Hirdetés
Fórum
![](https://static.agroinform.hu/data/user_profil/298e6706e8aa7628b3095afd467910b1/94048_0_resize2_150x150_0.jpg)
Becenév: | palczert1 |
---|---|
Csatlakozott: | 2015-02-02 17:42:34 |
Utolsó belépés: | 2024-05-17 13:37:35 |
Fórum hozzászólás: | 21 |
Fórumhozzászólásai
Cikkajánló
Hirdetés
![Vetéstechnológiai nyílt napok több helyszínen – nem érdemes kihagyni!](https://static.agroinform.hu/data/cikk/7/4402/cikk_74402/1-kep_fill_540x300_0.jpg)
Becenév: | palczert1 |
---|---|
Csatlakozott: | 2015-02-02 17:42:34 |
Utolsó belépés: | 2024-05-17 13:37:35 |
Fórum hozzászólás: | 21 |
Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.
Előzmény: Zetoros Gyerök #164 hozzászólása
Gratulálok a géphez.
Nekem is ilyesmire lenne szükségem.
Nézegetem itthon is, külföldön is, de jelenleg nem találtam jó vételt.
Esetleg az e farmról nem hallottatok valamit?
Külföldről hoznak be megrendelés után traktorokat.
Előzmény: mtz1221 #162 hozzászólása
Az új gép most nem fér bele a keretbe.
A Solisról egyébként jókat hallani.
Sziasztok!
Véleményetekre lennék kívàncsi.
Keskeny nyomtávú traktor vásárlása előtt vagyok és látókörbe került egy Lamborghini RS 90 es. 2009 es évjárat, 5700 üzemórával. Van közöttünk olyan aki ilyen gépet használ, vagy mit hallani róluk?
De igazából más gép is szóba jöhet.
Mit ajánlanátok ültetvénybe 70-100 Le körül olyan 7-9 m-ig..
Köszi előre is!
Ő lenne az..
Kedves Kollégák!
A mellékelt képen szereplő oldalazó kaszához keresek alkatrész.
Van rajta egy rugós “teleszkóp” ami visszatéríti a kaszát az alaphelyzetbe.
Égen földön nem találok ilyen alkatrészt.
Tudnátok ebben segíteni?
Mi lehet a pontos megnevezése ennek az alkatrésznek?
Előre is köszi!
Üdv!
Sziasztok!
Első olajcsere előtt állok a 6110 es MF emnél.
Segítsetek nekem abban légyszíves, hogy milyen olajat érdemes bele tenni. Mindenhol le akarom cserélni, motor, hajtómű, első híd, stb.
Vissza olvastam a fórumban, ha jól láttam a STOU megnevezésű olajat írtátok. És ha jól értettem a váltóba is és a motorba is ugyanaz a 15w40 olajat kell rakni. Azt hallottam, hogy a Mobil a gyári olaja, de jó lenne vmi olcsóbb. Esetleg New Holland olajat használt már valaki, jó lehet bele? (Ambra Unitek SAE Mastergold 15w 40)
Köszönöm szépen előre is a segítséget!
Jó munkát mindenkinek!
Üdv!
Köszönöm szépen, néztem már az oldalt.
Igen, a csapott orrú verzió!
Igen, így van. Érdekes forma. Remélem be fog válni. Zetor 6045 ről ültem át, hát enyhén szólva van kontraszt. Mondjuk fenntartásban is lesz biztos. :)
Bocs, ez MFM nek szólt!
Jamo! Ez detto ugyanaz. Állítólag ez a 3100 as széria utódja.
Felirat azon kívül, hogy massey ferguson 6110 nincs a traktoron. A kapcsoló fizikálisan is csak két fokozatú. Az irányváltáshoz kell kupplung.
Találtam egy képet a belsőről. A bal oldali nagy bumszli kar az irányváltó, az index kapcsoló helyén a kar amivel a tartományt váltom, ez csak két állású. A műszerfalon az A-B helye is meg van, de az eladó azt mondta, hogy a kisebb fergákban csak 2 tartomány van négy helyett.
![](/data/forum/images/TN_agroinform_20170208210525_massey_ferguson_6110_slika_77321990_1_.jpg)
A műszerfalon van kijelzője a tartományoknak. Úgy mint a nagyobb gépeknél A-D ig, csak nekem az utolsó kettő van. Írtam személyes üzenetet.![smile cowboy](/oldforum/images/smiles/cowboy.gif)
Somogy megyében,Szőlősgyörökben lakom (balatonboglár mellett).
Az órában 5000 körül van..Igen , ilyen váltóm van. 4 seb+ C-D tartomány+ mechanikus irányváltó. + még annyi a tünet ha bent hagyom sebességbe és irányt váltok, olyan mintha nem emelne ki a kuplung, lassan megmozdul a gép a választott irányba. Még nem használom a gépet, mert külföldről hoztam és még nincs forgalomba helyezve.
Köszi még egyszer.
Köszönöm szépen a segítséget.
Azt hittem nem lesz ekkora a baj..
Ez esetben fel kell vennem valami hozzáértő szakival a kapcsolatot, mivel én ennyire nem értek hozzá.
Nem olyan hangja van mintha csúszna a kuplung, inkább olyan mintha be fogna a fék, de 1 be gyorsul, aztán fogy el az erő..
Üdv Mindenkinek!
Pár hete jelentkeztem be a fórumba, akkor leírtam, hogy vettem egy 6110 es MF et.
Most ismerkedem a géppel, pótolom a hiányosságokat, stb és persze jönnek elő a hibák is.
Az van, hogy nagyon lomhának tűnik a gép. Kikanyarodok a főútra C1 ben indulok (az enyémben csak c-d csoport van) 2 aztán váltok felfelé, de ha maxra kipörgetem minden sebességben is a gépet , kapcsoláskor szinte állóra lassul. Aztán ha c 4 ben vagyok, nyomom a d-t ,akkor meg hatalmasat ugrik a gép egy nagy koppanás kíséretében.
A tempóra azt mondták a helyi szakik, hogy vigyem el adagolóshoz, méressem be, valószínű anyag kell még a gépnek. Egyébként tényleg semmi füstje..
Esetleg járt így közületek már valaki?
Előre is köszi!
Szia!
Köszönöm előre is a segítséget, keresni foglak!
Sziasztok!
Kis segítségre lenne szükségem!
Egy hete vásároltam külföldről egy MF 6110 es traktort. Eddig ez a legkomolyabb gépem és hát vannak gondjaim a kezelésével.
Van közületek valakinek ilyen traktorja esetleg tapasztalata ezzel a típussal kapcsolatban?
Ami még fontos lenne, szükségem lenne a traktor szakirodalmára, alkatrész katalógus, használati útmutató! Természetesen nem ingyen kérném!
Előre is köszi!
Zoli