! Surgosen erdekelne hogy a famarol tipusu kis kocka balazo egyik oldala lazanbban kot MIERT VAN EZ ??? MI LEHET A GOND ??? jO LENNE HA VALAKI SEGITENE MERT ALL A GEP A MEZON ES NEM TUDJUK HOGY NI A GOND. ELORE IS KOSZ!!!!
Válasz #1244. hozzászólásra
Ne tekertesd ha nem muszáj mert azt nem bírja sokáig.
A kardán a kereszt után elvileg van benne egy csavar ami rögzíti a tengelyt a kuplungos részhez nézd meg nem e lazult fel.
Tanácsként fogadd el h ne eröltesd forduláskor a bálázást met drága lesz én általában mindig kikapcsolom.
Köszi szépen! Szóval erről lenne szó.
Válasz #1246. hozzászólásra
feltöltés után nem kattintottál a beillesztés gombra
Feltöltöttem 2 képet de úgy látszik elveszett nem csatolta a hozzászólásomhoz. Valaki elmondaná mit rontottal el?
Tiszteletem!
Van egy k-442-es bálázóm. Bálázás közben eltört a kötőcsőr képeken látható része.
Ha tudtok segítsetek Új /használt érdekel.SOS
Köszi, hogy elolvastátok!
Sziasztok!
Claas markant 50-nél amikor kicsit kanyarodok máris csörömpöl valami a lenditőkerék előtt található kuplungos részben. Mi lehet az, valakinek volt már ilyen?
A kardán az birna nagyobb fordulást is, de ez idegesit nagyonn...
Válasz #1242. hozzászólásra
Van rajta tűvédelem? Egy kis kilincs mű ami be csúszik oldalról a kos elé mikor a tű fent van így a kos nem tud beleverni a tűbe. Ha van akkor ez működjön. Nem mindegyik tipuson van.
A kos és a tűt össze kell időzíteni. Amikor a kos a tű fölé ér és akkor lépjen be a tű hegye a bálakarába de úgy hogy a tű mindvégig a kosban lévő "tűárokban" haladjon. Ha nem így van akkor odébb kell tenni a vezérlését. Nem tudom a bamford milyen, enyémen a meghajtólácot kellett odább léptetni. Be lett állítva és 5 év alatt kb 7 szemet mászott odébb. Ekkor kezdte el törni a tűt. Vissza lett téve és azóta jó. Néha nemárt ellenőrizni a helyes beállítást.
Amikor felmegy a tű a akkor pontosan belefekszik a kötőfejen lévő "helyére"? Mert ha belever a kötöfejbe az is lehet probléma. Ezt a tű felfogatásánál tudod állítani hogy jó legyen.
sziasztok. romaniabol vagyok csikszentkiralyrol.van 1 olyan problemam hogy egy Bamfords BL 58 tipusu balazom van. Tuket kellet csereljek es amiota kicsereltem oket mar 3x torte el a tuket.tudnatok segiteni a beallitasnal elore is koszi
Ami aszt ileti magvanak kopval valamejest mindket oldalon. Ezek is befojasolnak a gorbeseget? Lehet hogy mondasz valamit.
Válasz #1225. hozzászólásra
Szerintem nem jól látod a dolgokat Kedves mtz 1221-es b arátom! Mindenkinek a pénztálcája határozza meg hog mit vesz! Mérlegel hogy mire kell neki mennyi pénze van rá ás dönt! De másik dolog pl Te vettél egy 130lóerős gépet mondjuk anno újat jelneleg 12millió az ára annyi pénzből már vehettél volna vmi nyugati kényelmesebbet és jobbat is! De Te vmilyen okból mégis a 1221.2 mellett döntöttél. Ez ilyen egyszerű!!!
Egy használt gép aminek volt gazdája és nem csak rugdosva volt azt teljes nyugodt szívvel meg lehet venni!!! Ha nem látom jól akkor kérlek újra cáfolj rám!!:D
Válasz #1237. hozzászólásra

A "tökreszelők" a bálakamra két oldalán, hogy a már betömött anyag ne tudjon visszarugózni a kamrában. Enyémen már lekoptak egyszer, csőből vágtam olyan profilokat és felhegesztettem őket. Tökéletes és fillérekből megvan.
Szalasban valojaban szemel lathatobb volt a jelenseg. Lucernat nem csinaltam vele de most vegeswztunk a szalmaval es ahol valojaban joban volt mivel etetni a gepet mintha teljesen eltuntvolna a jelenseg. Utana nezek a villa bealitasomnak meg persze a kopasanak is.
Adigis mindenkinek koszonom az utmutatast.
Gege a koportyu lemez alatt mit ertel? A tavaj ota van mega a balazom ugy hogy meg eleg zoldfulu vagyok.

igy van a menetiranti bal oldala a rovidebb. Nekem is feltunt mintha a bedobo villa nem vine at a tuloldalra megfeleloen az anyagot.a villan van harom furat ha jol tudom a legalso lukban vanak, lehet hogy van kopasa a persejben es ezert nem dobna be az anyagot egeszen.
Válasz #1234. hozzászólásra
Ez így igaz, a bedobó villák helyzete nagyon fontos, de. A bedobó villák felső szára rugós, tehát ha hirtelen túl sok a bedobandó cucc akkor enged kicsit, és így már lejjebb érnek a villák végei. Tehát nem érdemes úgy belőni a vezérlést hogy milliméterre a kos előtt jöjjön fel, mert jön egy adag kissé vonult cucc és máris csatt. Én is küzdöttem ezzel a problémával, állítgattam a villákat is de igazi megoldást nekem is a sebesség jelentette mint ahogy Gege is írta, meg az hogy ha kicsi volt a rend a jobb oldalon kajáltattam a felszedőt. Nálam egyébként csak szálasabb fűszénában jelentkezett a dolog, de a rakodásnál el is tűnt az a kis ferdeség, mintha kirúgta volna magát, szalmába, lucernába semmi gond nem volt.
Mondjuk az én gépembe nincs kopoltyús lemez, még, jövőre szerzek bele.
Válasz #1231. hozzászólásra
A kifliség egyértelműen attól van hogy a bedobóvilla nem teszi át az anyagot eléggé. ennek oka lehet hogy kopottak a perselyei, Rossz furatba van csapja és nem jár eléggé át a túloldalra, vagy nincs jól időzítve a koshoz a villa. A villa ép hogy kijöjjön a kos elől úgy kell beállítani. Leszorítót madzagfeszességet hiába állítod nem fog változni a kifliség. Az azért van mert a kamra túloldalára kevesebb anyag jut. Ha kifli bálákat csinál egy bálázó akkor mindig a bála menetirány szerinti baloldala rövidebb.
Válasz #1231. hozzászólásra
nemtom hogy a 45ösnél van e a bedobo vilán két pozicio atol is szokot ha nem jo lukban van