Válasz #962. hozzászólásra
Volt rá eset hogy nem húztam utána de úgy is detto. Jó a ventillátor kapcsoló is és a vízhőfokot is jó tartományba tartja. Ja a vízhőfokmérő óra is jó
Utána szoktad húzni a henger fejet egy pár üzemóra után? jó a vizhőfokméröd a trakiba? mert ha egyszer kétszer megfőzöd és nem veszed észre attol is kimegy a tömités
11 év alatt tudod hányszor megtettem? Mennyi síkolás, süllyesztés , hézagolás,van már mögöttem! De a teflonkarikát még kipróbálom. Ha nem lesz az sem jó akkor tuti motor csere.
Válasz #934. hozzászólásra
Már az összes színű és fajtájú hfej tömítést kipróbáltam. Én is ujítottam fel hfejet és felújítottat is tettem már rá,de nem jó
Régen még amikor cégnél dolgoztam és javítottuk az ifákat eredeti német alkatrészből , semmi baj nem volt. De most csak hitvány utángyártott cuccok vannak és 1 kalap semmit nem ér.
Üdvözletem! Segítséget szeretnék kérni. Történet: 11 éve van ZT323a trakim. Semmi bajom nem lenne vele, csak az az átok IFA motor ne lenne! Odáig jutottam,hogy kidobom az ifa technikát belőle! És itt szeretném a témába jártas emberkék segítségét kérni,hogy milyen motort kellene bele tenni. Mind ezt hivatalosan szeretném! Mit enged a KF, mi fér bele, stb... Szerintem lehetetlen nincs csak tehetetlen- nem? Előre köszönöm a válaszokat. Sanyi.
Bocsánatot kérek a tegnapiért de most néztem hogy tőlem kérdezted a Rába ítéletet, én meg hirtelen azt hitem hogy a Paldotol a gépútálatban. Van de nem én csináltam most kaptam egy ismerősömtöl fel teszem a videókba utána léptem.
4222 hozzászólás
Válasz #971. hozzászólásra





Lassan sík hülyék lesztek ennyi szereléstől......
Válasz #970. hozzászólásra
nem értem, hogy ha sík minden, akkor miért gondolod, hogy nem jó, illetve ha nem jó, miért hiszed hogy minden sík?
Válasz #969. hozzászólásra
Igen csigavonalba húzom le 20-21 kilo val pár üzem óra után pedig ráhúzok. Kék fedeles két kötetes (ábrás+Írás) javítási könyvből dolgozok én is
Mennyivel huzod le a hengerfelyet a gyári 180 NM É 210-el huztam. Van 1 ifás könyvem abban körkörösen van lerajzolva a meghuzási sorrend
Válasz #967. hozzászólásra

szerintem em, de a igen nekem is kéne!
Szerintetek lehetne még valahonnan gyári új motort szerezni? Pl Németországból vagy M zároltat...
Válasz #963. hozzászólásra
Én is tettem rá vacos újat (sajna csak kínait kaptam ujjat) és másfél év után a lefogató csavarjainál repedt el.
Válasz #962. hozzászólásra
Volt rá eset hogy nem húztam utána de úgy is detto. Jó a ventillátor kapcsoló is és a vízhőfokot is jó tartományba tartja. Ja a vízhőfokmérő óra is jó
Válasz #963. hozzászólásra
Én is arra tippelnék, de látod, hogy írta, hogy leélvonazózta, és nem most csinál ilyet először..
A havernak az IFa-n volt uilyen.A hengerálványokat kicseréltük és megy mint az ankeróra.
Utána szoktad húzni a henger fejet egy pár üzemóra után? jó a vizhőfokméröd a trakiba? mert ha egyszer kétszer megfőzöd és nem veszed észre attol is kimegy a tömités
Válasz #956. hozzászólásra
Nemtudsz.
Lelépett az is.
Volt.
Nincs.
Az eddigieket köszönöm! Most megyek aludni mert holnap megint fárasztó nap lesz. De este ismét leszek! Jó éjt mindenkinek!
Válasz #958. hozzászólásra
Nagy csodát ne várjál!
Csak védi a melegtől a tömítést.
Válasz #957. hozzászólásra
11 év alatt tudod hányszor megtettem? Mennyi síkolás, süllyesztés , hézagolás,van már mögöttem! De a teflonkarikát még kipróbálom. Ha nem lesz az sem jó akkor tuti motor csere.
Válasz #955. hozzászólásra
Szerintem vegyél 1 élvonalzót és előbb nézd át a hengerállványt meg a hfejet.
A star-motoros zt-s ki volt? Tudnék vele véleményt cserélni?
Válasz #954. hozzászólásra
Ezt kipróbálom! Most sem jó a gép csak most még nem állhatok meg javítani. Holnap is mennék szántani.
Válasz #953. hozzászólásra
Amit az mtz-khez adnak a tömítésbe az acélkarikába kell tenni.
Meg a többi részé bekenem vékonyan fbs-sel (tudom kókány, de ennek ez kell)
Válasz #952. hozzászólásra
? teflonkarika, kicsit részletesebben lehetne?
Válasz #951. hozzászólásra
Nekem a tömítéssel sosincs gondom, meg van az előállás, meg szoktam rakni teflonkarikát is.
Válasz #950. hozzászólásra
Multkor a tömítést úgy lötte ki hogy pont bele dolgozott a karterba a szelepemelő rudaknál.
Válasz #949. hozzászólásra
Javított?
Nekem se bírja
Kokányoltak :(
Válasz #948. hozzászólásra
Tettem már fel lenyomáspróbázott (garanciális) hfejet is fél évnél az sem bírta tovább
Válasz #947. hozzászólásra
Gátas?
Válasz #944. hozzászólásra
Legtöbbször a kiegyenlítőtartályon keresztül
Válasz #945. hozzászólásra
igen, 1re gondolunk
Válasz #942. hozzászólásra
az a hüvely túl állása
Válasz #935. hozzászólásra
"Itt vagy ott"
Konkrétan hol?
Válasz #941. hozzászólásra
Tényleg!
Válasz #939. hozzászólásra
Az sok. lehet h az a baj!
0.06-0.15 agyári adat.
Válasz #938. hozzászólásra
Star motoros volt neki
Válasz #938. hozzászólásra
Kinek?
(hatos ifa?)
Válasz #937. hozzászólásra
0.2
Válasz #934. hozzászólásra
A mútkori gyereknek mi volt a ztjébe rakva???
Válasz #936. hozzászólásra
Henger előállás, hogy áll?
Válasz #934. hozzászólásra
Már az összes színű és fajtájú hfej tömítést kipróbáltam. Én is ujítottam fel hfejet és felújítottat is tettem már rá,de nem jó
Válasz #932. hozzászólásra
Jó alkoholista lenne! mert nem állja a vizet. Vagy itt, vagy ott de kijőn. Többek közöt. De van hogy csak simán hengerfejtömítés megy ki.
Válasz #933. hozzászólásra
Ilyen gondom nekem is van.
Neked konkrétan mi nem bírja, és milyen gyártmányú alkatrészt vettél bele?
Válasz #929. hozzászólásra
Régen még amikor cégnél dolgoztam és javítottuk az ifákat eredeti német alkatrészből , semmi baj nem volt. De most csak hitvány utángyártott cuccok vannak és 1 kalap semmit nem ér.
Válasz #931. hozzászólásra
De mi a bajod a motorral ? Melyik része nem bírja ?
Válasz #930. hozzászólásra
Nekem már ez a drága! Már nem tudok mit kicserélni rajta. Bele fáradtam. De a trakit szeretem. Nem vágyok nyugatira.
Válasz #928. hozzászólásra
Vegyél inkább 1 nyugati traktort!
Nem hiszem hogy hivatalos része megoldható, de ha igen, akkor qrva drága.
Válasz #928. hozzászólásra
Mert mi a bajod a jó öreg Honecker bácsi utolsó átkával ?
Üdvözletem! Segítséget szeretnék kérni. Történet: 11 éve van ZT323a trakim. Semmi bajom nem lenne vele, csak az az átok IFA motor ne lenne! Odáig jutottam,hogy kidobom az ifa technikát belőle! És itt szeretném a témába jártas emberkék segítségét kérni,hogy milyen motort kellene bele tenni. Mind ezt hivatalosan szeretném! Mit enged a KF, mi fér bele, stb... Szerintem lehetetlen nincs csak tehetetlen- nem? Előre köszönöm a válaszokat. Sanyi.
Válasz #895. hozzászólásra
Itt vagy Petsudo?
Lehet, h. e miatt nincs úszóm se?
Válasz #925. hozzászólásra
Jó, nem haragszom, már megbeszéltük tegnap.
Válasz #924. hozzászólásra
Bocsánatot kérek a tegnapiért de most néztem hogy tőlem kérdezted a Rába ítéletet, én meg hirtelen azt hitem hogy a Paldotol a gépútálatban. Van de nem én csináltam most kaptam egy ismerősömtöl fel teszem a videókba utána léptem.
Válasz #923. hozzászólásra
Hát lehet rád nem gondolni??
Van új videód?
Válasz #920. hozzászólásra
Rendesek vagytok hogy még itt is gondoltok rám.