Már nézegetem a kis 420-asokat hehe.
(csak attól félek valami sötétebb parasztok agyonrángatták öket tavalyelőtt)
Egy délelőtt learatni milyen király lesz hehehe.
Utána 5 napig zsákolok és hordom a padlásra hehehehe.
Várlak!
Agtelek ittvan egy köpésre, sőt ezen a vonalon fogsz jönni rajtunk keresztűl, Szendrőt elhagyva felfelé, mész egy kicsit és balkézre a kanyar után ottvan a telep. Fogod látni a széppiros gépeket mondjuk ha dolgoznak akkor nem hehe
Csinálom a navara motorját igaz vontatottan mert azthiszem hogy van időm aztán mindig folyamatosan vannak fennakadók nemtudok ottlenni folyamatosan így szaggatott a meló, de a lényeg hogy hamarosan kész aztán majd körbejárom veled a pályát, de ha akarsz motorozhatsz is
Amúgy necsak Aggteleki barlangba menjetek, hanem Bódvarákó mellett ott az Esztramos nevezetű történet, a hegy gyomrában földalatti tó van meg sokkal szebb és frissen páréve felfedezett ez a barlangrendszer, ajánlom!!!!
egyébként énsem voltam még benne pedig tényleg ittvan telephelytől 10percre...
bazzeg a 10 hektároddal végzel kétnap akármit is kell vele tenni!
A faxért nemvetted meg a Lexiont, akkor talán eynap alatt le is arathatnád!
aztán meg jöhetnél nézelődni
Különben nagyvonalakban lexarom az összeesküvés elméleteteket, nekünk jó ti nemhiszitek egyebet nemtudok már hozzátenni.
ja igen csak annyit, hogy még egyszersem jöttetek el tehát innentől kezdve mondhattok akármit továbbrais, csak tippelgetés és saját lelketek nyugtatgatása lesz hehe
(plusz valtra ih johndeer a környéken van én ismerem őket tudom mit tudnak így megintcsak nevetek)
Válasz #13573. hozzászólásra
Azt mondod amikor régen a 82-essel harmadik felezőn szántottam és másfészer annyit pörgött az összes kerék, akkor volt az hogy nem tudta leadni az erőt hehehehehehhehehehehe.(ekkor felhajtottam egy fejet és semmivel nem lett jobb hehehe) Azthittem ilyen csak nagytraktoroknál van hehehehhehehehe.
és amitől az egész igazán vicces azt még le sem írtad!
A fogyasztás!!!!
mennyit is evett full-on leterhelve 4-5km/h szántásnál?????
A mocsko,fogós "veresnyirokban"!
Különben a mélységekkel csak okosan. Itt van sok kő alul. Azon a táblán volt pont, hogy elindultam jól levolt tekerve aztán barázda végén 2 zsírúj gyári Kühne orrbetétes vas félbetörött...
Tekertem két menetet feljebb a kisorsókon aztán már kevesebb ilyen gondom volt.
Te hülye vagy vagy hülye vagy?
Kimondta hogy idézem "csak kapar"
nem csak kapar, hanem beslippel bizonyos %-ban!
Miért? mert a motor erősebb mint amit a 11tonna meg a nagy gumik letudnak adni ERRE a talajra.
Ahol besüpped a futó a fődbe ott más a helyzet de a betonon ilyen nincs
Ezt mondom bakker!!! Hogy alacsony sebességi fokozatban amikor rövid az áttétel nem a motor a gyenge pont!
Hanem az erő leadása! Hiába volt 11tonna felett vízezéssel a gép meg ment barázdában amikor nehézvolt és 90%-ban nehéz volt, akkor ennyivel megy.
Nem azért mert a motor nem bír! Az bír! Akármi van 5-el bír húzni! csak van amikor már csak 4-el megy a szántás no olyankor rá is slippel ahogy mondod...
Most nemtudok erről pontos adatokat mondani mert árvízek óta amikor kabinig érő vízekben zúgattuk nepokon keresztűl a gépet baxakodott a radarja időnként. Most ősszel meg már egyre többet. LEgutóbb pl jóvolt mondta a traktorosom de előtte amikor én is ültem rajta akkor villogott ugrált néha jóvolt néha nem, idén így úgy tudtam pontosat mondani hogy kiszántott 20hektáros táblát egymaga megnéztük mennyi gázolaj fogyott el és kész.
Most akkor döntsd el mit akarsz, mert ha az egyik leírásod igaz és a nagygép csak kaparna ha haladni akarna akko a másik, hogy mégis jobban halad a munka vhogy nem vág össze hehehehehehe.
A videjót már párszor megtekintettem hehe.
Nem értem, miért nem száltál ki és állítottál egy 2,5 literes üveget a barázdába hehehehe.(még az eke gumija is kilátszik a barázdából hehehe)
Próbáltuk levenni egy fejet nagyon sokxor idén pl megoldotta a főd mert az 5. ottmaradt úgy szimplán hattyúnyakastól a fődben mintha valaki leszerelte volna sutyiban menetközben
Érdekes, hogy ennek megint nem látam előnyét!!!! Tudod mikor? amikor könyebb volt szántani 5fejjel ment7-8között a jó fődeken, elszakadt nyírócsavar egy fejen és nemvolt tartalék. Levettem az 5-ről azt meg felhajtottuk. Akkor tudtam gyorsabban menni mert az 5fejjel az a 7,5körüli sebesség már dinamikusab fogta a gépet az volt a plafon. Ott a 4fejjel aztán megy egy fokozattal gyorsabban.
DE! Amikor 4-5-ökkel szántunk (nagyon sokat sajnos nehezek a körülmények nagyrészt) szóval olyankor ha lejön egy fej majdnem semmit nem értünk el vele! Szó szerint! Ugyanabban a fokozatban bírtunk dolgzoni feljebbváltani nem lehetett egyszersem, annyi hogy ha valami görcs vagy foltba érkeztünk plusz már nem annyira vette fel az ellenhatásokat, de 5fejjel sem kell ilyenkor visszaváltani csak kicsit megnyúlik a motor morog jobban aztán túlteszi magát rajta
Ezt tavaly is leírtam többször idén is tapasztaltuk.
Egyedül a fogyasztása változott 4fejjel, vagy 5literrel majdcsak többet eszik ha nincs fent az 5.
Én úgy gondolom,hogy négy km/h-val nem jó szántani ott már nagyon nehéz leterhelni a gépet hogy ne kaparjon, és a lehajtásoknak sem használ én inkább levennék egy fejet és mennék gyorsabban
Annakidején csak egy ih4fejes eke volt a nagy után.
Kimentünk egy 17hektáros táblába cigánsor mellett van éjszakásba. Én mentem a 6497-el Misicsávó meg a turbóssal. Én kilöktem 13hektárt belőle Ő meg 4-et.
Kb10óra alatt. Nem volt se könnyű se túl nehéz szántó ne szaladtak a gépek de nem is xartak.
Ment a urbós mtz az 892.2-es, ment az 5455-ös, Ermike 5455-e besegített egy darabig nekem mert ráért, meg a 6497-es. A kicsik min 3fejjel, két ferga váltvaforgatóval, a turbós meg ágyekével. Azok mentek a könyebben szánthatókon mert a mocsokban szörnyen bajba voltak.
A nagy meg egymaga a mocsokban. Aztán kiszántotta azt minden nap mint a 3másik gép...
Bakker itt kemény a főd! Azért nemtudja leadni általában, mert ha száraz a talaj akkor olyan mintha betonon menne, egyszerűen majdnem nemszámít hogy van e köröm a gumin mivel csak a etejné megy 1centit nem süpped a futó a fődbe. Ha meg esik rá akkor először ollyan mint a szappanos jég amire banánhajat teszel, amikor lejjebb ázik akkor már alákap a futó csak kitapad a gumi és folyamatos slick lesz belőle mint rájkönnennek a formúla1-ben.
Tárcsával belehet jobban terhelni a 6,2-essel ezért is fogyaszt jobban mint a 4,2-essel volt. Miért? Mert 10km/h-s sebességeknél már nincs slip akkor elsímúl a gép ott már nincs annyi erőtartalék hogy még kaparni is bírjon elég azt a nagy vasat tizenekkel húzni.
Rövidtárcsánál is zvan csak azzal meg olyan gyorsan bír menni hogy majdnem nembírod megűlni szóval ott kicsit nemtudod laposon beterhelni, partnak felfelé már alakúl.
Amikor szántassz megint más. Van a jutúbon egy videóm ahol 9-9,5-el szánto 6497-el. MF6497 beírod és megfogod találni szól alatta a kokkodzsámbó
Na az egy fínom középkötött főd ilyenből van vagy 60hektár de pont ilyenből csak ez a 10hektáros amiben így hasít a gép. Ittis belehet terhelni ha figyelsz és felhangosítod hallhatod, hogy morog a gép és picit ingadozik a fordúlat szóval mégegy fokozattal feljebbváltva teljesgázon kb 1800-1900-at bírna pörögni akkor volna kifeszítve a motorja és nem slippelne.
DE! Amikor mocsok a helyzet és 4-5-ökkel lehet csak szántani olyankor a motort megfolytani majdnem nem is lehet. Ilyen kisebb fokozatban az nem enged inkább kikapar a gép legyen sár vagy kőkemény főd. Persze barázdában kicsit alakúl a helyzet mert rásegít a fogásra, de most az új elsőgumiknál is észrevettem hogy a gép motorja többet tud.
Ismétlem ilyen kisebb fokozatokban ahol rövid az áttétel.
Ezt most amúgy javarészt a kommonrélesre értettem a másik hiába erősebb kevésbé rugalmas.
Megy az is minden fordúlaton jól de ha jön egy görcs és orrbaverődne nem küzd annyira a gép mint a másik az akadályalan továbbhaladásért a közösnyomócsövesrendszernek itt az előnye, ügyesebb.
Duplakerekek kellenek egy ilyen gépre hiába 11tonna meg 650-es nagygumik, duplákkal lehet kihasználni a motorját. Ezt mondta a cimbora is T180valtrájuk is van azzal majdnem mindig dupláznak mert amúgy csak barázdában lehet használni nehezebb munkára, tarlón ikrek nélkül a 140lovas kisebb gép is azt tudja mint a nagy...
mondjuk ezek pille traktorok könnyű szaladgálós munkára...
Azt, hogy a nagyobbcsacska 200+ lóerős traktoroknál figyeljek arra, hogy megfelelő pótsúlyozással vegyem hehe?
Esetleg azt, hogy 2,5db mtz 82-es kettes függesztett váltó ekékkel sokkal hamarabb felszánt 600 hektárt, mint egy slick gumis 11 tonnás 200+ lovas félfüggesztett 5-össel hehe?
Minek vegyen a paraszt olyan traktort ami nem tudja leadni az erejét? Ha nem adja le akkor csökken a hatásfok, ha az csökken akkor a végén még nő a fajlagos fogyasztása is neeem hehe? Aztán az marad, hogy a 2,5 kis traktor nemcsak hamarabb megszánt hanem kevesebbet is fogyaszt hehe.(persze van egy két buktató a gondolatmenetbe hehehe)
Hát úgy érzem vennem kell egy nagyot, hogy megtudjam az milyen hehe( meg persze majd arról is tolok egy csacska videjót hehehe).
Aszontod egy 240 lovas 12 tonnás széles ÚJ gumikkal 6-os ekével nem produkál ilyet hehehe?
Azzal ha elkezdek szántani és szépen felkapcsolgatok csak azt érem el, hogy jobban kipörög a kerék hehe?
Az nem lehet, hogy igen hozzászoktál a slick gumikhoz hehe?
Válasz #13550. hozzászólásra
"ígyis inkább erősebb a motorjuk minthogy letudja adni talajra a kráftot" hehehehehehhehehehe.
Keveset nézegeted a videómat öreg hehehehe.
2:30 után lesegesd hehe a furdulatot hehehe 1900-re van belőve kézigázzal hehehehe. Nem adja le a kraftot igaz-e heheheh? Gondolom egy kétszer ilyen erős traktor, mint az enyém ÚJ gumikkal se adja le hehehe.
Felőlem lehet benne akkoris "csak" 190 lóerős én nem hiszek ezekben a tuningokban, autónál megfordúlt már a fejemben de gépnél soha, ígyis inkább erősebb a motorjuk minthogy letudja adni talajra a kráftot szóval értelme sincsen
Kérdés hogy kell e a varió!
Nomeg a 6499-es azért nem ilyen gép ám, azzal már lehe komoly munkát is végezni, ezmeg vetni szállítani kaszálni való inkább.
Egyébként az a köcsög fészbukk vacak ktakarja az adatokat árat évjáratot üzemórát...
24488 hozzászólás
Válasz #13585. hozzászólásra
Már nézegetem a kis 420-asokat hehe.
(csak attól félek valami sötétebb parasztok agyonrángatták öket tavalyelőtt)
Egy délelőtt learatni milyen király lesz hehehe.
Utána 5 napig zsákolok és hordom a padlásra hehehehe.
Válasz #13587. hozzászólásra

Kérdés hogy eljutok-e a túrára, ha igen akkor majd egy napot rászánok, hogy megnézzelek.
Aggtelek -- Kecső-völgy -- Jósvafő -- Vörös-tó -- Béke-barlang -- Pitics-hegy -- Borház-tető -- Színpetri -- Szelcepuszta -- Jósvafő -- Vörös-tó -- Aggtelek
Ez lesz majd az útvonal, ha sikerül felutaznom.
Válasz #13586. hozzászólásra

Várlak!
Agtelek ittvan egy köpésre, sőt ezen a vonalon fogsz jönni rajtunk keresztűl, Szendrőt elhagyva felfelé, mész egy kicsit és balkézre a kanyar után ottvan a telep. Fogod látni a széppiros gépeket mondjuk ha dolgoznak akkor nem hehe
Csinálom a navara motorját igaz vontatottan mert azthiszem hogy van időm aztán mindig folyamatosan vannak fennakadók nemtudok ottlenni folyamatosan így szaggatott a meló, de a lényeg hogy hamarosan kész aztán majd körbejárom veled a pályát, de ha akarsz motorozhatsz is
Amúgy necsak Aggteleki barlangba menjetek, hanem Bódvarákó mellett ott az Esztramos nevezetű történet, a hegy gyomrában földalatti tó van meg sokkal szebb és frissen páréve felfedezett ez a barlangrendszer, ajánlom!!!!
egyébként énsem voltam még benne pedig tényleg ittvan telephelytől 10percre...
Válasz #13580. hozzászólásra

Májusban tervezek egy Aggteleki túrát úgy is. Ha összejön akkor egyfüst alatt lehet egyeztetek veled is, ha nem veszed majd zokon.
Válasz #13584. hozzászólásra

bazzeg a 10 hektároddal végzel kétnap akármit is kell vele tenni!
A faxért nemvetted meg a Lexiont, akkor talán eynap alatt le is arathatnád!
aztán meg jöhetnél nézelődni
Válasz #13583. hozzászólásra
Lehet hehehe.
Válasz #13581. hozzászólásra

Nemvagyte véletlenűl paraszt???
Válasz #13580. hozzászólásra




Válasz #13580. hozzászólásra
Már szervezem az utat hehe, csak az a baj nekem is mindig akkor kell valamit dolgozni amikor megtekinthetnélek munka közbe. Nemtom ez mér van hehehe.
Különben nagyvonalakban lexarom az összeesküvés elméleteteket, nekünk jó ti nemhiszitek egyebet nemtudok már hozzátenni.


ja igen csak annyit, hogy még egyszersem jöttetek el tehát innentől kezdve mondhattok akármit továbbrais, csak tippelgetés és saját lelketek nyugtatgatása lesz hehe
(plusz valtra ih johndeer a környéken van én ismerem őket tudom mit tudnak így megintcsak nevetek)
Válasz #13573. hozzászólásra
Azt mondod amikor régen a 82-essel harmadik felezőn szántottam és másfészer annyit pörgött az összes kerék, akkor volt az hogy nem tudta leadni az erőt hehehehehehhehehehehe.(ekkor felhajtottam egy fejet és semmivel nem lett jobb hehehe) Azthittem ilyen csak nagytraktoroknál van hehehehhehehehe.
A csak kapart énis a slipre értettem hehehe.
Válasz #13577. hozzászólásra






és amitől az egész igazán vicces azt még le sem írtad!
A fogyasztás!!!!
mennyit is evett full-on leterhelve 4-5km/h szántásnál?????
A mocsko,fogós "veresnyirokban"!
Válasz #13575. hozzászólásra

nelégy már grujahaj!
Válasz #13575. hozzászólásra




Na ez-az ,bohockodik a fergákkal,mi csak a lemeztrakival gyürjük gondok nélkül,csóró parasztnak az is jó
Válasz #13572. hozzászólásra


mese ez,habbal!
rendes traktor kéne neked nem ferga!
Különben a mélységekkel csak okosan. Itt van sok kő alul. Azon a táblán volt pont, hogy elindultam jól levolt tekerve aztán barázda végén 2 zsírúj gyári Kühne orrbetétes vas félbetörött...
Tekertem két menetet feljebb a kisorsókon aztán már kevesebb ilyen gondom volt.
Válasz #13571. hozzászólásra
Nono....
Nem volt az olyan sekély nyugi...
Te hülye vagy vagy hülye vagy?
Kimondta hogy idézem "csak kapar"
nem csak kapar, hanem beslippel bizonyos %-ban!
Miért? mert a motor erősebb mint amit a 11tonna meg a nagy gumik letudnak adni ERRE a talajra.
Ahol besüpped a futó a fődbe ott más a helyzet de a betonon ilyen nincs
Válasz #13570. hozzászólásra
Ezt mondom bakker!!! Hogy alacsony sebességi fokozatban amikor rövid az áttétel nem a motor a gyenge pont!
Hanem az erő leadása! Hiába volt 11tonna felett vízezéssel a gép meg ment barázdában amikor nehézvolt és 90%-ban nehéz volt, akkor ennyivel megy.
Nem azért mert a motor nem bír! Az bír! Akármi van 5-el bír húzni! csak van amikor már csak 4-el megy a szántás no olyankor rá is slippel ahogy mondod...
Most nemtudok erről pontos adatokat mondani mert árvízek óta amikor kabinig érő vízekben zúgattuk nepokon keresztűl a gépet baxakodott a radarja időnként. Most ősszel meg már egyre többet. LEgutóbb pl jóvolt mondta a traktorosom de előtte amikor én is ültem rajta akkor villogott ugrált néha jóvolt néha nem, idén így úgy tudtam pontosat mondani hogy kiszántott 20hektáros táblát egymaga megnéztük mennyi gázolaj fogyott el és kész.
Válasz #13564. hozzászólásra
Most akkor döntsd el mit akarsz, mert ha az egyik leírásod igaz és a nagygép csak kaparna ha haladni akarna akko a másik, hogy mégis jobban halad a munka vhogy nem vág össze hehehehehehe.
A videjót már párszor megtekintettem hehe.
Nem értem, miért nem száltál ki és állítottál egy 2,5 literes üveget a barázdába hehehehe.(még az eke gumija is kilátszik a barázdából hehehe)
Válasz #13568. hozzászólásra



szerited ha 4-el bírsz szántani 200 lóval ,mekkora szlip?
Válasz #13567. hozzászólásra

Az utolsó bekezdést azért olvasd el koma!!!
Válasz #13566. hozzászólásra


No látom Te érted ezt mert nagygéped van.
Próbáltuk levenni egy fejet nagyon sokxor idén pl megoldotta a főd mert az 5. ottmaradt úgy szimplán hattyúnyakastól a fődben mintha valaki leszerelte volna sutyiban menetközben
Érdekes, hogy ennek megint nem látam előnyét!!!! Tudod mikor? amikor könyebb volt szántani 5fejjel ment7-8között a jó fődeken, elszakadt nyírócsavar egy fejen és nemvolt tartalék. Levettem az 5-ről azt meg felhajtottuk. Akkor tudtam gyorsabban menni mert az 5fejjel az a 7,5körüli sebesség már dinamikusab fogta a gépet az volt a plafon. Ott a 4fejjel aztán megy egy fokozattal gyorsabban.
DE! Amikor 4-5-ökkel szántunk (nagyon sokat sajnos nehezek a körülmények nagyrészt) szóval olyankor ha lejön egy fej majdnem semmit nem értünk el vele! Szó szerint! Ugyanabban a fokozatban bírtunk dolgzoni feljebbváltani nem lehetett egyszersem, annyi hogy ha valami görcs vagy foltba érkeztünk plusz már nem annyira vette fel az ellenhatásokat, de 5fejjel sem kell ilyenkor visszaváltani csak kicsit megnyúlik a motor morog jobban aztán túlteszi magát rajta
Ezt tavaly is leírtam többször idén is tapasztaltuk.
Egyedül a fogyasztása változott 4fejjel, vagy 5literrel majdcsak többet eszik ha nincs fent az 5.
Válasz #13562. hozzászólásra




Bakker neki se állok elolvasni,mi vagy te Victor Ügó
Válasz #13562. hozzászólásra
Én úgy gondolom,hogy négy km/h-val nem jó szántani ott már nagyon nehéz leterhelni a gépet hogy ne kaparjon, és a lehajtásoknak sem használ én inkább levennék egy fejet és mennék gyorsabban
Mégegy példa.
Annakidején csak egy ih4fejes eke volt a nagy után.
Kimentünk egy 17hektáros táblába cigánsor mellett van éjszakásba. Én mentem a 6497-el Misicsávó meg a turbóssal. Én kilöktem 13hektárt belőle Ő meg 4-et.
Kb10óra alatt. Nem volt se könnyű se túl nehéz szántó ne szaladtak a gépek de nem is xartak.
Válasz #13563. hozzászólásra

Fogalmad sincsen mire halad egy nagygép...
Ment a urbós mtz az 892.2-es, ment az 5455-ös, Ermike 5455-e besegített egy darabig nekem mert ráért, meg a 6497-es. A kicsik min 3fejjel, két ferga váltvaforgatóval, a turbós meg ágyekével. Azok mentek a könyebben szánthatókon mert a mocsokban szörnyen bajba voltak.
A nagy meg egymaga a mocsokban. Aztán kiszántotta azt minden nap mint a 3másik gép...
Válasz #13558. hozzászólásra
Vazze ha 2,5 db A82-t írok a végén még igaz lesz hehe.
Hova tűnik akko az irónia hehe?
Válasz #13557. hozzászólásra


Tényleg sötét vagy
Bakker itt kemény a főd! Azért nemtudja leadni általában, mert ha száraz a talaj akkor olyan mintha betonon menne, egyszerűen majdnem nemszámít hogy van e köröm a gumin mivel csak a etejné megy 1centit nem süpped a futó a fődbe. Ha meg esik rá akkor először ollyan mint a szappanos jég amire banánhajat teszel, amikor lejjebb ázik akkor már alákap a futó csak kitapad a gumi és folyamatos slick lesz belőle mint rájkönnennek a formúla1-ben.
Tárcsával belehet jobban terhelni a 6,2-essel ezért is fogyaszt jobban mint a 4,2-essel volt. Miért? Mert 10km/h-s sebességeknél már nincs slip akkor elsímúl a gép ott már nincs annyi erőtartalék hogy még kaparni is bírjon elég azt a nagy vasat tizenekkel húzni.
Rövidtárcsánál is zvan csak azzal meg olyan gyorsan bír menni hogy majdnem nembírod megűlni szóval ott kicsit nemtudod laposon beterhelni, partnak felfelé már alakúl.
Amikor szántassz megint más. Van a jutúbon egy videóm ahol 9-9,5-el szánto 6497-el. MF6497 beírod és megfogod találni szól alatta a kokkodzsámbó
Na az egy fínom középkötött főd ilyenből van vagy 60hektár de pont ilyenből csak ez a 10hektáros amiben így hasít a gép. Ittis belehet terhelni ha figyelsz és felhangosítod hallhatod, hogy morog a gép és picit ingadozik a fordúlat szóval mégegy fokozattal feljebbváltva teljesgázon kb 1800-1900-at bírna pörögni akkor volna kifeszítve a motorja és nem slippelne.
DE! Amikor mocsok a helyzet és 4-5-ökkel lehet csak szántani olyankor a motort megfolytani majdnem nem is lehet. Ilyen kisebb fokozatban az nem enged inkább kikapar a gép legyen sár vagy kőkemény főd. Persze barázdában kicsit alakúl a helyzet mert rásegít a fogásra, de most az új elsőgumiknál is észrevettem hogy a gép motorja többet tud.
Ismétlem ilyen kisebb fokozatokban ahol rövid az áttétel.
Ezt most amúgy javarészt a kommonrélesre értettem a másik hiába erősebb kevésbé rugalmas.
Megy az is minden fordúlaton jól de ha jön egy görcs és orrbaverődne nem küzd annyira a gép mint a másik az akadályalan továbbhaladásért a közösnyomócsövesrendszernek itt az előnye, ügyesebb.
Duplakerekek kellenek egy ilyen gépre hiába 11tonna meg 650-es nagygumik, duplákkal lehet kihasználni a motorját. Ezt mondta a cimbora is T180valtrájuk is van azzal majdnem mindig dupláznak mert amúgy csak barázdában lehet használni nehezebb munkára, tarlón ikrek nélkül a 140lovas kisebb gép is azt tudja mint a nagy...
mondjuk ezek pille traktorok könnyű szaladgálós munkára...
Válasz #13558. hozzászólásra



Ugy látom te még a szilveszteri italozás hatása alatt vagy!!!
Válasz #13558. hozzászólásra

Válasz #13557. hozzászólásra






Mtz-t a népnek,a fergánál még az is jobb,amúgy meg piros-piros nem mindegy?
Válasz #13556. hozzászólásra
Persze, mert a kutya se érti mit akarsz írni hehe.
Azt, hogy a nagyobbcsacska 200+ lóerős traktoroknál figyeljek arra, hogy megfelelő pótsúlyozással vegyem hehe?
Esetleg azt, hogy 2,5db mtz 82-es kettes függesztett váltó ekékkel sokkal hamarabb felszánt 600 hektárt, mint egy slick gumis 11 tonnás 200+ lovas félfüggesztett 5-össel hehe?
Minek vegyen a paraszt olyan traktort ami nem tudja leadni az erejét? Ha nem adja le akkor csökken a hatásfok, ha az csökken akkor a végén még nő a fajlagos fogyasztása is neeem hehe? Aztán az marad, hogy a 2,5 kis traktor nemcsak hamarabb megszánt hanem kevesebbet is fogyaszt hehe.(persze van egy két buktató a gondolatmenetbe hehehe)
Szakad a hó emberek
Te sötétpajtás kiforgatod a szavaimat vagy nem bírod értelmezni amit írtam....hehe
Válasz #13553. hozzászólásra
Hát úgy érzem vennem kell egy nagyot, hogy megtudjam az milyen hehe( meg persze majd arról is tolok egy csacska videjót hehehe).
Aszontod egy 240 lovas 12 tonnás széles ÚJ gumikkal 6-os ekével nem produkál ilyet hehehe?
Azzal ha elkezdek szántani és szépen felkapcsolgatok csak azt érem el, hogy jobban kipörög a kerék hehe?
Az nem lehet, hogy igen hozzászoktál a slick gumikhoz hehe?
Téli pihenőn

Válasz #13552. hozzászólásra
jajj te csacska nem erről beszéltem hanem a nagyokról!
Azoknál nehéz beterhelni a gépet és inkább kikapar tizentonnájával is ha olyan a helyzet.
Válasz #13550. hozzászólásra
"ígyis inkább erősebb a motorjuk minthogy letudja adni talajra a kráftot" hehehehehehhehehehe.
Keveset nézegeted a videómat öreg hehehehe.
2:30 után lesegesd hehe a furdulatot hehehe 1900-re van belőve kézigázzal hehehehe. Nem adja le a kraftot igaz-e heheheh? Gondolom egy kétszer ilyen erős traktor, mint az enyém ÚJ gumikkal se adja le hehehe.
Válasz #13550. hozzászólásra
Itt raktak egy jd be a fogyasztása csökkent. De lehet nem rapidot
Válasz #13549. hozzászólásra
Felőlem lehet benne akkoris "csak" 190 lóerős én nem hiszek ezekben a tuningokban, autónál megfordúlt már a fejemben de gépnél soha, ígyis inkább erősebb a motorjuk minthogy letudja adni talajra a kráftot szóval értelme sincsen
Válasz #13543. hozzászólásra

Lehet rapid
Válasz #13545. hozzászólásra

Szép
Válasz #13545. hozzászólásra

Sok ráérős emberke
Válasz #13544. hozzászólásra
Nemláttam László, csak a 8330-as johnit amit szintén árúlak még
Ez is piros de nem ferga. Egy spanom csinálja.





Szerintem gyönyörű...
Válasz #13539. hozzászólásra
szanberd te láttad a gépet?
Válasz #13542. hozzászólásra
de ez "csak" 190-195 lovas amúgy nem kettőtíz.
Válasz #13541. hozzászólásra

Tessék:
Massey Ferguson 7490-4
Azonosító:7359
Évjárat:2005
Minőség:4 -Jó
Üzemóra:4359
Telephely:Szombathely - Axiál (214)
Teljesítmény:210
Gumi méretek:
Kleber 420/85R30(20%)
Kleber 520/85R42(20%)
Felszereltség:KAB,KL,LF1+2,EH,AH,VARIO,RH,IKH
árat nem találtam
Válasz #13540. hozzászólásra
Kérdés hogy kell e a varió!
Nomeg a 6499-es azért nem ilyen gép ám, azzal már lehe komoly munkát is végezni, ezmeg vetni szállítani kaszálni való inkább.
Egyébként az a köcsög fészbukk vacak ktakarja az adatokat árat évjáratot üzemórát...
Itt egy varijós 7495