Válasz medikus #9256. hozzászólásáraÜdv.
Nemtom, a nagy szijtárcsa körül van egy féljör lemez asszem. Felül meg a görgő alatt van egy lemez olyan 30 centi
Üdv mindenkinek.
Cséplő hajtó szíjat csréltem.
Arra gondolok ami kapcsol.
Nincs valami praktika, hogy bekapcsoláskor ne kapdosson annyira, gondolom a friss gumi még betapad nagyon.
Vagy kenjem meg egy kis zsírral?
Csak vicceltem.
Köszönöm
Olyan helyzetbe kerültünk, hogy a menetvariátornál kinyalta az olaj kinyomó csap körüli persely és háza közti egy gumigyűrűt.
Cseréltünk alul-felül, kívül-belül(1-2) új gumigyűrűket, ha már szétszedtük, illetve kapott új belső tárcsát és rövid tengelyt, új hüvelyeket és csapokat a tárcsák közé, valamint új szíjat.
A hidraulika tartályt feltöltöttük, a keskeny betáp csövön is folyik az olaj, de nem akar variálni max. 8-10mm-t. A külső tárcsán a 6ból 1 csavar elég nehezen ment bele, és nem is végig, de ha lesz hozzá menetfúró, akkor rendbe rakjuk, szerintük az nem okozhat ilyen gondot. Mielőtt szétszedtünk mindent még jól variált, csak lökte az olajat.
Próbáltuk azt is, hogy a keskeny csövet ami a csapokhoz viszi az olajat letekertük, félre húztuk, és nyomattuk, max. fél percig.
A külső és belső tárcsa közötti 3 csapból egy egy kicsit szorul, a másik kettő viszont szépen jár.
Nekem is ugy van. Uj karmantyu a 4 munkahengerbe és a főfékhengerbe, új pofák, és szimering. Ez a nyelestenvely óriási remegést okozott, a csapágy és a tengely között át lehetett köpni.
Csere
Válasz ...:::Pisti:::... #9244. hozzászólásáraA féket énis felújítottam mikor hozzám került, nekem csak a kerekek felöli dobok fognak üzemi féknek, kaptak új pofákat, munkahengereket 5 éve azóta nem volt gondom a fékkel.
Válasz Koszi. #9243. hozzászólásáraÜdv.
Tied is nagyon szép, jó bőrben van.
Lassan átszerelünk forgóra, és körbeérek rajta. Sok kis apróság amit szerintem jobb most megcsinálni, mint a tarlón. Fék, menetnetvariátor mindkét tengelye, ékpálya, helyesebben reteszpálya(ezt a helyén felhegesztettem és kicsiszoltam.(kicsit lehet sufnituning, de szerintem -elég jó lett. A nyelestengelyt cseréltem.ma bedobóujj belső perselyek.Nekem még szinte minden ismeretlen, de ismerkedünk (a párom legnagyobb örömére.
Válasz ...:::Pisti:::... #9242. hozzászólásáraMi is a zöldre mentünk annak idején :D Egyszer a fejembe vettem nem engedtem belőle, igaz nem mdw matricás, de világos zöld és meg vagyok elégedve vele 5700 motoróra
Üdv! 514-es Kombájn tartályt ürítőcsigával együtt egy terménydaráló feltöltésére szeretném felhasználni, tudnátok nagyságrendi méretet mondani, hogy mekkora teljesítményű villanymotorral kellene meghajtanom az ürítőcsigát? Ékszíj méretéből gondoltam kikövetkeztetni a nyomatékot, de semmi értelmeset nem találtam ezzel kapcsolatban a neten. :(
Válasz medikus #9225. hozzászólásáraMármint mikor? Idén nyilván semmit, mert nem tudok....viszont 18 sorból ha kettő kimarad, mint művelőút, akkor lehet sprickolni bármivel...
Válasz Agronomus #9223. hozzászólásáraMikor desszikálva van,száraz,és törik mint a nád!A szár maradvány is elpattan,ezért kevesebb a tömődés!Anno a Tsz időkben sosem volt problémánk vele,100 hektárokkal!
Válasz medikus #9191. hozzászólásáraPersze hogy nem, de egy Bacardit vagy Neostart próbálj meg szárazon vágni, ha zöldszáron érik....Mtz-vel meg a 12 m-es Woprollal érdekes lenne deszikkálni Ha összejön, esküszöm jövőre művelőúttal vetem a szotyit
Válasz R Sándor #9217. hozzászólásáraSemmit nem szoktam melegíteni!A hő lágyít,vagy görbít! Ne hasított stiftet tegyél bele!Akkor ki tudod ütni könnyebben!Mint írtam,valószínű lóg kicsit az éken,és az miatt berág,sokszor töri a hasított stiftet.
Válasz medikus #9196. hozzászólására Kijött nagy nehezen 2 kg-os kalapács és egy gyári kiütő, a másik asztalt mikor újítottam akkor oxigén-nel kellett hevíteni hogy kijöjjön, nem akartam ehhez a megoldáshoz fordulni, azért kérdeztem hátha van jobb mert akkor ez is kevés volt.
13914 hozzászólás
Válasz medikus #9264. hozzászólásáraKöszönöm
Legyártom
Rátettem a doblassítót, és az éjszakai nyúlás után már szebben kapcsolt.
Bekapcsolt állapotban a nagy és a kis szíjtárcsát körülölelő lemez ív milyen messze legyen a szíj palástjától?
Vagy mi a beállítás lényege?
Válasz medikus #9263. hozzászólásáraÍgy néz ki!

Válasz ...:::Pisti:::... #9262. hozzászólásáraHolnap lefotózom!
Értem, köszönöm
Válasz ...:::Pisti:::... #9260. hozzászólásáraGyárilag van,az önindító felőli motortartó lábon van a helye,hosszított furatokkal.
Alul hosszú szijpálya, felül rövid megvan, meg a nagyszíjtárcsán félkör lemez, de a motoron nincs lemez
Válasz ...:::Pisti:::... #9257. hozzászólásáraHagyd bekapcsolva éjszaka!
Válasz ...:::Pisti:::... #9257. hozzászólásáraA motornál is kell lenni!
Válasz medikus #9256. hozzászólásáraÜdv.
Nemtom, a nagy szijtárcsa körül van egy féljör lemez asszem. Felül meg a görgő alatt van egy lemez olyan 30 centi
Válasz ...:::Pisti:::... #9255. hozzászólásáraMindenhol meg van a szíj támasztéka?
Üdv mindenkinek.
Cséplő hajtó szíjat csréltem.
Arra gondolok ami kapcsol.
Nincs valami praktika, hogy bekapcsoláskor ne kapdosson annyira, gondolom a friss gumi még betapad nagyon.
Vagy kenjem meg egy kis zsírral?
Csak vicceltem.
Köszönöm
Válasz richardtolnai #9253. hozzászólásáraVedd le a komplett szíjtárcsát,úgy próbáld hogy csúszik e rajta a belső fele!Nem szorulhat egyáltalán!
Szép napot kívánok!


Olyan helyzetbe kerültünk, hogy a menetvariátornál kinyalta az olaj kinyomó csap körüli persely és háza közti egy gumigyűrűt.
Cseréltünk alul-felül, kívül-belül(1-2) új gumigyűrűket, ha már szétszedtük, illetve kapott új belső tárcsát és rövid tengelyt, új hüvelyeket és csapokat a tárcsák közé, valamint új szíjat.
A hidraulika tartályt feltöltöttük, a keskeny betáp csövön is folyik az olaj, de nem akar variálni max. 8-10mm-t. A külső tárcsán a 6ból 1 csavar elég nehezen ment bele, és nem is végig, de ha lesz hozzá menetfúró, akkor rendbe rakjuk, szerintük az nem okozhat ilyen gondot. Mielőtt szétszedtünk mindent még jól variált, csak lökte az olajat.
Próbáltuk azt is, hogy a keskeny csövet ami a csapokhoz viszi az olajat letekertük, félre húztuk, és nyomattuk, max. fél percig.
A külső és belső tárcsa közötti 3 csapból egy egy kicsit szorul, a másik kettő viszont szépen jár.
Ötlet?
Bocsi. Mobil.
A menetvariátátor is karmantyús lett. Remélem nem fog folyni
Válasz medikus #9249. hozzászólásáraNem Hála Istennek. A co ilyenkor jó, mert elég jól hűti az anyagot a gáz. Direkt néztem a közpintfurat nem-e üt
Válasz medikus #9249. hozzászólásáraNem Hála Istennek. A co ilyenkor jó, mert elég jól hűti az anyagot a gáz. Direkt néztem a közpintfurat nem-e üt
Válasz ...:::Pisti:::... #9246. hozzászólásáraA meleg nem húzta el a tengelyt?
Nekem is ugy van. Uj karmantyu a 4 munkahengerbe és a főfékhengerbe, új pofák, és szimering. Ez a nyelestenvely óriási remegést okozott, a csapágy és a tengely között át lehetett köpni.

Csere
Válasz ...:::Pisti:::... #9244. hozzászólásáraA féket énis felújítottam mikor hozzám került, nekem csak a kerekek felöli dobok fognak üzemi féknek, kaptak új pofákat, munkahengereket 5 éve azóta nem volt gondom a fékkel.
Válasz Koszi. #9243. hozzászólásáraÜdv.

Tied is nagyon szép, jó bőrben van.
Lassan átszerelünk forgóra, és körbeérek rajta. Sok kis apróság amit szerintem jobb most megcsinálni, mint a tarlón. Fék, menetnetvariátor mindkét tengelye, ékpálya, helyesebben reteszpálya(ezt a helyén felhegesztettem és kicsiszoltam.(kicsit lehet sufnituning, de szerintem -elég jó lett. A nyelestengelyt cseréltem.ma bedobóujj belső perselyek.Nekem még szinte minden ismeretlen, de ismerkedünk (a párom legnagyobb örömére.
Válasz ...:::Pisti:::... #9242. hozzászólásáraMi is a zöldre mentünk annak idején :D Egyszer a fejembe vettem nem engedtem belőle, igaz nem mdw matricás, de világos zöld és meg vagyok elégedve vele 5700 motoróra

Válasz medikus #9241. hozzászólására3500 a motorba, a cséplőé nem mér, és 0000án áll
Válasz ...:::Pisti:::... #9240. hozzászólásáraHány üzemóra van benne?

Válasz medikus #9239. hozzászólásáraJó az új avatar képed. Ugyanez a szín az enyim is

Válasz sixalag #9237. hozzászólásáraHajtóműves villanymotor,duplex lánc!
Válasz sixalag #9237. hozzászólásáraAzért az áttétel se mindegy - Illetve milyen fordulatszámon van hajtva...

Válasz medikus #9236. hozzászólásáraTe mekkora villanymotorral hajtanád meg?
Válasz Koszi. #9235. hozzászólásáraVagy nem is jön!Értem én!
Válasz medikus #9234. hozzászólásáraSúberrel lezárja az ember akkor elég gyéren jön, emlékeim szerint, még búzából is.
Válasz sixalag #9233. hozzászólására1 fordulat 1 vödör!Felejtsd el!Anno takarmány kiosztónak jó volt!

szakaszosan menne az ürítőcsiga, feltöltené a garatot, aztán ha fogy belőle, akkor újra....
kényelmesebb mint vödrözni
Válasz sixalag #9231. hozzászólásáraMekkora az a daráló hogy elnyel,kb3 perc alatt 25q-t?

Üdv! 514-es Kombájn tartályt ürítőcsigával együtt egy terménydaráló feltöltésére szeretném felhasználni, tudnátok nagyságrendi méretet mondani, hogy mekkora teljesítményű villanymotorral kellene meghajtanom az ürítőcsigát? Ékszíj méretéből gondoltam kikövetkeztetni a nyomatékot, de semmi értelmeset nem találtam ezzel kapcsolatban a neten. :(
Válasz R Sándor #9229. hozzászólásáraSoltvadkert,vagy Nagy-traktor!Hogy melyik már nem tudom,érdeklődj!!!!
Válasz medikus #9227. hozzászólására 12+FA VAGY 12?? ÉS HOL??
Válasz medikus #9225. hozzászólásáraMármint mikor? Idén nyilván semmit, mert nem tudok....viszont 18 sorból ha kettő kimarad, mint művelőút, akkor lehet sprickolni bármivel...
Válasz R Sándor #9226. hozzászólásáraMi a jó ár?Utoljára 12 körül vettem?
Hol szoktatok venni oros kuki adapterre kanalas láncot, jó áron?? /füles láncot ki hogy nevezi/
Válasz Agronomus #9223. hozzászólásáraAkkor mit csinálsz ha bejön egy tányér betegség?
Válasz Agronomus #9223. hozzászólásáraMikor desszikálva van,száraz,és törik mint a nád!A szár maradvány is elpattan,ezért kevesebb a tömődés!Anno a Tsz időkben sosem volt problémánk vele,100 hektárokkal!
Válasz medikus #9191. hozzászólásáraPersze hogy nem, de egy Bacardit vagy Neostart próbálj meg szárazon vágni, ha zöldszáron érik....Mtz-vel meg a 12 m-es Woprollal érdekes lenne deszikkálni
Ha összejön, esküszöm jövőre művelőúttal vetem a szotyit
Válasz ...:::Pisti:::... #9221. hozzászólására


Válasz medikus #9220. hozzászólásáraKöszönöm. Jó éjt mindenkinek
Válasz csoppika #9219. hozzászólásáraMindent feleztek!Hogy az a cég kié,nem kérdeztem.
Válasz medikus #9216. hozzászólásáraMelyiké maradt a szlovák cég? Hol van nagyobb választék?
Válasz R Sándor #9217. hozzászólásáraSemmit nem szoktam melegíteni!A hő lágyít,vagy görbít! Ne hasított stiftet tegyél bele!Akkor ki tudod ütni könnyebben!Mint írtam,valószínű lóg kicsit az éken,és az miatt berág,sokszor töri a hasított stiftet.
Válasz medikus #9196. hozzászólására Kijött nagy nehezen 2 kg-os kalapács és egy gyári kiütő, a másik asztalt mikor újítottam akkor oxigén-nel kellett hevíteni hogy kijöjjön, nem akartam ehhez a megoldáshoz fordulni, azért kérdeztem hátha van jobb mert akkor ez is kevés volt.
Válasz medikus #9215. hozzászólásáraHívhatod mindig!Hétfőtől-Vasárnap estig!