Válasz Hogel #2824. hozzászólásáraMég esetleg annyi plusz információm van, hogy nemrég bekötöttem azt a "kuplung benyom variátor levesz" kallantyút és hát elég sokat kuplungoztam, miközben hallottam hogy csóró szabályozná lefele a varátort ha még tudná lejjebb.Árthat az neki, vagy miért szokták azt kikötni?
Válasz Hogel #2824. hozzászólásáraMég esetleg annyi plusz információm van, hogy nemrég bekötöttem azt a "kuplung benyom variátor levesz" kallantyút és hát elég sokat kuplungoztam, miközben hallottam hogy csóró szabályozná lefele a varátort ha még tudná lejjebb.Árthat az neki, vagy miért szokták azt kikötni?
Válasz medikus #2823. hozzászólásáraGondoltam erre is de az a fura, hogy abból az irányból meg nem látok csöpögést, és most meg hogy nézném nem priccol semmi.
De ha már azt mondod akkor megnézem alaposabban.
Segítsetek!
Ma arrébb álltam a kombival és mikor kiszálltam ledöbbentem.
Tiszta merő olaj az egész menetvariátor felőli oldala a kombájnnak.De még a kalászfelhordó teteje is végig, a felhajtható oldalfalak, a szelelő variátor tárcsa meg minden.És nem tudok rájönni hogy honnan jött.Fekete mint az üszök.A hidraulika olajam a tartályban szép világos.Ezért nem gondolom hogy az lenne.Motorolaj szaga van, de a motorban is megvan az olaj, s a motor alja szép tiszta.Olyan mintha a menetvariátor hidraulikus része lenne az epicentrum, mert a körülötte levő védőburkolatban is áll az olaj.
Beindítottam ismét hogy lássam honnan jön, de most meg nem priccol sehol.
Vannak képeim is ha az segít.
Válasz lovasnorbi #2800. hozzászólásáraTermészetesen!A szivattyút járatni kellene.A leg biztosabb ha a szívóágat leveszed a tartályról és tele öntöd olajjal,utána visszateszed,és beindítod! akkor fel kell hogy kapja az olajat,akkor kidolgozza a levegőt.
Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok , hogy az 512-esen leeresztettük a hidraulika olajat és az asztalemelő , a kormány munkahengerek fel lettek újítva + ki lett cserélve az orbit szivattyú is . na most az a probléma , hogy elindítottuk de semmi nem reagál . a kormány nem fordul a munkahengerek nem mozognak . ilyenkor mi a teendő ?
Válasz Ares 826 #2788. hozzászólásáraAz üveg tetejét le lehet festeni ugyanúgy fehérrel, mint eredetileg a tető.Becsukni is be lehet.Ám a lehetőség hogy kinyissa az ember így viszont adott.Tehát mindenképpen jobb mint előtte mert opció.Ha kell kinyitod, ha nem becsukod.Érted.
Válasz medikus #2780. hozzászólásáraMég csak kézből játszadoztam a tükörrel, mert a felfogatását meg kell oldjam, de azért jobb, mert a belső tükröt feljebb tudom tenni, ha nyitva a tetőablak, s így a hátsó ablakból pont úgy látok vele mintha felállnék és hátrafele kinéznék az ablakon.Kb 1 m látszik így a gép farából.
Válasz Hogel #2773. hozzászólásáraBicikli km óra a szalmarázó ékszíjtárcsájára és már látod is bentről hogy mennek-e a ládák. Ha rendre rakod a szalmát nehéz észrevenni :) Szecskázó ha fújja azt jól látni a tükörből .
4927 hozzászólás
Válasz Hogel #2826. hozzászólásáraKösd ki,nem használja azt senki!Csak a variátor használódik!
Válasz Hogel #2824. hozzászólásáraMég esetleg annyi plusz információm van, hogy nemrég bekötöttem azt a "kuplung benyom variátor levesz" kallantyút és hát elég sokat kuplungoztam, miközben hallottam hogy csóró szabályozná lefele a varátort ha még tudná lejjebb.Árthat az neki, vagy miért szokták azt kikötni?
Válasz Hogel #2824. hozzászólásáraMég esetleg annyi plusz információm van, hogy nemrég bekötöttem azt a "kuplung benyom variátor levesz" kallantyút és hát elég sokat kuplungoztam, miközben hallottam hogy csóró szabályozná lefele a varátort ha még tudná lejjebb.Árthat az neki, vagy miért szokták azt kikötni?
Válasz medikus #2823. hozzászólásáraGondoltam erre is de az a fura, hogy abból az irányból meg nem látok csöpögést, és most meg hogy nézném nem priccol semmi.
De ha már azt mondod akkor megnézem alaposabban.
Válasz Hogel #2820. hozzászólásáraMotorolaj!!!!Az olajnyomás cső eldurrant a kábel alagútban,vagy előtte!Vedd le a hűtőmaszkot!
Segítsetek!
Ma arrébb álltam a kombival és mikor kiszálltam ledöbbentem.
Tiszta merő olaj az egész menetvariátor felőli oldala a kombájnnak.De még a kalászfelhordó teteje is végig, a felhajtható oldalfalak, a szelelő variátor tárcsa meg minden.És nem tudok rájönni hogy honnan jött.Fekete mint az üszök.A hidraulika olajam a tartályban szép világos.Ezért nem gondolom hogy az lenne.Motorolaj szaga van, de a motorban is megvan az olaj, s a motor alja szép tiszta.Olyan mintha a menetvariátor hidraulikus része lenne az epicentrum, mert a körülötte levő védőburkolatban is áll az olaj.
Beindítottam ismét hogy lássam honnan jön, de most meg nem priccol sehol.
Vannak képeim is ha az segít.
Válasz dr.T #2818. hozzászólásáraNem kell azt azért olyan sűrűn cserélni!
Válasz medikus #2817. hozzászólásáraNa neaggodj addigra 10 drb magyar minosegi sufni esztergallt tengelyt fogsz kidobni,mire ebbol 1.


Válasz dr.T #2814. hozzászólásáraHiába eredeti,ha kopott!Olyat nem láttam még ami el tört volna,nem azért szokták cserélni!
Válasz Myrrdin #2815. hozzászólásáraLehet csak gyenge a rugó a váltó rudazatot fixáló golyó előtt.Én is jártam már így.
Az mitől lehet hogy legnagyobb sebesség fokozatba kapcsolva haladok és amikor felvariálom akkor kidobja a sebességet?
Válasz medikus #2813. hozzászólásáraValoszinu,hogy nem csak eredeti nyemecko,miert,eredetit mar ugysem veszel esetleg valami tsz elfekvoben.
Válasz dr.T #2811. hozzászólásáraA tiéd új?
Válasz medikus #2810. hozzászólásáraAz birna vagy 1 evet jobb esetben
Válasz medikus #2810. hozzászólásáraValami jo magyar minoseget mi,inkabb az oreginal!
Válasz munkasember #2808. hozzászólásáraVegyél újat!!!!
Válasz munkasember #2808. hozzászólásáraPl.nalam,nekem meg megvan.
Sziasztok!
Valaki meg tudná írni, hogy bontott dobtengelyt, vagy egyáltalán bontott alkatrészhez hol lehet hozzájutni? Válaszokat előre is köszönöm!
Válasz medikus #2806. hozzászólásáraKöszönöm!!!!
Válasz számüzött #2805. hozzászólására175!
Üdvözlet mindenkinek!!Olyat szeretnék kérdezni, hogy az 512-esbenlévő ifa motornak a porlasztójának mennyi a nyitó nyomása?
Válasz medikus #2803. hozzászólásáraigen, kormányzásom már van , holnap pedig megcsinálom a munkahengereket .
Válasz lovasnorbi #2800. hozzászólásárasikerült megoldani?
Válasz magyartarkás #2796. hozzászólásáramdc 50.Ez egyfokozatú nyári olaj.
Válasz lovasnorbi #2800. hozzászólásáraTermészetesen!A szivattyút járatni kellene.A leg biztosabb ha a szívóágat leveszed a tartályról és tele öntöd olajjal,utána visszateszed,és beindítod! akkor fel kell hogy kapja az olajat,akkor kidolgozza a levegőt.
Válasz medikus #2799. hozzászólásáraa légtelenítés az járó motor mellett történik ?
Válasz lovasnorbi #2798. hozzászólásáraLégtelenítsd!Valahol a nyomóágat nyisd meg kicsit!Vagy öntsd fel a szivattyút,ha nem kapja fel az olajat!
Sziasztok !
Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok , hogy az 512-esen leeresztettük a hidraulika olajat és az asztalemelő , a kormány munkahengerek fel lettek újítva + ki lett cserélve az orbit szivattyú is . na most az a probléma , hogy elindítottuk de semmi nem reagál . a kormány nem fordul a munkahengerek nem mozognak . ilyenkor mi a teendő ?
Válasz magyartarkás #2796. hozzászólásáraTurbódízel.
Válasz medikus #2795. hozzászólásáraHát én nem a legolcsóbbra gondoltam,mi a legjobb,amit adhatok neki?
Válasz magyartarkás #2794. hozzászólásáraPénztárca függő is lehet.Én 15W40 Mol turbódízel olajat használok.Van aki MDC-t!

A motorba milyen olajat kell tenni?
Válasz lovasnorbi #2791. hozzászólásáraA véglehajtásokban is nézd meg az olajat.Ott is nívócsavar van oldalt.
Válasz lovasnorbi #2791. hozzászólásáraHa szemből nézed,a baloldali fékdob alatt van a nívócsavar.Kitekered,és addig öntöd amíg megjelenik.
Sziasztok !
Az 512-es váltójába kb hány liter olaj kell ? ( le van engedve teljesen )
Válasz Hogel #2789. hozzászólásáraHa nem fested le megdöglesz majd a melegtől.

Válasz Ares 826 #2788. hozzászólásáraAz üveg tetejét le lehet festeni ugyanúgy fehérrel, mint eredetileg a tető.Becsukni is be lehet.Ám a lehetőség hogy kinyissa az ember így viszont adott.Tehát mindenképpen jobb mint előtte mert opció.Ha kell kinyitod, ha nem becsukod.Érted.
Válasz medikus #2786. hozzászólására






Na ez az!
Válasz rsándor #2785. hozzászólásáraPont a feje tetejére fog sütni a nap, szinte egész műszak alatt!


Válasz rsándor #2785. hozzászólásáraOlyan lesz,mint kotlóstyúk fészekben ülni!
Válasz Hogel #2784. hozzászólására És a por???
Válasz Ares 826 #2783. hozzászólásáraHát legalább elmondhatom, hogy az enyém az egyetlen napfénytetős 512 es a határban :)
A kipufogógáztól félek, hogy a szél vajon nem veri e be...
Válasz Hogel #2779. hozzászólásáraEz biztosan jó ötlet volt???

Válasz Hogel #2781 hozzászólásá
Szerintem felesleges,akkor inkabb tegyel ra 2 kamerat a hatuljara ha annyira nem erzed a farat.
Válasz medikus #2780. hozzászólásáraMég csak kézből játszadoztam a tükörrel, mert a felfogatását meg kell oldjam, de azért jobb, mert a belső tükröt feljebb tudom tenni, ha nyitva a tetőablak, s így a hátsó ablakból pont úgy látok vele mintha felállnék és hátrafele kinéznék az ablakon.Kb 1 m látszik így a gép farából.
Válasz Hogel #2779. hozzászólásáraÉs innen látod a hátulját?Képet kérünk,mivel látsz többet,mint a bent levő tükörből!

Na hát én beaplikáltam.
Nem rossz.
Válasz Hogel #2773. hozzászólásáraBicikli km óra a szalmarázó ékszíjtárcsájára és már látod is bentről hogy mennek-e a ládák. Ha rendre rakod a szalmát nehéz észrevenni :) Szecskázó ha fújja azt jól látni a tükörből .