Köszönöm szépen Gerimur, nagy segítség ez nekem míg be nem szerzek egy könyvet hozzá!
Egyébként ahogy a képen látszik a legalacsonyabb állásban van a traktor, így akkor a sonkánál nyilván a 6-os a leeresztő,a 4-es a betöltő a 3-as pedig a szintjelző, legalább is nekem
Sziasztok!Nemrég lettem egy T 25 tulajdonosa. Segítséget szeretnék kérni. Próbáltam visszaolvasni (de túl sok a hozzászólás) és nem tudtam teljesen végignézni az olajfeltöltéses részeket, láttam hogy egyszer kétszer leírták már. Sajnos nekem egyik másik hozzászólás nem egyértelmű leírás alapján hogy mit hol kell betölteni-leengedni, annak könnyebb aki tudja. (lehet hogy én vagyok értetlen). Beillesztenék néhány képet megszámozva, ahogy láttam itt is néhány esetben. Lennétek olyan kedvesek és megírnátok hogy melyik a leeresztő, szintjelző, és betöltő nyílás a váltó, hidraulika tartály és a sonkák esetében.Remélem azokat a csavarokat számoztam amiknek ezekhez köze van, próbáltam kilogikázni melyikek lehetnek, meg nagyrészükön volt egy kis sárga festék, szerintem megjelölt csavarok lehettek még új korában, pont e célból. Nagyon hálás lennék, köszönöm szépen előre is a segítséget! Sajnos a traktor még elég koszos, remélem tudok majd időt keríteni a lemosásra.
Válasz #13483. hozzászólásra
Szevasz! Tök úgy van ahogy írtad. A régit szétszedtem, gondoltam felújítom . Vettem a Habitól egy javítókészletet, de attól nem tudom mitől lesz jóbb ? Kicseréltem a készletben talált kütyüket, de nem értem a vezérszelepek rugókitámasztását. szétszedéskor fel sem tűnt a különbség. felteszek képet remélem meg tudjátok magyarázni. Arra sem emlékszem hogy melyiket honnan szereltem ki. Szétbontás előtt csak a három pontot működtettem, a másikról nem tudom ,hogy jól működött-e.
Válasz #13629. hozzászólásra
Hali!
A szivattyún van jelölve, hogy jobbos vagy balos. A hátulján levő L- betű azt jelenti balos.{left}. A forgásirányra érdemes odafigyelni.
a jeladot kiszedtuk, omot sajnos nem tudjuk hogyan kell merni, de valoszinu hogy azzal van a baj.
Maszek, nyugodtan csinalj egy 4 soros rugokapas kombinatort 2 meterest. a melysegtol mulik hogy mennyire fogja meg a trakit, azt meg a rogtorovel tudod allitani.
most probaljuk a jeladorol lehuztuk a kabelt, es az ora kiugrik ha testhez erintjuk! akkor a jeladoval van a gond? meg egy olyan kerdesem van hogy a valtoba hany liter olaj megy? mert oke hogy nivoig kell felonteni, de 10 liter olajunk van. ha tobb megy bele az cumi :) valaszt elore is koszi
Próbáltad már a jeladóra menő vezetéket levenni róla és testhez érinteni? Mert ekkor a mutatónak teljesen ki kell térni ! Mérjem meg, hogy a jó jeladónak hány ohmosnak kell lennie hideg motornál?
Ki tudod venni a jeladót, nem folyik ki az olaj, vagy csak igen kevéske.
Válasz #13613. hozzászólásra Köszi a választ csak még azt szeretném kérdezni,hogy szerinted jó -e magágy előkészítőnek? És még egy milyen könnyen viszi a traktor?Mert én egy 50-es után szeretnék csinálni egy ilyet.És,ha könnyen viszi akkor egy szélesebbet csinálnák.
szia, igen kimozdul a mutató, ha az áramot ráadom! viszont a test kábel nincsen sehova se kötve. a jeladót kilehet úgy venni vajon hogy az olaj nem folyik ki? előre is köszi a segítséget
Válasz #13608. hozzászólásra
Üdv! Szerinted akkor mossam ki a belsejéből a zsrít?Milyen olaj kell bele és mennyi?Ja és hol kell bele tölteni? Bocsi a sok kérdésért.
Sziasztok! Levettem az oldaláról a deklit a hidraulika átváltóról ,és tele van zsírral.Úgy olvastam másnak olaj van benne. Szerintetek kimossam a zsírt belőle vagy maradhat?
Sziasztok!
Ma eldurrant tárcsázás közben a tömítés a hidralika szivattyú és a fűtésszelepet kiváltó közdarab között. Szerintetek ha nem tömítés teszek oda vissza hanem olaj és hőálló szilikonnal nyomom ki az jó?
Válasz #13597. hozzászólásra Szeva Green Azt szeretném kérdezni az a munka gép milyen munkát végez amit az avatarodon húz a géped?És ezzel dolgozod ellő a vetőgépnek a talajt? És köszi a választ!
25342 hozzászólás
Köszönöm szépen Gerimur, nagy segítség ez nekem míg be nem szerzek egy könyvet hozzá!

Egyébként ahogy a képen látszik a legalacsonyabb állásban van a traktor, így akkor a sonkánál nyilván a 6-os a leeresztő,a 4-es a betöltő a 3-as pedig a szintjelző, legalább is nekem
Szép estét kívánok Neked!
Válasz #13645. hozzászólásra
Helló!
Váltó: 1-olajbeöntő-nívó
4-olajleeresztő
Sonka: 1-4-6 olajbeöntő-leeresztő a traktor három magasság beállítá
sához.
2-3-5 olajnívó a traktor három magasság beállításához.
Hidraulika: 1- olajbeöntő mögötte a nívó
2- hidraulikaolaj leeresztő
Sziasztok!Nemrég lettem egy T 25 tulajdonosa. Segítséget szeretnék kérni. Próbáltam visszaolvasni (de túl sok a hozzászólás) és nem tudtam teljesen végignézni az olajfeltöltéses részeket, láttam hogy egyszer kétszer leírták már. Sajnos nekem egyik másik hozzászólás nem egyértelmű leírás alapján hogy mit hol kell betölteni-leengedni, annak könnyebb aki tudja. (lehet hogy én vagyok értetlen). Beillesztenék néhány képet megszámozva, ahogy láttam itt is néhány esetben. Lennétek olyan kedvesek és megírnátok hogy melyik a leeresztő, szintjelző, és betöltő nyílás a váltó, hidraulika tartály és a sonkák esetében.Remélem azokat a csavarokat számoztam amiknek ezekhez köze van, próbáltam kilogikázni melyikek lehetnek, meg nagyrészükön volt egy kis sárga festék, szerintem megjelölt csavarok lehettek még új korában, pont e célból. Nagyon hálás lennék, köszönöm szépen előre is a segítséget! Sajnos a traktor még elég koszos, remélem tudok majd időt keríteni a lemosásra.





váltó
sonka
hidraulika
Válasz #13637. hozzászólásra
Szia.Váltó jobb oldalán találod a csavar feje fehérel van lefestve gyárilag.egy kicsit srégen áll a csavar.
Az ígért képek


Válasz #13640. hozzászólásra


hát én Sem mert nekem nincsT-25, de ruszki betzeszi a fülkébe minnt a T-16-nál. Van szemed keresgessél ne legyél béna!!
Válasz #13483. hozzászólásra
Szevasz! Tök úgy van ahogy írtad. A régit szétszedtem, gondoltam felújítom . Vettem a Habitól egy javítókészletet, de attól nem tudom mitől lesz jóbb ? Kicseréltem a készletben talált kütyüket, de nem értem a vezérszelepek rugókitámasztását. szétszedéskor fel sem tűnt a különbség. felteszek képet remélem meg tudjátok magyarázni. Arra sem emlékszem hogy melyiket honnan szereltem ki. Szétbontás előtt csak a három pontot működtettem, a másikról nem tudom ,hogy jól működött-e.
okés és nagyából merre van a váltó kar körül vagy fék fele? nem tod pontosan?
okés és nagyából merre van a váltó kar körül vagy fék fele? nem tod pontosan?
Válasz #13637. hozzászólásra

Szerintem bent a fülkében, egy négyszögletes fejű csavart keressél, 20-22-es kulcs kell rá!!
Sziasztok. azt szeretném kérdezni hogy a váltó olaj beöntő nyilása az hol van?

Válasz #13631. hozzászólásra
Az új szivattyú nem jó, de a régivel meg lett oldva még egyenlőre! Úgyhogy most működik!
Válasz #13634. hozzászólásra
Habitól vettem én is hozzá alkatrészt.
Az szuper lenne! A Habinál vagy máshol keressem?
Válasz #13632. hozzászólásra
Szia.Lehet kapni külön mindent hozzá.
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy a kuplung nyomszerkezetet csak kompletten lehet cserélni? Nekem eltört a kiemelőkar!Külön az nem kapható?
Válasz #13629. hozzászólásra Mi a helyzet Szabi jó lett?

Válasz #13629. hozzászólásra
Hali!
A szivattyún van jelölve, hogy jobbos vagy balos. A hátulján levő L- betű azt jelenti balos.{left}. A forgásirányra érdemes odafigyelni.
Válasz #13628. hozzászólásra

Akkor megvan a hiba!
Az enyém is balra forgatós és amit megvettem az meg jobbra fogatós.
Válasz #13626. hozzászólásra
Pl: Ez egy balos
Válasz #13626. hozzászólásra Nyomást vissza vetted?Csinálj egy képet a régiről lássam,hogy balos -e vagy jobbos.
Habinál vettem a szivattyút, jobra forgatós ns-10
Sziasztok!

Hadralika szivattyút cseréltem és mikor kipróbáltam átnyomta az olajat a hajtásházba! mitől lehet ez?
Válasz #13623. hozzászólásra
Mi is ezt terveztük a haverommal.
Válasz #13622. hozzászólásra
Szia.Én is jártam így,de nagyon alkatrész még nem volt hozzá,felkellet hegeszteni a villát.
Válasz #13620. hozzászólásra
Üdv! Szétszedtem a hidraulika átváltót és a léptető villa van elkopva.Akkor ezért nem működött rendesen.
Válasz #13619. hozzászólásra Green KÖSZI!!!!!!
Válasz #13613. hozzászólásra
Szia.A traktor maga a test minden fogyasztóhoz csak egy kábel megy.
a jeladot kiszedtuk, omot sajnos nem tudjuk hogyan kell merni, de valoszinu hogy azzal van a baj.
Maszek, nyugodtan csinalj egy 4 soros rugokapas kombinatort 2 meterest. a melysegtol mulik hogy mennyire fogja meg a trakit, azt meg a rogtorovel tudod allitani.
Válasz #13616. hozzászólásra
A könyvem kereken 10 litert ír a váltóba. "Főhajtás háza"
Válasz #13616. hozzászólásra
Nagy valószínűséggel szakadt a jeladó.
Nem tudod megmérni kéziműszerrel testhet képest, hogy hány ohmos ?
most probaljuk a jeladorol lehuztuk a kabelt, es az ora kiugrik ha testhez erintjuk! akkor a jeladoval van a gond? meg egy olyan kerdesem van hogy a valtoba hany liter olaj megy? mert oke hogy nivoig kell felonteni, de 10 liter olajunk van. ha tobb megy bele az cumi :) valaszt elore is koszi
Válasz #13613. hozzászólásra
Próbáltad már a jeladóra menő vezetéket levenni róla és testhez érinteni? Mert ekkor a mutatónak teljesen ki kell térni ! Mérjem meg, hogy a jó jeladónak hány ohmosnak kell lennie hideg motornál?
Ki tudod venni a jeladót, nem folyik ki az olaj, vagy csak igen kevéske.
Válasz #13613. hozzászólásra Köszi a választ csak még azt szeretném kérdezni,hogy szerinted jó -e magágy előkészítőnek? És még egy milyen könnyen viszi a traktor?Mert én egy 50-es után szeretnék csinálni egy ilyet.És,ha könnyen viszi akkor egy szélesebbet csinálnák.
Válasz #13611. hozzászólásra

szia, igen kimozdul a mutató, ha az áramot ráadom! viszont a test kábel nincsen sehova se kötve. a jeladót kilehet úgy venni vajon hogy az olaj nem folyik ki? előre is köszi a segítséget
Nem szép, de remélem segít!

Mi történt a méréssel amiért nem működik? Jeladó, műszer jók? Vigyázni kell ha cserélsz mert kétféle van ebből is.
Válasz #13606. hozzászólásra
Szia.Csak annyit szeretnék kérdezni,amikor az áramtalanítót bekapcsolód akkor az óra mutatója meg mozdul?
Válasz #13609. hozzászólásra
Igen mosd ki 0,3 l hajtómű kell bele,
Válasz #13608. hozzászólásra
Üdv! Szerinted akkor mossam ki a belsejéből a zsrít?Milyen olaj kell bele és mennyi?Ja és hol kell bele tölteni? Bocsi a sok kérdésért.
Válasz #13607. hozzászólásra
Szia.Olaj kell bele nem zsír.
Sziasztok! Levettem az oldaláról a deklit a hidraulika átváltóról ,és tele van zsírral.Úgy olvastam másnak olaj van benne. Szerintetek kimossam a zsírt belőle vagy maradhat?
Sziasztok!
Valaki tudna nekem valami rajzot küldeni a hőfokmérő bekötéséről? Vagy esetleg fényképeket, mert még mindig nem tudtuk megcsinálni. Előre is köszönöm.
Válasz #13604. hozzászólásra

Az! De egyszer menni kell akkor menni kell! Akkor kell menni amikor szabadnapos vagyok
Válasz #13603. hozzászólásra
Szia.Vasárnapi traktorozás meggondolandó.
Sziasztok!
Ma eldurrant tárcsázás közben a tömítés a hidralika szivattyú és a fűtésszelepet kiváltó közdarab között. Szerintetek ha nem tömítés teszek oda vissza hanem olaj és hőálló szilikonnal nyomom ki az jó?
Válasz #13601. hozzászólásra
Szia Maszek!
Az egy rugós kapás talaj lazító egy csillagos állíthatň rögtörővel. Szép munkát végez, de sajnos nem az enyém, kölcsön szoktam kčrni.
Válasz #13597. hozzászólásra Szeva Green Azt szeretném kérdezni az a munka gép milyen munkát végez amit az avatarodon húz a géped?És ezzel dolgozod ellő a vetőgépnek a talajt? És köszi a választ!
Válasz #13598. hozzászólásra
Köszönöm a Választ!
Sajnos akkor le kell mondjak erről a gépről mert nekem 135 lehet a maximum szélessége a szőlősorba. :S Sajnálom mert tetszenek ezek a kis gépek.
Szia porci86!
Nekem hátul 140cm,elul 145cm
a Vlagyi szélessége.200cm
sorkozokben nincs problémám ha a tovek egyenesek.
Tisztelettel Kiskér.