Gázolaj árak 595 Ft Benzin árak 592 Ft EUR 395.41 Ft USD 337.84 Ft CHF 421.59 Ft GBP 457.04 Ft

Fórum

Fortschritt E 512 kombájn

Létrehozta: dezső , 2008-03-24 18:54:00

Kedvencekhez Segítség

4969 hozzászólás
#4969 szelindi1965
2025-08-26 22:14:47

Válasz LovasTomy #4968. hozzászólásáraElméletileg igen,a felfogatás mindenképp/eme háromnál/,a lökőrúd/görgő/ kiálló hosszt a felfekvősíktól illik ellenőrizni hogy egyforma legyen azzal ami neked van.

Nincs profilkép
#4968 LovasTomy
2025-08-26 21:43:47

Az IFA teherautó (w50) , a traktor (zt) illetve a kombájn (E512) tápszivattyúja azonos?

#4967 medikus
2025-08-25 08:20:16

Válasz LovasTomy #4966. hozzászólásáraMűanyag benzin csövet véletlen se!!!!! A hőtől el lágyul,és kigyújtod a gépet!smile sweatdrop

Nincs profilkép
#4966 LovasTomy
2025-08-25 06:42:27

Válasz medikus #4963. hozzászólásáraAz AC és a nyomástartó szelep csere az egyértelmű az első dolog, de azért még hallgatom a többiek ötletét is

#4965 ...:::Pisti:::...
2025-08-24 22:38:37

Válasz ...:::Pisti:::... #4964. hozzászólásáraKatonai boltban vegyél AC-t
Még a bontott is jobb mint ezek a sz@rok ami most új

#4964 ...:::Pisti:::...
2025-08-24 22:29:49

Válasz LovasTomy #4962. hozzászólásáraRendes bilincs kell rá és jó lesz
Mtz nyomó oldalon is megáll nekem
De nyilván mindezek úgy működhetnek jól ha jó az AC meg a nyomás tartó szelep és Tömített a rendszer
Ezek csak javítanak a helyzeten a szintkülönbség és a gravitáció miatt

#4963 medikus
2025-08-24 21:59:34

Válasz LovasTomy #4962. hozzászólásáraTehetsz akar milyen visszacsapót,ha menet közben az AC nyomja be a levegőt! De csináld!smile lol

Nincs profilkép
#4962 LovasTomy
2025-08-24 21:05:14

Válasz ...:::Pisti:::... #4960. hozzászólásáraVettem már, csak azzal sem oldódott meg a gond, utána tettem rá az átlátszót, hogy lássam mi "folyik" a csőbe! Ezt a visszacsapó szelepet ki próbálom, meg az átlátszó szűrőt is, csak a sok csatlakozás, bilincs miatt nem lesz több a hiba lehetőség?

#4960 ...:::Pisti:::...
2025-08-24 18:44:27

Válasz LovasTomy #4955. hozzászólásáraKamionos boltban kapsz réz visszacsapó szelepet az be tudod tenni a csőbe ami a tankból jön az ac- ra .
Akkor már tegyél be egy átlátszó műanyag szűrőt is. ( látványosan sokat megfog)
Sokat fog javulni a helyzet csak ne hagyd teljesen ki fogyni a gázolajat mert úgy nehezen veszi fel a szelep miatt.
Felejtsd el azt az átlátszó csövet meg a fémszövetest is.
Sz@r PVC , hamar ki keményedik
Vegyél méterre Csapágyboltban , autósboltban olaj álló gumicsövet

Nincs profilkép
#4958 LovasTomy
2025-08-24 06:50:49

Válasz szelindi1965 #4957. hozzászólásáraNem, még az ac-t nem szedtem szét csak próbáltam lokalizálni a hiba helyét

#4957 szelindi1965
2025-08-24 04:27:14

Válasz LovasTomy #4955. hozzászólásáraLeírottad alapján kiszűrted hogy az AC körül van gond/az adagolóelőtt/,szelepei rendben vannak -nem sérült-beverődöt sehol, gondolom azt már nézted,marad a kézi AC,ha beeresztene gázolajat azt észlelted volna szerintem a látványos olajnyomás eséssel és a gázolajszagú motorolajnál.Azt hiszem van a kézi AC száránál egy kis zöld vagy sárga gumigyűrű,ő vagy a szár extrém kopottsága is lehet ludas.

Nincs profilkép
#4956 LovasTomy
2025-08-23 21:19:38

Válasz szelindi1965 #4954. hozzászólásáraTegyek rá még egy nyomás tartó szelepet a másik után?

Nincs profilkép
#4955 LovasTomy
2025-08-23 21:18:26

Válasz szelindi1965 #4954. hozzászólásáraAz átlátszó csövet csak most hogy új csővel sem oldódott meg a probléma , erre a célra tettem rá, hogy lássam mi "folyik" a csőben! Ha leveszem a táp szivattyú bemenő csövét, fel szivom a gázolajat, és be fogom nem megy vissza, de ha a kimenő csövet veszem le, ac-vel fel szivatom, ott fogom be, akkor már vissza ereszt

#4954 szelindi1965
2025-08-23 21:02:53

Válasz LovasTomy #4953. hozzászólásáraBárhol -bármi lehet kolléga,nem is gondolná az ember hogy hol,a nyomástartó szelepet duplázd /ha elfér/. + hülyeség,vedd le a résolajcsövet hogy mindenütt szelel e,a felszaporodó résolaj is le tudja dögleszteni a motort és már sajnos nem normális üzemanyagot használunk.A másik dolog,írtad hogy látod megy vissza az üzemanyag,ergo átlátszó műanyag üzemanyagcsövet használsz,nem oda való,elég meleg tud arrafelé lenni,tartása nincs,kidörzsölődhet,elektrosztatikusan feltöltődik és bajt csinálhat.Ismét egy szösszenet,üzemanyagszűrő tömítőgumi az is nagy felület tömíteni ott is engedhet be levegőt valamint a légtelenítő csavarok alátétei is lehetnek vékonyabbak a kelleténél,ilyen helyen se tűrj meg piros fíbertömítést.

Nincs profilkép
#4953 LovasTomy
2025-08-23 20:22:16

Válasz szelindi1965 #4951. hozzászólásáraIgen, valahol be kell menjen a levegő az biztos! De akkor lehet tényleg ott ahol medikus mondja, csövek bilincsek réz tömitések újak

Nincs profilkép
#4952 LovasTomy
2025-08-23 19:48:51

Válasz medikus #4950. hozzászólásáraAkkor rendelek is egyet hozzá! Öntvény lehet jobb vagy az alu? Esetleg a nyomás tartó szelepet az adagolón érdemes lenne ki cserélni?

#4951 szelindi1965
2025-08-23 19:47:10

Válasz LovasTomy #4946. hozzászólásáraSzívóágon csak akkor tud visszafelé áramlani ha valahol levegő jut be,elégtelen tömítettség/tömítéseket,csövet,tömítőfelületeket,búvárcsövet,tápszivattú membránjait ellenőrizni/.
Engem a búvárcső tetején lévő hollanderes csatlakozó keményen átvert,gyári fémszövetes gumicső mellett szipkázott minimálisat.Ráadásul ki kell lágyítani rendesen a réztömítéseket,az alu megbízhatatlan valamint jobb az aluminium AC pohár,a bakelit elrepedhet-lepattanhat és némelyiket olyan élesre gyártják elvághatja a gumitömítését.Sok sikert kolléga.

Nincs profilkép
#4949 LovasTomy
2025-08-23 18:32:35

Válasz medikus #4948. hozzászólásáraAkkor elvileg egy tápszivattyút csere meg oldhatja a hibát?

#4948 medikus
2025-08-23 17:22:31

Válasz LovasTomy #4946. hozzászólásáraValószínű kopott a ház,amiben a dugattyút lökdösi a bütykös tengely!Onnan tud levegősödni!
Azért levegősödik menet közben!

Nincs profilkép
#4947 LovasTomy
2025-08-23 17:15:52

Válasz medikus #4944. hozzászólásáraEz lenne, jó nem akarok ilyet vennismile whistling


Vagy van náluk öntvény kínai valami 9e-ért
Vagy alu indiai 11e-ért

Nincs profilkép
#4946 LovasTomy
2025-08-23 17:12:18

Válasz medikus #4945. hozzászólásáraOlyan gondom van, haza hoztuk a gêpet 70km-ről lábon gond nélkül, levágtam vele 10Ha és mikor már majdnem végeztem el kezdett le állogatni! Mint mikor elfogy a gázolaj, pedig volt benne gazdagon!pumpálás légtelenítés ment tovább, végén egyre gyakrabban le állt, alig tudtam vele haza jönni is
Üzemanyag csöveket ki cseréltem új bilincsekkel, felpumpal megy alapjáraton néhany percig aztán ledadog leáll, pumpa légtelenítés után ugyanez! Azt vettem észre ha a pumpálást abba hagyom, a csőben lehet látni, hogy vissza megy a gázolaj és üres lesz a cső, ennek nem szabadna így vissza engedni gondolom!?mi lehet a baj?

#4945 medikus
2025-08-23 17:05:30

Válasz lorant90 #4942. hozzászólásáranincs azzal baj,ha tiszta az olaj,az AC ban benne van,és jó a mikro szűrő! smile thumbup

#4944 medikus
2025-08-23 17:03:46

Válasz LovasTomy #4943. hozzászólásáraA gyáriról azért tudni kell,hogy egy DDR-es alu tábla van rajta!

Nincs profilkép
#4943 LovasTomy
2025-08-23 17:00:16

Válasz lorant90 #4942. hozzászólásáraDe ebből is találni 15ért is meg 8e-ért is, lehet valami különbség? Illetve Séra kft-nél táláltam gyárinak mondottat 43ezerert

Nincs profilkép
#4942 lorant90
2025-08-23 16:44:28

Válasz LovasTomy #4941. hozzászólásáraSajnos csak ez az utangyartott szemet kaphato , nekem mindig van a polcon rezerva darab .

Nincs profilkép
#4941 LovasTomy
2025-08-23 15:38:27

Sziasztok!
Hol és milyen tápszivattyút érdemes venni a kombájnra? Ami azért el menne pár szezont!?

Nincs profilkép
#4940 LovasTomy
2025-08-09 08:19:55

Köszönöm a segítséget Kovács Ferenc Úrnak!
Meg lett az alváz és motorszám is, illetve a géptábla is,

Nincs profilkép
#4939 jaromiv
2025-08-03 19:15:55

Válasz medikus #4938. hozzászólásáraBocs. Belekavarodtam, hogy a képek kihez is tartoznak.

#4938 medikus
2025-08-03 18:45:36

Válasz jaromiv #4934. hozzászólásáraNem én raktam fel! Az enyémben rendesen csak az alváz szám van ütve!

Nincs profilkép
#4937 LovasTomy
2025-08-03 17:58:30

Válasz medikus #4929. hozzászólásáraAz lesz, csak a gép nincs itthon, csiszoló papírt meg nem vittem magammal, így csak a fülke melletti alu táblát meg az adagoló mögöttit néztem, a motorszam pedig az ahol van 3 karakter kis szünet és utána a többi ?

Nincs profilkép
#4936 jaromiv
2025-08-03 16:40:21

Válasz medikus #4935. hozzászólásáraLehet, hogy rosszul látom, de amit én a fotóból ki tudok venni, az köszönő viszonyba sincs a géptáblával.
Passz.
Én géptábla tartalmát értelmeztem.
Ha megnézed, akkor a 5. számsort utólag ütik be a géptáblába.

#4935 medikus
2025-08-03 16:29:45

Válasz jaromiv #4933. hozzászólásáraElőttem meg egy alváz szám! Nem olyan bonyolult ez!

Nincs profilkép
#4934 jaromiv
2025-08-03 16:27:10

Válasz medikus #4931. hozzászólásáraAbban igazad van, hogy lehet ez másként is. Amit felraktál egy általános géptábla a fortschritt -nél. A zt -k, az ifa más géptáblával jöttek ki.

Nincs profilkép
#4933 jaromiv
2025-08-03 16:22:25

Válasz medikus #4932. hozzászólásáraA gépszámot /serial nr, nem géptípusonként, hanem a gyár teljes legyártott eszközére adták.

Ráadásul elé ütöttel egy kategória ( osztály) számot, amit évről -évre másra használták.
( Az egyik évben ndk bf, szoc export,..., más évben meg másra. )
Tehát a traktorok, a bálázók, ... minden gép egy sorozatban kapta a számot+ elé az osztályozót. Elvileg így vissza lehet keresni, hogy melyik gép, eszköz, melyik üzemben, gyártósoron,.. stb készült.
A vége felé már volt egy cd -s katalógus, amibe beírták a gépszámot és kidobta az lakatrész jegyzéket, meg hogy hol kell rendelni. Csak ugye akkor még a net gyerekcipőben járt.

Előttem egy géptábla. Úgy van ahogy az előzőben leírtam.

#4932 medikus
2025-08-03 16:10:52

Válasz jaromiv #4930. hozzászólásáraAmi szám az 5.sorban van,nem is gyártottak annyit! Csak 50 ezer körüli db!

#4931 medikus
2025-08-03 16:08:33

Válasz jaromiv #4930. hozzászólásáraA 89 évjáraton például együtt van az évjárat,a negyedév,és az alváz szám is!

Nincs profilkép
#4930 jaromiv
2025-08-03 14:47:55

Válasz LovasTomy #4928. hozzászólásáraÜdv!

A fortschritt géptábla adatai

1. sor Erzeugnis Type Terméktípus
2. sor Type Nr. Típus szám
3. sor Erzeugnis Reg Nr. Termék rajzszáma
4. sor Baujahr / Quartal Gyártási év Negyedév
5. sor Schl. - Nr ELN Szériaszám, gyártási szám
6. sor Masse kg. Súly

Ebből az 5. lenne az alvázszám. (124565323)

#4929 medikus
2025-08-03 13:43:45

Válasz LovasTomy #4928. hozzászólásáraAkkor csiszold meg a festéktől!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nincs profilkép
#4928 LovasTomy
2025-08-03 13:24:54

Sziasztok!
Ezek közül melyik az alvazszám? A ferde tartója feletti lemezbe nem látni semmit

#4927 medikus
2025-07-26 13:20:33

Válasz LovasTomy #4926. hozzászólásáraElvileg az alu táblán is rajta van,jobb oldalon a fülke mellett!

Nincs profilkép
#4926 LovasTomy
2025-07-26 10:07:28

Válasz medikus #4925. hozzászólásáraKöszönöm! Esetleg azt is meg tudod mondani hány karaktert keressek illetve csak szám vagy betű is?

#4925 medikus
2025-07-26 07:07:38

Válasz LovasTomy #4921. hozzászólásáraAlváz szám a jobb oldali ferdefelhordó felfogatásánál van a lemezben! Motorszám a blokkon,belül az adagoló mögötti alu táblán!

Nincs profilkép
#4924 R Sándor
2025-07-25 21:18:11

Válasz LovasTomy #4923. hozzászólásáraElvileg szelelő tengely csere meg két uj variátor tárcsa smile cursing

Nincs profilkép
#4923 LovasTomy
2025-07-25 21:16:51

Válasz R Sándor #4922. hozzászólásáraVégeztem a kalászossal elvileg, ha csak be nem esik valami kis maszek! Csak gyűjtöm az infót, mert meg kell csinálni rendesen mostmár

Nincs profilkép
#4922 R Sándor
2025-07-25 21:11:37

Válasz LovasTomy #4921. hozzászólásáraCsak írom ,hogy ha gyorsan meg akarod tákolni, akkor heggesz oda az ék helyére egy lapos vas darabot és ki tudod vele huzni a kalászost , utána meg lehet csinálni normálisan

Nincs profilkép
#4921 LovasTomy
2025-07-25 20:47:01

Válasz medikus #4920. hozzászólásáraIgen, nem is hajtott, egy 6os csavar lett bele ütve kényszer megoldásbol kint a tarlon!nagyjából azért vonalba kellene legyen a 2 tárcsa? Másik dolog, alváz számot meg motorszámot hol találok a gépen, adásvételi szerződés miatt keresem!

#4920 medikus
2025-07-25 14:50:51

Válasz LovasTomy #4919. hozzászólásáraHa nincs ék,akkor nem is tud hajtani!!!!!!A szíjtárcsa belső fele az forog a tengelyen,ha a 2 csap nem kapcsolódik bele a külső tárcsa furataiba!Az hogy mennyire van vonalban,az függhet az alátét vastagságától is,de a tengelyt csapágyastól is tudod bentebb,kintebb hozni!smile sweatdrop

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Sajtóközlemény
Novemberben indul a generációváltást ösztönző agrártámogatás
Novemberben indul a generációváltást ösztönző agrártámogatás
Akár 20 millió forintos vissza nem térítendő támogatásban is részesülhetnek azok...
Minőségi kifogás? Fontos jogszabály-változás a kukorica átvételénél
Minőségi kifogás? Fontos jogszabály-változás a kukorica átvételénél
Módosult a termékpiaci törvény – mostantól szigorúbb szabályok vonatkoznak a...
Eladó Volkswagen Caddy 2K típusú gépjármű
Eladó Volkswagen Caddy 2K típusú...

7.650.000 Ft

Kaideli FCN 160 gyűjtős zúzó - AKCIÓS ÁR
Kaideli FCN 160 gyűjtős zúzó - AKCIÓS ÁR

595.000 Ft

Powergreen rozs 2.fok
Powergreen rozs 2.fok

9.000 Ft

Mascar Corsa 420 bálázó
Mascar Corsa 420 bálázó

8.990.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]