visszatérve a témához ki iktatam az olajhütöt és megszünt az a olajos viz a vizhütöben !
tehát 1 -üen az olajhütö a hibás
most vetem meg belle a rézcsőbetétet remélem azzal megoldodik a probléma
de lehett érdemesebb lett volna komplet kicserélni.........
na majd kiderül
Altalában,az olajhűtőnél szokott átjutni az olaj.Én több ilyen hibával is találkoztam.Legtöbbször olyan motorokon fordul elő amelyeket nem fagyállóval töltenek fel.Hiába van a víz leeresztve,előfordul,hogy marad benne annyi,hogy deformálja a fedelét.Ritkábban fordul elő hiba a hőcserélő hengerrel.De előfordult már,hogy csak a fedél gumigyűrűje volt hibás.
egyik sem a motor eredeti alig mehetet 1000 üórát.skoda levegő krompreszort hajtott.de a kro.hajtókaros lett és leált a gép .a melegedés kizárt 60 fok felé nem tudjuk hajtani.öntözünk vele
Mostanában nem volt nem volt túl melegedve a motor ? Gondolok itt hengerfej vagy hengerfej tömítés problémára . A vizet nem nyomja ki a hűtőnél üzem közben mert az utalhat hengerfej tömítésre . A hűtőt azért zárnám ki mert semmi köze egymáshoz a két hűtőnek . Esetleg mostanában volt bontva a blokk ?
A rábáé milyen? Hőcserélős?
Egyébként, ha az olaj folyik a vízbe, de fordítva nem, akkor ott kel keresni a tömítetlenséget, ahol nyomás alatt van az olaj!
ˇˇtippeketˇˇ várok egy probléma megoldására.zetor 6 hengeres motorból olaj szivárog be a hütöbe.kis menyiség-kb.5 deci/12üzóra alatt.fagyás mellesleg kizárva remélem legalább is.ajótanácsokat elöre is köszönöm.
37 hozzászólás
Válasz #36. hozzászólásra
160 köbméterest
Válasz #35. hozzászólásra
3 lépcsös rovatti szivatyut.................
Válasz #34. hozzászólásra
Mekkora cuccot hajt meg?
Válasz #33. hozzászólásra
15 a betét
komplet 45 rugó
Válasz #32. hozzászólásra
Az mennyibe fáj?
És az egész?
visszatérve a témához ki iktatam az olajhütöt és megszünt az a olajos viz a vizhütöben !
tehát 1 -üen az olajhütö a hibás
most vetem meg belle a rézcsőbetétet remélem azzal megoldodik a probléma
de lehett érdemesebb lett volna komplet kicserélni.........
na majd kiderül
Válasz #30. hozzászólásra
köszönöm a tippeket!!
Válasz #1. hozzászólásra
Altalában,az olajhűtőnél szokott átjutni az olaj.Én több ilyen hibával is találkoztam.Legtöbbször olyan motorokon fordul elő amelyeket nem fagyállóval töltenek fel.Hiába van a víz leeresztve,előfordul,hogy marad benne annyi,hogy deformálja a fedelét.Ritkábban fordul elő hiba a hőcserélő hengerrel.De előfordult már,hogy csak a fedél gumigyűrűje volt hibás.
jo helyen kapisgáltok arrol van szo szétszeded azt a hengert és ottkeresd abajt valamelyik kis cső kilukadt
Válasz #27. hozzászólásra
pedig ugyan az a hütö hidd megg,a motor oldalán van a olajcentrifugál alatt 40 cm hosszu hengeres
Válasz #26. hozzászólásra
Olyat nem láttam mert a Cristalon külön vannak a hűtők .
Válasz #25. hozzászólásra
a hütöt nem ige ismered mert egy térben üzemel ey alumunium házban vanak a csövek sűrűn.
Válasz #24. hozzászólásra
egyik sem a motor eredeti alig mehetet 1000 üórát.skoda levegő krompreszort hajtott.de a kro.hajtókaros lett és leált a gép .a melegedés kizárt 60 fok felé nem tudjuk hajtani.öntözünk vele
Mostanában nem volt nem volt túl melegedve a motor ? Gondolok itt hengerfej vagy hengerfej tömítés problémára . A vizet nem nyomja ki a hűtőnél üzem közben mert az utalhat hengerfej tömítésre . A hűtőt azért zárnám ki mert semmi köze egymáshoz a két hűtőnek . Esetleg mostanában volt bontva a blokk ?
Válasz #19. hozzászólásra
A meleg az stimmel, de a levegő sokkal kisebb résen is eresztene, mint az olaj!
Válasz #21. hozzászólásra
5 bár az oljnyomása, meglehett hogy ő a hunyó
Válasz #19. hozzászólásra
szerintem egy nap meglátszik az olajnyomás kb.3-4 bár,ezért kell 6-7 bár nyugalmi állapotba.
Válasz #19. hozzászólásra
Milyen a gíp?
Válasz #18. hozzászólásra
ez igaz de mivan ha meleg és rezonencia együtt okoza a enyhe szivárgást érted,?
Válasz #17. hozzászólásra
rajta kell hagyni a nyomást egy napig megnézni esik e.
Válasz #16. hozzászólásra
elárulom megnyomtuk az olajoldalon két végét lezártuk vizbe tettük.búborék mentes volt.
Sztem. is ott van kb.
Azok szoktak megrepedni.
Válasz #14. hozzászólásra
olajhűtőt kivenni,és nyomáspróba 6-7 bar.
Válasz #13. hozzászólásra
minden esetre kapiszgáljuk
Válasz #11. hozzászólásra
köszzzzzzzzz!
Válasz #8. hozzászólásra
vízhűtőbe van nyomás alatt leginkább.
Válasz #10. hozzászólásra
Aligha nem.
Válasz #8. hozzászólásra
én is igy gondolom Jani.tehát le szükült szerinted a hiba lehetöség???
Válasz #7. hozzászólásra
a rábánál fordult már elő olyan,hogy az olajhűtőben folyt össze az anyag.
Válasz #7. hozzászólásra
A rábáé milyen? Hőcserélős?
Egyébként, ha az olaj folyik a vízbe, de fordítva nem, akkor ott kel keresni a tömítetlenséget, ahol nyomás alatt van az olaj!
ismered a rábát szerintem nagyon hasonló
Válasz #3. hozzászólásra
milyen az olajhűtése,amúgy nem ismerem ezt a tipust.
Válasz #4. hozzászólásra
én tetem fel egyébként a kérdést
Válasz #3. hozzászólásra
gaba a tiped egyébként nagyon érdekes!!!!taliztál már ilyenel????konkrétan
olaj hűtőnél
Válasz #1. hozzászólásra
olajból 5 deci az sok,nem?hengerfejtömítés.
ˇˇtippeketˇˇ várok egy probléma megoldására.zetor 6 hengeres motorból olaj szivárog be a hütöbe.kis menyiség-kb.5 deci/12üzóra alatt.fagyás mellesleg kizárva remélem legalább is.ajótanácsokat elöre is köszönöm.