Hirdetés
Fórum
Becenév: | Harapott Almás |
---|---|
Csatlakozott: | 2016-12-19 08:29:45 |
Utolsó belépés: | 2017-10-04 10:49:50 |
Fórum hozzászólás: | 3 |
Fórumhozzászólásai
- AÖP-Agrár Ökológiai Program új
- Körbálázót, de milyet? új
- Napraforgó-termesztés új
- Műhelyfelszerelés, szerszám, berendezés, kellékek, gépek új
- Altalajlazitó házilag új
- S.O.S. új
- Búza termény felvásárlási árak új
- Permetezés új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
Előzmény: *** HM *** #484 hozzászólása
Jelenleg a Trelleborg a legdrágább márka a traktor gumiabroncs piacon.
Ez azért van mert a Trelleborg alapból egy olyan gumi abroncs aminek variálható a nyomása használat közben. Azaz nem megy tönkre ha földmunkánál csak 0.8bar nyomáson használod, ez azért jó mert nagyobb lesz a felfekfő felület illetve nagyobb a fogás felülete is ugye a kialakítása miatt. De ez ugye csak olyan gépen jó amin ugye könnyedén és kényelmesen variálható a kerék nyomás (lásd Fendt VarioGrip) Szerintem egy kissebb gazdaságban ahol nincs ilyen felhasználásra mód feleslegesnek tartom az efféle abroncsot mert nagyon nagyon drága.
(Jó példa nemrég vásároltunk M640 re hátsó gumit 650/75r38 méretben Alliance márka a 2db volt 960ezer áfásan, míg egy ugyan ekkora Trellebort 1.2m/db áron ment)
Előzmény: jocó64 #489 hozzászólása
Szia! Ez fura! Nekünk is van egy agrofarmunk 420as full mechanikus verzió, de nálunk nincs ilyen gondja! Esetleg hívd fel a dorkert mitől lehet ez hátha tudják mert az országban elég sok Agrofarm van. Nálunk igazából ami gond van vele az az hogy nagyon hamar elereszti a levegőt magából. De ha mondjuk elfogy belőle az összes levegő egy hosszabb állás után és be indítom úgy is fog rajta a fék mint a ződ festék.. valahol kompresszor és a lefújószelep között sziszeg.. Illetve van benne ez a baromság, hogy néha elfordítod a kulcsot teker az önindító de a motor nem indul be, majd újra probálod és indul. Ez mondjuk marha idegesítő amikor sietve indulnék és nem tudok
Üdv! Agrotron M640 profiline verzióról volna egy kérdésem.
Tudja valaki esetleg hogy lehet kalibrálni a váltóját? Mármint a Powershift sebességeket. Mert amikor APS be van kapcsolva nem igazán akkor vált és oda ahová szeretném. :D sajnos csak angol gépkönyv van hozzá.. Helyi dorker szervizes meg nem tudja :O