Hirdetés
Fórum
Becenév: | imre.szalay |
---|---|
Csatlakozott: | 2017-01-13 19:07:51 |
Utolsó belépés: | 2021-09-25 20:24:26 |
Fórum hozzászólás: | 11 |
Fórumhozzászólásai
- Életképek a gazdálkodás mindennapjairól új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Napraforgó-termesztés új
- Agrártámogatások kifizetése új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Epple Mobil 211 kombájn új
- Permetezéstechnika - fúvókák új
- Kinek milyen a repce, illetve a búza? új
- Körbálázót, de milyet? új
Cikkajánló
Hirdetés
Rosszul kelt az elvetett mag? Mutatjuk, mi lehet az oka
Mind a magvetésnél, mind a műtrágya-kijuttatásnál elengedhetetlen a precízió.
Hirdetés
Sziasztok,
Cserélt már valaki 254-es önindítót? lehet valamivel helyettesíteni? Vagy nagyon egyedi?
Az első pajzs megrepedt, meg már a bronzkefék is csere érettek :-(
Ötlete valakinek?
Előzmény: Plútó #198 hozzászólása
Mi volt a hiba jelenség? Nekem az árammérő nagyobb fordulaton el kezd ugrálni... És már nem egy aksit kellett benne cserélnem, mondjuk jópár év alatt...
Üdvözlet,
Egy régi 254-esnek mekkora kellene legyen az olajnyomása? Rakott már rá valaki mutatós műszert?
Ha igen hogyan?
Köszönöm!!
Előzmény: juhasz #172 hozzászólása
Küldtem a könyvet emailben de az a sima 254-é neked nem a 254 új van?
Előzmény: greta0926 #95 hozzászólása
erre a címre nem tudtam küldeni mert 16M és nem ment át másik cím???
Előzmény: korodi.robert #96 hozzászólása
Bocsánat nem voltam itt jó ideje, adjatok e-mail címet, a 254-esé van meg nekem.
Üdv
Helllo,
tapasztaltatok már olyat hogy a TLT kihajtás kapcsolója szorul? Egy 254 4kerekes. Ma rendbetétel közben be akartam kapcsolni és alig bírtam áthúzni, most meg nem tudom rendesen a kikapcsolt helyzetbe tolni. A hajtás megy szépen be és ki is kapcsol de nincs meg a kikapcsolt véghelyzete. levettem a fedelet belenyultam az olajba de nem érzek semmit. Valakinek hibásodott már meg?
Előzmény: karesz53 #84 hozzászólása
Hello nekem UNIX-os van fenn a 81150/9-es cikkszámú
Előzmény: Plútó #81 hozzászólása
Jelentem a szűrő és olajcsere megvolt, most jobbnak tűnik a nyomás, de még nem ment hosszú távon a masina. Ahogy szétszedtem a vezérlés deknijét, levettem a vezérlést is, és az alatta lévő felfogó lemeznél kicseréltem az ó-gyűrűket, valamint a szivattyú csavarjai nagyon lazák voltak, és az alatta lévő tömítés is hibás volt, lehet itt ment el az olaj. Egy olyan kérdésem van még, hogy nektek mennyire jön a kartergáz a szelepfedéltől? (kis csövecske) nem tudom régen milyen volt már nem emlékszem, de most elég szépen füstölög... mi okozhatja?
Előzmény: Plútó #79 hozzászólása
Köszi az ötletet, szerintem hangra nekem nem alacsony a gomba jó ötlet szerintem rámérek órával majd, most kap egy új szűrőt meg olajat aztán megnézem.
Sziasztok, van egy 254-esem, most cserélem a tömítést a vezérlés burkolatánál meg a lemeznél, mert engedte az olajat. Cserélem az olajat is. AZ lenne a kérdésem hogy milyen olajat javasoltok bele? Valamint volt egy olyan problémám hogy alapjáraton be-be villant az olajnyomás lámpa, picit emelve a fordulaton ok. Az olaj ami bent volt teherautóba való dizel 10W40 MOL azt hiszem. Nem tudom hogy az olaj miatt, vagy a szivattyu rendetlenkedik...
ui.: Ha valakinek esetleg kell a gépkönyv beszkennelve az szóljon :-)