Gázolaj árak 628 Ft Benzin árak 619 Ft EUR 408.83 Ft USD 389.56 Ft CHF 436.3 Ft GBP 491.4 Ft

Fórum

Zetor traktorok

Létrehozta: Vendég , 2008-02-08 20:36:36

Kedvencekhez Segítség

11563 hozzászólás
#8061 T.f.
2018-02-05 21:58:45

Válasz fendt309 #8059. hozzászólásáraHa csak egyszeres működésű kört akarsz akkor rendben . Én teljes kőrű átváltásban gondoltam .

Nincs profilkép
#8060 D-032-a
2018-02-05 21:58:19

Nekem volt hasonló megoldás. Egy db "egy csatlakozós" munkahengerhez és egy db kettős működésűhöz (bálázón). Így nekem elég volt csak a nyomó ágat nyitni-zárni (átváltani).

#8058 fendt309
2018-02-05 21:54:53

Válasz T.f. #8058. hozzászólásáraIgen, ha 2X 2kört szeretnék!
De nekem a legtöbb gépemen 1x-es működésű hengerek vannak!
A vf ekén, a kombin, a póton is!
Csak előre gondolkodom: mi lesz, ha több kellene! (a trakit biztos nem cserélném ki ezért, pedig ,,csak" 12011)

#8057 T.f.
2018-02-05 21:48:15

Válasz fendt309 #8056. hozzászólásáraAlapesetben két csatlakozód van , mindegyik lehet nyomó vagy visszafolyó ág ( kettős működésű ) ,ezért kell szinkron váltanod az utólagosan feltett csatlakozó párokat is.

#8055 fendt309
2018-02-05 21:34:23

Válasz T.f. #8055. hozzászólásáraEgy sima T-re gondoltam...

#8054 T.f.
2018-02-05 21:27:32

Válasz T.f. #8054. hozzászólásáraÉs nem egy , hanem kettő db kézi útváltó kell , amik egyszerre váltanak !!!

#8053 T.f.
2018-02-05 21:25:21

Válasz fendt309 #8053. hozzászólásáraEz jó , csak mindig tudd hogyan áll a segéd útváltó .

#8052 fendt309
2018-02-05 21:21:27

Válasz T.f. #8051. hozzászólásáraÉn nem úgy gondoltam...
Egyszerűbben írom:
- mondjuk kettő fele osztanám a kört, a két csatlakozó elé beraknék egy háromállású szelepet, Egyik ág a vezérelt (az eredeti kiállás), a másik és a harmadik pedig egy-egy gyors csatlakozó. Oda váltom, amelyiket használni szeretném.

Így sem lenne jó?
smile helpsmilie

#8051 Büresz
2018-02-05 21:21:24

120-as crystal szelephézagját leírná valaki? Köszönömsmile whistling

#8050 T.f.
2018-02-05 21:13:22

Válasz fendt309 #8050. hozzászólásáraElvileg menne , de ekkor az 1-es kört állandóan ki kell vezérelni azért , hogy legyen olaj a külső tömbön , ami szerintem fojtaná a rendszert és az egyébként is gyenge olajhűtés mellet túlmelegedne az olaj.

#8049 fendt309
2018-02-05 21:06:00

Válasz T.f. #8049. hozzászólásáraÉrtem - köszönöm a választ!
Jaaa...még egy: ha a külső kört (ami megy a gyors csatlakozóhoz) osztom meg, az nem járható út?

#8048 T.f.
2018-02-05 21:02:12

Válasz fendt309 #8048. hozzászólásáraA ZETOR-CRYSTAL hidraulika rendszere soros jellegű . A túlnyomás szelep bent van a fedél alatt , ha nincs vezérelve egyik kör sem akkor szabadon visszafolyik a géptestbe.Ez a "visszafolyó" olaj van kivezetve a többinél és erre lehet a további körök útváltóit felfűzni.
Ha a szivattyú után útváltót teszel akkor az átváltáskor kialakuló nyomás szétnyomja a szivattyút , ha sima "T" elosztót , akkor nem alakul ki a nyomás .

#8047 fendt309
2018-02-05 20:45:58

Válasz T.f. #8047. hozzászólásáraHa a szivattyú nyomóágát megbontjuk, akkor sem lehet megoldani?

#8046 T.f.
2018-02-05 20:35:34

Válasz fendt309 #8045. hozzászólásáraHa eredeti a hidraulika fedél akkor nem , csak ha át van cserélve az 1-es fedelére ( a kockaszelepből nincs kivezetve a nyomás a 0-ásnál )

#8045 zsoltiJD 50es
2018-02-05 20:32:05

Zetor Forterra 11641 traktorol vélemények ??

#8044 fendt309
2018-02-05 20:17:42

Válasz T.f. #8044. hozzászólásáraA 0-ást is lehet bővíteni, Nem?

#8043 T.f.
2018-02-05 20:10:51

Válasz greenhorizont #8042. hozzászólásáraTalajmunkánál jó , a bálázásnál lehet gond , hogy nagyon alacsony a hasmagasság .Nekem szántásnál a vonóhorgot le kell vennem , hogy ne húzza a csutaszárat össze . Azt gondold még át , hogy a 0-ás eredetileg egy kivezetett hidraulika kört tud , az 1-es és az az utániak kettőt ,de itt ha kell még bővíthető .
Stabilnak stabil ( én is dombos területen gazdálkodom , van 17% feletti oldallos területem is) , a kaszával nem lesz gond.A sodró és a borona nem igazából a Zetor munkaeszköze .

#8042 greenhorizont
2018-02-05 19:52:11

Nagy elvárásaim nincsenek, kb 100lóerő, nagy önsúly, összkerék hajtás, gazdaságos fenntartás. A komfort nem számít, kemény nevelést kaptam :)

#8041 greenhorizont
2018-02-05 19:48:49

Köszönöm a válaszokat! Elsősorban gyepgazdálkodásra kellene. Egy 50es és egy 82es Mtz-m van de szeretnék egy nehezebb és erősebb gépet, h nagyobb területteljesítményű kaszát, sodrót, boronát használhassak. A 82es mtz elég instabil tud lenni egy nagyobb kaszával az én dombos területeimen, a bálázómmal is éppenhogy elbír, cserélni szeretném. Ettől az évtől pedig talajmunkába is fognék, oda már végképp gyenge a gépparkom...

Nincs profilkép
#8040 Dzsanosi
2018-02-05 17:38:43

Válasz greenhorizont #8038. hozzászólásáraGyengélye a nyúl/béka fokozat de jól kell használni és sokat bír
Másik a váltó szivattyú ha nincs visszajelző érdemes rakni bele órát aztán ha gyengül időben csere és akkor nem fog sokba kerülni.
Szereti a törődést és a minőséget
Időben szerviz és jó minőségű olajat motorba váltóba

Nincs külön hidraulika tartálya így nem jó akaszgatni mindenki után mindent pl pótkocsit billenti MTZ utánna te stb keveredik az olaj romlik a minősége
Hidegen ne bántsa se a motort se a váltót

Én meg vagyok vele elégedve igaz lehet már régi és elférne benne némi komfort
De ár érték arányban nagyon jó
Pl egy MTZ 892 vagy 952 sose fogja tudni verni teljesítményben és 2-3szor annyiba kerül
Költeni mindegyikre kell azt tudni kell
És kb árba majdnem egyezik az mtzvel
Nyáron elbirbá a klímát aza nagy fülke mert piszok meleg tud lenni benne

#8039 T.f.
2018-02-05 17:23:50

Válasz greenhorizont #8038. hozzászólásáraSzia .
Leírhatnád milyen munkára szánod , ill. milyen elvárásaid vannak a géptől .
Ettől függetlenül alapból a ZETOR-CRYSTAL széria inkább talajmunkára való mintsem szaladgálósra .
A 0-ás sorozat már 40 év körüli , én inkább az 1-es sorozatot nézném , főleg , hogy ott már néhány típushibát orvosoltak a 0-áshoz képest.
Típushibája a váltóhidraulika gyengesége miatt a nyomatékváltó komplett tönkre menetele, ill. az első híd királycsapszegpersely kopása miatti bölcső csere .
A váltó mechanikus része és a véglehajtás szinte örökös.
A motor sokat kibír , de ez erősen használat függő.

#8038 Gepi
2018-02-05 15:03:49

Válasz greenhorizont #8038. hozzászólásáraNe kupectől vegyed és ne valami tsz szökevényt vegyél amit úgy legoztak össze. Ne hogy úgy jár mint Csoppika akinek valami öszvért sikerült szereznie.

#8037 greenhorizont
2018-02-05 14:25:57

Sziasztok! Zetor vásárlás előtt állok,12045 crystalt nézegetek. Még nem volt Zetorom, mire kell figyelnem, illetve mik a gyengeségei és az erőssége i ennek a típusnak. Köszönöm a segítséget, szép napot!

Nincs profilkép
#8036 Sk Laci
2018-02-04 17:54:44

Válasz lala #8036. hozzászólásáraÍrjál privátban, úgy majd viszaküldömsmile wink

Nincs profilkép
#8033 Sk Laci
2018-02-04 09:58:15

Válasz lala #8032. hozzászólásáraNekem megvan a Forterra sorozaté. Claszikus Forterra és a HSX. Ami infóm van, HD-t csak ősztől fognak gyártani, adig csak raktárkészletről. A HSX-re fogják rakni a rugózot futómüvet, amit edig csak a HD-ben volt elérhető. Anyit tudok, valamelyik kiseb modelek is ideiglenesen leálnak a gyártáson. De hogy mi jó eben, azt nem tudom.

Nincs profilkép
#8032 noressz
2018-02-04 09:22:51

zetor proxima 120 hs

Nincs profilkép
#8031 lala
2018-02-02 09:13:50

nincs valakinek aktuális zetor árlistája?

Nincs profilkép
#8030 lala
2018-02-02 09:13:49

nincs valakinek aktuális zetor árlistája?

Nincs profilkép
#8029 Dzsanosi
2018-01-31 19:53:35

Mennyit nyom a gyári cseh turbó a crystalon ??
Csak mert nekem holset turbó jött be az udvarrasmile laugh aztán nehogy túl sokat nyomjon véletlenül

#8028 csoppika
2018-01-28 21:07:17

Válasz T.f. #8028. hozzászólásáraHaver szerint a 30V még nem gond... Majd még úgyis járatgatom, oszt lefigyelem...

#8027 T.f.
2018-01-28 20:39:00

Válasz csoppika #8027. hozzászólásáraHa a feszültség felfelé ugrál akkor a szabályzó a gond , a szénkefe ill. a csúszógyűrű hibája a töltés kimaradását okozza .
Én MTZ-nél gumigyűrű hiba miatt volt hogy teljes sort kihúztam (kihúzás előtt jelölve), gond nélkül visszament a helyére . Egy gyűrű volt a gond , de sok volt a víztérben az üledék , így viszont ki lett takarítva a blokk. A hüvelyek szinte újszerűek voltak .

#8026 csoppika
2018-01-28 10:08:01

Válasz T.f. #8025. hozzászólásáraKöszi.
A töltésem a 28V ról néha felkalimpál 30-ra... Ez is lehet szénkefe? Nekem a kombájnon van a magneton 24V...
A csepegés helyét jó volna tudni, hátha látok vmit a hibából. Legalább a kihúzandó hüvelyek számát meg tudom saccolni... Egynél többet úgysem húz ki a szerelő generál nélkül, mert ugyanúgy nem tudja visszatenni...

#8025 csoppika
2018-01-28 10:01:01

Válasz lorant90 #8024. hozzászólásáraNem szürkül, mert a vizet minden meló után leengedem... Fagyállóból kb 24 óra alatt 2-3 deci lement... Vízből kevesebb, de 1-1.5kg tömítő után is... A "kedves" eladó lehet 5 kilóval tömítette el annak idején...smile cursing (hogy fagyállózásig tartotta magát)
No meg folyamatosan gőzöl ha meleg a motor...

#8024 T.f.
2018-01-28 07:47:45

Válasz csoppika #8006. hozzászólásáraSzia. Az emlegetett MTZ parkolón van.
A Zetorokon nálam nem eredeti generátor van .
Ha a töltés ugrál , azt ált. kontakt hiba okozza , legvalószínűbb a szénkefe vagy a csúszógyűrű kopása. A szabályzó állandó , stabil tünetet okoz.
A karter levételekor az alátámasztást a kuplungház és a váltó összecsavarozásánál célszerű elhelyezni , ott van kereszt öntvény belülről .
A karter levételével az esetleges blokk hibát a hüvelykihúzása nélkül nem látod meg , csak a víz csöpögésének a helyét.

Nincs profilkép
#8023 lorant90
2018-01-28 07:31:42

Válasz csoppika #8022. hozzászólásáraMekkora az a vizmennyiseg ami lemegy olajba? Megszurkul az olaj?

Nincs profilkép
#8022 buszsofőr
2018-01-28 05:31:20

Válasz csoppika #8014. hozzászólásáraA helyi jrd-be a 161es kb 10ev utan adta meg magát AZ olajnyomása melegen teligázon 2 alapgázon 0 volt szoval a tiedbe kár bolygatni


#8021 csoppika
2018-01-27 23:54:40

Válasz lorant90 #8021. hozzászólásáraFel lesz, mivel a tyukudvarban nem generálozunksmile sweatdrop
És korántsem biztos, hogy lesz idő beszorítani az ütemtervbe a szerelőnél. Arra vagyok főleg kíváncsi, hogy kell-e donor blokkot szereznem... Nehéz lenne megfelelő áron, mert mindenki tökéletes bontott motort árul...smile sweatdrop

Nincs profilkép
#8020 lorant90
2018-01-27 23:22:15

Válasz csoppika #8020. hozzászólásáraTokeletes munkak bejaratas gyanant. A nagyobb terheles mellet kicsit ovatosabban es semmi gond nem lesz. Csak ha mar leveszed a kartert es megneszeled a huvely menti csepegest akk mar nem lesz felteve a karter.

#8019 csoppika
2018-01-27 23:09:21

Válasz lorant90 #8018. hozzászólásáraHa kikalkulálom, hogy van-e rávaló. Most tavasszal kell generáloztatnom. Van 2-3 ha rétem, amit nem kaszálok, no azt le tudnám ezzel szárzúzózni egy 1.60-as zúzóval bejáratás gyanánt(mondjuk a kardánt nem próbáltam, terheléskor megy-e...) Ha sikerül nekem learatnom, akkor még 18ha szalma rend szétdobatás rendterítővel, majd lezúzás az 1.60-as szalma zúzómmal... Ez talán lesz 30-50 üzemóra... Utána már csak a nehéz tárcsával meg a lazítóval tudom használni...

Nincs profilkép
#8018 lorant90
2018-01-27 23:06:42

Válasz lorant90 #8018. hozzászólásáraSok kulombseg van motor meg motor kozt. Havernak 83 as gyartasu 12011 van 8701 es motorszammal. Kozpoti kenyesu adagoloval olyan kis szolid hangja van de megy nincs vele gond igaz mar huvelyeztem de o olyan smile lol. Az enyemben 8601 es tipusu mogor van igaz mar at van csinalva kozponti kenesu adagolo van rajta de mindig kemenyebb haraposabb hangja volt. Es mintket kipifogo kivan herelvesmile lol

Nincs profilkép
#8017 lorant90
2018-01-27 23:02:24

Válasz csoppika #8016. hozzászólásáraUccu neki ha mar lent a karter smile biggrin

#8016 csoppika
2018-01-27 23:01:11

Válasz csoppika #8016. hozzászólásáraA hangja sem az az igazi... Bár nem tudom a kipuff mennyit tesz. De mentem pár éve egy lepukkant, de harapós motorú 12011-essel, annak kellemes duruzsolós hangja volt...smile biggrin

Nincs profilkép
#8014 lorant90
2018-01-27 22:27:21

Válasz csoppika #8014. hozzászólásáraTapostunk mar gepet evekig 4-1 bar kozti olajnomyassal vartuk mikor adja meg magat de meg mindig birja. Ha fekete a fust az a sok uzemanyag ha kek akk olaj. En emiatt huvelyeztem mer szegeny mar csak fustolt de nem birta a munkat. Aztan jott az adagolo.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Hirdetés
Fenntartható földművelés takarónövényekkel és zöldtrágyázásra alkalmas növényfajokkal
Fenntartható földművelés takarónövényekkel és zöldtrágyázásra alkalmas növényfajokkal
Bizonyítottan kedvezőbb talaj- és környezeti állapotot biztosítanak.
Támogatott tartalom
Állatjóléti támogatás a tejtermelő szarvasmarháknál – megjelent a pályázat
Eladó mtz 82 traktor
Eladó mtz 82 traktor

1.800.000 Ft

Vogel váltvaforgató eke
Vogel váltvaforgató eke

800.000 Ft

Szarvasmarha körmölő , körmöző kaloda Eladó!!
Szarvasmarha körmölő , körmöző kaloda...

325.000 Ft

IH gabonavetőgép
IH gabonavetőgép

990.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]