nekem IFA E5/2-esek vannak igaz hogy csak 5t-ásak de magasitózva 80q búzát viszek vele kőből hoztam már vele 110q-át és vitte az mtz mint az állat könnyen gurul meg kivállóak a fékei és ezek se mai gyerekek
Válasz #63. hozzászólásra
A HW, KBP ,BSS meg az MBP-5 és 9 kocsiknak kényszer vezérelt az oldala ezért csak ha a plató elkezd emelkedni akkor kezd nyílni az oldala .
Válasz #63. hozzászólásra
A HW és KBP 95% ugyan az csak a KBP-t a magyarok csinálták és sokan meg se tudják külömböztetni , de ha kicsit ismered mind a kettőt akkor megmondod róla első ránézésre melyik melyik .
Találkoztam már olyannal, aminél oda kellett figyelni nyitáskor. De mindenbe belelehet kötni, úgyhogy ennyi. A Te általad említett kocsival még nem dolgoztam, tehát nem tudom az mennyire egyszerű. Én csak a vélményemet mondtam el.
Válasz #61. hozzászólásra
Én legfőképpen a HW-8011-et és a KBP-8A vagy KBP-10A kocsikat favorizálom . Ezek kocsik voltak 20-30évvel ezelőtt és kocsik még ma is és 20-30 év múlva is kocsik lesznek .
Sziasztok!
Nekünk AP800 tandem pót van. Szerintem műszakilag és normál terheléssel tökéletes. Ami nekem tetszik a régi tipusú kocsikkal szemben, az a balesetmentesen használható oldalfalak. Ami viszont negatív, bár ez csak esztétikum, az a festés minősége. 2 éves korában márr pattogott néhány helyen a festék. Igaz "kék" garázsa van!
3409 hozzászólás
Válasz #104. hozzászólásra
ÓÓÓÓ Lady MMMM !!!!........ :-)))
Válasz #105. hozzászólásra
Mi a gondod vele öcsém?
Válasz #105. hozzászólásra
Anyád ?
Válasz #103. hozzászólásra
4 karika személy, meg texas r. ! :-))
SZABOLCS te sőtét vagy mint a belső zseb!!! Neked lövésed sincs a mezőgazdaságrol!!! csak a szád jár!!!
Válasz #102. hozzászólásra
LADY
Válasz #102. hozzászólásra
Mi után?
Pahéró?
Nem pótkocsit, utánfutót keresek, újat.
Tippek, ötletek, típusok ????
általába a termények leadásánál nekem is billent az E5-ös mert lenyitok minden oldalát és a rakodógép letolja ugyhogy jóformán csak seperni kell
Nekem van E5-ös, és billent.......ha a markolóval megsegítem egy kicsikét...:-)))))))))))
Válasz #97. hozzászólásra
Na ez az, sztem amire én gondolok.
Válasz #96. hozzászólásra
Az E-5-ös a HL-6002-es fixes 6 tonnás ifa kocsi elődje .
Válasz #96. hozzászólásra
Van (ifa)HK-5-ös nevezetű is... Billenős-sajna minden tekintetben... Úgy borul mintha kötelező volna , qrva magas....
Válasz #91. hozzászólásra
Akkor az melyik, ami a hw-nek az elődje és 5tonnás?
EB?
Válasz #94. hozzászólásra
ja akkor ok te tudod ,
Válasz #93. hozzászólásra
nincs mert meggyőzöm ezzel is meg a billencs drága nekem őssz földem 20heki körül van
Válasz #92. hozzászólásra
ja értem , de nincs is bilencsed?
Válasz #91. hozzászólásra
mint a napon a vaj
Válasz #90. hozzászólásra
azér mondom mer az E-s pótok nem bilencsek!! kemény lehetsz!4
nem ezek fixesek és bizony kézzel túrom de láttam már billentősre átalakitottat is csak nem az én pénztárcámhoz valóak
Válasz #87. hozzászólásra
Igen. (gondolom)
Válasz #87. hozzászólásra
hát csak billent nem kézel turod!!??
Válasz #85. hozzászólásra
E/5 bilent amit mondasz??
Válasz #85. hozzászólásra
Azok is nagyon strapabíró kocsik.
nekem IFA E5/2-esek vannak igaz hogy csak 5t-ásak de magasitózva 80q búzát viszek vele kőből hoztam már vele 110q-át és vitte az mtz mint az állat könnyen gurul meg kivállóak a fékei és ezek se mai gyerekek
Válasz #59. hozzászólásra
Na akkor ilyen fajta Flieglt se veszünk...
Válasz #82. hozzászólásra
oksa !!!!
Válasz #79. hozzászólásra
Ki Pi Nem irom le !!! telon holnap
elalszom HÉ !!!!!:))
Válasz #78. hozzászólásra
paraméterei ?????????????????????????????????????,,
Válasz #78. hozzászólásra
kiét ??
Válasz #73. hozzászólásra
Bocs de C noltam !!!
Az ország legjobb buzáját ma vágtam le!!!!
.
.
.
.
telón gyorsabb lenne
Válasz #72. hozzászólásra
most számolod ki a géppel :))
Válasz #72. hozzászólásra
nem lehetne gyorsabban válaszolni :DDDDD
Válasz #72. hozzászólásra
nem tudom holnap reggel nézzük meg
3-5 mm tippelem
bent a városban 20 mm volt
pistának hogy adta ???
minöség ??
Válasz #70. hozzászólásra
Ja! Mili mennyi??
Válasz #69. hozzászólásra
bennünket ma kivert nádudvarról a rohadék esö:((((
Válasz #69. hozzászólásra
JA !!
kis pistának te vágtad ???
Válasz #68. hozzászólásra
Szabó L
Válasz #67. hozzászólásra
HÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ:DDD
mizu ??
kinek vgtad a kötelesen ??
Válasz #66. hozzászólásra
Hóóól!!!!!
Válasz #64. hozzászólásra
van ott különbség huzásban rendesen !!!!
Válasz #63. hozzászólásra
A HW, KBP ,BSS meg az MBP-5 és 9 kocsiknak kényszer vezérelt az oldala ezért csak ha a plató elkezd emelkedni akkor kezd nyílni az oldala .
Válasz #63. hozzászólásra
A HW és KBP 95% ugyan az csak a KBP-t a magyarok csinálták és sokan meg se tudják külömböztetni , de ha kicsit ismered mind a kettőt akkor megmondod róla első ránézésre melyik melyik .
Válasz #61. hozzászólásra
Találkoztam már olyannal, aminél oda kellett figyelni nyitáskor. De mindenbe belelehet kötni, úgyhogy ennyi. A Te általad említett kocsival még nem dolgoztam, tehát nem tudom az mennyire egyszerű. Én csak a vélményemet mondtam el.
Válasz #61. hozzászólásra
Én legfőképpen a HW-8011-et és a KBP-8A vagy KBP-10A kocsikat favorizálom . Ezek kocsik voltak 20-30évvel ezelőtt és kocsik még ma is és 20-30 év múlva is kocsik lesznek .
Válasz #60. hozzászólásra
Mert régi kocsik oldalában mi ami balesetveszélyes .
Sziasztok!
Nekünk AP800 tandem pót van. Szerintem műszakilag és normál terheléssel tökéletes. Ami nekem tetszik a régi tipusú kocsikkal szemben, az a balesetmentesen használható oldalfalak. Ami viszont negatív, bár ez csak esztétikum, az a festés minősége. 2 éves korában márr pattogott néhány helyen a festék. Igaz "kék" garázsa van!