Fórum

LTZ-55A

Létrehozta: peti , 2008-05-17 20:23:21

Kedvencekhez Segítség

413 hozzászólás
Nincs profilkép
#413 tivadar.horvath.zeg
2022-02-19 19:32:13

Tivadar vagyok! Olvastam véleményeket az LTZ-ről. Többen említették a nyomólapot kiemelő csavar törését. Emiatt én is többször javítottam a traktort. A gyári 8 mm átmérőjű csavarokat vastagabbra, erősebbre, 10 mm-re cseréltem. A hatlapfejű részt a gyárihoz hasonló kalapács formára köszörültem. A nagyobb átmérőjű csavar miatt a nyomókarok és a diók furatait 2 mm-el fel kellett bővíteni, hogy a csavar átférjen rajta és ne feszüljön. Azóta megszűnt a gyakori kuplung állítás. Amit utólag a csavar nyúlásának gondolok. Később a problémáról a YouTubon az alábbi linken a 4:27-esidőpontban lévő képet találtam a problémának a megoldásra. A beépített 10 mm átmérőjű csavarral szembe van helyezve a gyári 8 mm átmárőjű csavart mutatják. Remélem tudtam segíteni! https://www.youtube.com/watch?v=imghHZc-qi0

Nincs profilkép
#412 Viszlai Péter
2022-02-13 00:00:54

Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne, hogy tud e valaki itt küldeni, vagy van e valakinek (lehetőleg képben vagy pdf ben) elektromos kapcsolási rajza a traktorról?

Nincs profilkép
#411 Bikatenyésztő
2022-01-26 20:15:37

Válasz bebe292016 #410. hozzászólására

Üdv! Én anno neten találtam hozzá képet

Nincs profilkép
#410 bebe292016
2022-01-25 15:39:14

Sziasztok!
Arra lennék kíváncsi hogy aki csinált már turbós ltz 55-t vagy látott már olyat, az honnan vette/vitte az olajnyomást a turbónak? Én nem turbósítani akarom, csak egy kiegészítő olajhűtést szeretnék bele, és annak kellene egy motorolaj nyomás!
köszi a segítséget!

Nincs profilkép
#409 Tisler
2022-01-16 09:32:50

Válasz schbalázs92 #405. hozzászólására
Ha az alsó vonószárak olyan formályúak mint egy laposvas akkor az gyári. Az LTZ harmadpontja hosszabb és formára sem olyan mint az MTZ-é.Neked valószínű az van hozzá azért nem tudod annyira szét tekerni, abba bele kell toldani a cső részbe.Sajnos már nem tudom neked lefényképezni a gyárit mert nincs már meg a gép.

#408 B.Bali
2022-01-13 22:20:55

Válasz schbalázs92 #405. hozzászólására

Vagy beletoldasz a harmadik pontba.
Nekem is van egy ilyen orsóm.

Nincs profilkép
#407 schbalázs92
2022-01-13 21:14:41

Válasz Mihály #406. hozzászólására
Köszönöm, jó ötlet. Ha esetleg valaki tud küldeni linket, hogy hol találok ilyet akkor hálás lennék. smile thumbup

Nincs profilkép
#406 Mihály
2022-01-13 12:16:47

Válasz schbalázs92 #405. hozzászólására a fügesztő kar elé szoktak toldalékot rakni a 82-esekhez van nem tudom mi a neve kb 5cm hátráb lehet a támasztó orsót tenni sokat jelent smile surrendersmile cowboy

Nincs profilkép
#405 schbalázs92
2022-01-13 11:39:52

Üdv!
Lehet, hogy banális kérdés, de másnak nem probléme, hogy túl hosszú az alsó függesztő kar? A harmadik pont maxon kitekerve is orron jár az eke. Valaki tapasztelt hasonlót?

Nincs profilkép
#404 359trafic
2021-12-28 21:38:24

Üdv!
LTZ 55 A első keréktárcsát keresek!

Nincs profilkép
#403 schbalázs92
2021-11-08 16:05:23

Sziasztok

Van valakinek bontott ltz-je? A hátsó 3 ponthoz kéne néhány alkatrész.
schbalazs23@gmail.com vagy 06309595811 elérhetőségeken kérem jelezzem akinek van alkatrésze, hátha meg tudunk egyezni. smile helpsmilie

Nincs profilkép
#402 mobilitytrans
2021-10-10 11:28:19

Sziasztok!
LTZ 55 gépkönyv kellene, letölthető formában.
Tudtok segíteni?
Köszönöm: Tamás

#401 _NB_
2021-09-10 17:12:51

Válasz Viszlai Péter #396. hozzászólására

Guuglival fordítva a pdf-ből

7. 6. 10. Az olajszűrő tisztítása és öblítése.
A szűrőberendezés az ábrán látható. 45.
A 12 szűrőházba (45. ábra) egy bypass szelep van felszerelve, amely biztosítja a kenőrendszer kenését, és megvédi a szűrőelem függönyét is a töréstől (BFE -vel és hideg olajjal való szennyeződés esetén).

A bypass szelepet 0, 18 - 0, 2 3 MPa (1, 8 - 2, 3 kgf / cm2) nyomásesésre állítják be.

A szűrő BFE -vel történő karbantartási gyakorisága 500 óra, amely a szűrő mosásából és a szűrőelem cseréjéből áll.

A szűrőelem cseréjét olajcserével kombinálják, és a következő sorrendben hajtják végre:
- tisztítsa meg a szűrőt a portól és a szennyeződéstől;
- csavarja ki a dugót 8 és 10-15 perc múlva. csavarja le a rudat 7;
- távolítsa el az 5 kupakot és a 10 szűrőelemet;
- szereljen be egy új szűrőelemet a 4 hüvelyre, ügyelve a 11 tömítőgyűrűk jelenlétére (ezek hiányában megengedett az eltávolított elemből származó gyűrűk használata);
- öblítse le és szerelje be a szűrőfedelet;
- húzza meg a 7 rudat, kivéve a kupaknak a testhez viszonyított ferdeségét, majd csavarja be a dugót 8;

A 2 "3" - "L" kapcsolóval (télen -nyáron) végzett rendszeres karbantartás a dízelolaj -hűtőt a kenési rendszerhez csatlakoztatja, vagy lekapcsolja, attól függően, hogy milyen üzemidőben dolgozik.

Tehát, ha a 2 -es kapcsoló "3" állásba van állítva, a dízelolaj -hűtő kikapcsol, és a kenőrendszerből származó olaj egy része a kabinfűtés hőcserélőjébe kerül, amikor az "L" kapcsolóállás minden olaj áthalad a dízelolaj -hűtőt, és a fűtés hőcserélője ki van kapcsolva.


Az ábra



Érdekes, megemlítik benne a bypass szelepet, de az ábrán nem jelölik, hogy hol van.

Találtam egy ilyet is
http://agro-service.com.ua/knot/sistema-smazki-3

Elvileg a blokk oldalán van
https://youtu.be/BVjiDffkeV0?t=68


ez a cucc az (vagy nemsmile biggrin majd kideríted )
https://www.google.com/search?q=Д144-1403360&client=firefox-b-d&source=lnms&tbm=isch




Nincs profilkép
#399 Viszlai Péter
2021-08-07 21:08:11

Válasz Magister #398. hozzászólására

ezeket találtam mert most nincs a közelemben a gép..

Nincs profilkép
#398 Magister
2021-08-07 20:55:51

Válasz Viszlai Péter #397. hozzászólására

Fotózd le és tedd fel ide..akkor tudok segíteni.

Nincs profilkép
#397 Viszlai Péter
2021-08-07 14:29:55

Válasz Viszlai Péter #396. hozzászólására

mármint a szűrőn azt értem, de van egy (ha a gép jobb oldalán állok) a szűrő alján baloldalt, meg van egy a jobboldalt

Nincs profilkép
#396 Viszlai Péter
2021-08-07 14:27:47

Válasz _NB_ #395. hozzászólására

és az a szelep hol van a motoron? mert röptében ránéztrm de nemtaláltam... smile mellow

#395 _NB_
2021-08-05 22:13:12

Válasz _NB_ #394. hozzászólására



a szűrő egy bypass szeleppel van felszerelve,

A bypass szelepet 0, 18 - 0, 2 3 MPa (1, 8 - 2, 3 kgf / cm2) nyomásesésre állítják be.

#394 _NB_
2021-08-05 22:11:10

Válasz Viszlai Péter #393. hozzászólására

Ebben ilyeneket írnak
https://disk.yandex.ru/i/4vmQ-jSge4Mxr

Olajnyomás a kenőrendszerben(80-95 ° C olajhőmérsékleten)> MPa (kgf / cm2):

főtengely névleges fordulatszámon, működőképes, 0,15-0,4 (1,55-4,0)

minimális üresjárati fordulatszámon, legalább 0,08 (0,8)


Nincs profilkép
#393 Viszlai Péter
2021-08-05 21:00:23

Válasz Magister #392. hozzászólására

Igen, 4hengeres léghűtéses... kb 50fokon 1; 1,5 bar, olyan olaj van benne amit a gépkönyve ír (talán 15w30 de nembiztos) a szabályzócsavar a szűrő alatt?

Nincs profilkép
#392 Magister
2021-08-05 13:07:34

Válasz Viszlai Péter #391. hozzászólására

Léghűtéses négy hengeres motor? Amúgy szerintem kevés, bár melegen..
Nekem hidegen 4 bar, melegen 1,0 Bar.
Milyen olaj van benne?
Van rajta egy szabályozó csavar ott lehet szabályozni.
A kevés nyomás sok mindentől lehet.
Lehet, hogy a szabályozó csavar golyója aláment valami, vagy az olaj szűrőnél nincs rendben valami..

Nincs profilkép
#391 Viszlai Péter
2021-08-05 00:15:11

Sziasztok!

Két kérdésem lenne.

Az első, hogy 1100as fordulatok a 1,5 bar olajnyomás ok-e?

A második, hogy fel lett újítva a váltója a gépnek és mikor üresben felengedem a kuplungot(nekem a 8 sebességes, irányváltós verzióm van) olyan hangosan "visít" hogy alig lehet megmaradni.. gondolom az irányváltó szöghajtásnál van a gond... amikor összeraktam a hátramenetnek a kúpkerekét eléggé "betoltam", így szinte semmi kotyogás nincs közte és a motorból jövö közt. A kérdésem az, ha rakok hézagolót a külső fedőlapja alá(amiben van a csapágy és a kúpkerék) az megoldaná-e a problémát?

Ha gyorsan tudna valaki válaszolni megköszönnémsmile innocent

Nincs profilkép
#390 Viszlai Péter
2021-08-03 22:37:03

Válasz illespetertamas #182. hozzászólására
Szia

Ha hasonló probléma adódik, valószínű, hogy a "stabilizáló golyók koptak meg és feszültek be. Ezt elég egyszerű kicserélni, csupán le kell csavarozni a váltó tetejéről azt a "bumszlit" (fogalmam sincs hogy hívják, azt ,amin maga a vátó kar van) és alatta van 5lyuk, bennük alul egy-egy golyó és fölöttök egy-egy rugó. A rugót kiveszed és egy erősebb mágnessel ki kell jönnie a golyónak miközben mozgatod az aktuális vátó tengelyt (amin a villák vannak).
Ha nem ez lenne a probléma , akkor a rudak vagy a lyukak rozsdálódhattak (én már mindkét lehetőséggel találkoztam a saját gépemen)amiknek cseréjéhez jobbesetben csak a tankot, a váltó fedelét, a munkahenger tartóelemét és a baloldali kereket kell eltávolítani.

Remélem tudtam segíteni valamit így jó későnsmile unsuresmile innocent

Nincs profilkép
#389 Zoli1437
2021-07-25 20:09:08

Válasz menyus #387. hozzászólására

Ha jól tudom megegyezik a T-30-éval.
Az így néz ki:

Ha tévedtem elnézést.

Nincs profilkép
#388 Földönfuto
2021-07-25 19:08:47

Válasz menyus #387. hozzászólására
Hello.Felező nincs benne,csak irányváltó.Sajnos már nem emlékszem a kapcsolási sorrendre.

#387 menyus
2021-07-23 14:46:48

Sziasztok van valakinek rajza arról hogy vannak az ltz 55 ben a sebességek van e benne felezőváltó ha igen mivel kapcsolom be és ki előre is köszönöm?!

Nincs profilkép
#386 fecomarton16
2021-05-14 09:43:58

Válasz Gépkezelő. #6. hozzászólására

Nekunk par eve huzza a fat semmi gond nincs vele igazabol csak hozza kell szokni es maris engedelmeskedik

Nincs profilkép
#384 Rib.norbert
2021-02-08 18:20:56

Sziasztok, LTZ 55-höz keresnék porlasztócsúcsot.

Nincs profilkép
#383 bako.heni97
2020-12-09 17:30:57

Üdvözlök minden fórum tagot!
Ltz 55/A tipusú traktor váltóját kellene felújítanom, de még sosem csináltam ilyet nem is láttam.
Konkrétan arra lennék kíváncsi hogy a hátramenet és az egyes sebességi fokozat fogaskerekei között majdnem fél cm hézag van és tengely irányban eltudnak csúszni a fogaskerekek, oly annyira hogy a hátrameneti kerék majdnem hozzá ér a váltóház oldalához. Nemtudom hogy ez normális jelenség vagy kellene lenni valami hézagolónak, az olajat leengedtem az alja tiszta volt.
Ha valakinek esetleg lenne hozzá robbantott ábrája és eltudná küldeni e-mailben nagyon örülnék neki. ????
Előre is köszönöm.

Nincs profilkép
#380 Földönfuto
2020-11-18 13:27:56

Válasz schbalázs92 #379. hozzászólására

Gyárilag 2 akkuval ment,én átalakíttattam,hogy 1db 12v-ossal menjen.Azt hiszem olyan 90Aó-ás volt,olyan méretben,hogy a dobozba beférjen.A másik maradt szerszámosnak.

Nincs profilkép
#379 schbalázs92
2020-11-17 21:28:04

Sziasztok!

Kérdésem, hogy kinek mekkora akkumlátora van az 55-ösben?

Nincs profilkép
#378 Taksonny
2020-10-20 14:21:04

Válasz Taksonny #377. hozzászólására

Közben már Attila segített gépkönyvileg, -így a kérdés tisztázva- amit itt is köszönök!

Nincs profilkép
#377 Taksonny
2020-10-20 11:50:24

Üdv!

Valaki meg tudná mondani, hogy T40-esben (LTZ 55-össel szerintem megegyezik) a váltóba mennyi olaj kell? És a hátsó kerék véglehajtásaiba?

Előre is köszönöm!

Nincs profilkép
#376 zavo
2020-09-09 14:35:26

Sziasztok! Nagy szükségem lenne a hátsó ablakszárny külső méretére, esetleg a keret belső mérete is jó lenne, amibe illeszkedik az ablakszárny.
Más traktorra keresek hátsó ablakot kompletten, és lehet hogy adaptálható rá....

Köszi!

János

Nincs profilkép
#375 m-feci
2020-08-30 10:09:12

Válasz makszimg #373. hozzászólására

Szia nekem van Ltz55 ös traktorhoz nyomtávszélesítőm kerékcsavarral együtt ha érdekel +36305040819

#374 Gepi
2020-08-07 15:22:34

Válasz t-16m #372. hozzászólására

Ilyen toldón nem gondolkodtál?


https://webaruhaz.habi.hu/termekek/21704/Veglehajtas_csonk_toldo_1_3_8_1_3_8_6_6_.html

Nincs profilkép
#373 makszimg
2020-08-06 22:05:43

Válasz bebe292016 #368. hozzászólására
Szia!
Gépkönyv, nyomtávszélesítő meg van még?

#372 t-16m
2020-03-24 18:20:12

Sziasztok!
Adott egy t-40 es traktor. A gondom az vele hogy a tlt hajtása nagyon beesik így extrém hosszú kardánokra lenne szükség a gépek működtetéséhez. Láttam hogy az ltz-55 ön meg van toldva kifele rendesen. A kérdés hogy az 55 ös kihajtása csereszabados a t-40 kihajtásával? Ha igen, van valakinek bontott traktora amin esetleg ez még megvan és megválna tőle? Holnap felhívom a traktorker kft. mert láttam komplett kihajtást de valószínűleg horror áron. Ha esetleg tudtok segíteni annak nagyon örülnék!

Nincs profilkép
#371 Lala5995
2019-12-24 15:49:46

Válasz bebe292016 #370. hozzászólására

C 90. MTZ kormány munkahenger is ilyen méretü. Ha nem kapsz hozzá javítókészletet, az MTZ kormány és a C 100-as munkahenger javító készletből meg lehet oldani.

Nincs profilkép
#370 bebe292016
2019-12-24 14:01:02

Sziasztok
Segítséget szeretnék kérni.
LTZ 55 AM 2001-es tratorról van szó. Megtudnátok mondani a hidraulika munkahenger pontos típusát? Vagy melyik javítókészlet jó hozzá?

Nincs profilkép
#369 Gabik
2019-12-22 20:59:12

Válasz schbalázs92 #366. hozzászólására

Hello!Én pedig ma adtam el.Kitartást és sok sikert kivánok hozzásmile biggrinsmile biggrin.Van gépkönyvem orosz,magyar,illetve letölthető formátum,de utóbbi elég rossz minőségben.
Van néhány új(pl.kompresszor,hátsó lámpabúra,kipufogócsonk-toldat)és használt cucccom még(nyomtávszélesitő,alsó húzó kampó)stb.Ha érdekel megbeszélhetjük!
Ha nem vagyok indiszkrét mennyiért sikerült?

Nincs profilkép
#367 Lala5995
2019-11-19 07:04:14

Válasz bebe292016 #365. hozzászólására

P 80 javítókészletet megveted.A régi jelölés volt P75.
Az Orosz oldalon találsz leirást.

http://speczapchast.ru/raspred_r.html

Nincs profilkép
#366 schbalázs92
2019-11-18 19:47:43

Sziasztok!

Nemrég vásároltam egy Ltz 55/A-t. Nincs valakinek hozzá egy gépkönyve esetleg?
Előre is köszi.

Nincs profilkép
#365 bebe292016
2019-09-08 18:34:49

Sziasztok
Segítséget szeretnék kérni.
LTZ 55 AM 2001-es tratorról van szó. Megtudnátok mondani a hidraulika vezértömb pontos típusát? Vagy melyik javítókészlet jó hozzá?Ez áll rajta, de neten nem találok semmit

#364 Gyuri1975
2019-04-12 19:38:34

Válasz m andrás #362. hozzászólására

Üdv! Ha a kinyomócsapágy és a kinyomókarok ("békák")Közt egyformán van hézag (kb 1.5-2mm)és mégis csúszik,akkor az új tárcsa teljes felületével nem érintkezik a lendkerékkel illetve a szerkezet nyomólapjával. Mert a tárcsa sík a kapcsolódó felületek meg hullámosak illetve csíkosak.Ha hullámos akkor csúsztatásnál lüktet, ugrál,ha csak csíkos akkor idővel összekophat,csak ne tükrösödjön illetve égjen meg a kuplung tárcs közben.

Cikkajánló


Újabb meglepetés a benzinkutakon: emelkedik az üzemanyagok ára
Újabb meglepetés a benzinkutakon: emelkedik az üzemanyagok ára
Szerdától a benzin és a gázolaj piaci ára is változni fog.
Adj egy pofont a drágulásnak – így spórolj a bevásárlás során
Adj egy pofont a drágulásnak – így spórolj a bevásárlás során
A takarékoskodás erősen ajánlott mindenkinek.

IRATKOZZON FEL HÍRLEVELÜNKRE

Enerossi 9 csillagkerekes rendsodró eladó
Enerossi 9 csillagkerekes rendsodró...

1.780.000 Ft

Rozs
Rozs

150.000 Ft

Magyar merinó növendék kos eladó (továbbtartásra!!!)
Magyar merinó növendék kos eladó...

33.000 Ft

Repce eladó
Repce eladó

380.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2022 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]