Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak619 FtEUR413.22 FtUSD390.32 FtCHF444.25 FtGBP498.26 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Sziasztok ! A magtartályban a zárólemezeket hány cm-re kell kinyitni gabonánál , hogy ne duguljon el a csiga ? kerestem a kezelési utasításban , de nem találtam .
Ha lenne egy bontott motor át tetem volna a blok tőbőtt és kész de még nem vetem minden nem lehet meg kezd a kedvem is elhagyni való szinú méh telep lesz a vége
Üdv.
Dobtengely szíjtárcsán a menesztőcsap perselyeit kicseréltem, és kettő megmozdult befelé.
Be tud menni annyira, hogy bent leessen? (tudom a csapon marad)
Köszönöm
Hello!Vettem egy biso szecskázót a 14-esre.A mágneses kuplung elé érdemes berakni relét,vagy bírja a gyári kapcsoló is?Azon amiről lebontottam a vezetékek le voltak szakadva.
Válasz _NB_ #9972. hozzászólásáraKíváncsiságból rákerestem, hát elvileg ez egy Euro4-es bus és teherautó motor, nagyon szép nyomaték görbével hála a Bosh nagynyomású rendszernek, hogy menyire bírná a strapát nagy fordulaton azt nem tudom, de 360.000rub azaz 1.630.000huf nem tudom ez nettó vagy bruttó
A Wikipédia-n már néztem és a 4 hengeres "MTZ" motorok hátrányban vannak vele szemben
az IFA moci 6600cm3 az MTZ-meg csak 4ezer valahány.
Van egy régi 2012-es katalógus ott van egy turbós motor, (a szívósok itt kiesnek) a 245.7e4 ez elégé hasonló adatokkal bír 245.7e4 pdf
csakhogy nálunk ilyen moci nem igazán van, a régebbi turbósokból volna e hasonló, nem tudom.
A Kuboták vannak ilyen nagy köbcenti kevés hengerrel manapság, a régi nyugatiak meg a 6 hengeresek voltak 100hp mellett nem egyszerű a feladat.
Válasz 44claasgarantos #9964. hozzászólásáraifa se rossz csak csak mi? unod minden szezonban szétszedni?
Van rá példa hogy a zetor Crystal motorját szerelték be. De a szerelés szabadsága a miénk.
Válasz medikus #9966. hozzászólásáraA nyomatégőrbe az is egy dolog, hogy hogyan igazodik a fordulathoz, és mekkora nyomaték tartaléka van, de az is számít, hogy a motort mire tervezték, tartós terhelésre vagy mint egy személyautó motort részterhelésre.
Bár nem olcsó mulatság, de ma már olyan nyomatékgörbét rajzolnak neked a magasnyomású rendszernél amilyet szeretnél.
A motornak legjobb talán aggregátor, traktor hajómotor, lenne.
Amúgy az E-514-es IFA motorjának teljesítményéről van valami grafikonod vagy adatod ?
Válasz medikus #9966. hozzászólásáraKicsit kényes,de sokat kibír, én irigylem az optimizmusodat Amikor kijött a gyárból akkor volt jó.
De akkor mi történhetett a kollégáknál?
Most akkor az lehet hogy tűzoltó jelleggel orvosolták azt a hibát és utána ment tönkre vagy pedig teljesen szétborították a motort és úgy is tönkrement.
Válasz Gepi #9963. hozzászólásáraNincs azzal semmi baj! Elég oda! Kicsit kényes,de sokat kibír!Nem lehet bár milyen motort berakni!Más lehet a nyomaték görbe!
Árpa aratás után indultam volna buzára viz olaly elenőrizve potolni nem kelet indult járt mikor mifolyik belőle ventilátor feluli hengertőmp adagolo oldalsaroknál nyomja a vizet ki úgy hogy nagy a boldogság idén már nem arat buzát ezt meguszta
Válasz lovasnorbi #9956. hozzászólásáraValamelyik sok milliós gépen villanymotor forgatta a lapátot. Ha az emlékek nem csalnak talán ablaktörlőmotor kinézete volt.
Válasz vasvarikriszta #9944. hozzászólására Nem mert más a behajtás része a 14-esen van ott is fék, a 12- asen meg nincs . Egyébként nekem van 12 es lehajtásom , esetleg csere is érdekel 14-esre mert nekem jelenleg olyan kombájnom van. A kihajtó bordás tengelyek hossza sem egyforma e miatt.
13739 hozzászólás
Válasz ...:::Pisti:::... #9988. hozzászólásáraRagaszd be!
Sziasztok ! A magtartályban a zárólemezeket hány cm-re kell kinyitni gabonánál , hogy ne duguljon el a csiga ? kerestem a kezelési utasításban , de nem találtam .
Válasz medikus #9987. hozzászólásáraKöszönöm. Nem esett még le csak elmozdult befelé.
Válasz ...:::Pisti:::... #9985. hozzászólásáraLeveszed a dobszíjat,akkor a tárcsafél bemegy! Ha szerencséd van,rá is kap!
Válasz 44claasgarantos #9984. hozzászólásáraOlyan nincs, hogy nincs..meg hogy nem lehet.. ifa van dögivel...
Válasz medikus #9981. hozzászólásáraKöszönöm.
Van valami trükk hogy kitoljam?
Ha nem kellene elforditani az ürítőcsiga spanoló tartót az jó lenne
Ha lenne egy bontott motor át tetem volna a blok tőbőtt és kész de még nem vetem minden nem lehet meg kezd a kedvem is elhagyni való szinú méh telep lesz a vége
Válasz Magister #9976. hozzászólásáraAz (IFA) nem jó!!!!!!!!!Felét át kell építeni!!!!!
Válasz zt tomi #9975. hozzászólásáraKomoly relé,komoly kapcsoló!Van hogy a szénkefe tartó is megolvad!
Válasz ...:::Pisti:::... #9977. hozzászólásáraBe!
https://www.autoalkatresz.hu/galeria/220884-1666719-7-0
Válasz 44claasgarantos #9978. hozzászólásáraValahol a neten láttam, hétfőn kiderítem. de van sok hirdetés.
Helyileg hol mere van a motor
Üdv.
Dobtengely szíjtárcsán a menesztőcsap perselyeit kicseréltem, és kettő megmozdult befelé.
Be tud menni annyira, hogy bent leessen? (tudom a csapon marad)
Köszönöm
Válasz 44claasgarantos #9964. hozzászólására350.000 ért van felújított ifa motor vagy 120.000 használt...
Hello!Vettem egy biso szecskázót a 14-esre.A mágneses kuplung elé érdemes berakni relét,vagy bírja a gyári kapcsoló is?Azon amiről lebontottam a vezetékek le voltak szakadva.
Válasz _NB_ #9972. hozzászólásáraKíváncsiságból rákerestem, hát elvileg ez egy Euro4-es bus és teherautó motor, nagyon szép nyomaték görbével hála a Bosh nagynyomású rendszernek, hogy menyire bírná a strapát nagy fordulaton azt nem tudom, de 360.000rub azaz 1.630.000huf nem tudom ez nettó vagy bruttó
https://nashi-zapchasti.ru/p241177749-dvigatel-2457e4.html
Válasz Gepi #9971. hozzászólásáraA Crystal motor lent van!!!!!!!!!!!!!
Válasz _NB_ #9969. hozzászólására
Közben találtam egy ilyet, pdf
Fortschritt E 512 / E 514 motor alkatrész jegyzék
nem árt ha több helyen is fent van.
A Wikipédia-n már néztem és a 4 hengeres "MTZ" motorok hátrányban vannak vele szemben
az IFA moci 6600cm3 az MTZ-meg csak 4ezer valahány.
Van egy régi 2012-es katalógus ott van egy turbós motor, (a szívósok itt kiesnek) a 245.7e4 ez elégé hasonló adatokkal bír
245.7e4 pdf
csakhogy nálunk ilyen moci nem igazán van, a régebbi turbósokból volna e hasonló, nem tudom.
A Kuboták vannak ilyen nagy köbcenti kevés hengerrel manapság, a régi nyugatiak meg a 6 hengeresek voltak 100hp mellett nem egyszerű a feladat.
Válasz 44claasgarantos #9964. hozzászólásáraifa se rossz csak csak mi? unod minden szezonban szétszedni?
Van rá példa hogy a zetor Crystal motorját szerelték be. De a szerelés szabadsága a miénk.
Válasz _NB_ #9969. hozzászólásáraVan!
Válasz medikus #9966. hozzászólásáraA nyomatégőrbe az is egy dolog, hogy hogyan igazodik a fordulathoz, és mekkora nyomaték tartaléka van, de az is számít, hogy a motort mire tervezték, tartós terhelésre vagy mint egy személyautó motort részterhelésre.
Bár nem olcsó mulatság, de ma már olyan nyomatékgörbét rajzolnak neked a magasnyomású rendszernél amilyet szeretnél.
A motornak legjobb talán aggregátor, traktor hajómotor, lenne.
Amúgy az E-514-es IFA motorjának teljesítményéről van valami grafikonod vagy adatod ?
Válasz Gepi #9967. hozzászólásáraMilyen hibára gondolsz hogy orvosolták?
Válasz medikus #9966. hozzászólásáraKicsit kényes,de sokat kibír, én irigylem az optimizmusodat Amikor kijött a gyárból akkor volt jó.
De akkor mi történhetett a kollégáknál?
Most akkor az lehet hogy tűzoltó jelleggel orvosolták azt a hibát és utána ment tönkre vagy pedig teljesen szétborították a motort és úgy is tönkrement.
Válasz Gepi #9963. hozzászólásáraNincs azzal semmi baj! Elég oda! Kicsit kényes,de sokat kibír!Nem lehet bár milyen motort berakni!Más lehet a nyomaték görbe!
A szecskázó meghajtó szij méretét nem tudja valaki (a hátsót)
Milyen motora gondoltál én mtz párti vagyok már láttam videot amin mtz volt de az ifa se rossz csak
El kellene gondolkodni az ifa motor lecserélésén.
Árpa aratás után indultam volna buzára viz olaly elenőrizve potolni nem kelet indult járt mikor mifolyik belőle ventilátor feluli hengertőmp adagolo oldalsaroknál nyomja a vizet ki úgy hogy nagy a boldogság idén már nem arat buzát ezt meguszta
Válasz 44claasgarantos #9960. hozzászólásáraÚnye tököm!!
A 14 eske be vágta a hisztit hüvely repedés boldogság
Válasz Gyurkesz1 #9958. hozzászólásáraAz nem nagy ügy!
Válasz medikus #9955. hozzászólásáraMegrendelésre nemgyártol ilyet Medikus bácsi :D jo pénzért
valtóban a kapcsoló villát nemnagy cucc kicserélni,nem??
Válasz lovasnorbi #9956. hozzászólásáraValamelyik sok milliós gépen villanymotor forgatta a lapátot. Ha az emlékek nem csalnak talán ablaktörlőmotor kinézete volt.
Válasz medikus #9955. hozzászólásáranem feltétlenül szeretném átalakítani forgódobosra , csak valami lapátot tenni oda .
Válasz lovasnorbi #9954. hozzászólásáraÍgy?
Sziasztok ! Valaki tudna képet küldeni hogy hogyan lehet megoldani a hűtő elé betenni egy lapátot ami elcsapja a port ?
Válasz medikus #9952. hozzászólásáraKöszi.Amit most vettem 14-est tiszta káosz.
Válasz zt tomi #9949. hozzászólásáraA végén ebben benne van!!!!!!!
Válasz Isssti #9950. hozzászólásáraNincs száma,speciális textilbakelit,vagy újabban műanyag csapágy!Boltban tudják!
Sziasztok, valaki fejből tudja e esetleg hogy a tartályban lévő kihordó csiga végén és a kardános csiga végén milyen számú önbeállós csapágy van?
Hello.Valakinek nincs véletlenül 514-hez kapcsolási rajza?Ha tud valaki akkor a lorik3095@gmail.com címre küldje el.Köszönöm.
Válasz vasvarikriszta #9944. hozzászólásáraJó,ha átrakod a kis fogaskereket,és le veszed a fékdob tartót!Tehát 2 ből egyet lehet csinálni!
Válasz vasvarikriszta #9946. hozzászólására Szabolcs Szatmár bereg Tuzsér.
Válasz R Sándor #9945. hozzászólásáraés hova valósi vagy?
Válasz vasvarikriszta #9944. hozzászólására Nem mert más a behajtás része a 14-esen van ott is fék, a 12- asen meg nincs . Egyébként nekem van 12 es lehajtásom , esetleg csere is érdekel 14-esre mert nekem jelenleg olyan kombájnom van. A kihajtó bordás tengelyek hossza sem egyforma e miatt.
olyan kérdésem volna a14 kombájn oldallehajtás jó e a 12 kombájnhoz köszönöm a segítséget
Válasz imiagro14 #9940. hozzászólásáraAlkatrészek között hirdettek komplett kereket,nem régen!!!
Válasz imiagro14 #9940. hozzászólására10x20 S+G!!Robúr terep mintás!!
Válasz imiagro14 #9940. hozzászólására