Ja, a tank.
Nos elég hirtelen kellet kifele vezetni a csövet, a tankot meg be kellet horpasztani pár centire.
Ki kell mosni vízzel, majd feltölteni ízzel, majd úgy fordítani, hogy a horpasztandó rész legyen felül, megmelegíteni az oldalát, majd az elejét hátrébb kalapálni ott a sarokban.
hogy tudtad megoldani hogy elférjen a tank mellett?
nekem ifa teherautó csonkot sikerült szereznem,és a csatlakozó felület nem fér el?
közelebbi képed nincs véletlenül?
60-as cső elég lesz. Mi az a kör anyag?
Fojtás? Minek? Hangtompító viszont nem árt.
Ami fontos, hogy a könyök után legyen 1 rugalmas betét, ilyet kapsz az autósboltban, minél nagyobb, annál jobb, és kell 2 gumibak amivel a fülkéhez fogatod (nekem trabanté volt)
köszi a képeket valahogy én is így képzeltem el a dolgot ,holnap állok neki,remélem jó lesz,milyen átmérőjű csövet használtatk?,nekem 60 as csövem van köranyagból,és milyen dob van rajt?
Fojtás kell bele?
Sziasztok lenne 1 kis gondom eltörött a zt kipufogócsonkja,de úgy hogy nem lehet javítani,valakik már egyszer írták itt,hogy kihozták a fülke mellé,nagyon jó lenne ha valaki tudna küldeni pár fotót,hogy hogy csinálta meg,(lenzserbali@gmail.com)
a segítséget előre is köszönom!
Én meg úgy tudom (nem biztos, hogy jól)
Hogy ha ki van vonva véglegesen, akkor átminősítés után lehet lassú jármű (a zt mondjuk nem mert sok a kw) és ami forgalomba volt már helyezve, az zöld rsz-t nem kaphat.
bocs pici de rosszul tudod ha a forgalmija megvan akkor egy adásvételi kell a forgalmiban szereplő névvel aztán eredet vizsgálat kötelezö évi 20000 aztán müszaki egy olyan helyen ahol csinálnak ujra forgalomba helyezést okmány iroda és kapod a rendszámot müszaki kb 15000 + 10000 ft ujra forgalomba helyezés, átiratás kb 10000 eredet vizsga kb 20000 rendszám kb 3000 Ha hivatalos a müszaki csak mg vontató lehet mert ha már valami mg vontatóként forgalomba volt helyezve magyarországon az többé nem lehet lassu jármü Másfél éve vettem én is egy zt-t akkor ez volt a sorrend az okmányirodába megmondják a tutit ha változott valami
A forgalmi megvan mert most vonatták ki a nyáron.Fekete rendszámos volt.Ha jól tudom azt 2 évente kell müszakiztatni.A biztositás mennyi rá?Ua. mint a piros rendszámúra?
ha végleg ki van vonva akkor vissza lehet még helyezni ha van nekik papirjuk hozzá hogy tudjad igazolni a gép származását az elsö vevőtől az utolsoig és akkor csak olyan mint ha egy uj gépet vinnél be rendszámoztatni
Most lenne egy zt 323amit kináltak váltóhibával,de adnak egy másik váltót és sok alkatrészt hozzá.nagyon jól néz ki belülröl nincs lepusztitva.Végleg kivan vonva forgalomból.Vissza lehet azt még helyeztetni?6-ért odaadnák.
Igen hát ahogy az állító csavarral próbálnám ugye a hézegot állítani akk nem a villa mozdul hanem a csavar kifele vagy befele jobban mondva inkább olyan mintha befeszülne. De a mai viselkedése kielégítő volt tegnap állítottam utána jó lett csak ez érdekes h így viselkedik. Lehet h szar már a kuplung szerkezete vagy mi lehet vele??????
És tudtok nekem kuplung ügyben segíteni? A 303-asunkal az van h egyszerüen nem tudom egyenlően beállítani a kiemelő villákat ugyanis az eggyiket mikor állítom nem a kiemelő villa mozog hanem a csavar ez miért lehet? Ma már majdnem összejött a beállítás deviszont az a villa még mindig kintebb áll a másiknak meg a csavaron a kontra anya legékonyabb fajtája éppen h remegy. Mondhatom nagyon fasza
Hát figyelj itt egy 23-asba raktak egyet és semmi baja nincs. Olyan erős mint állat amennyivel többet eszik annyival többet is tud megcsinálni 1 nap. Persze nem arról beszélek h ha már 1 olyan nagy motor van benne akk akasszuk utána a 4-5 fejes ekét hanem ugyanúgy mint a 4-es motorral mindent csak nem erőlködve 1 minimum sebességgel gyorsabban.
Válasz #985. hozzászólásra
győri a srác,lemezes klingeritből vágja,de biztos jó anyag mert verseny motorokhoz is ebből csinálja,Forrás Csaba:06209954922,próbálj beszélni vele,olyan vastagból csinálja amilyenből kéred
Válasz #979. hozzászólásra
én is sokat küzdöttem ilyennel,aztán találtam 1 srácot aki maga készít tömítéseket,azt raktam bele,na azzal már elballagott 1,5-2 évet
4222 hozzászólás
Válasz #1021. hozzászólásra
Ja, a tank.
Nos elég hirtelen kellet kifele vezetni a csövet, a tankot meg be kellet horpasztani pár centire.
Ki kell mosni vízzel, majd feltölteni ízzel, majd úgy fordítani, hogy a horpasztandó rész legyen felül, megmelegíteni az oldalát, majd az elejét hátrébb kalapálni ott a sarokban.
hogy tudtad megoldani hogy elférjen a tank mellett?
nekem ifa teherautó csonkot sikerült szereznem,és a csatlakozó felület nem fér el?
közelebbi képed nincs véletlenül?
bocs elírtam kóranyagot akartam írni csak mellé nyomtam:))
Válasz #1018. hozzászólásra
60-as cső elég lesz. Mi az a kör anyag?
Fojtás? Minek? Hangtompító viszont nem árt.
Ami fontos, hogy a könyök után legyen 1 rugalmas betét, ilyet kapsz az autósboltban, minél nagyobb, annál jobb, és kell 2 gumibak amivel a fülkéhez fogatod (nekem trabanté volt)
köszi a képeket valahogy én is így képzeltem el a dolgot ,holnap állok neki,remélem jó lesz,milyen átmérőjű csövet használtatk?,nekem 60 as csövem van köranyagból,és milyen dob van rajt?
Fojtás kell bele?
Nekem másfajta leömlőm volt:

KIIRÁÁLY!!!!
Válasz #1014. hozzászólásra
Az enyémen igy nézett ki
Sziasztok lenne 1 kis gondom eltörött a zt kipufogócsonkja,de úgy hogy nem lehet javítani,valakik már egyszer írták itt,hogy kihozták a fülke mellé,nagyon jó lenne ha valaki tudna küldeni pár fotót,hogy hogy csinálta meg,(lenzserbali@gmail.com)
a segítséget előre is köszönom!
üdv balázs
Válasz #1012. hozzászólásra
Én meg úgy tudom (nem biztos, hogy jól)
Hogy ha ki van vonva véglegesen, akkor átminősítés után lehet lassú jármű (a zt mondjuk nem mert sok a kw) és ami forgalomba volt már helyezve, az zöld rsz-t nem kaphat.
bocs pici de rosszul tudod ha a forgalmija megvan akkor egy adásvételi kell a forgalmiban szereplő névvel aztán eredet vizsgálat kötelezö évi 20000 aztán müszaki egy olyan helyen ahol csinálnak ujra forgalomba helyezést okmány iroda és kapod a rendszámot müszaki kb 15000 + 10000 ft ujra forgalomba helyezés, átiratás kb 10000 eredet vizsga kb 20000 rendszám kb 3000 Ha hivatalos a müszaki csak mg vontató lehet mert ha már valami mg vontatóként forgalomba volt helyezve magyarországon az többé nem lehet lassu jármü Másfél éve vettem én is egy zt-t akkor ez volt a sorrend az okmányirodába megmondják a tutit ha változott valami
A forgalmi megvan mert most vonatták ki a nyáron.Fekete rendszámos volt.Ha jól tudom azt 2 évente kell müszakiztatni.A biztositás mennyi rá?Ua. mint a piros rendszámúra?
Válasz #1009. hozzászólásra
ja és az egy olyan 100 ropi
Válasz #1008. hozzászólásra
ha végleg ki van vonva akkor vissza lehet még helyezni ha van nekik papirjuk hozzá hogy tudjad igazolni a gép származását az elsö vevőtől az utolsoig és akkor csak olyan mint ha egy uj gépet vinnél be rendszámoztatni
Most lenne egy zt 323amit kináltak váltóhibával,de adnak egy másik váltót és sok alkatrészt hozzá.nagyon jól néz ki belülröl nincs lepusztitva.Végleg kivan vonva forgalomból.Vissza lehet azt még helyeztetni?6-ért odaadnák.
Válasz #1005. hozzászólásra
A csavar vége be van vágva fogd meg csavarhúzóval!
Válasz #1005. hozzászólásra
Látni kéne, nehéz így látatlanba!
Ha el lenne törve a csavar akk nem emelne ki a kuplung
Válasz #1003. hozzászólásra
Nincs eltörve a csavarod?
Igen hát ahogy az állító csavarral próbálnám ugye a hézegot állítani akk nem a villa mozdul hanem a csavar kifele vagy befele jobban mondva inkább olyan mintha befeszülne. De a mai viselkedése kielégítő volt tegnap állítottam utána jó lett csak ez érdekes h így viselkedik. Lehet h szar már a kuplung szerkezete vagy mi lehet vele??????
Válasz #1001. hozzászólásra
"nem a kiemelő villa mozog hanem a csavar"
Ezt nem értem próbáld elmagyarázni!
És tudtok nekem kuplung ügyben segíteni? A 303-asunkal az van h egyszerüen nem tudom egyenlően beállítani a kiemelő villákat ugyanis az eggyiket mikor állítom nem a kiemelő villa mozog hanem a csavar
ez miért lehet? Ma már majdnem összejött a beállítás deviszont az a villa még mindig kintebb áll a másiknak meg a csavaron a kontra anya legékonyabb fajtája éppen h remegy. Mondhatom nagyon fasza
Na mind1 köszönöm ez még a jövő titka lesz
Ha mindenáron hathengerest akarsz akkor inkább STAR blokk.Nekem sima négyessel 4*35ös Hégerrel középkötött17,5lit/ha.
Válasz #997. hozzászólásra
Biztos, hogy többet fog enni, sokkal!
Hát figyelj itt egy 23-asba raktak egyet és semmi baja nincs. Olyan erős mint állat amennyivel többet eszik annyival többet is tud megcsinálni 1 nap. Persze nem arról beszélek h ha már 1 olyan nagy motor van benne akk akasszuk utána a 4-5 fejes ekét hanem ugyanúgy mint a 4-es motorral mindent csak nem erőlködve 1 minimum sebességgel gyorsabban.
Válasz #995. hozzászólásra
Mert nagy bele. sokat fog fogyasztani, és nem arra találták ki a hajtásláncát, meg könnyű is hozzá, és a kerekek is kevesek hozzá.
És szted miért nem lehetne jó?
Válasz #993. hozzászólásra

Szerintem nem, de tapasztalatom nincs.
Sziasztok. Mitmondtok szerintetek jó ötlet 1 303-asba 6 hengeres ifamotort rakni? Ötleteket tapasztalatok szeretnék
Válasz #991. hozzászólásra
Köszi én is!
Elmentettem, hát ha kel, sose lehet tudni.
Válasz #989. hozzászólásra
kicsit drágább volt mint a boltban, talán 4000/db,4-5 éve
Válasz #989. hozzászólásra
Vót no
Válasz #987. hozzászólásra

Mennyi pénz volt kb?
Én majd azt mondom, (ha kell) hogy nekem olyan köll mint a Robié volz
Válasz #987. hozzászólásra
Hálás köszönet! Holnap hívom
Válasz #985. hozzászólásra
győri a srác,lemezes klingeritből vágja,de biztos jó anyag mert verseny motorokhoz is ebből csinálja,Forrás Csaba:06209954922,próbálj beszélni vele,olyan vastagból csinálja amilyenből kéred
Válasz #985. hozzászólásra


Mit összehozni???
Nyomassa be ide a telszámát címét leánykori nevét stb,
mának is kellhet!
Válasz #982. hozzászólásra
Vele össze tudnál hozni?
Válasz #982. hozzászólásra
És az miben különbözött?
Válasz #980. hozzászólásra
Hát az nagyon bölcs választás volt :)))
Válasz #979. hozzászólásra
én is sokat küzdöttem ilyennel,aztán találtam 1 srácot aki maga készít tömítéseket,azt raktam bele,na azzal már elballagott 1,5-2 évet
Válasz #978. hozzászólásra



Na jó, de nemtok fogni zsír újat!
Mondjuk a komáé mennyit, ha tenne bele másik motrot?
Láttam egy 323-ast az expressen rába 6 hengeres motorral egy kicsit meg kellett emelni a motorháztetőt .
Válasz #976. hozzászólásra
Már hívtam telefonon egy emberkét akinek vannak eladó léghűtéses bontott motorjai, csak nem papírosak
Válasz #977. hozzászólásra
5000?
Fogok 1 zsír új 323ast...
Mennyi órát bír melózni, h.
NE
KELLJEN
BENNE
KOTORÁSZNI??????????????
Válasz #974. hozzászólásra

A múltkor láttam valahol 1 6hengeres léghűtéses dajcmotorost, na az tuti nem nyomja ki a vizet
Akkor passz
Válasz #972. hozzászólásra
Ezért csak egy lehetőség maradt! MOTORCSERE! Vagy új ifa moci vagy valami jól beépíthető nyugati
Válasz #971. hozzászólásra
Én sem értem. De ha minden elkövetett "majd most jó lesz" javítást leírnám , biztos bele mennénk a 2000. hozzászólásba...