Válasz Gyurkesz1 #3055. hozzászólásáraAzt elfelejtettem irni hogy azon az oldalon ahol a fordulatot kell alítani...elnézést!! Na es ott az utánverő szíjtárcsa külső fele .
Ismerősöm 512esén furcsán jár az utánverő külső szijtarcsája...a belső az megy szépen simán de a külső mint ha rászkódna teljés gáznál már kevésbé de még akkor is...mi csinálhatja azt??
Válasz gabika82 #3051. hozzászólásáraNem,csak az adagolót ne forgasd el,jegyezd meg,melyik meghajtó villaszár állt kifelé,amelyikből utoljára vetted ki a csavart!
Válasz lovasnorbi #3048. hozzászólásáraHat legalabb mar legyen is jo mert nagyon sokat dolgoztal vele,sok hibamentes orat,aztan nyomasd neki,a buzat mikor lehet arra feletek aratni?
Válasz gabika82 #3047. hozzászólásáraLeveszed,és még leveszed a tengelyről a meghajtó tárcsát is!Utána lehúzod a tengelyről a fordulatmérő meghajtó házát.Az csak be van tolva a blokkba,ott is kell majd tömíteni!
Válasz dr.T #3045. hozzászólásáraPontosan nem tudom , hogy mennyi lett mert haza hoztuk a tárolóba így nem mértük meg , de kb 1 hektáron olyan 40 mázsa . segítségem nem volt egyedül dolgoztam vele , sikerült beállítani nagyon tisztán dolgozott .
még az lenne a kérdésem az adagoló meghajtó tengejénál jön az olaj de elég jól és és le tudom venni az adagolót hogy nem megy el a töltés vagy ugyan olyan mint az mtz leveszem viszarakom és kész mert szerintem a tengelynél folyik ott meg szimering van nem??
Válasz lovasnorbi #3042. hozzászólásáraHat jo lenne mar,csak lassan mi is kezdjuk meg a jovo het lazabb lessz aztan itt is megkezdodnek az aratasom,te mit arattal vele őszi arpat?
Válasz dr.T #3041. hozzászólásáraIgen már nyomom keményen , sikerült megcsinálni mindent a ventilátor olyan jó , hogy mindig csukott ajtóval megyek . dobléceket is kicseréltem azok is nagyon jól működnek . amit tőled hoztam alkatrészeket azok mind felkerültek . ha ráérsz valamikor akkor ugorj át .
Válasz lovasnorbi #3038. hozzászólásáraAkkor mar kemenyen nyomod,milyen a kombajn? Hogy tetszik az aratas,sikerult osszehozni a kabint es a kabinventillatort?
Válasz gabika82 #3037. hozzászólásáraNa ha ilyen esetben,hogy hatul sok a mag,akkor eloszor huzz a dobon addig mig elnem kezdi torni a magot utanna allithatod hozza a rostat meg a szelet,ha mar torni kezdi a magot akkor a rostanal lessz a problema( ha meg mindig szalkas a mag) akkor csukj a belso rostan ami viszi a tartalyba es nyiss az utolson ami meg visszi vissza a dobhoz ujjracsepelni.
Válasz gabika82 #3037. hozzászólásáraEzzel szórakoztam én is . játszani kell a zsalurostával meg a széllel . szerintem próbáld meg , hogy visszaveszel a "szélen" meg zárod egy picit a rostát . ( én is most arattam az idén először , egy picit szórakozni kell vele de utána jó lesz . )
sziasztok ma vágtam árpát és hát szépen ment a gép de lenne a tapasztaltabb kolégáktol 2 kérdésem 1 ik mi a hiba ha a tartályba belekerül a árpa szálka is 2 odik meg hátul a rosta után látok szemet akor nagy a szeleső fordulata??
Válasz csoppika #3031. hozzászólásáraTegyel fel 1 kepet hogyan nez ki meg valami mereteket,mert mindtha a 3011 mikor csinalltam az passzolna majd megnezem.
Válasz medikus #3034. hozzászólásáraValamilyen zetorossal lehet cserelni mert lattam mar enis csak nemtudom milyen lehetett,en ugytudom,hogy csak valami gagyi utangyartott van hozza .
Srácok!
A kombájn főfékhengere mivel helyettesíthető? Valaki itt regélt vmi zetorról... (a tartalék bontottunkat soha vissza nem térő kölcsönbe kellett adnunk E kaszába, kaszálás lebonyolítása miatt )
Válasz Hogel #3027. hozzászólásáraElvileg koppra!Akkor neked ki van a tengely és az agy ékpályája is menve!!!Az agynak a tengelyen húzósan kellene állni!A tied már kézzel könnyen lejön!
A munkahengeres variátor tárcsán a tengelyen levő sasszeges anyát mennyire kell meghúzni? Izomból vagy csak hogy a sasszeg pászoljon?
Mert most ha mozgatom ide oda a tárcsát akkor látom hogy fordul a tengelyen a tárcsa.És ha beindítom, akkor kopog.Meg szabad tépni azt az anyát?
Válasz gabika82 #3025. hozzászólásáraValamikor fel volt festve egy skála a szelelő variátor rögzítő fülére!!!Ilyenekkel kár foglalkozni,be kell állítani az nélkül!!!Tisztaság,és szórás!Majd az megmondja hova csavard!
még anyit ki menyire álitja a dobhézagot gabonánál??meg ezeknél a kombájnoknál is elöfordul az a jelenség ha rozshás a ferde hogy nem viszi be az árpát csak forgatja??mert a class-nál meg a jd nál elöfordul
4908 hozzászólás
Válasz számüzött #3056. hozzászólásáraNagy-Traktor?
Válasz Gyurkesz1 #3055. hozzászólásáraAzt elfelejtettem irni hogy azon az oldalon ahol a fordulatot kell alítani...elnézést!! Na es ott az utánverő szíjtárcsa külső fele .
Üdvözlet! Érdeklődnék, hogy Kecskemét ,vagy Örkény környékén nincs e valakinek 28v-os beépített fesz szabályzós IFA generátora eladó???
Ismerősöm 512esén furcsán jár az utánverő külső szijtarcsája...a belső az megy szépen simán de a külső mint ha rászkódna teljés gáznál már kevésbé de még akkor is...mi csinálhatja azt??
Válasz dr.T #3050. hozzászólásáranálunk még 2 hét a búza . ( a rendes )
De a keksz búzát azt már holnap hordjuk .
Válasz magyartarkás #3007. hozzászólásáraNa sikerult betenned ?
Válasz gabika82 #3051. hozzászólásáraNem,csak az adagolót ne forgasd el,jegyezd meg,melyik meghajtó villaszár állt kifelé,amelyikből utoljára vetted ki a csavart!
Válasz medikus #3049. hozzászólásáraés csak simán leveszem meg viszarakom nem fog semmi elálitódni??
Válasz lovasnorbi #3048. hozzászólásáraHat legalabb mar legyen is jo mert nagyon sokat dolgoztal vele,sok hibamentes orat,aztan nyomasd neki,a buzat mikor lehet arra feletek aratni?
Válasz gabika82 #3047. hozzászólásáraLeveszed,és még leveszed a tengelyről a meghajtó tárcsát is!Utána lehúzod a tengelyről a fordulatmérő meghajtó házát.Az csak be van tolva a blokkba,ott is kell majd tömíteni!
Válasz dr.T #3045. hozzászólásáraPontosan nem tudom , hogy mennyi lett mert haza hoztuk a tárolóba így nem mértük meg , de kb 1 hektáron olyan 40 mázsa . segítségem nem volt egyedül dolgoztam vele , sikerült beállítani nagyon tisztán dolgozott .
még az lenne a kérdésem az adagoló meghajtó tengejénál jön az olaj de elég jól és és le tudom venni az adagolót hogy nem megy el a töltés vagy ugyan olyan mint az mtz leveszem viszarakom és kész mert szerintem a tengelynél folyik ott meg szimering van nem??
Válasz dr.T #3040. hozzászólásáraköszönöm szépen a választ megpróbálom
Válasz lovasnorbi #3044. hozzászólásáraNa es milyen volt a termes,de azert gondolom valaki segitett beinditani?
Válasz dr.T #3043. hozzászólásáraigen , őszi árpát vágtam vele . 11,8-as volt a vize .
Válasz lovasnorbi #3042. hozzászólásáraHat jo lenne mar,csak lassan mi is kezdjuk meg a jovo het lazabb lessz aztan itt is megkezdodnek az aratasom,te mit arattal vele őszi arpat?
Válasz dr.T #3041. hozzászólásáraIgen már nyomom keményen , sikerült megcsinálni mindent a ventilátor olyan jó , hogy mindig csukott ajtóval megyek . dobléceket is kicseréltem azok is nagyon jól működnek . amit tőled hoztam alkatrészeket azok mind felkerültek . ha ráérsz valamikor akkor ugorj át .

Válasz lovasnorbi #3038. hozzászólásáraAkkor mar kemenyen nyomod,milyen a kombajn? Hogy tetszik az aratas,sikerult osszehozni a kabint es a kabinventillatort?
Válasz gabika82 #3037. hozzászólásáraNa ha ilyen esetben,hogy hatul sok a mag,akkor eloszor huzz a dobon addig mig elnem kezdi torni a magot utanna allithatod hozza a rostat meg a szelet,ha mar torni kezdi a magot akkor a rostanal lessz a problema( ha meg mindig szalkas a mag) akkor csukj a belso rostan ami viszi a tartalyba es nyiss az utolson ami meg visszi vissza a dobhoz ujjracsepelni.
Válasz lovasnorbi #3038. hozzászólásáraköszönöm akor megpróbállolm e
Válasz gabika82 #3037. hozzászólásáraEzzel szórakoztam én is . játszani kell a zsalurostával meg a széllel . szerintem próbáld meg , hogy visszaveszel a "szélen" meg zárod egy picit a rostát . ( én is most arattam az idén először , egy picit szórakozni kell vele de utána jó lesz . )
sziasztok ma vágtam árpát és hát szépen ment a gép de lenne a tapasztaltabb kolégáktol 2 kérdésem 1 ik mi a hiba ha a tartályba belekerül a árpa szálka is 2 odik meg hátul a rosta után látok szemet akor nagy a szeleső fordulata??
Válasz csoppika #3031. hozzászólásáraTegyel fel 1 kepet hogyan nez ki meg valami mereteket,mert mindtha a 3011 mikor csinalltam az passzolna majd megnezem.
Válasz medikus #3034. hozzászólásáraValamilyen zetorossal lehet cserelni mert lattam mar enis csak nemtudom milyen lehetett,en ugytudom,hogy csak valami gagyi utangyartott van hozza .
Válasz csoppika #3033. hozzászólásáraAddig amíg kifekszik,levágsz egy pár hektárt,majd csak telik rá!
Válasz Richard. #3032. hozzászólásáraMég nem feküdt ki...
Válasz csoppika #3031. hozzászólásáranincs összerohadva? Akkor karmantyúzni lehet. Nem?kb. Fele ár.
Válasz medikus #3030. hozzászólásáraJah...40000 aranyforint...ugye???
Egyelőre tarcsiba kéne...ahhoz drága...
Válasz csoppika #3029. hozzászólásáraEgy újjal!!Kapható!
Srácok!
)
A kombájn főfékhengere mivel helyettesíthető? Valaki itt regélt vmi zetorról... (a tartalék bontottunkat soha vissza nem térő kölcsönbe kellett adnunk E kaszába, kaszálás lebonyolítása miatt
Válasz Hogel #3027. hozzászólásáraElvileg koppra!Akkor neked ki van a tengely és az agy ékpályája is menve!!!Az agynak a tengelyen húzósan kellene állni!A tied már kézzel könnyen lejön!
A munkahengeres variátor tárcsán a tengelyen levő sasszeges anyát mennyire kell meghúzni? Izomból vagy csak hogy a sasszeg pászoljon?
Mert most ha mozgatom ide oda a tárcsát akkor látom hogy fordul a tengelyen a tárcsa.És ha beindítom, akkor kopog.Meg szabad tépni azt az anyát?
Válasz gabika82 #3025. hozzászólásáraValamikor fel volt festve egy skála a szelelő variátor rögzítő fülére!!!Ilyenekkel kár foglalkozni,be kell állítani az nélkül!!!Tisztaság,és szórás!Majd az megmondja hova csavard!
üdv.az lenne a kérdésem a táblázatba irja hogy a szelelő fokozata buzában 4.5-5.5 ezt hogy kel beálitani vagy honnan kel számolni rajta ??

Válasz lycandog75 #3023. hozzászólásáraTele van földdel a variátor tárcsa!Illik évente kipucolni.Vagy lóg az egész nyelestengely!!
sziasztok
ha fel variálva rászkódik mint az őrült.... mitől lehet?
Válasz Krisz_B #3019. hozzászólásáraLehet venni ra akkor minek a kenyszermegoldas.
Válasz medikus #3020. hozzászólásáraMTZ reduktorház O gumigyűrű
Válasz Krisz_B #3019. hozzászólásáraAz olajhűtő kör tömítése!!!!!!
Dobfordulat mérőhöz csatlakozó gumiszíjat mivel lehetne pótolni? Valaki talált már ki rá kényszermegoldásból valamit?
Válasz gabika82 #3017. hozzászólásáraEz az alap beállítás!Utána a karral állítod a neked megfelelően!
Válasz medikus #3016. hozzászólásáraköszönöm
Válasz gabika82 #3015. hozzászólásáraA kosár állító kar 3.ricnin áll!!!Akkor elöl(3.kosár sín)15mm hátul a kilépő 7mm!
még anyit ki menyire álitja a dobhézagot gabonánál??meg ezeknél a kombájnoknál is elöfordul az a jelenség ha rozshás a ferde hogy nem viszi be az árpát csak forgatja??mert a class-nál meg a jd nál elöfordul
Válasz gabika82 #3013. hozzászólásáraAnnak úgy kell működni!
köszönöm megnéztem ha kinyomom a kuplungot megakad és ha utána tulnyomom csattan valami és szétkapcsol!!
Válasz Sötét Paraszt #3011. hozzászólásáraLasssuuuu hehe.
Válasz gabika82 #3008. hozzászólásáraKuplung pedál.
Válasz gabika82 #3008. hozzászólásáraAz ürítő csigát ugyan úgy kapcsolja ki!
Válasz gabika82 #3008. hozzászólásáraA kuplung kapcsolja ki!!!!!!!!!!Nyomd be a kuplungot padlóig!!!Az a vész leállító is!