Válasz lovasnorbi #2800. hozzászólásáraTermészetesen!A szivattyút járatni kellene.A leg biztosabb ha a szívóágat leveszed a tartályról és tele öntöd olajjal,utána visszateszed,és beindítod! akkor fel kell hogy kapja az olajat,akkor kidolgozza a levegőt.
Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok , hogy az 512-esen leeresztettük a hidraulika olajat és az asztalemelő , a kormány munkahengerek fel lettek újítva + ki lett cserélve az orbit szivattyú is . na most az a probléma , hogy elindítottuk de semmi nem reagál . a kormány nem fordul a munkahengerek nem mozognak . ilyenkor mi a teendő ?
Válasz Ares 826 #2788. hozzászólásáraAz üveg tetejét le lehet festeni ugyanúgy fehérrel, mint eredetileg a tető.Becsukni is be lehet.Ám a lehetőség hogy kinyissa az ember így viszont adott.Tehát mindenképpen jobb mint előtte mert opció.Ha kell kinyitod, ha nem becsukod.Érted.
Válasz medikus #2780. hozzászólásáraMég csak kézből játszadoztam a tükörrel, mert a felfogatását meg kell oldjam, de azért jobb, mert a belső tükröt feljebb tudom tenni, ha nyitva a tetőablak, s így a hátsó ablakból pont úgy látok vele mintha felállnék és hátrafele kinéznék az ablakon.Kb 1 m látszik így a gép farából.
Válasz Hogel #2773. hozzászólásáraBicikli km óra a szalmarázó ékszíjtárcsájára és már látod is bentről hogy mennek-e a ládák. Ha rendre rakod a szalmát nehéz észrevenni :) Szecskázó ha fújja azt jól látni a tükörből .
Válasz Hogel #2775. hozzászólásáraBehajthatò tükör,Behajthatò hàtsòlàmpa,mert az ürìtőcsigàt is behajtod,hogy ne akadjon a kamionba. Az utcàra menet ûgy is körbejàrod!akkor mehet rà egy előszoba tükör is,olcsòbb,mint döntögetni!
Válasz medikus #2774. hozzászólásáraNem látszik belőle semmi.Ahhoz ki kéne tenni legalább 1m -re hogy látszódjon a fara.Akkor viszont elviszi egy kamion ha elmegy mellettem.
A hátsó ablakból pont nem látszik a hátulja a motor miatt.
Viszont fentről nagyon jól látszik.
Megcsinálom lefényképezem és utánna te is megcsinálod
Válasz Hogel #2773. hozzászólásáraAnnyit látsz egy belső tükörből is,a hátsó ablakon keresztül!Nagyobb kamion tükröket kell feltenni oldalra!Abból látható a hátsó kerék is,és az 512nél a gép fara is.
Válasz medikus #2772. hozzászólásáraIgen így jártam én is tavaly.Csak mivel elég hosszú a holttér, így mire a tükörből látszott hogy nem jön utánnam a szalma addigra már vagy 20m -re nem jött, és elég nagy volt a baj.
Viszont régebben kérdeztem tőled ezt a tetőablakosdit, és lehet hogy most csak neki ugrok mert arra gondoltam, hogy a tetőablakot ha felnyitnám, amire egy tükröt ragasztanék akkor azzal prímán lehetne látni hátrafelé.
Ki hogyan szokta beállítani a visszapillantó tükröket, hogy tudjon tolatni?
Én egyszerűen semmit nem látok benne amit kellene, akárhova állítom.Nem tudok mihez viszonyítani, mert nem látszik a gép hátulja.
Adjatok már valami tippet vagy furfangos okosságot hogy ti hogyan szoktatok.
Építettem be tolató kamerát is leghátulra, de mivel csapja a farát forduláskor így pont azt nem látom benne , hogy minek fordul neki.
Válasz csaba 87 #2763. hozzászólásáraHol található ez a filter,mert én is meglesném.
Nekem a hidraulika tartály tetején csak egy mágnes van, a beöntő nyilás alatt.De filter az nincs.
medikus.Dr.t
kivettem a filtert és amikor kivettem akkor tudtam h nem itt van a baj nem volt koszos taknyos eggyáltalán.
levettem a hidralika szivattyu szijjat megtekertem a szij tárcsát de sehol semmi ugy nem sziv a szivattyu sajnos .
4910 hozzászólás
Válasz munkasember #2808. hozzászólásáraVegyél újat!!!!
Válasz munkasember #2808. hozzászólásáraPl.nalam,nekem meg megvan.
Sziasztok!
Valaki meg tudná írni, hogy bontott dobtengelyt, vagy egyáltalán bontott alkatrészhez hol lehet hozzájutni? Válaszokat előre is köszönöm!
Válasz medikus #2806. hozzászólásáraKöszönöm!!!!
Válasz számüzött #2805. hozzászólására175!
Üdvözlet mindenkinek!!Olyat szeretnék kérdezni, hogy az 512-esbenlévő ifa motornak a porlasztójának mennyi a nyitó nyomása?
Válasz medikus #2803. hozzászólásáraigen, kormányzásom már van , holnap pedig megcsinálom a munkahengereket .
Válasz lovasnorbi #2800. hozzászólásárasikerült megoldani?
Válasz magyartarkás #2796. hozzászólásáramdc 50.Ez egyfokozatú nyári olaj.
Válasz lovasnorbi #2800. hozzászólásáraTermészetesen!A szivattyút járatni kellene.A leg biztosabb ha a szívóágat leveszed a tartályról és tele öntöd olajjal,utána visszateszed,és beindítod! akkor fel kell hogy kapja az olajat,akkor kidolgozza a levegőt.
Válasz medikus #2799. hozzászólásáraa légtelenítés az járó motor mellett történik ?
Válasz lovasnorbi #2798. hozzászólásáraLégtelenítsd!Valahol a nyomóágat nyisd meg kicsit!Vagy öntsd fel a szivattyút,ha nem kapja fel az olajat!
Sziasztok !
Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok , hogy az 512-esen leeresztettük a hidraulika olajat és az asztalemelő , a kormány munkahengerek fel lettek újítva + ki lett cserélve az orbit szivattyú is . na most az a probléma , hogy elindítottuk de semmi nem reagál . a kormány nem fordul a munkahengerek nem mozognak . ilyenkor mi a teendő ?
Válasz magyartarkás #2796. hozzászólásáraTurbódízel.
Válasz medikus #2795. hozzászólásáraHát én nem a legolcsóbbra gondoltam,mi a legjobb,amit adhatok neki?
Válasz magyartarkás #2794. hozzászólásáraPénztárca függő is lehet.Én 15W40 Mol turbódízel olajat használok.Van aki MDC-t!

A motorba milyen olajat kell tenni?
Válasz lovasnorbi #2791. hozzászólásáraA véglehajtásokban is nézd meg az olajat.Ott is nívócsavar van oldalt.
Válasz lovasnorbi #2791. hozzászólásáraHa szemből nézed,a baloldali fékdob alatt van a nívócsavar.Kitekered,és addig öntöd amíg megjelenik.
Sziasztok !
Az 512-es váltójába kb hány liter olaj kell ? ( le van engedve teljesen )
Válasz Hogel #2789. hozzászólásáraHa nem fested le megdöglesz majd a melegtől.

Válasz Ares 826 #2788. hozzászólásáraAz üveg tetejét le lehet festeni ugyanúgy fehérrel, mint eredetileg a tető.Becsukni is be lehet.Ám a lehetőség hogy kinyissa az ember így viszont adott.Tehát mindenképpen jobb mint előtte mert opció.Ha kell kinyitod, ha nem becsukod.Érted.
Válasz medikus #2786. hozzászólására






Na ez az!
Válasz rsándor #2785. hozzászólásáraPont a feje tetejére fog sütni a nap, szinte egész műszak alatt!


Válasz rsándor #2785. hozzászólásáraOlyan lesz,mint kotlóstyúk fészekben ülni!
Válasz Hogel #2784. hozzászólására És a por???
Válasz Ares 826 #2783. hozzászólásáraHát legalább elmondhatom, hogy az enyém az egyetlen napfénytetős 512 es a határban :)
A kipufogógáztól félek, hogy a szél vajon nem veri e be...
Válasz Hogel #2779. hozzászólásáraEz biztosan jó ötlet volt???

Válasz Hogel #2781 hozzászólásá
Szerintem felesleges,akkor inkabb tegyel ra 2 kamerat a hatuljara ha annyira nem erzed a farat.
Válasz medikus #2780. hozzászólásáraMég csak kézből játszadoztam a tükörrel, mert a felfogatását meg kell oldjam, de azért jobb, mert a belső tükröt feljebb tudom tenni, ha nyitva a tetőablak, s így a hátsó ablakból pont úgy látok vele mintha felállnék és hátrafele kinéznék az ablakon.Kb 1 m látszik így a gép farából.
Válasz Hogel #2779. hozzászólásáraÉs innen látod a hátulját?Képet kérünk,mivel látsz többet,mint a bent levő tükörből!

Na hát én beaplikáltam.
Nem rossz.
Válasz Hogel #2773. hozzászólásáraBicikli km óra a szalmarázó ékszíjtárcsájára és már látod is bentről hogy mennek-e a ládák. Ha rendre rakod a szalmát nehéz észrevenni :) Szecskázó ha fújja azt jól látni a tükörből .
Válasz Hogel #2775. hozzászólásáraNekem nincs ilyenre szükségem!!!Előre haladok!


Válasz Hogel #2775. hozzászólásáraBehajthatò tükör,Behajthatò hàtsòlàmpa,mert az ürìtőcsigàt is behajtod,hogy ne akadjon a kamionba. Az utcàra menet ûgy is körbejàrod!akkor mehet rà egy előszoba tükör is,olcsòbb,mint döntögetni!
Válasz medikus #2774. hozzászólásáraNem látszik belőle semmi.Ahhoz ki kéne tenni legalább 1m -re hogy látszódjon a fara.Akkor viszont elviszi egy kamion ha elmegy mellettem.

A hátsó ablakból pont nem látszik a hátulja a motor miatt.
Viszont fentről nagyon jól látszik.
Megcsinálom lefényképezem és utánna te is megcsinálod
Válasz Hogel #2773. hozzászólásáraAnnyit látsz egy belső tükörből is,a hátsó ablakon keresztül!Nagyobb kamion tükröket kell feltenni oldalra!Abból látható a hátsó kerék is,és az 512nél a gép fara is.
Válasz medikus #2772. hozzászólásáraIgen így jártam én is tavaly.Csak mivel elég hosszú a holttér, így mire a tükörből látszott hogy nem jön utánnam a szalma addigra már vagy 20m -re nem jött, és elég nagy volt a baj.
Viszont régebben kérdeztem tőled ezt a tetőablakosdit, és lehet hogy most csak neki ugrok mert arra gondoltam, hogy a tetőablakot ha felnyitnám, amire egy tükröt ragasztanék akkor azzal prímán lehetne látni hátrafelé.
Válasz Hogel #2770. hozzászólásáraA tükör azért is van,hogy lásd hogy jön e a szalma utánad! Ha nem jön,baj van!
Válasz Hogel #2770. hozzászólásáraA tükörből csak az oldalát láthatod!! Ha nem érzed a gép hosszát,akkor forogsz neki mindennek!

Válasz medikus #2769. hozzászólásáraÉrtem Skywalker.
Tehát akkor megerősítést nyert, hogy a visszapillantó az csak dísznek meg kapaszkodónak van.
Válasz Hogel #2768. hozzászólásáraAzt érezni kell!

Ki hogyan szokta beállítani a visszapillantó tükröket, hogy tudjon tolatni?
Én egyszerűen semmit nem látok benne amit kellene, akárhova állítom.Nem tudok mihez viszonyítani, mert nem látszik a gép hátulja.
Adjatok már valami tippet vagy furfangos okosságot hogy ti hogyan szoktatok.
Építettem be tolató kamerát is leghátulra, de mivel csapja a farát forduláskor így pont azt nem látom benne , hogy minek fordul neki.
Válasz Hogel #2764. hozzászólásáraFelul a tartalyban
Válasz csaba 87 #2763. hozzászólásáraA szivattyúról levetted a hajtó szíjtárcsát?
Válasz csaba 87 #2763. hozzászólásáraMi van a szivattyúval?
Válasz csaba 87 #2763. hozzászólásáraHol található ez a filter,mert én is meglesném.
Nekem a hidraulika tartály tetején csak egy mágnes van, a beöntő nyilás alatt.De filter az nincs.
valakinek nincs elfekvöbe egy e.512 es hidralika szivattyuja ami jo ??
válaszokat elöre is köszönöm
medikus.Dr.t

kivettem a filtert és amikor kivettem akkor tudtam h nem itt van a baj nem volt koszos taknyos eggyáltalán.
levettem a hidralika szivattyu szijjat megtekertem a szij tárcsát de sehol semmi ugy nem sziv a szivattyu sajnos .
Válasz csaba 87 #2758. hozzászólásáraElment a hajtás!!!!!!A meghajtó szíjtárcsából kiment a borda!