Fórum

HW 6011 vagy HW 8011-es pótkocsi 

Létrehozta: Traktoros Jani, 2009-06-28 20:42:38

Új hozzászólás Frissítés
  • Válasz » #897 Gergely Péter | 2017-10-29 10:06:50

    Szép napot.Ifa billentő munkahengert keresek ha esetleg lenne valakinek eladó kérem jelezze.Tolna megye és vonzáskörzetében.smile cowboy

  • Válasz » #896 Anicska | 2017-10-20 08:41:33

    PSZE orosz pótkocsiról mi a véleményetek?Használ valaki ilyent és ha igen akkor mennyire van megelégedve vele?

  • Válasz » #895 Pippó89 | 2017-10-19 20:59:35

    Válasz mandlirobert #880. hozzászólására

    Ezek az 55-ös gumik magasságban mennyire térnek el a gyári 9,00x20 as gumiktól?

  • Válasz » #894 zsozsi51 | 2017-09-19 10:26:49

    Nekünk most műszakizott, nem kérték.

  • Válasz » #893 Gergely Péter | 2017-09-13 22:03:06

    Sziasztok.HL 6102-es pótkocsihoz adattáblát tudja-e valaki hol lehet csináltatni?Az eredeti tropára ment már.

  • Válasz » #892 Cajg | 2017-09-10 08:23:30

    Válasz Vadmalac #891. hozzászólására

    Sima vizsgaállomáson. Megpróbálom a lapokat.

  • Válasz » #891 Vadmalac | 2017-09-09 21:14:18

    Válasz Cajg #890. hozzászólására

    Közlekedésfelügyelethez megy vizsgázni a kocsi? Vagy már sima vizsgaállomáson sem engedik a dupla bakot? Amúgy az is megoldás lehet, hogy vizsga után rakod fel. Legfeljebb a köv. vizsga előtt leveszed a duplát, és beteszel egyet középre. Amúgy nem lesz óriási különbség a +2 lappal, csak pár cm. Bár lehet hogy az neked pont elég lehet, nem tudom. Kb. 3-rel nyomja össze most a gumibakokat ugyanakkora súlynál, mint előtte. Ráadásul ha csak 2 bak kerül be és marad a gyári rugóköteg, akkor törni fogja a fölső lapot. Nekem 2 tört el. Aránytalanul túlfeszül a köteg 2 bak közötti része, és előbb-utóbb eltörik. Akkor már jobb a 3 bak, még ha feleslegesnek is tűnik, vagy valahogy egy akkora talpat szerkeszteni a középső egy helyére, amire 2 is fel tud ülni. Nálam ez volt a b-verzió, végül maradt a rugóköteg erősítés.

  • Válasz » #890 Cajg | 2017-09-09 10:45:44

    Válasz Vadmalac #889. hozzászólására
    Köszönöm, a plusz gumiért szóltak ezért az kilőve, a plusz lap nem olyan feltűnő. Balonos kerék van a 6011-en és beleér a gumiba a billentőfül ha meg van rakva, ehhez keresek megoldást.

  • Válasz » #889 Vadmalac | 2017-09-09 05:14:03

    Válasz Cajg #882. hozzászólására

    Most vettem észre, hogy kérdeztél tőlem. Úgy rakták be, hogy fölülről a 2. lap (amin a nagy visszahajtás van elöl) alá ment egy majdnem teljes hosszúságú lap, az alá meg egy rövidebb, utána a többi. Szolnokon csinálták a Re-Ve Kft-nél. Íveltetve voltak a lapok, és ha már lúd, legyen kövér! smile thumbup

  • Válasz » #888 bandigh | 2017-09-07 07:19:53

    Válasz Mtz 550E #886. hozzászólására

    Mert a középsönek illene a több súlyt viselni, az van a tengelyen. Az oldalsók akkor segítenek amikor a középső már elérte az elviselhető szintet. Gondolom én.

  • Válasz » #887 csoppika | 2017-09-07 07:02:01

    Válasz Mtz 550E #886. hozzászólására

    Ha ilyen jól tudod, minek kellett a fotó?

  • Válasz » #886 Mtz 550E | 2017-09-07 06:24:04

    Válasz B.laca #885. hozzászólására

    Hali!
    Ami utólag van alárakva gumibak azokat nem kellett volna egy kicsit lejebb engedni az eredetitől?
    Mert ugye a középsők felfekszenek arra 3cm-s magasságu felfekvésre! Így a két szélső alig tart nem? Vagy a középsőnek mennyit össze kell menni hogy azok is tartsanak!

  • Válasz » #885 B.laca | 2017-09-06 21:31:36

    Válasz Cajg #882. hozzászólására

    Nálunk így van megoldva.

  • Válasz » #884 mandlirobert | 2017-09-05 19:46:17

    Válasz Mtz 550E #883. hozzászólására

    Egy képem van, nem tudom mikor lesz lehetőségem rá lefotózni, ez van.smile blush

    kép1

  • Válasz » #883 Mtz 550E | 2017-09-04 19:50:14

    Hali!
    Tudnátok nekem képet küldeni aki plussz tehermenetesítő gumibakkot rakott a pótkocsi alá! Elől hátul kellene róla kép! Szeretnék még oldalankét 1db alárakni!

  • Válasz » #882 Cajg | 2017-08-29 18:01:23

    Válasz Vadmalac #856. hozzászólására

    Le tudnád nekem fényképezni hogy oldottad meg a plussz 2 lapot, nekem is meg kellene erősíteni mert rakottan beleér a gumiba a billentőfül.

  • Válasz » #881 csoppika | 2017-08-27 18:36:41

    Válasz PéZé #878. hozzászólására

    /65 bele fog érni billentésnél mindenképp...

  • Válasz » #880 mandlirobert | 2017-08-27 17:31:35

    Válasz PéZé #878. hozzászólására

    385/55*22.5-öseket javaslom inkább..
    Függ a rugózásától hogy milyen a kocsidnak, de az 55-ös kerekek tuti hogy elférnek.. smile thumbupcool

  • Válasz » #879 szabina-laszloincorp | 2017-08-27 15:47:40


    szabina-laszlo hitel cég a leheto legrugalmasabb és megbízható hitel minden egyedi és cégek. ha szüksége van egy sürgos hitel velünk a kapcsolatot, és megszerezni a kívánt hitel egyszer és mindenkorra.
    elérhetoségei email: szabina-laszloincorp@naver.com

  • Válasz » #878 PéZé | 2017-08-27 14:50:15

    Segítsetek kérlek. Ha most nekem a 6011-en 12.5x20-as gumi van fenn, de 385/65-öt lenne lehetőségem rárakni, akkor az működni fog? Elfér?

  • Válasz » #877 zsozsi51 | 2017-08-15 15:10:39

  • Válasz » #876 csoppika | 2017-08-11 15:38:42

  • Válasz » #875 zsozsi51 | 2017-08-11 15:21:01

    Sziasztok,

    Hl 6002 póton ha rossz asfalt uton húzom valami csattog az első futóművön. Persze mar a rugótartó csapszeg meg lett nézve de nem kotyog.
    Valami ötlet?

  • Válasz » #874 B.laca | 2017-07-31 22:34:06

  • Válasz » #873 rsandor | 2017-07-31 22:32:33

    Válasz B.laca #871. hozzászólására http://www.mezogeparchivum.hu/tema_potk.html

  • Válasz » #872 Sanyee | 2017-07-31 22:31:29

  • Válasz » #871 B.laca | 2017-07-31 22:27:05

    HW 8011-nek normál gyári magasítóval mennyi az önsúlya?

  • Válasz » #870 ..MZ/X.. | 2017-07-29 15:00:57

    Válasz zsozsi51 #867. hozzászólására

    Pótkocsit 2x szürke 2k alapozóval, ez tökéletes, kibír 2 műszakit. Egyebet aminek színt kell adni azt 2k festékkel vagy alkyton. Előkészítés attól függ mennyire szar az alap amire festeni kell. Homokszórás vagy drótkorongozás, lamellás korong, nitros ronggyal zsírtalanítás aztán go.

  • Válasz » #869 ratata-tata | 2017-07-29 12:21:10

    Válasz zsozsi51 #867. hozzászólására
    Szia!
    Én tavasszal újítottam fel a HW pótkocsimat. A festéshez egy barátom 2 komponensű Tikkurila nevű festéket ajánlott. Szerencsére az eladó rákérdezett milyen alapú alapozót használtam, mert ez nitrós, tehát a lakkbenzines alapozót felmarja, tehát kidobott pénz és idő, így aztán maradtam egy magyar festéknél ami kifejezetten mg. gépekre való, a nevét nem tudom de azt hiszem, hogy győri gyártású. A választékban volt kifejezett pótkocsi szürke is.Egy sorral lefujtam, oszt annyi.

  • Válasz » #868 Koszi. | 2017-07-28 22:47:14

    Válasz zsozsi51 #867. hozzászólására

    Én egy komponensű festékből az alkytont ajánlom én azt szoktam használni ( 2 rétegben érdemes, alapozó és zománc egyben), előtte csiszolás ( flexre drótkorong vagy lamellás csiszolókorong), higítós rongy, festés kompresszorral.

  • Válasz » #867 zsozsi51 | 2017-07-28 11:41:22

    Üdv,

    Ki hogyan szokta a gépeit, pótkocsikat festeni? Milyen festeket használ hany rétegben és milyen technológiával készíti elő a felületet?

  • Válasz » #866 Büresz | 2017-07-24 20:03:33

    Válasz Anicska #863. hozzászólására

    Teljesen jó állapotú pótkocsi, egy megbízható jó ismerősömé. Új sárvédők, újra vezetékelve, új plató, oldalak, magasítók.

    https://auto.jofogas.hu/zala/HW_60_11_potkocsi_6smile thumbupcool5714501.htm

  • Válasz » #865 Jakabjóska | 2017-07-21 12:54:26

    Válasz csoppika #864. hozzászólására

    HW-t nem találtam, de :

    MBP 6,5 1979-es eladási ára 69900Ft. A legfiatalabbak is 30 év felettiek, kiszolgáltak két tsz-t, vagy ÁG.-ot, most meg vesszük őket 1-1,5 milláért......

    EB 7-70, szintén 1979-es adat: 83400Ft
    MBP-9: 150000Ft

  • Válasz » #864 csoppika | 2017-07-21 09:06:03

  • Válasz » #863 Anicska | 2017-07-21 07:26:52

    Korrekt áron keresek 6011-es pótkocsit műszakival.

  • Válasz » #862 Büresz | 2017-07-21 06:46:24

    Válasz _NB_ #861. hozzászólására

    Köszönöm a kimerítő választ.

  • Válasz » #861 _NB_ | 2017-07-21 00:19:34

    Válasz Büresz #858. hozzászólására



    A gumi gyártójánál ha megtalálod, de elvileg a gumi oldalán is szerepelnie kellene az adatoknak.
    Van egy összefüggés a gumiknál, a nyomáshoz kapcsolódik a terhelés és a sebesség !
    Ezek az adatok csak azon a nyomáson érvényesek ha alacsonyabb a nyomás változnak az értékek.

    A tied erre hasonlít
    Dneproshina
    D-50
    16/70-20 147F
    14PR, TT
    ez még kevés, mert a nyomás érték hiányzik!
    A 147 az kb. 3075kg súly az F az 80 km/h-nál.
    Ez elvileg nem egy rossz abroncs ha tényleg F-es, mert kismértékű sebesség növekedésétől is csökken a terhelhetősége az abroncsoknak, de ez visszafelé is működik azaz ha csak max40km/h-val használod akkor növekszik a terhelhetőség elég nagy mértékben.

    Itt egy Mitas példa, hogy érthetőbb legyen
    - link

    560/60R22.5 161D AR-02 TL

    Ez példa gumi, egy 161D-s azaz 4bár nyomáson 4625kg-ot bír el 65km/h-n.

    Tehát ezt a példa gumit, ha öreg trakival húzod ami hátszéllel lejtőnek tud 30km/h-t akkor már 6984kg a terhelhetősége vagy ha 500kg libatollat szállítasz és nem akarod,hogy pattogjon, mint a geda bogyesz a kövön, mikor az új Fergával 65-el vereted akkor leeresztheted 1 bárra és akkor 2065kg-ot bír el.

    Persze ezek gyári adatok, az élet meg megint más, ha már 8éve a tűzőnapon senyved, vagy kis nyomáson nagy teherrel gyötörve, kátyúba csapkodva éli napjait akkor lehet nem adja ki a hivatalostsmile biggrin.

  • Válasz » #860 9020 | 2017-07-20 21:39:55

    Válasz Büresz #858. hozzászólására

    Necces a súly miatt, a kamion felni jó lesz normális gumikkal, nem szűkebb, vagyis nem vettem észre. Ha már ekkora túlsúly van legyen ám jó állapotú át alváz, láttam már kiszakadt hátsó hidat kocsiba fúródva

  • Válasz » #859 9020 | 2017-07-20 21:39:54

    Válasz Büresz #858. hozzászólására

    Necces a súly miatt, a kamion felni jó lesz normális gumikkal, nem szűkebb, vagyis nem vettem észre. Ha már ekkora túlsúly van legyen ám jó állapotú át alváz, láttam már kiszakadt hátsó hidat kocsiba fúródva

  • Válasz » #858 Büresz | 2017-07-20 20:59:06

    Válasz csoppika #845. hozzászólására

    Kicseréltem a rugókötegeket, 10 tonnánál alig éri a gumituskókat, akarok rá még egy magasító sort felrakni, a kérdésem hogy 12-15 tonnánál ezeket a 16x20as gumik bírnák a terhelést? Vagy mindenképp kamion felni gumival? A másik dolog hogy 0-ás et-vel nem lesz szűk a nyomtávom? A hl 6 tonnás meg a hw 8 tonnás ugyan olyan széles a hídja? Mert nekem a ballonos felni kifordítva van most fent, kb így jó de azt se bánnàm ha ettől is szélesebb lenne.smile thumbupcool

  • Válasz » #857 Büresz | 2017-07-08 22:08:43

    Válasz Vadmalac #856. hozzászólására

    Akkor jó kb én is úgy húztam meg de inkább mint egy pót kerékanyát mert az is pont 20x1,5-ös. Majd csinálok róla fényképet, nagyon baró lett. 8 lap X 12mm/db + tettem alá 4 cm-t magasítást mert bele ért a vázba az első kerék ahogy aláfordítottam, mert az enyém egy fixes kocsiból lett átalakítva és abban nincs lépcső a vázba.

  • Válasz » #856 Vadmalac | 2017-07-08 14:52:27

    Válasz Büresz #854. hozzászólására

    Én 2 lapot rakattam bele pluszban, de a gyári pántra így már csak 1 anya ment volna rá, így azok is cserések lettek. 3/4"-os dugókulccsal húztam meg, szerintem kb. annyira, ahogy egy mtz kerékanyát.

  • Válasz » #855 JD 4630 | 2017-07-07 21:30:36

    Válasz Büresz #852. hozzászólására

    Akkor finoman, de izomból a méteres csővel adj neki.

    Én a helyedben, egyszer cső nélkül végighúznám jó feszesre majd, egy negyed fordulatot a csővel, esetleg felet neki, akkor nagyjából ott vagy vele.

  • Válasz » #854 Büresz | 2017-07-07 19:59:10

    Válasz JD 4630 #851. hozzászólására

    Amúgy meg 320nm az ajánlott, de kimondottan erre valami speckó eljárás nincs-e.

  • Válasz » #853 Tobszi | 2017-07-07 19:31:08

    Válasz Claastra. #843. hozzászólására

    Nem sejted hogy mennyibe fáj egy ilyen felújítás?

  • Válasz » #852 Büresz | 2017-07-07 19:28:18

    Válasz JD 4630 #851. hozzászólására

    Egy nagy állat!! 20x1,5 a menet, de 200 nm felett nincs kulcsom, de szerintem itt az összes fórumtárs között sem soknak van.

  • Válasz » #851 JD 4630 | 2017-07-07 18:52:05

    Válasz Büresz #850. hozzászólására

    Az sem mindegy ki áll a cső végén barátomsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lol

    Milyen menet van rajta és milyen a minősége?

    1 méteres csővel már m20*1,5-es menetet szaggattam el nem 1*

  • Válasz » #850 Büresz | 2017-07-07 18:38:42

    A rugóköteg cuppánt csavarokat mekkora erővel kell meghúzni? Kb 1 méteres cső vagy kissebb?

  • Válasz » #849 PéZé | 2017-07-06 07:43:40

    Válasz csoppika #845. hozzászólására

    Ha most nekem 12.5x20-as van fenn, de 385/65-öt lenne lehetőségem rárakni, akkor az működni fog?

  • Válasz » #848 Büresz | 2017-07-06 07:11:23

    Válasz Claastra. #843. hozzászólására

    Haver elvitte azt mondta nem volt jó, ő is vett ilyen rugót kb 10 éve használja, teljesen jó. Én még 2-3 lapot akarok tenni ebből bele amíg a cuppánt engedi.

Gép- és alkatrész kereskedők, gépgyártók

Lista megtekintése
AB REX Kft.
Agráció Kft.
Agriline Kft.
Agro-Békés Kft.
Agro-Contakt 2000 Kft.
Agro-man
Agro-Viko Kft.
Agrobazár, Benjamín Popély
Agroconnect Kft.
Agrogép 2004 Kft.
Agroker Holding Zrt.
Agrolánc Kft.
Agromehanika Kft.
Agroshop
Agrosprinter
Alfa-Gép Kft.
Atra Kecskemét Kft.
Austro Diesel
Babus Zoltán egyéni vállalkozó
Balog Mihály
Baumachinen Kft.
Bezerédi Agro Kft.
Bohr
Busa Bt.
Contstar Kft.
Csiszár Csapodi Kft.
D+V 1999 Kft.
Dorker Kft.
Doxmand
Egyedi GépKer Kft.
Farkas Szervíztechnika Kft.
Fliegl Abda Kft.
Földesi agro gép kft.
General-Agri Hungary Kft.
GG 55 Kft.
Gold Bull Gépker Kft.
Hanki-ker
Hidro Master Kft
Horváth Viktor e.v.
Hungarpol Sp.z o.o.
IKR Gépkereskedelmi Kft.
Intradelog Kkt.
KaposFlex Gumikereskedelmi Kft.
KC-Békés Kft.
Kerti Gépek
Két Kata Kft.
Kite Zrt.
Kosditrade Kft
Kőrös-Welt Kft
Lakkos Kft.
Madarász Kft.
Malupe-Agro Kft.
Megazet Kft.
Metal Gold 2001 Kft.
Mező-Gép Agro Kft.
MTE Speciál Kft.
Nomád KFT.
Nowton Bt.
Nyírker Kft.
Oraker Kft.
Pal-Tis Kft.
Pap-Agro Kft.
Pótkocsicentrum Kft.
Raho-Ker Kft.
RETI HUNGARY Kft.
ROSI TEH D.O.O
Sasform Agrotechnika Kft
Servitec Kft.
Sióagrár Kft
Speed-ex Kft.
Starex Pro Kft.
Sz-Agro 2007 Kft.
Szegána Kft.
Szemi-Agro Kft.
Szűcs Tamás
Tartálygyár Kft
Tisza Consult Bt.
Trakodó Kft.
Truck Central Kft.
VAgro Mezőgazdasági Gépgyár
Valkon Kft.
Velox-Ker Kft.
Villám István
Wirax-Hungária Kft.
Ádám és Társa Kft.
Agratech Gépker Kft.
Agro-Alfa Kft
Agro-Boma Mezőgép Kft.
Agro-Magic Kft.
Agro-Roll 96 Kft.
Agroázis Kft.
Agrobörze
Agrofém71 Kft.
Agroker Eger
Agroko95 Kft.
Agromaster Kft.
AGROPARK
Agrospic Kft.
Agrowolf Kft.
Alp-agro
Auditker Kft.
Axiál
Balla Imre
Bartifarm Kft.
Bedenek és Társa Bt.
Bihar-Express Kft.
Borsod Agroker Zrt
Bükkhegyi András
Crystal- Mezőtúr Kft
Cubilog Kft.
Diós-Gumi Kft
Doroti Pack Kft.
EAgro Kft.
Eu-GépKer Kft.
Farmcenter Kft.
Forma Hungária Bt.
Für Gábor E.V
GÉPKÖZVETÍTŐ
GM Agro.net Kft.
Győri Agroker Zrt.
Hejő-Liget Kft.
Homokháti Agrogép
HSC Motor Kft.
Idea-Agro Kft.
Interat Zrt.
Invest Gépkereskedelmi Kft
Kärcher Hungária Kft.
Kelet Agro Kft.
Készenlét Zrt.
Kistata Agro Kft
Konzum Trade Kft.
Kovács Katalin E. V.
Kuhn Center Magyarország
Leták Mezőgazdasági Gépgyár Kft.
Magtár Kft.
Mayer László egyéni vállalkozó
Mészáros Lajos e.v.
Metalwolf Kft.
Miskó Gábor e.v.
Nagy Antal EV
Novara Coop Kft.
Nyírhidraulik Kft.
Odisys Bt.
P+K 3000 Kkt.
Pálinkó József E.V.
PIK-PAK Korona
Promo plusz kft.
Realagro Kft.
Rexxon-Trade Kft.
Royal Marine Kft.
Sato-Gép Kft.
Sinaopt Kft.
Sokoró Kft.
Stand-Agro Kft
Syncro-Trade Kft.
Szakadáth-Gépker Kft.
Szekeres Kft.
Szentmihályi Gép Kft.
Takács Lajos
Tempel Kft.
Törő Gépek
Traktor Trade Kft.
Újhelyi Kft.
Valbert Bt.
Vektor-Holding Kft.
Veréb József e. v.
Wild Control Kft.
Zetor-Vas