Fórum
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
- Öntözés új
- Robotkormány új
- Kukorica várhatóan........! új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Vadkártérítés új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- UTB 3.5-ös Hamster rendfelszedő pótkocsi új
- Napraforgó-termesztés új
- Mi lesz veled mezőgazdaság! új
Cikkajánló
Sajtóközlemény

Soha rosszabb évet! Kiemelkedő a magyar búzatermés 2025-ben +VIDEÓ
Az aratás országszerte zajlik, az első hozamok ígéretesek, a terménytárolás és..._fill_540x300_0.jpg)
860 hozzászólás
Válasz #309. hozzászólásra



Nem tom majd megnézem a táblát a gépen.Bika kis gép,fater vette a "modszerváltás" idelyén osztrákbol hozták akkor 150 ropi volt 91-ben.Ezzel a géppel kezdtük a gazdálkodást anno,de még mindig megvan teljesen üzemképes és a tanya körüli mindenes.400l-es permetezöt,mükaki szorot,4-es kultivátort,5 kerekes rendsodrot üzemeltettük vele,2 fejes lovas eke 7-es fejekkel lett rászerkesztve azzal szántottunk.Mélyszántásra 1 fejes ih eke ált rendelkezésre hozzá.2 táblás kis fogasos kombinátort huzott anno.Most eginkább egy lapos markolo kanálal ami 3 ponton van a hátulján azzal munkálkodik.Azzal hordom a szalmát,trágyát,zsákos terményt a joszágoknak a telepen.Fagyáloval feltöltve hosszas izzitással bármilyen hidegben indul,pedig mér hiján van az erönek és a diesel elláto rendszer is kopottas.Elnem adnám semmi pénzér ha kileheli a lelkét akkor kiállitom a tanya elé mint a tsz-ekben a hoffert.
Válasz #308. hozzászólásra

Nem T84 ez??
Steyr t80 1958-as évjárat.Egy henger majd szétviszi az erö.


Válasz #306. hozzászólásra
Menetirány szerint jobb oldalt az adagoló alatt kell lenni egy leengedő nyílásnak! Ugyan olyan csap van rajta mint a hűtőn
Ha az van ledugózva akkor szerintem ki kell piszkálnod 
Most néztem meg
Srácok lenne egy problémám a T188-al.Nem tudom le engedni belőle a vizet.A hűtő csapján le tudom,de a motorrol nem.Olyan mintha valami fém persely,dugó lenne bele nyomva.Van valami ötlet,tipp hogy mi lehet az?
Sziasztok!
A segítségetek szeretném kérni:
Steyr 188-as trakin hova kell szerelni a motoron a fordulatszám "jeladóját".
Előre is köszönöm.
Üdv: Gergő
Válasz #303. hozzászólásra

Hát nem hívtam fel őket,mert sikerült szereznem eggyet.Azzal most minden fasza
Sikerült elérni őket?Létezik még az a cég?
Ha igen,remélem tudtak segíteni.
Válasz #300. hozzászólásra
Rá kérdezek,hátha.Köszönöm
Igen,a gyárival,de már konbályn lap van benne.Nyíregyházán van egy cég aki katalógusból meg tudja nézni a számát és tud hozni.
Trifonov Tamás Tel:06 20 443 92 11
Igen,a gyárival,de már konbályn lap van benne.Nyíregyházán van egy cég aki katalógusból meg tudja nézni a számát és tud hozni.
Trifonov Tamás Tel:06 20 443 92 11
Válasz #298. hozzászólásra

Egy kicsit nagyobb gépel rz-el mint amit én kérdeztem
Ma sikeresen elfosta magát a termosztát.Itthon lehet kapni T188-hoz?Mert most kibeleztem a régit,de nem akarom így hajtani.Van itthon vagy 5-6 féle (Jcb,lada) De persze egy se jó
Válasz #297. hozzászólásra

Válasz #293. hozzászólásra
Néha szoktam.
Válasz #295. hozzászólásra
Csak 15-18?Én 4-ben ott hagyom az 5611-es zetorunkat köves úton.Papíron 32km/h kell mennie.Pedig nekem csak 2 hengerem van.Jövőre kiderül mennyit hektárt bír majd 1 tankkal.
Gyári kaszájával vágsz?
57 l-es a tank,Levágtam és megsodortam 6 ha-t és maradt még.A száguldás az 15-18 km/ó úton egyik helyről a másikra.
Csináltam egy ilyen "fütyülős" dobot,és ki próbáltam milyen a hangja a kis steyr-en

Az a röhej,hogy élőben majdnem olyan,mint a turbos K25-é
http://www.youtube.com/watch?v=1kkKE3zLHk4&feature=g-upl
Rz-ni szokott vele valaki?Kiváncsi lennék egy fogyasztásra.2 nap alatt kb 2-2 és fél ótá zúztam,meg pót kocsiztam is vele kicsit.Elötte néztem kb 10 centi volt a gázolaj szintje,de még mindíg van benne bőven.Pedig zúzásnál pörgetem rendesen.Ennyire óvatosan csipegetné a gázolajat?
A 190-es ha dolgozik 2-ben vagy ha ˇˇszáguldˇˇ 4-ben sem pörög 1500-nál többet.
Válasz #290. hozzászólásra
Papír szerint 2200/perc.
Nem tudjátok nyél gázon mennyit pöröghet a 188-as motorja?
Nekem 3 hengeres T 190-es van.Szántani a szomszédomat szoktam megkérni.Neki MTZ82 van.De én szoktam behúzni.
Egy vízfok mérő és egy egybeépített km.és fordulatszámmérő van.A többit lámpa jelzi.A kaszának kell a fordulat,egyébként csak taknyol.
Ha kaszálok leveszem a homlokrakodót és a munkahengereket felhajtom a kengyelekbe.2 ember le és fel tudja rakni.4 stift tartja.5 villája van de papucsot lehet rá húzni és 3 belőle 1köbméter.Hátulra 150kg rakok,ha fent van a rakodó.Nélküle orra bukik.
Sodráskor ki szoktam kötni a sodró elejét,hogy ne bolyongjon.
Ha eltörne a mozgókés,jó bele a kombájné csak méretre kell vágni.
Majd lefényképezem és teszek fel képet.
Válasz #287. hozzászólásra

Felezó ,mászó nálam ugyanaz.Én akkor mászó 3-ban mentem vele.
Elbírja sima 2-be is?Neked is 188-as van?28 ló erős?Honnan tudod a fordulatot,van bent mérőd?
Én azt vettem észre,ahoz hogy szépen kaszáljon kell pörgetni,mert ha lassan pörög akkor nem annyira szépen dolgozik.
Ma ráraktam próbaként a Zetor utáni 2 fejes ekét.Egyenesben szépen vitte.Dombon felfelé viszont nagyon nem bírt menni,nem is az erő volt a kevés hanem a szarrá kopott gumik
Nekem mászó és rendes fokozat van.Irányváltós,előre 4,hátra 3.Kaszálni 2-ben szoktam 1200-as fordulaton.Sodorni lehet 3.-ban is,de akkor sokat elhagy.Másodikban jól összeszedi.
Válasz #285. hozzászólásra
Hányadikban kaszálsz?Most felező 3-ba mentem,de próbáltam 1-be is,simán vitte csak a terep volt egyenetlen és dobált.
Sziasztok!
Harmat után kaszálj,vizesen tapad.Szárazon vágja a kicsit is.Ha nagy a fű és fekszik,levágja,szemből alácsúszik.Valóban nem kell forgatni,megszárad.Nekem 6 kerekes,sűrű fogas orion sodróm van.Sose forgatok.A szalagfűrészt is Stefi hajtja.
Ma kaszáltam a 188-assal.Elég szépen dogozik.De a harmatos,vizes füvet nem szereti.Meg a kis fű se a kedvence.Viszont a magas,szárazat marha szépen levágja.Még forgatni se kell majd utána szerintem.
Válasz #281. hozzászólásra

ha jól megnézed a képet ott a hidraulikaolaj a tank alatt!
Van sokféle gép utánuk,de vajon hozzájuk való hengerbálázó van-e?
A szomszédom lefinnyázta mikor megvettük.Kiganéztam neki a mély almot,fel is raktam pótkocsira ,levágtam a gyepet,felsodortam és a kb. 4mázsás gurigákat felraktam kétmagosba pótkocsira.Most már tiszteli!Nem cserélném nagyobbra.
Alkatrészt katalógusból lehet hozzá venni eredetit.Ha jól emlékszem Nyíregyházán van egy illető aki gépalkatrésszel foglalkozik.Én páros kaszaujjat találtam nála.
Szép napot mindenkinek!
Itt egy kép:
Válasz #278. hozzászólásra
Úgy tudom, hogy a 188-as a váltóból kapja az olajat, a 190-esen már külön tartály van a hidraulikának.
Válasz #276. hozzászólásra

az enyémen telibe a difi fölött van az ülés alatt
Adjon Isten!
A Steyr 190 traktoron a differenciálmű felett egy külön hidraulika tartály van. Ebben van elrejtve a munkahenger is. Feltölteni az ülés mögött lehet. 30 vagy 32-es kulcs fogja a csavart. Ezen a csavaron van a szuszogó. Hogy meddig kell feltölteni? Arra én is kíváncsi vagyok. Nincs benne nívópálca se semmi.
Válasz #275. hozzászólásra
a hidraulika munkahenger nem elötte van a a difinek ott ahol a kézifék van? a difi az mögötte van
Válasz #273. hozzászólásra

én már vettem le a difi fedelét az enyémnek (steyr 188) abba bizony csak egy munkahenger van... nem tudom a tied lehet más
Válasz #273. hozzászólásra
ha jol sejtem akkor az ülés mögött a difi felett egy szélesebb vállú csavar..... mivel egybe nyilik........ az oldalán van az a szintjelzö csavar addig kell tölteni amig ott nem jön....
Ez 3hengeres.Van homlokrakodója és gyári fűkaszája.A nedves füvet nem szereti de harmat után már szépen kaszál.Én hátul az ülés alatt egy szuszogó csavarnál töltöm fel,de nem hiszem,hogy itt kellene.
Válasz #271. hozzászólásra

Ha jól tippelem és olyan mint a 188-as akkor a tank alatt a vázban van
#1. hozzászólás, parthus küldte be 2012-09-05 14:54:31-kor | [TÖRÖL] | Felhasználó kitiltása: egy napra | egy hétre | egy hónapra
Sziasztok!
Keresném azokat akik segítenének eligazodni Steyer T 190-es kis traktorom hidraulika-rendszerén.Hol lehet feltölteni,hol van a szintjelzője?
Segítséget előre is köszönöm.
Zsolti
Válasz #269. hozzászólásra
köszi
Válasz #268. hozzászólásra
ITT találsz komplett izzításvisszajelzőt meg külön van csak a visszajelző izzószál ami kb 5 eu.
Válasz #267. hozzászólásra
Vissza jelzőt le tudod nekem fényképezni milyen?Ezen csak egy réz spirál volt,de az is el volt szakadva.A német azt mondta gyertya csere kell neki,de megnéztem már ott és láttam ezért nem izzít.Most egy mtz vissza jelző van fent,de szerintem az nagy neki,mert kb40-45 másodperc után kezd el fel izzani
Válasz #266. hozzászólásra
mintája az kb 1,5 cm de egy kicsit megvan repedezve, melóba még hosszú éveket elmenne de kiállításra már nemvaló...
Válasz #265. hozzászólásra

Mi baj volt a t25-tel?
Milyen állapotú rajt a gumi?
Válasz #264. hozzászólásra
van visszajelzőm amikor már az is izzik kettőt teker és már pöfög is! rs-t nem isten őriz k25 öt is megútáltam, nekem meg két steyr felnim van gumistól 188-ra való...
Válasz #263. hozzászólásra

indításnál mennyi ideig szoktál izzítani?Rs09-t nem újjítasz mostanában?Van 2 eladó felnim
Válasz #262. hozzászólásra


Gyárihoz hasonlít, ezt nem sikerült kintről szerezni, így egy mtz 45 dinamó ment rá
Válasz #261. hozzászólásra
Gyári dinamó van rajt?Nekem az nem nagyon akart tölteni.Raktam rá egy zsuk generátort,most jó.
Most olyannal szenvedek,hogy tiszta zsuva volt a hűtő.Melegedett rendesen.Trisóval kimostam párszor,most atombiztosan áll 80-on.De a le engedő csapnál(motoron) annyira el van dugulva,hogy nem bírom kipucolni.
Válasz #260. hozzászólásra



elejében még itthon adtam el de mostmár 3-at sikerült ausztriába meg németbe eladni. Az órabérem tuti nincs meg de mivel 18 éves leszek még majd csak gépésznek tanulok így tökéletes hobbi+szabadidős elfoglaltság ha 300pengő/db van rajta akkor azt mondom OK
Amúgy a kormányműve tényleg perfekt