Válasz lacika973 #3087. hozzászólásáraNezd meg a filtereket ahogy a kollega is mondja,lehet belevegozott a rendszer,tolcsd tele a filtert,meg nezd meg az ac pumpanal a szurot is,hha ugysem veszi,akkor proballd nyisd ki a filternel a legtelenito csavart es pumpalld ha nem csinall semmit nem nyomja ki a naftat akkor mehetsz tovabb az ac-ra.
Válasz lacika973 #3087. hozzászólásárakönyv van, olvass vissza és megtalálod. van benne elég gázolaj? én is indítottam egy jó pár éve Nem volt beindítva kombájnt tudom milyen nyűg volt mire sikerült felpumpálni. szűrők tiszták? és töltsd tele gázolajjal könnyebb felkapnia.
sziasztok.
Valakinek van valami ötlete miért nem lehet fel AC-zni az adagolót? Nem volt indítva jó pár éve, de előtte ment, de most nem veszi fel az üzemanyagot. Esetleg valaki tudna küldeni egy 512-es gépkönyvet? marthalaszlo973@gmail.com az emailem. Köszönöm a segítséget előre is.
Üdv
Válasz dr.T #3083. hozzászólásáraHali!
A sárga kombájnon neked mennyire van állítva a rosta veszteség érzékelőjének az érzékenysége?
Elvesztettem a címedet. Privátban átküldhetnéd mert a beállításokkal kapcsolatban akarnék tapasztalatot cserélni.
Szép Jó Estét Mindenkinek!Kombájnt szeretnék venni,és azt szeretném kérni,hogy mondják(tok) már el,hogy egy E-512-nél mit nézzek meg,és mire figyeljek oda nagyon,mert nem sok tapasztalatom van még a kombájnokkal kapcsolatban,két nyarat arattam idáig csak.Köszönöm a segítséget előre is.
Válasz dr.T #3053. hozzászólására
Nagyon jó lett amúgy a gép,nem akarom elkiabálni!Ma is 36 fok ,olajnyomás 4,5 bar,víz 60-65 fok!Ja és 6t tritikáléban!
512-es kuplunk hibával küzdünk!Ezelőtti kuplunkba a kinyomo csapágy beállt és kitörölte a szerkezetet!
Használt szerkezetet tettünk be szintén használt kinyomócsapággyaL,Ami elméletileg működött is mert működő kombájn komplett sebváltóját vettük meg!
Most annyi a gond vele,megy de rendesen csúszik,kombájn lomhább ha véletlen borozdába áll meg nehezen is megy ki belőle!
kuplung akkor old szét teljesen ha padlóig van nyomva a pedál úgy hogy az asztal is megáll,rudazat állítás semmit nem segít!
mi lehet a gond?(kinyomó csapágy hézagot se tudunk neki adni szinte)Szerkezetet szabályozhatták és azért nem nyomja a tárcsákat össze teljesen mert nem az ő variátor felével raktuk össze,ilyen lehet mert nem mértük meg csak összeraktuk?Vagy létezik több fajta kuplung?
válaszokat ötleteket előre is köszönjük!
Válasz medikus #3058. hozzászólásáraFelújított lenne náluk 36000ft-ért, de most az sincs nekik Pest mellett találtam még egy céget, de nekik sincs most felújított csak új, de ők áfásan mondtak rá 36250ft.
Válasz Gyurkesz1 #3055. hozzászólásáraAzt elfelejtettem irni hogy azon az oldalon ahol a fordulatot kell alítani...elnézést!! Na es ott az utánverő szíjtárcsa külső fele .
Ismerősöm 512esén furcsán jár az utánverő külső szijtarcsája...a belső az megy szépen simán de a külső mint ha rászkódna teljés gáznál már kevésbé de még akkor is...mi csinálhatja azt??
Válasz gabika82 #3051. hozzászólásáraNem,csak az adagolót ne forgasd el,jegyezd meg,melyik meghajtó villaszár állt kifelé,amelyikből utoljára vetted ki a csavart!
Válasz lovasnorbi #3048. hozzászólásáraHat legalabb mar legyen is jo mert nagyon sokat dolgoztal vele,sok hibamentes orat,aztan nyomasd neki,a buzat mikor lehet arra feletek aratni?
Válasz gabika82 #3047. hozzászólásáraLeveszed,és még leveszed a tengelyről a meghajtó tárcsát is!Utána lehúzod a tengelyről a fordulatmérő meghajtó házát.Az csak be van tolva a blokkba,ott is kell majd tömíteni!
Válasz dr.T #3045. hozzászólásáraPontosan nem tudom , hogy mennyi lett mert haza hoztuk a tárolóba így nem mértük meg , de kb 1 hektáron olyan 40 mázsa . segítségem nem volt egyedül dolgoztam vele , sikerült beállítani nagyon tisztán dolgozott .
még az lenne a kérdésem az adagoló meghajtó tengejénál jön az olaj de elég jól és és le tudom venni az adagolót hogy nem megy el a töltés vagy ugyan olyan mint az mtz leveszem viszarakom és kész mert szerintem a tengelynél folyik ott meg szimering van nem??
Válasz lovasnorbi #3042. hozzászólásáraHat jo lenne mar,csak lassan mi is kezdjuk meg a jovo het lazabb lessz aztan itt is megkezdodnek az aratasom,te mit arattal vele őszi arpat?
Válasz dr.T #3041. hozzászólásáraIgen már nyomom keményen , sikerült megcsinálni mindent a ventilátor olyan jó , hogy mindig csukott ajtóval megyek . dobléceket is kicseréltem azok is nagyon jól működnek . amit tőled hoztam alkatrészeket azok mind felkerültek . ha ráérsz valamikor akkor ugorj át .
Válasz lovasnorbi #3038. hozzászólásáraAkkor mar kemenyen nyomod,milyen a kombajn? Hogy tetszik az aratas,sikerult osszehozni a kabint es a kabinventillatort?
4890 hozzászólás
Válasz lacika973 #3087. hozzászólásáraNezd meg a filtereket ahogy a kollega is mondja,lehet belevegozott a rendszer,tolcsd tele a filtert,meg nezd meg az ac pumpanal a szurot is,hha ugysem veszi,akkor proballd nyisd ki a filternel a legtelenito csavart es pumpalld ha nem csinall semmit nem nyomja ki a naftat akkor mehetsz tovabb az ac-ra.
Válasz Myrrdin #3088. hozzászólásáraMiért nem adtad el előbb ezt a kombájnt?
Tető alatt állt?
Válasz lacika973 #3087. hozzászólásárakönyv van, olvass vissza és megtalálod
. van benne elég gázolaj?
én is indítottam egy jó pár éve Nem volt beindítva kombájnt
tudom milyen nyűg volt mire sikerült felpumpálni. szűrők tiszták? és töltsd tele gázolajjal könnyebb felkapnia.
sziasztok.
Valakinek van valami ötlete miért nem lehet fel AC-zni az adagolót? Nem volt indítva jó pár éve, de előtte ment, de most nem veszi fel az üzemanyagot. Esetleg valaki tudna küldeni egy 512-es gépkönyvet? marthalaszlo973@gmail.com az emailem. Köszönöm a segítséget előre is.
Üdv
Válasz dr.T #3085. hozzászólásáraVisszairtam
Válasz 4964 #3084. hozzászólásáraOk irok
Válasz dr.T #3083. hozzászólásáraHali!
A sárga kombájnon neked mennyire van állítva a rosta veszteség érzékelőjének az érzékenysége?
Elvesztettem a címedet. Privátban átküldhetnéd mert a beállításokkal kapcsolatban akarnék tapasztalatot cserélni.
Válasz K-István #3082. hozzászólásáraSzerintem figyelmessen olvass vissza.
Szép Jó Estét Mindenkinek!Kombájnt szeretnék venni,és azt szeretném kérni,hogy mondják(tok) már el,hogy egy E-512-nél mit nézzek meg,és mire figyeljek oda nagyon,mert nem sok tapasztalatom van még a kombájnokkal kapcsolatban,két nyarat arattam idáig csak.Köszönöm a segítséget előre is.
Válasz mtz zoli #3077. hozzászólásáraNem semmi, én annyiért hoztam az újat Bócsáról!
Válasz medikus #3078. hozzászólására4.20 as asztal van rajta,és teljes fogással!Részemről nincs miért lódítani!
Válasz Szabolcsi #3076. hozzászólásáraPedig tényleg így megy!Mondjuk a hűtője ki lett takarítva kívül belül!
Válasz Szabolcsi #3076. hozzászólásáraFél asztallal!
Válasz számüzött #3056. hozzászólására Nekem most ujitoták fel zt generátort 28 v siofokon!
Válasz magyartarkás #3074. hozzászólásáraIgazad van csak 36C fokos melegben termosztát nélkül is túl jó .
Válasz magyartarkás #3073. hozzászólásáraLegalabb megoldodott aztan most mar nyomasd neki.
Válasz Szabolcsi #3070. hozzászólásáraInkább ilyen legyen,mint kanna szám kelljen utána hordani a vizet!
Válasz dr.T #3069. hozzászólásáraSzarul raktuk össze a két variátortárcsát!Levettem,és akkor láttam!
Válasz akika0621 #3071. hozzászólására
Tessék, lehet tölteni.
Fortschritt E-512 Kezelési Utasítás
Fortschritt E-512 Alkatrészkatalógus
Fortschritt E-512 Felszerelési Utasítás 1983 Szemeskukorica betak
Fortschritt E-512 Felszerelési Utasítás 1970 Az E-512 típusú arat
Fortschritt E-512 IFA 4VD 14,5_12-1 SRW Alkatrészkatalógus
Hello fortschritt e 512 gépkönyvet keresek ha valaki odatudná adni .
Válasz magyartarkás #3068. hozzászólásáraVíz csak 60-65 fok ilyen melegben ,hol az üzemi hőfok ?
Válasz magyartarkás #3068. hozzászólásáraMi volt aztan a baja,hogy nemtudtal variallni?
Válasz dr.T #3053. hozzászólására
Nagyon jó lett amúgy a gép,nem akarom elkiabálni!Ma is 36 fok ,olajnyomás 4,5 bar,víz 60-65 fok!Ja és 6t tritikáléban!
Válasz dr.T #3053. hozzászólásáraSikerült,tökéletesen működik!Már vallatva van a gép,talán holnap már végzek az aratással!(sajáttal)
Üdv mindenkinek!
512-es kuplunk hibával küzdünk!Ezelőtti kuplunkba a kinyomo csapágy beállt és kitörölte a szerkezetet!
Használt szerkezetet tettünk be szintén használt kinyomócsapággyaL,Ami elméletileg működött is mert működő kombájn komplett sebváltóját vettük meg!
Most annyi a gond vele,megy de rendesen csúszik,kombájn lomhább ha véletlen borozdába áll meg nehezen is megy ki belőle!
kuplung akkor old szét teljesen ha padlóig van nyomva a pedál úgy hogy az asztal is megáll,rudazat állítás semmit nem segít!
mi lehet a gond?(kinyomó csapágy hézagot se tudunk neki adni szinte)Szerkezetet szabályozhatták és azért nem nyomja a tárcsákat össze teljesen mert nem az ő variátor felével raktuk össze,ilyen lehet mert nem mértük meg csak összeraktuk?Vagy létezik több fajta kuplung?
válaszokat ötleteket előre is köszönjük!
Válasz medikus #3064. hozzászólásáraKöszi!!! Már voltam lent, hoztam is tőlük 28000ft náluk az új, meg még bevásároltunk egy-két dolgot!!
Válasz számüzött #3063. hozzászólására06 78 453-358 0630 383 0286 főnök!
Válasz medikus #3062. hozzászólásáraBócsa, alkatrész bolt.
Válasz számüzött #3061. hozzászólásáraTudok egy jó párat!
Kiét?
Válasz medikus #3060. hozzászólásáraNem tudsz véletlenül telefon számot?
Válasz számüzött #3059. hozzászólásáraAkkor Bócsa!
Válasz medikus #3058. hozzászólásáraFelújított lenne náluk 36000ft-ért, de most az sincs nekik Pest mellett találtam még egy céget, de nekik sincs most felújított csak új, de ők áfásan mondtak rá 36250ft.
Válasz számüzött #3056. hozzászólásáraNagy-Traktor?
Válasz Gyurkesz1 #3055. hozzászólásáraAzt elfelejtettem irni hogy azon az oldalon ahol a fordulatot kell alítani...elnézést!! Na es ott az utánverő szíjtárcsa külső fele .
Üdvözlet! Érdeklődnék, hogy Kecskemét ,vagy Örkény környékén nincs e valakinek 28v-os beépített fesz szabályzós IFA generátora eladó???
Ismerősöm 512esén furcsán jár az utánverő külső szijtarcsája...a belső az megy szépen simán de a külső mint ha rászkódna teljés gáznál már kevésbé de még akkor is...mi csinálhatja azt??
Válasz dr.T #3050. hozzászólásáranálunk még 2 hét a búza . ( a rendes )
De a keksz búzát azt már holnap hordjuk .
Válasz magyartarkás #3007. hozzászólásáraNa sikerult betenned ?
Válasz gabika82 #3051. hozzászólásáraNem,csak az adagolót ne forgasd el,jegyezd meg,melyik meghajtó villaszár állt kifelé,amelyikből utoljára vetted ki a csavart!
Válasz medikus #3049. hozzászólásáraés csak simán leveszem meg viszarakom nem fog semmi elálitódni??
Válasz lovasnorbi #3048. hozzászólásáraHat legalabb mar legyen is jo mert nagyon sokat dolgoztal vele,sok hibamentes orat,aztan nyomasd neki,a buzat mikor lehet arra feletek aratni?
Válasz gabika82 #3047. hozzászólásáraLeveszed,és még leveszed a tengelyről a meghajtó tárcsát is!Utána lehúzod a tengelyről a fordulatmérő meghajtó házát.Az csak be van tolva a blokkba,ott is kell majd tömíteni!
Válasz dr.T #3045. hozzászólásáraPontosan nem tudom , hogy mennyi lett mert haza hoztuk a tárolóba így nem mértük meg , de kb 1 hektáron olyan 40 mázsa . segítségem nem volt egyedül dolgoztam vele , sikerült beállítani nagyon tisztán dolgozott .
még az lenne a kérdésem az adagoló meghajtó tengejénál jön az olaj de elég jól és és le tudom venni az adagolót hogy nem megy el a töltés vagy ugyan olyan mint az mtz leveszem viszarakom és kész mert szerintem a tengelynél folyik ott meg szimering van nem??
Válasz dr.T #3040. hozzászólásáraköszönöm szépen a választ megpróbálom
Válasz lovasnorbi #3044. hozzászólásáraNa es milyen volt a termes,de azert gondolom valaki segitett beinditani?
Válasz dr.T #3043. hozzászólásáraigen , őszi árpát vágtam vele . 11,8-as volt a vize .
Válasz lovasnorbi #3042. hozzászólásáraHat jo lenne mar,csak lassan mi is kezdjuk meg a jovo het lazabb lessz aztan itt is megkezdodnek az aratasom,te mit arattal vele őszi arpat?
Válasz dr.T #3041. hozzászólásáraIgen már nyomom keményen , sikerült megcsinálni mindent a ventilátor olyan jó , hogy mindig csukott ajtóval megyek . dobléceket is kicseréltem azok is nagyon jól működnek . amit tőled hoztam alkatrészeket azok mind felkerültek . ha ráérsz valamikor akkor ugorj át .

Válasz lovasnorbi #3038. hozzászólásáraAkkor mar kemenyen nyomod,milyen a kombajn? Hogy tetszik az aratas,sikerult osszehozni a kabint es a kabinventillatort?