Hát elég rosszul hangzik! Faternak elmondom elmegy a kedve, bár nem is igen kell erőltetni a dolgot, mi max a szomszéd faluba megyünk át vele egy évben egyszer..... Persze azért jó lenne az a kis tábla, biztos ami biztos :)
Már idén sem kaptunk hozzá mindent... magfelhordó ház újonnan se Bócsán, se Bcsabán, se Gyulán. Használtat felrakni értelmetlen. Még el lehet velük lenni, mert a többi alkatrészből akad mindenhol, de sok évet én nem adok már szegénynek.
Szevasztok! Nagy nehézségek árán sikerült elintézni a zöld rendszámot. Aki végig akarja csinálni az először béreljen szobát a diliházba. Több ok irodával beszéltem telefonon, 2 helyen azt mondták gépkönyv eredeti formában,hiába próbáltam magyarázni 30 éves géphez szinte lehetetlen szerezni eredetit de hajthatatlan volt. A 3. helyen azt monta a hölgy hogy ha digitális formában meg tudom szerezni akkor nyomtassam ki és ez teljes mértékben megfelelő, meg is vettem lemezen kinyomtattam a könyvet szépen le is fűztem. Biztosítást kötöttem, reg szám és az adásvételivel elballagtam hozzájuk,és azt hittem sinen vagyok. De mégsem volt ilyen egyszerű mint hittem, minden stimmelt, de még egy + adásvételit kért, a volt tulaj és akitől vette, na ezt az adásvételit is kérte ami több mint 10 éves. Megkerestem akitől én vettem és kértem tőle azt a bizonyos régi adásvételit amivel ő vette, de az adásvételit nem találta per pillanat meg, volt még egy lehetőségem íratnom kellett egy nyilatkozatot két tanuval akik bizonyítják hogy az ő tuljdonát képezte már több mint 5 éve a kombájn. így is tettem megírtuk. Visszaballagtam mondván újra sinen vagyok. DE ismét gond akadt a formaisággal kapcsolatban,pl.a tanuknak nem elég a szig szám lakcím és név mert ebből nem derül ki hogy hány évesek a tanuk lehetnek gyerekek is, elmondták hogy körülbelül mit is kellene tartalmaznia a nyilatkozatnak.Mondtam hogy hozhatok én 100at is valami akkor sem lesz jó, megkértem őket hogy írják meg adatok nélkül a nyilatkozatot és majd én bele írom a tanukat adatokat,ja és még azt is oda kellett a tanukhoz írni hogy milyen kapcsolatban áll az eladóval,röhelyes volt már az egész nekem kellett bizonyítanom tanukkal hogy akitől vettem nem lopta. Na ez is megtörtént és szó nélkül megcsinálták az ügyintézők és 2 hét múlva elvileg kézhez kapom a rendszámot . Ez az ország egy vicc! Lehet még 1szer nem csinálnám végig, kínombam már sírni tudtam volna!
Érdekes micsoda "karriert" futott be ez a típus, csak kár hogy nagyon megy az idő... Kéne bele raknom egy klímát, elvileg biztos sokáig meglesz még a gép, alkatrész is sokáig lesz hozzá szerintem
Rossz olvasni ezeket, bár én leengedtem a fagyállót is róla még az ősszel, szóval nem járok így elvileg, nameg munka közbe se volt vele baj. Már én is szemezgetek a géppel, doblassító leszerelve, menetvariátorszíj kicserélve, de életre kéne kelteni , kiállni , leszedni a ferdét aztán átszerelni, de amég jó az idő addig szénamunka van
Már körbe értem minden ki van javítva csak átszerelés olajcsere 1 ékszíj csere aztán irány a szezon. Az idéntől nem válalok bért csak ithol 1-2 maszek , sajátal max 40 ha. Ha venék 514 lehet kezdhetném elöről!!!!!!
Válasz #3736. hozzászólásra
Anyiért oda adom mert tudom hogy ha mg gépbe megy jó célokat teljesít . De sokáig totoztam mert most egy 106 os domi van előte egy 512 es volt hogy viszatérek egy 514 re de nem hiszem.
emberek ha egyszer folyik akkor folyni fog,most van idő megcsinálni,nem szezonban kínlódni,és ha nem veszi észre időben még csapágyasra is vághatja a motort
Van egy ifa motorom bent van egy ifába még sose használtuk csak azért vetem mert én dolgoztam vele és mindent ujjat kapott főtengely hüvelygarnitúra hajtókarok hengerfelyek, csak az adagoló porlasztók maratt régi de hiába montam a fönöknek az istenért se cseréltette ki.
Ezért inkább elaták én meg rácsaptam mondván jó lesz cseremotornak a másik bilencsembe de elatam már rég ez meg marat mert darus hátha daruzok még de már nem. Eladom de a méhbe sajnálom mert tudom az alkatrészek mit érnek bent.
Akkor először inkább járassam meg a gépet tiszta vízzel és lehet hogy megállja a vizet. 8 hónap állás alatt a hidegbe nagyon összehúzódhattak az alkatrészek és a fagyálló megtalálhatta a legkissebb rést is és volt ideje leszivárogni. Nagyon remélem hogy ez a baj!
Változtasd meg a neved...... mert először is az ifa motorral szemben leszü vesztes........
ez még viszonylag hecces is
De ha az életbe azt nem fogod elröhögni.....
1 kis segitség.......pl NYERTES re hamá semmi nem jut eszedbe
Szevasztok ! Olajat akartam cserélni a nyüvesbe , de először 5 liter fagyálló jött le majd utána az olaj. Mi a sz.r van a motorral 8 hónapig állt de a szezon végén még semmi baja nem volt!
Hát nem vagyunk lakatosok de nem ilyedünk meg tőle az biztos, csak egyforma lemezeket kéne vágatni egy ismerőssel és akkor már nagy baj nem lehet. De utána még kikéne súlyoztatni azért, nem? Csapágyakat is cserélsz ha már kint van? Egy képet megnéznék szívesen majd a kész utóverőről
13910 hozzászólás
Válasz #3761. hozzászólásra

5 ezer a gépkönyv, alkatrész katalógussal együtt. Postán küldi, a tel számot privátban küldöm!
Válasz #3760. hozzászólásra

19 az ok iroda, 7 a biztosítás, 5 a gépkönyv lemezen, kinyomtatás lefűzés 3 ezer, + a felbecsülhetetlen értékű ideg amit megettem!
Válasz #3755. hozzászólásra
Szia, hol vetted a digitális gépkönyvet? Ára? Kösz.
Válasz #3759. hozzászólásra

Hát sima adásvételi van hozzá. Pénzben összesen mennyibe került a rendszám, biztosítás stb, már ha publikus, vagy személyes üzenetbe esetleg, köszönöm
Válasz #3757. hozzászólásra
De ha van számlád a gépről akkor nem kell a nyilatkozat sem az előző adásvételi,de nem nagyon hiszem hogy ilyen gépet gépeket számlával vennének.
Válasz #3756. hozzászólásra
Mi volt a baja a magfelhordó háznak hogy cserélni kell? Kopott vagy kirohadt?
Válasz #3755. hozzászólásra
Hát elég rosszul hangzik! Faternak elmondom elmegy a kedve, bár nem is igen kell erőltetni a dolgot, mi max a szomszéd faluba megyünk át vele egy évben egyszer..... Persze azért jó lenne az a kis tábla, biztos ami biztos :)
Válasz #3752. hozzászólásra
Már idén sem kaptunk hozzá mindent... magfelhordó ház újonnan se Bócsán, se Bcsabán, se Gyulán. Használtat felrakni értelmetlen. Még el lehet velük lenni, mert a többi alkatrészből akad mindenhol, de sok évet én nem adok már szegénynek.
Szevasztok! Nagy nehézségek árán sikerült elintézni a zöld rendszámot. Aki végig akarja csinálni az először béreljen szobát a diliházba. Több ok irodával beszéltem telefonon, 2 helyen azt mondták gépkönyv eredeti formában,hiába próbáltam magyarázni 30 éves géphez szinte lehetetlen szerezni eredetit de hajthatatlan volt. A 3. helyen azt monta a hölgy hogy ha digitális formában meg tudom szerezni akkor nyomtassam ki és ez teljes mértékben megfelelő, meg is vettem lemezen kinyomtattam a könyvet szépen le is fűztem. Biztosítást kötöttem, reg szám és az adásvételivel elballagtam hozzájuk,és azt hittem sinen vagyok. De mégsem volt ilyen egyszerű mint hittem, minden stimmelt, de még egy + adásvételit kért, a volt tulaj és akitől vette, na ezt az adásvételit is kérte ami több mint 10 éves. Megkerestem akitől én vettem és kértem tőle azt a bizonyos régi adásvételit amivel ő vette, de az adásvételit nem találta per pillanat meg, volt még egy lehetőségem íratnom kellett egy nyilatkozatot két tanuval akik bizonyítják hogy az ő tuljdonát képezte már több mint 5 éve a kombájn. így is tettem megírtuk. Visszaballagtam mondván újra sinen vagyok. DE ismét gond akadt a formaisággal kapcsolatban,pl.a tanuknak nem elég a szig szám lakcím és név mert ebből nem derül ki hogy hány évesek a tanuk lehetnek gyerekek is, elmondták hogy körülbelül mit is kellene tartalmaznia a nyilatkozatnak.Mondtam hogy hozhatok én 100at is valami akkor sem lesz jó, megkértem őket hogy írják meg adatok nélkül a nyilatkozatot és majd én bele írom a tanukat adatokat,ja és még azt is oda kellett a tanukhoz írni hogy milyen kapcsolatban áll az eladóval,röhelyes volt már az egész nekem kellett bizonyítanom tanukkal hogy akitől vettem nem lopta. Na ez is megtörtént és szó nélkül megcsinálták az ügyintézők és 2 hét múlva elvileg kézhez kapom a rendszámot . Ez az ország egy vicc! Lehet még 1szer nem csinálnám végig, kínombam már sírni tudtam volna!





Válasz #3752. hozzászólásra

Ez is Neustadtban készült,ne tudd meg...
Válasz #3752. hozzászólásra


Mindörökké E-514.
Válasz #3751. hozzászólásra

Érdekes micsoda "karriert" futott be ez a típus, csak kár hogy nagyon megy az idő... Kéne bele raknom egy klímát, elvileg biztos sokáig meglesz még a gép, alkatrész is sokáig lesz hozzá szerintem
Válasz #3749. hozzászólásra
Most láthatsz többet is!!!
Vagy bocsán ott is van minden.Oda járunk többen 514-es cuccér.
Válasz #3746. hozzászólásra
Nagy traktor kft -nál Kecskeméten láttam tavasszal egyet.
http://www.traktoralkatresz.eu/
Válasz #3747. hozzászólásra
Meg még számtalan helyen!!
Válasz #3746. hozzászólásra

A becses neve rázóasztal, Kecskemét NAGYTRAKTOR KFT itt kapsz vadi újat meg bármit ami kell.
Keresek E 514-hez rázótálcát ami a ferde felhordó után a cséplő dob alatt található ...remélem jól írtam körbe.
Lehet használt jó állapotú esetleg új vagy beszerzési lehetőség ,gyártót elérhetősége.
Köszönöm a segítséget.
Domingó szita hűtö elé csak 50 ropi akciósan...
Válasz #3739. hozzászólásra
Az nem nagy valami,IFA motor...
Rossz olvasni ezeket, bár én leengedtem a fagyállót is róla még az ősszel, szóval nem járok így elvileg, nameg munka közbe se volt vele baj. Már én is szemezgetek a géppel, doblassító leszerelve, menetvariátorszíj kicserélve, de életre kéne kelteni , kiállni , leszedni a ferdét aztán átszerelni, de amég jó az idő addig szénamunka van
Válasz #3741. hozzászólásra
Már körbe értem minden ki van javítva csak átszerelés olajcsere 1 ékszíj csere aztán irány a szezon. Az idéntől nem válalok bért csak ithol 1-2 maszek , sajátal max 40 ha. Ha venék 514 lehet kezdhetném elöről!!!!!!
Válasz #3740. hozzászólásra
Deeee,majd még vissza térsz!! Én is így voltam!!
Válasz #3736. hozzászólásra
Anyiért oda adom mert tudom hogy ha mg gépbe megy jó célokat teljesít . De sokáig totoztam mert most egy 106 os domi van előte egy 512 es volt hogy viszatérek egy 514 re de nem hiszem.
emberek ha egyszer folyik akkor folyni fog,most van idő megcsinálni,nem szezonban kínlódni,és ha nem veszi észre időben még csapágyasra is vághatja a motort
Válasz #3737. hozzászólásra
Esetleg a biztonság kedvéért,tegyél bele egy tasak hűtő tömítőt!Akkor biztos jó lesz!
Válasz #3734. hozzászólásra

Remélem a próféta szólt belőled!
Válasz #3735. hozzászólásra
Amennyiért árulnak motort,annyiért te sem adod oda!100-120!
Van egy ifa motorom bent van egy ifába még sose használtuk csak azért vetem mert én dolgoztam vele és mindent ujjat kapott főtengely hüvelygarnitúra hajtókarok hengerfelyek, csak az adagoló porlasztók maratt régi de hiába montam a fönöknek az istenért se cseréltette ki.
Ezért inkább elaták én meg rácsaptam mondván jó lesz cseremotornak a másik bilencsembe de elatam már rég ez meg marat mert darus hátha daruzok még de már nem. Eladom de a méhbe sajnálom mert tudom az alkatrészek mit érnek bent.
Válasz #3733. hozzászólásra
Annyira nagy hideg azért nem volt!De vízzel szerintem elmegy!
Válasz #3732. hozzászólásra

Akkor először inkább járassam meg a gépet tiszta vízzel és lehet hogy megállja a vizet. 8 hónap állás alatt a hidegbe nagyon összehúzódhattak az alkatrészek és a fagyálló megtalálhatta a legkissebb rést is és volt ideje leszivárogni. Nagyon remélem hogy ez a baj!
Válasz #3727. hozzászólásra

Olajhűtő! Vízzel lehet tökéletes marad a gép!A fagyálló az megtalálja a legkisebb rést is!
Válasz #3729. hozzászólásra

Majd ha megnyerem az ötöst, megváltoztatom a nevem!
Válasz #3728. hozzászólásra
Értem!
Válasz #3727. hozzászólásra




Változtasd meg a neved...... mert először is az ifa motorral szemben leszü vesztes........
ez még viszonylag hecces is
De ha az életbe azt nem fogod elröhögni.....
1 kis segitség.......pl NYERTES re hamá semmi nem jut eszedbe
Válasz #3727. hozzászólásra
olajhűtő az olajteknő aljában
Válasz #3726. hozzászólásra
Nekem ez kínai!
MI a franc az az elvonens hőcserélő?
Válasz #3725. hozzászólásra
Holnap megnézem hátha szerencsém lesz! Kösz!
Válasz #3724. hozzászólásra
van a hengerfej tetején fagydugó a szelephimba bak alatt vedd le a szelepfedelet meg a himbát,és ha nem ott folyik bele akkpor a motort ki kell szedni
Válasz #3723. hozzászólásra

Mindenképpen ki kell venni azt a szutyok motrot? Nem ismerem ezeket a motorokat. Nincs valakinek szerelési vagy robbantott ábrája IFA motorhoz?
Válasz #3722. hozzászólásra
?hüvelygumigyűrű,olajhűtőgumigyűrű,hengerfejtömítés,,sokminden lehet
Válasz #3721. hozzászólásra
De mégis hol folyhatott le az a rohadt fagyálló? Egyszer se melegítettem meg a motort!
Válasz #3720. hozzászólásra
Kezdheted kiemelni a motort.
Szevasztok ! Olajat akartam cserélni a nyüvesbe , de először 5 liter fagyálló jött le majd utána az olaj. Mi a sz.r van a motorral 8 hónapig állt de a szezon végén még semmi baja nem volt!





Válasz #3718. hozzászólásra

Ha kész lesz,lesz kép.A balansz ugyan úgy megy,mint a dobnál.
Válasz #3717. hozzászólásra

Hát nem vagyunk lakatosok de nem ilyedünk meg tőle az biztos, csak egyforma lemezeket kéne vágatni egy ismerőssel és akkor már nagy baj nem lehet. De utána még kikéne súlyoztatni azért, nem? Csapágyakat is cserélsz ha már kint van? Egy képet megnéznék szívesen majd a kész utóverőről
Válasz #3716. hozzászólásra
Jó lakatos!
Válasz #3715. hozzászólásra
Felújítás vagy felújíttatás? Közelbe van aki dobot centíroz de nemtudom ilyet vállalna-e,
Válasz #3714. hozzászólásra
Felújítás.Amit kapsz,utángyártott,hatalmas összegért!A bontott meg lehet olyan sincs mint a tied!
Válasz #3713. hozzászólásra
Nem, inkább kopott de majd még meglesem alaposan. Mit lehet vele kezdeni? felújítás vagy csere?