Valaki tudna egy képet feltölteni arról, hogy a cséplőszíj /hosszbordás/ hogy van gyárilag úgy fent, hogy kikapcsolva nem koptatja?
Úgy értem hogy a belógást gátló keret vagy védőburkolat hol van gyárilag.
Nem könyvből kellene, hanem saját fotó, amin látnám hogyan kellene állnia.
Válasz medikus #2909. hozzászólásáraNincs létjogosultsága ebben a topicban enbek a kérdésnek. Továbbá ha 2 szelet száraz kenyeret kapok érte, az sem hordoz semmi lényeges információt a probléma megoldását illetően. Ennyi erővel az is kérdezhetted volna, hogy sérves -e a gazdája disznajának valamelyik malaca...
Ha csak annyit írsz egyszerűen, hogy ez az információ kevés, akkor sok felesleges gépeléstől kíméltük volna meg sok fórumtársunkat, beleértve engem is. Sajnos ezzel a hozzászólással se lett okosabb senki, aki az E512-esek világában szeretne eligazodni.
Válasz Hogel #2916. hozzászólásáraAmúgy ha már szem hokinsznál járunk , az illető valamit hihetetlenül jól csinál mert kb 1 éve valahányszor meghallom bárhol azt a két szót hogy morzsolt tengeri mindig ő jut az eszembe
Válasz Myrrdin #2914. hozzászólásáraÉn kérek elnézést. Piszkosul összekevertem a hozzászólásokat.
Mivel néhány sorral ezelőtt te is meg munkasember is arra panaszkodott hogy nincs kellő segítőkész ember a topicban, és utánna többször is volt egy csomó régebbi bejegyzésre való válasz, emiatt úgy értelemztem mintha a 2 név ugyanaz lett volna.
Visszaolvasva mostmár látom hogy nem.És bár nem vagyunk komák -de akár még lehetünk is- Sorry mégegyszer.
Válasz Hogel #2912. hozzászólásáraazért a határt húzzuk már meg. nem kéne össze keverni, komám. Kinek/Minek nézel te engem? Azért ennyire nem gondolod hogy hülye létemre ilyet csinálok komám Én nem a gabi33 és/vagy a szem hokinsz vagyok komám
Válasz Myrrdin #2911. hozzászólásáraLe veszed a váltófedelet elöl!Körbe nyolcas csavarok!Szemből nézve a 2középső csavar mellett jobb oldalon!A rugókat a lemez dekni fogja be!Óvatosan,csak a két középső csavart hagyd utoljára,a többit ki veheted!A 2 csavart utoljára óvatosan vedd ki,érezni fogod ahogy a rugók nyomják lefelé a lemez deknit.A rugóknak helyükön kell maradni,mert ha kimozdulnak,esetleg a reteszelő golyók,beesnek a váltóba.Rossz esetbe épp a difibe!
Válasz Myrrdin #2911. hozzászólásáraA dekni alatt, amit egy marék 8 as csavar fog.
De annak mi értelme hogy egyszer Myrrdin a nikneved, egyszer meg munkasember?
Válasz munkasember #2907. hozzászólásáraAzt hogy minek görcsölsz vele,még nem tudjuk mindig!!!!Csak azért kérdeztem így,mert (nem a tied)a gép,és nem derült ki,hogy akkor miért lett ennyire szívügyed!Persze,lehet dolgoznál vele,de ezt nem tudtuk meg!
Válasz munkasember #2907. hozzászólásáraSzerintem,próbáltam segíteni,de csak most adsz értékelhető információt!A távgyógyítás,főleg képek nélkül nagyon nehéz.Azt is csak most írod(vagy lemaradtam?)hogy ette a dobszíjat.Azt azért eszi,mert tátog valószínű a dobszíjtárcsa!!!Értem alatta,hogy a csúszó felek,lógnak az agyrészen!Ez lehet a hátsó(utóverő tengelyen) levő szíjtárcsától is.Mi a baja a dobtengelynek,hogy új kell!Görbe?A csúcshelyen látszik forgás közben!Kopott?Lóg rajta a dobszíjtárcsa 40mm átmérőjű vasperselye,amin a 2 csapágy van?
Válasz medikus #2893. hozzászólásáraEnnyi erővel a többi kérdezőnek is fel lehetne tenni ezt a szimpaikus "minek görcsölsz vele" kérdést, gyakorlatilag bármilyen problémájára, hiszen a sárga földtakaró csak idő kérdése és fölénk kerül. Nem lesz jelentősége a kérdező szenpontjából, hogy sikerült-e megoldani a problémáját, hiszen az az utókornak marad. Tényleg indokolt szerinted egy szimpla kérdésre így válaszolnod, ezzel is elrontva a fórum hangulatát? Szerinted segítőkész voltál? Ha esetleg előző kérdésemre "nem" a válasz, akkor leírnád, hogy mégis mi indokolja azt hogy ilyet írj a fórumba?
Lényeg, hogy a dobtengely ki volt a kérdés feltevése előtt véve, a gép új dobtengelyre és csapágyakra vár, közben meg próbáljuk kitalálni, hogy annak a hibája volt az hogy zabálta az ékszíjat a gép, vagy más beállítási probléma is van. Köszönöm, hogy elolvastad...
Válasz medikus #2900. hozzászólásáraaz átszereléstől akarok inkább megmenekülni
+ még annyi , hogy a szalmarázó ládákba tegyek betétet ? ha igen hányat ?
Válasz lovasnorbi #2894. hozzászólásáraLehet,de azért okozhat problémát!!A konzolcsiga erős kukoricában,nem biztos hogy szereti!Másik probléma az asztalos aratásnál,hogy minden gazat lekaszál,ez miatt szemetes(gaz magos) lehet a kukorica!
Válasz Myrrdin #2891. hozzászólásáraMinek görcsöl vele!!Igen,nem derült ki a mai napig!Az sem,hogy a tulaj helyett ő akarja üzemeltetni,és az sem,hogy konkrétan,miért akar dobtengelyt cserélni! Mert még szét sem szedte!Most is csak annyit tudni,hogy a szíjtárcsa beleér a lemezbe!De hova,melyikbe!
Válasz Myrrdin #2888. hozzászólásáraOlyan a válasz,amilyen a kérdés!Mit hova kell állítani,mert(vannak homályos)foltok!Ha leírtad volna hogy nem ismered,még nem láttad szétszedve a kuplung szerkezetet,akkor lehet hogy egyszerűbb lett volna elmagyarázni,neked meg megérteni,hogy a szerkezeten nem tudsz állítani,mert ez nem a kinyomó békás szerkezet.De én írtam,hogy csak holtjátékot adjál a kinyomó csapágynak.Hogy ez a válasz neked miért nem volt jó,kérdés! A gépkönyvet közben bemásoltad! Ha az megvan neked,akkor abban benne van a nyelestengely fék beállítása is,szerintem elég érthetően,képpel illusztrálva!Ami választ adni szoktam,az valós,még olyan nem volt,hogy valakinek nem felelt volna meg!Sajnálom!
Válasz Hogel #2889. hozzászólásáranem vagyok a komád.
olvasd el még egyszer
mit nem értesz te ezen?
ki írtam a kérdést a kuplungról hogy:
"512 kuplung beállítása érdekelne. mit, hogyan, mennyit, merre és mennyit. olvastam a magyar nyelvű könyvet de vannak homályos részek. ki hogy szokta felülszabályozni a gépén? mire kell odafigyelni? ha jól tudom nyelestengely fék is van ezen. minden érdekelne és ha fényképes magyarázat van az is érdekelne köszönöm"
és ezt válaszolta: "Ha van holtjáték,akkor mit akarsz állítani?"
a kérdésemből te ezt meg tudod állapítani?
ez milyen válasz? és a másik kollégának? a munkasember #2874 "Ha nem a tied,akkor minek görcsölsz vele?Mi a baja?"
van holt játék? akkor minek cseréled
Válasz lovasnorbi #2886. hozzászólására20 éven ketesztül dob lemezelés nélkül gabona kosárral és lassítóval, 10-es rostával vágtuk a naprát. Mindig jó volt és tiszta, soha nem hántolt.
Válasz Hogel #2870. hozzászólásáraNem figyeltél. Ki írtam a kérdést és a 2844 hozzászólásban ilyen választ kapok, mindegy. Én a 2859 hozzászólásban jeleztem hogy állok az egésszel és ezután is a lamelás segítséget kaptam. Másik eset is van. A kolléga ki írt egy másik kérdést 2874-nél és szintén kapott egy kielégítő választ 2875. És ő a 2879 válaszolt rá a kolléga
jó lenne ha itt is lehetne pontozni hogy a válasz hány százalékban volt hasznos meglepő dolgok lennének itt azt hiszem.
Válasz lovasnorbi #2886. hozzászólásáraSzerintem simán.Én is ebben a dilemmában voltam tavaly, és gond nélkül vitte a naprát, ráadásul én gabona asztallal szedtem, mert a szükség nagy úr.
Olyan gazos volt a naprám, hogy senki nem jött levágni.
Mi a véleményetek szerintetek neki merjek állni gabona dobkosárral , dob belemezelés nélkül kukoricát / napraforgót vágni ? ( dob lassítót raknák fel , rostát mindenképpen cserélnék ) + még be lemezeljem a szalmarázó ládákat ? ( nem sok aratni valóról van szó 3 hektár napra és 2 kukorica )
Ha esetleg valakit érdekel, van egy 512-es eladó, jó állapotban, 4 új gumival, két asztallal, szállítókocsival, kihasználatlanság miatt. Gépszínben tárolt.I.á:1.300.000ft Valamint van egy MBP6,5-es pótkocsi szintén szép állapotban eladó. 1.200.000ft. 70/457-0148
Üdv:Laci
Válasz medikus #2880. hozzászólásáraJól. A dobtengely csapágyai nem lógtak, a tengely vége fel volt hegesztve. Van ötletetek, hogy miért lett ilyen?
Válaszokat előre is köszönöm!
Válasz medikus #2875. hozzászólásáraNekem az igazi költség az alkatrészbeszerzéssel kapcsolatosan az, hogy az ilyen típusú bölcs és rendkívül segítőkész hozzászólásokat türelmesen elviseljem.
A baja a meglévőnek annyi, hogy a rajta lévő szíjtárcsa ismeretlen okból belenyal a burkolatba, majd leszedés után kiderült hogy az előző gazdája már egyszer megkókányolta (felheggesztette, de újra kikopott). Így vagy újra fel lesz hegesztve, vagy ki lesz cserélve. De, annyi mindenképp hozzátartozik a történethez, hogy a mostani 64 éves gazdája jövőre már nem akarja hajtani, csak a mostani idényt (kb 20 hektár) bírja ki.
Dr. T.:
Tehát a tengely komolyan érdekelne, láttam több elégedett vásárlód van, remélem én is közéjük fogok tartozni.
4924 hozzászólás
Valaki tudna egy képet feltölteni arról, hogy a cséplőszíj /hosszbordás/ hogy van gyárilag úgy fent, hogy kikapcsolva nem koptatja?
Úgy értem hogy a belógást gátló keret vagy védőburkolat hol van gyárilag.
Nem könyvből kellene, hanem saját fotó, amin látnám hogyan kellene állnia.
Válasz munkasember #2922. hozzászólásáraHello meg csak most neztem meg az email ,a mai nap hivni foglak.
Válasz medikus #2909. hozzászólásáraNincs létjogosultsága ebben a topicban enbek a kérdésnek. Továbbá ha 2 szelet száraz kenyeret kapok érte, az sem hordoz semmi lényeges információt a probléma megoldását illetően. Ennyi erővel az is kérdezhetted volna, hogy sérves -e a gazdája disznajának valamelyik malaca...
Ha csak annyit írsz egyszerűen, hogy ez az információ kevés, akkor sok felesleges gépeléstől kíméltük volna meg sok fórumtársunkat, beleértve engem is. Sajnos ezzel a hozzászólással se lett okosabb senki, aki az E512-esek világában szeretne eligazodni.
Köszönöm a tippet, holnap ránézek.
Válasz Hogel #2919. hozzászólásáraaddig emlegetitek,hogy megjelenik a 4 ládameggyével!(vagy cseresznye?)
Válasz Richard. #2918. hozzászólásáraÉs nem hiszem hogy van ezen a site on olyan fórumtag, aki ne tudná hogy: na hány holdja van?
Válasz Hogel #2917. hozzászólására
tudatmanipuláló. Meg a "hold" is ugyan ilyen!
Válasz Hogel #2916. hozzászólásáraAmúgy ha már szem hokinsznál járunk , az illető valamit hihetetlenül jól csinál mert kb 1 éve valahányszor meghallom bárhol azt a két szót hogy morzsolt tengeri mindig ő jut az eszembe
Válasz Myrrdin #2914. hozzászólásáraÉn kérek elnézést. Piszkosul összekevertem a hozzászólásokat.
Mivel néhány sorral ezelőtt te is meg munkasember is arra panaszkodott hogy nincs kellő segítőkész ember a topicban, és utánna többször is volt egy csomó régebbi bejegyzésre való válasz, emiatt úgy értelemztem mintha a 2 név ugyanaz lett volna.
Visszaolvasva mostmár látom hogy nem.És bár nem vagyunk komák -de akár még lehetünk is- Sorry mégegyszer.
Válasz medikus #2913. hozzászólásáraköszönöm!
.
majd rá nézek
.
Válasz Hogel #2912. hozzászólásáraazért a határt húzzuk már meg
. nem kéne össze keverni, komám
. Kinek/Minek nézel te engem?
Azért ennyire nem gondolod hogy hülye létemre ilyet csinálok komám
Én nem a gabi33 és/vagy a szem hokinsz vagyok komám

Válasz Myrrdin #2911. hozzászólásáraLe veszed a váltófedelet elöl!Körbe nyolcas csavarok!Szemből nézve a 2középső csavar mellett jobb oldalon!A rugókat a lemez dekni fogja be!Óvatosan,csak a két középső csavart hagyd utoljára,a többit ki veheted!A 2 csavart utoljára óvatosan vedd ki,érezni fogod ahogy a rugók nyomják lefelé a lemez deknit.A rugóknak helyükön kell maradni,mert ha kimozdulnak,esetleg a reteszelő golyók,beesnek a váltóba.Rossz esetbe épp a difibe!
Válasz Myrrdin #2911. hozzászólásáraA dekni alatt, amit egy marék 8 as csavar fog.
De annak mi értelme hogy egyszer Myrrdin a nikneved, egyszer meg munkasember?
Válasz Hogel #2816. hozzászólásáraÉs az pontosan hol is találom?
még csak most ismerkedem a géppel
Válasz medikus #2892. hozzászólására
Válasz munkasember #2907. hozzászólásáraAzt hogy minek görcsölsz vele,még nem tudjuk mindig!!!!Csak azért kérdeztem így,mert (nem a tied)a gép,és nem derült ki,hogy akkor miért lett ennyire szívügyed!Persze,lehet dolgoznál vele,de ezt nem tudtuk meg!

Válasz munkasember #2907. hozzászólásáraSzerintem,próbáltam segíteni,de csak most adsz értékelhető információt!A távgyógyítás,főleg képek nélkül nagyon nehéz.Azt is csak most írod(vagy lemaradtam?)hogy ette a dobszíjat.Azt azért eszi,mert tátog valószínű a dobszíjtárcsa!!!Értem alatta,hogy a csúszó felek,lógnak az agyrészen!Ez lehet a hátsó(utóverő tengelyen) levő szíjtárcsától is.Mi a baja a dobtengelynek,hogy új kell!Görbe?A csúcshelyen látszik forgás közben!Kopott?Lóg rajta a dobszíjtárcsa 40mm átmérőjű vasperselye,amin a 2 csapágy van?
Válasz medikus #2893. hozzászólásáraEnnyi erővel a többi kérdezőnek is fel lehetne tenni ezt a szimpaikus "minek görcsölsz vele" kérdést, gyakorlatilag bármilyen problémájára, hiszen a sárga földtakaró csak idő kérdése és fölénk kerül. Nem lesz jelentősége a kérdező szenpontjából, hogy sikerült-e megoldani a problémáját, hiszen az az utókornak marad. Tényleg indokolt szerinted egy szimpla kérdésre így válaszolnod, ezzel is elrontva a fórum hangulatát? Szerinted segítőkész voltál? Ha esetleg előző kérdésemre "nem" a válasz, akkor leírnád, hogy mégis mi indokolja azt hogy ilyet írj a fórumba?
Lényeg, hogy a dobtengely ki volt a kérdés feltevése előtt véve, a gép új dobtengelyre és csapágyakra vár, közben meg próbáljuk kitalálni, hogy annak a hibája volt az hogy zabálta az ékszíjat a gép, vagy más beállítási probléma is van. Köszönöm, hogy elolvastad...
Válasz lovasnorbi #2903. hozzászólásáraAz első lépcsőkre mindenképpen!!!
Válasz dr.T #2901. hozzászólásáraigen sikerült kicserélni azokat is
Válasz medikus #2900. hozzászólásáraaz átszereléstől akarok inkább megmenekülni
+ még annyi , hogy a szalmarázó ládákba tegyek betétet ? ha igen hányat ?
Válasz dr.T #2895. hozzászólására
Válasz lovasnorbi #2898. hozzászólásáraAkkor mar megoldottatok a dobleceket is?
Válasz lovasnorbi #2899. hozzászólásáraÚgy igen.De onnan már nem egy nagy beruházás egy dobkosár!Vagy a szereléstől akarsz megmenekülni?
Válasz medikus #2897. hozzászólásárakukorica adapterrel vágnám .
Válasz dr.T #2896. hozzászólására már haladok vele , múlt héten felkerült már a ferde is . nemsokára dobok fel róla képet .
Válasz lovasnorbi #2894. hozzászólásáraLehet,de azért okozhat problémát!!A konzolcsiga erős kukoricában,nem biztos hogy szereti!Másik probléma az asztalos aratásnál,hogy minden gazat lekaszál,ez miatt szemetes(gaz magos) lehet a kukorica!
Válasz lovasnorbi #2894. hozzászólásáraNa hogyan allsz a géppel? mar alakul?
Válasz medikus #2892. hozzászólásáraEzt csak tanusitani tudom,hogy te mindenkinek ha tudsz azert segitesz.


Kukoricáról mi a véleményetek azt is lehet így vágni ?
Válasz Myrrdin #2891. hozzászólásáraMinek görcsöl vele!!Igen,nem derült ki a mai napig!Az sem,hogy a tulaj helyett ő akarja üzemeltetni,és az sem,hogy konkrétan,miért akar dobtengelyt cserélni! Mert még szét sem szedte!Most is csak annyit tudni,hogy a szíjtárcsa beleér a lemezbe!De hova,melyikbe!
Válasz Myrrdin #2888. hozzászólásáraOlyan a válasz,amilyen a kérdés!Mit hova kell állítani,mert(vannak homályos)foltok!Ha leírtad volna hogy nem ismered,még nem láttad szétszedve a kuplung szerkezetet,akkor lehet hogy egyszerűbb lett volna elmagyarázni,neked meg megérteni,hogy a szerkezeten nem tudsz állítani,mert ez nem a kinyomó békás szerkezet.De én írtam,hogy csak holtjátékot adjál a kinyomó csapágynak.Hogy ez a válasz neked miért nem volt jó,kérdés! A gépkönyvet közben bemásoltad! Ha az megvan neked,akkor abban benne van a nyelestengely fék beállítása is,szerintem elég érthetően,képpel illusztrálva!Ami választ adni szoktam,az valós,még olyan nem volt,hogy valakinek nem felelt volna meg!Sajnálom!
Válasz Hogel #2889. hozzászólásáranem vagyok a komád.
akkor minek cseréled 
olvasd el még egyszer
mit nem értesz te ezen?
ki írtam a kérdést a kuplungról hogy:
"512 kuplung beállítása érdekelne. mit, hogyan, mennyit, merre és mennyit. olvastam a magyar nyelvű könyvet de vannak homályos részek. ki hogy szokta felülszabályozni a gépén? mire kell odafigyelni? ha jól tudom nyelestengely fék is van ezen. minden érdekelne és ha fényképes magyarázat van az is érdekelne köszönöm"
és ezt válaszolta: "Ha van holtjáték,akkor mit akarsz állítani?"
a kérdésemből te ezt meg tudod állapítani?
ez milyen válasz? és a másik kollégának? a munkasember #2874 "Ha nem a tied,akkor minek görcsölsz vele?Mi a baja?"
van holt játék?
Válasz lovasnorbi #2886. hozzászólására20 éven ketesztül dob lemezelés nélkül gabona kosárral és lassítóval, 10-es rostával vágtuk a naprát. Mindig jó volt és tiszta, soha nem hántolt.
Válasz Myrrdin #2888. hozzászólásáraKomám a kedvedért visszaolvastam, de szakadjon rám egy talicska aprómajom ha értem miről beszélsz.
Válasz Hogel #2870. hozzászólásáraNem figyeltél
. Ki írtam a kérdést és a 2844 hozzászólásban 
ilyen választ kapok, mindegy
. Én a 2859 hozzászólásban jeleztem hogy állok az egésszel és ezután is a lamelás segítséget kaptam. Másik eset is van
. A kolléga ki írt egy másik kérdést 2874-nél és szintén kapott egy kielégítő választ 2875. És ő a 2879 válaszolt rá a kolléga
meglepő dolgok lennének itt azt hiszem.
jó lenne ha itt is lehetne pontozni hogy a válasz hány százalékban volt hasznos
az ilyenekért nem írnak kérdést a kezdő kollégák
Válasz lovasnorbi #2886. hozzászólásáraSzerintem simán.Én is ebben a dilemmában voltam tavaly, és gond nélkül vitte a naprát, ráadásul én gabona asztallal szedtem, mert a szükség nagy úr.
Olyan gazos volt a naprám, hogy senki nem jött levágni.
Sziasztok !
Mi a véleményetek szerintetek neki merjek állni gabona dobkosárral , dob belemezelés nélkül kukoricát / napraforgót vágni ? ( dob lassítót raknák fel , rostát mindenképpen cserélnék ) + még be lemezeljem a szalmarázó ládákat ? ( nem sok aratni valóról van szó 3 hektár napra és 2 kukorica )
Sziasztok.
Ha esetleg valakit érdekel, van egy 512-es eladó, jó állapotban, 4 új gumival, két asztallal, szállítókocsival, kihasználatlanság miatt. Gépszínben tárolt.I.á:1.300.000ft Valamint van egy MBP6,5-es pótkocsi szintén szép állapotban eladó. 1.200.000ft. 70/457-0148
Üdv:Laci
Válasz munkasember #2882. hozzászólásáraHa erdekel akkor irj privatban.
Válasz medikus #2880. hozzászólásáraJól. A dobtengely csapágyai nem lógtak, a tengely vége fel volt hegesztve. Van ötletetek, hogy miért lett ilyen?
Válaszokat előre is köszönöm!
Válasz munkasember #2879. hozzászólásáraIrj nekem privatban,elkuldhetned a szamodat es felcsoriznelek.
Válasz munkasember #2879. hozzászólásáraA szíjtárcsa bele ér az oldalfalba?Jól értem?
Válasz medikus #2875. hozzászólásáraNekem az igazi költség az alkatrészbeszerzéssel kapcsolatosan az, hogy az ilyen típusú bölcs és rendkívül segítőkész hozzászólásokat türelmesen elviseljem.
A baja a meglévőnek annyi, hogy a rajta lévő szíjtárcsa ismeretlen okból belenyal a burkolatba, majd leszedés után kiderült hogy az előző gazdája már egyszer megkókányolta (felheggesztette, de újra kikopott). Így vagy újra fel lesz hegesztve, vagy ki lesz cserélve. De, annyi mindenképp hozzátartozik a történethez, hogy a mostani 64 éves gazdája jövőre már nem akarja hajtani, csak a mostani idényt (kb 20 hektár) bírja ki.
Dr. T.:
Tehát a tengely komolyan érdekelne, láttam több elégedett vásárlód van, remélem én is közéjük fogok tartozni.
Válasz munkasember #2877. hozzászólásáraKuldjek rola neked fotot de ha csak tenyleg erdekel?
Válasz dr.T #2876. hozzászólásáraMakó, szerintem posta vagy futár lesz...
Válasz munkasember #2874. hozzászólásáraHonet valo vagy?
Válasz munkasember #2874. hozzászólásáraHa nem a tied,akkor minek görcsölsz vele?Mi a baja?