T25 ösbe szeretnék hirdaulika olajat cserélni..Érdeklödnék hol és mennyit kell beleöntei hol találom rajta a légtelenitö csavart amivel lehet légteleniteni a hidraulikát?
Segitségeteket elöre is köszönöm.Mert nem igen vagyok szaki és inkább érdeklödök töletek.
Köszönöm szépen Gerimur, nagy segítség ez nekem míg be nem szerzek egy könyvet hozzá!
Egyébként ahogy a képen látszik a legalacsonyabb állásban van a traktor, így akkor a sonkánál nyilván a 6-os a leeresztő,a 4-es a betöltő a 3-as pedig a szintjelző, legalább is nekem
Sziasztok!Nemrég lettem egy T 25 tulajdonosa. Segítséget szeretnék kérni. Próbáltam visszaolvasni (de túl sok a hozzászólás) és nem tudtam teljesen végignézni az olajfeltöltéses részeket, láttam hogy egyszer kétszer leírták már. Sajnos nekem egyik másik hozzászólás nem egyértelmű leírás alapján hogy mit hol kell betölteni-leengedni, annak könnyebb aki tudja. (lehet hogy én vagyok értetlen). Beillesztenék néhány képet megszámozva, ahogy láttam itt is néhány esetben. Lennétek olyan kedvesek és megírnátok hogy melyik a leeresztő, szintjelző, és betöltő nyílás a váltó, hidraulika tartály és a sonkák esetében.Remélem azokat a csavarokat számoztam amiknek ezekhez köze van, próbáltam kilogikázni melyikek lehetnek, meg nagyrészükön volt egy kis sárga festék, szerintem megjelölt csavarok lehettek még új korában, pont e célból. Nagyon hálás lennék, köszönöm szépen előre is a segítséget! Sajnos a traktor még elég koszos, remélem tudok majd időt keríteni a lemosásra.
Válasz #13483. hozzászólásra
Szevasz! Tök úgy van ahogy írtad. A régit szétszedtem, gondoltam felújítom . Vettem a Habitól egy javítókészletet, de attól nem tudom mitől lesz jóbb ? Kicseréltem a készletben talált kütyüket, de nem értem a vezérszelepek rugókitámasztását. szétszedéskor fel sem tűnt a különbség. felteszek képet remélem meg tudjátok magyarázni. Arra sem emlékszem hogy melyiket honnan szereltem ki. Szétbontás előtt csak a három pontot működtettem, a másikról nem tudom ,hogy jól működött-e.
Válasz #13629. hozzászólásra
Hali!
A szivattyún van jelölve, hogy jobbos vagy balos. A hátulján levő L- betű azt jelenti balos.{left}. A forgásirányra érdemes odafigyelni.
a jeladot kiszedtuk, omot sajnos nem tudjuk hogyan kell merni, de valoszinu hogy azzal van a baj.
Maszek, nyugodtan csinalj egy 4 soros rugokapas kombinatort 2 meterest. a melysegtol mulik hogy mennyire fogja meg a trakit, azt meg a rogtorovel tudod allitani.
most probaljuk a jeladorol lehuztuk a kabelt, es az ora kiugrik ha testhez erintjuk! akkor a jeladoval van a gond? meg egy olyan kerdesem van hogy a valtoba hany liter olaj megy? mert oke hogy nivoig kell felonteni, de 10 liter olajunk van. ha tobb megy bele az cumi :) valaszt elore is koszi
Próbáltad már a jeladóra menő vezetéket levenni róla és testhez érinteni? Mert ekkor a mutatónak teljesen ki kell térni ! Mérjem meg, hogy a jó jeladónak hány ohmosnak kell lennie hideg motornál?
Ki tudod venni a jeladót, nem folyik ki az olaj, vagy csak igen kevéske.
Válasz #13613. hozzászólásra Köszi a választ csak még azt szeretném kérdezni,hogy szerinted jó -e magágy előkészítőnek? És még egy milyen könnyen viszi a traktor?Mert én egy 50-es után szeretnék csinálni egy ilyet.És,ha könnyen viszi akkor egy szélesebbet csinálnák.
szia, igen kimozdul a mutató, ha az áramot ráadom! viszont a test kábel nincsen sehova se kötve. a jeladót kilehet úgy venni vajon hogy az olaj nem folyik ki? előre is köszi a segítséget
Válasz #13608. hozzászólásra
Üdv! Szerinted akkor mossam ki a belsejéből a zsrít?Milyen olaj kell bele és mennyi?Ja és hol kell bele tölteni? Bocsi a sok kérdésért.
Sziasztok! Levettem az oldaláról a deklit a hidraulika átváltóról ,és tele van zsírral.Úgy olvastam másnak olaj van benne. Szerintetek kimossam a zsírt belőle vagy maradhat?
Sziasztok!
Ma eldurrant tárcsázás közben a tömítés a hidralika szivattyú és a fűtésszelepet kiváltó közdarab között. Szerintetek ha nem tömítés teszek oda vissza hanem olaj és hőálló szilikonnal nyomom ki az jó?
Válasz #13597. hozzászólásra Szeva Green Azt szeretném kérdezni az a munka gép milyen munkát végez amit az avatarodon húz a géped?És ezzel dolgozod ellő a vetőgépnek a talajt? És köszi a választ!
25343 hozzászólás
Sziasztok.

T25 ösbe szeretnék hirdaulika olajat cserélni..Érdeklödnék hol és mennyit kell beleöntei hol találom rajta a légtelenitö csavart amivel lehet légteleniteni a hidraulikát?
Segitségeteket elöre is köszönöm.Mert nem igen vagyok szaki és inkább érdeklödök töletek.
Válaszotokat elöre is köszönöm.
Gábor
Köszönöm szépen Gerimur, nagy segítség ez nekem míg be nem szerzek egy könyvet hozzá!

Egyébként ahogy a képen látszik a legalacsonyabb állásban van a traktor, így akkor a sonkánál nyilván a 6-os a leeresztő,a 4-es a betöltő a 3-as pedig a szintjelző, legalább is nekem
Szép estét kívánok Neked!
Válasz #13645. hozzászólásra
Helló!
Váltó: 1-olajbeöntő-nívó
4-olajleeresztő
Sonka: 1-4-6 olajbeöntő-leeresztő a traktor három magasság beállítá
sához.
2-3-5 olajnívó a traktor három magasság beállításához.
Hidraulika: 1- olajbeöntő mögötte a nívó
2- hidraulikaolaj leeresztő
Sziasztok!Nemrég lettem egy T 25 tulajdonosa. Segítséget szeretnék kérni. Próbáltam visszaolvasni (de túl sok a hozzászólás) és nem tudtam teljesen végignézni az olajfeltöltéses részeket, láttam hogy egyszer kétszer leírták már. Sajnos nekem egyik másik hozzászólás nem egyértelmű leírás alapján hogy mit hol kell betölteni-leengedni, annak könnyebb aki tudja. (lehet hogy én vagyok értetlen). Beillesztenék néhány képet megszámozva, ahogy láttam itt is néhány esetben. Lennétek olyan kedvesek és megírnátok hogy melyik a leeresztő, szintjelző, és betöltő nyílás a váltó, hidraulika tartály és a sonkák esetében.Remélem azokat a csavarokat számoztam amiknek ezekhez köze van, próbáltam kilogikázni melyikek lehetnek, meg nagyrészükön volt egy kis sárga festék, szerintem megjelölt csavarok lehettek még új korában, pont e célból. Nagyon hálás lennék, köszönöm szépen előre is a segítséget! Sajnos a traktor még elég koszos, remélem tudok majd időt keríteni a lemosásra.





váltó
sonka
hidraulika
Válasz #13637. hozzászólásra
Szia.Váltó jobb oldalán találod a csavar feje fehérel van lefestve gyárilag.egy kicsit srégen áll a csavar.
Az ígért képek


Válasz #13640. hozzászólásra


hát én Sem mert nekem nincsT-25, de ruszki betzeszi a fülkébe minnt a T-16-nál. Van szemed keresgessél ne legyél béna!!
Válasz #13483. hozzászólásra
Szevasz! Tök úgy van ahogy írtad. A régit szétszedtem, gondoltam felújítom . Vettem a Habitól egy javítókészletet, de attól nem tudom mitől lesz jóbb ? Kicseréltem a készletben talált kütyüket, de nem értem a vezérszelepek rugókitámasztását. szétszedéskor fel sem tűnt a különbség. felteszek képet remélem meg tudjátok magyarázni. Arra sem emlékszem hogy melyiket honnan szereltem ki. Szétbontás előtt csak a három pontot működtettem, a másikról nem tudom ,hogy jól működött-e.
okés és nagyából merre van a váltó kar körül vagy fék fele? nem tod pontosan?
okés és nagyából merre van a váltó kar körül vagy fék fele? nem tod pontosan?
Válasz #13637. hozzászólásra

Szerintem bent a fülkében, egy négyszögletes fejű csavart keressél, 20-22-es kulcs kell rá!!
Sziasztok. azt szeretném kérdezni hogy a váltó olaj beöntő nyilása az hol van?

Válasz #13631. hozzászólásra
Az új szivattyú nem jó, de a régivel meg lett oldva még egyenlőre! Úgyhogy most működik!
Válasz #13634. hozzászólásra
Habitól vettem én is hozzá alkatrészt.
Az szuper lenne! A Habinál vagy máshol keressem?
Válasz #13632. hozzászólásra
Szia.Lehet kapni külön mindent hozzá.
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy a kuplung nyomszerkezetet csak kompletten lehet cserélni? Nekem eltört a kiemelőkar!Külön az nem kapható?
Válasz #13629. hozzászólásra Mi a helyzet Szabi jó lett?

Válasz #13629. hozzászólásra
Hali!
A szivattyún van jelölve, hogy jobbos vagy balos. A hátulján levő L- betű azt jelenti balos.{left}. A forgásirányra érdemes odafigyelni.
Válasz #13628. hozzászólásra

Akkor megvan a hiba!
Az enyém is balra forgatós és amit megvettem az meg jobbra fogatós.
Válasz #13626. hozzászólásra
Pl: Ez egy balos
Válasz #13626. hozzászólásra Nyomást vissza vetted?Csinálj egy képet a régiről lássam,hogy balos -e vagy jobbos.
Habinál vettem a szivattyút, jobra forgatós ns-10
Sziasztok!

Hadralika szivattyút cseréltem és mikor kipróbáltam átnyomta az olajat a hajtásházba! mitől lehet ez?
Válasz #13623. hozzászólásra
Mi is ezt terveztük a haverommal.
Válasz #13622. hozzászólásra
Szia.Én is jártam így,de nagyon alkatrész még nem volt hozzá,felkellet hegeszteni a villát.
Válasz #13620. hozzászólásra
Üdv! Szétszedtem a hidraulika átváltót és a léptető villa van elkopva.Akkor ezért nem működött rendesen.
Válasz #13619. hozzászólásra Green KÖSZI!!!!!!
Válasz #13613. hozzászólásra
Szia.A traktor maga a test minden fogyasztóhoz csak egy kábel megy.
a jeladot kiszedtuk, omot sajnos nem tudjuk hogyan kell merni, de valoszinu hogy azzal van a baj.
Maszek, nyugodtan csinalj egy 4 soros rugokapas kombinatort 2 meterest. a melysegtol mulik hogy mennyire fogja meg a trakit, azt meg a rogtorovel tudod allitani.
Válasz #13616. hozzászólásra
A könyvem kereken 10 litert ír a váltóba. "Főhajtás háza"
Válasz #13616. hozzászólásra
Nagy valószínűséggel szakadt a jeladó.
Nem tudod megmérni kéziműszerrel testhet képest, hogy hány ohmos ?
most probaljuk a jeladorol lehuztuk a kabelt, es az ora kiugrik ha testhez erintjuk! akkor a jeladoval van a gond? meg egy olyan kerdesem van hogy a valtoba hany liter olaj megy? mert oke hogy nivoig kell felonteni, de 10 liter olajunk van. ha tobb megy bele az cumi :) valaszt elore is koszi
Válasz #13613. hozzászólásra
Próbáltad már a jeladóra menő vezetéket levenni róla és testhez érinteni? Mert ekkor a mutatónak teljesen ki kell térni ! Mérjem meg, hogy a jó jeladónak hány ohmosnak kell lennie hideg motornál?
Ki tudod venni a jeladót, nem folyik ki az olaj, vagy csak igen kevéske.
Válasz #13613. hozzászólásra Köszi a választ csak még azt szeretném kérdezni,hogy szerinted jó -e magágy előkészítőnek? És még egy milyen könnyen viszi a traktor?Mert én egy 50-es után szeretnék csinálni egy ilyet.És,ha könnyen viszi akkor egy szélesebbet csinálnák.
Válasz #13611. hozzászólásra

szia, igen kimozdul a mutató, ha az áramot ráadom! viszont a test kábel nincsen sehova se kötve. a jeladót kilehet úgy venni vajon hogy az olaj nem folyik ki? előre is köszi a segítséget
Nem szép, de remélem segít!

Mi történt a méréssel amiért nem működik? Jeladó, műszer jók? Vigyázni kell ha cserélsz mert kétféle van ebből is.
Válasz #13606. hozzászólásra
Szia.Csak annyit szeretnék kérdezni,amikor az áramtalanítót bekapcsolód akkor az óra mutatója meg mozdul?
Válasz #13609. hozzászólásra
Igen mosd ki 0,3 l hajtómű kell bele,
Válasz #13608. hozzászólásra
Üdv! Szerinted akkor mossam ki a belsejéből a zsrít?Milyen olaj kell bele és mennyi?Ja és hol kell bele tölteni? Bocsi a sok kérdésért.
Válasz #13607. hozzászólásra
Szia.Olaj kell bele nem zsír.
Sziasztok! Levettem az oldaláról a deklit a hidraulika átváltóról ,és tele van zsírral.Úgy olvastam másnak olaj van benne. Szerintetek kimossam a zsírt belőle vagy maradhat?
Sziasztok!
Valaki tudna nekem valami rajzot küldeni a hőfokmérő bekötéséről? Vagy esetleg fényképeket, mert még mindig nem tudtuk megcsinálni. Előre is köszönöm.
Válasz #13604. hozzászólásra

Az! De egyszer menni kell akkor menni kell! Akkor kell menni amikor szabadnapos vagyok
Válasz #13603. hozzászólásra
Szia.Vasárnapi traktorozás meggondolandó.
Sziasztok!
Ma eldurrant tárcsázás közben a tömítés a hidralika szivattyú és a fűtésszelepet kiváltó közdarab között. Szerintetek ha nem tömítés teszek oda vissza hanem olaj és hőálló szilikonnal nyomom ki az jó?
Válasz #13601. hozzászólásra
Szia Maszek!
Az egy rugós kapás talaj lazító egy csillagos állíthatň rögtörővel. Szép munkát végez, de sajnos nem az enyém, kölcsön szoktam kčrni.
Válasz #13597. hozzászólásra Szeva Green Azt szeretném kérdezni az a munka gép milyen munkát végez amit az avatarodon húz a géped?És ezzel dolgozod ellő a vetőgépnek a talajt? És köszi a választ!
Válasz #13598. hozzászólásra
Köszönöm a Választ!
Sajnos akkor le kell mondjak erről a gépről mert nekem 135 lehet a maximum szélessége a szőlősorba. :S Sajnálom mert tetszenek ezek a kis gépek.