Charlie Firpo adatlapja

Becenév:Charlie Firpo

Csatlakozott:2008-04-06 17:11:36

Utolsó belépés:2021-03-25 22:11:33

Fórum hozzászólás:66

Fórumhozzászólásai

  • Ugrás a témához » Charlie Firpo | 2021-07-01 10:47:37

    Válasz papszi06 #573. hozzászólására
    A többi funkciot mutatja?


  • Ugrás a témához » Charlie Firpo | 2021-06-23 20:58:06

    Válasz A.I. #23940. hozzászólására
    a dobtakaró ki van véve,csak a rugós anyára voltam kiváncsi meg a cséplésfokozóra.De kiszedek mindent.

  • Ugrás a témához » Charlie Firpo | 2021-06-23 20:40:50

    smile thumbup

  • Ugrás a témához » Charlie Firpo | 2021-06-23 20:17:05

    sziasztok.Z kombájnnál kiveszitek a cséplésfokozó betéteket gabonánál?Illetve a dobtakaró lemezek kivétele után leveszitek a rugós anyákat a dobról?A könyv azt irja hogy nem kell,de nem fognak leesni róla?Tavaly még nem volt gabonánál sem a betét sem a lemez megvéve,csak a kukoricánál,de ha nem fontos kiszedni akkor nem bajlódnék vele.

  • Ugrás a témához » Charlie Firpo | 2021-05-13 13:26:16

    Válasz Sk Laci #549. hozzászólására

    sajnos a használt az zsákbamacska.Rettentő sok függ az előző gazdától,hogy mennyire figyel a gépeire.Én azt mondom hogy az olaj legyen rendszeresen cserélve,ha valamelyik csapágy lóg ki kell cserélni míg szét nem hullik és be nem darálja valamelyik fogaskerék stb.Ez mind a kezelő felelőssége mert ő ül benne ,neki kell tudni ha változik a gép hangja.A használtauto is ilyen csak nálunk egy bolygókerék árán,felújitassz egy komplett automomotort.

  • Ugrás a témához » Charlie Firpo | 2021-05-12 18:58:03

    Válasz Sk Laci #546. hozzászólására.Voltak már vele gondok de ahhoz képest hogy közel jár a 15000 órához nem vészes.11 éve hajtjuk és eléggé lepusztult állapotba vettük,mint aminek nem volt gazdája,de ezt tükrözte az ára is.Váltóproblémák első perctöl,hengerfejek egyesével elkezdték kifujni a tömitést.Csináltam rajta egy motorgenerált,utána a váltó lett felújitva,vezetékek törtek,azokat cseréltem,de soha nem állt a munka miatta 2 napnál többet.A javitásokat is úgy ütemeztük amikor nem volt rá szükség.Motornál csapágyak,gyűrük ,tömitések cserélve,föt.köszörűlve,síkolások,új porlasztók.A váltóhiba amiatt volt hogy kikeményedtek a power munkahengereibe a gumigyűrűk,volt amelyik szakadt volt,kapcsosgyűrűk cseréje vezérlőszelepek gunigyűrűi bakelit keménységűre szilárdultak.Ami meglepő volt hogy sem a lamellákon sem a fogaskerekeken nem volt kopás.Kapott új csapágyakat ha már szét volt szedve.Azóta pöpec.Vagyis mostanában van valami elektromos baja mert 1 2 3-ban néha szétkapcsol.Beszéltem a lucrus bt-nél a szervizessel és arra jutottunk hogy valószinü a sebességjeladó néha nem ad jelet.(egyébként ajánlom mindenkinek őket nagyon korrektek ,telefonon is segitenek amiben tudnak ami nem mondható el a környékbeli szervizekről akik olajcserén kívűl nem igazán tudnak hozzászolni a géphez,vagy nem akarnak.)Diagra kellene dugni de sajnos a lucrus 250km-re van tőlem az talán pontosabban megmutatná a hibát.Ezek voltak a legnagyobb kiadások,ill volt egy bolygókerék csere az húzós volt 6k meg apróbb dolgok ,kormánygömbfely,talpcsapágy,turbo,stb.A gép maga brutál masszív,ebbe még van anyag.Kb 6-700 óra megy bele évente,olajcserét én 200 óránként megcsinálom.

  • Ugrás a témához » Charlie Firpo | 2021-05-12 18:57:17

    Válasz Sk Laci #546. hozzászólására.Voltak már vele gondok de ahhoz képest hogy közel jár a 15000 órához nem vészes.11 éve hajtjuk és eléggé lepusztult állapotba vettük,mint aminek nem volt gazdája,de ezt tükrözte az ára is.Váltóproblémák első perctöl,hengerfejek egyesével elkezdték kifujni a tömitést.Csináltam rajta egy motorgenerált,utána a váltó lett felújitva,vezetékek törtek,azokat cseréltem,de soha nem állt a munka miatta 2 napnál többet.A javitásokat is úgy ütemeztük amikor nem volt rá szükség.Motornál csapágyak,gyűrük ,tömitések cserélve,föt.köszörűlve,síkolások,új porlasztók.A váltóhiba amiatt volt hogy kikeményedtek a power munkahengereibe a gumigyűrűk,volt amelyik szakadt volt,kapcsosgyűrűk cseréje vezérlőszelepek gunigyűrűi bakelit keménységűre szilárdultak.Ami meglepő volt hogy sem a lamellákon sem a fogaskerekeken nem volt kopás.Kapott új csapágyakat ha már szét volt szedve.Azóta pöpec.Vagyis mostanában van valami elektromos baja mert 1 2 3-ban néha szétkapcsol.Beszéltem a lucrus bt-nél a szervizessel és arra jutottunk hogy valószinü a sebességjeladó néha nem ad jelet.(egyébként ajánlom mindenkinek őket nagyon korrektek ,telefonon is segitenek amiben tudnak ami nem mondható el a környékbeli szervizekről akik olajcserén kívűl nem igazán tudnak hozzászolni a géphez,vagy nem akarnak.)Diagra kellene dugni de sajnos a lucrus 250km-re van tőlem az talán pontosabban megmutatná a hibát.Ezek voltak a legnagyobb kiadások,ill volt egy bolygókerék csere az húzós volt 6k meg apróbb dolgok ,kormánygömbfely,talpcsapágy,turbo,stb.A gép maga brutál masszív,ebbe még van anyag.Kb 6-700 óra megy bele évente,olajcserét én 200 óránként megcsinálom.

  • Ugrás a témához » Charlie Firpo | 2021-05-12 17:21:32

    Az egyik festve Mipa 2k akrillal,a másik polírozva.
    szerintem egész jó lett.

  • Ugrás a témához » Charlie Firpo | 2021-03-25 22:13:14

    Válasz Mf-es? #23720. hozzászólására

    esetleg ha lecseréled ilyenre?Van különböző számú érintkezővel.
    https://variometrum.hu/Csatlakozo_20mm_IP68_vedettseg_12_pin_5A?tag=Csatlakoz%C3%B3

  • Ugrás a témához » Charlie Firpo | 2021-03-20 15:42:17

    Válasz zoltano1993 #117. hozzászólására
    Ugyan ezt csinálta nekem valamelyik nap.A zuhanásgátlo alatt lehetett valami piszok mert csavartam rajta kifelé és utána jo lett.

  • Ugrás a témához » Charlie Firpo | 2021-03-08 12:31:59

    sziasztok.meg igényeltem a gépkezelőit de elutasították mert 32 6201 01 számú az aranykalászos képzésem.Csak hogy ne fussatok felesleges köröket ha ilyen van.smile cursing

  • Ugrás a témához » Charlie Firpo | 2021-02-26 14:20:37

    Válasz Papa951 #23549. hozzászólására
    Én éppen most javitok kramp-os festékkel 2254 -est,624008 kr a cikkszáma.Szerintem ugyanaz kell a traktorra is

  • Ugrás a témához » Charlie Firpo | 2021-02-15 21:12:30

    Válasz majorferi33 #23544. hozzászólására
    A14.00 jo ötlet.10 centivel emeli meg a gépet.

  • Ugrás a témához » Charlie Firpo | 2021-02-15 16:46:06

    Válasz bandigh #23537. hozzászólására Ezen nem lehet a hidat állítani viszont ha ez a kerék marad,a rosta kitámasztást kipróbálom.

  • Ugrás a témához » Charlie Firpo | 2021-02-15 16:44:31

    Válasz A.I. #23536. hozzászólására Ugyan ez van rajta.Biztos hogy ez is gyári mert fel van tüntetve a gép oldalán a nyomásadatok között,viszont a letöltött gépkönyvben nem szerepel csak a 24"-os kerék,azért szeretném kicserélni rá hátha jobb lenne.szerencsére nem sok emelkedő van a földjeinken és így is gyönyörűen vágott mindent,búzát repcét forgót és kukoricát de hátha még sikerülne javítani rajta valamicskét.

  • Ugrás a témához » Charlie Firpo | 2021-02-15 11:43:09

    Válasz A.I. #23534. hozzászólására.igen,nem vizszintes a gép alja és dombnak felfelé nagyobb a szórás.


  • Ugrás a témához » Charlie Firpo | 2021-02-15 11:20:11

    Sziasztok .Z kombájnra való 20"-os ,használható belshina 16/70r20 gumival szerelt kerék helyett keresnék 24"-ost..Inkább csere , vétel csak ha nagyon akciós

  • Ugrás a témához » Charlie Firpo | 2021-01-04 20:25:54

    Sziasztok.használ valaki lamellás kuplungot?Érdemes rá költeni?

  • Ugrás a témához » Charlie Firpo | 2021-01-04 20:25:00

    Sziasztok.használ valaki lamellás kuplungot?Érdemes rá költeni?

  • Ugrás a témához » Charlie Firpo | 2020-12-31 19:26:42

    Válasz A.I. #555. hozzászólására

    ezer hála így már menni fogsmile thumbup

  • Ugrás a témához » Charlie Firpo | 2020-12-30 23:13:06

    Válasz papszi06 #542. hozzászólására

    szecskázód nincs véletlenűl?

  • Ugrás a témához » Charlie Firpo | 2020-12-30 23:12:01

  • Ugrás a témához » Charlie Firpo | 2020-12-30 20:08:19

    Válasz A.I. #539. hozzászólására
    már megvettem 50-e volt.

  • Ugrás a témához » Charlie Firpo | 2020-12-30 19:50:49

    Válasz A.I. #537. hozzászólására
    Előre is köszi.Ha jól látom a rázóláda tengely hajtja?a meghajtó kerék kellene a hajtott az meg van.

  • Ugrás a témához » Charlie Firpo | 2020-12-30 19:30:30

    sziasztok.Utólag akarok szalmalazítót beszerelni mivel nincs a gépben.Már megvettem egy gyárit csak nem tudom honnan kapja a hajtást .valaki lefotózná nekem a megajtást és lemérné a meghajtó ékszílytárcsa átmérőjét?előre is köszi.

  • Ugrás a témához » Charlie Firpo | 2020-12-20 15:31:38

  • Ugrás a témához » Charlie Firpo | 2020-12-20 13:05:17

    Válasz Nyomasek Bobo #530. hozzászólására

    fogalmam sincs.nem volt leáramtalanítva amikor elromlott csak megálltam ebédelni.

  • Ugrás a témához » Charlie Firpo | 2020-12-20 13:00:11

    Válasz Charlie Firpo #514. hozzászólására
    Mivel senki nem tudott segíteni ,így végigvágtam a szezont a hibás kijelzővel.LEmostam ,letéliesitettem a gépet de csak nem hagyott nyugodni a kijelző,végül okosgyerek lévén rájöttem a probléma megoldására.Elárulom hátha más is összeakad vele.Szóval az infotrak monitornak van egy belső órája ami valahogy lenullázódott ,ennek beállítása után minden funkció működik.Ennyi.Mindig tanul az ember.Beállítani úgy lehet hogy az ora gomb nyomvatartása mellett ráadjuk a gyujtást majd a két nyilas gombbal léptetjük a számokat.Előtte ezt produkálta ill nem reagált a gombokra.

  • Ugrás a témához » Charlie Firpo | 2020-11-16 18:47:06

    Sziasztok. 2254-es kombájn kijelzője tegnap délben a dia
    üzenetet írta ki.Azóta nem reagál semelyik gombra .Gyujtás levettem és amikor ráadtam közbe nyomtam az egyik gombot akkor legalább kijelezte azt az adatot amire be volt állítva ,a dobfordulatot és a sebességet,de semmi mást nem jelenít meg,nem reaagál a gombokra ,de legalább végig vágtam a napot.Ma inditottam,ugyanaz,azzal a külömbséggel hogy egy fél óra után teljesen elsötétült.Találkozott már valaki ilyennel?A kijelző ilyen mint a képen

  • Ugrás a témához » Charlie Firpo | 2020-11-16 18:45:52

    Sziasztok. 2254-es kombájn kijelzője tegnap délben a dia
    üzenetet írta ki.Azóta nem reagál semelyik gombra .Gyujtás levettem és amikor ráadtam közbe nyomtam az egyik gombot akkor legalább kijelezte azt az adatot amire be volt állítva ,a dobfordulatot és a sebességet,de semmi mást nem jelenít meg,nem reaagál a gombokra ,de legalább végig vágtam a napot.Ma inditottam,ugyanaz,azzal a külömbséggel hogy egy fél óra után teljesen elsötétült.Találkozott már valaki ilyennel?A kijelző ilyen mint a képen

  • Ugrás a témához » Charlie Firpo | 2020-09-17 21:22:57

    Válasz joc #508. hozzászólására

    kösz közben vettem.szecskázód nincs véletlenűl?

  • Ugrás a témához » Charlie Firpo | 2020-08-31 19:16:33

    sziasztok.5 ládás z kombájnhoz keresnék dobtakaró lemezeket.

  • Ugrás a témához » Charlie Firpo | 2020-07-30 20:35:08

    Hello.mindenki.5 ládás Z kombájnhoz keresek dobtakaró lemezeket és cséplésfokozó betéteket.Bontóban tudom hogy van de hátha valakinek kallódik otthon egy garnitúra.

  • Ugrás a témához » Charlie Firpo | 2020-06-01 18:37:33

    sziasztok.Javított már valaki első hidat?A bolygóműben levő lamellákat mennyire kell hézagolni?Kézzel elforgathatónak kell maradnia vagy elő kell feszíteni a hézagoló lemezekkel.Én lazára hagytam és eléggé morog mikor alá van szedve a kormány.

  • Ugrás a témához » Charlie Firpo | 2020-05-24 17:38:13

  • Ugrás a témához » Charlie Firpo | 2020-05-24 17:06:37

    Válasz laci92627 #22657. hozzászólására,

    Köszi.a kapcsolók meg vannak ,lehet szabályozni csak csúnya az a lyuk a könyöklőben ,mindenképpen pótolni akarjuk.honnan tudom hogy uni a kosár?

  • Ugrás a témához » Charlie Firpo | 2020-05-24 15:39:32

    sziasztok sikerült vásárolni egy 2254-es kombájnt viszont nincs hozzá kukorica szett.Pontosan mi, és hány darab kell hozzá hogy lehessen vele vágni?gondolok itt a dobtakaróra például.Illetve hiányzik a könyöklőből az automata beállító panel.valaki nem tud esetleg?

  • Ugrás a témához » Charlie Firpo | 2020-04-07 20:37:56

    Válasz Nagylaszlok #107. hozzászólására

    Nekünk a bal oldalüveg tövében a műanyag burkolaton van egy palacktartó ,annak az aljában van a mosótartály kupakja.

  • Ugrás a témához » Charlie Firpo | 2020-04-02 20:36:37

  • Ugrás a témához » Charlie Firpo | 2020-04-02 20:35:38

  • Ugrás a témához » Charlie Firpo | 2019-09-26 17:49:28

    Válasz Charlie Firpo #96. hozzászólására

    vagyis itt
    https://parts.jcb.com/

  • Ugrás a témához » Charlie Firpo | 2019-09-26 17:48:11

    Válasz Amper74 #95. hozzászólására
    alkatrészt itt találtok
    https://parts.jcb.com/parts/index/range/specification-data/eyJtb2RlbF9pZCI6IjU4ZGIwMjlmLTA0YmYtNDJjYi05MzA3LWQ5MjM3M2FlOWY2OSIsIm1vZGVsX25hbWUiOiJURUxFU0NPUElDIEhBTkRMRVJTIChMT0FEQUxMKSJ9/

  • Ugrás a témához » Charlie Firpo | 2019-01-25 22:43:32

    Válasz M3zcal #127. hozzászólására
    Picit csattogós volt a hangja és már kb 3000 óra volt bennük.

  • Ugrás a témához » Charlie Firpo | 2019-01-25 18:51:41

    Na akkor tanulságként.Porlasztó csere a racing 190-ben.Dorkertől kértem árajánlatot,1db csúcs 27000+áfa.Az 6 -al szorozva elég szép összeg.Csak megnézem a ferdeszemüeknél.Aliexpresszen meg is találtam,sajnos csak 10-es csomagban küldik kemény 21-e,igen 21000 ft a 10 db postával.Beállításnál kiderűlt az egyik porlaszó hüvely ami felszorítja a csúcsot ,el van repedve.Ismét dorker,árajánlat,30-e +áfa,ha gyorsan kell kicsit több.Fél napos böngészés a neten mire megtaláltam a bosch számát és kiderűlt hogy iveco kamiont is szereltek ezzel a porlasztóval csak más csúccsal.A hüvely ugyan az.Árajánlat kamionos boltból 3200ft bruttó!!!
    Azért szerencse hogy egy traktor sokkal könnyebben kitermeli az árát mint egy kamion.Ez irónia akart lenni a végén.Ja a gépnek fasza lett a hangja.Ha csak egy évet bír ki a kínai csúcs akkor is megérte,de azt mondja az adagolós hogy szerinte ugyan az mint a bosch csak nincs rajta a felirat.Még az is lehet hogy egy gyártósoron készült.

  • Ugrás a témához » Charlie Firpo | 2019-01-11 20:43:28

    Válasz M3zcal #119. hozzászólására

    régebben beszéltem a Lucrus szervizesével.náluk volt bontva racing.Ha jól emlékszem

  • Ugrás a témához » Charlie Firpo | 2018-11-28 21:19:41

    Almaszedés level:finish

  • Ugrás a témához » Charlie Firpo | 2018-11-03 19:53:44

    Válasz M3zcal #115. hozzászólására
    Igen a magyar soha sem működött.De óriási segítség szerelésnél és rendelésnél is.

  • Ugrás a témához » Charlie Firpo | 2018-11-03 15:57:35

    Válasz M3zcal #112. hozzászólására

    szerintem a programozásába van különbség mivel a motorjuk teljesen egyforma és a turbo is ugyanazon a cikkszámon szerepel.Egy ismerősnek a 165-ös same-t húzták fel 190-re,abba is ugyan ez a motor van.itt nézegetheted:http://www.trattore.it/

  • Ugrás a témához » Charlie Firpo | 2018-10-09 19:09:28

    Válasz szpal #102. hozzászólására
    Nekünk is racing 190 van.dorkernél vásárolunk,de constarnál is van minden ill lucrus hungária kft.Árak szerintem nem vészes.Épp tegnap vettem üa szűrőt 2500 bruttóért.Olajszűrő 4000 körűl van.Persze ha mélyen bele kell nyúlni akkor húzósabb de szerintem még akkor sem ér el egy JD árkategóriát.Pl bolxgókerék kompletten a váltóba 350-e.Hüvely üresen 25-e.Hengerfej töm 10.e/db.Én már csináltam komplett motor és váltó felújítást.A motor 2-k ból megvolt.Porlasztón kívül mert az magába kerül 2-k ba közel 30-e.egy csúcs.A váltóba a bolygókereket nem számolva ,mert az még régebben kellett,Szintén kb 200 volt az alkatrész.Igaz lamellákat nem kellett cserélni csak az elöregedett gumikat ,és ha már szét volt akkor a csapágyakat.Sajnos ilyen korú gépnél már számítani lehet a gumigyűrűk elöregedésére.Volt olyan gumi amiről azt hittem bakelit annyira kemény volt.Az árak amiket írtam munkadíj nélküliek mert magamnak csináltam .Egyébként pl aváltó felújítást 200-ért csinálták volna a lucrus-nál csak messze van tőlem és a fuvar plus 200 lett volna,ezért inkább belevágtam magam.jó lett

  • Ugrás a témához » Charlie Firpo | 2018-09-20 18:46:28

    Megoldódott,A munkahenger volt a ludas.Két darabban jött ki a karmantyú és teljesen el volt öregedve.Most már áll mint a cövek.smile thumbupcool

Fórum szabályzat
Elolvasom »


Fórum súgó
Elolvasom »

IRATKOZZON FEL HÍRLEVELÜNKRE

[bezárás x]