Edem! Nálunk 567-es Ares van, én nem panaszkodom rá, a 40-et 1950-2000 fordulat között viszi úgy, hogy ott leszabályoz. A fülke szerintem tágas és kényelmes, talán egy kicsit zajosabb, mint a többi. A fogyasztása üzemóránként 6 liter körül van, ha jól dereng. Ami negatívum, hogy nem olcsó a szerviz, annyi rajta a szűrő. Nem tudom a fergánál mi a helyzet ezzel kapcsolatban.
Bocs Szanberg,de szerintem te a celtisről beszélsz,mert az ares fülkéje közel nem fapados+rugózott fülke 24/24-es váltó autómata funkciót is lehet belekérni és szerintem nem eszik olyan sokat nekünk 567-es ares van de szerintem jobb fülkéje van mint az 5455-ös fergának meg hát 56 mázsa az nem rossz szerintem.Az biztos hogy a ferga kevesebbet eszik az tuti de szerintem az ares erősebb mint az 5455-ös.
Van itt egy haver aki tavaly nézegette a gépeket.
Volt is nála teszten több traktor is. Éppen a minap beszélgettem vele erről,most hogy pályázat téma van. Azt mondta,hogy a Claas tényleg sokkal többet fogyaszt,meg nagyon fapados volt belülről, lassan emelt a hidraulikája és a szervízes sem tudott alkotni vele.
Az 5455MF 40-el megy,az új biztosan,a régebbit nemtudom. Próbált még Landinit is az ürge, illetve MF-et. Végül nem vett semmit mert a kombájnát is nehezen fizeti.
Másik manus is mondta,hogy a kis Claas sokat eszik, Ő Lamborghinit vett 90lovasat.
Latom tobb embernek van itt Ares gepe, igazabol az 557es tipus ami erdekel, sok jot olvastam mar rola itt a forumban is. De ami erdekel az a fogyasztasa es a vegsebessege, h valoban megy-e ez a gep 40-et, milyen fordulaton megy ennyit?
Egy MF 5455 es az 557es kozott vacilalok, a fergivel az a gondom h nincs meg a sebessege, kiprobaltam egy kereskedonel es 2000es fordulatszamon megy 35km/h-val, kevesnek tartom es ehez is porgetnem kell a motort, pedig ismeresm a fergusonokat, nagyobbol van is itthon. Ami miatt meg nem dontottem a Claas mellett a benne levo JD motor, meg nem volt johnnym, de azert mondogatjak h nemelyik sokat eszik.
Igazából én szerettem volna az 566-ost elhozni de az már tudom hogy a haverod vette meg így maradt az 556-os így ezt hoztam el ne haragud, de már januárban lefoglalóztam csak márciusra lett meg a lóvé rá!!!!
Válasz #447. hozzászólásra
Ha lenne konkurenciája a harsányinak akkor nem dagadnának a milliárdok a számláján!! Lehet hogy elgondolkodna ő is az árképzésen!!!!!! Ha valaki felválalná a versenyt vele ugyis bekebelezné őket előbb vagy utóbb!!! Nézd meg lenyulta a valmetet a VALKON alapításával, az is az övé!!!!!!!!
Azért az nem egészséges, hogy nincs verseny. A JD (és a többi) kereskedők sem halnak éhen a konkurencia harc miatt. Nyilván van egy alsó határ, ami alatt nem lehet eladni, de a Claas áraiból szerintem még lehetne faragni.
Alku tekintetében az egyik legrugalmatlanabb.
Válasz #445. hozzászólásra
Arról ne álmodozz a CLAAS nam fogja megjáccani ezt a lapot. Esetleg egy nyugati cégen keresztül, de akkor a végén már nem marad haszon, azért meg senki nem fog dolgozni hogy mi olcsón vehessünk gépet!!!!!
Szia!
Csatlakozom az előttem szólóhoz,rendkívül jól felszerelt gép:profi váltó,jó hidraulika,komfortos/rugózott kabin/,nagy önsúly.
Én kettő érdekességet találtam:
-tier II jd motor /6010-ből ismert/,ami mai napig bevált konstrukció
-ÁRA/drágább a jd 6330 standardnál,ami CR motoros/
Én csak az ares 567-esről tudok írni, az 547 és 557 gyakorlatilag ugyanez. Szerintem semmivel nem rosszabb, mint a többi nyugati traktor, talán nem is jobb, ami tetszik, hogy tágas a fülke, erős hidraulika. A szervíz viszont drága, iszonyat mennyiségű szűrő van benne. Probléma annyi volt vele, hogy mosásnál beázott egy elektromos doboz, ezáltal megállt a hidraulika, de a hiba jelzésétől számítva fél napon belül megcsinálták, azóta nincs vele gond.
Ez igy van ahogy mondod egyébként megkérdeztem a az axiálos kereskedőtől hogy a német vagy a francia gyártja ezt a váltót, a válasz a francia. Akkor már biztos voltam benne hogy a németek veszik PL:(MF DYNA-6, CLAAS ARES,ARION?AXION),váltó tök ugyanaz
Válasz #413. hozzászólásra
Igy látóm én is, az elsők még csak más szinüek voltak majd később kezdtek el módosítani a megoldásokon.A renault váltóját a franciák az AGCO cégcsoportar kíséletezték ki, pereskedtek is a németekkel hogy ők nen járulnak hozzá a konstrukció eládásához a németeknek!!!Cikk volt róla a MEZŐGAZDASÁGI TECHNIKÁBAN.A sárga trakikon rajta is van az AGCO csoport licenc cimkéje is.
A régebbi Claas trakik még egy az egyben Renault-k voltak, annak megfelelő "franciás" megbízhatósággal. De azért az a sok rémtörténet is jobbára idővel felnagyuló pletyka. Ezt a rossz imidzset kell valahogy maguk mögött hagyniuk az újaknak, merthogy semmivel sem rosszabbak (vagy jobbak) mint a konkurrenseik. Nyugodtan tedd egy kalapba a JD-vel, Fergivel, stb., és a legjobb vételt válaszd.
4857 hozzászólás
Válasz #452. hozzászólásra
Edem! Nálunk 567-es Ares van, én nem panaszkodom rá, a 40-et 1950-2000 fordulat között viszi úgy, hogy ott leszabályoz. A fülke szerintem tágas és kényelmes, talán egy kicsit zajosabb, mint a többi. A fogyasztása üzemóránként 6 liter körül van, ha jól dereng. Ami negatívum, hogy nem olcsó a szerviz, annyi rajta a szűrő. Nem tudom a fergánál mi a helyzet ezzel kapcsolatban.
Válasz #455. hozzászólásra
Bocs Szanberg,de szerintem te a celtisről beszélsz,mert az ares fülkéje közel nem fapados+rugózott fülke 24/24-es váltó autómata funkciót is lehet belekérni és szerintem nem eszik olyan sokat nekünk 567-es ares van de szerintem jobb fülkéje van mint az 5455-ös fergának meg hát 56 mázsa az nem rossz szerintem.Az biztos hogy a ferga kevesebbet eszik az tuti de szerintem az ares erősebb mint az 5455-ös.
Válasz #452. hozzászólásra
Van itt egy haver aki tavaly nézegette a gépeket.
Volt is nála teszten több traktor is. Éppen a minap beszélgettem vele erről,most hogy pályázat téma van. Azt mondta,hogy a Claas tényleg sokkal többet fogyaszt,meg nagyon fapados volt belülről, lassan emelt a hidraulikája és a szervízes sem tudott alkotni vele.
Az 5455MF 40-el megy,az új biztosan,a régebbit nemtudom. Próbált még Landinit is az ürge, illetve MF-et. Végül nem vett semmit mert a kombájnát is nehezen fizeti.
Másik manus is mondta,hogy a kis Claas sokat eszik, Ő Lamborghinit vett 90lovasat.
Válasz #452. hozzászólásra
Hú és még Tucanótok is van.
Elne szökj!
Lesz kérdés tutira! :-))))))))
Válasz #452. hozzászólásra
Ebbe nem ugatok bele...
Más.
Pótot vettél haver?
Udv a csapatnak!
Latom tobb embernek van itt Ares gepe, igazabol az 557es tipus ami erdekel, sok jot olvastam mar rola itt a forumban is. De ami erdekel az a fogyasztasa es a vegsebessege, h valoban megy-e ez a gep 40-et, milyen fordulaton megy ennyit?
Egy MF 5455 es az 557es kozott vacilalok, a fergivel az a gondom h nincs meg a sebessege, kiprobaltam egy kereskedonel es 2000es fordulatszamon megy 35km/h-val, kevesnek tartom es ehez is porgetnem kell a motort, pedig ismeresm a fergusonokat, nagyobbol van is itthon. Ami miatt meg nem dontottem a Claas mellett a benne levo JD motor, meg nem volt johnnym, de azert mondogatjak h nemelyik sokat eszik.
Mit tudtok ezekkel kapcsolatban mondani?
Válasz #450. hozzászólásra
Igazából én szerettem volna az 566-ost elhozni de az már tudom hogy a haverod vette meg így maradt az 556-os így ezt hoztam el ne haragud, de már januárban lefoglalóztam csak márciusra lett meg a lóvé rá!!!!
Válasz #439. hozzászólásra
Basszus akkor előlem hoztad el.
Egy barátom hozta el az 566-ost, mondta van még egy 556-os. Mire mentem volna már nem volt.
Válasz #448. hozzászólásra
mondom én hogy sok a ......!!
harsányigrószpribelszkiaunersaxonvámosannyátmindnek
Moderálta: (3932) 2013-11-13 13:10:41
Válasz #447. hozzászólásra
Ha lenne konkurenciája a harsányinak akkor nem dagadnának a milliárdok a számláján!! Lehet hogy elgondolkodna ő is az árképzésen!!!!!! Ha valaki felválalná a versenyt vele ugyis bekebelezné őket előbb vagy utóbb!!! Nézd meg lenyulta a valmetet a VALKON alapításával, az is az övé!!!!!!!!
Válasz #446. hozzászólásra
Azért az nem egészséges, hogy nincs verseny. A JD (és a többi) kereskedők sem halnak éhen a konkurencia harc miatt. Nyilván van egy alsó határ, ami alatt nem lehet eladni, de a Claas áraiból szerintem még lehetne faragni.
Alku tekintetében az egyik legrugalmatlanabb.
Válasz #445. hozzászólásra
Arról ne álmodozz a CLAAS nam fogja megjáccani ezt a lapot. Esetleg egy nyugati cégen keresztül, de akkor a végén már nem marad haszon, azért meg senki nem fog dolgozni hogy mi olcsón vehessünk gépet!!!!!
A Claas az Axiálon belül "állam az államban". Elég keserves az alku. (De persze nem lehetetlen.)
Jó volna ebből is egy "bócsai" cég.
Válasz #443. hozzászólásra
ezek nem akarnak engedni
Válasz #437. hozzászólásra
Ez listaár,támogatás bejelentése előtt tárgyaltam akkor szerintem 15% min. lealkudható volt.
Most talán 5% enged majd.
Válasz #440. hozzászólásra
Ezzel nem vitatkozom, mindenesetre egy éve az 567-es 47 volt, és az ugye még egy 10 pacival hosszabb!
Válasz #436. hozzászólásra
24x24 hexashift váltó/4x6 mind elektromos/
elektro hidr. 6500kg
rugózott fülke
stb.
Válasz #438. hozzászólásra
Ők mindig is pofátlanok voltak az árral, a kiszolgálás az gyors csak győzd megfizetni!!!!!!
Válasz #435. hozzászólásra
Az ennyiért KÚRVA drága!!!!! Az utolsó röncsit hoztam el kecskemétről 2007-ben 556-os volt nem rugózott fülkével 105 paci, 10.5 milla volt.
Válasz #429. hozzászólásra
Azannya! az axiál is kezd egyre pofátlanabb lenni!
Válasz #429. hozzászólásra
ez támogatás bejelentés elötti vagy utáni ár?
csak azért, mert a kiténél 3000-t ugrott az ár egy 6330-nál
Válasz #434. hozzászólásra
Azt letom csekkolni seperc alatt.
Csak nincs kedvem.
Tehát akár jöhetnek is nagyjából.
De inkább arra h. mi van benne.
Válasz #433. hozzászólásra
105 le !!
Válasz #432. hozzászólásra
Műszaki adatokra vagy kiváncsi
Válasz #427. hozzászólásra
Ez a557-es hány pacis?? Netán 100-as mert akkor tényleg drága!!!!!!!!
Válasz #431. hozzászólásra
És ez mit tud?
Válasz #430. hozzászólásra
Bocs,Euró
Válasz #429. hozzászólásra
ez valami kódszám?
Válasz #428. hozzászólásra
51500 ):
Válasz #427. hozzászólásra
1 számban kifejezve?????
Válasz #426. hozzászólásra
557 szeretnék venni,csak egy kicsit húzós az ára
Válasz #416. hozzászólásra
NEKÜNK EGY 697-ES MEG EGY 567-ES ARES VAN ,ÉS SEMMI GOND VELÜK, KÖNNYEN KEZELHETŐ, KÉNYELMES, SZUPER GÉPEK:)
Válasz #420. hozzászólásra
Új belső,több elektronika,CR jd motor,egy feljavított Ares.
Válasz #423. hozzászólásra
Na, akkor ezt jól megdumáltuk. Én meg az Axionról ... :-)
Válasz #422. hozzászólásra
557 ares-ról írtam
Válasz #421. hozzászólásra
Tömeg és teljesítmény szerint értettem.
Válasz #419. hozzászólásra
Az arion a premium jd-nek felel meg/hasonló felszereltség és ár/.
Sziasztok!
Tudtok vmit az Arion 520-ról?
Válasz #418. hozzászólásra
Azért a 6ezres JD-vel nem fair összevetni, nem egy méret. Annak az Arion a párja.
Válasz #416. hozzászólásra
Szia!
Csatlakozom az előttem szólóhoz,rendkívül jól felszerelt gép:profi váltó,jó hidraulika,komfortos/rugózott kabin/,nagy önsúly.
Én kettő érdekességet találtam:
-tier II jd motor /6010-ből ismert/,ami mai napig bevált konstrukció
-ÁRA/drágább a jd 6330 standardnál,ami CR motoros/
Válasz #416. hozzászólásra
Én csak az ares 567-esről tudok írni, az 547 és 557 gyakorlatilag ugyanez. Szerintem semmivel nem rosszabb, mint a többi nyugati traktor, talán nem is jobb, ami tetszik, hogy tágas a fülke, erős hidraulika. A szervíz viszont drága, iszonyat mennyiségű szűrő van benne. Probléma annyi volt vele, hogy mosásnál beázott egy elektromos doboz, ezáltal megállt a hidraulika, de a hiba jelzésétől számítva fél napon belül megcsinálták, azóta nincs vele gond.
Tapasztalatok, észrevételek, szóbeszédek a claas traktorokról ?
AXION ????????
547 ?????????
557 ????????
Ez igy van ahogy mondod egyébként megkérdeztem a az axiálos kereskedőtől hogy a német vagy a francia gyártja ezt a váltót, a válasz a francia. Akkor már biztos voltam benne hogy a németek veszik PL:(MF DYNA-6, CLAAS ARES,ARION?AXION),váltó tök ugyanaz
Válasz #413. hozzászólásra
Igy látóm én is, az elsők még csak más szinüek voltak majd később kezdtek el módosítani a megoldásokon.A renault váltóját a franciák az AGCO cégcsoportar kíséletezték ki, pereskedtek is a németekkel hogy ők nen járulnak hozzá a konstrukció eládásához a németeknek!!!Cikk volt róla a MEZŐGAZDASÁGI TECHNIKÁBAN.A sárga trakikon rajta is van az AGCO csoport licenc cimkéje is.
Válasz #410. hozzászólásra
A régebbi Claas trakik még egy az egyben Renault-k voltak, annak megfelelő "franciás" megbízhatósággal. De azért az a sok rémtörténet is jobbára idővel felnagyuló pletyka. Ezt a rossz imidzset kell valahogy maguk mögött hagyniuk az újaknak, merthogy semmivel sem rosszabbak (vagy jobbak) mint a konkurrenseik. Nyugodtan tedd egy kalapba a JD-vel, Fergivel, stb., és a legjobb vételt válaszd.
Lehet hogy nem rosszabbak csak még nem elég kiforrottak szerintem amugy az enyém az jó és szeretek is vele dolgozni, én megvagyok vele elégedve.
Válasz #410. hozzászólásra
nem rosszabbak mint a JD-k:-))))
Valóban rosszak a Claas trakik???
Válasz #408. hozzászólásra
Jóccakát!
uraim !
jó éjszakát.