Nehogymán egy nyugatihoz hasonlíccs egy szaros mtz-t meg cristályt, van külömbség a két gép között,de mindkettő a békasegge alatti kategória ,a jonival eggyütt
látom van itt már buli, de az mtz egy darab vas kirázza a beled meg minden szezonban megnézeti magát belülről,legalábbis legtöbb amelyik nem az csak a szin alatt hűsöl.
a zetorok kényelmes gépek voltak a maga idejében,én csak az ordibálós krisztályt utálom amelyik a hangversenybe való csak,az ekébe meg összefossa magát.
Sziasztok ! Tudna valaki segítséget vagy tanácsot adni, h 12045-ös krisztálhoz hol tudnánk venni két első kereket vagy legalább felniket, kopott gumival is ok / bokros-cserjés területet szárzuzozunk vele és gyakran kapunk defektet, a csonkok kiszurják a gumit/ és így leszerelés, gumishoz menés, elmegy félnap. Még vonópad is kellene
Köszönöm a segítséget
Nekem nem kell bemutatnod a Zetort nekünk volt 4340 két db 5000üzemórával lettek eladva nagy baja egyiknek sem volt hozzáteszem ,hogy válogatott barmok alkoholisták trógerek dolgoztak velük esztétikailag lerombolták de műszakilag nem volt hiba.
Válasz #4809. hozzászólásra
Bakon csak a megvétel után volt, még ki nel lett javítva. Utánna végezte a rábízott munkát. Az eladás után se volt velük gond a tulajok egy rosz szót se mondtak hogy valami bajuk lett volna. 4 helyre lettek eladva, ebböl 3 tulajjal hetente találkozom. Nyugodt szívvel a szemükbe nézek, mivel tudom hogy senkit se vágtam át kókányolt géppel. Igaz hogy nem kívánkozok beléjük vissza, a jóbbat könnyü megszokni.
Jó, neked 4 volt,hogy legyen rezerva géped,mert 4-ből 2 mindíg bakon volt,kár vitatkozni az Mtz és a Crystál is 30-40éves tervezés és szoci minőség,ennyi te sem kívánkozol vissza bele
Válasz #4800. hozzászólásra
Nem akarok velük vitatkozni, én ezeket a gépeket nagyon is jól ismerem, éveket használtam, mikor hozámkerültek kijavítottam mindegyiket. Nagyon érdekes hogy nálam javítás után nem kelet beléjek bújnom. Egyetlen dolog amit kelet csinálnom az a vízpumpa tömítése volt mivel elkezdett csurogni a hütőfolyadék. Ha valahol állandóan javítani kell ezeket a gépeket ott a szerelők szakmai tudásával van gond. Ha ilyen emberek javítanák a John Deere traktorokat vagy más neves márkákat akkor csak olvasnánk itt "érdekességeket" hogy mennyire romolnak.
Válasz #4794. hozzászólásra
Nem kell japán cucokból összerakni, de nem ártana ha szlovák vagy cseh gyártmányú alkatrészekből. Nálam mindig rendben volt a pover, soha nem volt vele gondom, pedig 4 Crystálom is volt. Ha nálatok valóban ilyen szerelő szakik vannak mint ahogy írod, hogy milyen gyakran romoltak el az általuk javított Crystálok, akkor a gépszerelés helyett inkább a trágyakihordásban hasznosulnának jobban az állatok alól. Ennél a munkánál kisebb a hibalehetőség hogy valamit elcseszenek. Nem sértésnek szántam, de már ennyi baromságot öszeírni mint amit neked sikerült ezt ritkán hozza össze valaki.
Igen az MTZ-nek taknyol a hidraulikája, de bármikor kiemeli vagy az elejét vagy a hátulját a gépnek ha kell és nem visít a szivattyú. Attól hogy szántogattok és emelitek az ekét nem lesz megterhelve. Ismerősöm vett 892 MTZ-t mi eladtuk a 82-est dicsérte dicsérte, hogy neki nem folyik az olaj, kölcsön kértük és mire kitrágyáztunk engedett a munkahenger és érezhetően gyengébb lett a végére a szivattyú is. Régi masinákban több anyag volt. Crystalra meg fel se raktuk a gémet mert 2x annyi gázolajjal tudtunk volna kitrágyázni mivel nem lehet lefelé nyomatni a hidraulikát.
Válasz #4791. hozzászólásra
Nem értek veled teljesen 1et.
14 éves az MTZ-énk,szinte csak én dolgozok vele,jobbára pótkocsizik,nehéz talajmunkát nem is végez.
Minden olajcserét karbantartást zsírzást időben megkap,mégis a silány minőségű,alkatrészek amikből összerakták,állandó olajcsurgást,bosszantó meghibásodásokat okoznak.
Ezzel nem azt akarom mondani,hogy rossz,és használhatatlan,csak azt akarom érzékeltetni,hogy nem űrtechnika,mint azt sokan hirdetik.
Válasz #4787. hozzászólásra
na a lényeg:krisztál POVERSIFT!!!!!!ez a legdurvább az egészbe!!!!!!!!!!! tudom ezt is japn cuccokkal kell összerakni,és nem lesz mindenHÉTEN rossz....
gyári előirások,ha már említetted...ki tartja be????apropó én konkrétan 80-90%ba betartom.(mtz-im vannak)ha az mtz-n(is) betartanák a gyári előirásokat,elhiszed nekem,hogy tuti gépek lennének???nekem a mtz-im kimerem jelenteni,hogy üzembiztosak.ja és meg van bennük a 90ló.
Az egyszer biztos 12045 nem rossz gépek csak azoknak is már nagy része agyon van taknyolva meg le vannak hervadva.8701 jelü motor ha becsülettel meg van javítva és normálisan be van állitva nem fogyaszt többet az mtz motortol és nem füstöl és nem is erölködik.mert nekem ezek a motorok voltak a 12045 ben.
Válasz #4785. hozzászólásra
bizony van aki még ezt állitja látod
amugy a zetorokat nagyon nem ismerem,de itt felénk volt pár darab de már eladták,nem voltak valami pengék,csak orditottak mint a fábaszorult féreg.
Ez egy igazán összinte és hozzá értö szolás volt! Mert aki az állítsa hogy az mtz hidraulika rendszere olyan nagyon fa..a akkor az nagyon nem tudja hogy mi a jó.Szinte lehetetlen megjavítani hogy jó legyen az mtz hidraulika mindik taknyol stb...
Igen azt elhiszem csak 100% biztos vagyok benne hogy valami kinai szar csapággyal meg tűgörgő kosáral össze vannak rakva stb.Össze kell rakni KOYO japán csapággyal meg kintröl a csehektől hozzot váltó alkatrészekkel és akkor kicsit többet ki fog bírni. Egyébként meg a zetort nem lehet ugy javítani mint az mtzt hogy már mostanában a goré mellet mariska néni is feljavítja az mtzt.az mtz javitásához is sokkal de sokkal több szakmai tudás kellene mint álltalánoságban itt magyarországon ha már valaki láttot 14,17,19,22,stb villás kulcsot akkor az már"profi mtz szerelö"! Hát igy már nem lehet a zetorhoz hozzá fogni mert annak nagy katasztrofa lesz a vége!!Igen csak be kellene tartani a gyárí elöirásokat a javítás során...........
11626 hozzászólás
Válasz #4828. hozzászólásra


hú de kemény csávó vagy te
kulák faszopó lehetsz akinek van 1000ha földje meg átbaszott mindenkit a kárpótlási jeggyel
Felénk csak a zetorok szántanak karácsonykor is.

Válasz #4816. hozzászólásra




Nehogymán egy nyugatihoz hasonlíccs egy szaros mtz-t meg cristályt, van külömbség a két gép között,de mindkettő a békasegge alatti kategória ,a jonival eggyütt
Válasz #4827. hozzászólásra

Legyé kemény takargassad még a deutzot 10 évig....
látom van itt már buli, de az mtz egy darab vas kirázza a beled meg minden szezonban megnézeti magát belülről,legalábbis legtöbb amelyik nem az csak a szin alatt hűsöl.
a zetorok kényelmes gépek voltak a maga idejében,én csak az ordibálós krisztályt utálom amelyik a hangversenybe való csak,az ekébe meg összefossa magát.
Válasz #4823. hozzászólásra
Akkor nemcsak paraszt, fröccsöntő is vagy bafki......
Sziasztok ! Tudna valaki segítséget vagy tanácsot adni, h 12045-ös krisztálhoz hol tudnánk venni két első kereket vagy legalább felniket, kopott gumival is ok / bokros-cserjés területet szárzuzozunk vele és gyakran kapunk defektet, a csonkok kiszurják a gumit/ és így leszerelés, gumishoz menés, elmegy félnap. Még vonópad is kellene
Köszönöm a segítséget
Boldog Új Évet !!
Ennyi pénzt megér
http://aprod.hu/hirdetes/elado-egy-mia-motor-ID1JEfn.html#a70f6b3137
Válasz #4822. hozzászólásra


Haggyámá, föba...om magam,megint kell innom 1 frőccsőt!
Válasz #4821. hozzászólásra

Mtzs megint arról álmodik ....
Ébresszük fel mindet még idén?
Válasz #4820. hozzászólásra

Öreg fejemre? kitől? Olyan MTZ-s től aki zetorról álmodik!
Válasz #4818. hozzászólásra

tanulj Feribácsi tanulj ne üvölts a fájdalomtul
UE-28, MTZ-82, Zetor 6341,ilyen sorrendben voltak a gépeim, de a Zetorral dolgozva észre lehetett venni a nem kis különbséget a javára.
Amig ,sokan párhuzamot vonnak a Cristál,az MTZ,és a Zetor között,addig nincs miről beszélni! A tudatlanság szinte fáj!
Válasz #4802. hozzászólásra
Nekem nem kell bemutatnod a Zetort nekünk volt 4340 két db 5000üzemórával lettek eladva nagy baja egyiknek sem volt hozzáteszem ,hogy válogatott barmok alkoholisták trógerek dolgoztak velük esztétikailag lerombolták de műszakilag nem volt hiba.
Válasz #4811. hozzászólásra

Na ő meg a harmadik verzió neki minden szar a Valtrát kivéve.
Válasz #4788. hozzászólásra
Hosszában kell bele toldani
Válasz #4811. hozzászólásra





erről beszélek,a jót könnyü megszokni......(TEHÁT MTZ-ID VANNAK)
Válasz #4811. hozzászólásra
Vlm veteránt vehetnél az életérzés végett ám nohát
Válasz #4808. hozzászólásra

mentél felvonulni a budapest parádéra...az volt az hájperszpész DANCE kamion.
TE a krisztállal+mbp6,5-el
Válasz #4809. hozzászólásra
Bakon csak a megvétel után volt, még ki nel lett javítva. Utánna végezte a rábízott munkát. Az eladás után se volt velük gond a tulajok egy rosz szót se mondtak hogy valami bajuk lett volna. 4 helyre lettek eladva, ebböl 3 tulajjal hetente találkozom. Nyugodt szívvel a szemükbe nézek, mivel tudom hogy senkit se vágtam át kókányolt géppel. Igaz hogy nem kívánkozok beléjük vissza, a jóbbat könnyü megszokni.
Válasz #4808. hozzászólásra
Hát mutas egy olyant traktorba(baszus milyen csajok vannak felétek,hogy traktorra vetkeznek)
Válasz #4802. hozzászólásra
Jó, neked 4 volt,hogy legyen rezerva géped,mert 4-ből 2 mindíg bakon volt,kár vitatkozni az Mtz és a Crystál is 30-40éves tervezés és szoci minőség,ennyi te sem kívánkozol vissza bele
Válasz #4807. hozzászólásra

Inkább olyat amit ha meghallanak minden idők 20évesei lehull róluk a .......lepel...
Válasz #4803. hozzászólásra
ha jössz haza és lesz idelye felöltözni
Olyant vegyél ha majd megnősülsz,meghalja az asszony
Válasz #4804. hozzászólásra
csak egyet, de a tulaj rájött, hogy nem minden ha valami olcsó
Válasz #4803. hozzászólásra
Csodálkozol? Hiszen a tankgyárban készültek Mártonban
Válasz #4802. hozzászólásra


Vitatkozz ezazzzz
Hány mtzt láttál már tót valag alatt???
Válasz #4799. hozzászólásra



a krisztálokat felénk már csak huzni hasznlják,a hidraulikája,gardánja,akkora fos,1az1be már nem is killódnak vele.akkora hangja van mint 1tanknak!!!!
Válasz #4800. hozzászólásra
Nem akarok velük vitatkozni, én ezeket a gépeket nagyon is jól ismerem, éveket használtam, mikor hozámkerültek kijavítottam mindegyiket. Nagyon érdekes hogy nálam javítás után nem kelet beléjek bújnom. Egyetlen dolog amit kelet csinálnom az a vízpumpa tömítése volt mivel elkezdett csurogni a hütőfolyadék. Ha valahol állandóan javítani kell ezeket a gépeket ott a szerelők szakmai tudásával van gond. Ha ilyen emberek javítanák a John Deere traktorokat vagy más neves márkákat akkor csak olvasnánk itt "érdekességeket" hogy mennyire romolnak.
Válasz #4800. hozzászólásra



ennyi az egész történet!!!
Válasz #4799. hozzászólásra
Fexco-nak az mtz az isten Korni szerint meg a Zetor meg az Mtz is szar.Velük hiába vitatkozol ugyanazt fújják.
Válasz #4794. hozzászólásra
Nem kell japán cucokból összerakni, de nem ártana ha szlovák vagy cseh gyártmányú alkatrészekből. Nálam mindig rendben volt a pover, soha nem volt vele gondom, pedig 4 Crystálom is volt. Ha nálatok valóban ilyen szerelő szakik vannak mint ahogy írod, hogy milyen gyakran romoltak el az általuk javított Crystálok, akkor a gépszerelés helyett inkább a trágyakihordásban hasznosulnának jobban az állatok alól. Ennél a munkánál kisebb a hibalehetőség hogy valamit elcseszenek. Nem sértésnek szántam, de már ennyi baromságot öszeírni mint amit neked sikerült ezt ritkán hozza össze valaki.
Igen az MTZ-nek taknyol a hidraulikája, de bármikor kiemeli vagy az elejét vagy a hátulját a gépnek ha kell és nem visít a szivattyú. Attól hogy szántogattok és emelitek az ekét nem lesz megterhelve. Ismerősöm vett 892 MTZ-t mi eladtuk a 82-est dicsérte dicsérte, hogy neki nem folyik az olaj, kölcsön kértük és mire kitrágyáztunk engedett a munkahenger és érezhetően gyengébb lett a végére a szivattyú is. Régi masinákban több anyag volt. Crystalra meg fel se raktuk a gémet mert 2x annyi gázolajjal tudtunk volna kitrágyázni mivel nem lehet lefelé nyomatni a hidraulikát.
Válasz #4791. hozzászólásra
Nem értek veled teljesen 1et.
14 éves az MTZ-énk,szinte csak én dolgozok vele,jobbára pótkocsizik,nehéz talajmunkát nem is végez.
Minden olajcserét karbantartást zsírzást időben megkap,mégis a silány minőségű,alkatrészek amikből összerakták,állandó olajcsurgást,bosszantó meghibásodásokat okoznak.
Ezzel nem azt akarom mondani,hogy rossz,és használhatatlan,csak azt akarom érzékeltetni,hogy nem űrtechnika,mint azt sokan hirdetik.
Válasz #4793. hozzászólásra
tudom,neked a hateres dzsondérod a király??amugy boldog karácsonyt!!!denszelni votá,vagy ma mész valahova???
Válasz #4792. hozzászólásra
ja hát azé se penge az biztos
Válasz #4787. hozzászólásra
na a lényeg:krisztál POVERSIFT!!!!!!ez a legdurvább az egészbe!!!!!!!!!!! tudom ezt is japn cuccokkal kell összerakni,és nem lesz mindenHÉTEN rossz....
Válasz #4791. hozzászólásra


Kitizgat mennyi a ló......
Hány 1000litert eszik évente az a nagy linyeg......
Válasz #4784. hozzászólásra
mondjuk ez egy kicsit szerintem is túlzás,hogy a mtz -nek pont a hidraulikája a legjobb. de a krisztálét(is) inkább haggyuk.....
Válasz #4783. hozzászólásra
gyári előirások,ha már említetted...ki tartja be????apropó én konkrétan 80-90%ba betartom.(mtz-im vannak)ha az mtz-n(is) betartanák a gyári előirásokat,elhiszed nekem,hogy tuti gépek lennének???nekem a mtz-im kimerem jelenteni,hogy üzembiztosak.ja és meg van bennük a 90ló.
Válasz #4788. hozzászólásra
Ezt gondold át még1x,ha felvannak emelve +10cm-er akkor miért érne bele
Válasz #4780. hozzászólásra
ebbe a verzióba teljesen 1-et értek veled!!!!!
Válasz #4781. hozzászólásra
ha beletóddasz,még rosszabb,mert az első ekefej beleér a fődbe.
Válasz #4786. hozzászólásra
Az egyszer biztos 12045 nem rossz gépek csak azoknak is már nagy része agyon van taknyolva meg le vannak hervadva.8701 jelü motor ha becsülettel meg van javítva és normálisan be van állitva nem fogyaszt többet az mtz motortol és nem füstöl és nem is erölködik.mert nekem ezek a motorok voltak a 12045 ben.
bizony van aki még ezt állitja látod
amugy a zetorokat nagyon nem ismerem,de itt felénk volt pár darab de már eladták,nem voltak valami pengék,csak orditottak mint a fábaszorult féreg.
Ez egy igazán összinte és hozzá értö szolás volt! Mert aki az állítsa hogy az mtz hidraulika rendszere olyan nagyon fa..a akkor az nagyon nem tudja hogy mi a jó.Szinte lehetetlen megjavítani hogy jó legyen az mtz hidraulika mindik taknyol stb...
Válasz #4780. hozzászólásra

igazad van az mtz-ben a hidraulika a legjobb,igaz mindig taknyol csepeg csorog meg beszarik a de az a legjobb
Válasz #4769. hozzászólásra
Igen azt elhiszem csak 100% biztos vagyok benne hogy valami kinai szar csapággyal meg tűgörgő kosáral össze vannak rakva stb.Össze kell rakni KOYO japán csapággyal meg kintröl a csehektől hozzot váltó alkatrészekkel és akkor kicsit többet ki fog bírni. Egyébként meg a zetort nem lehet ugy javítani mint az mtzt hogy már mostanában a goré mellet mariska néni is feljavítja az mtzt.az mtz javitásához is sokkal de sokkal több szakmai tudás kellene mint álltalánoságban itt magyarországon ha már valaki láttot 14,17,19,22,stb villás kulcsot akkor az már"profi mtz szerelö"! Hát igy már nem lehet a zetorhoz hozzá fogni mert annak nagy katasztrofa lesz a vége!!Igen csak be kellene tartani a gyárí elöirásokat a javítás során...........
Válasz #4780. hozzászólásra
3 fejes ekével szántok 1-1 hektárt szántottunk egymás mellet és az mtz 10 perccel hamarabb kész volt és 3 liter olajjal kevesebbel.