Segízség kellene a 6200-as nagyjavításához mert a faluban van 3 szaki aki anno javította ezeket de nem ekarnak ráérni aki meg mostanábanm csinálja az meg nem ér rá mert megy a meló .
A tömörítő kerekeket hogy tudnám kibontani mert kell cserélnem párat meg gumizni is kellene párat .
Ó, sok féle beálltani kell.... A kiadagolt vetőmag és műtrágyaközös, vagy különálló magvezetőcsőveken juttatható be talajban.
Lucerna is jó lehet is,de repcevetőmag drágabb miatt. Árpavetés, után aprómagvetés pl. vöröshere, lucerna stb.. együtt maradt a talajon.
IH vetőgépet nehéz munkát végezni. Egy gép üzemeltetéséhez MTZ-50 vagy 80 is elegendő, de meredeknél nem szereti. Nagyon sok füst. Azért pl. Zetor 12045,16045 meredeknél elegendő.
1977 óta IH 6200 lincenc USA-ból gyártott,de 1991-ben megszűnt IH lincencből ez hülyesége! Régi Rába Magyar-Vagon gépgyárot kiváló gépeket mindent volt.
Én voltam IH vetőgép repcevetés ez túl sok adagolás repcét. Lajta úgyis túl sok adagolás, de kevés adagolás nem lehet beálltani. Amazone 403-os kevés adagolás lehet beálltani.
mechanikai,müszaki okok( HELY) MIATT NEM FÉR EL KŐZELEBB CSOROSZLYA.
VANNAK SZÓRVA VETŐ,SÁVOSAN VETŐ CSOROSZLYÁK, DE OTT A MAGTAKARÁ NEM MEGOLDOTT.
EZÉRT BÁRKI BÁRMIT ÁLLÍT A 12,5-ÖS KOMPROMISSZUM A LEGJOBB.
AZ IH-T EL KELL FELEJTENI.
Válasz #71. hozzászólásra
teljesen igazat adok! IH vetéseknél nem a bokrosodás nagyobb mérvű,hanen az az egyszerű ok,hogy több növényszám van a sorban!
Ez a sortávolság dolog érdekes. Ugyanis nem a Magyarországi viszonyok miatt van az IH 6200-nak 15,5 cm-es sortávja, hanem azért, mert amerikai licensz, és ott ez volt az elfogadott, a mai vetőgépek nagy része most is ezt használja, ha jól tudom a JD 750A és az air seeder gépek, de a vaderstad seed hawk, amit ugye kanadában gyártanak, az meg 25 cm-re vet. Európában a 12,5 cm van elterjedve, amit én személy szerint helyeslek, a legjobb lenne, ha teljes keresztmettszetben lenne a talajon a mag egyenletesen szétterítve.
István!
A svéd kutatók annyira nem érdekelnek. Jelenlegi Mo.- i kutatások szerint a 15 cm- es sortáv mégis csak jó a 12 cm- hez képest. Ez tuti, nemrég ez volt a téma egy előadáson.
Köszi! Nekem van Vaderstad rollex 7,6 méteres eltört függőcsapot, de megesztergált Zil-féltengelyéből. Erős acél csapot. Csapágyházok minden sérülések 6007-es. 3 darab javitottam, és cserélt ki. Crsokil-öntvény minden elkopott. Aztán minden esztergált és behegesztettem. Túl drága öntvény-elektronpálcka kb.120000 ft-volt! 6-8 szor kilyukas a gumikereket, aztán tönkrement mindenketten a gumikereket. A kerékcsapágyok minden eltört is! Nagyon drága gumi kerék 10.00x12-es gyári kb.60.000 ft ez hülyeség! De IKR-ból olcsóbb raktárból kb.15-20 ezer ft. A belső gumi nehéz beszerezni, sehol semmi. IKR-ből van!
652 hozzászólás
Válasz #101. hozzászólásra
És Kriszta? Róla van pár információm
Alesi biztosan nembújt állnév mögé!
Válasz #98. hozzászólásra
Ez még csak a jéghegy csúcsa...
Válasz #95. hozzászólásra
Válasz #96. hozzászólásra
Mtz552,Kriszta,Alesy,A kis claasos gyerek
Válasz #95. hozzászólásra
:-))))
Válasz #94. hozzászólásra
Figyelnek.
Nem szeretnek velünk 1 levegőt szívni.
Válasz #94. hozzászólásra
és hová tünt démon hil?
Válasz #93. hozzászólásra
Hol van Alesi? Többenn eltüntek,pedig jó gyerekek voltak!
Válasz #92. hozzászólásra
Hol a vili?
Válasz #91. hozzászólásra
majd megkérdem a sógort ő rakta össze a kühnében
Segízség kellene a 6200-as nagyjavításához mert a faluban van 3 szaki aki anno javította ezeket de nem ekarnak ráérni aki meg mostanábanm csinálja az meg nem ér rá mert megy a meló .
A tömörítő kerekeket hogy tudnám kibontani mert kell cserélnem párat meg gumizni is kellene párat .
Nem vagyok okos. Tavalyon Amazon 403-as vetés volt.
alesi elnézést nemtudtam mire vélni az irásmodot még egyszer bocs
Válasz #87. hozzászólásra
Alesi,más mint 1átlag ember,másképp tud fogalmazni!!!Nem akarom le irni minek nevezném kik beszologatnak neki!De,ha nem tudtad,bocs!
Válasz #86. hozzászólásra
meddig tekintsek vissza
Válasz #85. hozzászólásra
Ha visszatekintenél,nem szolnád le!!!!!!!!Nagy okos
Válasz #80. hozzászólásra
rajtad is állitani kellene,hogy érthetőbb legyen amit irsz
Válasz #83. hozzászólásra
Ó, sok féle beálltani kell.... A kiadagolt vetőmag és műtrágyaközös, vagy különálló magvezetőcsőveken juttatható be talajban.
Lucerna is jó lehet is,de repcevetőmag drágabb miatt. Árpavetés, után aprómagvetés pl. vöröshere, lucerna stb.. együtt maradt a talajon.
Az apromagvető egységgel sem lehet kis mennyiséget vetni?
IH vetőgépet nehéz munkát végezni. Egy gép üzemeltetéséhez MTZ-50 vagy 80 is elegendő, de meredeknél nem szereti. Nagyon sok füst. Azért pl. Zetor 12045,16045 meredeknél elegendő.
Válasz #71. hozzászólásra
1977 óta IH 6200 lincenc USA-ból gyártott,de 1991-ben megszűnt IH lincencből ez hülyesége! Régi Rába Magyar-Vagon gépgyárot kiváló gépeket mindent volt.
Válasz #79. hozzászólásra
Én voltam IH vetőgép repcevetés ez túl sok adagolás repcét. Lajta úgyis túl sok adagolás, de kevés adagolás nem lehet beálltani. Amazone 403-os kevés adagolás lehet beálltani.
Repcét szokott valaki ih 6200-al vetni?Idén tervezek repcét, de még nem vetettem ih-val,kis mennyiséget ki lehet vele vetni?
én 150-et is adok
Ha annyira blamáljátok adjátok nekem a vetőgépet adok érte 100ft/kg.
mechanikai,müszaki okok( HELY) MIATT NEM FÉR EL KŐZELEBB CSOROSZLYA.
VANNAK SZÓRVA VETŐ,SÁVOSAN VETŐ CSOROSZLYÁK, DE OTT A MAGTAKARÁ NEM MEGOLDOTT.
EZÉRT BÁRKI BÁRMIT ÁLLÍT A 12,5-ÖS KOMPROMISSZUM A LEGJOBB.
AZ IH-T EL KELL FELEJTENI.
MIVEL A LEHETŐ LEGKISEBB sortáv a jó ezért a 12,5cm- es gabonavető a legjobb.
AZ IH VETŐGÉPES VETÉS CSAK AZÉRT NÉZ KI JOBBAN MERT TÖBB VETŐMAGGAL VAN /HA ELVETVE. ELÉG RÉG ÓTA BIZONYÍTOTT HOGY AZ OPT. SORTÁV A 0-HOZ KÖZELÍT
Válasz #71. hozzászólásra
teljesen igazat adok! IH vetéseknél nem a bokrosodás nagyobb mérvű,hanen az az egyszerű ok,hogy több növényszám van a sorban!
Válasz #71. hozzászólásra
Úgy akartam írni, hogy a 750A meg a JD Air Seeder az 15,5, a vader. seed h. meg 25.
Ez a sortávolság dolog érdekes. Ugyanis nem a Magyarországi viszonyok miatt van az IH 6200-nak 15,5 cm-es sortávja, hanem azért, mert amerikai licensz, és ott ez volt az elfogadott, a mai vetőgépek nagy része most is ezt használja, ha jól tudom a JD 750A és az air seeder gépek, de a vaderstad seed hawk, amit ugye kanadában gyártanak, az meg 25 cm-re vet. Európában a 12,5 cm van elterjedve, amit én személy szerint helyeslek, a legjobb lenne, ha teljes keresztmettszetben lenne a talajon a mag egyenletesen szétterítve.
Válasz #68. hozzászólásra
Robi de nincs vadarstad !!!
Válasz #68. hozzászólásra
Az IH nem rossz vetőgép, már megállapítottuk korábban :)
A környéken számos 12 cm- re vető vetőgép van . Pl. Vogel noot, Lemken, Sulky, Amazon,de a az Ih-val vetett vetések jobban bokrosodnak.
Válasz #66. hozzászólásra
Mit mutatnak?
A vetések már most ezt mutatják. Jobb a bokrosodás, azonos N- ellátottság mellett.
Válasz #63. hozzászólásra
Helló Robi. Engem sem érdekelnek. Feri magyarázatával értek egyet a sortávolságot illetően.
Válasz #63. hozzászólásra
Robi! Rosszul tudod!
István!
A svéd kutatók annyira nem érdekelnek. Jelenlegi Mo.- i kutatások szerint a 15 cm- es sortáv mégis csak jó a 12 cm- hez képest. Ez tuti, nemrég ez volt a téma egy előadáson.
Válasz #61. hozzászólásra
Szerintem abban a rolex-ben több 10ezer ha van!
Válasz #59. hozzászólásra
De Vaderstad használt vásároltam az Ausztriából 1998-as évjárat. 2003-ben vettem. Évenként kb. 300-600 ha hengerzés....
Válasz #59. hozzászólásra
Köszi! Nekem van Vaderstad rollex 7,6 méteres eltört függőcsapot, de megesztergált Zil-féltengelyéből. Erős acél csapot. Csapágyházok minden sérülések 6007-es. 3 darab javitottam, és cserélt ki. Crsokil-öntvény minden elkopott. Aztán minden esztergált és behegesztettem. Túl drága öntvény-elektronpálcka kb.120000 ft-volt! 6-8 szor kilyukas a gumikereket, aztán tönkrement mindenketten a gumikereket. A kerékcsapágyok minden eltört is! Nagyon drága gumi kerék 10.00x12-es gyári kb.60.000 ft ez hülyeség! De IKR-ból olcsóbb raktárból kb.15-20 ezer ft. A belső gumi nehéz beszerezni, sehol semmi. IKR-ből van!
Válasz #58. hozzászólásra
Köszi neked is azt kivánom! Mi volt a probléma a hengerrel?
Válasz #53. hozzászólásra
sok sikert vetést! Pedig nekem van Vaderstad hengert sok problémát volt.
Válasz #56. hozzászólásra
Nem veszélyes-csapágyak pedig a volvonak a zárt kerék csapágyait alkalmazzák! 200 ezer km autóban!
Válasz #55. hozzászólásra
Jó ár
Válasz #54. hozzászólásra
5-6 ezer/db
Válasz #53. hozzászólásra
Drága a lap?
Válasz #52. hozzászólásra
A vaderstad-ban 7000 ha van,de még vetötárcsalapot most cseréltem csapágyat még nem!!!