Válasz medikus #3364. hozzászólásáraAki betette az alátéteket,az is azért tette be,hogy kúpoljon a szerkezet,csak ezáltal a nyomó erő lecsökkent,és csúszott.
Válasz gabika82 #3363. hozzászólásáraAlátétek nélkül csavarozd össze,és a szerkezetnek kúpolnia kell összecsavarozva.Ha nem,akkor tegyetek be vékonyabb tárcsát!!!!!!Utána jó lesz!
bocs roszul montam itt a kuplungszerkezet és ez alat volt körbe alátás 6 db a csavar alat igy megemelkedett a szerkezet mert ha alátét nélül rakjuk ösze akor be esik! képet nem tudtam csinálni mer mire kimentem fater öszerakta de ha mégegyszer szétkel szedni akor csinálok
Válasz gabika82 #3353. hozzászólásáraVégképp nem értem!!!Milyen összefogó csavarok vannak a tárcsában?Szegecselve van minden!!Jó lenne ha fotókat is tennél fel!Könnyebb lenne!!!!!!!!!!!!
Válasz medikus #3348. hozzászólásáraNem tudom gondolom az elózö tulajdonos csinálta, az alátéteket nem csusztak el mert ami összefogja a szerkezetét csavarok azokon volt rajt az középsö vas lap alatt
Válasz gabika82 #3351. hozzászólásáraKi milyet gyártott!Láttam már több fajtát!Lényeg az egyforma súly!Ha egyforma vastag,akkor szinte egyforma a súlya is.A könnyebbre hegessz belülre laposvasat,hogy azonos legyen a súlya!
Válasz gabika82 #3349. hozzászólásáraHa a kinyomó csapágy villatengelyt megemeled,4-5cm-t le jön a csapágy a helyéről!Ott meg 2-3mm re kell a csapágynak lenni,a lamellákhoz!A tárcsák mennél vékonyabbak,a szerkezet annál kúposabban áll,kopás közben is így megy el a holtjáték!
Válasz gabika82 #3346. hozzászólásáraMiféle ember javította,hogy alátétet rakott bele!Azok ha kiemel a kuplung lelazulnak és elcsúsznak,akár egy oldalra is,nem beszélve róla hogy nincs felfekvő felület.azért csúszik!
Válasz gabika82 #3346. hozzászólásáraBeteszed az egyik tárcsát belülre,utána a kettő közé a nyomólapot,majd a külső tárcsát,és összecsavarozod a szerkezettel.Központosító ha van,nem baj!Mikor össze van csavarozva,a lamellás szerkezetnek a vízszintes álláshoz képest kúpolni kell kb 1cm-t!Akkor jó! Ha bebukik a szerkezet szinte vízszintesre,akkor nem fog kiemelni,vagy csak keveset!Mi az hogy nem tudtok holtjátékot állítani.6-7cm 10 es menet van,az annyit állít,hogy leesik a csapágy a sima csúszórészről!egyáltalán hol állítasz hézagot?
Válasz medikus #3345. hozzászólásáraÉs ezt hogy nézem meg vagy döncsem el hogy mennyire kupos.na nekünk az alsó tárcsa meg a középsö fémlap között alátét volt véleményük szerint ezért csúszott meg, követtük az alátéteket így meg akkora lett a kuplung holtjáték hyogy nem tudjuk beálitani hogy kiemeljen
Válasz gabika82 #3344. hozzászólásáraNem feltétlenül!A Kuplung szerkezet(kínai kalap) kúpossága határozza meg!Van hogy beteszel 2 újat,azzal biztos nem lesz jó!
Válasz medikus #3341. hozzászólásárahát szétszetük a kuplungot és levetem a felső kuplungtárcsát és az alat van a nyomólap és azalat körbe vannak alátétek ezek gyáriak meg még annyi hogy a két tárcsa egyforma széles?
Válasz gabika82 #3340. hozzászólásáraA lemeznek mindnek egyformának kell lenni!!!Csak ha úgy guberáltad,akkor felemás!!a kuplungot úgy kell beállítani,hogy legyen holtjátéka!mást mit állítanál rajta?
üdv lene egy olyan kérdésema dobtakaro lemezekben van 4 vastag meg 2 vékony a két vékonyat egymásal szemben kel rakni igaz?meg anyi hogy valaki lehirná hogy kel a kuplungot jól és helyesen beálitani?
Válasz dr.T #3335. hozzászólásáraJól működött , kisebb javítások azért voltak de lényegében ment minden finomul . 12 hektárt vágtam le vele az idén , bízok benne jövőre többet kell
Menet variátor tengely kiszedéséhez szeretnék tanácsot kérni . mennyire bonyolult kivenni , melyik oldalról érdemes nekiállni ? olyan problémám van vele , hogy a bal oldalon a tengely valamiért kikopott és kotyog a csapágyban .
Válasz Trakiszaki #3321. hozzászólásáraAzt tudom, hogy passzol, a 514-be vettem a múltkor... Ide lehet kisebb kellene...Nem a legideálisabb a kormány-ülés pozíció
Válasz medikus #3315. hozzászólásárate azt a kb30 oldalast mondod amit a gyár kiadott? az semmi, pedig a konkurens claas gyár a 106 dominátorhoz egy egész dossziét adott
Válasz csoppika #3314. hozzászólásáraegy két évvel ezelőtt itt az oldalon hirdettek könyveket minden féle gépekhez. mivel a neten nem találtam /akkor/ meg az általam keresett papírokat ezért csináltam egy "nagy bevásárlást". beszéltem velük telefonon és én mivel egyszer élünk megvettem. de ilyen könyv nem volt közte. ha rosszul tudom majd javítanak
4915 hozzászólás
Válasz medikus #3364. hozzászólásáraAki betette az alátéteket,az is azért tette be,hogy kúpoljon a szerkezet,csak ezáltal a nyomó erő lecsökkent,és csúszott.
Válasz gabika82 #3363. hozzászólásáraAlátétek nélkül csavarozd össze,és a szerkezetnek kúpolnia kell összecsavarozva.Ha nem,akkor tegyetek be vékonyabb tárcsát!!!!!!Utána jó lesz!
Válasz medikus #3361. hozzászólásáraazért irtam időzőjelben,
Válasz Claaastra #3360. hozzászólásáraLendkerék a motoron van,te okos tojás!
Most nem arról van szó!
Válasz medikus #3359. hozzászólásáraa szerkezet meg a "lendkerék "közé te értetlen
Válasz medikus #3358. hozzászólásáraa fotókat!
Válasz gabika82 #3356. hozzászólásáraAkkor a 6 darabot hozd össze a kettővel!Ha grammra nem is,de dekára jó legyen!!!!Várom a
Válasz medikus #3355. hozzászólásáraRendben holnap reggel csinálok
És az a takaró lemez sima lemez mert az a baj hogy nekem 6 vekony van meg 2 vastag
Válasz gabika82 #3353. hozzászólásáraVégképp nem értem!!!Milyen összefogó csavarok vannak a tárcsában?Szegecselve van minden!!Jó lenne ha fotókat is tennél fel!Könnyebb lenne!!!!!!!!!!!!
Válasz medikus #3350. hozzászólásáraEgy használt,és egy új tárcsát szoktunk berakni!
Válasz medikus #3348. hozzászólásáraNem tudom gondolom az elózö tulajdonos csinálta, az alátéteket nem csusztak el mert ami összefogja a szerkezetét csavarok azokon volt rajt az középsö vas lap alatt
Válasz gabika82 #3351. hozzászólásáraKi milyet gyártott!Láttam már több fajtát!Lényeg az egyforma súly!Ha egyforma vastag,akkor szinte egyforma a súlya is.A könnyebbre hegessz belülre laposvasat,hogy azonos legyen a súlya!
Válasz medikus #3350. hozzászólásáraKöszönöm szépen s segítséget holnap megpróbálom!!még anyit hogy a dobtakaro lemezböl 2fajta van ??
Válasz gabika82 #3349. hozzászólásáraHa a kinyomó csapágy villatengelyt megemeled,4-5cm-t le jön a csapágy a helyéről!Ott meg 2-3mm re kell a csapágynak lenni,a lamellákhoz!A tárcsák mennél vékonyabbak,a szerkezet annál kúposabban áll,kopás közben is így megy el a holtjáték!
Válasz medikus #3347. hozzászólásáraHát ami kijön a kuplungtol és megy fel a kabinfele
Válasz gabika82 #3346. hozzászólásáraMiféle ember javította,hogy alátétet rakott bele!Azok ha kiemel a kuplung lelazulnak és elcsúsznak,akár egy oldalra is,nem beszélve róla hogy nincs felfekvő felület.azért csúszik!
Válasz gabika82 #3346. hozzászólásáraBeteszed az egyik tárcsát belülre,utána a kettő közé a nyomólapot,majd a külső tárcsát,és összecsavarozod a szerkezettel.Központosító ha van,nem baj!Mikor össze van csavarozva,a lamellás szerkezetnek a vízszintes álláshoz képest kúpolni kell kb 1cm-t!Akkor jó! Ha bebukik a szerkezet szinte vízszintesre,akkor nem fog kiemelni,vagy csak keveset!Mi az hogy nem tudtok holtjátékot állítani.6-7cm 10 es menet van,az annyit állít,hogy leesik a csapágy a sima csúszórészről!egyáltalán hol állítasz hézagot?
Válasz medikus #3345. hozzászólásáraÉs ezt hogy nézem meg vagy döncsem el hogy mennyire kupos.na nekünk az alsó tárcsa meg a középsö fémlap között alátét volt véleményük szerint ezért csúszott meg, követtük az alátéteket így meg akkora lett a kuplung holtjáték hyogy nem tudjuk beálitani hogy kiemeljen
Válasz gabika82 #3344. hozzászólásáraNem feltétlenül!A Kuplung szerkezet(kínai kalap) kúpossága határozza meg!Van hogy beteszel 2 újat,azzal biztos nem lesz jó!
Válasz medikus #3343. hozzászólásáraés a tárcsák egyforma vastagok ??
Válasz gabika82 #3342. hozzászólásáraNincs ott semmiféle alátét!!!
Válasz medikus #3341. hozzászólásárahát szétszetük a kuplungot és levetem a felső kuplungtárcsát és az alat van a nyomólap és azalat körbe vannak alátétek ezek gyáriak meg még annyi hogy a két tárcsa egyforma széles?
Válasz gabika82 #3340. hozzászólásáraA lemeznek mindnek egyformának kell lenni!!!Csak ha úgy guberáltad,akkor felemás!!a kuplungot úgy kell beállítani,hogy legyen holtjátéka!mást mit állítanál rajta?
üdv lene egy olyan kérdésema dobtakaro lemezekben van 4 vastag meg 2 vékony a két vékonyat egymásal szemben kel rakni igaz?meg anyi hogy valaki lehirná hogy kel a kuplungot jól és helyesen beálitani?
Válasz lovasnorbi #3338. hozzászólásáraHat az jo kerdes meg mindig nyomjuk a melot de remelem mar valamikor lessz idom elmotorozni arra.
Válasz dr.T #3337. hozzászólásáraMikor jöttök el megnézni a gépet ?
Válasz lovasnorbi #3336. hozzászólására

Válasz dr.T #3335. hozzászólásáraJól működött , kisebb javítások azért voltak de lényegében ment minden finomul . 12 hektárt vágtam le vele az idén , bízok benne jövőre többet kell
Válasz lovasnorbi #3330. hozzászólásáraMar regen voltal fent,joll mukodott a gep,mennyit vagtal vele?
Válasz lovasnorbi #3330. hozzászólásáraHa szembe alsz vele akkor a bal felen ahol van a hajtas is
Válasz lovasnorbi #3330. hozzászólásáraE 514! 6846hsz.
Válasz medikus #3331. hozzászólásáraMegtalálod!
Válasz lovasnorbi #3330. hozzászólásáraValahol a nevemnél
Sziasztok !
Menet variátor tengely kiszedéséhez szeretnék tanácsot kérni . mennyire bonyolult kivenni , melyik oldalról érdemes nekiállni ? olyan problémám van vele , hogy a bal oldalon a tengely valamiért kikopott és kotyog a csapágyban .
Válasz dr.T #3327. hozzászólására...én úgy voltam vele...inkább agyra gyúrok...


Válasz csoppika #3325. hozzászólásáraJa akkor neked csak 1 nagy kockad van ezek szerint ,nekem megvan mind a 8,az mas.

Válasz csoppika #3325. hozzászólásáraEgy 1000-es dutra kormány kell,hogy könnyen tudjad tekerni!
Válasz dr.T #3323. hozzászólásáraCsak vmi kisebb sportkormány(vagy targonca) jöhet szóba...vagy lehasítok a hasamból egy 15 kilós flekkent...
Válasz dr.T #3323. hozzászólásáraAz kisebb?
Válasz csoppika #3322. hozzászólásáraEn vettem anno a 14-be a Bócsaiaktol beloruszos kormanyt a kozepe attvol csinallva ugyhogy passzolt a 14 be.
Válasz Trakiszaki #3321. hozzászólásáraAzt tudom, hogy passzol, a 514-be vettem a múltkor... Ide lehet kisebb kellene...Nem a legideálisabb a kormány-ülés pozíció
Válasz csoppika #3295. hozzászólásáraKormány kiváltására ajánlom a kétütemű wartburg kormányàt 85 évjárattól vagy a 4 ütemű wartiét.
Válasz medikus #3319. hozzászólásáraIgaz is

Válasz Myrrdin #3317. hozzászólásáraEz egy egyszerű gép!!Fele ékszíj van rajta,mint egy másikon!!Ezért nem kell hozzá Biblia!
Válasz Myrrdin #3317. hozzászólásárahttp://m.ebay.de/itm/REPARATURHANDBUCH-MAHDRESCHER-FORTSCHRITT-E514-no-BELARUS-ZT303-ZT323-/302037105021
Válasz medikus #3315. hozzászólásárate azt a kb30 oldalast mondod
amit a gyár kiadott? az semmi
, pedig a konkurens claas gyár a 106 dominátorhoz egy egész dossziét adott
Válasz csoppika #3314. hozzászólásáraegy két évvel ezelőtt itt az oldalon hirdettek könyveket minden féle gépekhez. mivel a neten nem találtam /akkor
/ meg az általam keresett papírokat ezért csináltam egy "nagy bevásárlást"
. beszéltem velük
telefonon és én mivel egyszer élünk
megvettem. de ilyen könyv nem volt közte
. ha rosszul tudom majd javítanak