Gázolaj árak 607 Ft Benzin árak 590 Ft EUR 398.41 Ft USD 338.41 Ft CHF 426.8 Ft GBP 459.56 Ft

Fórum

Autók, kocsik, verdák ... paraszti harci szekerek!

Létrehozta: *** HM *** , 2012-03-18 14:16:01

Kedvencekhez Segítség

5950 hozzászólás
#600 .Norbert
2014-01-17 20:03:23

Válasz #594. hozzászólásra

Gondolom ezt a fedélzeti kompjuter írta ki, ha így van akkor az enm életbiztosítás hogy valós is az adat smile whistling

#599 jamo
2014-01-17 20:00:20

Válasz #597. hozzászólásra

Egy ismerősnek van 330D chippekve 260 paci elmondása szerint. Normálba 7 liter ha küldi neki Német autópályán akkor 10-11.

#598 jamo
2014-01-17 19:56:36

Válasz #593. hozzászólásra

Nem mondtam, hogy feltétlenül. De sok olyat láttam már sajnos ahol az lett a veszte, hogy úgy érezte erős autóban övé a világ.... aki meg szembe jött vele annak az autója nem csak motorikusan volt gyengébb viszont ült benne hátul 3 gyerek. smile sweatdrop És még tudnák mesélni... ha eljössz tudok fényképeket is mutatni egy egész vinyóra valót.

Persze nem lehet általánosítani, sokan közlekednek normálisan erős autóval de akkor minek a 2-300le ha a felét se használod ki? Nem mond hogy előzésre, mert ahol 150le-vel nem tudsz normálisan előzni ott már meleg a pite.

#597 decsi
2014-01-17 19:52:51

Válasz #594. hozzászólásra

Bocs!De minek érdeklődsz ha nem hallgatsz senkire?
530 7 liter átlagsmile nononoMég pályán se tempomatalsmile nonono

#596 GREVEN
2014-01-17 19:50:27

Válasz #586. hozzászólásra

Közel 300.000 van az L200-as terepjáróba. Élete zömét 4-5 km-es távokon tette meg. Sose volt nyulva a motorjához. Ilyenkor akkor mi van?

#595 GREVEN
2014-01-17 19:49:05

Válasz #593. hozzászólásra

Aki megtanul egy 1,7D sima szivó kadettel közlekedni, ugy gondolom nem hal meg később sem ha tud is rendesen előzni. Nem lesz többet kihívás egy megrakott Ikarusz busz megelőzése.

#594 GREVEN
2014-01-17 19:44:20

Válasz #584. hozzászólásra

Meghajtottuk az 530d-t most este. 100-as temponál tempomattal 6 liter alatti a fogyasztás. A 7 liter átlag normális ember modjával simán járható. Ha taposod a lelkit persze 10-11-et is bekap.

#593 jedi
2014-01-17 19:30:32

Válasz #591. hozzászólásra
Azért mert valaki olyan autóban ül nem feltétlenül veszélyezteti az ártatlan családokat .Én valahogy jobban érzem magam egy előzésnél ,ha gyorsan végrehajtom mint vonatozok mellette.Legtöbbet főúton járok ,100-110-nél nem szoktam jobban menni ,és elhiheted mennyi idióta van , aki előzi a kocsisort az 1.3 multijet "erőgéppel".Hála istennek kinőttem már belőle ,hogy leálljak versenyezni velük ,fölösleges, de volt már rá példa , hogy meguntam ,és csak le nyomod a gázpedált és viszlát.Ennyi erővel mindenkinek elég a 125 -s mz , minek az 1000 honda.

#591 jamo
2014-01-17 17:32:54

Válasz #589. hozzászólásra

Másfelől feleslegesnek tartom a 150+le-s autókat. A 150le autóval is vastagon meglehet hágni minden kresz szabályt. És nem érzem magam jól ha olyan autót látok közlekedni (ne adj Isten magammal szembe) ami mind a 300lóerejét mozgósítja. smile scared Szóval már 150le is a faroktoldás kategória szerintem.smile smile Másfelől egy családnak kell az ötös bömös kényelmi szempontból, ha sokat utaznak együtt hosszabb távon.

Aki meg versenyezni akar az menjen versenypályára ne ott tegye ahol ártatlan családok jönnek szembe.smile hammersmile hammersmile hammer

#589 jamo
2014-01-17 17:26:25

Válasz #587. hozzászólásra

Ez igaz hogy nem fekszik, de a igazából a kisebbdízelnek se fekszik, sőtt a benzineseknek se fekszik. Szóval mindegyik motor jobban kopik a sok kis menettől mint egy nagytól. Turbónak se fekszik. a sok indítgatás. De ilyen alapon akkor ne vegyen az ember autót mert csak tönkreteszi. Azt kell megvenni ami tetszik és futja rá. smile rolleyes

#588 Wilde
2014-01-17 17:25:15

Volt már pár autóm ,de olyan hamar egyik sem érte el az üzemi hőmérsékletet mint a bmw 2.5 diesel!smile whistling

#587 decsi
2014-01-17 17:15:16

Válasz #585. hozzászólásra

"a nagy dízelnek nem fekszik az állandó indítgatás meg a 25-30 km/h araszolgatás."
Miért is??

#586 decsi
2014-01-17 17:10:42

Válasz #582. hozzászólásra

Van benne amit mond igazság is fele meg baromság.2 km van az iskola
óvoda az asszony éveken át hordta így a gyerekeket semmi gond nélkül.
Általában mindbe van állófűtés ami a motorba melegíti a vizet úgyhogy nem
kell ezeket melegíteni.Meg miért baj,hogy 200-300 lovas néha csak kikeveredsz egy olyan útra ahol lehet csapatni.Egyébként ezt meg neked
kell eldönteni milyen kategóriájú autót szeretnél venni a bmw-ről én eddig
csak jót tudok mondani e39 e61 e53 van a családnak több éve.

Nincs profilkép
#585 forgo
2014-01-17 17:04:34

Válasz #582. hozzászólásra

Igaza van szanbergnek a nagy dízelnek nem fekszik az állandó indítgatás meg a 25-30 km/h araszolgatás. Olyan ez mint amikor egy jó gyors lovat arra kényszerítesz, hogy lassan lépegessen sokkal jobban leizzad mintha rendesen meghajtod.
A kettős tömegű lendkerék az egyáltalán nem a váltó, de ha csak ennyire értesz az egészhez akkor inkább foglalkozzál a magnetofon márkával, alufelnik, bőrülések, stb. ezek a fontosak a villogáshoz.

#584 jamo
2014-01-17 17:03:12

Válasz #583. hozzászólásra

Ha nem szempont a kis fogyasztás akkor én is az 530Dre szavaznék. De mivel nálam szempont én sajátrészre egy 320Dre fenem a fogam. smile smile

Bár Pista bátyánk szerint a Fergához Volvó dukál. És felénk is ez a trend. smile smile

Ha tanyám lenne ahol néha kell az összkerék és kicsit nagyobb hasmagasság akkor pedig egy X3ra vagy Grand cherokkira.

#583 szanberg
2014-01-17 16:53:05

Válasz #582. hozzászólásra

Nyílván bírja mindegyik csak az esélyeket sorolgattuk itt, mert sokan belenyúltak már jól kinéző szerkezetekbe.

De akkor, hogy kedvezzek! 530D-t vegyél csak ne automatát és kész!
Ez már teccik???smile pimp

#582 GREVEN
2014-01-17 16:18:18

Válasz #580. hozzászólásra

De milyen kocsik ezek könyörgöm ezek szerint? Beszarik a váltojuk mert használva van? Ez nagyon viccesen hangzik. Arra van csak legyártva meg kitalálva hogy valahogy kiporoszkálon az autopályára ott be 6.ba tempomat és 5000 km egy huzomba különben kifingik? Ettől többet kibir egy bicikli.

#581 Ezermester
2014-01-17 14:11:56

Sziasztok!
Melyik Audi vagy VW kocsiba való ez a kormánymű? smile oops
Köszönöm!


(bocsi a háttérbe látható rendetlenségek..smile blushing)

#580 szanberg
2014-01-17 10:19:33

Válasz #578. hozzászólásra

Azt azért tartsd eszedben, hogy helyben akarsz majd szaladgálni meg a szomszéd faluba.
A dízel megbosszulja ezt, ezek azt szeretik amikor reggel beindítod és mész, maximum ebédelni állsz meg és este rakod le otthon a garázsban...
Főleg télen elindulsz fűtés sincsen úgy meg be sem melegszik 5-8km-en vagy csak éppenhogy. Ha meg sokat járatod egyhelyben melegítésképpen a részecskeszűrő biztosan nem szereti és fogyasztást is meglöki ha mindig ketyeg plusz 15-20percet.
Továbbá kettőstömegű lendkerék is kihal helyközi szaladgálós menetben hamar.

Én a dízelt favorizálom még mindig a fogyasztás-nyomaték rugalmasság végett de mondjuk 30-40ezer itt nálam beleszalad, a két autóba meg 70-75ezer évente és reggelente asszony pl 25km-et utazik oda délután ennyit vissza. Ez sem sok de már nem helybenszaladgálás.

Viszont a 2.0T Volvonál azt vettem rögtön észre, hogy beondítom reggel ketyeg 2-3percet elindulok és a faluvégén félig üzemmeleg és fűt mint állat, kiérek felrakom 5-be 100km/h-ra ráállok és már meleg is a motor. Aztán ha lellok valahol 1órára nem hűl vissza nullára a motor hanem közel üzemmeleg amikor beülök újra.

Használati értékben ez sokat jelent egy műszaki érzelmű embernek.

Dízelből is csak az éri meg ami strapabíró és 5litert eszik, ami 7-9-10-et az már ugyanott van üzemanyagköltségben mint egy benzin autó csak sokkal drágább a szervizelése, szaladgálós üzemre meg nem is való hosszútávon tönkremegy, illetve felesleges a 3000-es 250 lovas motor is.

Neked még mindig azt mondanám, hogy egy kisebb köbcentis 1,6-2 literes alacsony nyomású turbós benzinmotor.

#579 szanberg
2014-01-17 10:08:48

Mindegy, hogy benzin vagy dízel, turbó nélkül nincs élet...maradjunk ennyibensmile hammer

#578 GREVEN
2014-01-17 07:32:17

Válasz #572. hozzászólásra

Túl vagyok az élményen egy 530d-vel. Hát iszonyat. De nagyon bejön.

#577 jedi
2014-01-16 23:12:44

Bár nálam a 3.2 a favorit azzal úgy el lehet autókázni :D.


#575 jedi
2014-01-16 22:58:18

5-ben 30 alatt nem szabad venni sem benzinben sem diesel-ben , ha igazi
bajor érzést akarsz.

#574 Wilde
2014-01-16 22:51:07

Válasz #573. hozzászólásra

OK.Gondoltam öregesebb pilótáknak esetleg az 520i is beleférhet ,amúsmile pimpgy igazat adok

#573 jedi
2014-01-16 22:33:01

Válasz #572. hozzászólásra
Hát az 520i az alulmotorizált 25i már jobb , de kinek mire kell :) .

#572 Wilde
2014-01-16 22:23:15

Válasz #569. hozzászólásra
Szia!Próbálj ki egy 5-ös BMW-t525d,530d,520i,525istb,és érezni fogod hogy miről van szó!smile thumbup

#571 jedi
2014-01-16 20:59:47

Hát ,igen a 3-as bmw nem erőssége a belső térkínálat.

#570 jedi
2014-01-16 20:56:36

Az alublokkal már volt az e36-nál a 328-as (m52b28) nikaszilos hengerrel,
abban nem volt rossz , és elég tartós volt.

#569 GREVEN
2014-01-16 20:51:51

Válasz #567. hozzászólásra

Családi autónak szeretném, de ha a 3-asba belövöm az ülést kényelmesre, mögém nem fér be még egy szatyor se nemhogy egy felnőtt. Ez a bajom a 3-assal csak. Minden más megfelelne belőle. Én a 163 lovasakat nézegettem 320-bol. Azot fajinak. A 177 lovas alu blokkra sokan panaszkodnak a konstrukcios hiba miatt.

#568 jedi
2014-01-16 20:49:57

e92 318d , jó fogyasztás és már megy is valamennyire.

#567 jedi
2014-01-16 20:47:49

E46-ból 320d-ból 2001 utánit nézzél az frissített kasznis 150le előtte 136.
Simán tudja a 6literes fogyasztást és jól megy , ha nagyon sietni akarsz akkor 330d , ha 3-as diesel-ben gondolkodsz.
A benzinesektől sem kell félni egy 328 elmegy kilenc literrel , ha poroszkálósan jársz.

#566 decsi
2014-01-16 19:47:20

Válasz #565. hozzászólásra

A nagy átlag 9 liter! A 7 literes fogasztást úgy tudják mutogatni hogy lenullázáka kopjútert és annak a pár kilóméternek az átlaga a 7 liter.
De ell kell dönteni mit akarsz,egy kis fogysztású hurka autót vagy olyat
ami egy kis pluszal megy is.

#565 GREVEN
2014-01-16 18:41:12

Válasz #564. hozzászólásra

A 318d-nek néztük a fogyasztását. Simán lehet vele menni 5 liter alatt. Különösebb odafigyelés nélkül.
Az 530-nak a fedélzetije azt irta 7,2 volt az utolsó 300 km átlaga nem autópályán. Nem tudom mennyire lehet neki hinni. Az illető szeret temposan közlekedni. Nem tudom hogy létezhet-e ez hogy 230 lovas autóval 7 liter átlag.

#564 decsi
2014-01-16 17:52:52

Válasz #562. hozzászólásra

Nekem e61 525d touring van 5 éve 9l fogyasztás 0 hiba.De ha veszel
530 vegyél sokkal keményebb és nem eszik többet.

#563 (Claastra)
2014-01-16 17:50:28

Válasz #559. hozzászólásra

A 320d az újabb tipus már vagy az e 46,mert akkor volt váltás

#562 GREVEN
2014-01-16 17:34:07

Válasz #561. hozzászólásra

falánk dög a benzines.

#561 PBandi
2014-01-16 16:01:42

Válasz #559. hozzászólásra

Arra amire te hasznŕlod 318i a szervize is olcsóbb gumizni stb.

#559 GREVEN
2014-01-16 14:25:54

Válasz #545. hozzászólásra

Senkinek semmi tapasztalat? Nem egy árkategória persze, de kíváncsiságból fenntartás, szervizköltség, fogyasztás stb?

#558 jedi
2014-01-15 19:22:53

Egy régi modell ,de kiváló a hajtása.

#557 jedi
2014-01-15 19:21:49

http://www.youtube.com/watch?v=3b0l0i4BDqY

#556 jedi
2014-01-15 19:19:55

Mivel én is bmw-t használok, benzin ,hat henger ,( nem 100 le) , mondhatom a tapasztalataimat. Télen gond nélkül járok , megfelelő téligumival semmi gond nincs .Jégen teljesen mindegy mivel mész , hóban pedig jól boldogul , gyorsításnál előnyben van az első hajtással szemben , sokszor tapasztaltam.Persze a 4x4-től elmarad , de annak ajánlom ix -típusokat.

#555 ermike
2014-01-15 12:32:55

Válasz #554. hozzászólásra

Gratulálok lesz már végre egy faxa kocsid! Teccenek a Volvók nekem is! Én a cx 60 és cx90 ért vagyok oda egy olyan jöhetne a portára!

#554 szanberg
2014-01-15 12:15:21

Van vele elektromos hiba is, ki is írja, hogy emission system service ruquired. Ez valamelyik szonda érzékelő lesz, lambdaszonda vagy légtömegmérő vagy ilyesmi. Check engine lámpa is világít nem is úgy megy mint kéne, állítólag ilyenkor lebutítja magát hogy nem legyen nagy emissziós terhelése. Megyeget azért ígyis meg gyönyörűen jár igenjó 5hengeres motor van benne, de nem rúg úgy mint ezek szoktak, belekellessz mászni szépen lépésenként.
Aztán a végdob is tákolt, egy maszek cső vég van ráhegesztve elég csúnya bár nem feltűnő csak ha direkt a kipufogó végét nézed, ezt kell gyári végre kicserélni, jobb elől koppan a stab pálca, fékbetéteket is tavasszal biztosan kellessz cserélni félig lefutottak ésatöbbi...szíjjak olajok szűrők, belső térben a könyöklő műanyagja van elrepedve recseg ahogy rákönyöklök meg ilyenek...

Találkozóra ezzel megyek, bár addig nem lesz időm belebújni végigcserélgetni a szenzorokat de hagy fusson a gépezet majd nem haladunk annyira gyorsansmile pimp

#553 szanberg
2014-01-15 12:07:03

Válasz #549. hozzászólásra

Vettem egy S60 2.0T-t!
Igaz lerobbantott történet, lényegében nem is vettem hanem a totálkáros dízes S40-t bontottam szét múlthéten és ebből sokmindenre cseréltem ezt a 60-ast.
Sokat kellessz vele foglalkoznom hogy jó autó legyen újra belőle, de úgylátom alapnak nem rossz. A legnagyobb baja amit én nem tudok megcsinálni, hogy az eleje megvolt koccintva és gányul lett gyorsba ócsón megtaknyolva a gépháztető eleje, lököst legalább vettek rá smile cowboy
Szóval már szereztem is rá egy makulátlan gépháztetőt csak színre kell fújatni meg szépen összehozni az illesztési hézagokat majd hogy jól nézzen ki, most csálén áll amolyan "tesós"smile lolsmile lolsmile lol

Téli elfoglaltságnak mentem bele a csereberébe, hobbiból, meg így a roncsból kvázi lesz egy menetkész használható szerkezet nagyonnagyon aprópénz ráfordítás mellett, meg teccik is nagyon, a 60-as volt a kedvenc szerkezetem mindigis.

#552 szanberg
2014-01-15 11:59:27

Válasz #548. hozzászólásra

A jó téligumi aranyat ér!
Ami nagyon bevállt közép árkategóriában az a Hankook Winter I-cept. Igaz gyors autópályás haladásnál nagyon pici hangocskát hallat de kegyetlen jól fog, rendesen harapja a pályát minden egyes redője, fékezéskor havas jeges úton is csak bókol a kocsi orra nagyon meggyőző!
A Fókuszon ilyen van de családban más autóra is ilyet raktunk ez után.

A másikra meg Wredestein SnowTrac-ot vettem, ez prémium kategóriás elvileg, halk és még hóban nem de taknyos aszfalton nagy sebességnél is jól fog egyenlőre igen teccik de majd ha fagy akkor adja ki magát.
Szerintem nemlesz vele baj a wredestein az wredestein.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Fontos! Módosult a nitrátrendelet
Fontos! Módosult a nitrátrendelet
Változik a kijuttatható nitrogén mennyisége.
Öntözés, fiatal gazda, gazdaságátadás – most érdemes lépni! +VIDEÓ
Öntözés, fiatal gazda, gazdaságátadás – most érdemes lépni! +VIDEÓ
Összefoglaló cikkünk a Célra tarts! – Agrártámogatások Agroinform webinárumról.
Napos fürj
Napos fürj

350 Ft

Vogel Noot függesztett tárcsa 25–70 LE traktorhoz
Vogel Noot függesztett tárcsa 25–70 LE...

350.000 Ft

AGRIMASTER 2,5 m-es szárzúzó, mulcsozó, MTZ kategória
AGRIMASTER 2,5 m-es szárzúzó, mulcsozó,...

770.000 Ft

Kis kocka búzaszalma bála
Kis kocka búzaszalma bála

800 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]