Gázolaj árak 627 Ft Benzin árak 606 Ft EUR 394.79 Ft USD 367.51 Ft CHF 412.03 Ft GBP 466.42 Ft

Fórum

Becenév: Viszlai Péter
Csatlakozott: 2020-07-05 19:34:20
Utolsó belépés: 2023-09-26 16:54:07
Fórum hozzászólás: 19

Fórumhozzászólásai

Előzmény: Gumóka #51 hozzászólása



Nem épp MTZ-ről lenne szó, de azokat a tömítéseket nyilván kicserélem, amit ki lehet, de vannak olyan részei a gépnek, ahonnan óhatatlanul folyik/szivárog az olaj. Pl. a váltóház oldalába gyárilag tömítés nélkül van benne a tlt kapcsoló segédkar, átmenő fékrudazat stb. szóval onnan gyakorlatilag lehetetlen elállítani a folyást, hacsak nem kenem tele tömítőpasztával vagy le nem engededsmile lol.Szerintem ebből a gépből már a gyárban is folyt az olaj.smile sad

Üdv! Az lenne a kérdésem, hogy lassújármű(piros rendszámos) műszaki vizsgán mennyire szólnak az olajfolyásért, (ami nyilván nem a kormányműből, vagy hasonló "veszélyes" helyről folyik hanem akárhonnan máshonnan), illetve, mire érdemes figyelni, mielőtt vizsára viszem a gépet (Miskolc környéki állomásra)?

Előzmény: Maros1979 #1856 hozzászólása



Ha csak tarlóra ill. gyepre kell, akkor szerintem 230 - 250 körül nézelődj, ha valami keményebbet is kell vele aprítani, inkább 230.

Előzmény: Hali Laci #911 hozzászólása



És mekkora a max teljesítmény? Mert eddig csak minimumró és sebességkorlátról hallottam LJ-nél.

Előzmény: Erdőjaro #910 hozzászólása



Akkor ezek szerint egy 100le gépet át lehet iratni pirosra?
És milyen Ügykörre kellene időpontot foglalni hozzá? Ez műszaki vizsgának számít, és ha igen akkor LJ vagy MgV? A folyamat menetéről tudsz valamit, hogy hogx szokott ez menni?

Hali! Mezőgazdasági vontatót (Fekete rendszámos traktort) ,hol illetve hogyan lehet "leminősíttetni" Lassú járművé (piros rendszámos traktorrá)?

Előzmény: mtz1221 #421 hozzászólása



Nyáron melegbe napközben elég gyakran közelíti a 120 at így muszáj néha megállni munka közben, ami nem túl gazdaságos idő szempontjából. Ezért hajlok a hosszabb csőre.

Egyébként láttam olyan videót is amiben a bordás olajhűtő cső helyett a motortér elejére, ahol vízhűtő lenne, raktak egy mtz vízhűtő méretű olajhűtőt. Nemtudom mekkora olajnyomása van annak a motornak de sajnálom szerencsétlen szivattyútsmile lolsmile lol

Hali, valakinek van ötlete, hogy lehetne javítani a léghűtésen? Orosz fórumokon olvastam, hogy meg lehet próbálni kisebb szíjtárcsát rakni a ventillátorra. Vagy esetleg az olajhűtő csövét toldjam meg? Van valakinek ötlete?smile helpsmilie

Előzmény: miapippa2008 #418 hozzászólása


Útmutató szerint 20Liter kell bele. Többet nem érdemes, mert kifolyik.

Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne, hogy tud e valaki itt küldeni, vagy van e valakinek (lehetőleg képben vagy pdf ben) elektromos kapcsolási rajza a traktorról?

Előzmény: Magister #398 hozzászólása



ezeket találtam mert most nincs a közelemben a gép..

Előzmény: Viszlai Péter #396 hozzászólása



mármint a szűrőn azt értem, de van egy (ha a gép jobb oldalán állok) a szűrő alján baloldalt, meg van egy a jobboldalt

Előzmény: _NB_ #395 hozzászólása



és az a szelep hol van a motoron? mert röptében ránéztrm de nemtaláltam... smile mellow

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy erdőre(szállítani és szárzúzózni) megérné e egy használt mtz 50?

Még sosem vezettem, és nemtudom milyen gép, de elég jókat hallok róla...

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy erdőre(szállítani és szárzúzózni) megérné e egy használt mtz 50?

Még sosem vezettem, és nemtudom milyen gép, de elég jókat hallok róla...

Előzmény: Magister #392 hozzászólása



Igen, 4hengeres léghűtéses... kb 50fokon 1; 1,5 bar, olyan olaj van benne amit a gépkönyve ír (talán 15w30 de nembiztos) a szabályzócsavar a szűrő alatt?

Sziasztok!

Két kérdésem lenne.

Az első, hogy 1100as fordulatok a 1,5 bar olajnyomás ok-e?

A második, hogy fel lett újítva a váltója a gépnek és mikor üresben felengedem a kuplungot(nekem a 8 sebességes, irányváltós verzióm van) olyan hangosan "visít" hogy alig lehet megmaradni.. gondolom az irányváltó szöghajtásnál van a gond... amikor összeraktam a hátramenetnek a kúpkerekét eléggé "betoltam", így szinte semmi kotyogás nincs közte és a motorból jövö közt. A kérdésem az, ha rakok hézagolót a külső fedőlapja alá(amiben van a csapágy és a kúpkerék) az megoldaná-e a problémát?

Ha gyorsan tudna valaki válaszolni megköszönnémsmile innocent

Előzmény: illespetertamas #182 hozzászólása


Szia

Ha hasonló probléma adódik, valószínű, hogy a "stabilizáló golyók koptak meg és feszültek be. Ezt elég egyszerű kicserélni, csupán le kell csavarozni a váltó tetejéről azt a "bumszlit" (fogalmam sincs hogy hívják, azt ,amin maga a vátó kar van) és alatta van 5lyuk, bennük alul egy-egy golyó és fölöttök egy-egy rugó. A rugót kiveszed és egy erősebb mágnessel ki kell jönnie a golyónak miközben mozgatod az aktuális vátó tengelyt (amin a villák vannak).
Ha nem ez lenne a probléma , akkor a rudak vagy a lyukak rozsdálódhattak (én már mindkét lehetőséggel találkoztam a saját gépemen)amiknek cseréjéhez jobbesetben csak a tankot, a váltó fedelét, a munkahenger tartóelemét és a baloldali kereket kell eltávolítani.

Remélem tudtam segíteni valamit így jó későnsmile unsuresmile innocent

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Még praktikusabb lesz az eGN használata
Még praktikusabb lesz az eGN használata
További fejlesztéseket hajtottak végre a rendszerben.
Július 21-ig már a levegőből is megvédhető a napraforgó- és szójaállomány!
Július 21-ig már a levegőből is megvédhető a napraforgó- és szójaállomány!
A gombás betegségek ellen a preventív védekezés kulcsfontosságú.
Öntöződob
Öntöződob

380.000 Ft

JCB 407 T4 / 2017 / 1600 üó / Lízing 20%-tól
JCB 407 T4 / 2017 / 1600 üó / Lízing...

32.900 EUR

Eladó Mfka 6013 szárzúzós Kukorica adapter
Eladó Mfka 6013 szárzúzós Kukorica...

1.450.000 Ft

Big Bag zsákemelő
Big Bag zsákemelő

250.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]