dupla kuplung ugy hogy egy kuplung van a váltóra ugye egy meg a kardán hajtásra és dupla tárcsa is van benne
amugy most már minden fogaskerék meg tengely ki van boritva üres az öntvény ház és nem a 2 es csoport fogaskereke a szar hanem a váltó villa van felére kopva az eredetinek szóval lehet felrakni persze nem csak a villa kopása a szar hanem az is közbe van hogy a tengely hossz irányba játszott elég sokat szoval minden hézagolni felheggeszteni meg egyébb apróságok de ezen kívül találtunk vagy 4 csapágyat szétszakadva de az az irányváltóban meg a kuplung felől 2 is és egy fogaskeréken ami bordás tengelyen mozog halálra van kopva és az az egy kis fogas kerék 50 ezer forint a tengely hozzá 130 ezer de szerintem megoldjuk okosba de az még nem is volt rossz !!! jövöhéten anyag gyűjtés aztán talán rakhatjuk össsze ás max egy fogaskereket veszünk hozzá meg pár csapágyat
de azért látszik hogy 12 éves gép 7000 üzemóra körül
kösz !! ezt majd még megnézem, eddig még nem lett szétszedve de elég sok kopást lehet felfedezni szegényben !!!! a bordás tengelyek is elég jol meg vannak kopva stb fötengelyszimering is folyt a kuplungja meg alig mozdul dupla kuplungos ráadásul
de ebben az esőben valahogy ráér az ember !!!!
héj srácok !!! ripityára van szedve a newholland de rosz csapágy eddig egy volt az is sima és a fötengely motor felőli részén!!!szoval nem tom milyen tügörgös csapágy lehet a rosz mert kettő vagy mennyi volt benne és azok is jók!!!
de viszont a fötengely az a vékony kis szar ami kuplungon át megy végig hátra a tlt hez az nagyon lóg hossz irányba és találtam a leeresztett olajban egy zégergyűrű letört fülét szóval nem tom mi lesz még a tengely fogjuk kivenni de a többi minden stimmel eddig ???
valakinek van képe arrol hogy hol milyen csapágyat cserélt ki ???
amugy meg a miénk is csak a 2 es csoportot dobja ki de ha már ott vagyunk megéri megnézni a kuplungot is meg hasonlo dolgokat de akkor te megusztad a szerelés ennyivel ha nagyon kellene a gép a munkára még meggondolnám de most egy darabig nem, egy jo hónap van azalatt azért muszáj neki összejönni
én se tudtam pontossan csak nézegettem a könyvét + átbeszéltem az ikr-es szerelökkel mikor jöttek szervizelni nekem csak a 2es tartományt dobta ki ez a legfelső tengely a terepváltóba
mi szét akarjuk huzni is mert kuplungot is megnézzük meg minden ha már hozzá kell nyulni bár nem rosz a kuplungja de lehet meg fontoljuk ezt a modszert is de mi nem tudjuk pontosan mi a baaja addig meg nehéz valamit is mondani de jo ha megusszuk 50 e forintbol az nem lenne rossz
ez is egy alternativa!!! most ugyn nézki jövöhétvége a fülke leszedés ideje aztán be a műhelybe ott meg esténként lehet csinálgatni
én nem húztam szét!fülke alját kivettem váltófedél le véglehajtás szintén le hátulja is le difi ki így a difi fele kifér a csapágy+a fogaskerék a többi pedig felfele alkatrész két csapágy két tűgörgő cirka 50000ft összerakás után újra szét kellett szednem a tetejét mivel a kulissza rögzítő rugója elvolt fáradva csere után tökéletes 8-10 óra alatt megvan ha ott az alkatrész szétszedés +összerakás
1 hete vetettünk el mindent (kivéve kukorica de az nem ezzel lesz) meg kombinátorozás és most jutottunk odáig hogy nem kell egy darabig a gép szoval csináljuk neki a helyet a műhelybe mert ne melég nagy de jövöhéten szeretnénk neki kezdeni de az még sok mindentöl függ !!!! de már sietni kéne mert kaszálásra össze is kéne rakni!!
meg külön terv a fülkét levenni mert nincs ám nagy műhely ugy hogy szin alatt kell le venni és utána betolni a műhelybe és ott széthuzni
de már tervbe van az már sokat jelent nálunk :D
kezdődik a mosással minden, lehet már holnap és persze erre lelkileg is fel kell készülni
T5000-es szériával kapcsolatosan kérdezném. 2-es csoport 3. sebességfokozatnál hihetetlenül visít a váltó az enyémben. Másnál is előfordul ez a jelenség???
Azt szeretném tőletek megtudni, hogy New holland traktoron az alu táblán kívül hol van feltüntetve az alvázszám!
Tudjátok a váz mely tájékára van beütve?!
M100 ról van szó!
2005-ös 1330üó asztal leszerelve,mert1-be 320-lenne,és hollandiábol úgy elhozni kicsit gáz,a brouvver most alapban nh-ra épít,régen fordra tette de opcióban épít másra is,pl jd tőlünk is most visznek vissza 2 gépet/beszámították/ azok mf 135-re voltak építve
4456 hozzászólás
Hello mindenki. Valaki nem tud new holland L85-s traktorra művelőkereket(felni+abroncs)?
Válasz #604. hozzászólásra

dupla kuplung ugy hogy egy kuplung van a váltóra ugye egy meg a kardán hajtásra és dupla tárcsa is van benne
amugy most már minden fogaskerék meg tengely ki van boritva üres az öntvény ház és nem a 2 es csoport fogaskereke a szar hanem a váltó villa van felére kopva az eredetinek szóval lehet felrakni persze nem csak a villa kopása a szar hanem az is közbe van hogy a tengely hossz irányba játszott elég sokat szoval minden hézagolni felheggeszteni meg egyébb apróságok de ezen kívül találtunk vagy 4 csapágyat szétszakadva de az az irányváltóban meg a kuplung felől 2 is és egy fogaskeréken ami bordás tengelyen mozog halálra van kopva és az az egy kis fogas kerék 50 ezer forint a tengely hozzá 130 ezer de szerintem megoldjuk okosba de az még nem is volt rossz !!! jövöhéten anyag gyűjtés aztán talán rakhatjuk össsze ás max egy fogaskereket veszünk hozzá meg pár csapágyat
de azért látszik hogy 12 éves gép 7000 üzemóra körül
Válasz #603. hozzászólásra
hogyérted,hogy dupla kuplung?nem 1 teletárcsa meg 1 csillag alakú tárcsa van csak benn?
Válasz #602. hozzászólásra


kösz !! ezt majd még megnézem, eddig még nem lett szétszedve de elég sok kopást lehet felfedezni szegényben !!!! a bordás tengelyek is elég jol meg vannak kopva stb fötengelyszimering is folyt a kuplungja meg alig mozdul dupla kuplungos ráadásul
de ebben az esőben valahogy ráér az ember !!!!
Válasz #601. hozzászólásra

a kép!!
Válasz #600. hozzászólásra
üdv. az általam megjelölt fogaskerekbe lévő csapágyat illetve a 6-os tűgörgöket + a7es csapágyat cseréltem
héj srácok !!! ripityára van szedve a newholland de rosz csapágy eddig egy volt az is sima és a fötengely motor felőli részén!!!szoval nem tom milyen tügörgös csapágy lehet a rosz mert kettő vagy mennyi volt benne és azok is jók!!!
de viszont a fötengely az a vékony kis szar ami kuplungon át megy végig hátra a tlt hez az nagyon lóg hossz irányba és találtam a leeresztett olajban egy zégergyűrű letört fülét szóval nem tom mi lesz még a tengely fogjuk kivenni de a többi minden stimmel eddig ???
valakinek van képe arrol hogy hol milyen csapágyat cserélt ki ???
Válasz #598. hozzászólásra
az az eredménye hogy hozzám is ugy tudtál alkalmazkodni hogy még én is tudok veled néha egyetérteni!! én így értettem
Válasz #597. hozzászólásra

Mi az eredmény?
Válasz #596. hozzászólásra
persze!! hát itt az eredménye.
Válasz #595. hozzászólásra




Pedig eléggé tok alkalmazkodni a sok paraszthoz subidubi...
Válasz #594. hozzászólásra
háááát..........elég nehéz veled egyetérteni legalábbis szerintem, ezt csak így levontam mint tanulságot eddig
Válasz #593. hozzászólásra






Kivételesen????
Idáig hh nem értettél velem 1et??????
Válasz #592. hozzászólásra



most ez van de ezután jo lesz remélem egy jo ideig
na ebben egyetértünk most kivételesen
amugy meg muszáj
Válasz #591. hozzászólásra


Ez amennyire nem vicces talán uannyira vicces is valahol.
alvázmosás

amúgy mosás után műhely és mehet a menet !!!
Válasz #589. hozzászólásra
aha


amugy meg a miénk is csak a 2 es csoportot dobja ki de ha már ott vagyunk megéri megnézni a kuplungot is meg hasonlo dolgokat de akkor te megusztad a szerelés ennyivel ha nagyon kellene a gép a munkára még meggondolnám de most egy darabig nem, egy jo hónap van azalatt azért muszáj neki összejönni
Válasz #588. hozzászólásra

igen tl az alján
Válasz #587. hozzászólásra

a fülke alja meg hegesztve van
Válasz #586. hozzászólásra
aha és neked hol van a fülke alján szerelő nyilás mert a miénken nicsen mondjuk az más tipus de nicsen mert a tiéd az tl 90 ugye ? ha jol tom
Válasz #585. hozzászólásra
én se tudtam pontossan csak nézegettem a könyvét + átbeszéltem az ikr-es szerelökkel mikor jöttek szervizelni nekem csak a 2es tartományt dobta ki ez a legfelső tengely a terepváltóba
Válasz #584. hozzászólásra




az ugy laza
mi szét akarjuk huzni is mert kuplungot is megnézzük meg minden ha már hozzá kell nyulni bár nem rosz a kuplungja de lehet meg fontoljuk ezt a modszert is de mi nem tudjuk pontosan mi a baaja addig meg nehéz valamit is mondani de jo ha megusszuk 50 e forintbol az nem lenne rossz
ez is egy alternativa!!! most ugyn nézki jövöhétvége a fülke leszedés ideje aztán be a műhelybe ott meg esténként lehet csinálgatni
Válasz #583. hozzászólásra

én nem húztam szét!fülke alját kivettem váltófedél le véglehajtás szintén le hátulja is le difi ki így a difi fele kifér a csapágy+a fogaskerék a többi pedig felfele alkatrész két csapágy két tűgörgő cirka 50000ft összerakás után újra szét kellett szednem a tetejét mivel a kulissza rögzítő rugója elvolt fáradva csere után tökéletes 8-10 óra alatt megvan ha ott az alkatrész szétszedés +összerakás
Válasz #582. hozzászólásra
nem




hehe
1 hete vetettünk el mindent (kivéve kukorica de az nem ezzel lesz) meg kombinátorozás és most jutottunk odáig hogy nem kell egy darabig a gép szoval csináljuk neki a helyet a műhelybe mert ne melég nagy de jövöhéten szeretnénk neki kezdeni de az még sok mindentöl függ !!!! de már sietni kéne mert kaszálásra össze is kéne rakni!!
meg külön terv a fülkét levenni mert nincs ám nagy műhely ugy hogy szin alatt kell le venni és utána betolni a műhelybe és ott széthuzni
de már tervbe van az már sokat jelent nálunk :D
kezdődik a mosással minden, lehet már holnap és persze erre lelkileg is fel kell készülni
Válasz #490. hozzászólásra

pici kész a váltó?
Van itt vlk.nek 8000ese?
Kasziiiiii????
Válasz #579. hozzászólásra
Sajnos elő.
T5000-es szériával kapcsolatosan kérdezném. 2-es csoport 3. sebességfokozatnál hihetetlenül visít a váltó az enyémben. Másnál is előfordul ez a jelenség???
Előre is köszi.
Válasz #577. hozzászólásra

a súlyok mögött az orrán
Sziaszok!
Azt szeretném tőletek megtudni, hogy New holland traktoron az alu táblán kívül hol van feltüntetve az alvázszám!
Tudjátok a váz mely tájékára van beütve?!
M100 ról van szó!
na megérkezett
Válasz #572. hozzászólásra

+ k.. nagy befektetés
Válasz #570. hozzászólásra

azaz
Válasz #570. hozzászólásra

Arra tippeltem én is első gondolatban de ezt nem sokan csinálják kis hazánkban és azt hallom, hogy rengeteg pénz van benne........
Válasz #568. hozzászólásra
a cég ahol dolgozom,az50ha maszek melletthttp://www.augsberger-gyepszonyeg.hu
Válasz #568. hozzászólásra
ha jól látom ez valami gyepszőnyegbetakarító lehet ???
Válasz #568. hozzászólásra









füvet waze füvet
Válasz #567. hozzászólásra
Mit termelsz ezekkel ?????
Válasz #566. hozzászólásra
2005-ös 1330üó asztal leszerelve,mert1-be 320-lenne,és hollandiábol úgy elhozni kicsit gáz,a brouvver most alapban nh-ra épít,régen fordra tette de opcióban épít másra is,pl jd tőlünk is most visznek vissza 2 gépet/beszámították/ azok mf 135-re voltak építve
Válasz #565. hozzászólásra
Zsír új?
1be jön a traktorral?
Mépont nh-n van?
Válasz #562. hozzászólásra
a 2.-hoz hasonló fülkével + összkerék+1 kezelős
Válasz #563. hozzászólásra
http://www.vanmac.nl/machinery/html/harvesters.html
Válasz #562. hozzászólásra
Válasz #561. hozzászólásra

Mondjuk 1 típusnév kielégítene ahhhh....
Válasz #560. hozzászólásra

mit mondjak róla én sem láttam még
Válasz #558. hozzászólásra

Ez így semmirevaló infó a számomra...
Válasz #557. hozzászólásra
Skandináviai Edisön
már úton van az új gépünk,remélem holnap ideér
Válasz #556. hozzászólásra
Mi az az SE ??????????????