Gázolaj árak 633 Ft Benzin árak 647 Ft EUR 392.77 Ft USD 366.3 Ft CHF 401.12 Ft GBP 457.88 Ft

Fórum

Becenév: ErnőPapa
Csatlakozott: 2008-07-09 22:27:22
Utolsó belépés: 2008-10-25 18:52:49
Fórum hozzászólás: 57

Fórumhozzászólásai

Előzmény: #72 hozzászólása



Elhiszem

Előzmény: #188 hozzászólása



Pontosan! ;)

Előzmény: #70 hozzászólása



Hát igen, vannak ilyen földek is =S Azért ott nem szívesen dolgoznék.. Mind1, a lényeg, h én nem mondtam, h szar a JD, olyan helyeken jó hogy az is fosik, meg a FENDT is, meg akármelyik.

Előzmény: #519 hozzászólása



=D

Előzmény: #519 hozzászólása



=D

Előzmény: #517 hozzászólása



10 év alatt már kiégett a dob!?! xD =D

Előzmény: #514 hozzászólása



Nekünk is bejött a Zetor, de továbbléptünk. A FENDT-ek nagyon faszák, nagyon jó velük dolgozni.
Tte, van nekem a 9540-esre egy egyenes turbó-kipufogóm! Van olyan nektek? Mert az nagyon jól szól ám, csak nyárra kell levenni =P ;)

Előzmény: #510 hozzászólása



Értem, akkor az már az alföld, gondolom =D
Föld mennyi van? Másik gép?

Előzmény: #506 hozzászólása



Értem, azt is szokták. Merre felé vagy?
A mi Zetorunkat Sárbogárd környékére vitték. Ott is fésűs elmunkáló volt.

Előzmény: #65 hozzászólása



Hát mivel egy éve van meg csak a nagy, ezért addíg minden komoly munkát az csinált: szántás - IH-3; kombinátorozás - Omikron-3,3; tárcsázás - IH-4,2; Szállítás.
Mióta a 716-os megvan, az átvette szinte az össze talajmunkát és a szállítás nagy részét is. 412-sé maradtak a vetések, és a kiszolgálás (mert MTZ permetez/szór)

Előzmény: #498 hozzászólása



Nnna, akkor nem csalódtam. =)
Mi '97 decemberben vettük újan, 6 évet dolgoztunk vele, belement, 4-5000 üóra. Nagyon fasza kis gép volt, 3-as IH ekét húzott félkötött talajokon 35 centire, az eke szintén 135 körül fogott. Mi a gyűrűshengert is mindíg húztuk után, príma munkát csinált.
Barátunk velünk egy időben vett egy 6110-es JD-t. 80 LE-s turbós gép. Az még haggyán, h rengeteget zabált a jókis Zetorhoz képest, de még apu le is gyűrte vele szántásban. Szóval ennyit a JD-ról...

Előzmény: #60 hozzászólása



Ezt már kédezted, üzemórára nem tudom megmondani, de vmelyik nap szántjuk a tarlót a 716-ossal, meg tudom mérni, mert van benne mérő.

Előzmény: #490 hozzászólása



Nna, mesélj kicsit a jókis 9540-esről! =P

Előzmény: #139 hozzászólása



Áá, ne viccelj, nem azért írtam, h bemutasd =) 6 évig volt ilyenünk ;) NEm tudom, nektek hogy vált be, de nekünk az MTZ- után nagy előrelépés volt, nagyon szerettünk.

Előzmény: #49 hozzászólása



Ez mifelénf fél kötött talaj, és nem ekét, hanem ekefejet. A lényeg, h még kötött földben is látványos a fogysztáskülönbség

Előzmény: #45 hozzászólása



6330. Az 110 LE, azt hiszem. Na most a 411-es FENDT ezekkel a felszreltségekkel 17-18 millak között van MOST! A műholdas navigáció nincs benne, de az nem 5 millióba kerül... Szal, ez egy kicsit ferde történet, és a kkor nem beszéltünk a VARIO váltó "megfizethetetlenségéről".

Előzmény: #44 hozzászólása



Éppen, hogy a Vario váltó miatt eszik kevesebbet a gép. Magának szabályoz vissza, nem tudod megerőltetni, stb. Az a DEUTZ motor, ami DEUTZ traktorban van, többet eszik!

Előzmény: #41 hozzászólása



Csak hidd el...
Ne az axiálnak, hanem a tapasztalatból beszélő használóknak.
A 716-ossal, ősszel kukoricatralóban 35 centi mélyen 4 fejes LEMKEN ekével 220 fogásszélességgel 17-18 liter/ ha. Hát gép nincs még 1 a földön, ami ilyen keveset fogyaszt. Mikor fogyasztásról beszélünk, a JD-osok csak meghúzzák magukat...

Előzmény: #7 hozzászólása



Ha a Brandtner azt mondjátok drága kocsi, akkor nézzétek meg Seregélyesen a CARDI pótkocsikat. Olasz kamion-kocsik, sztem egy árkategóriában vannak, és az nekem sokkal patentabb kocsinak tűnik, mint a Brandtner. Van 2 és 3 tengelyes is.

Előzmény: #123 hozzászólása



Ne haragudj, hogy így közbe vágok Hús Futár, tiétek ez a Zetor a képen??

Előzmény: #62 hozzászólása



Nna, Deutz Fahr-os! Végre egy értelmes ember, aki tudja, hogy a német, az német!
;)

Előzmény: #36 hozzászólása



Most itt! =D
De írj, ha akasz vmit.

Előzmény: #9 hozzászólása



Értem

Előzmény: #486 hozzászólása



Kolegáák, dolgozott vki 9540-es Zetorral?

Előzmény: #182 hozzászólása



RAUCH AXIS

Előzmény: #1 hozzászólása



Maximálisan meg vagyok elégedve a DEUTZ motorokkal. Kevés fogyasztás, jól dolgozik. A FENDT Vario váltóval kombinálva nagyon jó! Rendes DEUTZ traktorban kicsivel többet eszik, a váltó miatt.
Jók a DEUTZ motorok.

Előzmény: #39 hozzászólása



Hallod, múltkor volt fent egy az expresszen, de oan állapotban, amiennel mi vettük 350-ért, ehelyett 950 volt az ára. Annyiért sok! Mi 350-ért vettünk, 200 körül ráköltöttünk, 11.000-es gumikat tettünk rá, a legjobb pótkocsim. Sokkal jobb húzni, mint a 8 tonnásokat. Meg van magasítva, 140 mázsákat visz. Nagyon jó fejlesztés szerintem, csak kevés van.
Ha kell kép, adjatok emailt.

Előzmény: #34 hozzászólása



Török Úr?? =D Nagy varázsló! =)
Dunáltúlon, Fejér megye, Fehérvártól 40 km, Pest is 45-50 km-re van, Váli völgy.

Előzmény: #4 hozzászólása



Azt hittük, h majd fizetni is kell. Nem kellett! Mondom: 1 telefon, 1 fax, és 2 nap múlva kipóstázták levélben lepecsételve. 2 MGV-re + 3 piros rendszámos kocsira.

Előzmény: #1 hozzászólása



MBP-9-est húzott már vki? Gyerekek! AZ nem semmi pótkocsi! Különb akármelyik HW 8011-es kocsinál!
Én szeretem a 6,5-eseket is, nekem silós felépítményes van, gabonázást is bírja, 85 mázsával megy mindíg.
Sztem príma az MBP! Jól összerakták!

Előzmény: #39 hozzászólása



És azt csak én vettem észre, hogy a fekete-pirosak sem a régi minőség már??

Előzmény: #22 hozzászólása



Ez egyértelmű. Közelben egyik 820-ast újan megfőzték, után gyenge szar maradt...

Előzmény: #20 hozzászólása



Fekete felnis is viszonylag kevés van mindenfelé. Hát sok minden múlik a kezelésen és a karbantartáson is. Na de mind1, én szeretem őket =)

Előzmény: #30 hozzászólása



Gőzöm, sincs, soha nem volt JD-om! =D
De ismerősnek van, asszem nagyjából 1 árban vannak.
A régebbi vario-k csak 412-től jók, mostmár 90LE-höz is rak vario-t. És jó!

Előzmény: #2 hozzászólása



Halljátok.
Mi az 1-es számú főútra kértünk, de az BEHAJTÁSI ENGEDÉLY. Kb 5 km-es szakaszon kell igénybe vennünk. Egy telefon a Fehérvári közút Kth-hoz, egy kérvény faxon, és küldik 1-2 napon belül. Nekünk 2 hétre megadták 2 traktorra, és 3 pótkocsira.

Előzmény: #28 hozzászólása



Inkább a belső kialakításra gondolok: joystick, elektronika, rugózott fülke.

Előzmény: #8 hozzászólása



Egyébként... Én a mi régi kékünket, és a barátom barna 82-esét, ami 15 éves, majdnem többre tartok, mint az én állítólag EU szabványos traktoromat....

Előzmény: #9 hozzászólása



Igen, egyik ismerős vett pár éve fekete felniset, és mondták, hogy az a "Nem EU szabványos" 82-es! xD =D
Igen, az enyém hivatalosan MTZ 82 EU, de ilyen nagyon kevés van az országban. Nem tudom, ebből keveset csináltak...

Előzmény: #36 hozzászólása



Ismerősöm 80-asa 3000 körül pöröd, és 45-el furikáz kb. Az egy 87-es évjáratú gép, de abban a motor, nemhogy kifeküdne. GYILKOS!!! Egyszerűen olyan erőben MTZ-t még nem láttam. T-088-al hosszú emelkedőn megpakolva lángot is fúj gyári kipufogóval. Szval ezt a motort, nagyon megcsinálta az orosz, nemtudom hogyan...

Előzmény: #26 hozzászólása



Az árára gondolsz?
Azóta már a nagyok cuccai vannak ebben is, 18 milla körül jár.
De most a 312-es olyan kiskategóriás, mint a régi 412-esek.Az már felszereltségfüggően lehet akár 15 milla körül is. Az is már Vario

Előzmény: #24 hozzászólása



Kajálok! =D
Így bizony '93-2000-is volt a jó öreg kék 82-es, közben '97-2003-igegy 9540-es Zetor, 2001- meg ez a 82-es van itt a képemen is.
A kékbe meg a Zetorba belerepült ám az 5000 óra...
'95-97-ig volt egy 50-es is.

Előzmény: #21 hozzászólása



Miből? Hát barátom, ezért ezt neked kell kiokoskodni, mert a titkos recept családban marad =)
Figyelj 120 ha földünk van, kevés bérmunka mellette, de a termésátlagok azok mindíg a toppon vannak.
Árpa: 75 q, Repce: 43 q, Búza: /még aratás alatt =D/ 70 felett lesz.

Előzmény: #24 hozzászólása



Attól is függ, mien az az MTZ, de énis a nagyobb géphez ajánlom inkább

Előzmény: #6 hozzászólása



Igen, szerintem a legjobb fogyasztásúak.
1) DEUTZ motor,
2) Vario váltó miatt.

412-esben 3200 óra van,
716-osban 700.

Előzmény: #1 hozzászólása



OEHLER pofás kis kocsi, jól is gurul a trakesz után, én 412-es FENDT-el húztam aratásban, de ismerősé. 4,8 M volt.
A csavarozások szarok, újra kell midnent nézni rajta, deaz alváznál nincs heggesztési gond, mint a Fliegl-nál! Szal, még mindíg jobb az Oehler. Árban nem tudok mit mondani a Flieglről. Oehler-en szarok a gumik, kínai lapul mint állat, bár a 18 tonnásra ami az össztömeget jelenti a 137 helyett 170-eket raktunk.
Mondok egy jobbat: Mi most egy Seregélyesi cégtől veszünk lehet egy 3 tengelyest, ott van egy 2 ténygelyes is. CARDI, olasz pót, szerintem sokkkkal patentabb kocsi, mint az OEHLER. Szal, ha érdekel, megadom a címet, telefont.

Előzmény: #2 hozzászólása



Zoli!
Ez betűre pontosan így van, ahogy mondtad!

Akit érdekel részltesebben, az írjon emailt:
stellla4@freemail.hu
Öt éve van 412-es Vario-m, nagyon bevált!
Egy éve pedig 716-osom, azis! =D

FENDT a legjobb!

Előzmény: #1 hozzászólása



Lala, a 312-es nekem is bejön, nagyon fasza gép!
Én dolgoztam olyannal, no komment!
Nagykirály!!

Előzmény: #16 hozzászólása



Takács Úr!
Tiszteletem a vélemény előtt! MAximálisan egyetértek! A FENDT a legjobb!!! Ennyi!

Egyébként, ha a téma a 300-as FENDT-ről szól, ajánlom mkinek, Tavaly tavsszal volt próbán 2 hétre nálunk. ííí, nagyon ment!!

FENDT ÜBER ALLES!

Előzmény: #1 hozzászólása



Nekem egy 5 éves 125-ös Vario-m van és egy 1 éves 165-ös Vario-m. Nem igen kommentálom, a legjobb gépek. A JD már nem a legjobb.
Akit még érdekelnek részletesebben a tapasztalataim és a további véleményem, írjon emailt:
stellla4@freemail.hu

FENDT ÜBER ALLES!

Előzmény: #4 hozzászólása




Nekem ismerősöm sokat szór T-088-assal.
Régebben 80-assal szórta, majd egy 82-essel.
De újabban a T-150-essel szórja, mert azt mondja szétbassza az MTZ farát a szóró.
Fasz tudja, ő többet csinálta, mint én =D
Szerintetek?

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Támogatott tartalom
Pályázni és nyerni reális projektekkel – 1. rész
Támogatott tartalom
Így lehet igényelni a húshasznú szarvasmarha állatjóléti támogatást
Így lehet igényelni a húshasznú szarvasmarha állatjóléti támogatást
A kérelmeket 2024. június 3. napjától 2024. július 3. napjáig kell benyújtani.
Muhar mag
Muhar mag

430 Ft

Tárcsa,  Eke alkatrészek,  használtak
Tárcsa, Eke alkatrészek, használtak

55.000 Ft

Magyar Nagyfehér kocasüldők
Magyar Nagyfehér kocasüldők

900 Ft

John Deere 6310 rakodoval stoll
John Deere 6310 rakodoval stoll

27.400 EUR

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]