Válasz csoppika #2077. hozzászólásáraNem véletlen álltak át papírszűrősre. Sokkal jobb a hatásfoka. A miénk át lett alakítva dupla betétesre, kb 60ha-t vágunk vele évente. A belső szűrőn semmi nem látszik 2 szezon alatt!
Válasz lovasnorbi #2072. hozzászólásáraHat ahonna szivja a levegot oda kell betenni,de miert akarod az olajasat az hulyeseg meghagyni,hol van neked a levegoszurod?
Válasz dr.T #2070. hozzászólásáraés akkor azt úgy tudom beszerelni , hogy a motor tetején a levegőcső megszakításába teszem bele ? ( vagy , hogy néz ki annak a felrakása ? . Attól még az olajfürdős levegőszűrő ugyanúgy maradna ? )
Válasz lovasnorbi #2068. hozzászólásáraAzt már rég nemhasználják a zetor 7711 eseken is olyan van de a kombajnon én is kicserélném mert a papiros az jóval egyszerübb, meghát azt minden nap érdemes fújatni
Válasz lovasnorbi #2068. hozzászólásáraAzt hidtem olyan amiben papir van csak a tetejen nincs az az elszivo perforallt resz. Hat inkabb akkor csereld ki papirra,sokkal egyszerubb csak kiveszed kifujod es kesz.
Boldog karácsonyt kívánok mindenkinek! Kedves kollégák lenne egy kérésen ha valakinek van eladó cséplőhajtása E514 szíjtárcsák szíj
vezető-k meg venném.
elég sok helyen láttam ahol az 512-es levegőszűrőjét megcsinálták úgy mint az 514-esen , hogy a motor tetején van, és azt szeretném kérdezni , hogy olyan levegőszűrőt hol tudnák szerezni , hogy néz ki annak a beszerelése ?
Én mindent lekötök csapokat kiszedem és úgy rakom rá a kocsira az asztalt, persze kiszállok hogy biztos jó helyen van-e, mert persze ha nem jól van és ráengeded persze hogy lebukhat az asztal :) Szerencsére felénk ritkán kell szerelgetni faluból ki lehet jutni asztallal is csak a kombájn nem fér be a helyére asztalostól sajnos.
Válasz horesz01 #2053. hozzászólásáraJó nem úgy gondoltam h még rá se áltál akkor hanem mikor már rááltál rendesen és már eresztenéd rá a kocsira, de gyerekjátek az egész
Válasz horesz01 #2053. hozzászólásáraAhány gép,annyiféleképpen van megkopva a csapok helye!Ha attól fél valaki hogy leejti az asztalt mielőtt rögzítené,ha előre kiveszi a csapokat,akkor lehet úgy is,hogy mikor rögzítetted az asztalt,kocsistól megemeled,ha csak úgy jönnek ki a csapok!
Válasz Cutler gazda #2052. hozzászólásáraFélre rakod azt asztalt azt lebukik a kocsiról ha előbb kihúzgálod a csapokat! Mi mindig akkor húzgáljuk ki ha már fixen rajta van a kocsin és le van fogatva az asztal, és érdekes könnyen kijönnek a csapok.
Válasz rsándor #2051. hozzászólásáraHát igen elötte a csapot ki kell akasztanod aztán meg ráereszted a kocsira, szépen kijön a csap nem is kell kalapálni
Válasz Berente Antal #2050. hozzászólására Én is ugyan ezt próbálom elmagyarázni HOGEL kollégának de ha az övé el van deformálódva akkor próbálja összefúrni és ne küszködjön a csap kikalapálásával.
Válasz rsándor #2049. hozzászólásáraAz asztalt a felső csapok tartják, az alsók csak az elmozdulást gátolják. Ha nincs leengedve a ferde, a csapoknak könnyen kell mozogniuk. Ha nem így van, akkor deformálódott valami.
Válasz medikus #2048. hozzászólására Leengedés előtt húzom ki, de attól még szorulhat, mert az asztal súlya rajta van ,de mint mondtam az enyém /még/ könnyen kihúzható.
Válasz rsándor #2046. hozzászólásáraNem kell oda se zsír,se fúró!Mielőtt teljesen leengednéd húzd ki a csapokat.Mindegyiknek van lógása,de ha ráengeded,természetesen szorul.
Válasz Hogel #2044. hozzászólására A csapszegek nekem könnyedén mozognak egy ujjal, semmiféle kalapálás nélkül.Nem ugy van az kitalálva szerintem, hogy a kovács ráverö kalapácsával kellene püfölni.E kombájnom van nekem is, de nem tartom magamat profinak.
Válasz Hogel #2043. hozzászólására Egy kis zsír csodákra képes,de ha nincs központban akkor fúrd össze!!!Az enyémen az egyik két újjal kijön a másik egy üvegező kalapáccsal.
Válasz jvass37 #2042. hozzászólásáraHát én ezen a 10 percen csak pislogok.Nálam 10 perc azzal eltelik, hogy a biztosítócsapszeget kipüföljem az asztal aljából :D
Válasz Hogel #2036. hozzászólásáraAhogy Medi, meg rsandor is irta, nemtöbb mint tiz perc. Ebben a lánc, meg a hidro csatlakoztatás is benne van. Megy az segéd nélkül is ha gyakorolsz.
Válasz Hogel #2036. hozzászólására Az asztal kocsira tevéskor a kocsi két végét látod és van mihez viszonyítani felvételkor látod mikor már tolod előre a kocsit asztalostul /picit megmozdul nem kell felborítani/ akkor már rá lehet emelni, a párhuzamosságot meg látni a ferde meg az asztal csatlakozásánál.Az is lehet a probléma ha az asztalkocsival rossz helyen állsz meg és a kombányhoz képest előre van billenve akkor a bűdös életbe nem akad fel /és le se tudod tenni /mert a ferde alja előbb eléri az asztalt mint a kapcsolódó körmök.Az oldalra való szintezést a támkerék orsólyával be kell állítani hogy a két kapcsolódó köröm kb egyszerre akadjon be. a kocsira állás jól beállított tükörből. Azt senki nem mondja hogy egyszer sem kell kiszálni ha nincs segítő,de de segítő nélkül is negoldható.
Válasz vasvarikriszta #2033. hozzászólásáraHat mivel en szlovakiabol vagyok az neked nem sokat mondana,de nemtudom toled Bócsa mennyire van,nezd meg neten mennyire van toled,ott lehet venni,mert ami uzlet van nalunk az is az öveke.
Sziasztok valaki tanítsa már meg nekem, hogy lehet könnyen le tennei az asztalt a kocsira, utánna meg ráálni, mert nekem csak az kocsira rakás egy fél nap. A ráállás az meg káosz.
Az ég világon semmit nem látni hátra.
Válasz Cutler gazda #2023. hozzászólásáraNem emlekszem en se mar ra pontosan de szerintem is dragabb,de kitudja mert ugyan azt a magyar utangyartott alkatresz veszed meg mindenhol,nekem is magyar volt es nem volt vele gondom,azt hidtem majd 1 ora utann lelazulnak az anyák,de meg csak utanna se kellet huzni csak szezon elejen.
4927 hozzászólás
Válasz csoppika #2077. hozzászólásáraNem véletlen álltak át papírszűrősre. Sokkal jobb a hatásfoka. A miénk át lett alakítva dupla betétesre, kb 60ha-t vágunk vele évente. A belső szűrőn semmi nem látszik 2 szezon alatt!
Válasz dr.T #2075. hozzászólásáraSzerintem azért, mert egyszerűbb, és mivel nem mosható, veszel belőle újat...
Válasz dr.T #2075. hozzászólására Passz.De a minden napi kifújáskor bőven szállingózi be por a szűrt oldalba is és összerakás után megy a motorba,
Válasz rsándor #2074. hozzászólásáraAkkor szerinted miert valltott a vilag papirfilteresre,mert egyszerubb es biztonsagosabb,nekem soha nemvolt problemam vele,minden reggel kivolt fujva aztan jonapot.
Válasz dr.T #2069. hozzászólására Szerintem az olajtükrösbe kb 5x annyi por fér mint a sima papírba.
Válasz lovasnorbi #2072. hozzászólásáraHat ahonna szivja a levegot oda kell betenni,de miert akarod az olajasat az hulyeseg meghagyni,hol van neked a levegoszurod?
Válasz dr.T #2070. hozzászólásáraés akkor azt úgy tudom beszerelni , hogy a motor tetején a levegőcső megszakításába teszem bele ? ( vagy , hogy néz ki annak a felrakása ? . Attól még az olajfürdős levegőszűrő ugyanúgy maradna ? )
Válasz lovasnorbi #2068. hozzászólásáraAzt már rég nemhasználják a zetor 7711 eseken is olyan van de a kombajnon én is kicserélném mert a papiros az jóval egyszerübb, meghát azt minden nap érdemes fújatni
Válasz lovasnorbi #2068. hozzászólásáraMeg megvan,most neztem,kiakarod cserelni?
Válasz lovasnorbi #2068. hozzászólásáraAzt hidtem olyan amiben papir van csak a tetejen nincs az az elszivo perforallt resz. Hat inkabb akkor csereld ki papirra,sokkal egyszerubb csak kiveszed kifujod es kesz.
Válasz dr.T #2067. hozzászólásáraigen nekem olajfürdős levegőszűrőm van . mint az MTZ-be .
Válasz dr.T #2066. hozzászólásáraMert ha joll emlekszem nekem megvan a komplett filterhazam,neked olajfurdoos vagy mi,mert en meg ilyet nemhallottam?
Válasz lovasnorbi #2064. hozzászólásáraNa varjal neked milyen szurohazad van rajta?
Boldog karácsonyt kívánok mindenkinek! Kedves kollégák lenne egy kérésen ha valakinek van eladó cséplőhajtása E514 szíjtárcsák szíj
vezető-k meg venném.
Válasz dr.T #2063. hozzászólásáraakkor szerinted megteszi az olajfürdős légszűrő is ?
Válasz lovasnorbi #2062. hozzászólásáraNekem nemvolt a 12 felevel sem gond,szerintem ne agyalj rajta.
Válasz dr.T #2061. hozzászólásáramert sok gépen láttam már hogy meg csinálták úgy , és szerintem nem lehet hülyeség .
Válasz lovasnorbi #2058. hozzászólásáraMinek neked olyan levegoszurohaz.
Válasz lovasnorbi #2058. hozzászólásáraValahogy így néz ki!

Válasz lovasnorbi #2058. hozzászólásáraBükkhegyi, Kiskőrös!
Sziasztok!
elég sok helyen láttam ahol az 512-es levegőszűrőjét megcsinálták úgy mint az 514-esen , hogy a motor tetején van, és azt szeretném kérdezni , hogy olyan levegőszűrőt hol tudnák szerezni , hogy néz ki annak a beszerelése ?
Én mindent lekötök csapokat kiszedem és úgy rakom rá a kocsira az asztalt, persze kiszállok hogy biztos jó helyen van-e, mert persze ha nem jól van és ráengeded persze hogy lebukhat az asztal :) Szerencsére felénk ritkán kell szerelgetni faluból ki lehet jutni asztallal is csak a kombájn nem fér be a helyére asztalostól sajnos.
Válasz horesz01 #2053. hozzászólásáraJó nem úgy gondoltam h még rá se áltál akkor hanem mikor már rááltál rendesen és már eresztenéd rá a kocsira, de gyerekjátek az egész
Válasz horesz01 #2053. hozzászólásáraAhány gép,annyiféleképpen van megkopva a csapok helye!Ha attól fél valaki hogy leejti az asztalt mielőtt rögzítené,ha előre kiveszi a csapokat,akkor lehet úgy is,hogy mikor rögzítetted az asztalt,kocsistól megemeled,ha csak úgy jönnek ki a csapok!
Szerintem meg rakell ellni rendesen aztan leakasztani,hogyan fordulna mar le ,ha egyszer raalltal,mar csak latod a 2 szelet!
Válasz Cutler gazda #2052. hozzászólásáraFélre rakod azt asztalt azt lebukik a kocsiról ha előbb kihúzgálod a csapokat! Mi mindig akkor húzgáljuk ki ha már fixen rajta van a kocsin és le van fogatva az asztal, és érdekes könnyen kijönnek a csapok.
Válasz rsándor #2051. hozzászólásáraHát igen elötte a csapot ki kell akasztanod aztán meg ráereszted a kocsira, szépen kijön a csap nem is kell kalapálni
Válasz Berente Antal #2050. hozzászólására Én is ugyan ezt próbálom elmagyarázni HOGEL kollégának de ha az övé el van deformálódva akkor próbálja összefúrni és ne küszködjön a csap kikalapálásával.
Válasz rsándor #2049. hozzászólásáraAz asztalt a felső csapok tartják, az alsók csak az elmozdulást gátolják. Ha nincs leengedve a ferde, a csapoknak könnyen kell mozogniuk. Ha nem így van, akkor deformálódott valami.
Válasz medikus #2048. hozzászólására Leengedés előtt húzom ki, de attól még szorulhat, mert az asztal súlya rajta van ,de mint mondtam az enyém /még/ könnyen kihúzható.
Válasz rsándor #2046. hozzászólásáraNem kell oda se zsír,se fúró!Mielőtt teljesen leengednéd húzd ki a csapokat.Mindegyiknek van lógása,de ha ráengeded,természetesen szorul.
Válasz Hogel #2044. hozzászólására A csapszegek nekem könnyedén mozognak egy ujjal, semmiféle kalapálás nélkül.Nem ugy van az kitalálva szerintem, hogy a kovács ráverö kalapácsával kellene püfölni.E kombájnom van nekem is, de nem tartom magamat profinak.
Válasz Hogel #2043. hozzászólására Egy kis zsír csodákra képes,de ha nincs központban akkor fúrd össze!!!Az enyémen az egyik két újjal kijön a másik egy üvegező kalapáccsal.
Válasz Hogel #2044. hozzászólásáraNemproballtad meg 1 segitovel,miota kombajnozol?
Válasz Hogel #2043. hozzászólásáraJó lenne róla egy youtube video , hogy hogyan csinálják a profik.De az E-kombájnos!!!! profik.
Válasz jvass37 #2042. hozzászólásáraHát én ezen a 10 percen csak pislogok.Nálam 10 perc azzal eltelik, hogy a biztosítócsapszeget kipüföljem az asztal aljából :D
Válasz Hogel #2036. hozzászólásáraAhogy Medi, meg rsandor is irta, nemtöbb mint tiz perc. Ebben a lánc, meg a hidro csatlakoztatás is benne van. Megy az segéd nélkül is ha gyakorolsz.
Válasz Hogel #2036. hozzászólására Az asztal kocsira tevéskor a kocsi két végét látod és van mihez viszonyítani felvételkor látod mikor már tolod előre a kocsit asztalostul /picit megmozdul nem kell felborítani/ akkor már rá lehet emelni, a párhuzamosságot meg látni a ferde meg az asztal csatlakozásánál.Az is lehet a probléma ha az asztalkocsival rossz helyen állsz meg és a kombányhoz képest előre van billenve akkor a bűdös életbe nem akad fel /és le se tudod tenni /mert a ferde alja előbb eléri az asztalt mint a kapcsolódó körmök.Az oldalra való szintezést a támkerék orsólyával be kell állítani hogy a két kapcsolódó köröm kb egyszerre akadjon be. a kocsira állás jól beállított tükörből. Azt senki nem mondja hogy egyszer sem kell kiszálni ha nincs segítő,de de segítő nélkül is negoldható.
Válasz Hogel #2036. hozzászólásáraLehet az egész is,ha nem ismered!Kb 10 perc!
Válasz Hogel #2036. hozzászólásáraNekünk 60+pár ezerből lett a 14-re kamera... Hasznos, igaz nem olcsó...
Válasz vasvarikriszta #2033. hozzászólásáraHat mivel en szlovakiabol vagyok az neked nem sokat mondana,de nemtudom toled Bócsa mennyire van,nezd meg neten mennyire van toled,ott lehet venni,mert ami uzlet van nalunk az is az öveke.
Válasz Hogel #2036. hozzászólásáraHat ez 2 emberes melo akkor megy gyorsan.
Sziasztok valaki tanítsa már meg nekem, hogy lehet könnyen le tennei az asztalt a kocsira, utánna meg ráálni, mert nekem csak az kocsira rakás egy fél nap. A ráállás az meg káosz.
Az ég világon semmit nem látni hátra.
Válasz medikus #2034. hozzászólásáraez nem okoskodás de a jó szót meg kell fogadni!
Válasz vasvarikriszta #2033. hozzászólásáraVenni lehet!De nem akarok én itt okosítani,"okoskodni",inkább csak figyelek!
Válasz medikus #2022. hozzászólásáraés hol lehet ilyet kapni ?
Válasz Cutler gazda #2031. hozzászólásáraNekem soha nemvolt problemam vele,nagyon okos talalmanny az az undorito hézagolos szar elodje utann.
Válasz dr.T #2028. hozzászólásáraDoki akkor a tiéd is olyan szar ha már a medikokos okoskodik
Válasz Cutler gazda #2023. hozzászólásáraNem emlekszem en se mar ra pontosan de szerintem is dragabb,de kitudja mert ugyan azt a magyar utangyartott alkatresz veszed meg mindenhol,nekem is magyar volt es nem volt vele gondom,azt hidtem majd 1 ora utann lelazulnak az anyák,de meg csak utanna se kellet huzni csak szezon elejen.
Válasz medikus #2027. hozzászólásáraAkkor vlhogy én marha jó szar utángyártottat vettem mert az enyémen már 5 éve úgy van szóval