Hirdetés
Fórum
Becenév: | Tóth Imre_10408 |
---|---|
Csatlakozott: | 2009-01-16 11:21:01 |
Utolsó belépés: | 2023-04-12 20:57:07 |
Fórum hozzászólás: | 5 |
Fórumhozzászólásai
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Napraforgó-termesztés új
- Magágykészítő gépek új
- Robi Rekord 250 T új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
- Epertermelés új
- Kinek milyen a repce, illetve a búza? új
- Permetezéstechnika - fúvókák új
- Borkészítés,Borkezelés új
Előzmény: Attila000 #1103 hozzászólása
Te senkiházi irogató neked egy hant földed nincs mi a bánatért irkálsz??
Előzmény: Ndr #2924 hozzászólása
Elnézést kérek ha esetleg bántó volt a modorom!
Szivesen átadom azt a tudást amit összeszedtem llassan 50 év javitgatás alatt! de vannak dolgok amiket alapban kellene tudnia aki géppel dolgozik!
Alap! Ha valami elromlik, akkor annak oka van!! és nem elég soha a hibát kijavítani!!!!! Mindig meg kell keresni annak az okát hogy az miért romlott el!! Alap elv: a gép ugy van tervezve, hogy az jól működjön, ha nem igy van annak valami elcseszett oka van!!! Ha kijavítod a hibát, de nem tárod fel az okát akkor vizet hordasz a dunába!!!
Jelen esetben, ha billeg a hengerfej a blokkon, az nem jó!!
Meg kell keresni miért járt igy! alapban nem billeg! Ha sikbamaratod, de nem tudod miért lett billegős és nem oldod meg akkor lehet vittél egy kanna vizet a dunába a sikbamarással!
ezek nem igazán egyszerü dolgok, de lehet szerencséd is, Pl. a rulettban is néha kijön a nulla DDDDDD
Na mindeggy küzdj és reménykedj!! de azért a tanulás és az adott gép ismerete sem baj!
Előzmény: .Richard. #2921 hozzászólása
Hát a nyomáspróbát én szakműhelyre biznám, ha kinyomja a tömítést annak 99% ban van valami oka. Töbnyire láthatatlan repedés. Az hogy melyik henger rossz azt látni ha szétszedi ahhoz nem kell próbálgatni, de miért nyomja át annak az okát kell kideríteni.
Én anélkül nem is raktam volna fel hogy elvigyem síkba marni és lepróbáltatni. akkor van a baj ha a hengerfej nem repedt és nem deformált nagyon, mert akkor tovább kell keresni a baj forrását mielött összerakod. De azért az sokat elárul egy tulajról mikor ide írja, hogy fojt a viz a motorból!!! De honnan? a kipufogón? vagy netán tele lett a karter? vagy csak a hengerfej alól szivárgott? ezek a turbós motorok egy igencsak határra élezett blokkok lehet velük sok gond már.
Előzmény: Ndr #2919 hozzászólása
Nyomáspróba a hengerfejen! Esetleg hüvely repedése vagy a blokk
Előzmény: #11552 hozzászólása
Nem az LE miat van a fekete rendszám, hanem a sebesség miatt ami a gépkönyvben szerepel.
Egyébként két ptk vontatásnál van jelentősége, de nem hiszem, hogy a vontatható össztömeg változna, így pedig tényleg sok értelme nincs