Válasz rsandor #8428. hozzászólásárahát 2 kolléga 150 lovas fastrac motorja törte el ,ami 2000évjárat körüli,meg 2 claas is igy járt a faluban,de azok sima szívómotorok és öregek
Válasz Claastra. #8427. hozzászólására 98 as évjáratról van szó azok a perkinsek is szarok vagy csak a fiatalabbak?? Egy pár ismerősömnek van perkins csötöröben class kombányban mindegyik 2000 elötti gépek, eddig egyikkel sem volt komoly baj.
Válasz medikus #8424. hozzászólásáraMost lefestettem a ferde alját,biztos ami biztos.Most a tritikálé 45q körül volt,azt 5km/h vágtam,de ment volna benne 7.el is.Nem akartam erőltetni,mert az ékszijak még több mint fele eredeti.2001 ben gurult ki Neustadtból...
Válasz rsandor #8420. hozzászólásáranem irigységből vagy kárörömből írtam amit írtam.törés-szakadás-akármi érhet egy szerkezetet,bármelyiket,újat is.de mikor javítani kell-költeni rá ne adja az ég értelmetlenül sokat, bizony nem mindegy mennyit és mire.és igaz amit írsz a használat sokat jelenthet,ám ezek kombájnok itt nincs piano használat,forszázs-davaj,másképp nincs learatva legyen az bármi is.
Válasz medikus #8422. hozzászólásáraNekem csak tritikálé van meg napraforgó kb 50ha.
Azóta nyeli egyenlöre,amióta a hengert lentebb engedtem.A napraforgónál meg vissza kell emelni,mert azzal elötte sem volt semmi baja...
Válasz rsandor #8420. hozzászólásáraNekem 250 lú van benne a Casébül,meg mellé 4 dob.Most van 900 óra a motorban.Nyeli,mint kacsa a nokedlit,igaz ez volt az utolsó darab Neustadtból...
Válasz sanyi1965 #8418. hozzászólására Azért csak jobb egy kicsivel mint az ifa motor ha valaki ész nélkül használ valamit az tuti szétmegy!!! Egy ismerősöm úgy használta a kamionját hogy csak akkor öntötte utána az olajat a motorba /mivel hogy ette/ mikor kanyarban világított az olajnyomás lámpa, addig nem!!! NORMÁLIS???
Válasz medikus #8417. hozzászólásáraszelepszakadás+blokk trauma rendezte le a PERKINS-t úgy,hogy bontva árulgatta szét inkább a kombájnt egy kolléga,mintsem javíttassa-cserélje a motort.nem lett volna ésszerű.nem egy világmegváltó gép az MDW,maradjunk ennyiben hogy ne sérüljön a lelki világa senkinek.
Válasz rsandor #8413. hozzászólásáraVolt 125-ös is.Ha 150 lovas is, nem hiszem, hogy többbet szedne le, viszont azt a 8-10 hektárt amit alaphangon, azt sárban,dombon is tudja, mikor az Ifa már nem bírná az iramot.Dombokon biztos hogy jobb...Nekem az Alföldön szecskázóval, klíma nélkül elporoszkál az Ifával is
Válasz Agronomus #8411. hozzászólására Elvileg az ifa 120 ló a perkins turbós 150 ló. Nagyobb a magtartály , szélesebb kerekek , STB . Csak az a kérdés megéri e a plusz pénzt? Mert nem kevéssel több egy ilyen szerkezet.
Válasz rsandor #8408. hozzászólásáraA másik véglet pedig nyáron jó búzába, szecskázó, klíma együtt, netán még dombok is vannak akkor a variátort el kell felejteni, csak táblavégi fordulóba lehet használni :) ( 2.ba) Ott kevés sajnos a gyári motor.
Válasz rsandor #8408. hozzászólásáraMikor az Ifa maxon jár, akkor a Perkinsbe még van egy kis tartalék, nyomatékosabb lehet....jobban tolni lehet hogy nem tudod az áteresztő-tisztító képesség miatt, viszont nem jár csúcsra a motor, ezáltal tartósabb...eredetileg először a 12-be tettek Perkinst, a hegyi verzióba
Köszönöm a tanácsokat! Hát egy 5 éve közelebbről ismerem a típust, szereltem egy párszor át, kombájnoztam vele egy keveset. Szerintem főleg azt kell nézni, hogy ne legyen szétrohadva, egyébként szerintem nem egy bonyolult szerkezetnek tűnik.
Válasz martib #8384. hozzászólásáramivel kisgazdaságban univerzálisabb kombájn elérhető áron nemigen van mindenképp teljes felszereléssel vegyél,a szétválasztott-opciós kínálat a gazemberség ismérve/galéria/.ne listát vigyél hanem a józan eszed ,állapot és használati értékéig fizesd meg.rossz ómen mást rángatni leskelődni,orosz rulett ez 30 éves gépeknél.ha nem találsz olyat amit érdemes megvenni,kirándultál és kész.az idő neked dolgozik,szaporítsd a rávalót,megéri.
Válasz medikus #8387. hozzászólásáraHa van egy kombájnos, az fél siker, ha meg egy Fortschritt mágusa van, az aduász...utóbbiból sajnos egyre keveseb van
Válasz martib #8384. hozzászólásáraListát nem nagyon tudsz írni...vigyél magaddal egy kombájnokban jártas embert, az ránézésből megmondja, hogy mi a helyzet....a kókányolásnak-taknyolásnak megannyi módja van, főleg az ilyen korosabb kombájnokon, aki nem rutinos ebben, az könnyen beletenyerelhet egy fostalicskába
Üdv.!
Fortschritt E-514-es kombájn vásárlás előtt állok és szeretnék készíteni egy listát, hogy miket kell megnézni vásárlás előtt. Valaki tud ebbe nekem segíteni? Előre is köszönöm!
13930 hozzászólás
Válasz Claastra. #8430. hozzászólására Valamilyen járvány lehet nálatok
. Remélem én nem fogok így járni
Válasz rsandor #8428. hozzászólásárahát 2 kolléga 150 lovas fastrac motorja törte el ,ami 2000évjárat körüli,meg 2 claas is igy járt a faluban,de azok sima szívómotorok és öregek
Válasz Szlobi #6303. hozzászólásáraÉrdeklődnék hogy a dupla égszíjtárcsa megvan e még?
Válasz Claastra. #8427. hozzászólására 98 as évjáratról van szó azok a perkinsek is szarok vagy csak a fiatalabbak?? Egy pár ismerősömnek van perkins csötöröben class kombányban mindegyik 2000 elötti gépek, eddig egyikkel sem volt komoly baj.
Válasz sanyi1965 #8418. hozzászólásárameg szereti a főtengőt tőrni a 6hengeres
Válasz medikus #8424. hozzászólásáraMost lefestettem a ferde alját,biztos ami biztos.Most a tritikálé 45q körül volt,azt 5km/h vágtam,de ment volna benne 7.el is.Nem akartam erőltetni,mert az ékszijak még több mint fele eredeti.2001 ben gurult ki Neustadtból...
Válasz rsandor #8420. hozzászólásáranem irigységből vagy kárörömből írtam amit írtam.törés-szakadás-akármi érhet egy szerkezetet,bármelyiket,újat is.de mikor javítani kell-költeni rá ne adja az ég értelmetlenül sokat, bizony nem mindegy mennyit és mire.és igaz amit írsz a használat sokat jelenthet,ám ezek kombájnok itt nincs piano használat,forszázs-davaj,másképp nincs learatva legyen az bármi is.
Válasz jozef19 #8423. hozzászólásáraAzért kipróbálhatnád valami apró tavaszi árpában!!!!!!!!
Válasz medikus #8422. hozzászólásáraNekem csak tritikálé van meg napraforgó kb 50ha.
Azóta nyeli egyenlöre,amióta a hengert lentebb engedtem.A napraforgónál meg vissza kell emelni,mert azzal elötte sem volt semmi baja...
Válasz jozef19 #8421. hozzászólásáraMost már nyeli?
Válasz rsandor #8420. hozzászólásáraNekem 250 lú van benne a Casébül,meg mellé 4 dob.Most van 900 óra a motorban.Nyeli,mint kacsa a nokedlit,igaz ez volt az utolsó darab Neustadtból...
Válasz sanyi1965 #8418. hozzászólására Azért csak jobb egy kicsivel mint az ifa motor ha valaki ész nélkül használ valamit az tuti szétmegy!!! Egy ismerősöm úgy használta a kamionját hogy csak akkor öntötte utána az olajat a motorba /mivel hogy ette/ mikor kanyarban világított az olajnyomás lámpa, addig nem!!! NORMÁLIS???
Válasz sanyi1965 #8418. hozzászólására


Válasz medikus #8417. hozzászólásáraszelepszakadás+blokk trauma rendezte le a PERKINS-t úgy,hogy bontva árulgatta szét inkább a kombájnt egy kolléga,mintsem javíttassa-cserélje a motort.nem lett volna ésszerű.nem egy világmegváltó gép az MDW,maradjunk ennyiben hogy ne sérüljön a lelki világa senkinek.
Válasz sanyi1965 #8416. hozzászólásáraMilyen költségre gondolsz?
Válasz medikus #8407. hozzászólásárakivéve ha költeni kell rá.akkor nem mindegy,nagyon nem.
Válasz rsandor #8413. hozzászólásáraVolt 125-ös is.Ha 150 lovas is, nem hiszem, hogy többbet szedne le, viszont azt a 8-10 hektárt amit alaphangon, azt sárban,dombon is tudja, mikor az Ifa már nem bírná az iramot.Dombokon biztos hogy jobb...Nekem az Alföldön szecskázóval, klíma nélkül elporoszkál az Ifával is
Válasz Koszi. #8412. hozzászólására Sajnos szecskázó klima nincs ez a veszély nem áll fent.
Válasz Agronomus #8411. hozzászólására Elvileg az ifa 120 ló a perkins turbós 150 ló. Nagyobb a magtartály , szélesebb kerekek , STB . Csak az a kérdés megéri e a plusz pénzt? Mert nem kevéssel több egy ilyen szerkezet.
Válasz rsandor #8408. hozzászólásáraA másik véglet pedig nyáron jó búzába, szecskázó, klíma együtt, netán még dombok is vannak akkor a variátort el kell felejteni, csak táblavégi fordulóba lehet használni :) ( 2.ba) Ott kevés sajnos a gyári motor.
Válasz rsandor #8408. hozzászólásáraMikor az Ifa maxon jár, akkor a Perkinsbe még van egy kis tartalék, nyomatékosabb lehet....jobban tolni lehet hogy nem tudod az áteresztő-tisztító képesség miatt, viszont nem jár csúcsra a motor, ezáltal tartósabb...eredetileg először a 12-be tettek Perkinst, a hegyi verzióba
Válasz rsandor #8408. hozzászólásáraAz Ifa gyárat eladták,így kellett valami motor,szerintem csak ennyi!
Válasz rsandor #8408. hozzászólására mászás = mázsás
Válasz medikus #8407. hozzászólására Sejtettem, csak 120-140 mászás kuki zúzós asztal süllyedős talaj kicsit sok szerintem az ifa motornak.
Válasz rsandor #8405. hozzászólásáraNagy csodára nem kell ott számítani!
Válasz Ketyege #8404. hozzászólásárahívlak
Válasz medikus #8403. hozzászólására Köszi pont ilyen válaszra gondoltam.
Főleg tőled 
Szia, Akkor feltudnánk venni a kapcsolatot? Mert érdekelne, 20 -375-14-27
Válasz rsandor #8398. hozzászólásáraVagy 50-el!!
Válasz lac* #8401. hozzászólására Bocs már látom Pedig ismerem a számokat.
Válasz rsandor #8400. hozzászólásáraKetyege váltót keres,neki írtam
Válasz lac* #8399. hozzászólására És előtte volt ifa motoros? Viszonyítás miatt?
Válasz Ketyege #8391. hozzászólásáraNekem van egy
Van valakinek perkins motoros mdw?? Mennyivel lehet neki jobban nyomni mint az ifa motorosnak??
Válasz Ketyege #8396. hozzászólásáraVan a hirdetésekben is!Abból persze még nem tudjuk az milyen!!!!
Nem az enyém a kombájn engem csak megkértek hogy keressek egy válót Állítólag arattak aztán kinézett az oldalán
Válasz Ketyege #8394. hozzászólásáraA váltó? Hogy?
Válasz medikus #8393. hozzászólásárakikönyökölt
Válasz Ketyege #8391. hozzászólásáraMi a baja?
Válasz Ketyege #8391. hozzászólásáraszank
Üdv! e 514 váltót keresek tudtók segíteni?
Köszönöm a tanácsokat! Hát egy 5 éve közelebbről ismerem a típust, szereltem egy párszor át, kombájnoztam vele egy keveset. Szerintem főleg azt kell nézni, hogy ne legyen szétrohadva, egyébként szerintem nem egy bonyolult szerkezetnek tűnik.
Válasz martib #8384. hozzászólásáramivel kisgazdaságban univerzálisabb kombájn elérhető áron nemigen van mindenképp teljes felszereléssel vegyél,a szétválasztott-opciós kínálat a gazemberség ismérve/galéria/.ne listát vigyél hanem a józan eszed ,állapot és használati értékéig fizesd meg.rossz ómen mást rángatni leskelődni,orosz rulett ez 30 éves gépeknél.ha nem találsz olyat amit érdemes megvenni,kirándultál és kész.az idő neked dolgozik,szaporítsd a rávalót,megéri.
Válasz medikus #8387. hozzászólásáraHa van egy kombájnos, az fél siker, ha meg egy Fortschritt mágusa van, az aduász...utóbbiból sajnos egyre keveseb van
Válasz Agronomus #8386. hozzászólásáraOlyat vigyen, aki ezt a típust ismeri!
Válasz martib #8384. hozzászólásáraListát nem nagyon tudsz írni...vigyél magaddal egy kombájnokban jártas embert, az ránézésből megmondja, hogy mi a helyzet....a kókányolásnak-taknyolásnak megannyi módja van, főleg az ilyen korosabb kombájnokon, aki nem rutinos ebben, az könnyen beletenyerelhet egy fostalicskába

Válasz martib #8384. hozzászólásáraAttól is függ,mennyiért akarsz venni?
Üdv.!
Fortschritt E-514-es kombájn vásárlás előtt állok és szeretnék készíteni egy listát, hogy miket kell megnézni vásárlás előtt. Valaki tud ebbe nekem segíteni? Előre is köszönöm!
Válasz prütyi #8381. hozzászólásáraCsúszik a rázóasztal szíj!
Válasz prütyi #8381. hozzászólásáraA nagykerékre ragad a levél,és az bedobja a szelelőbe!Főleg ha zúz is!