Hirdetés
- Agrártámogatások kifizetése új
- AÖP-Agrár Ökológiai Program új
- Kukorica és napraforgó vetése új
- Napraforgó-termesztés új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Búza termény felvásárlási árak új
- Haszonbérleti szerződés új
- Kukorica terményárak új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
- Permetezéstechnika - fúvókák új
Cikkajánló
Támogatott tartalom
Állattartók figyelem! Fontos pályázat jelent meg
Megjelent az antimikrobiális rezisztencia (AMR) elleni küzdelem pályázat.
Támogatott tartalom
1715 hozzászólás
Válasz #1214. hozzászólásra
egyáltalán nem arról a karról beszélek ezeket a gépkönyvből olvastam ki hogy az az a kar funkciója amit csinál de azt nem írja melyik állás melyik ezért akartalak megkérdezni téged mert elég nehéz helyen van ahol semmiféle jelölést nem látni de mind1
Válasz #1213. hozzászólásra
Az üllés alatt egy kar van az mellett ott a jel, ott nincsenek ilyen zagyvaságok amit te írtál. Szerintem te az üllés meleti kis kara gondolsz ami a hidraulika emelő kar melet van, és azon három állás van P M D.
Válasz #1212. hozzászólásra
mi az hogy nem érted arról ami az ülsé alatt van!
Válasz #1211. hozzászólásra
Melyik kar vagy nem értem miről beszélsz?
Válasz #1206. hozzászólásra
hydraulic power lift response lever
merre álljon a kar?!
Válasz #1208. hozzászólásra
:reaktionsgeschwindigkeitshebel
Sziasztok! Nem tud valaki eladó szervótartályt 5-ös vagy 6-os sorozatú zetorhoz?
Válasz #1206. hozzászólásra
melyik állás akar lenni? amikor előre fele néz vagy a másik irányba keresztbe van ? mikor több vgy kevesebb olajat nyomjon.
Válasz #1206. hozzászólásra
Köszönöm igy érthető volt és köszönöm a segitséget de még biztos lesz kérdésem bár ne lenne mert akkor minden ok volna
Válasz #1205. hozzászólásra
Üdv. Úgy látom itt sokan vannak akinek Zetorja van és mégsem tudja hogy müködik. Először is szerintem ahogy mondják nézd meg az ülés alatt a munkahengert de szerintem ha csak gázra emel a szivattyúja is szar lehet, a szivattyút pedig a difiházba alúlról egy kerek fedelet kell kivenni és arra van ráfogatva. Szeritem a vezértömböt addig hagyad még ezeket meg nem nézted. Másik része a kuplunpedál meletti kar mi azt dupla kuplungnak mondjuk ha jól van beállítva akkor ha felhúzod hosszabbat mozdít a pedál a kinyomócsapágyon, ha nem nyomod be teljesen a pedál akkor tudsz sebbeséget váltani ha meg teljesen benyomod akkor tudod a tlt-t müködtetni és így tudod a baloldali kis kart váltani, egyébként ennél ki lehet kapcsolni a hidraulika szivattyút is a kis karnak négy állása van, teljesen lent csak a hidraulika szivattyút hajtja, kicsit ha fentebb húzod ott hajt a tlt+hidraulika szivattyú, eggyel fentebb van az üres itt nem hajt semmi, ha meg teljesen felhúzod ott csak akkor hajt a tlt ha sebbeségbe van a traktor a sebbeségfokozat arányában. az üllés allatti kis karral pedig a szállítot olajmennyiséget tudod állítani. Röviden ennyi ha valami nem világos kérdez nyugodtan!
Az ülés alatt is van egy kis kar avval mit lehet kapcsolni?
Válasz #1203. hozzászólásra
első indításnál ,ha olyan motorblokkja van amiben megtalálható. de amikkel én eddig találkoztam a bowden ki volt szerelve.
dekompresszort mikor használjuk?
Válasz #1197. hozzászólásra
felhuzod a kart akkor nehezebb benyomni a kuplungot mert akkor beljebb nyomja az egész kuplungot hogy teljesen megszakítsa a kapcsolatot a motor és váltó között ,amúgy a hidra szivattyú hajtását nem lehet kikapcsolni az állandoan megy
Válasz #1199. hozzászólásra
Köszi a türelmed meg mindent
Ok holnap megnézem jobban mert még csak ismerkedem a gépel izgulok vajon mit vettem mert olyan 17 óra körül vettem le a tréleröl meg lásuk a vak is azt mondta de mi az a pedál ami a képen van a kuplung mellet
Válasz #1195. hozzászólásra
az a kar a dekompresszor.
a felező melletti kart (bal oldalit) telibe fel húzod akkor ki van kapcsolva a hidraulika.
Válasz #1192. hozzászólásra
Ha padlóig taposod a kuplungot akkor is kikapcsol a szivattyú. Amúgy valószínűleg munkahengerrel lesz gond, nekünk is azzal volt most 2 napja 1 centit nem engedett le pedig bála van rajta, de most már leengedtem csak teszt volt. :) Amúgy 1 max 1,5 munka szétszedni és összerakni ha van alkatrész hozzá mert csak az ülést kell kivenni meg a váltó fedelét, és ott is lesz a munkahenger.
Erröl volna szó
hjh
Van a kuplung pedál mellet még egy pedál (vagy kar)amin a kézi gáz kábel megy keresztül az mire jó?És a hidrolikát hol lehet ki kapcsolni?
Válasz #1192. hozzászólásra
A kockára az a kék kar kapcsolódik amivel a potot meg az ekét emeled, kívülről nem látni. Az ülés előtt a jobb oldali kar a felező, a bal oldalival pedig a kardántengelyt kapcsolod ki ekkor a hidraulikát is kikapcsolod, ennek a karnak több pozíciója van belehet a kardánt úgy kapcsolni hogy akkor indul amikor sebességet teszel bele.
A kuplung melletti valami - nem tudom mire gondolsz.
Válasz #1192. hozzászólásra
ha a gáz alapjáratra engeded és akkor leteszi munkaeszközt a gép akkor ott vagy a munkahengert kell feljavítani vagy cserélni vagy a vezértömböt cserélni .
Válasz #1191. hozzászólásra
De hogyan kapcsolom ki a hidrolikát nem volt még zetorom és még a környéken sincs van az a két kis kar a felezö meg a melette levö?és van a kuplung pedál melet még egy pedál (vagy kar)az mire jó?
Bocs hogy enyit kérdek de kösönöm hogy válaszolsz
Válasz #1190. hozzászólásra
Ha kikapcsolod a szivattyút akkor is az ekét reggelig tartania kell
Leggyakrabban a munkahenger ereszti el a nyomást. Lehet még gond a szelepekkel 1 van a munkahengeren (volt rá példa hogy beakadt). Van még ott 1 úgynevezett kocka, ezzel regulálod a magaságot erre kapcsolódik rá a 2 kar, ezzel is lehet gond. De az esetek 80% a henger a rossz. Tömítsd át vagy ha nagyon csíkos cseréld ki. (1 óra alatt szétszedhető)
Válasz #1189. hozzászólásra
Az gondom van vele vegyük pl. az ekét ami rajta van azt láttam biztositani nem lehet mint az mtz akkor ennek folyamatosan megy a hidrolika szivatyú és az tartsa fent elvileg vagy mi a működési elve?Ahogy le veszem a lábam a gázról rögtön süllyedni kezd elég rossz igy közlekedni vele
Válasz #1188. hozzászólásra
Le kell venni a hidraulikát (az ülés alatt) és áttömíteni vagy ha nagyon meg vak kopva akkor kicserélni a munkahengert.
Jó estét mindenkinek sikerült meg vennem a zetor 5611 már itthon van volna egy olyan kérdésem hol lehet azt meg csinálni hogy a hidrolika ne mindig engedje le az ekét vagy bár mit menet közben a közúton mert a mtz ilyet nem csinált kérem aki tud segitsen
Ferker Kereskedelmi Kft.
5081 Szajol, Szent István király utca 56/A
Telefon: 56/446-064
Válasz #1182. hozzászólásra
Ha műanyag volt benne akkor már nem eredeti a mérete a királycsapnak és a perselynek szerintem szedd szét és mért le majd beszélj az Agró Bírósokkal ők meg tudják mondani a méreteket is de szerintem félő hogy vonalba is kell fúratnod mert kikoptathatta .
Válasz #1184. hozzászólásra
igen igen ez is jó ,de biztos a javítási módszerről akkor leszel mikor már a kezedben fogod a cuccokat
Válasz #1183. hozzászólásra
Nálam a csapszeg és a persely is kopott.Mind kettőt megkell vennem,de nem találok sehol sem.
Azon is agyaltam,hogy kiveszem felhegesztem,majd le esztergáltatom,meg hozzá egy perselyt is esztergálni
Válasz #1182. hozzászólásra
Egy esztergályossal jobban jársz szerintem mert ha meg van kopva akkor amit veszel nem érsz semmit mert akkor lötyögni fog ,amúgy nem biztos hogy a csapszeg van megkopva nálam a műanyagokat kellett cserélni.
Nem tudjátok királycsapszeget és hozzá perselyt honnan tudnék venni?Enyém nagyon elkopott és szitál az úton az eleje.Most,hogy ilyen szar az idő kicserélném,de nem találok sehol
Válasz #1175. hozzászólásra
Azért csinálja ezt a váltód mert a váltókarod vége megkopott meg lehet kicsit a kulissza is vagy cseréled vagy kicsit felhegesztesz rá
Válasz #1176. hozzászólásra
semmilyen szétszedésről nincs itt szó .
a kinyomóvilla és a kinyomócsapágy közti hézagról beszélek ami 2-4mm legyen a menet kuplungnál és értelemszerűen nagyobb a tlt kinyomóvilláknál mert ha nem akkor benyomott kuplungnál nem emel a gép mert teljesen szétkapcsolja a kuplungot.
Szombaton megyek egyet megnézni mi a gyenge pontjuk mire kell odafigyelni
Válasz #1167. hozzászólásra
Köszönöm szépen
Válasz #1168. hozzászólásra
Köszönöm szépen
tizstelt myrrdin.a gép nincs széthuzva a villát a tárcsa közepétöl állitva irta?
nem akartam széthuzni, ha egy mod van rá igy szeretném beállitani ha lehet
Válasz #1170. hozzászólásra
jól van ! akkor meg nyugodtam. a másik kérdésem pedig hogy a váltókart néha nagy ritkán lehet mozgatni értsd úgy hogy bent van egy sebességbe aztán kuplung pedál benyomása nélkül ki tudom venni üresbe és be lehet rakni másik fokozatba. ez normális dolog?! tehát nincs valami reteszelő biztosítási dolog mint az orosz konkurenciánál?!
Válasz #1173. hozzászólásra
ha ugyan az a kuplung szerkezet mint az 5611-nél akkor a menet kuplung villáit 4mm a tlt kuplung villáit 10 mm szoktam belőni és az nekem tökéletesen bevált
szép napot mindenkinek!
érdeködnék hogy 6011-es zetornál a kuplungot hogy lehet jól beállitani., mert nem akar kiemelni rendesen
szép napot mindenkinek!
érdeködnék hogy 6011-es zetornál a kuplungot hogy lehet jól beállitani., mert nem akar kiemelni rendesen
szép napot mindenkinek!
érdeködnék hogy 6011-es zetornál a kuplungot hogy lehet jól beállitani., mert nem akar kiemelni rendesen
Válasz #1169. hozzászólásra
Igen nekem is nehezen megy, de szerintem ez normális, elég kicsi a kar is amivel mozgatod meg áttételt váltunk szóval akadni is kell neki egy kicsit.
Válasz #1167. hozzászólásra
Amiről beszéltél kart nyúl/béka az nekem mindig akadozva megy ,neked milyen/mennyire könnyen tudod váltani a kettőt?!
Válasz #1165. hozzászólásra
Jól emlékszel rá,így vannak a sebességek.Nekünk már nagyon régóta van 5611-ünk.Minden csinálunk vele szántás,bálázás stb.Szerintem ezekre a munkákra amit írtál tökéletes a zetor.50-es mtz-től szerintem sokkal jobb gép,mind kényelemre,mind takarékosságra.Nem hiába kerülnek többe az 5611-ek mint az 50-esek.
Itt van munka közben a miénk,igaz most már ursus motor van benne,de egy és ugyanaz.
http://www.youtube.com/watch?v=IJS4h6F3PRA
Válasz #1166. hozzászólásra
Ha a TLT-re gondolsz akkor 540 van rajta illetve van ami menetsebességgel tudsz használni, az utóbbit álló helyben is használhatod csak a nyúl/béka közötti üres állásba kell rakni az előtét váltót és akkor a sebességváltóval tudod szabályozni milyen gyorsan forogjon a tlt, de a gép nem fog menni. Ha a kuplungot teljesen kinyomod akkor megáll a TLT is, berakni hm átlagosnak mondanám én az MTZét alig bírtam néha hátra rántani, ennél inkább arra kell figyelni hogy jó helyre húzd mert ha erősen húzod fel rossz helyre megy és akkor nem fog menni. Nem bonyolult szerintem az sem. Ami a hátránya a gépnek hogy nincs rendesen szigetelve a hidraulika hátul az rögtön az ülés alatt/mögött van és nincs közted maximum 1 ponyva.
Válasz #1165. hozzászólásra
A hátsó hajtást milyen bekapcsolni könnyű és milyen fordulat van rajta