Válasz Gandhy #801. hozzászólásáraNehéz munkában mindegyik mechanikus váltó difi lehajtás 1900-2100 motorfordulaton használva a legstrapabíróbb.1800 alatt már nagy nyomaték jut a fogaskerekekre(olyan mintha kalapáccsal püfölnéd őket folyamatosan) és képes fele időzni a váltó/difi lehajtás életartamát. A 2300 lenne a legjobb, csak ott már nem normálisan nő a fogyasztás görbéje.
Válasz Gandhy #798. hozzászólásáraMegy ígyis, meg úgyis.
Van ahol fél gázzal megy 3/3-ba, van ahol 2/4-be. Ott megy 2300-as fordulattal.
mtz1221 leírta, hogy nem teljesen kerek valami a sofőr fejébe valószínű.
Szerintem is sok az fordulat. Én 1800-2000-ig használom csak.
Válasz dnsv #788. hozzászólásáravan két hasonló eke a környezetemben, VN 1050 Vario, az egyiket Landini 165-tel húzzák, annak határeset, kötöttben küzd vele rendesen, másik a szomszédomé JD 6195R na azzal hasít 4X45-ös fogással, évi 10-15 hektárt megtépetek vele 32 centin bérbe, én addig nem tudok lemenni a jól betaposott kukoricatarlón, 28-on van az ekém
Válasz mtz1221 #787. hozzászólására2014-ben vettem a 1025-t, volt ajánlatom egy Deutz Agrofarm 430-ra ( utolsó darab volt, mert visszaadta a forgalmazást a cég) az is 110 ló körüli, 7,5 volt az mtz és 10 millió a DF, majdnem meg is vettem, amíg a kereskedő azt nem mondta, hogy 3-as vf ekében ne gondolkodjak, ennek a kettes fekszik, én a leggyatrább őszön sem bontottam vissza az ekét, míg a környezetemben mindenki levett egy fejet, inkább visszakapcsoltam
Válasz dnsv #790. hozzászólásáraA legjobb. Én csak neked mondtam hogy a te gépeidhez, jobb lett volna az arma. Ha szántani tárcsázni lazítani kellene, akkor csak is a 1221-es.
Válasz mtz1221 #789. hozzászólásáraAz már nem a traktor hibája. Minden gép halálát az esetek nagy részében a kormány és ülés közti bioalkatrész okozza.
Csak azért tettem be, hogy elég jó nehéz ez az eke és egész jól fordítja át. Van mégegy ahol Kuhn-Huard ekét húz az illető, ott rakodó sincs fenn. Jó gép ez.
Válasz dnsv #788. hozzászólásáraCsak hülye hozzá.3/3-ban húzza félgázon, inkább húzná 2/4-ben 2000 fordulaton. Minden váltónak ez a végzete ha nyomatékon dolgoztassák a fordulat helyett.
Válasz Gandhy #782. hozzászólásáraEzt azért egy ugyanebbe az árba bele férő 100 lovas 3-4 hengeres traktor nem tudná megcsinálni. Szerintem. Elég jó sebességgel húzza.
Válasz Gandhy #776. hozzászólásáraVan belőle crdi perkins motoros is, én azzal venném. Egyik ismerősnek van pár éves 1021.3 mtz meg új 1104 arma.Mtz 2 liter naftával kevesebbel meg 1 km/h-val gyorsabban húzza ugyan azt az ekét. Mégis nincs kedve az mtz-t hajtani a kényelem miatt. Meg az arma úgy átfordítja az ekét menet közben hogy meg se mozdul, a nehezebb mtz meg állva is fel akar bukni.
Válasz Gandhy #782. hozzászólásáraHa le van előlegezve akkor megvan az. Még mindig azt mondom, hogy powerba igen a 1254 arma felett van. Azért egy JD6130-at persze összbe nem közelít meg, de vontatott gépekkel már mellé tenném akármelyik nyugati mellé. Az MTZ a hidróba gyengébb ez tény, de lóerőbe kategóriájába bivaly.
Azért én sekélyen művelek csak, én könnyen vergődök Nekem bármilyen 3000 ccm-es motoros traktor elég, csak bírjon emelni. Ez az egy kritérium van, a vetőgép az kezd nagyon nehéz lenni.
Válasz lajurba977 #778. hozzászólásáraHidraulika olaj gomba jelez az orbit visszatérő ág közcsavarnál. Ha van olaj benne akkor "valszeg" defektes a gomba vagy lecsúszott / szakadt a vezeték.
Válasz Gandhy #780. hozzászólásáraJó az ott mind, csak nem mindegy mit, mire, hogy használnak.
Az MTZ-t is agyon lehet verni, mint ahogy vigyázni is lehet rá. Felénk 14 ezer óra feletti bontatlan 1025 van. Most az udvaron áll egy 6000 órás erdészetbe használt 952-es, még nem volt bontva.
Válasz Gandhy #776. hozzászólásáraEgy kedves barátom az olaszra mindig azt mondja, hogy nem nyertek még az olaszok háborút, nem is gyártanak jót.
Nekem az Arma a Deutz - ZF párosítás miatt tetszik. Plusz a légrugós fülke. Öreg testem már nem bírja a zötyögést.
De már marad a 1221, nem cserélgetem én. Hűséges típus vagyok.
A többi MTZ-vel sem volt különösebb gondom. Ami hibája volt mind kezelői hiba. De szerintem 500 ezer alatt vagyunk ráköltésbe 20 év alatt a 2 MTZ-n.
Válasz dnsv #775. hozzászólásáranéztem ezt az Armatrac 1254-et, a Deutz motoros traktorokkal felénk sokat szívnak a tulajok, van itt Same, Lambó, ebben a 110-120Le kategóriában, a Dorker szervízkocsit láttam már elég soxor a Lambó 3 méteres palladium tárcsával 3-4 centin rendesen füstölt mellettem, a 1025-tel mellette tárcsáztam 12 centin, reggelire megette az olaszt
Válasz mtz1221 #774. hozzászólásáraIdő hiány van, hála Istennek sok a meló. Csak sajna mindenkinek már, de rögtön azonnal kell. Pályázatokba utolsó pillanatba jönnek rá, hogy juj villany is kell.
Egy év összegzőt is már 4 hónapja készülök összerakni, de lassan már 2021-nek is vége. Idén terveztem többet csinálni videót, remélem odaérek. Tapasztalatokat átadni, tömörödöttségi ellenőrzéseket bemutatni.
Fronttartályt építettem a 1221/892-re, grúbert megokosítottam megint, építettem egy sekélyen húzható grúbert. Tárcsára vettem csöves hengert.
892-t már 3 éve meg kellett volna kuplungozni Most az eleje makizott meg, szóval az fontosabb. Most a pandemia miatt bevásároltam az alkatrészt, aztán pénteken beöntöttek egy csomó melót.
Hála Istennek csferri ötletének nem vagyok bexarva, max a 1221-el vetek.
Amúgy elültetted a bogarat a fülembe, valóban nagyon jó lenne a 1254 CRD4 Lux Arma. Abba tényleg üdülés volna ülni.
Válasz mtz1221 #772. hozzászólásáraLehet igazad van, hogy jobb lenne. Végülis 3 millió az árkülönbség a 1221.3 jelenlegi árához képest. Az még nem sok.
MTZ-t viszont nem bántom Meg már marad is, ahogy nézem az árakat túl nagy buktával tudnám eladni. Ez többet is vontathat valamivel.
Válasz Anonimus82 #768. hozzászólásáraHa nemvettél észre semmi rendellenességet a kormányozáskor,akkor igen a kormánygomba beszart.esetleg a vezetéke megsérűlt.1.lépésed az legyen:a kb a műszerfal alatt a jobb ajtónál keresd ezt a gombát,és nincs kizárva,hogy csepeg,taknyom....ahogy v dns is mondta.---csere,vagy inkább ledugózás.
Válasz dnsv #762. hozzászólásáraTavaly írtam a traktorvásárlás topickba, hogy felénk aki ráérzett úgy rendesen olasz vagy olcsóbb német traktorra, sorba veszik ismét a 6 hengeres mtz-ket. Hülyének néztek, nem is erőltettem akkor tovább. Törökre leszek kíváncsi mert az arma most nálunk 100-110 lóerő alatt be fog fújtani mindent keletit nyugatit is. Habár ott is van már pár gyufás doboznyi elektromos sz@rság 300+ eurért.
Válasz Gandhy #757. hozzászólásáraEgynek nálam is landolni kellene ha minden igaz..elvileg megvan gyakorlatilag még nincs! Előleg volt, a gép még Lengyelországban tartózkodik...
Válasz Gandhy #761. hozzászólásáraUtolsó volt az övék. Kunhegyesi cégnél.
Marha kapós lett az MTZ ahhoz képest, hogy szar Állítólag azért nincs, mert Német és az Osztrák is veszi.
Akinek le van foglalva az megkapja mind. Szóval a tied is meglesz.
Szerintem is más ára lesz jövőre.
Válasz Gandhy #757. hozzászólásáraja, hogy már 1523 sincs? na az baj, akkor remélem megkapom, mert ahogy szalad el az infláció, ez jövőre millióval több lesz, az biztos
Válasz dnsv #758. hozzászólásáranekem elvileg jutott, gyakorlatilag meglátjuk a hó végén előleget már lefizettem, kereskedő elvileg akkor foglalta is, majd meglátjuk, jó áron átengedem és feljebb lépek
Válasz Gandhy #757. hozzászólásáraIsmerősök most mondták, hogy 1221 nem jutott nekik, vagy 1523 lesz vagy jövőre kapnak 1221-et. 1523 is egy darab volt.
Nekik csak vetni, permetezni kell semmi másra.
Válasz dnsv #756. hozzászólásáramint már írtam, nálam még fontos adat, hogy évi 400 órát megy szerintem max. mert megtartom a 1025-öt permetezés, műtrágyázás, hengerezés és input hazaszállításra.
Amúgy meg idén összesen 20 db jön belőle, az is lehet, hogy nem jut már nekem
Nekem anno nem volt lehetőség, örültem, hogy ezt kaptam (1221). De erősebb az azért, a váltóban nagyrészt szélesebb fogaskerekek vannak (de sok az azonos is). Csapágyazás egy és ugyanaz a 1221-el 90%-ban. A hűtő az ami egyforma, ez negatívum a 1523-nak.
Nagyon meggondolandó ez a 3 millió. Mert bőven nem szar a 1221 sem. Eleje híddal mindennel együtt tök ugyanaz. Gépesítésbe még mindig azt mondom, hogy a 1221 még simán jó a 3m-es kompaktorral, de a 1523 már nagyon nincs kihasználva. Akkor az a 3 millió nem éri meg.
Attól, hogy erősebb lehet nem jobb A youtube tele van 2022-es MTZ szereléssel, mikor az aztán atom brutál erős. Ki tudja mi a jó mostmár. Szóval nem akarlak elbizonytalanítani. Mindjárt leb*sz mtz1221 is. Engem ő győzött meg a 1221.3-ról. Én ZTS 16245-öt akartam, de lehet nem jártam volna jobban azzal sem, mert az nem olyan univerzális mint ez a gép. Hidraulikában sem tud többet.
4353 hozzászólás
Válasz mtz1221 #802. hozzászólásáramilyen fordulaton szántasz, grúberozol?
Válasz Gandhy #801. hozzászólásáraNehéz munkában mindegyik mechanikus váltó difi lehajtás 1900-2100 motorfordulaton használva a legstrapabíróbb.1800 alatt már nagy nyomaték jut a fogaskerekekre(olyan mintha kalapáccsal püfölnéd őket folyamatosan) és képes fele időzni a váltó/difi lehajtás életartamát. A 2300 lenne a legjobb, csak ott már nem normálisan nő a fogyasztás görbéje.
Válasz dnsv #799. hozzászólásáraműtrágyaszóróval ki kell pörgetnem a 2040-et, amúgy 1900 fölé nem hajtom, nem igényli a 1025 sem
Válasz dnsv #799. hozzászólásáraén is így gondoltam egészségesnek
Válasz Gandhy #798. hozzászólásáraMegy ígyis, meg úgyis.
Van ahol fél gázzal megy 3/3-ba, van ahol 2/4-be. Ott megy 2300-as fordulattal.
mtz1221 leírta, hogy nem teljesen kerek valami a sofőr fejébe valószínű.
Szerintem is sok az fordulat. Én 1800-2000-ig használom csak.
Válasz dnsv #797. hozzászólásáraaz alábbi szántós videón a 2300-as fordulat nem sok egy kicsit?
Válasz Gandhy #796. hozzászólásáraBocsi. Igazad van

Lehet elvonási tüneteim vannak azért. Már régen mentem vele olyan, mint a drog. Nagyon jó hangja van
Válasz dnsv #795. hozzászólásáranem én elégedetlenkedtem

nehéz is lett volna, hisz nekem még nincs, de ez remélem egy hónapon belül megváltozik
Válasz Gandhy #794. hozzászólásáraAkkor nem sz@r a 1221, mi?
Erőbe bivaly az tuti.
Válasz dnsv #788. hozzászólásáravan két hasonló eke a környezetemben, VN 1050 Vario, az egyiket Landini 165-tel húzzák, annak határeset, kötöttben küzd vele rendesen, másik a szomszédomé JD 6195R na azzal hasít 4X45-ös fogással, évi 10-15 hektárt megtépetek vele 32 centin bérbe, én addig nem tudok lemenni a jól betaposott kukoricatarlón, 28-on van az ekém
Válasz mtz1221 #787. hozzászólására2014-ben vettem a 1025-t, volt ajánlatom egy Deutz Agrofarm 430-ra ( utolsó darab volt, mert visszaadta a forgalmazást a cég) az is 110 ló körüli, 7,5 volt az mtz és 10 millió a DF, majdnem meg is vettem, amíg a kereskedő azt nem mondta, hogy 3-as vf ekében ne gondolkodjak, ennek a kettes fekszik, én a leggyatrább őszön sem bontottam vissza az ekét, míg a környezetemben mindenki levett egy fejet, inkább visszakapcsoltam
Válasz dnsv #790. hozzászólásáraEz se 2 kiló.
Válasz dnsv #790. hozzászólásáraA legjobb. Én csak neked mondtam hogy a te gépeidhez, jobb lett volna az arma. Ha szántani tárcsázni lazítani kellene, akkor csak is a 1221-es.
Válasz mtz1221 #789. hozzászólásáraAz már nem a traktor hibája. Minden gép halálát az esetek nagy részében a kormány és ülés közti bioalkatrész okozza.
Csak azért tettem be, hogy elég jó nehéz ez az eke és egész jól fordítja át. Van mégegy ahol Kuhn-Huard ekét húz az illető, ott rakodó sincs fenn. Jó gép ez.
Válasz dnsv #788. hozzászólásáraCsak hülye hozzá.3/3-ban húzza félgázon, inkább húzná 2/4-ben 2000 fordulaton. Minden váltónak ez a végzete ha nyomatékon dolgoztassák a fordulat helyett.
Válasz Gandhy #782. hozzászólásáraEzt azért egy ugyanebbe az árba bele férő 100 lovas 3-4 hengeres traktor nem tudná megcsinálni. Szerintem. Elég jó sebességgel húzza.
Válasz Gandhy #776. hozzászólásáraVan belőle crdi perkins motoros is, én azzal venném. Egyik ismerősnek van pár éves 1021.3 mtz meg új 1104 arma.Mtz 2 liter naftával kevesebbel meg 1 km/h-val gyorsabban húzza ugyan azt az ekét. Mégis nincs kedve az mtz-t hajtani a kényelem miatt. Meg az arma úgy átfordítja az ekét menet közben hogy meg se mozdul, a nehezebb mtz meg állva is fel akar bukni.
Köszönöm mindenkinek holnap meg nézem de a traktor mindent csinál semmi változást nem vettem észre
Válasz JDFERI #783. hozzászólásáraKöszi.
Válasz Gandhy #782. hozzászólásáraHa le van előlegezve akkor megvan az. Még mindig azt mondom, hogy powerba igen a 1254 arma felett van. Azért egy JD6130-at persze összbe nem közelít meg, de vontatott gépekkel már mellé tenném akármelyik nyugati mellé. Az MTZ a hidróba gyengébb ez tény, de lóerőbe kategóriájába bivaly.
Nekem bármilyen 3000 ccm-es motoros traktor elég, csak bírjon emelni. Ez az egy kritérium van, a vetőgép az kezd nagyon nehéz lenni.
Azért én sekélyen művelek csak, én könnyen vergődök
Válasz lajurba977 #778. hozzászólásáraHidraulika olaj gomba jelez az orbit visszatérő ág közcsavarnál. Ha van olaj benne akkor "valszeg" defektes a gomba vagy lecsúszott / szakadt a vezeték.
Válasz dnsv #779. hozzászólásáralehet, hogy én is vmi nyugati után nézek, ha nem férek bele a 20-ba
Válasz Gandhy #780. hozzászólásáraJó az ott mind, csak nem mindegy mit, mire, hogy használnak.
Az MTZ-t is agyon lehet verni, mint ahogy vigyázni is lehet rá. Felénk 14 ezer óra feletti bontatlan 1025 van. Most az udvaron áll egy 6000 órás erdészetbe használt 952-es, még nem volt bontva.
Válasz dnsv #779. hozzászólásáraszerintem meg nagyon jók voltak a Fiat traktorok, felénk még most is megy 1-2 a nagyból
Válasz Gandhy #776. hozzászólásáraEgy kedves barátom az olaszra mindig azt mondja, hogy nem nyertek még az olaszok háborút, nem is gyártanak jót.

Nekem az Arma a Deutz - ZF párosítás miatt tetszik. Plusz a légrugós fülke. Öreg testem már nem bírja a zötyögést.
De már marad a 1221, nem cserélgetem én. Hűséges típus vagyok.
A többi MTZ-vel sem volt különösebb gondom. Ami hibája volt mind kezelői hiba. De szerintem 500 ezer alatt vagyunk ráköltésbe 20 év alatt a 2 MTZ-n.
Sziasztok! Ez a piktogram mit jelent?
Válasz dnsv #775. hozzászólásáranéztem ezt az Armatrac 1254-et, a Deutz motoros traktorokkal felénk sokat szívnak a tulajok, van itt Same, Lambó, ebben a 110-120Le kategóriában, a Dorker szervízkocsit láttam már elég soxor
a Lambó 3 méteres palladium tárcsával 3-4 centin rendesen füstölt mellettem, a 1025-tel mellette tárcsáztam 12 centin, reggelire megette az olaszt
Válasz mtz1221 #774. hozzászólásáraIdő hiány van, hála Istennek sok a meló. Csak sajna mindenkinek már, de rögtön azonnal kell. Pályázatokba utolsó pillanatba jönnek rá, hogy juj villany is kell.

Most az eleje makizott meg, szóval az fontosabb. Most a pandemia miatt bevásároltam az alkatrészt, aztán pénteken beöntöttek egy csomó melót.
Egy év összegzőt is már 4 hónapja készülök összerakni, de lassan már 2021-nek is vége. Idén terveztem többet csinálni videót, remélem odaérek. Tapasztalatokat átadni, tömörödöttségi ellenőrzéseket bemutatni.
Fronttartályt építettem a 1221/892-re, grúbert megokosítottam megint, építettem egy sekélyen húzható grúbert. Tárcsára vettem csöves hengert.
892-t már 3 éve meg kellett volna kuplungozni
Hála Istennek csferri ötletének nem vagyok bexarva, max a 1221-el vetek.
Amúgy elültetted a bogarat a fülembe, valóban nagyon jó lenne a 1254 CRD4 Lux Arma. Abba tényleg üdülés volna ülni.
Válasz dnsv #773. hozzászólásáraVideó csinálást miért hanyagolod ? Én még várom a vetőgépes 2,-ik részét.
Válasz mtz1221 #772. hozzászólásáraLehet igazad van, hogy jobb lenne. Végülis 3 millió az árkülönbség a 1221.3 jelenlegi árához képest. Az még nem sok.
Meg már marad is, ahogy nézem az árakat túl nagy buktával tudnám eladni. Ez többet is vontathat valamivel.
MTZ-t viszont nem bántom
Válasz dnsv #767. hozzászólásáraTe részedre/gépeidhez jobb lenne az arma. Légpárnás fülke hidraulika irányváltó után, leköpnéd az mtzt.


Válasz Anonimus82 #768. hozzászólásáraVáltó olajnyomás vissza jelző. Ha a mutató mutat 9 körül, akkor a gombája vagy vezeték gond van.
Válasz Anonimus82 #768. hozzászólásáraHa nemvettél észre semmi rendellenességet a kormányozáskor,akkor igen a kormánygomba beszart.esetleg a vezetéke megsérűlt.1.lépésed az legyen:a kb a műszerfal alatt a jobb ajtónál keresd ezt a gombát,és nincs kizárva,hogy csepeg,taknyom....ahogy v dns is mondta.---csere,vagy inkább ledugózás.
Válasz Anonimus82 #768. hozzászólásáraHelló
Bár nem olyan jól látszik, de úgy látom.
Kormány szervónál kereskednék.
Vagy a jeladó halt meg. Nem cseppen az olaj?
Üdv.valaki ha tudná segíteni meg jelent a műszerfalon egy piros ikon mint egy Mercédesz jel és nem alszik ki soha mi lehet a gond mtz 1221
Válasz mtz1221 #766. hozzászólásáraIgazad volt akkor is. Nem írtam, de úgy láttam ahogy te.
Amúgy Armatrac-ba a 1221 párja esetleg a 1254 CRD 4 lehetne. De az árban már jóval hosszabb. Annyi pénzért meg már inkább 1523-at vennék.
Válasz dnsv #762. hozzászólásáraTavaly írtam a traktorvásárlás topickba, hogy felénk aki ráérzett úgy rendesen
olasz vagy olcsóbb német traktorra, sorba veszik ismét a 6 hengeres mtz-ket. Hülyének néztek, nem is erőltettem akkor tovább. Törökre leszek kíváncsi mert az arma most nálunk 100-110 lóerő alatt be fog fújtani mindent keletit nyugatit is. Habár ott is van már pár gyufás doboznyi elektromos sz@rság 300+ eurért.
Válasz Bigyófelügyelő #764. hozzászólásáravárunk türelemmel és ha megkapjuk, máris hirdethetjük 0 órával 2 millióval drágábban
Válasz Gandhy #757. hozzászólásáraEgynek nálam is landolni kellene ha minden igaz..elvileg megvan gyakorlatilag még nincs! Előleg volt, a gép még Lengyelországban tartózkodik...
Válasz dnsv #762. hozzászólásáraazért remélem, hogy nem ez a bugyikék csoda jön
Válasz Gandhy #761. hozzászólásáraUtolsó volt az övék. Kunhegyesi cégnél.
Állítólag azért nincs, mert Német és az Osztrák is veszi.
Marha kapós lett az MTZ ahhoz képest, hogy szar
Akinek le van foglalva az megkapja mind. Szóval a tied is meglesz.
Szerintem is más ára lesz jövőre.
Válasz Gandhy #757. hozzászólásáraja, hogy már 1523 sincs? na az baj, akkor remélem megkapom, mert ahogy szalad el az infláció, ez jövőre millióval több lesz, az biztos
Válasz Gandhy #759. hozzászólásáraMár késő. Bele szerettek a 1523-ba
JD, NH is volt már nekik, mégis a szar MTZ-t választották.
Válasz dnsv #758. hozzászólásáranekem elvileg jutott, gyakorlatilag meglátjuk a hó végén
előleget már lefizettem, kereskedő elvileg akkor foglalta is, majd meglátjuk, jó áron átengedem és feljebb lépek 
Válasz Gandhy #757. hozzászólásáraIsmerősök most mondták, hogy 1221 nem jutott nekik, vagy 1523 lesz vagy jövőre kapnak 1221-et. 1523 is egy darab volt.

Nekik csak vetni, permetezni kell semmi másra.
Nekem 180 óra se megy bele amúgy.
Válasz dnsv #756. hozzászólásáramint már írtam, nálam még fontos adat, hogy évi 400 órát megy szerintem max. mert megtartom a 1025-öt permetezés, műtrágyázás, hengerezés és input hazaszállításra.
Amúgy meg idén összesen 20 db jön belőle, az is lehet, hogy nem jut már nekem
Válasz Gandhy #755. hozzászólásáraNe viccelj már. Aprópénz.

A youtube tele van 2022-es MTZ szereléssel, mikor az aztán atom brutál erős. Ki tudja mi a jó mostmár. Szóval nem akarlak elbizonytalanítani. Mindjárt leb*sz mtz1221 is. Engem ő győzött meg a 1221.3-ról. Én ZTS 16245-öt akartam, de lehet nem jártam volna jobban azzal sem, mert az nem olyan univerzális mint ez a gép. Hidraulikában sem tud többet.
5 év alatt 2000 forintot se éri el naponta
Nekem anno nem volt lehetőség, örültem, hogy ezt kaptam (1221). De erősebb az azért, a váltóban nagyrészt szélesebb fogaskerekek vannak (de sok az azonos is). Csapágyazás egy és ugyanaz a 1221-el 90%-ban. A hűtő az ami egyforma, ez negatívum a 1523-nak.
Nagyon meggondolandó ez a 3 millió. Mert bőven nem szar a 1221 sem. Eleje híddal mindennel együtt tök ugyanaz. Gépesítésbe még mindig azt mondom, hogy a 1221 még simán jó a 3m-es kompaktorral, de a 1523 már nagyon nincs kihasználva. Akkor az a 3 millió nem éri meg.
Attól, hogy erősebb lehet nem jobb
Válasz dnsv #741. hozzászólásáranekem is, csak az plusz 3 milla tart vissza
Válasz dnsv #753. hozzászólásáraKöszi a gyors segítséget :)