Hirdetés
Fórum
- Agrártámogatások kifizetése új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Talajmegújító Mezőgazdaság új
- Őszi búzavetés október 1-től? új
- Grubber új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
- Mezőgazdasági támogatások, agrárpályázatok új
- Műhelyfelszerelés, szerszám, berendezés, kellékek, gépek új
- New Holland traktorok új
- AÖP-Agrár Ökológiai Program új
Előzmény: pamko #24909 hozzászólása
Bármilyet legyártanak!
Előzmény: pamko #24906 hozzászólása
Helló. traktormatrica.hu
Előzmény: Drisa #653 hozzászólása
Helló. Tavaly rendeltem az agrogalaxytól,60+áfa volt.
Előzmény: Drisa #1315 hozzászólása
Helló. Agrogalaxy.
Előzmény: Drisa #24147 hozzászólása
Nekünk S770 van ahhoz tartozék. Rk Tomi jól írja kukoricához írja a könyv,de nekünk napránál is bevált. A váz és a kosár közé kell beszerelni,így a kosár távolodik a rotortól.
Előzmény: Drisa #24145 hozzászólása
Szivesen! De gyári,és a szegmenst rögzítő csavarok anyái alatt vannak.
Előzmény: Drisa #24141 hozzászólása
Pontosan azért kell a távtartó ahogy Szanberg leírta. Azt írtad hogy merő szemetet küldtök be a kombájn alól,gondoltam segítek hogy mi milyen beállítással vágjuk hogy ne is szórjon de tiszta is legyen.
Előzmény: Drisa #24137 hozzászólása
Helló. Írtam e mailt.
Előzmény: gcastle #23354 hozzászólása
Helló! Környezetemben hallottam két db 8030-as traktorról olyat hogy a víz összefolyt az olajjal,és mindkettőnél a hüvely körüli tömítések voltak a ludasok. Mindkettőben tizenezer üzemóra volt.
Ha a tiednek az a baja 6800 üzemóránál az lehet attól is hogy az előző tulaj sima fagyállót töltött bele nem John Deere-t. Úgy tudom hogy JD-be csak JD fagyállót mert szetmennek a gumitömítések.
Előzmény: Sk Laci #22916 hozzászólása
Irtam.
Előzmény: szanberg #22913 hozzászólása
A hidroakkumulátorokat nézesd meg hogy meg van-e bennük az előírt nyomás,illetve hogy nem lyukadtak-e ki.Nekünk r-es Jd van és 3500 óra kürül jentkezett a probléma,már nem rugózott olyan jól,majd egyáltalán nem. Négyből három lyukas volt,utángyártottat vettünk azok nem bírtak 1000 órát. Aztán megvettük a gyárit,állítólag ezek már erősebbek mint az eddig gyártottak. A kiténél 4db 750 000 nettolett volna,máshol vettük.
Előzmény: bazsi1026 #695 hozzászólása
Helló.
A 19cm tőtáv nem 72000,hanem 69200 76cm sortávnál. A maglesodró jól be van állítva?
Előzmény: boery #7005 hozzászólása
"Mostanában építettünk át több Monosemet is és rá kellett jönnöm milyen gyeszára vannak gyártva .... vékony anyagok stb. pisze cserébe könnyű és így vetőgép is könnyebb lesz."
Itt,a szerkezeti felépítésre írtad a kritikát és én arra reagáltam. Azzal pedig tisztában vagyok vele milyen,mit tud a PP.
"A trabant is autó..."
Erre inkább nem reagálnék,részemről lezártam.
Előzmény: boery #6999 hozzászólása
Nem saját de tudod te azt. Mivel gagyibb mint az általad linkelt? Egyébként nem is azon van a hangsúly hanem az egész vetőkocsin,ha összehasonlítod az általad linkelt képen lévővel nincs ott sok külömbség.
Előzmény: Vinkó 75 #6995 hozzászólása
Már az,de ez a széria ami a képen van még nem.
Előzmény: boery #6975 hozzászólása
Hello.
A monosemet azért ne írd le,van a tarsolyában többféle verzió.
Előzmény: Anonimus82 #6974 hozzászólása
Helló!
A fő vázra hegessz egy zárt szelvény darabot kifúrva,a mozgo vázra is egyet úgy,hogy egy vonalba legyenek. Kell egy húszas menetes szár amit bedugsz az egyikbe és mielőtt átdugnád a másikon tekerj rá két anyát. Az anyákat széjjel tekerve feszíteni tudod a vázakat széjjel,segítve a munkahengernek. Közben ütni körbe a vázat. Nekünk egyszer így sikerült megmozdítani.
Előzmény: später77 #1498 hozzászólása
Úgy lesz,megkérdezem.
Köszi!
Előzmény: Gabika6330 Pr. #1499 hozzászólása
Annyi hektár után az nagyon jó!
Köszi a választ!
Előzmény: Gabika6330 Pr. #1495 hozzászólása
Amit kinéztem vontatott f6 Tempo és hidromotorral van meghajtva a ventilátorja,a trakin meg 85 literes a szivattyú,félek kevés lesz,főleg kiemelés közben.
Előzmény: Gabika6330 Pr. #1495 hozzászólása
Mennyi hektár van már benne? Kellett felújítani valamelyik részét?
Sziasztok!
Akinek van Vaderstad Tempo vetőgépje legyen szíves írjon már róla pár sort hogy mennyire vált be,megéri-e beruházni rá!?
Köszönöm!
Előzmény: pamko #544 hozzászólása
Helló.
Olyan kis zártszelvény van a szélső "mozgó" tagon is,és ha ki van tolva munkahelyzetben akkor egy menetes szárral lehet rögzíteni.
Előzmény: Ferror #20822 hozzászólása
Helló.
Mi ilyen méretű művelő kerekeket vettünk:
320/85r36
380/90r46 a traktor 6920s. Keskenyebbet szerintem ne vegyél.Az gyári méret:
540/65r28
650/65r38 ami átmérőben egyforma a 520/85r38-cal.
Előzmény: szanberg #2529 hozzászólása
Én nem megmagyarázni akarom az ellentétét,csak te írtad hogy:
"Ettől jobb összehasonlítást! még senki sem végzett..."
Na erre írtam volna bővebben hogy nem voltak egyformák az esélyek.
Előzmény: szanberg #2498 hozzászólása
Helló!
Azért azzal a farsúllyal teljesen megváltozik az erőkar,kb 50cm-rel hátrébb van a csatlakozási pont. Ráadásul a hátsó függesztő karokat úszóba nem rakhattad,mert leszakadt volna a cultus vonórudja attól a súlytól.Tehát sokkal több súly terhelődik át az első tengelyről a hátsóra vontatás közben arra a szélesebb 710-es gumikra. És amit elfelejtettél említeni, elöl 4 collal nagyobb átmérőjű gumik voltak a piroson,ami nagyon sok plusz felfekvő felületet eredményez. A te elfogult kis tesztecskéd így nem korrekt. Egyébként jó gépnek tartom mind a kettőt.
Előzmény: Becő #1084 hozzászólása
Köszi a választ!
Előzmény: Becő #1070 hozzászólása
Hello.
Látom függesztett tempod van,érdeklődnék hogy ha vennél újra ismét függesztettet vennél,vagy esetleg vontatottat? A súlya miatt kérdezem mert ha jól tudom kb 35q megtankolva. A pro kerék nedves föld esetén nem "kapkodja"ki a magot a földböl?
Előzmény: szanberg #1095 hozzászólása
10 centit lehet nem lapul,de nem is konkrétan 10-re gondoltam nem mértem meg,de legyen 5,az a ballonos kerék simán lapul annyit az pedig plusz vonóerőben nem kevés. De mindegy is egyébként,csak érdeklődtem hogy erre figyeltél e mind a két gép esetében.
Előzmény: szanberg #1086 hozzászólása
Azt értem hogy a földön kell hagyni,de úgy is lehet hogy úszó helyzetben húzod ekkor a cultus elsö kerekei összelapulnak vagy 10 centit, a pilota meg visszakapcsol vagy két fokozatot. Vagy úgy is lehet hogy annyira engeded le hogy ne legyen "hasa"a kerekeknek,plusz bekapcsolod az helyzeterő szabályzót de csak finoman,és mindjárt megtáltosodik a paripa.
Válasz szanberg #1028
A vonorúd magassága sem mindegy hogy állt a két gépnél,gondolom a piros traktorét nem lökted úszóba azzal a farsúllyal. Támkerék ide vagy oda,a gumi enged,ha lejjebb engeded a vonorúd elejét egy picit is -1sebbesség.
Előzmény: szanberg #749 hozzászólása
Hello.
Irtad visszább hogy full terhelésen kb 70liter körül fogyaszt óránként,a miénk 8320-as, fullon kb 63-65liter a fogyasztása és nincs tuningolva. Tehát a 70liter reális lehet.
Előzmény: bandigh #735 hozzászólása
Hello.
Azért egy nehéztárcsa és egy cultus nem egy kategoria,nagyon nem. A cultus még a kultivatorok közül is kilog egy kicsit a sürü kapaosztásával,brutal nehéz húzni,de brutál jól átdolgozza a talajt. Nagyon hamar észreveszi a vontató traktor ha táblán belül egy kicsit kötöttebb a talaj,ezért a sok sebesség váltás.
Előzmény: golyó 2 #917 hozzászólása
Előzmény: szanberg #913 hozzászólása
Jónak tünik. Nekem ez tetszik most,de nem a pálcás hengerrel:
https://youtu.be/olLF5YK23EY
Előzmény: szanberg #862 hozzászólása
Egyenlőre semmit. Normál vagy száraz talaj állapotnál egy 3.5-ös Fralaz lazítót kb 25-30cm mélyre állitva. Lágy,nyers talaj esetén nehéztárcsát.
Előzmény: szanberg #859 hozzászólása
Helló.
Nekünk volt egy cultus 420-as,kötött földre nem ajánlom,kegyetlen nehéz húzni.Száraz talaj állapotnál rögöl mint az állat,nyersnél meg szijjaz. Nagyon optimálisnak kell lennie a talajszerkezetnek a jo munka eléréséhez. Maga a gép nagyon massziv kb60q,erős nem szakad-reped. Max munkamélysége azt hiszem 30cm. Mi jellemzöen 15-20cm-en húztuk egy JD 8320r géppel.
Előzmény: lala #2818 hozzászólása
Ha jól töltötted ki majd jön.
Előzmény: lala #2807 hozzászólása
Igen
Előzmény: Drisa #2796 hozzászólása
Helló! Az alábbi oldalon tudod érvényesíteni a jegyen lévő sorszám beirásával. http://expotech.hu/meghivo
Előzmény: #2632 hozzászólása
Most jut eszembe a szervizes azt mondta hogy a berthoud másképp szabályoz azért kellett lemerni.
Előzmény: #2628 hozzászólása
Be lehet állítani nyomás alapú szabályzasra,pl3bar és ha 5 km-rel ha 10km-rel megy akkor is 3bár lesz,a lemennyiseg viszont változik.
És van a normál atfolyasos szabályzas,ahol a lemennyiseg fix a nyomással varial ahogy változik a sebesség.
Előzmény: #2626 hozzászólása
Akkor passz. Az biztos hogy ha fuvokat cserelunk át kell állítani a monitort. Gondolom nem véletlen. Le lett mérve 4 fajta fuvoka, az értékek elmentve a monitorba. Gondolom azért kell mert az atfolyas mérő így tudja hogy adott nyomáson adott jukmeretén mennyit is nyom ki.
Előzmény: #2611 hozzászólása
Be lehet állítani atfolyas,illetve nyomás adat szerinti kijuttatasra.Valószínűleg a tied nyomás alapján van beállítva. Tehát amikor permetezel pl 4-es fuvokaval 3.5bar nyomáson és kicseréled 5-ös fuvokara,a nyomás leesne atfolyas szerinti kijuttatasnal mert nagyobb jukmeret nyilván könnyebben megy át a permet. De a tied tartja a 3.5bart,de több permetle árán.
Előzmény: #2610 hozzászólása
Így van a sűrűséget is át kell olyankor állítani.
Előzmény: #2607 hozzászólása
Helló. Nekünk egy Berthoud permetező van,annál ha fuvokat cserelunk a monitorban is át kell állítani a használt fuvokara. 4 fajta fuvokat használunk mindegyik atfolyasa le lett mérve,elmentve a monitorba. Sőt,ha pl 4-és legbeszivasos után ha sima 4-est használsz akkor is át kell állítani.
Előzmény: #13474 hozzászólása
Van még egy új váltó opció is,e-23 a neve,powershift 23 sebességgel.
Előzmény: #13469 hozzászólása
Helló! Ha nem baj leírnám amit tudok róla.Igen az egy 2014-es modell,kisebb újításokkal: új fejlesztésü kartámla a monitorral együtt,hűtő az ülés mellett,(ami kellően nagy)erősített véglehajtások amik lehetővé tették a nagyobb kerék átmérőt,fülke rugózás(eddig a 8-ezres szériánál nem volt) és led fényszórók. Ami nem tetszett az,hogy a légtartályt kirakták hátul a kerék járatba a féltengelyre mint az MF-nek és a Fendt-nek.
http://www.youtube.com/watch?v=5xu7aA178D8