Válasz gabika82 #2599. hozzászólásáraÉn 80 ról hoztam, előző tulajnak volt zöld rendszáma rá , és a gép is olyan állapotban volt hogy el mertünk indulni de a stressz az ott volt Út közben csak ilyen finomságokra gondoltam hogy eltörik a csapágy a lehajtásban pl :))
Ha ez egy most vásárolandó kombájn, akkor én mindenképp a tréleres hazahozatalt javasolnám.Belekerül vagy 50.000 ft ba, de legalább nem eszed a kefét egész úton.
Mert lehet hogy félúton beüt valami gixer, és akkor már nagyon nehéz trélert leszervezni, meg az út közepén tökölni.Ráadásul ha véletlen meghúzol vele egy 20 millás mercit, akkor mindennek legálisnak kell lenni.
Gépkezelői jogosítvány, kötelező biztosítás, rendszám, műszaki állapot stb.
Válasz dr.T #2587. hozzászólásáraLégy szíves majd kérdezd meg a boltban , hogy nincs-e nekik a tankba beöntő szűrőjük . ( nekem nem is azért kellene mert attól félek , hogy kosz kerül a tankba . Hanem nálunk ezt megkövetelik . Minden nyár elején van egy úgynevezett "gépszemle " amikor a tűzoltóság kijön és megnézi a traktorokat / kombájnokat , hogy megfelelő állapotban vannak-e a gépek . Akkor megnézik azt is , hogy a tankba van-e szűrő . Nem tudom miért fontos nekik de kell bele )
Válasz lovasnorbi #2583. hozzászólásáraHa teszel bele akkor nehezebben is fogsz tudni tankolni azza szamolj,mert lassan fog folyni az anyag,de ha tettel az a vizzsakot a tartaly utann a szívo agra akkor szerintem felesleges.
Válasz Hogel #2574. hozzászólásáraNe kiserletezgess csinalld meg rendesen,mert most van ra idod,majd arataskor megboszulja magat hidd el,ha nincs kedved szetszedni inkabb szedd szet 1 het mulva mikorra lehiggadsz!
Válasz medikus #2573. hozzászólásáraHat nekem a hon-on az volt a problema,hogy elrakodott az olajmpunpan a szelep karbonnal es nemtudta regulalni az olajnyomast tehat ezalltal csak a porgofilter fele tudta nyomni az olajat,ugye nemtudtam nezni az olajnyomast mert csak kotrolegő mutatta az meg szart se mjtatott es ott szepen lassan rakodott fel,hozzateszem 150 mh oranal mindig olajcsere,azert irtam,hogy lehet ott mas problema is mindt egybol go,leghamarabb olajpumpa,szelep,ora ezeket kell megnezni. ja es enis lemertem keves volt az olajjyomasom!
Válasz medikus #2572. hozzászólásáraKöszi. Amúgy kész lett a szelelő tengely.3 új lapáttal összeraktam. Tényleg üt... egy kicsikét.De én mán szét nem szedem.
Válasz Hogel #2568. hozzászólásáraAz biztos nincs eldugulva!Oldalt a főszűrőből kapja a nyomást,azon a 8 as körüli furaton,amit akkor látsz meg,ha leveszed a centrifugál szűrő tetejét,és a tömítés jobb oldalán találod meg!Onnan megy az olajnyomás a centrifugál szűrő tetejébe,úgy bele a rotorba.
Válasz medikus #2565. hozzászólásáraLEpróbálom az órát levegővel, viszont tudnom kellene , hogy ha pl 12 óránál áll a mutató, az hány bar nak felel meg.
Vagy ha 4 óránál az mennyi?
Válasz medikus #2562. hozzászólásáraNembiztos,hogy general,megkelle nezned a porgofilternel a jaratot ahol jon az olaj,hogy veletlen nincs e eldugulva,aztan nezd meg egy masik olajnyomas oraval is,hogy az mit mutat,persze olyan lenne jo amit biztosra tudsz,hogy mutat e,aztan a szelepem probalj allitani amit a medi mond.
Válasz Hogel #2561. hozzászólásáraAkkor az egy generál lesz!Az olajszűrőház legalján baloldalt van egy(kb most nem tudom24 es) kulcsnyílású csavar fej!ott van lehetőség állítani,a nagy rugó alá kell tenni valami hézagolót!Jó nehéz ott becsavarni fejenn állva!
4910 hozzászólás
Válasz gabika82 #2599. hozzászólásáraÉn 80 ról hoztam, előző tulajnak volt zöld rendszáma rá , és a gép is olyan állapotban volt hogy el mertünk indulni de a stressz az ott volt
Út közben csak ilyen finomságokra gondoltam hogy eltörik a csapágy a lehajtásban pl :))
Ha ez egy most vásárolandó kombájn, akkor én mindenképp a tréleres hazahozatalt javasolnám.Belekerül vagy 50.000 ft ba, de legalább nem eszed a kefét egész úton.
Mert lehet hogy félúton beüt valami gixer, és akkor már nagyon nehéz trélert leszervezni, meg az út közepén tökölni.Ráadásul ha véletlen meghúzol vele egy 20 millás mercit, akkor mindennek legálisnak kell lenni.
Gépkezelői jogosítvány, kötelező biztosítás, rendszám, műszaki állapot stb.
Válasz gabika82 #2605. hozzászólásáraA legtöbb hasonszőrű kombájnnak nincs rendszáma. Még is közlekednek velük. Sárgavillogó jótékony hatású :)
Válasz gabika82 #2605. hozzászólásáraKeress egy embert P rendszámmal fizesd meg ültesd rá, oszt gó.
Válasz gabika82 #2605. hozzászólásáraAz NAGYON nehéz lesz!!!
Válasz gabika82 #2605. hozzászólásáraGo okmányiroda és nyomsz rá egy zöldet, aztán mehet a buli.
köszi a válaszokat!! csak azzal vagyok meglőve hogy nincs rendszáma!!
Válasz magyartarkás #2603. hozzászólására60x0.6=36lityi!!!
Válasz gabika82 #2599. hozzászólásáraNemrég 60 km-ről hoztam haza saját lábán,35-40 literbe került!
Válasz gabika82 #2599. hozzászólására6dcl/Km!!
Válasz gabika82 #2599. hozzászólásárabiztos kevesebbet mint amennyi a fuvar lenne
Válasz gabika82 #2599. hozzászólásáraSimán!
üdv szerintetek 70 km eröl lábon haza lehetne hozni egy 512 est?? és kb menyit enne!
Válasz lovasnorbi #2596. hozzászólásáraMond nekik,hogy van még 2 szűrő benne!
Válasz lovasnorbi #2596. hozzászólásáraOk rakerdek,de en meg ilyet nemhalottam!
Válasz dr.T #2587. hozzászólásáraLégy szíves majd kérdezd meg a boltban , hogy nincs-e nekik a tankba beöntő szűrőjük . ( nekem nem is azért kellene mert attól félek , hogy kosz kerül a tankba . Hanem nálunk ezt megkövetelik . Minden nyár elején van egy úgynevezett "gépszemle " amikor a tűzoltóság kijön és megnézi a traktorokat / kombájnokat , hogy megfelelő állapotban vannak-e a gépek . Akkor megnézik azt is , hogy a tankba van-e szűrő . Nem tudom miért fontos nekik de kell bele )
Válasz dr.T #2594. hozzászólásáraköszönöm!!
Válasz gabika82 #2593. hozzászólásáraIgen az!
Válasz dr.T #2592. hozzászólásárabocs a tudatlanságomért na akor ugy kérdem munkahengeres a kormányzása??
Válasz gabika82 #2591. hozzászólásáraAkkor mire vagy kivancsi?
Válasz medikus #2590. hozzászólásáranem sok mindent!! ?
Válasz gabika82 #2589. hozzászólásáraTeljes szervós,ha ez mond neked valamit!!
üdv az 512 es szervos vagy kormányműves kormányzásű válaszokat elöre köszi!!
Válasz Hogel #2584. hozzászólásáraMondtam neha az egyszeru dolgok trefalljak meg az embert !!


Válasz lovasnorbi #2583. hozzászólásáraHa teszel bele akkor nehezebben is fogsz tudni tankolni azza szamolj,mert lassan fog folyni az anyag,de ha tettel az a vizzsakot a tartaly utann a szívo agra akkor szerintem felesleges.
Válasz Hogel #2584. hozzászólásáraAz úgy már elég!
Válasz lovasnorbi #2583. hozzászólásáraVan eredetileg gyári réz szűrő benne!Ha nincs,és szükséged van rá,csinálj rézből!
Megoldódott az olajnyomás probléma is.
Óra volt megszorulva.
Megcirkumveniáltam és azóta jó. Olyan fél három körül mutat, esetleg 3 óra 40 :)
Sziasztok !
Ti az 512-es üzemanyag beöntő nyílásába szoktatok szűrőt tenni ? ha igen milyen gépé passzol bele ?
Válasz Hogel #2574. hozzászólásáraNe kiserletezgess csinalld meg rendesen,mert most van ra idod,majd arataskor megboszulja magat hidd el,ha nincs kedved szetszedni inkabb szedd szet 1 het mulva mikorra lehiggadsz!
Válasz medikus #2573. hozzászólásáraHat nekem a hon-on az volt a problema,hogy elrakodott az olajmpunpan a szelep karbonnal es nemtudta regulalni az olajnyomast tehat ezalltal csak a porgofilter fele tudta nyomni az olajat,ugye nemtudtam nezni az olajnyomast mert csak kotrolegő mutatta az meg szart se mjtatott es ott szepen lassan rakodott fel,hozzateszem 150 mh oranal mindig olajcsere,azert irtam,hogy lehet ott mas problema is mindt egybol go,leghamarabb olajpumpa,szelep,ora ezeket kell megnezni.
ja es enis lemertem keves volt az olajjyomasom!

Válasz Hogel #2579. hozzászólásáraSzűrő eltömődését jelző adó.
És a 33 as?
Válasz Hogel #2577. hozzászólásáraSemmi!Egy lemez cső,ami nem engedi a rugót oldalirányba görbülni.
http://www.feranker.hu/sites/feranker.hu/files/w50cat/0022.jpg
A 15 ös a micsoda?
Válasz Hogel #2574. hozzászólásáraMajd szépen ledobálja a lapátokat,össze görbít mindent,mikor felcsavarja magát!És mehetsz haza javítani,ne adj Isten 8-10 kilóméterről!

Válasz medikus #2573. hozzászólásáraA centrifugál szűrő a mellék ágat szűri,nem a főáramban van!
Válasz medikus #2572. hozzászólásáraKöszi. Amúgy kész lett a szelelő tengely.3 új lapáttal összeraktam. Tényleg üt... egy kicsikét.De én mán szét nem szedem.
Válasz Hogel #2568. hozzászólásáraAz biztos nincs eldugulva!Oldalt a főszűrőből kapja a nyomást,azon a 8 as körüli furaton,amit akkor látsz meg,ha leveszed a centrifugál szűrő tetejét,és a tömítés jobb oldalán találod meg!Onnan megy az olajnyomás a centrifugál szűrő tetejébe,úgy bele a rotorba.
Válasz Hogel #2570. hozzászólásáraAvékony zöld vége 0,8bar.hivatalosan névleges fordulatnál 5.2 +-0.7!Ez ott kb 5 óránál van!
Válasz Hogel #2570. hozzászólására1.5 a piros vonal vége!Akkor 12 óránál 2.5 től nem több!
Válasz medikus #2565. hozzászólásáraLEpróbálom az órát levegővel, viszont tudnom kellene , hogy ha pl 12 óránál áll a mutató, az hány bar nak felel meg.
Vagy ha 4 óránál az mennyi?
Klafa :)
És mekkorát?
A centrifugálszűrő alatt mekkora lyuk van, amit meg kell néznem, hogy nincs e eldugulva?
Válasz Hogel #2566. hozzászólásáraIgen,acélból!


Válasz medikus #2562. hozzászólásáraA rugó alá hézagolót azért, hogy erősebben nyomja a golyót? Vagy mi célból?
Válasz dr.T #2564. hozzászólásáraAz órát letudja próbálni levegővel.
Válasz medikus #2562. hozzászólásáraNembiztos,hogy general,megkelle nezned a porgofilternel a jaratot ahol jon az olaj,hogy veletlen nincs e eldugulva,aztan nezd meg egy masik olajnyomas oraval is,hogy az mit mutat,persze olyan lenne jo amit biztosra tudsz,hogy mutat e,aztan a szelepem probalj allitani amit a medi mond.
Válasz Hogel #2561. hozzászólásáraHideg motornál 4 órán ha áll,akkor jó!!!!!!!!!
Válasz Hogel #2561. hozzászólásáraAkkor az egy generál lesz!Az olajszűrőház legalján baloldalt van egy(kb most nem tudom24 es) kulcsnyílású csavar fej!ott van lehetőség állítani,a nagy rugó alá kell tenni valami hézagolót!Jó nehéz ott becsavarni fejenn állva!