Megnéztem a tankolást, permetezésben 130 liter go 22,9 üzemórára - 5,7l/üó, de volt 125 liter 25,7 üzemórára szintén permetezésben, napraforgóvetés starter-trágyával: 8-8,5 liter/üó, kukoricavetés starter nélkül 7,5 liter/üó.
Koszonom Batka a valaszodat, sokat segit.
Tenyleg nagyon sok szurot kell cserelni ezen a trakin, ez is meggondolando, gondolom majd gari utan megprobalod beszerezni mashonnan a szuroket, meg szelektalni ezekbol.
A gep sulya ami nekem is tetszik ebben a gepben, mert a fuggesztett mutragyaszoroba beleszoktam nyomni 22-23q-t aminek a ferga lehet nem orulne.
Orulnek majd annak a fogyasztasi adatnak, elore is koszonom Paldoo neveben is :)
Jah, a V asztal, sztem nem volt rossz huzas, mar tavaj a gyenge arpaban megmutatta :) h jo dolog ez a ki-be huzhato kaszatavolsag, egyenletesen dolnek be a szarak, oda allitod ahogy a temeny megkivanja. A repcere valo atallitas 30perc ha mar van gyakorlatod, tobbszor volt olyan h a foldon siman atcsereltuk napkozben is, hamar mergvan.
Viszont jotanacs: Mi az asztalt vmi a konyveben "specialis" rendelvalasztot kaptunk a ket oldalan, ami rengeteg kis csavarral van rogzitve, amit ugye le kell venni ha a repcetoldatot fel akarod rakni, es visszaszerelni is sok idot elvesz, de van a klasszikus hoszabb elvalaszto, ami ugyanott van rogzitve egy csapon es egy csavaron, mint a repcetoldat, igy sztem meg 10 percel kevesebb lenne az atszereles.
Amugy ami sztem oriasi kulombseg a varional, a sebesseghez igazodo motottaszabalyzas, ugy porog ahogy mesz, ha megalsz az is szinte teljesen, egyenletesen adagol, tudom tulzas, de mar csak ezert is megeri.
Sza-bolcs egy jol felszerelt lexionnal kicsit tobb a kulombseg, de beszeljunk csak 5millarol, az neked es nekem is penz sztem.
Jo ajanlatot kaptunk es ateresztokepessegben az elso lexion ami tobbet tud az az 540es, ahol tobb a diferencia
Nincs hexactive, de nekem nem is hiányzik annyira. A garanciája már lejárt, de a fődarabokra még élhet a szavatosság. Egyébként is utálom a kevergést az olajokkal, az IH-ba is a gyárit használom még.
Válasz #452. hozzászólásra
Van errefelé 1cégnek tsa 135 chiptuningos ez 65 öt megy de nem az a pláne hanem az hogy meghibásodás nélkül megy többezer órája.Van nekik tm 190 is az meg gyakran rossz.
Edem! Előbányásztam a számlát, utoljára az enyémen mindent cseréltek, ezt 1000 óránként kell megcsinálni, 2 légszűrő, 1 kabinszűrő, Hidraulika/hajtómű: 4db, üzemanyagrendszer: 3db, + az olajok. egyenlőre minden az axiáltól jön, tekintve, hogy egy éves a masina és nem akarom a garanciát és a szavatosságot elcseszni. Az egész mutatvány 250-be fájt nekem.
Probléma annyi volt vele, hogy eleinte beázott egy elektromos elosztódoboz és megállt az EHR, de reklamációra 4 órán belül kijöttek és megoldották. Illetve még annyi, hogy a művelőkerék garnitúra nem egész méretes és a felni nem ül fel a kerékagy tehermentesítő peremére, ezen még birkózunk.
A fogyasztást holnap megnézem, nincs nálam a füzetem, csak hogy Paldoo barátunk lelki világát megnyugtassam.
A hidraulikával a fent említett apróságon kivül nem volt gondom, pontosan gyorsan működött eddig. Egyébként tavaly volt nálam egy 3 méteres pöttinger grubber próbára, ezzel hoztam haza 40 km-ről. Ahonnan elhoztam azt mondták, hogy a 6330-as JD nem emelte fel! A Aresnek nem volt gond.
Gyari hibas felni lehetett, vagy nem ellenorizte a szaki a kerekanyakat, nekunk is volt amelyik fellazult, 80-100uzemora korul, szerencse eszrevettuk es utanahuztunk rendesen, azota nincs vele gond.
Batka, milyen munka mellett eszik 6 litert uzemorankent? Pontosan mennyi szuro van rajta amit cserelni kell pl egy motorolajcserenel, axialtol jonnek a szurok, vagy olcsobb forrast kerestel?
Egyeb panaszod volt ra? Ez a hidraulika dolog amit szanberg irt, mit mondasz ra?
Amit probaltam fergit az uj tier3as volt, kozos nyomocso, hengerenkent 4szelep meg minden...de nem megy 40et sajna, ahogy irtam 2000en 35, a kereskedo aztmondta neki mar egyszer felment 36ig :). Mert neha eleg nagy tavolsagokat kell megtennem aratas idejen, amikor ugye nem mindegy, h mennyi ido alatt fordulok meg. Bar az egy masik kerdes, h az 557es tobbet eszik ugyanazon az uton mint a fergi.
4857 hozzászólás
Válasz #505. hozzászólásra
Megnéztem a tankolást, permetezésben 130 liter go 22,9 üzemórára - 5,7l/üó, de volt 125 liter 25,7 üzemórára szintén permetezésben, napraforgóvetés starter-trágyával: 8-8,5 liter/üó, kukoricavetés starter nélkül 7,5 liter/üó.
Válasz #479. hozzászólásra
18t, de van rajta hely boven, az iden repcebol a rekord 167q, neem, nem eso utan :), rendesen 8,2es vizel.
Válasz #474. hozzászólásra
Koszonom Batka a valaszodat, sokat segit.
Tenyleg nagyon sok szurot kell cserelni ezen a trakin, ez is meggondolando, gondolom majd gari utan megprobalod beszerezni mashonnan a szuroket, meg szelektalni ezekbol.
A gep sulya ami nekem is tetszik ebben a gepben, mert a fuggesztett mutragyaszoroba beleszoktam nyomni 22-23q-t aminek a ferga lehet nem orulne.
Orulnek majd annak a fogyasztasi adatnak, elore is koszonom Paldoo neveben is :)
Mindjart jon Barany h ezt nem ebbe a topicba kellene a kombajnokrol szovegelni :D
Válasz #473. hozzászólásra
Jah, a V asztal, sztem nem volt rossz huzas, mar tavaj a gyenge arpaban megmutatta :) h jo dolog ez a ki-be huzhato kaszatavolsag, egyenletesen dolnek be a szarak, oda allitod ahogy a temeny megkivanja. A repcere valo atallitas 30perc ha mar van gyakorlatod, tobbszor volt olyan h a foldon siman atcsereltuk napkozben is, hamar mergvan.
Viszont jotanacs: Mi az asztalt vmi a konyveben "specialis" rendelvalasztot kaptunk a ket oldalan, ami rengeteg kis csavarral van rogzitve, amit ugye le kell venni ha a repcetoldatot fel akarod rakni, es visszaszerelni is sok idot elvesz, de van a klasszikus hoszabb elvalaszto, ami ugyanott van rogzitve egy csapon es egy csavaron, mint a repcetoldat, igy sztem meg 10 percel kevesebb lenne az atszereles.
Amugy ami sztem oriasi kulombseg a varional, a sebesseghez igazodo motottaszabalyzas, ugy porog ahogy mesz, ha megalsz az is szinte teljesen, egyenletesen adagol, tudom tulzas, de mar csak ezert is megeri.
Válasz #472. hozzászólásra
Sza-bolcs egy jol felszerelt lexionnal kicsit tobb a kulombseg, de beszeljunk csak 5millarol, az neked es nekem is penz sztem.
Jo ajanlatot kaptunk es ateresztokepessegben az elso lexion ami tobbet tud az az 540es, ahol tobb a diferencia
Válasz #500. hozzászólásra
Ilonkáéknak?
Válasz #497. hozzászólásra
Ferga 2 van a szomszéd faluban, ennyi.
Fanon kívül a legközelebbi Valtra finnben van. :-)))
Válasz #497. hozzászólásra
jól mondod
Válasz #495. hozzászólásra
nem tudják, hogy mi a jó gép :-)))))))
Válasz #495. hozzászólásra
én se tudok sokat ,kettő szászváron ,ennyi
Válasz #492. hozzászólásra
Na-na! Azért annyira nem vagy messze tőlünk! De pl Valtrát rajtad kívül nem tudok a környékben.
Válasz #493. hozzászólásra
Akó csak olyan.
Válasz #491. hozzászólásra
nálunk a ferga a menő. ebből van 2 a faluba. 1db NH és egy DF. a többi az mtz
Válasz #490. hozzászólásra
Tudom -tudom,a Claas az csak Claas, azon a vidéken más a sláger
Válasz #487. hozzászólásra
Olyan mint a ferga?
Válasz #489. hozzászólásra
Ugyan már, tudod felénk parádézni a fendtel és a JD-vel szoktak, azok a "státusz-szimbólumok", engem lenéznek a Claas-szal.
Válasz #486. hozzászólásra
Parádézni vele a főutcán:-)
Válasz #486. hozzászólásra
Hámondomén tok mindent. :-))))
Jóvan, nem kell betenned avatarba a jegyzeteidet.
ELHISSZÜK.
(Habár a JD ........ :-))) )
Válasz #486. hozzászólásra
másra nem is való :-))))))))
Válasz #483. hozzászólásra
CSak könnyű meló, permetezés, műtrágyaszórás, kukoricavetés.
Válasz #484. hozzászólásra
és oránként szánt egy hektárt:-)))
Válasz #481. hozzászólásra
lehet sokat rendsodrózik
Válasz #482. hozzászólásra
Á nem.
Átlagnak elmehet.
Persze minek az átlaga???? :-)))))
Szántani bizt. nemszoksz vele...
Válasz #481. hozzászólásra
Holnap megnézem konkrétan és beírom, csak úgy érzem kételkedsz szavaimban.
Válasz #474. hozzászólásra
Lelki világom viszonylag nyugodt.
Ez lenne az átlagfogy.?
6l?
Válasz #477. hozzászólásra
Nincs hexactive, de nekem nem is hiányzik annyira. A garanciája már lejárt, de a fődarabokra még élhet a szavatosság. Egyébként is utálom a kevergést az olajokkal, az IH-ba is a gyárit használom még.
Válasz #471. hozzászólásra
Puszta kíváncsiság, szimatolgatok ide oda...
Érdekel a Tma.
Vlm. nagyobb fajta?
Válasz #477. hozzászólásra
látom ma jó napod volt. végre szó volt az aresről :-)))
Batka neked bennt vam a hexactiv?
Batka még meddig garis a géped
Válasz #452. hozzászólásra
Van errefelé 1cégnek tsa 135 chiptuningos ez 65 öt megy de nem az a pláne hanem az hogy meghibásodás nélkül megy többezer órája.Van nekik tm 190 is az meg gyakran rossz.
Válasz #464. hozzászólásra
Edem! Előbányásztam a számlát, utoljára az enyémen mindent cseréltek, ezt 1000 óránként kell megcsinálni, 2 légszűrő, 1 kabinszűrő, Hidraulika/hajtómű: 4db, üzemanyagrendszer: 3db, + az olajok. egyenlőre minden az axiáltól jön, tekintve, hogy egy éves a masina és nem akarom a garanciát és a szavatosságot elcseszni. Az egész mutatvány 250-be fájt nekem.
Probléma annyi volt vele, hogy eleinte beázott egy elektromos elosztódoboz és megállt az EHR, de reklamációra 4 órán belül kijöttek és megoldották. Illetve még annyi, hogy a művelőkerék garnitúra nem egész méretes és a felni nem ül fel a kerékagy tehermentesítő peremére, ezen még birkózunk.
A fogyasztást holnap megnézem, nincs nálam a füzetem, csak hogy Paldoo barátunk lelki világát megnyugtassam.
A hidraulikával a fent említett apróságon kivül nem volt gondom, pontosan gyorsan működött eddig. Egyébként tavaly volt nálam egy 3 méteres pöttinger grubber próbára, ezzel hoztam haza 40 km-ről. Ahonnan elhoztam azt mondták, hogy a 6330-as JD nem emelte fel! A Aresnek nem volt gond.
Válasz #471. hozzászólásra
Mesélj a V asztalról ! Megérte ??? Bevált ?? tapasztalat ?
Válasz #471. hozzászólásra
Miért nem lexion-t vettél ????? Az a 2-4 milla különbség simán megérte volna.
Válasz #467. hozzászólásra
Paldoo :) pot van, Stetzl, jol bevalt, ajanlasz vmi jobbat, vagy miert kerdezed? :)
Válasz #469. hozzászólásra
Vagy ott a kanyarban elkapott egy kisebb gödröcskét.
Válasz #468. hozzászólásra
Gyari hibas felni lehetett, vagy nem ellenorizte a szaki a kerekanyakat, nekunk is volt amelyik fellazult, 80-100uzemora korul, szerencse eszrevettuk es utanahuztunk rendesen, azota nincs vele gond.
Válasz #463. hozzászólásra

egy konkurens fórumon láttam ezt a képet egy tucano-rol aminek az első nap szétment a felnije egy vonulás alkalmával.....NO COMMENT:-((
Válasz #463. hozzászólásra
Pót van?
Válasz #457. hozzászólásra
Az a 6l bizt. csak DERENG! :-))))))))
Válasz #457. hozzászólásra
Batka a tied leszabályoz a miénk elmegy 43-al igaz 2070-es fordulaton
Válasz #457. hozzászólásra
Batka, milyen munka mellett eszik 6 litert uzemorankent? Pontosan mennyi szuro van rajta amit cserelni kell pl egy motorolajcserenel, axialtol jonnek a szurok, vagy olcsobb forrast kerestel?
Egyeb panaszod volt ra? Ez a hidraulika dolog amit szanberg irt, mit mondasz ra?
Koszonom elore is a valaszokat.
Válasz #454. hozzászólásra
Tucano 440es, tavaj nyar ota megy, en szervizelem, ha van johetnek a kerdeksek :).
Válasz #455. hozzászólásra
Amit probaltam fergit az uj tier3as volt, kozos nyomocso, hengerenkent 4szelep meg minden...de nem megy 40et sajna, ahogy irtam 2000en 35, a kereskedo aztmondta neki mar egyszer felment 36ig :). Mert neha eleg nagy tavolsagokat kell megtennem aratas idejen, amikor ugye nem mindegy, h mennyi ido alatt fordulok meg. Bar az egy masik kerdes, h az 557es tobbet eszik ugyanazon az uton mint a fergi.
Válasz #460. hozzászólásra

Nem a legjobb minőségű kép, ennyit tud a telefon.
Válasz #459. hozzászólásra
Szemenkéntisre gondoltam, tudom, hogy a Csézi viszi a gabonásat
Válasz #458. hozzászólásra
Melyikre gondolsz, a gabonás kicsit combos feladat lenne neki, 28q vetőmaggal a hasában, úgyhogy az marad a másikra.
Válasz #457. hozzászólásra
ez viszi a vetőgépedet is?