Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak628 FtBenzin árak619 FtEUR409.67 FtUSD391.08 FtCHF438.79 FtGBP495.54 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Mert én csak rátettem a rugólapot és két szélét oda varrtam! Mert a rugólapot is nem mindegy hogy a rugó hajlást lefele vagy felfelé hajolva teszem rá!
Válasz mtz1221 #7724. hozzászólásáraRakattam, de tervezek is ilyesmit. Van itt egy ügyes emberke, patentul megcsinálja. Elő kell melegíteni, csak neki van hozzá kovácstüze.
Válasz Gumóka #7708. hozzászólásáraTervezed vagy raktál is már fel ??? Én pár éve a frankosokat felraktam (az ajánlott 3rétegben) hát 10 kilós kalapáccsal alig bírtam használhatóvá egyenesíteni úgy meg görbültek. Lehet nem kellett volna egy szuszra, vagy fel kellett volna melegíteni a vasakat is.
Válasz B.Bali #7721. hozzászólásáraNekem is kerűlt elő tavaly még az ágyekéről letört orr rész. Hosszúra hegesztettem, a föld betonkemény volt és reccs. Pedig gyári khüne ekevas volt.Kb 15h bírt ki
Válasz Mtz 550E #7719. hozzászólásáraIgen ha hosszúra hagyod akkor törik,+ ha elég kopott vasat hegeszted akkor is törik.aA hegesztés től nem hiszem. Az orosz ekevask nem a legjobb minőségűek és azt a terhelést amit a orrbetétől kap nem viseli már el.
Válasz B.Bali #7718. hozzászólásáraCsak azért kérdeztem mert én is eddig mindig heggesztettem rugólapból rá! De volt olyan ha elkapott valamit letörte az egész ekevas orrát és utána kuka volt! Vagy azért volt mert sokat engedtem le az orbetétből? A heggesztés nem gyengiti a vasat nem e azért törik?
Válasz Gumóka #7711. hozzászólásáraolyan 2 ujjnyi kopott le, még használtam az ősszel, amíg szét nem szakadt a kuplung
nem tudom, hogy a felrakáshoz mi az elvárás
De egyébként talán facebookon láttam egy videót, egy ilyen kis céget mutattak be, ahol minta alapján bármi ilyet legyártanak. Talán Szolnok megye, vagy környéke neked nincs közel. Megpróbálom megkeresni
De ha azt nézzük, itthon már nincs távolság, kicsi ország, csak időbe telik volt zalaszentgróti kollégám, akivel a román-ukrán határnál dolgoztunk együtt
Válasz Ares 826 #7702. hozzászólásáraZala. Legyártok kb. mindent, csak lássam egyszer, hogy hogy kéne kinéznie.
..legalábbis amit nem lehet beszerezni.
Válasz JOSEY #7700. hozzászólásáraValóban huard feliratok vannak a csoroszlyán, és a szántóvason is. Honnan lehetne hozzá fogyó alkatrészeket szerezni?
Sziasztok!
Hozzájutottam egy John deere Lanz RB 300 U ekéhez. Mond ez a típus valamelyikőtöknek valamit? Ekenádakat kellene rajta cserélnem, 2 balos csoroszlya kellene hozzá, és a mélységállító kerék hiányzik. Ezeket kellene legyártanom, vagy beszereznem. Forgalmaz valaki ilyen régi ekékhez alkatrészt az országban? Esetleg valakinek van egy fényképe, hogy hogyan nézett ki az eredeti mélységállító kerék?
Válasz Tobszi #7691. hozzászólásáraA miénknek is személyautó méretű transzport kereke van, ami egyben mélység állításra is szolgál!
Nekem semmi gondom vele!
(Kb 4-5 éve nem szántunk, parkol az eke lehet jövőre el is engedem, egy akkor is maradna még, a "mi van ha mégis kell" esetre!)
Rabewerk vf ekén kinek milyen méretű szállítókerék van?
Az enyémen most egy személyautó kerék van, 5 furatos, kb 65-ös agyméretű és kb 114-es osztókörű 14 collos felni, 185-ös gumival, ami jó mélységállításhoz de nem alkalmas a szállításhoz, ezt cserélném ki rávaló megfelelő méretűre.
Válasz Rabó001 #7685. hozzászólásáraVan abból is még rengeteg azt elhiheted, én most rendeltem hozzá vadi új pálcás (réselt) ekefejeket kompletten! Már várom hogy készen legyenek és lehessen vele menni kifelé szántani!
Válasz TeljesenMindegy #7683. hozzászólásáraIgen sok helyet a kötött területeken a Rabewerk Condor volt nyerő mert a 10-720-asok felfogatásai nem bírták annyira mint a Rabewerk . A 10-735-ös IH-k később kerültek be így azok nem terjedtek el de azok erősebbek jóval a 720-asnál .
Válasz Hús Futár #7681. hozzászólásáraKöszönöm. Így már világos. Nem mai gyerek már ez az eke, ebből a korszakban felénk a rabewerk terjedt el, ezért nem láttam egyetlen original ih ekét sem.
Válasz TeljesenMindegy #7677. hozzászólásáraAnnyira nem rossz azért,csak már évtizedek óta nem fejlesztették/nem is fogják/viszont minden kapható hozzá,a többihez képest olcsón.Régen ez volt a menő,de kisebb gyártók most is csinálják.Nekem a váz Lajta,a többi IH.
8278 hozzászólás
Válasz mtz1221 #7725. hozzászólásáraHogy érted hogy belevágva a vas 2/3-ig?
Mert én csak rátettem a rugólapot és két szélét oda varrtam! Mert a rugólapot is nem mindegy hogy a rugó hajlást lefele vagy felfelé hajolva teszem rá!
Válasz mtz1221 #7724. hozzászólásáraRakattam, de tervezek is ilyesmit. Van itt egy ügyes emberke, patentul megcsinálja. Elő kell melegíteni, csak neki van hozzá kovácstüze.
Válasz Gandhy #7714. hozzászólásáraAkkor finomabb dolgokat hány újjal tapogatsz ki ???
Válasz Mtz 550E #7717. hozzászólásáraHegesztve, de nem a tetejére hanem belevágva a vasba, kb a vas 2/3-ig.
Válasz Gumóka #7708. hozzászólásáraTervezed vagy raktál is már fel ??? Én pár éve a frankosokat felraktam (az ajánlott 3rétegben) hát 10 kilós kalapáccsal alig bírtam használhatóvá egyenesíteni úgy meg görbültek. Lehet nem kellett volna egy szuszra, vagy fel kellett volna melegíteni a vasakat is.
Csak úgy a Viharsarokból.
Válasz B.Bali #7721. hozzászólásáraNekem is kerűlt elő tavaly még az ágyekéről letört orr rész. Hosszúra hegesztettem, a föld betonkemény volt és reccs. Pedig gyári khüne ekevas volt.Kb 15h bírt ki
Válasz Mtz 550E #7719. hozzászólásáraIgen ha hosszúra hagyod akkor törik,+ ha elég kopott vasat hegeszted akkor is törik.aA hegesztés től nem hiszem. Az orosz ekevask nem a legjobb minőségűek és azt a terhelést amit a orrbetétől kap nem viseli már el.
Válasz Mtz 550E #7719. hozzászólásáraMi lenne ,ha vennél rá gyárit?
Válasz B.Bali #7718. hozzászólásáraCsak azért kérdeztem mert én is eddig mindig heggesztettem rugólapból rá! De volt olyan ha elkapott valamit letörte az egész ekevas orrát és utána kuka volt! Vagy azért volt mert sokat engedtem le az orbetétből? A heggesztés nem gyengiti a vasat nem e azért törik?
Válasz Mtz 550E #7717. hozzászólásáraFúrhatod is ha viszi a fúró, hegeszteni gyorsabb,könnyebb.
Hali!
Orosz ekevasra ti raktatok már valamikor orrbetétet? Heggesztve vagy csavarozva?
Válasz Gumóka #7712. hozzászólásáraúgy látom ez a Hidromechanika?
az már bekerült egyszer a látókörömbe, csak ki is esett
Válasz Gandhy #7705. hozzászólásáraSok ekevas készült már, de sajnos csak saját részre van lehetőség.
Válasz Gandhy #7713. hozzászólásáravékonyak az ujjaim, ha ez segít, a 2 lehet vagy 3 centi
Válasz Gumóka #7711. hozzászólásáraolyan 2 ujjnyi kopott le, még használtam az ősszel, amíg szét nem szakadt a kuplung
nem tudom, hogy a felrakáshoz mi az elvárás
Válasz Gumóka #7711. hozzászólásáraMajdnem, Putnok lesz az
https://fb.watch/axyJs7fyyL/
Válasz Gandhy #7710. hozzászólásáraFekrakni már nem lehet? Itt egy díszműkovács csinál ekevas javításokat, ügyesen. A nincsnél az is jobb.
De egyébként talán facebookon láttam egy videót, egy ilyen kis céget mutattak be, ahol minta alapján bármi ilyet legyártanak. Talán Szolnok megye, vagy környéke neked nincs közel. Megpróbálom megkeresni
De ha azt nézzük, itthon már nincs távolság, kicsi ország, csak időbe telik volt zalaszentgróti kollégám, akivel a román-ukrán határnál dolgoztunk együtt
Válasz Gandhy #7709. hozzászólásáranekem orrbetétes van, ami szerintük meg nem is volt
Válasz Gumóka #7708. hozzászólásárahttps://www.iqparts.com/shop/product/pk900004-schare-pk900004-m400-li-91024.
ez kéne nekem
ahogy látható, nincs
Válasz Gandhy #7705. hozzászólásáraA felrakást megcsinálom én is, csak kovácstüzem nincs. Még...
Válasz gessztimuvek #7699. hozzászólásárahttp://tothagro.hu/original-frank-galeria-ekealkatreszek/
http://tothagro.hu/wp-content/dokumentumok/gyakoriekefejek.pdf
Válasz Gandhy #7705. hozzászólásárahttps://www.youtube.com/results?search_query=raonik+od+gibnja
Válasz gessztimuvek #7703. hozzászólásáraekevasat is? mert már indulok is hozzád
Válasz gessztimuvek #7699. hozzászólásárahttps://fz-agritechnik.de/de/bodenbearbeitung/pflugteile/kuhn-huard/anlagen
Válasz Ares 826 #7702. hozzászólásáraZala. Legyártok kb. mindent, csak lássam egyszer, hogy hogy kéne kinéznie.
..legalábbis amit nem lehet beszerezni.
Válasz gessztimuvek #7696. hozzászólásáraMerre laksz kis hazánkban?? Mindent lehet hozzá gyártatni vagy házilag összehozni.
Válasz JOSEY #7700. hozzászólásáraValóban huard feliratok vannak a csoroszlyán, és a szántóvason is. Honnan lehetne hozzá fogyó alkatrészeket szerezni?
Hogy nézhetett ki a gyári mélységállító kereke?
Válasz gessztimuvek #7699. hozzászólásáraez egy huard ekem csak zöldre van festve
Válasz III.Gyula #7697. hozzászólására
Válasz III.Gyula #7697. hozzászólására
Válasz gessztimuvek #7696. hozzászólásáraHa raknál fel képeket akkor talán könnyebb lenne segíteni!
Sziasztok!
Hozzájutottam egy John deere Lanz RB 300 U ekéhez. Mond ez a típus valamelyikőtöknek valamit? Ekenádakat kellene rajta cserélnem, 2 balos csoroszlya kellene hozzá, és a mélységállító kerék hiányzik. Ezeket kellene legyártanom, vagy beszereznem. Forgalmaz valaki ilyen régi ekékhez alkatrészt az országban? Esetleg valakinek van egy fényképe, hogy hogyan nézett ki az eredeti mélységállító kerék?
Ja kösz! Vannak új vasak, csak odaraktam az új gyári előrész mellé a régit. Látványosan elkopva.
Válasz Sergio Oliva #7686. hozzászólásáraBocs,azthittem sürgős,most olvasom különbség.
Válasz Sergio Oliva #7687. hozzászólásáraMitakarsz,ujakat,vagy használtakat?a volt ekém uj tulajának van 3 db 80-90%állapotu cavarokkal együtt.gyári originál.
Válasz Tobszi #7691. hozzászólásáraA miénknek is személyautó méretű transzport kereke van, ami egyben mélység állításra is szolgál!
Nekem semmi gondom vele!
(Kb 4-5 éve nem szántunk, parkol az eke lehet jövőre el is engedem, egy akkor is maradna még, a "mi van ha mégis kell" esetre!)
Rabewerk vf ekén kinek milyen méretű szállítókerék van?
Az enyémen most egy személyautó kerék van, 5 furatos, kb 65-ös agyméretű és kb 114-es osztókörű 14 collos felni, 185-ös gumival, ami jó mélységállításhoz de nem alkalmas a szállításhoz, ezt cserélném ki rávaló megfelelő méretűre.
Válasz Sergio Oliva #7688. hozzászólásáraHanyas a cikkszáma?
Cementált?
Válasz Rabó001 #7685. hozzászólásáraVan abból is még rengeteg azt elhiheted, én most rendeltem hozzá vadi új pálcás (réselt) ekefejeket kompletten! Már várom hogy készen legyenek és lehessen vele menni kifelé szántani!
Ahogy a művelt bolgár mogyathisizdieunterschied
Válasz TeljesenMindegy #7677. hozzászólásáraPedig rengeteg IH eke volt az országban, csak mára jól kikoptak. Mosonmagyaróváron gyártotta A Rába az IH licensze alapján.
Válasz TeljesenMindegy #7683. hozzászólásáraIgen sok helyet a kötött területeken a Rabewerk Condor volt nyerő mert a 10-720-asok felfogatásai nem bírták annyira mint a Rabewerk . A 10-735-ös IH-k később kerültek be így azok nem terjedtek el de azok erősebbek jóval a 720-asnál .
Válasz Hús Futár #7681. hozzászólásáraKöszönöm. Így már világos. Nem mai gyerek már ez az eke, ebből a korszakban felénk a rabewerk terjedt el, ezért nem láttam egyetlen original ih ekét sem.
Vogel Noot előhántót keresek. 6 db-ot, ha valakinek lenne kérem jelezze.
Válasz TeljesenMindegy #7677. hozzászólásáraIrd be a keresődbe hogy Case IH 10-720 vagy Case IH 10-735 ezek az IH ekék a többi mind kis maszek gyártók IH fejes ekéi .
Egyébként nem a legjobb eke de nem is rossz és elég univerzális szinte az ország bármely pontján lehet velük normálisan dolgozni .
Válasz csukica #7678. hozzászólásáraTe már tudod miről van szó.
Válasz TeljesenMindegy #7677. hozzászólásáraAnnyira nem rossz azért,csak már évtizedek óta nem fejlesztették/nem is fogják/viszont minden kapható hozzá,a többihez képest olcsón.Régen ez volt a menő,de kisebb gyártók most is csinálják.Nekem a váz Lajta,a többi IH.