Nem mondtam, hogy feltétlenül. De sok olyat láttam már sajnos ahol az lett a veszte, hogy úgy érezte erős autóban övé a világ.... aki meg szembe jött vele annak az autója nem csak motorikusan volt gyengébb viszont ült benne hátul 3 gyerek. És még tudnák mesélni... ha eljössz tudok fényképeket is mutatni egy egész vinyóra valót.
Persze nem lehet általánosítani, sokan közlekednek normálisan erős autóval de akkor minek a 2-300le ha a felét se használod ki? Nem mond hogy előzésre, mert ahol 150le-vel nem tudsz normálisan előzni ott már meleg a pite.
Aki megtanul egy 1,7D sima szivó kadettel közlekedni, ugy gondolom nem hal meg később sem ha tud is rendesen előzni. Nem lesz többet kihívás egy megrakott Ikarusz busz megelőzése.
Meghajtottuk az 530d-t most este. 100-as temponál tempomattal 6 liter alatti a fogyasztás. A 7 liter átlag normális ember modjával simán járható. Ha taposod a lelkit persze 10-11-et is bekap.
Válasz #591. hozzászólásra
Azért mert valaki olyan autóban ül nem feltétlenül veszélyezteti az ártatlan családokat .Én valahogy jobban érzem magam egy előzésnél ,ha gyorsan végrehajtom mint vonatozok mellette.Legtöbbet főúton járok ,100-110-nél nem szoktam jobban menni ,és elhiheted mennyi idióta van , aki előzi a kocsisort az 1.3 multijet "erőgéppel".Hála istennek kinőttem már belőle ,hogy leálljak versenyezni velük ,fölösleges, de volt már rá példa , hogy meguntam ,és csak le nyomod a gázpedált és viszlát.Ennyi erővel mindenkinek elég a 125 -s mz , minek az 1000 honda.
Másfelől feleslegesnek tartom a 150+le-s autókat. A 150le autóval is vastagon meglehet hágni minden kresz szabályt. És nem érzem magam jól ha olyan autót látok közlekedni (ne adj Isten magammal szembe) ami mind a 300lóerejét mozgósítja. Szóval már 150le is a faroktoldás kategória szerintem. Másfelől egy családnak kell az ötös bömös kényelmi szempontból, ha sokat utaznak együtt hosszabb távon.
Aki meg versenyezni akar az menjen versenypályára ne ott tegye ahol ártatlan családok jönnek szembe.
Ez igaz hogy nem fekszik, de a igazából a kisebbdízelnek se fekszik, sőtt a benzineseknek se fekszik. Szóval mindegyik motor jobban kopik a sok kis menettől mint egy nagytól. Turbónak se fekszik. a sok indítgatás. De ilyen alapon akkor ne vegyen az ember autót mert csak tönkreteszi. Azt kell megvenni ami tetszik és futja rá.
Van benne amit mond igazság is fele meg baromság.2 km van az iskola
óvoda az asszony éveken át hordta így a gyerekeket semmi gond nélkül.
Általában mindbe van állófűtés ami a motorba melegíti a vizet úgyhogy nem
kell ezeket melegíteni.Meg miért baj,hogy 200-300 lovas néha csak kikeveredsz egy olyan útra ahol lehet csapatni.Egyébként ezt meg neked
kell eldönteni milyen kategóriájú autót szeretnél venni a bmw-ről én eddig
csak jót tudok mondani e39 e61 e53 van a családnak több éve.
Igaza van szanbergnek a nagy dízelnek nem fekszik az állandó indítgatás meg a 25-30 km/h araszolgatás. Olyan ez mint amikor egy jó gyors lovat arra kényszerítesz, hogy lassan lépegessen sokkal jobban leizzad mintha rendesen meghajtod.
A kettős tömegű lendkerék az egyáltalán nem a váltó, de ha csak ennyire értesz az egészhez akkor inkább foglalkozzál a magnetofon márkával, alufelnik, bőrülések, stb. ezek a fontosak a villogáshoz.
De milyen kocsik ezek könyörgöm ezek szerint? Beszarik a váltojuk mert használva van? Ez nagyon viccesen hangzik. Arra van csak legyártva meg kitalálva hogy valahogy kiporoszkálon az autopályára ott be 6.ba tempomat és 5000 km egy huzomba különben kifingik? Ettől többet kibir egy bicikli.
Azt azért tartsd eszedben, hogy helyben akarsz majd szaladgálni meg a szomszéd faluba.
A dízel megbosszulja ezt, ezek azt szeretik amikor reggel beindítod és mész, maximum ebédelni állsz meg és este rakod le otthon a garázsban...
Főleg télen elindulsz fűtés sincsen úgy meg be sem melegszik 5-8km-en vagy csak éppenhogy. Ha meg sokat járatod egyhelyben melegítésképpen a részecskeszűrő biztosan nem szereti és fogyasztást is meglöki ha mindig ketyeg plusz 15-20percet.
Továbbá kettőstömegű lendkerék is kihal helyközi szaladgálós menetben hamar.
Én a dízelt favorizálom még mindig a fogyasztás-nyomaték rugalmasság végett de mondjuk 30-40ezer itt nálam beleszalad, a két autóba meg 70-75ezer évente és reggelente asszony pl 25km-et utazik oda délután ennyit vissza. Ez sem sok de már nem helybenszaladgálás.
Viszont a 2.0T Volvonál azt vettem rögtön észre, hogy beondítom reggel ketyeg 2-3percet elindulok és a faluvégén félig üzemmeleg és fűt mint állat, kiérek felrakom 5-be 100km/h-ra ráállok és már meleg is a motor. Aztán ha lellok valahol 1órára nem hűl vissza nullára a motor hanem közel üzemmeleg amikor beülök újra.
Használati értékben ez sokat jelent egy műszaki érzelmű embernek.
Dízelből is csak az éri meg ami strapabíró és 5litert eszik, ami 7-9-10-et az már ugyanott van üzemanyagköltségben mint egy benzin autó csak sokkal drágább a szervizelése, szaladgálós üzemre meg nem is való hosszútávon tönkremegy, illetve felesleges a 3000-es 250 lovas motor is.
Neked még mindig azt mondanám, hogy egy kisebb köbcentis 1,6-2 literes alacsony nyomású turbós benzinmotor.
Családi autónak szeretném, de ha a 3-asba belövöm az ülést kényelmesre, mögém nem fér be még egy szatyor se nemhogy egy felnőtt. Ez a bajom a 3-assal csak. Minden más megfelelne belőle. Én a 163 lovasakat nézegettem 320-bol. Azot fajinak. A 177 lovas alu blokkra sokan panaszkodnak a konstrukcios hiba miatt.
E46-ból 320d-ból 2001 utánit nézzél az frissített kasznis 150le előtte 136.
Simán tudja a 6literes fogyasztást és jól megy , ha nagyon sietni akarsz akkor 330d , ha 3-as diesel-ben gondolkodsz.
A benzinesektől sem kell félni egy 328 elmegy kilenc literrel , ha poroszkálósan jársz.
A nagy átlag 9 liter! A 7 literes fogasztást úgy tudják mutogatni hogy lenullázáka kopjútert és annak a pár kilóméternek az átlaga a 7 liter.
De ell kell dönteni mit akarsz,egy kis fogysztású hurka autót vagy olyat
ami egy kis pluszal megy is.
A 318d-nek néztük a fogyasztását. Simán lehet vele menni 5 liter alatt. Különösebb odafigyelés nélkül.
Az 530-nak a fedélzetije azt irta 7,2 volt az utolsó 300 km átlaga nem autópályán. Nem tudom mennyire lehet neki hinni. Az illető szeret temposan közlekedni. Nem tudom hogy létezhet-e ez hogy 230 lovas autóval 7 liter átlag.
Mivel én is bmw-t használok, benzin ,hat henger ,( nem 100 le) , mondhatom a tapasztalataimat. Télen gond nélkül járok , megfelelő téligumival semmi gond nincs .Jégen teljesen mindegy mivel mész , hóban pedig jól boldogul , gyorsításnál előnyben van az első hajtással szemben , sokszor tapasztaltam.Persze a 4x4-től elmarad , de annak ajánlom ix -típusokat.
Van vele elektromos hiba is, ki is írja, hogy emission system service ruquired. Ez valamelyik szonda érzékelő lesz, lambdaszonda vagy légtömegmérő vagy ilyesmi. Check engine lámpa is világít nem is úgy megy mint kéne, állítólag ilyenkor lebutítja magát hogy nem legyen nagy emissziós terhelése. Megyeget azért ígyis meg gyönyörűen jár igenjó 5hengeres motor van benne, de nem rúg úgy mint ezek szoktak, belekellessz mászni szépen lépésenként.
Aztán a végdob is tákolt, egy maszek cső vég van ráhegesztve elég csúnya bár nem feltűnő csak ha direkt a kipufogó végét nézed, ezt kell gyári végre kicserélni, jobb elől koppan a stab pálca, fékbetéteket is tavasszal biztosan kellessz cserélni félig lefutottak ésatöbbi...szíjjak olajok szűrők, belső térben a könyöklő műanyagja van elrepedve recseg ahogy rákönyöklök meg ilyenek...
Találkozóra ezzel megyek, bár addig nem lesz időm belebújni végigcserélgetni a szenzorokat de hagy fusson a gépezet majd nem haladunk annyira gyorsan
Vettem egy S60 2.0T-t!
Igaz lerobbantott történet, lényegében nem is vettem hanem a totálkáros dízes S40-t bontottam szét múlthéten és ebből sokmindenre cseréltem ezt a 60-ast.
Sokat kellessz vele foglalkoznom hogy jó autó legyen újra belőle, de úgylátom alapnak nem rossz. A legnagyobb baja amit én nem tudok megcsinálni, hogy az eleje megvolt koccintva és gányul lett gyorsba ócsón megtaknyolva a gépháztető eleje, lököst legalább vettek rá
Szóval már szereztem is rá egy makulátlan gépháztetőt csak színre kell fújatni meg szépen összehozni az illesztési hézagokat majd hogy jól nézzen ki, most csálén áll amolyan "tesós"
Téli elfoglaltságnak mentem bele a csereberébe, hobbiból, meg így a roncsból kvázi lesz egy menetkész használható szerkezet nagyonnagyon aprópénz ráfordítás mellett, meg teccik is nagyon, a 60-as volt a kedvenc szerkezetem mindigis.
A jó téligumi aranyat ér!
Ami nagyon bevállt közép árkategóriában az a Hankook Winter I-cept. Igaz gyors autópályás haladásnál nagyon pici hangocskát hallat de kegyetlen jól fog, rendesen harapja a pályát minden egyes redője, fékezéskor havas jeges úton is csak bókol a kocsi orra nagyon meggyőző!
A Fókuszon ilyen van de családban más autóra is ilyet raktunk ez után.
A másikra meg Wredestein SnowTrac-ot vettem, ez prémium kategóriás elvileg, halk és még hóban nem de taknyos aszfalton nagy sebességnél is jól fog egyenlőre igen teccik de majd ha fagy akkor adja ki magát.
Szerintem nemlesz vele baj a wredestein az wredestein.
5950 hozzászólás
Válasz #594. hozzászólásra

Gondolom ezt a fedélzeti kompjuter írta ki, ha így van akkor az enm életbiztosítás hogy valós is az adat
Válasz #597. hozzászólásra
Egy ismerősnek van 330D chippekve 260 paci elmondása szerint. Normálba 7 liter ha küldi neki Német autópályán akkor 10-11.
Válasz #593. hozzászólásra
És még tudnák mesélni... ha eljössz tudok fényképeket is mutatni egy egész vinyóra valót.
Nem mondtam, hogy feltétlenül. De sok olyat láttam már sajnos ahol az lett a veszte, hogy úgy érezte erős autóban övé a világ.... aki meg szembe jött vele annak az autója nem csak motorikusan volt gyengébb viszont ült benne hátul 3 gyerek.
Persze nem lehet általánosítani, sokan közlekednek normálisan erős autóval de akkor minek a 2-300le ha a felét se használod ki? Nem mond hogy előzésre, mert ahol 150le-vel nem tudsz normálisan előzni ott már meleg a pite.
Válasz #594. hozzászólásra
Még pályán se tempomatal
Bocs!De minek érdeklődsz ha nem hallgatsz senkire?
530 7 liter átlag
Válasz #586. hozzászólásra
Közel 300.000 van az L200-as terepjáróba. Élete zömét 4-5 km-es távokon tette meg. Sose volt nyulva a motorjához. Ilyenkor akkor mi van?
Válasz #593. hozzászólásra
Aki megtanul egy 1,7D sima szivó kadettel közlekedni, ugy gondolom nem hal meg később sem ha tud is rendesen előzni. Nem lesz többet kihívás egy megrakott Ikarusz busz megelőzése.
Válasz #584. hozzászólásra
Meghajtottuk az 530d-t most este. 100-as temponál tempomattal 6 liter alatti a fogyasztás. A 7 liter átlag normális ember modjával simán járható. Ha taposod a lelkit persze 10-11-et is bekap.
Válasz #591. hozzászólásra
Azért mert valaki olyan autóban ül nem feltétlenül veszélyezteti az ártatlan családokat .Én valahogy jobban érzem magam egy előzésnél ,ha gyorsan végrehajtom mint vonatozok mellette.Legtöbbet főúton járok ,100-110-nél nem szoktam jobban menni ,és elhiheted mennyi idióta van , aki előzi a kocsisort az 1.3 multijet "erőgéppel".Hála istennek kinőttem már belőle ,hogy leálljak versenyezni velük ,fölösleges, de volt már rá példa , hogy meguntam ,és csak le nyomod a gázpedált és viszlát.Ennyi erővel mindenkinek elég a 125 -s mz , minek az 1000 honda.
Válasz #589. hozzászólásra

Válasz #589. hozzászólásra
Szóval már 150le is a faroktoldás kategória szerintem.
Másfelől egy családnak kell az ötös bömös kényelmi szempontból, ha sokat utaznak együtt hosszabb távon.



Másfelől feleslegesnek tartom a 150+le-s autókat. A 150le autóval is vastagon meglehet hágni minden kresz szabályt. És nem érzem magam jól ha olyan autót látok közlekedni (ne adj Isten magammal szembe) ami mind a 300lóerejét mozgósítja.
Aki meg versenyezni akar az menjen versenypályára ne ott tegye ahol ártatlan családok jönnek szembe.
Válasz #581. hozzászólásra
Golf 2...
Válasz #587. hozzászólásra

Ez igaz hogy nem fekszik, de a igazából a kisebbdízelnek se fekszik, sőtt a benzineseknek se fekszik. Szóval mindegyik motor jobban kopik a sok kis menettől mint egy nagytól. Turbónak se fekszik. a sok indítgatás. De ilyen alapon akkor ne vegyen az ember autót mert csak tönkreteszi. Azt kell megvenni ami tetszik és futja rá.
Volt már pár autóm ,de olyan hamar egyik sem érte el az üzemi hőmérsékletet mint a bmw 2.5 diesel!
Válasz #585. hozzászólásra
"a nagy dízelnek nem fekszik az állandó indítgatás meg a 25-30 km/h araszolgatás."
Miért is??
Válasz #582. hozzászólásra
Van benne amit mond igazság is fele meg baromság.2 km van az iskola
óvoda az asszony éveken át hordta így a gyerekeket semmi gond nélkül.
Általában mindbe van állófűtés ami a motorba melegíti a vizet úgyhogy nem
kell ezeket melegíteni.Meg miért baj,hogy 200-300 lovas néha csak kikeveredsz egy olyan útra ahol lehet csapatni.Egyébként ezt meg neked
kell eldönteni milyen kategóriájú autót szeretnél venni a bmw-ről én eddig
csak jót tudok mondani e39 e61 e53 van a családnak több éve.
Válasz #582. hozzászólásra
Igaza van szanbergnek a nagy dízelnek nem fekszik az állandó indítgatás meg a 25-30 km/h araszolgatás. Olyan ez mint amikor egy jó gyors lovat arra kényszerítesz, hogy lassan lépegessen sokkal jobban leizzad mintha rendesen meghajtod.
A kettős tömegű lendkerék az egyáltalán nem a váltó, de ha csak ennyire értesz az egészhez akkor inkább foglalkozzál a magnetofon márkával, alufelnik, bőrülések, stb. ezek a fontosak a villogáshoz.
Válasz #583. hozzászólásra


Ha nem szempont a kis fogyasztás akkor én is az 530Dre szavaznék. De mivel nálam szempont én sajátrészre egy 320Dre fenem a fogam.
Bár Pista bátyánk szerint a Fergához Volvó dukál. És felénk is ez a trend.
Ha tanyám lenne ahol néha kell az összkerék és kicsit nagyobb hasmagasság akkor pedig egy X3ra vagy Grand cherokkira.
Válasz #582. hozzászólásra

Nyílván bírja mindegyik csak az esélyeket sorolgattuk itt, mert sokan belenyúltak már jól kinéző szerkezetekbe.
De akkor, hogy kedvezzek! 530D-t vegyél csak ne automatát és kész!
Ez már teccik???
Válasz #580. hozzászólásra
De milyen kocsik ezek könyörgöm ezek szerint? Beszarik a váltojuk mert használva van? Ez nagyon viccesen hangzik. Arra van csak legyártva meg kitalálva hogy valahogy kiporoszkálon az autopályára ott be 6.ba tempomat és 5000 km egy huzomba különben kifingik? Ettől többet kibir egy bicikli.
Sziasztok!


)
Melyik Audi vagy VW kocsiba való ez a kormánymű?
Köszönöm!
(bocsi a háttérbe látható rendetlenségek..
Válasz #578. hozzászólásra
Azt azért tartsd eszedben, hogy helyben akarsz majd szaladgálni meg a szomszéd faluba.
A dízel megbosszulja ezt, ezek azt szeretik amikor reggel beindítod és mész, maximum ebédelni állsz meg és este rakod le otthon a garázsban...
Főleg télen elindulsz fűtés sincsen úgy meg be sem melegszik 5-8km-en vagy csak éppenhogy. Ha meg sokat járatod egyhelyben melegítésképpen a részecskeszűrő biztosan nem szereti és fogyasztást is meglöki ha mindig ketyeg plusz 15-20percet.
Továbbá kettőstömegű lendkerék is kihal helyközi szaladgálós menetben hamar.
Én a dízelt favorizálom még mindig a fogyasztás-nyomaték rugalmasság végett de mondjuk 30-40ezer itt nálam beleszalad, a két autóba meg 70-75ezer évente és reggelente asszony pl 25km-et utazik oda délután ennyit vissza. Ez sem sok de már nem helybenszaladgálás.
Viszont a 2.0T Volvonál azt vettem rögtön észre, hogy beondítom reggel ketyeg 2-3percet elindulok és a faluvégén félig üzemmeleg és fűt mint állat, kiérek felrakom 5-be 100km/h-ra ráállok és már meleg is a motor. Aztán ha lellok valahol 1órára nem hűl vissza nullára a motor hanem közel üzemmeleg amikor beülök újra.
Használati értékben ez sokat jelent egy műszaki érzelmű embernek.
Dízelből is csak az éri meg ami strapabíró és 5litert eszik, ami 7-9-10-et az már ugyanott van üzemanyagköltségben mint egy benzin autó csak sokkal drágább a szervizelése, szaladgálós üzemre meg nem is való hosszútávon tönkremegy, illetve felesleges a 3000-es 250 lovas motor is.
Neked még mindig azt mondanám, hogy egy kisebb köbcentis 1,6-2 literes alacsony nyomású turbós benzinmotor.
Mindegy, hogy benzin vagy dízel, turbó nélkül nincs élet...maradjunk ennyiben
Válasz #572. hozzászólásra
Túl vagyok az élményen egy 530d-vel. Hát iszonyat. De nagyon bejön.
Bár nálam a 3.2 a favorit azzal úgy el lehet autókázni :D.
Válasz #575. hozzászólásra
Ez így igaz!
5-ben 30 alatt nem szabad venni sem benzinben sem diesel-ben , ha igazi
bajor érzést akarsz.
Válasz #573. hozzászólásra
gy igazat adok
OK.Gondoltam öregesebb pilótáknak esetleg az 520i is beleférhet ,amú
Válasz #572. hozzászólásra
Hát az 520i az alulmotorizált 25i már jobb , de kinek mire kell :) .
Válasz #569. hozzászólásra
Szia!Próbálj ki egy 5-ös BMW-t525d,530d,520i,525istb,és érezni fogod hogy miről van szó!
Hát ,igen a 3-as bmw nem erőssége a belső térkínálat.
Az alublokkal már volt az e36-nál a 328-as (m52b28) nikaszilos hengerrel,
abban nem volt rossz , és elég tartós volt.
Válasz #567. hozzászólásra
Családi autónak szeretném, de ha a 3-asba belövöm az ülést kényelmesre, mögém nem fér be még egy szatyor se nemhogy egy felnőtt. Ez a bajom a 3-assal csak. Minden más megfelelne belőle. Én a 163 lovasakat nézegettem 320-bol. Azot fajinak. A 177 lovas alu blokkra sokan panaszkodnak a konstrukcios hiba miatt.
e92 318d , jó fogyasztás és már megy is valamennyire.
E46-ból 320d-ból 2001 utánit nézzél az frissített kasznis 150le előtte 136.
Simán tudja a 6literes fogyasztást és jól megy , ha nagyon sietni akarsz akkor 330d , ha 3-as diesel-ben gondolkodsz.
A benzinesektől sem kell félni egy 328 elmegy kilenc literrel , ha poroszkálósan jársz.
Válasz #565. hozzászólásra
A nagy átlag 9 liter! A 7 literes fogasztást úgy tudják mutogatni hogy lenullázáka kopjútert és annak a pár kilóméternek az átlaga a 7 liter.
De ell kell dönteni mit akarsz,egy kis fogysztású hurka autót vagy olyat
ami egy kis pluszal megy is.
Válasz #564. hozzászólásra
A 318d-nek néztük a fogyasztását. Simán lehet vele menni 5 liter alatt. Különösebb odafigyelés nélkül.
Az 530-nak a fedélzetije azt irta 7,2 volt az utolsó 300 km átlaga nem autópályán. Nem tudom mennyire lehet neki hinni. Az illető szeret temposan közlekedni. Nem tudom hogy létezhet-e ez hogy 230 lovas autóval 7 liter átlag.
Válasz #562. hozzászólásra
Nekem e61 525d touring van 5 éve 9l fogyasztás 0 hiba.De ha veszel
530 vegyél sokkal keményebb és nem eszik többet.
Válasz #559. hozzászólásra
A 320d az újabb tipus már vagy az e 46,mert akkor volt váltás
Válasz #561. hozzászólásra
falánk dög a benzines.
Válasz #559. hozzászólásra
Arra amire te hasznŕlod 318i a szervize is olcsóbb gumizni stb.
Válasz #559. hozzászólásra

530
Válasz #545. hozzászólásra
Senkinek semmi tapasztalat? Nem egy árkategória persze, de kíváncsiságból fenntartás, szervizköltség, fogyasztás stb?
Egy régi modell ,de kiváló a hajtása.
http://www.youtube.com/watch?v=3b0l0i4BDqY
Mivel én is bmw-t használok, benzin ,hat henger ,( nem 100 le) , mondhatom a tapasztalataimat. Télen gond nélkül járok , megfelelő téligumival semmi gond nincs .Jégen teljesen mindegy mivel mész , hóban pedig jól boldogul , gyorsításnál előnyben van az első hajtással szemben , sokszor tapasztaltam.Persze a 4x4-től elmarad , de annak ajánlom ix -típusokat.
Válasz #554. hozzászólásra
Gratulálok lesz már végre egy faxa kocsid! Teccenek a Volvók nekem is! Én a cx 60 és cx90 ért vagyok oda egy olyan jöhetne a portára!
Van vele elektromos hiba is, ki is írja, hogy emission system service ruquired. Ez valamelyik szonda érzékelő lesz, lambdaszonda vagy légtömegmérő vagy ilyesmi. Check engine lámpa is világít nem is úgy megy mint kéne, állítólag ilyenkor lebutítja magát hogy nem legyen nagy emissziós terhelése. Megyeget azért ígyis meg gyönyörűen jár igenjó 5hengeres motor van benne, de nem rúg úgy mint ezek szoktak, belekellessz mászni szépen lépésenként.

Aztán a végdob is tákolt, egy maszek cső vég van ráhegesztve elég csúnya bár nem feltűnő csak ha direkt a kipufogó végét nézed, ezt kell gyári végre kicserélni, jobb elől koppan a stab pálca, fékbetéteket is tavasszal biztosan kellessz cserélni félig lefutottak ésatöbbi...szíjjak olajok szűrők, belső térben a könyöklő műanyagja van elrepedve recseg ahogy rákönyöklök meg ilyenek...
Találkozóra ezzel megyek, bár addig nem lesz időm belebújni végigcserélgetni a szenzorokat de hagy fusson a gépezet majd nem haladunk annyira gyorsan
Válasz #549. hozzászólásra




Vettem egy S60 2.0T-t!
Igaz lerobbantott történet, lényegében nem is vettem hanem a totálkáros dízes S40-t bontottam szét múlthéten és ebből sokmindenre cseréltem ezt a 60-ast.
Sokat kellessz vele foglalkoznom hogy jó autó legyen újra belőle, de úgylátom alapnak nem rossz. A legnagyobb baja amit én nem tudok megcsinálni, hogy az eleje megvolt koccintva és gányul lett gyorsba ócsón megtaknyolva a gépháztető eleje, lököst legalább vettek rá
Szóval már szereztem is rá egy makulátlan gépháztetőt csak színre kell fújatni meg szépen összehozni az illesztési hézagokat majd hogy jól nézzen ki, most csálén áll amolyan "tesós"
Téli elfoglaltságnak mentem bele a csereberébe, hobbiból, meg így a roncsból kvázi lesz egy menetkész használható szerkezet nagyonnagyon aprópénz ráfordítás mellett, meg teccik is nagyon, a 60-as volt a kedvenc szerkezetem mindigis.
Válasz #548. hozzászólásra
A jó téligumi aranyat ér!
Ami nagyon bevállt közép árkategóriában az a Hankook Winter I-cept. Igaz gyors autópályás haladásnál nagyon pici hangocskát hallat de kegyetlen jól fog, rendesen harapja a pályát minden egyes redője, fékezéskor havas jeges úton is csak bókol a kocsi orra nagyon meggyőző!
A Fókuszon ilyen van de családban más autóra is ilyet raktunk ez után.
A másikra meg Wredestein SnowTrac-ot vettem, ez prémium kategóriás elvileg, halk és még hóban nem de taknyos aszfalton nagy sebességnél is jól fog egyenlőre igen teccik de majd ha fagy akkor adja ki magát.
Szerintem nemlesz vele baj a wredestein az wredestein.
Válasz #548. hozzászólásra

Ennyi!