Válasz bitt78 #25116. hozzászólásáraKicsit rövidnek és meredeknek találom. Rendesen feltöltött és még élő szárú burgonyánál, amikor egybe van a gyökérzet előfordul, hogy kifordul oldalra is gumó..Nem számottevő, de engem zavar. Az első verziónak az ellenkezője volt a baj, túl sok föld torlódott fel a "késen", nem ment fel kellő sebességgel a szalagra. Nyár vége fele csak kultivátorozott földön próbálgattam, teljesen más, mint ha bakhátat szedne fel. Idei év tesztüzem volt, csak a sajátot szedtem fel, gyenge 4 zsákból 38 lett.
Válasz puccer #25073. hozzászólásáraHali ez egy kicsi szűrő ha jól látom. csak annyit szeretnék hozzá szólni én is egy ilyen szűrőt tettem bele, de javasolta az adagolós a golf szűrőt ugyanis adagolóba elemet kellet e szűrő végett cserélni. a szűrő végett e????
Nekem egy Kubota B7000 volt, ami ugyan így nézett ki.
Körbe a csavarokat ki kell szedni és filc anyagot kell alá tenni. Olyan széleset, amilyen széles a lemez a csavarok alatt.
Illetve annyival nagyobbat, hogy ráérjen a gömbcsuklóra, mert az nem engedi be a port a házba.
A gömböt alul-felül egy csap tarja. Semmi köze ezeknek a porvédő lemezcsavaroknak a felfüggesztéshez.
Kb másfél órás meló az egész.
Válasz 74 Misi #25112. hozzászólásáraÜdv.
Nem tudom,most már sötét van,meg megyek éjszakára dolgozni.De szerintem annak kicsi az átmérője.Majd holnap megmérem.De azért köszönöm az ötletet.
Válasz puccer #25108. hozzászólásáraIgen, ezzel a beállítással jó 40cm-en dolgozik. Ezt még kiemeli annyira a traktor, hogy lehet vele közlekedni, a 40cm pedig bőven elég áttörni az eketalpat. Nem akarom én az alapkőzetet kapirgálni. A 3. pont a kés szárának tetején támaszkodik, így minden energia a nyírócsapra illetve a rögtörő hengerre kerül. Nem akartam külön vázat és egyéb himbilimbiket, mert azok egy idő után úgyis elfáradnának.
Válasz wernerj #25109. hozzászólásáraKöszönöm a segítséget.
Lesz még egy két munkám a géppel,de amint beállnak a hidegek nekilátok a felújításának mind a két oldalon.
Válasz puccer #25099. hozzászólásáraÜdv!
Nem a lemez van kikopva, mivel nem is az tartja benn a zsírt. A lemez alatt volt valaha egy gumi lap körbe, az húzta le forduláskor a zsírt a gömbfejről. Szedd le nyugodtan, nem fog kiesni a féltengelyed, vágj egy oda való gumi karikát. Nekem ugyanilyen az eleje, lassan cserés a gumi nekem is a balban.
Válasz psycho #25107. hozzászólásáraKöszönöm a képet.
Szerintem nemsokára át is alakítom jól néz ki a rögtörő henger megoldás.Gondolom addig megy bele a földbe a kés.
Szerintem nem elég intenzív a végén az ív. Amit én csináltam, ez gyorsan lemegy a teljes mélységre. A kés 20-as lemez, az orrbetét azt hiszem 30mm. Jelen beállítással jó 40cm-en dolgozik.
Válasz puccer #25104. hozzászólásáraEzen a videón jól látszik,hogy kemény a talaj itt szépen belemegy. Ahol az Mt21 es micuval csinálom ott igazából az volt a cél hogy minél jobban kiszedjem a földből a gyökereket.
Válasz szamoca 1 #25100. hozzászólásáraAhogy néztem az MT21-es videón,ott sem megy túl mélyre a kés.Itt van egy kis háromszög a kés hegyén,de a másik videón nincs semmi a kés hegyén.
Válasz szamoca 1 #25100. hozzászólásáraSzia.
Remélem nem gond ha tegezlek 40 múltam,sajnos.
Ahogy nézem,nem sok különbség van az én késem íve,és a tieitek között.Talán le kellene vennem a végéről azt a lapos vasat?Még nem próbáltam úgy.
Válasz puccer #25101. hozzászólásáraNekem is az volt a bajom az mt16 os micuval hogy könnyű volt. Azért súlyoztam le én is nekem a hátsó kerekekbe 45kg volt kerekenként, esőbe 15kg kerekenként. Ez állandóan rajta volt plusz 70 kg orr súly ha kellett rá. Így már azért volt ön súlya .
Válasz szamoca 1 #25100. hozzászólásáraSzia.
Már láttam ezeket a videókat nagyon tetszenek! Nekem is kell valahonnan keréksúlyokat szereznem a hátsó kerékre,mert nagyon könnyű a traktor.Nem lehet kihasználni a 15 lovat.Előre raktam 5db 20 kg -os Mtz súlyt,így már fel tudok venni vele 300 kilót.
Válasz puccer #25096. hozzászólásáraÜdv.
Nekünk van két fajta lazítónk. Mind a kettőről van videó. Ez két különböző kés az első videón egy gyári lazító kés van. A másodikon az a weimar kazlazó villájából van csinálva mind a kettő olyan 50cm maximum mélységen tud dolgozni. Ha megnézed a kések között van külömbség.
Volna még egy kérdésem az urakhoz.
Az első keréknél lévő gömbcsuklónál van egy takaró lemez,ez nálam sajnos ki van kopva!Ennek a por kint és a zsír benntartásán kívül van valami más szerepe
is?Ha leveszem nem esik ki az első tengely?Lehet ilyet kapni vagy csináltatni?
Azt elfelejtettem írni,hogy a kés 67cm mélyre kihúzható! Így a három pont teljes leengedése után kb 50-55cm mélyen bele kellene mennie a földbe.Mélyebben azért nem,mert ugye a három pont nem ér le a földig.
Üdv.
Segítséget szeretnék kérni az alábbi problémában!
Csináltam egy mélylazítót a traktorhoz(kelleni fog a diósban).De az a problémám,hogy csak kb 20 cm mélyre megy bele a talajba.Próbáltam menet közben kézzel lenyomni,akkor még ment egy kicsit,de ha elengedem feljebb jön.A súlyával lehet gond? kb 40 kg,vagy a kés szögével?Még készülőben van hozzá egy rögtörő is,de az is csak kb 15-20 kg lesz.Sajnos az elkészülte után kiderült,hogy túl közel van a kés a három ponthoz,így meg kell hosszabbítanom a késtartót hátrafelé.Mert amikor a hidraulika teljesen felemelt helyzetben van a kést nem tudom lejeb állítani!Nem emeli elég magasra.(a penge magassága állítható)Minden észrevételt szívesen fogadok.
Előre is köszönöm a segítséget!
Válasz 74 Misi #25093. hozzászólásáraNa, itt viszont totál igazad van. Az ú szűrő nem volt próbálva a benzin üzemmódban. Lehet, hogy azt átengedte volna.
Talán a szállító is hallott róla, hogy én egy üzemeltetői reformkísérletet hajtok végre a "benzint a dízelbe" akción belül és merő jószándékból benzinszűröt küldött.
Mindegy, már soha sem tudjuk meg (sajnos).
Válasz AGROKID #25083. hozzászólásáraMost h mondod a szűrőt, eszembe jutott, hogy a bal oldali taposó alatt volt egy kb 90mm átmérőjű és 150mm hosszú szűrő, ami elég jól be volt horpadva.
Az új szűrő pedig nem engedett át semmit.
Mondjuk ennek is van értelme, mert ha semmi sem megy át, akkor a kosz biztosan nem. És sokáig tart az üzemanyag. Az igaz, hogy a meló sem megy, de hát Istenem, valamit valamiért!
Válasz 74 Misi #25079. hozzászólásáraÜdv!
Jó a felvetés mert az átfolyó szürők külsőre egyformák, de van belőlük benzin és gázolaj szürő.
Az már a tanult kolégánk kiserletező kedvének köszönhető, hogy benzint szür a gázolaj szürővel!
Válasz Bencsiki #25087. hozzászólásáraKöszönöm!!! Csemege kukorica volt, 2 hetes turnusokban vetve (ezért száraz az eleje és zöld a vége) És természetesen leszedtük. (megettük, eladtuk) De amúgy eltaláltad "zöldtrágyaként" is hasznosítom.
Válasz BanDom #25084. hozzászólásáraMisi barátunk már másodszorra felejti ki a kultúrház előtti svédtornát a rendezvénynaptárából. Jövőre külön figyelek rá ....
Üdv.!Minden szárzúzó készítő, vásárolónak, és persze Mindenkinek! Tetszenek a gépek! És sok örömteli munkát kívánok hozzá! És elnézve a képeket, hozzászólásokat, ihletet kaptam hogy kirobogjak egy kis hétfő késődélutáni kukorica zúzáshoz.Csináltam nektek videót is
Válasz Józsi074 #25064. hozzászólásáraAz első trakimba s.t.o.u. olajat használtam de az nem volt automata váltós. Miután meg vettem a power shiftes váltós gépet kérdeztem az forgalmazót, hogy ebbe a trakiba is mehet a stou olaj? Elmondása alapján minden további nélkül rakjak bele mert ez univerzális olaj/a hozzá értés/.
Na és akkor csinálta azt a jelenséget amit írtál valamint visított az olajszivattyú mivel a stou olaj sűrűbb az automata olajnál.
Talán még lehet a szűrő, bár az ha el dugúl lehet szűrés nélkül átengedi az olajat.
Válasz Kioti #25080. hozzászólásáraHát ... mit mondjak. Gratulálok a hozzáértőknek. Arról már nem is beszélve, hogy öszkerekes trakira előre vagy hátra kisebb vagy nagyobb kereket tenni eléggé kockázatos megoldás.
Jó tapadási viszonyok között még kettészakad a traktor!
Válasz Bencsiki #25078. hozzászólásáraÜdv mindenkinek!
Ma megnéztem az ISEKIt nem hinnétek, hogy mi okozta a pohártörést. Gumit cseréltek az első kerekeken, de nagyobb méretűt tettek föl és teljesen alátekerve jobbra a kormányt hozzáért a pohárhoz.
Válasz Kioti #25055. hozzászólásáraÉn meg kihagytam a buliból az egész gyári üzemanyaszűrő mizériát. Megszívatott mint a vasorrú bábát a patkómágnes. Beletettem a gyári szűrőt a helyére a pohárba, aztán néhány (5-10) percenként leállt a gép. Néztem okosan, de semmi nem jutott az eszembe, hát ráindítottam és ment a gép. 5-15 percig. Aztán cumi ismét. Addig-addig agyaltunk (tanksapkán a furat, stb), míg kiderült, hogy a "gyári" szűrő betét olyan jól szűr, hogy még az anyagot sem engedi át. Így aztán szűrőbetét ki, üzemanyag vezetékbe beillesztve ez:
Válasz erdohazi1980 #25076. hozzászólásáraÜdv.
Nálam hátul nincsen belemezelve,ott dolgozza ki.
A kerekeket tervezem lecserélni vastagabb gumisra,mert a kemény talajon nagyon jól megy,de van egy kis dió ültetvényem,és ott nagyon homokos a talaj van amikor már a homokot túrom vele mert a kerekei nagyon belesüppednek a homokba.
Válasz puccer #25075. hozzászólásáraÜdv! Nálam fűnyíró késekkel is jól működik a szárzúzás. Lényeges az is ,hogy a fűnyíró ház hátulján, ki tudja dolgozni a szármaradványt.(Nálad hol )Na és ugye lassan, ésszel kell haladni.Mert ugye ez nem MTZ.
Válasz erdohazi1980 #25067. hozzászólásáraÜdv.
Én csináltam egy 1 m-es fűnyírót a gépemhez,és nagyon jól működik. Még nincs lefestve.Most fűnyíró kések vannak rajta de ha lecserélem Y alakúra,akkor szárzúzásra is jó. 40 pénzbe volt úgy,hogy a szöghajtást kukáztam a méh telepen a kardánt meg újonnan vettem hozzá + a késeket.
Válasz Kioti #25055. hozzászólásáraÜdvözlök mindenkit.
Még új vagyok itt!
Olvasgattam a fórumot,és nagyon sok hasznos információt találtam,és láttam jó pár ötletet.
Magam is kis traktor tulajdonos vagyok!Talán tudok segíteni.Én is hasonlóan jártam 2 hete,mikor észrevettem,hogy elrepedt az üzemanyagszűrő pohara.Végigtelefonáltam azokat a helyeket,ahol ilyen gépeket árulnak,vagy forgalmaznak. Senki sem tudott segíteni a problémámon.Mondván,hogy ilyen alkatrészünk nincs,nem is szokott lenni még bontottan sem!Beszéltem egy autószerelő ismerősömmel,és azt javasolta,hogy nyugodtan helyettesíthetem másik fajta szűrővel,a lényeg,hogy a cső kereszt metszete ugyanakkora legyen,mint a gyári!
Én ezt raktam bele,és tökéletesen működik.Megpróbálok felrakni képet róla,nem tudom mennyire látszik?És ez csak pár száz forintos tétel! Remélem tudtam segíteni.
Örülök hogy viszi! Kukoricán nem próbáltam de nyiladékokat vágtam rendszerint vele(vaddohány,gyalogbodza ás tsai).
Ha leálltok pár napra a Yanóval (powershift)érdemes a kuplungot kiakasztani van egy fülecske rá.Gondolom azért h nem fogja össze a tárcsákat az olaj ha áll,főleg hideg időben.
Egyébként az olajcsere sokat segít a dolgon,lehet az ai gond ,ha nem indul meg egyből.
35470 hozzászólás
Válasz bitt78 #25116. hozzászólásáraKicsit rövidnek és meredeknek találom. Rendesen feltöltött és még élő szárú burgonyánál, amikor egybe van a gyökérzet előfordul, hogy kifordul oldalra is gumó..Nem számottevő, de engem zavar. Az első verziónak az ellenkezője volt a baj, túl sok föld torlódott fel a "késen", nem ment fel kellő sebességgel a szalagra. Nyár vége fele csak kultivátorozott földön próbálgattam, teljesen más, mint ha bakhátat szedne fel. Idei év tesztüzem volt, csak a sajátot szedtem fel, gyenge 4 zsákból 38 lett.
Válasz psycho #25107. hozzászólásáraÜdv.! Ez nekem nagyon tetszik!!!
Látszik a "formáján", hogy nagyon jó behúzása van!
Válasz Tomi19921220 #25089. hozzászólásáraSzia! Köszönöm! Pedig majdnem "megkerestelek" hogy te hogy, és miképp csináltad a tiédet. (mármint a kulisszatitkokat)
Válasz puccer #25073. hozzászólásáraHali ez egy kicsi szűrő ha jól látom. csak annyit szeretnék hozzá szólni én is egy ilyen szűrőt tettem bele, de javasolta az adagolós a golf szűrőt ugyanis adagolóba elemet kellet e szűrő végett cserélni. a szűrő végett e????
Válasz psycho #25062. hozzászólásáraJó estét. Köszi meg néztem volt vele meló rendesen, mit alakítanál át rajta? bér munkába is mész vele?
El kezdtem fényesíteni az új kormány lemezt, Készülök a szezonra.



Válasz puccer #25099. hozzászólásáraSzia!
Nekem egy Kubota B7000 volt, ami ugyan így nézett ki.
Körbe a csavarokat ki kell szedni és filc anyagot kell alá tenni. Olyan széleset, amilyen széles a lemez a csavarok alatt.
Illetve annyival nagyobbat, hogy ráérjen a gömbcsuklóra, mert az nem engedi be a port a házba.
A gömböt alul-felül egy csap tarja. Semmi köze ezeknek a porvédő lemezcsavaroknak a felfüggesztéshez.
Kb másfél órás meló az egész.
Válasz 74 Misi #25112. hozzászólásáraÜdv.
Nem tudom,most már sötét van,meg megyek éjszakára dolgozni.De szerintem annak kicsi az átmérője.Majd holnap megmérem.De azért köszönöm az ötletet.
Válasz puccer #25110. hozzászólására110 PVC cső tömítése az nem jó hozzá? Csak egy ötlet.
Válasz puccer #25108. hozzászólásáraIgen, ezzel a beállítással jó 40cm-en dolgozik. Ezt még kiemeli annyira a traktor, hogy lehet vele közlekedni, a 40cm pedig bőven elég áttörni az eketalpat. Nem akarom én az alapkőzetet kapirgálni.
A 3. pont a kés szárának tetején támaszkodik, így minden energia a nyírócsapra illetve a rögtörő hengerre kerül. Nem akartam külön vázat és egyéb himbilimbiket, mert azok egy idő után úgyis elfáradnának.
Válasz wernerj #25109. hozzászólásáraKöszönöm a segítséget.
Lesz még egy két munkám a géppel,de amint beállnak a hidegek nekilátok a felújításának mind a két oldalon.
Válasz puccer #25099. hozzászólásáraÜdv!
Nem a lemez van kikopva, mivel nem is az tartja benn a zsírt. A lemez alatt volt valaha egy gumi lap körbe, az húzta le forduláskor a zsírt a gömbfejről. Szedd le nyugodtan, nem fog kiesni a féltengelyed, vágj egy oda való gumi karikát. Nekem ugyanilyen az eleje, lassan cserés a gumi nekem is a balban.
Válasz psycho #25107. hozzászólásáraKöszönöm a képet.
Szerintem nemsokára át is alakítom jól néz ki a rögtörő henger megoldás.Gondolom addig megy bele a földbe a kés.
Válasz puccer #25096. hozzászólásáraÜdv!
Szerintem nem elég intenzív a végén az ív. Amit én csináltam, ez gyorsan lemegy a teljes mélységre. A kés 20-as lemez, az orrbetét azt hiszem 30mm. Jelen beállítással jó 40cm-en dolgozik.
http://abload.de/img/dsc_0007qluka.jpg
Válasz puccer #25104. hozzászólásáraEzen a képen látszik hogy a végén nekünk is van laposvas hegesztve de ki van élezve meg egy kicsit hegyes is.

Válasz puccer #25104. hozzászólásáraEzen a videón jól látszik,hogy kemény a talaj itt szépen belemegy. Ahol az Mt21 es micuval csinálom ott igazából az volt a cél hogy minél jobban kiszedjem a földből a gyökereket.
Válasz szamoca 1 #25100. hozzászólásáraAhogy néztem az MT21-es videón,ott sem megy túl mélyre a kés.Itt van egy kis háromszög a kés hegyén,de a másik videón nincs semmi a kés hegyén.
Válasz szamoca 1 #25100. hozzászólásáraSzia.
Remélem nem gond ha tegezlek 40 múltam,sajnos.
Ahogy nézem,nem sok különbség van az én késem íve,és a tieitek között.Talán le kellene vennem a végéről azt a lapos vasat?Még nem próbáltam úgy.
Válasz puccer #25101. hozzászólásáraNekem is az volt a bajom az mt16 os micuval hogy könnyű volt. Azért súlyoztam le én is nekem a hátsó kerekekbe 45kg volt kerekenként, esőbe 15kg kerekenként. Ez állandóan rajta volt plusz 70 kg orr súly ha kellett rá. Így már azért volt ön súlya .
Válasz szamoca 1 #25100. hozzászólásáraSzia.
Már láttam ezeket a videókat nagyon tetszenek! Nekem is kell valahonnan keréksúlyokat szereznem a hátsó kerékre,mert nagyon könnyű a traktor.Nem lehet kihasználni a 15 lovat.Előre raktam 5db 20 kg -os Mtz súlyt,így már fel tudok venni vele 300 kilót.
Válasz puccer #25096. hozzászólásáraÜdv.
Nekünk van két fajta lazítónk. Mind a kettőről van videó. Ez két különböző kés az első videón egy gyári lazító kés van. A másodikon az a weimar kazlazó villájából van csinálva mind a kettő olyan 50cm maximum mélységen tud dolgozni. Ha megnézed a kések között van külömbség.
A kép lemaradt elnézést.Szerintem ez eléggé vérzik,nem?
Volna még egy kérdésem az urakhoz.
Az első keréknél lévő gömbcsuklónál van egy takaró lemez,ez nálam sajnos ki van kopva!Ennek a por kint és a zsír benntartásán kívül van valami más szerepe
is?Ha leveszem nem esik ki az első tengely?Lehet ilyet kapni vagy csináltatni?
Azt elfelejtettem írni,hogy a kés 67cm mélyre kihúzható! Így a három pont teljes leengedése után kb 50-55cm mélyen bele kellene mennie a földbe.Mélyebben azért nem,mert ugye a három pont nem ér le a földig.
Üdv.

Segítséget szeretnék kérni az alábbi problémában!
Csináltam egy mélylazítót a traktorhoz(kelleni fog a diósban).De az a problémám,hogy csak kb 20 cm mélyre megy bele a talajba.Próbáltam menet közben kézzel lenyomni,akkor még ment egy kicsit,de ha elengedem feljebb jön.A súlyával lehet gond? kb 40 kg,vagy a kés szögével?Még készülőben van hozzá egy rögtörő is,de az is csak kb 15-20 kg lesz.Sajnos az elkészülte után kiderült,hogy túl közel van a kés a három ponthoz,így meg kell hosszabbítanom a késtartót hátrafelé.Mert amikor a hidraulika teljesen felemelt helyzetben van a kést nem tudom lejeb állítani!Nem emeli elég magasra.(a penge magassága állítható)Minden észrevételt szívesen fogadok.
Előre is köszönöm a segítséget!
Üdvözlöm az urakat régen jártam már itt. Most hoztam egy rövid videót.
Válasz 74 Misi #25093. hozzászólásáraNa, itt viszont totál igazad van. Az ú szűrő nem volt próbálva a benzin üzemmódban. Lehet, hogy azt átengedte volna.


Talán a szállító is hallott róla, hogy én egy üzemeltetői reformkísérletet hajtok végre a "benzint a dízelbe" akción belül és merő jószándékból benzinszűröt küldött.
Mindegy, már soha sem tudjuk meg (sajnos).
Válasz Bencsiki #25091. hozzászólásáraAz új szűrővel csak a gázolajat próbáltad?

Válasz AGROKID #25083. hozzászólásáraMost h mondod a szűrőt, eszembe jutott, hogy a bal oldali taposó alatt volt egy kb 90mm átmérőjű és 150mm hosszú szűrő, ami elég jól be volt horpadva.
Válasz krizol #25090. hozzászólásáraHát ez az! Amikor benzin volt a tankban, akkor a szűrő simán átengedte, mint ahogy előtte a gázolajat is.


Az új szűrő pedig nem engedett át semmit.
Mondjuk ennek is van értelme, mert ha semmi sem megy át, akkor a kosz biztosan nem. És sokáig tart az üzemanyag. Az igaz, hogy a meló sem megy, de hát Istenem, valamit valamiért!
Válasz 74 Misi #25079. hozzászólásáraÜdv!
Jó a felvetés mert az átfolyó szürők külsőre egyformák, de van belőlük benzin és gázolaj szürő.
Az már a tanult kolégánk kiserletező kedvének köszönhető, hogy benzint szür a gázolaj szürővel!
Válasz BanDom #25085. hozzászólásáraSzia!
Szóhoz sem jutok. nagyon patent a cucc!
Válasz Bencsiki #25087. hozzászólásáraKöszönöm!!! Csemege kukorica volt, 2 hetes turnusokban vetve (ezért száraz az eleje és zöld a vége) És természetesen leszedtük. (megettük, eladtuk) De amúgy eltaláltad "zöldtrágyaként" is hasznosítom.
Válasz BanDom #25085. hozzászólásáraA zúzó és a munka szuper. A videó is.

Előtte leszedtétek a kukoricát, vagy egyből (sárgás)zöldtrágyának vetetted az egészet?
Válasz BanDom #25084. hozzászólásáraMisi barátunk már másodszorra felejti ki a kultúrház előtti svédtornát a rendezvénynaptárából. Jövőre külön figyelek rá ....

Üdv.!Minden szárzúzó készítő, vásárolónak, és persze Mindenkinek! Tetszenek a gépek! És sok örömteli munkát kívánok hozzá! És elnézve a képeket, hozzászólásokat, ihletet kaptam hogy kirobogjak egy kis hétfő késődélutáni kukorica zúzáshoz.
Csináltam nektek videót is
Válasz Bencsiki #25081. hozzászólásáraÜdv.!

Erre a válaszra számítottam!!! (már megint gyűlnek az "áldozatok"
)
Válasz Józsi074 #25064. hozzászólásáraAz első trakimba s.t.o.u. olajat használtam de az nem volt automata váltós. Miután meg vettem a power shiftes váltós gépet kérdeztem az forgalmazót, hogy ebbe a trakiba is mehet a stou olaj? Elmondása alapján minden további nélkül rakjak bele mert ez univerzális olaj/a hozzá értés/.
Na és akkor csinálta azt a jelenséget amit írtál valamint visított az olajszivattyú mivel a stou olaj sűrűbb az automata olajnál.
Talán még lehet a szűrő, bár az ha el dugúl lehet szűrés nélkül átengedi az olajat.
Válasz Kioti #25080. hozzászólásáraHát ... mit mondjak. Gratulálok a hozzáértőknek. Arról már nem is beszélve, hogy öszkerekes trakira előre vagy hátra kisebb vagy nagyobb kereket tenni eléggé kockázatos megoldás.

Jó tapadási viszonyok között még kettészakad a traktor!
Válasz 74 Misi #25079. hozzászólásáraNem kell félni, nem fog fájni (annyira)! Megbeszéljük a kultúr előtt.
Válasz Bencsiki #25078. hozzászólásáraÜdv mindenkinek!
Ma megnéztem az ISEKIt nem hinnétek, hogy mi okozta a pohártörést. Gumit cseréltek az első kerekeken, de nagyobb méretűt tettek föl és teljesen alátekerve jobbra a kormányt hozzáért a pohárhoz.
Válasz Bencsiki #25078. hozzászólásáraFélve merem megkérdezni milyen szűröt vettél gázolaj vagy benzin szűrőt?

Válasz Kioti #25055. hozzászólásáraÉn meg kihagytam a buliból az egész gyári üzemanyaszűrő mizériát. Megszívatott mint a vasorrú bábát a patkómágnes. Beletettem a gyári szűrőt a helyére a pohárba, aztán néhány (5-10) percenként leállt a gép. Néztem okosan, de semmi nem jutott az eszembe, hát ráindítottam és ment a gép. 5-15 percig. Aztán cumi ismét. Addig-addig agyaltunk (tanksapkán a furat, stb), míg kiderült, hogy a "gyári" szűrő betét olyan jól szűr, hogy még az anyagot sem engedi át. Így aztán szűrőbetét ki, üzemanyag vezetékbe beillesztve ez:

https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTjbSAypVGnqVRXX7dWzSami3hNyDYmEV5y4VLxKC4pz4S0tfo4
azóta nincs bajon. A pohár bent van a rendszerben (ülepítő funkció), oszt annyi.
Válasz erdohazi1980 #25076. hozzászólásáraÜdv.
Nálam hátul nincsen belemezelve,ott dolgozza ki.
A kerekeket tervezem lecserélni vastagabb gumisra,mert a kemény talajon nagyon jól megy,de van egy kis dió ültetvényem,és ott nagyon homokos a talaj van amikor már a homokot túrom vele mert a kerekei nagyon belesüppednek a homokba.
Válasz puccer #25075. hozzászólásáraÜdv! Nálam fűnyíró késekkel is jól működik a szárzúzás. Lényeges az is ,hogy a fűnyíró ház hátulján, ki tudja dolgozni a szármaradványt.(Nálad hol
)Na és ugye lassan, ésszel kell haladni.Mert ugye ez nem MTZ.
Válasz erdohazi1980 #25067. hozzászólásáraÜdv.
Én csináltam egy 1 m-es fűnyírót a gépemhez,és nagyon jól működik. Még nincs lefestve.Most fűnyíró kések vannak rajta de ha lecserélem Y alakúra,akkor szárzúzásra is jó. 40 pénzbe volt úgy,hogy a szöghajtást kukáztam a méh telepen a kardánt meg újonnan vettem hozzá + a késeket.
Válasz puccer #25073. hozzászólásáraSziasztok!
Köszönöm a fáradozásod és azt az időt, amit a problémám megoldására fordítottál.
Válasz Kioti #25055. hozzászólásáraÜdvözlök mindenkit.
Még új vagyok itt!
Olvasgattam a fórumot,és nagyon sok hasznos információt találtam,és láttam jó pár ötletet.
Magam is kis traktor tulajdonos vagyok!Talán tudok segíteni.Én is hasonlóan jártam 2 hete,mikor észrevettem,hogy elrepedt az üzemanyagszűrő pohara.Végigtelefonáltam azokat a helyeket,ahol ilyen gépeket árulnak,vagy forgalmaznak. Senki sem tudott segíteni a problémámon.Mondván,hogy ilyen alkatrészünk nincs,nem is szokott lenni még bontottan sem!Beszéltem egy autószerelő ismerősömmel,és azt javasolta,hogy nyugodtan helyettesíthetem másik fajta szűrővel,a lényeg,hogy a cső kereszt metszete ugyanakkora legyen,mint a gyári!
Én ezt raktam bele,és tökéletesen működik.Megpróbálok felrakni képet róla,nem tudom mennyire látszik?És ez csak pár száz forintos tétel! Remélem tudtam segíteni.
Válasz erdohazi1980 #25067. hozzászólásáraSzia!

Örülök hogy viszi! Kukoricán nem próbáltam de nyiladékokat vágtam rendszerint vele(vaddohány,gyalogbodza ás tsai).
Ha leálltok pár napra a Yanóval (powershift)érdemes a kuplungot kiakasztani van egy fülecske rá.Gondolom azért h nem fogja össze a tárcsákat az olaj ha áll,főleg hideg időben.
Egyébként az olajcsere sokat segít a dolgon,lehet az ai gond ,ha nem indul meg egyből.
Válasz pretorzs #25070. hozzászólásáraIgen egyel több lett :)