Válasz attila74 #706. hozzászólásáraÚgy hallottam a Hattat becsődöltette a Lakkos kft-ét, felvették az előlegeket az új gépekre és nem küldték a trakikat. Szóval a törökök csesztek ki a céggel. Részleteket nem tudok, ennyit hallottam, érdemes őket felhívni, biztos adnak tájékoztatást. Értelem szerűen innentől a Lakkos nem forgalmaz tovább Hattat traktorokat, később talán egy másik márkával folytatják.
Kedves Mindenki! 5 éves, 300 üzemórás Hattat a90 traktorom nem megy csak 1700ig pörög ki. Alig használtam, főleg szállításra. Mit tegyek, tudtok segíteni?
Esetleg ha valakinek szüksége lenne a jövőben Hattat alkatrészre keressen bizalommal.
HATTAT gyári alkatrészeket készletről vagy rövid szállítási határidővel kínálunk az alábbi típusokhoz: A széria, T széria, Compact széria. GLS futárszolgálattal az országba bárhová szállítható.
- Szűrők
- Hajtómű alkatrészek
- Üvegek
- Mellsőhíd alkatrészek
- Hidraulika rendszer alkatrészei
- Motor alkatrészek
- Hátsó híd alkatrészek
- Elektromos berendezések
- Vezetőfülke és tartozékai
Kérdés esetén keressenek bizalommal!
+36-30/144-1070 vagy armatrac@armatrac.eu elérhetőség bármelyikén.
Válasz mtz1221 #698. hozzászólásáraBiztos bírni fogja,csak "kicsit" költséges mire bekopik. Helyszínen,csak ki lett véve, a többit a központban csinálnák. Mondjuk nem nagyon győztek meg,hogy arra az utaztatásra, tényleg szükség van-e....
Válasz Zanetti #697. hozzászólásáraBekopik, majd bírni fogja az is. Az a vicces aki ért hozzá a helyszínen is javítani tudja, egy kicsi tengelyszerű valami szorul meg, 10ből 8-nak. Hülye parasztot meg jól megvágják a semmiért.
Válasz R Sándor #696. hozzászólásáraKöszönöm a segítséget. Végül az adagoló adta meg magát,a Perkins szerint a rossz gázolaj miatt. A traktor kizárólag kúton tankolt,és 200 üzemórás. 5-6000 üzemórás traktorainknak kutya baja,ugyanazzal a gázolajjal. Így persze a garival sem érek semmit.... Eddig csalódás.
Válasz Zanetti #695. hozzászólásáraCserèld ki a szűrőket, és nézd át az ateresz csavarokat főleg ami a tankbol jön. Esetleg próbáld meg visszafujni a szívó csövet.
Sziasztok. 4100-as pár napja alapjáraton alacsonyabb fordulaton pörög,valamint váltások után is lejjebb esik a fordulatszám,mint kellene. Munka közben viszont fordulatcsökkenés nélkül szépen megy. Valaki járt már így?
Válasz mitiii #693. hozzászólásáraPedig ez nekem is így működik az armán. Induláskor bekapcsolgatom, utána táblavégen meg csak a baloldali karral (tlt kuplung) fordulok. Az újabbakban már elektromos tlt kapcsolás van, arra lettem volna kíváncsi, mert itt a tümosanosok mindenkit lebeszélnek az olyanról.
Válasz mtz.1221. #680. hozzászólásáraAz, hogy a tlt kapcsolóval nem lehet kapcsolni, csak úgy ha a bal oldalt az ülés mellett lévő kart felhúzom (ami a leírás szerint csak pillanat szétkapcsolásra való) majd utána a rendes jobb oldalon lévő tlt kapcsolóval illetve karral bekapcsolom. Igazából megszokható, csak nem gondolnám, hogy így kellene működnie.
Válasz Balti #691. hozzászólásáraKöszi. megvan mi a szitu szedték már szét és a vezérlőre nem azt a csövet dugták vissza ami rá való meg a munkahengere sem. Össze vissza működött a fék. (katasztrófa emberek vannak) szereztem katalógust hozzá és szétválogattuk a csöveket, most jó.
Köszönöm még egyszer.
Üdv.
Üdv. Újabb probléma adódott A-110 nél rákötöttem a pótkocsit sima 1körös légfék a traktor feltermelte a levegőt a pótra is átengedte és a pedál benyomásra semmi reakció. Nem fékezi a kocsit ,van valami trükkje ennek a szekérnek vagy valami elektromos hiba lehet? Előre is köszi.
Válasz papszi06 #686. hozzászólásáraKöszönöm szépen az infót akkor ezt megszívtam szedhetem szét pedig most vettem nem dolgozott semmit, most akartam talajt lezárni vele de akkor marad az MTZ-82.
A szimeringet vagy gumigyűrűt cikkszám szerint kell rendelnem vagy tudják fejből ,hogy mi kell hozzá? Üdv.
Válasz uvegeszoli74 #681. hozzászólásáraIgen tavaly a mienk az egyik mert 2 van, hát komoly baj az első hajtásnál kiment egy gumi gyűrű mert elektromosan zár a traktort szétkel húzni miatta fülke le.A lakos KFT rendelj hozzá gyűrűt és beszélhetsz a szerelőjükkel.
Sziasztok!
Tud valaki segíteni abban, hogy hattat A 110 nél a váltóba bemegy a gázolaj valahol. Járt már így valaki vagy halott már ehhez hasonló problémáról? Előre is köszönöm.Üdv.
Sziasztok olyan kérdésem lenne hogy van Hattat A110 traktorunk es meg tankoljuk gázolajal akkor nagyobb fordulaton a tanksapkán nyomja kifele a gázolajt majd alapjáratonis ugyanugy nyomja tudnátok segíteni?
Sziasztok! Nálam egy T4075-ös dolgozik 3 éve. 500 üzemóra van benne, nehéz munkát nem végez, főleg gyümölcsösben használom így nem általánosíthatok, de nagyon meg vagyok vele elégedve. Vannak hibái, a tlt-vel nem vagyok megelégedve, illetve ennek is sír a hidraulika szivattyúja, de ezek nem befolyásolják a napi munkavégzést inkább csak bosszantó dolgok. Garancia 2 év volt, idén már mi csináltuk az éves szervizt, egyszerű konstrukció igaz ez még a mechanikus változat nulla elektronikával. Van egy 98-as évjáratú 82es a családban és 15 évig használtam egy 2003-as 892-es mtz-t és azoknak is meg voltak/vannak a maga bajai, ha olyat fogsz ki belőle azt is javíthatod megállás nélkül. Összességében nem bántam meg a vásárlást kicsivel több volt mint egy mtz viszont harmada mint egy jd vagy fendt szóval én megint ilyet vennék, de ahogy az elején is mondtam nem általánosítok csak a saját tapasztalatomat osztom meg.
Válasz Sergio Oliva #674. hozzászólásáraNekünk belement a hidraulika olaj a váltóba,egy gumi gyűrű miatt az első hajtásnál van a fülkét lekellet venni a trakit szét kellett húzni iszonyú munkavolt
Válasz imre.csupasz #667. hozzászólásáraA váltó adta meg magát, széthullott. Pedig az valóban valtra. Azóta (6 éve) csak műtrágya és vetőmag bigbag le föl rakodásra meg a földig kiszállásra használom évi 23 üzemórát. Udvaron áll hidegben is beindul. Hidraulika szivattyú sír. Kormány kínlódik. Nálam ez a traki elérte, hogy még villás kulcsot sem veszek, ha török.
Válasz mtz1221. #670. hozzászólásáraKöszi de nincs ilyen rajta,rajta van még az eke, emelni emel a súlytól nagyon lassan leenged.Mennénk szórni a műtrágyát nem tudjuk. Hívtam volna a Lakos kft szerelőjét nem veszi fel,szombat van.
Válasz papszi06 #668. hozzászólásáraÁllítható zuhanásgátló szelep van azoknak is az ülés előtt valahol ??? Ha van nem lett véletlenül megrúgva és elcsapódott ???
Vannak érdekes dolgok.
Megkerestek, hogy tudok-e valakit, aki a Perkins motoron tud diagnosztikát csinálni, mert ki kéne regenerálni a DPF szűrőt, de nincs szerviz a közelben és 120 ezerért jönnének ki valahonnan a világ végéről.
Akkor inkább MTZ.
Mi is árulunk török gépeket, de akit lehet lebeszélek róla,
Hiába van olasz elektronika, meg német Haweka mérőegység és tengely benne, meg kerül felébe/kétharmadába, mint a nyugatiak...
Van akinek 2 éve nem jön meg hozzá egy opciós tartozék.
Válasz mitiii #662. hozzászólásáraHa a felső (Vékonyabb) csőre gondolsz nyugodtan cseréld ki azon a csövön kapja az olajat a kompresszor a másikon pedig távozik az olaj vissza a katrerbe. Nem lehet légteleníteni nyugi semmi gond nem lesz.
Válasz mitiii #662. hozzászólásáraHa a felső (Vékonyabb) csőre gondolsz nyugodtan cseréld ki azon a csövön kapja az olajat a kompresszor a másikon pedig távozik az olaj vissza a katrerbe. Nem lehet légteleníteni nyugi semmi gond nem lesz.
Sziasztok! Tudnátok abban segíteni, hogy a képen látható, egyébként Hattat T4075-ös perkins motorján lévő légkompresszor olajcsövének cseréje igényel-e valami speciális műveletet. Ahogy nézem az adagoló felöl jön a cső, kell-e légteleníteni a rendszert vagy ilyesmi, a gépkönyv ilyet nem ír, a garancia meg már lejárt szóval ezt most én cserélem. (Megjegyzem az elmúlt több mint 2 évben soha nem kellett a géphez nyúlni, lehet ez a cső is bírná még, csak nagyon zavar a látvány.)
Válasz Mötözö #659. hozzászólásáraAttól függ hogy rakták be a helyére. Armánál úgy sikerült nekik hogy nem fér el a gyári olajszűrő ( raktak egy 1000 köbös autóét ), és most félidőnél cserélik, mert volt többnél hogy bejelzett, vagy fütyült a megkerülő szelepje.
758 hozzászólás
Válasz attila74 #706. hozzászólásáraÚgy hallottam a Hattat becsődöltette a Lakkos kft-ét, felvették az előlegeket az új gépekre és nem küldték a trakikat. Szóval a törökök csesztek ki a céggel. Részleteket nem tudok, ennyit hallottam, érdemes őket felhívni, biztos adnak tájékoztatást. Értelem szerűen innentől a Lakkos nem forgalmaz tovább Hattat traktorokat, később talán egy másik márkával folytatják.
Válasz attila74 #706. hozzászólásáraÉn is kerestem őket, de sehol senki.
Hová tűnt a Lakkos Kft.
És a Hattat hirdetések???
Válasz Ká01 #702. hozzászólásárahttps://www.armatrac.eu/
Válasz kosaneedina #703. hozzászólásáraTartálytól az első szűrőig minden csövet hollandert ellenőrizz/fújd ki alaposan. Utánna meg majd lehet idegeskedni.
Kedves Mindenki! 5 éves, 300 üzemórás Hattat a90 traktorom nem megy csak 1700ig pörög ki. Alig használtam, főleg szállításra. Mit tegyek, tudtok segíteni?
Válasz armatrac #700. hozzászólásáraHelyileg merre?
Üdvözletem!
Esetleg ha valakinek szüksége lenne a jövőben Hattat alkatrészre keressen bizalommal.
HATTAT gyári alkatrészeket készletről vagy rövid szállítási határidővel kínálunk az alábbi típusokhoz: A széria, T széria, Compact széria. GLS futárszolgálattal az országba bárhová szállítható.
- Szűrők
- Hajtómű alkatrészek
- Üvegek
- Mellsőhíd alkatrészek
- Hidraulika rendszer alkatrészei
- Motor alkatrészek
- Hátsó híd alkatrészek
- Elektromos berendezések
- Vezetőfülke és tartozékai
Kérdés esetén keressenek bizalommal!
+36-30/144-1070 vagy armatrac@armatrac.eu elérhetőség bármelyikén.
Válasz mtz1221 #698. hozzászólásáraBiztos bírni fogja,csak "kicsit" költséges mire bekopik. Helyszínen,csak ki lett véve, a többit a központban csinálnák. Mondjuk nem nagyon győztek meg,hogy arra az utaztatásra, tényleg szükség van-e....
Válasz Zanetti #697. hozzászólásáraBekopik, majd bírni fogja az is.
Az a vicces aki ért hozzá a helyszínen is javítani tudja, egy kicsi tengelyszerű valami szorul meg, 10ből 8-nak. Hülye parasztot meg jól megvágják a semmiért. 


Válasz R Sándor #696. hozzászólásáraKöszönöm a segítséget. Végül az adagoló adta meg magát,a Perkins szerint a rossz gázolaj miatt. A traktor kizárólag kúton tankolt,és 200 üzemórás. 5-6000 üzemórás traktorainknak kutya baja,ugyanazzal a gázolajjal. Így persze a garival sem érek semmit.... Eddig csalódás.
Válasz Zanetti #695. hozzászólásáraCserèld ki a szűrőket, és nézd át az ateresz csavarokat főleg ami a tankbol jön. Esetleg próbáld meg visszafujni a szívó csövet.
Sziasztok. 4100-as pár napja alapjáraton alacsonyabb fordulaton pörög,valamint váltások után is lejjebb esik a fordulatszám,mint kellene. Munka közben viszont fordulatcsökkenés nélkül szépen megy.
Valaki járt már így?
Válasz mitiii #693. hozzászólásáraPedig ez nekem is így működik az armán. Induláskor bekapcsolgatom, utána táblavégen meg csak a baloldali karral (tlt kuplung) fordulok. Az újabbakban már elektromos tlt kapcsolás van, arra lettem volna kíváncsi, mert itt a tümosanosok mindenkit lebeszélnek az olyanról.
Válasz mtz.1221. #680. hozzászólásáraAz, hogy a tlt kapcsolóval nem lehet kapcsolni, csak úgy ha a bal oldalt az ülés mellett lévő kart felhúzom (ami a leírás szerint csak pillanat szétkapcsolásra való) majd utána a rendes jobb oldalon lévő tlt kapcsolóval illetve karral bekapcsolom. Igazából megszokható, csak nem gondolnám, hogy így kellene működnie.
Válasz Balti #691. hozzászólásáraKöszi. megvan mi a szitu szedték már szét és a vezérlőre nem azt a csövet dugták vissza ami rá való meg a munkahengere sem. Össze vissza működött a fék. (katasztrófa emberek vannak) szereztem katalógust hozzá és szétválogattuk a csöveket, most jó.
Köszönöm még egyszer.
Üdv.
Válasz Balti #690. hozzászólására
A 4-es kar.
Válasz uvegeszoli74 #688. hozzászólásáraÜdv! Az ülés mellet meg kellene nézni, hogy egy körösre van-e állítva. 3 állása van.
Válasz uvegeszoli74 #687. hozzászólásáraHa az a baja mint a mienknek akkor igen tudják mond mi a baja
Üdv. Újabb probléma adódott A-110 nél rákötöttem a pótkocsit sima 1körös légfék a traktor feltermelte a levegőt a pótra is átengedte és a pedál benyomásra semmi reakció. Nem fékezi a kocsit ,van valami trükkje ennek a szekérnek vagy valami elektromos hiba lehet? Előre is köszi.
Válasz papszi06 #686. hozzászólásáraKöszönöm szépen az infót akkor ezt megszívtam szedhetem szét pedig most vettem nem dolgozott semmit, most akartam talajt lezárni vele de akkor marad az MTZ-82.
A szimeringet vagy gumigyűrűt cikkszám szerint kell rendelnem vagy tudják fejből ,hogy mi kell hozzá? Üdv.
Válasz papszi06 #684. hozzászólásáraBocs nem jól írtam a hidraulika olaj ment a váltóba
Válasz mtz.1221. #679. hozzászólásáraValószínű valamelyik nyomócső dugulás
Válasz uvegeszoli74 #681. hozzászólásáraIgen tavaly a mienk az egyik mert 2 van, hát komoly baj az első hajtásnál kiment egy gumi gyűrű mert elektromosan zár a traktort szétkel húzni miatta fülke le.A lakos KFT rendelj hozzá gyűrűt és beszélhetsz a szerelőjükkel.
Válasz mtz.1221. #682. hozzászólásáraKöszi majd akkor megkérdezem a szomszédot is.
Válasz uvegeszoli74 #681. hozzászólásáraSzomszédod esténként, megöntözi esetleg.
Sziasztok!

Tud valaki segíteni abban, hogy hattat A 110 nél a váltóba bemegy a gázolaj valahol. Járt már így valaki vagy halott már ehhez hasonló problémáról? Előre is köszönöm.Üdv.
Válasz mitiii #676. hozzászólásáraMi a gond a tlt-vel ???
Válasz papszi06 #677. hozzászólásáraCommon rail, habosodik vagy csak felnyomja ???
Válasz mitiii #676. hozzászólásáranem gondolnám hogy ellenfele egy 892.2 nek..erő-suly..
Sziasztok olyan kérdésem lenne hogy van Hattat A110 traktorunk es meg tankoljuk gázolajal akkor nagyobb fordulaton a tanksapkán nyomja kifele a gázolajt majd alapjáratonis ugyanugy nyomja tudnátok segíteni?
Sziasztok! Nálam egy T4075-ös dolgozik 3 éve. 500 üzemóra van benne, nehéz munkát nem végez, főleg gyümölcsösben használom így nem általánosíthatok, de nagyon meg vagyok vele elégedve. Vannak hibái, a tlt-vel nem vagyok megelégedve, illetve ennek is sír a hidraulika szivattyúja, de ezek nem befolyásolják a napi munkavégzést inkább csak bosszantó dolgok. Garancia 2 év volt, idén már mi csináltuk az éves szervizt, egyszerű konstrukció igaz ez még a mechanikus változat nulla elektronikával. Van egy 98-as évjáratú 82es a családban és 15 évig használtam egy 2003-as 892-es mtz-t és azoknak is meg voltak/vannak a maga bajai, ha olyat fogsz ki belőle azt is javíthatod megállás nélkül. Összességében nem bántam meg a vásárlást kicsivel több volt mint egy mtz viszont harmada mint egy jd vagy fendt szóval én megint ilyet vennék, de ahogy az elején is mondtam nem általánosítok csak a saját tapasztalatomat osztom meg.
Válasz Sergio Oliva #674. hozzászólásáraNekünk belement a hidraulika olaj a váltóba,egy gumi gyűrű miatt az első hajtásnál van a fülkét lekellet venni a trakit szét kellett húzni iszonyú munkavolt
Válasz imre.csupasz #667. hozzászólásáraA váltó adta meg magát, széthullott. Pedig az valóban valtra. Azóta (6 éve) csak műtrágya és vetőmag bigbag le föl rakodásra meg a földig kiszállásra használom évi 23 üzemórát. Udvaron áll hidegben is beindul. Hidraulika szivattyú sír. Kormány kínlódik. Nálam ez a traki elérte, hogy még villás kulcsot sem veszek, ha török.
Válasz papszi06 #671. hozzászólásáraAz ülés mögött van (A 110) az említett csavar kézzel lehet állítan.
Válasz mtz1221. #670. hozzászólásáraKöszi de nincs ilyen rajta,rajta van még az eke, emelni emel a súlytól nagyon lassan leenged.Mennénk szórni a műtrágyát nem tudjuk. Hívtam volna a Lakos kft szerelőjét nem veszi fel,szombat van.
Válasz papszi06 #668. hozzászólásáraÁllítható zuhanásgátló szelep van azoknak is az ülés előtt valahol ??? Ha van nem lett véletlenül megrúgva és elcsapódott ???
Vannak érdekes dolgok.
Megkerestek, hogy tudok-e valakit, aki a Perkins motoron tud diagnosztikát csinálni, mert ki kéne regenerálni a DPF szűrőt, de nincs szerviz a közelben és 120 ezerért jönnének ki valahonnan a világ végéről.
Akkor inkább MTZ.
Mi is árulunk török gépeket, de akit lehet lebeszélek róla,
Hiába van olasz elektronika, meg német Haweka mérőegység és tengely benne, meg kerül felébe/kétharmadába, mint a nyugatiak...
Van akinek 2 éve nem jön meg hozzá egy opciós tartozék.
Sziasztok mi lehet a gond a hidraulika emelni emel lefele nem engedi az ősszel még működött
Válasz Sergio Oliva #268. hozzászólásáraHello kuplung miatt lett szét húzva a gép?
Válasz Dávid #651. hozzászólásáraÁrát tudja már valaki?
Válasz Pityesz90 #664. hozzászólásáraIgen, arra köszi!
Válasz mitiii #662. hozzászólásáraHa a felső (Vékonyabb) csőre gondolsz nyugodtan cseréld ki azon a csövön kapja az olajat a kompresszor a másikon pedig távozik az olaj vissza a katrerbe. Nem lehet légteleníteni nyugi semmi gond nem lesz.
Válasz mitiii #662. hozzászólásáraHa a felső (Vékonyabb) csőre gondolsz nyugodtan cseréld ki azon a csövön kapja az olajat a kompresszor a másikon pedig távozik az olaj vissza a katrerbe. Nem lehet légteleníteni nyugi semmi gond nem lesz.
Válasz mitiii #661. hozzászólására
Sziasztok! Tudnátok abban segíteni, hogy a képen látható, egyébként Hattat T4075-ös perkins motorján lévő légkompresszor olajcsövének cseréje igényel-e valami speciális műveletet. Ahogy nézem az adagoló felöl jön a cső, kell-e légteleníteni a rendszert vagy ilyesmi, a gépkönyv ilyet nem ír, a garancia meg már lejárt szóval ezt most én cserélem. (Megjegyzem az elmúlt több mint 2 évben soha nem kellett a géphez nyúlni, lehet ez a cső is bírná még, csak nagyon zavar a látvány.)
Előre is köszi a segítséget!
Válasz Mötözö #659. hozzászólásáraAttól függ hogy rakták be a helyére.
Armánál úgy sikerült nekik hogy nem fér el a gyári olajszűrő ( raktak egy 1000 köbös autóét
), és most félidőnél cserélik, mert volt többnél hogy bejelzett, vagy fütyült a megkerülő szelepje.
Válasz Ká01 #658. hozzászólásáraa jelenlegi kor talán legjobb egységét kapta..talán a kubota ilyen megbizható és tartós