Válasz ZuzoBayer #5720. hozzászólására6660 órásan került ide, kb 220-at dolgoztunk vele azóta. Igazából ha ilyen kategóriás más korrekt gépet találtam volna hamarabb, megvettük volna azt is, legyen az zöld kék sárga vagy piros, főleg ha piros. Mert egyébként a régebbi nagyok itt Fergák, az új kicsik meg Kuboták. Nem nagyon akarunk a Két Katán kívül mástól gépet venni, bár ha nem olyan kesze kusza a 20-as esztendő, akkor egy új 405-ös Versatilevel dolgoztunk volna már, mert a terv ez volt. Kicsik vagyunk egy ilyen drága célgéphez, amiben semmi de semmi univerzalitás sincsen, viszont a körülmények meg ilyet kívánnának igazából.
Válasz szanberg #5719. hozzászólásáraMennyi óra van a Fendt-ben? Szerintem jó vételt csináltál.Felénk is van minden féle gép mindenkinek más a favorit.A legszebb amikor egy gazdaságban 3-4 féle gép van de egyik sem a szívük csücske!:)
Válasz Koszi. #5717. hozzászólásáraValóban a kisebb TM-ek meg a G szériák kuuva jó traktorok voltak.
190-es TM viszont van a környéken, azon még csak kormánykereket nem cseréltek(kb mint mi a turbós mtz-n)
T8.410-est demóztam énis, a hangos viszkón meg az irtó nagy fordulókörön kívül teccett amúgy, igaz soványabb volt mint a többi kategóriájában próbált traktor, de ha stabil strapabíró lenne simán elfogadtam volna, csak legtöbben meg köpködik a nagy T8-akat, így jött egy orosz rulett, egy 936 Fendt. Ez volt korrektnek tűnő vétel, megosztó véleményekkel. Kiderül. trélerről saját lábán leállt mikor hoztuk, majd 220 nehéz talajmunkás óra után még jó
Köszönöm mindenkinek a hozzászólást. Eléggé messze vannak tőlem Szeged, de ilyen áron más újat nam nagyon találni. A többi kínai talán még gagyibb. Derékcsuklós 1,6t rakodóról van szó, ami már az újabb széria. Mindjárt indulásnak egy elhanyagolt területet szeretnék kitakaratítani vele, tehát kap majd rendesen. Persze nem ez lesz a fő feladata...
Válasz szanberg #5711. hozzászólásáraHamar rá lett itt nyomva a nyuszikra a bélyeg, igaz minél újabb annál szarabb mint minden. Az enyém T6000 es igaz ezt a szériát dícsérik a legjobban és óra se sok van benne de 5200 óráig kb 100 ezerből megáll ami rálett költve , persze a kötelező szervízen kívül... ( kézifék bovden, egy jeladó a váltóban, két szimering az első hajtásba, és egy résolajcsősor). Persze tudok ugyan ennyi órával váltó felújított gépet is, ki hogy használta előtte azon is sok múlik. A régi tm-ek abból van itt jópár, a cégnél a tm 155 14 ezer órával úgy végignyomott egy 1500 órás tsz szezont hogy egyszer romlott el benne a klíma... Az elődje barna m160 ast 27 ezer órával adták el. Szomszédom is most vett egy tm 165 öst 12-13 közt van benne de a motor váltó még bontatlan. Sajnos a mostani legújabbak már nem tudhatnak ennyit. bár láttam már hírdetve T6.155 trakit 15 ezer órával, azokat 12 után gyártották azthiszem
Válasz gcastle #5715. hozzászólásáraMi a baj velük? Itt szomszéd faluban vettek egy kis John deeret beszámítással rosszat nem mondtak róluk..De ki tudja érdekes ez a John Deere kérdés is...
Válasz Bigiboy77 #5707. hozzászólásáraérdekes a szegána, amíg garis volt a gépünk ami egy everun er1000 kis derékcsuklós kitológémes gép, addig rugalmasak voltak, bármi jött elő jöttek segítettek, pedig volt a géppel mocskos sok baj, csomó anyaghiba, törés, repedés, csövekek kellett áttervezni rajta mert törte őket, szivattyú hiba, hűtő kilyukadt, stb. stb.
aztán ahogy telt az idő és lassan lejárt a gari már nem voltak annyira készségesek, nem jöttek csak majd egyszer csak, a gari meg ahogy letelt már vigyem be a gépet, nem tudnak vele mit kezdeni helyszínen, nincs kedvük nálam szétszedni, bla bla bla.
na én nem vittem be hanem szétszedtem én és megcsináltam, azóta nincs vele baj.
a gari lejártáig ütni verni kell a gépet, nyélgázon kinyomni a szemét, mert akármi lesz vele cserélik, jönnek javítják... de addig amíg nem jár le a gari mindennek ki kell jönnie mert utána szarnak rád...
az everun pedig hát, kínai. nekem kellett a karámokat takarítani és nem találtam pont akkor semmi csúszókormányosat, ezért lett ez. nem mondom hogy megbántam de soha többet nem vennék mégegyszer. maga a kezelhetősége tényleg jó, elég ügyes kis gép, a joystick tök jó, azon van az irányváltó ami szintén szuper, de erőtlen kis vacak, arra hogy 1-2 bálát elpakolásszak meg kitakarítsak a 30 bika alól még elmegy, de ahogy bővülök már adom is el, kis telepre tökéletes de kompromisszumos gép.
Válasz Sk Laci #5705. hozzászólásáraMondjuk oltári nagy különbség ha vannak kisebb pontatlan hibák, vagy hogy 2000 órásan megellik a nyuszi váltó s oldalhajtás...
Sajnos a beszállító minőség romlik, én is cseréltem hidraulikus csatlakozókat 6497-en de 10 éves korában mikor elkoptak a rögzítő golyók meg a hornyuk is a hüvelyben. Az 5400-on szarakodtak ezek fiatal korában, azóta az meg a sima 22*1.5-ös kétkezes csatlakozókkal üzemel.
Válasz Bigiboy77 #5707. hozzászólásáraEgy jó barátomnak van két Evrun gépe szerintem jól kezelhetők gépek . Egy törzscsuklós rakodó és egy minikotró van neki , marháznak istállóban és karámban is mind két gép jól használható amire vette . Kezelőszervek jól kézre állnak jól érezhetők pontosan precízen lehet dolgozni velük .
Válasz Bigiboy77 #5707. hozzászólásáraHa nem vagy messze vajdaságtól nincs gond az alkatrésszel sem,topolyán jelen pillanatban van minden,ők az európai központ.több tehenesnél van a környékemen 4-5000 órával,és mennek.Garancia alatt szokott több szerelési probléma kijönni,de árához képest csoda kis vackok. https://utovarivaci.rs/
Válasz Sk Laci #5705. hozzászólásáraÉs tudod az az érdekes hogy a Deutz-ot nem ismerik sokan de lenézik mert Olaszban rakják össze de azzal nincs ilyen összeszerelési baj.Legalább is 2000 óra alatt nem derült ki semmi ilyesmi.És 2 éve olcsóbb volt mint a Ferga.
Válasz Sk Laci #5691. hozzászólásáraFélreértettél, nem almalevet értékesítek, csak léalmát! Pár éve akartam venni egy gépsort, de kiderült, hogy olyan a piac, mint a száraztészta volt anno: csinálták minden második faluban egy ideig aztán maradt pár nagyobb, aki talpon tudott maradni... Lenne most is egy gép eladó 17milkáért használtan, csak amellé is kellene megbízható ember...
Válasz ZuzoBayer #5702. hozzászólásáraHa a fergánál is vannak ilyen összeszerelési bajok, akkor nyugodtan maradhatok a nyuszi mellett is. Mindegy akkor mi eszi az ember idegeit, de legalább a NH-nál már mevannak a kapcsolatok, tudom mikor mivel kit hívjak
Válasz Sk Laci #5701. hozzászólásáraNagyon őszintén ès magánvéleményét tehát lehet csak ami nekünk volt azzal volt ennyi baj...Francia országban van a gyár silány összeszerelés lépcső korlátok lámpatartó elremegte magát eltört.. Összes hidraulika csatlakozót ki kellett cserélni vagy csöpögött vagy nem vette be... Csillag felni az összes eltört minden kerékben belső volt azzal elmentünk az Austro dieselig Azt ígérték a sok panaszra való tekintettel megfontolják más beszállító keresését de nem csináltak semmit... A klímát 2szer kellett újraépíteni de szó szerint minden gatyára ment mivel szétment a szárító szűrő kompresszor hűtő hőcserélő csövet és stb... Még lehet lesz valami...
Válasz ZuzoBayer #5695. hozzászólásáraMi nem paszolt neked a fergán? Minden észrevétel érdekelne. Nem nyom a traktorvásárlás, de ha netalán tán mégis rákerülne a sor, már konkrét elképzelésem legyen, melyik márkával érdemes foglalkozni, de nem eszetlenül magas áron.
Válasz trikolor5 #5681. hozzászólásáraHattat A 90 / 80 le , 2012.12.-től 4800 üo. 60-70% permetez , műtrágyát szót,pótkocsizgat,maradékot meg 3 fejes voogelel L950 szánt, 3,3 xt tárcsa , esetleg 6,3m Cambridge hengert húzgál. Egy első kerék agyat garanciával 2 évesen helyrehozott a kereskedő, a sebváltó kiosztása kér türelmét/megértést ,de ebben az évi 500 üo-ba belefér.
Válasz *** HM *** #5688. hozzászólásáraAzért én azt a 10 000 eurót nagyon meggondolom.
Mai világban nagyon meg kell fogni a pénzt, mert ha nem figyelsz nagyon hamar szétszalad.
nem a gepek dragultak, hanem a forint lett szarabb... 300--->365re felkuszott 2 ev alatt ez a rettento dragulas oka, mert a kereskedo is euroban kapja meg a gepet aztan szamolja at forintba.
Válasz gcastle #5678. hozzászólásáraSaját neved alatt értékesíted?
Dobhatnál egy képet a léalmád csomagolásáról. Lehet privátban is.
Ha látnám a boltban, megvenném megkóstolni
Jelenleg is előnybe részesítem vásárláskor a magyar termékeket.
Válasz Sk Laci #5687. hozzászólásáraA keleti végeken emelkedik a munkabér. A gyártó üzemeikben is. Kereskedésekben is.
Van egy elvárt betervezett éves profit.
Azonkívül a cégek vérszemet kaptak a 90es évek végén. Hajtanak az extra profitra.
A maketingesek nem a tisztes hasznot teszik rá, hanem pont annyit, amennyiért még megfelelően fogy. Ha ez épp 600% haszon, akkor annyi...
Válasz szanberg #5632. hozzászólásáraTudom, hogy nagyon drágák a JD traktorok. Képbeállitott a kereskedő.
De amikor a számot húztam, hogy ez már túlságosan is magas ár számomra, akkor annyit mondott. hogy 6215 tud külön megrendelésre m felszerelésben hozni. Ára sokkal barátságosabb volt, mint az r alapkínálatában, de mekem soknak tünt a ferga kínálathoz.
Nem egészen két éve a 6195m belefért 100 000 euróba. Mára sajnos nem. Csak azt nem tudom, mire jó ez az eszement áremelés.
Válasz trikolor5 #5680. hozzászólásáraMár többször leirtam mesterek tapasztalata szerint armából 80 lóig jöhet az e+-os azon felül csak luxot szabad venni ha föld munkát is végez. ERRE néz rá,a nagy carraro van benne,nehezebb vagy 4-5 mázsával a kis carraros 90-es armától.
Armatrac 90lóerős traktort ismeri valaki? Megszabad venni? Ebben is az a carraro váltó van ami papíron csak 85lóerőt bír? Fura mert van 100lovas arma is ezzel a váltóval.
Válasz gcastle #5660. hozzászólásáraSokan járnak hasonló cipőben! Rengeteg a szántatlan terület és belátható időn belül nem is tudják megoldani! Komoly változás kellene időjárásilag...Sőt még vannak helyek ahol a kukorica lábon van....
Válasz gcastle #5672. hozzászólásáraMindig vannak extrém dolgok de próbáljuk elkerülni... Szerencsére Édesapám 35 éves tapasztalata mindennél többet ér amikor megnyugtat nem kell eldobni a kalapács nyelét mert elrepült a feje.Ő sokat kínlódott mi már csak gyerekként emlékszem erre arra a fiaimnak meg már remélhetőleg fejleszteni kell csak nem felépíteni mint nyugaton...
6522 hozzászólás
Válasz ZuzoBayer #5720. hozzászólására6660 órásan került ide, kb 220-at dolgoztunk vele azóta. Igazából ha ilyen kategóriás más korrekt gépet találtam volna hamarabb, megvettük volna azt is, legyen az zöld kék sárga vagy piros, főleg ha piros. Mert egyébként a régebbi nagyok itt Fergák, az új kicsik meg Kuboták. Nem nagyon akarunk a Két Katán kívül mástól gépet venni, bár ha nem olyan kesze kusza a 20-as esztendő, akkor egy új 405-ös Versatilevel dolgoztunk volna már, mert a terv ez volt. Kicsik vagyunk egy ilyen drága célgéphez, amiben semmi de semmi univerzalitás sincsen, viszont a körülmények meg ilyet kívánnának igazából.
Válasz szanberg #5719. hozzászólásáraMeg ismerted, hogy honnét......
Válasz szanberg #5719. hozzászólásáraMennyi óra van a Fendt-ben? Szerintem jó vételt csináltál.Felénk is van minden féle gép mindenkinek más a favorit.A legszebb amikor egy gazdaságban 3-4 féle gép van de egyik sem a szívük csücske!:)
Válasz Koszi. #5717. hozzászólásáraValóban a kisebb TM-ek meg a G szériák kuuva jó traktorok voltak.
)

190-es TM viszont van a környéken, azon még csak kormánykereket nem cseréltek(kb mint mi a turbós mtz-n
T8.410-est demóztam énis, a hangos viszkón meg az irtó nagy fordulókörön kívül teccett amúgy, igaz soványabb volt mint a többi kategóriájában próbált traktor, de ha stabil strapabíró lenne simán elfogadtam volna, csak legtöbben meg köpködik a nagy T8-akat, így jött egy orosz rulett, egy 936 Fendt. Ez volt korrektnek tűnő vétel, megosztó véleményekkel. Kiderül. trélerről saját lábán leállt mikor hoztuk, majd 220 nehéz talajmunkás óra után még jó
Köszönöm mindenkinek a hozzászólást. Eléggé messze vannak tőlem Szeged, de ilyen áron más újat nam nagyon találni. A többi kínai talán még gagyibb. Derékcsuklós 1,6t rakodóról van szó, ami már az újabb széria. Mindjárt indulásnak egy elhanyagolt területet szeretnék kitakaratítani vele, tehát kap majd rendesen. Persze nem ez lesz a fő feladata...
Válasz szanberg #5711. hozzászólásáraHamar rá lett itt nyomva a nyuszikra a bélyeg, igaz minél újabb annál szarabb mint minden. Az enyém T6000 es igaz ezt a szériát dícsérik a legjobban és óra se sok van benne de 5200 óráig kb 100 ezerből megáll ami rálett költve , persze a kötelező szervízen kívül... ( kézifék bovden, egy jeladó a váltóban, két szimering az első hajtásba, és egy résolajcsősor). Persze tudok ugyan ennyi órával váltó felújított gépet is, ki hogy használta előtte azon is sok múlik. A régi tm-ek abból van itt jópár, a cégnél a tm 155 14 ezer órával úgy végignyomott egy 1500 órás tsz szezont hogy egyszer romlott el benne a klíma... Az elődje barna m160 ast 27 ezer órával adták el. Szomszédom is most vett egy tm 165 öst 12-13 közt van benne de a motor váltó még bontatlan. Sajnos a mostani legújabbak már nem tudhatnak ennyit. bár láttam már hírdetve T6.155 trakit 15 ezer órával, azokat 12 után gyártották azthiszem
Válasz gcastle #5715. hozzászólásáraMi a baj velük? Itt szomszéd faluban vettek egy kis John deeret beszámítással rosszat nem mondtak róluk..De ki tudja érdekes ez a John Deere kérdés is...
Válasz barkaspisti #5714. hozzászólásáraFelejtős! Keress rá az átverős topic-ban! No meg a bejegyzett cím a gugli maps-en...
Valakinek van val mi infója " Trakodó Import gépek " cégről.
Sziasztok !

Saját részre keresek Case Ih MX 150-170, Mc Cormick MTX 175 traktort.
Köszönettel.
Válasz Bigiboy77 #5707. hozzászólásáraérdekes a szegána, amíg garis volt a gépünk ami egy everun er1000 kis derékcsuklós kitológémes gép, addig rugalmasak voltak, bármi jött elő jöttek segítettek, pedig volt a géppel mocskos sok baj, csomó anyaghiba, törés, repedés, csövekek kellett áttervezni rajta mert törte őket, szivattyú hiba, hűtő kilyukadt, stb. stb.
aztán ahogy telt az idő és lassan lejárt a gari már nem voltak annyira készségesek, nem jöttek csak majd egyszer csak, a gari meg ahogy letelt már vigyem be a gépet, nem tudnak vele mit kezdeni helyszínen, nincs kedvük nálam szétszedni, bla bla bla.
na én nem vittem be hanem szétszedtem én és megcsináltam, azóta nincs vele baj.
a gari lejártáig ütni verni kell a gépet, nyélgázon kinyomni a szemét, mert akármi lesz vele cserélik, jönnek javítják... de addig amíg nem jár le a gari mindennek ki kell jönnie mert utána szarnak rád...
az everun pedig hát, kínai. nekem kellett a karámokat takarítani és nem találtam pont akkor semmi csúszókormányosat, ezért lett ez. nem mondom hogy megbántam de soha többet nem vennék mégegyszer. maga a kezelhetősége tényleg jó, elég ügyes kis gép, a joystick tök jó, azon van az irányváltó ami szintén szuper, de erőtlen kis vacak, arra hogy 1-2 bálát elpakolásszak meg kitakarítsak a 30 bika alól még elmegy, de ahogy bővülök már adom is el, kis telepre tökéletes de kompromisszumos gép.
kb ennyi jut most eszembe.
Válasz Sk Laci #5705. hozzászólásáraMondjuk oltári nagy különbség ha vannak kisebb pontatlan hibák, vagy hogy 2000 órásan megellik a nyuszi váltó s oldalhajtás...
Sajnos a beszállító minőség romlik, én is cseréltem hidraulikus csatlakozókat 6497-en de 10 éves korában mikor elkoptak a rögzítő golyók meg a hornyuk is a hüvelyben. Az 5400-on szarakodtak ezek fiatal korában, azóta az meg a sima 22*1.5-ös kétkezes csatlakozókkal üzemel.
Válasz Bigiboy77 #5707. hozzászólásáraEgy jó barátomnak van két Evrun gépe szerintem jól kezelhetők gépek . Egy törzscsuklós rakodó és egy minikotró van neki , marháznak istállóban és karámban is mind két gép jól használható amire vette . Kezelőszervek jól kézre állnak jól érezhetők pontosan precízen lehet dolgozni velük .
Válasz Bigiboy77 #5707. hozzászólásáraHa nem vagy messze vajdaságtól nincs gond az alkatrésszel sem,topolyán jelen pillanatban van minden,ők az európai központ.több tehenesnél van a környékemen 4-5000 órával,és mennek.Garancia alatt szokott több szerelési probléma kijönni,de árához képest csoda kis vackok.
https://utovarivaci.rs/
Válasz Sk Laci #5705. hozzászólásáraÉs tudod az az érdekes hogy a Deutz-ot nem ismerik sokan de lenézik mert Olaszban rakják össze de azzal nincs ilyen összeszerelési baj.Legalább is 2000 óra alatt nem derült ki semmi ilyesmi.És 2 éve olcsóbb volt mint a Ferga.
Válasz horvath.agro #5600. hozzászólásáraSzia, mesélj még a Szeganarol és az Everun rakodóról. Épp most szeretnék rakodógépet venni. Egyelőre jó az ajánlat...
Válasz Sk Laci #5691. hozzászólásáraFélreértettél, nem almalevet értékesítek, csak léalmát! Pár éve akartam venni egy gépsort, de kiderült, hogy olyan a piac, mint a száraztészta volt anno: csinálták minden második faluban egy ideig aztán maradt pár nagyobb, aki talpon tudott maradni... Lenne most is egy gép eladó 17milkáért használtan, csak amellé is kellene megbízható ember...
Válasz ZuzoBayer #5702. hozzászólásáraHa a fergánál is vannak ilyen összeszerelési bajok, akkor nyugodtan maradhatok a nyuszi mellett is. Mindegy akkor mi eszi az ember idegeit, de legalább a NH-nál már mevannak a kapcsolatok, tudom mikor mivel kit hívjak
Válasz *** HM *** #5703. hozzászólására3600 órát élt meg nálunk.Szerintem meg drága traktor h ilyen bajai legyenek...
Válasz ZuzoBayer #5702. hozzászólásáraHát ezek elég fing problémák

Gondolom 8000óra alatt csak ez
Válasz Sk Laci #5701. hozzászólásáraNagyon őszintén ès magánvéleményét tehát lehet csak ami nekünk volt azzal volt ennyi baj...Francia országban van a gyár silány összeszerelés lépcső korlátok lámpatartó elremegte magát eltört.. Összes hidraulika csatlakozót ki kellett cserélni vagy csöpögött vagy nem vette be... Csillag felni az összes eltört minden kerékben belső volt azzal elmentünk az Austro dieselig Azt ígérték a sok panaszra való tekintettel megfontolják más beszállító keresését de nem csináltak semmit... A klímát 2szer kellett újraépíteni de szó szerint minden gatyára ment mivel szétment a szárító szűrő kompresszor hűtő hőcserélő csövet és stb... Még lehet lesz valami...
Válasz ZuzoBayer #5695. hozzászólásáraMi nem paszolt neked a fergán? Minden észrevétel érdekelne. Nem nyom a traktorvásárlás, de ha netalán tán mégis rákerülne a sor, már konkrét elképzelésem legyen, melyik márkával érdemes foglalkozni, de nem eszetlenül magas áron.
Válasz Borosta #5698. hozzászólásáraNem hangzik rosszul. Még mindig csak Albertirsán foglalkoznak vele?
Válasz matyi6506 #5252. hozzászólásáraHali...
Üres a postám...
Megdöglött a galamb?
Válasz trikolor5 #5681. hozzászólásáraHattat A 90 / 80 le , 2012.12.-től 4800 üo. 60-70% permetez , műtrágyát szót,pótkocsizgat,maradékot meg 3 fejes voogelel L950 szánt, 3,3 xt tárcsa , esetleg 6,3m Cambridge hengert húzgál. Egy első kerék agyat garanciával 2 évesen helyrehozott a kereskedő, a sebváltó kiosztása kér türelmét/megértést ,de ebben az évi 500 üo-ba belefér.
Válasz horvath.agro #5696. hozzászólásáraSzerintem sokkal többet ér mint a török csoda..
van fent egy kubota m110
2014es 2000 ora korul, az nem johet szoba 100 lo korul?
11,8 misi
nem nekem kell csak a 1221 meg a torok csodak helyett gondoltam
Válasz Sk Laci #5693. hozzászólásáraEgy barátom decemberben kért árát 106-8 volt..De mivel nekünk volt szerintem nem ér annyit...
Válasz *** HM *** #5688. hozzászólásáraAzért én azt a 10 000 eurót nagyon meggondolom.
Mai világban nagyon meg kell fogni a pénzt, mert ha nem figyelsz nagyon hamar szétszalad.
Válasz ZuzoBayer #5690. hozzászólására7720 95 000 euróért akciózták ha jól tudom augusztusban vagy szeptemberben.
nem a gepek dragultak, hanem a forint lett szarabb... 300--->365re felkuszott 2 ev alatt ez a rettento dragulas oka, mert a kereskedo is euroban kapja meg a gepet aztan szamolja at forintba.
Válasz gcastle #5678. hozzászólásáraSaját neved alatt értékesíted?
Dobhatnál egy képet a léalmád csomagolásáról. Lehet privátban is.
Ha látnám a boltban, megvenném megkóstolni
Jelenleg is előnybe részesítem vásárláskor a magyar termékeket.
Válasz Sk Laci #5687. hozzászólására200 lovas Ferga sem fér bele 100ezer euróba szerintem...De a Deutz 7250 ttv 38 Misi utólsó darabos ár!:)
Válasz Sk Laci #5687. hozzászólásáraA keleti végeken emelkedik a munkabér. A gyártó üzemeikben is. Kereskedésekben is.
Van egy elvárt betervezett éves profit.
Azonkívül a cégek vérszemet kaptak a 90es évek végén. Hajtanak az extra profitra.
A maketingesek nem a tisztes hasznot teszik rá, hanem pont annyit, amennyiért még megfelelően fogy. Ha ez épp 600% haszon, akkor annyi...
Válasz Sk Laci #5687. hozzászólásáraÉszre se vesz a zsirosparaszt 10000eut ha istentelen jó évei vannak flancolni meg muszáj neki
Válasz szanberg #5632. hozzászólásáraTudom, hogy nagyon drágák a JD traktorok. Képbeállitott a kereskedő.
De amikor a számot húztam, hogy ez már túlságosan is magas ár számomra, akkor annyit mondott. hogy 6215 tud külön megrendelésre m felszerelésben hozni. Ára sokkal barátságosabb volt, mint az r alapkínálatában, de mekem soknak tünt a ferga kínálathoz.
Nem egészen két éve a 6195m belefért 100 000 euróba. Mára sajnos nem. Csak azt nem tudom, mire jó ez az eszement áremelés.
Ha van szaftos nyereség van traktor ha nincs nincs.

Téma folyt.
Válasz gcastle #5676. hozzászólásáraHofi aranyköpés
Válasz mtz1221 #5683. hozzászólásáraITT meg látszik a hátsó lehajtás,mekkora a kis carraro melett.
Válasz trikolor5 #5680. hozzászólásáraMár többször leirtam mesterek tapasztalata szerint armából 80 lóig jöhet az e+-os azon felül csak luxot szabad venni ha föld munkát is végez.
ERRE néz rá,a nagy carraro van benne,nehezebb vagy 4-5 mázsával a kis carraros 90-es armától.
Válasz trikolor5 #5681. hozzászólásáraSzerintem az arma jobb lehet.
De majd ír akinek van.
Ja és ezek a Hattat gépekről tudunk valamit? Drágább, jobb mint az Arma?
Armatrac 90lóerős traktort ismeri valaki? Megszabad venni? Ebben is az a carraro váltó van ami papíron csak 85lóerőt bír? Fura mert van 100lovas arma is ezzel a váltóval.
Válasz gcastle #5660. hozzászólásáraSokan járnak hasonló cipőben! Rengeteg a szántatlan terület és belátható időn belül nem is tudják megoldani! Komoly változás kellene időjárásilag...Sőt még vannak helyek ahol a kukorica lábon van....
Válasz ZuzoBayer #5677. hozzászólására90% lé...
Válasz gcastle #5676. hozzászólásáraLol!:D Az almát étkezésre vagy léalmának csinálod?
Válasz ZuzoBayer #5675. hozzászólásáraTudom, meg ahogy az orvosok mondják: egészség legyen, meg beteg...
Válasz gcastle #5674. hozzászólásáraKöszönöm!Tudod csak egészség legyen meg térerő a többit megvesszük!:)
Válasz ZuzoBayer #5673. hozzászólásáraJó egészséget hozzá!
Válasz gcastle #5672. hozzászólásáraMindig vannak extrém dolgok de próbáljuk elkerülni... Szerencsére Édesapám 35 éves tapasztalata mindennél többet ér amikor megnyugtat nem kell eldobni a kalapács nyelét mert elrepült a feje.Ő sokat kínlódott mi már csak gyerekként emlékszem erre arra a fiaimnak meg már remélhetőleg fejleszteni kell csak nem felépíteni mint nyugaton...