Hirdetés
Fórum
- Glifozát új
- Kinek milyen a repce, illetve a búza? új
- Öntözés "TÁMOGATÁSA" új
- Vizet a tájba új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
- Väderstad vetőgépek új
- Agrártámogatások kifizetése új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Húsmarhatartás a Kárpát-medencében új
- MTZ 1221 traktor új
Cikkajánló

Búzaszenteléssel vette kezdetét az idei Magyarok Kenyere program
Az adományozás, a hagyomány és a szeretet erőt ad a közösségnek.
Hirdetés
_fill_540x300_0.jpg)
Előzmény: Maszek Zs #5803 hozzászólása
Szia!
Ezt keresed?
https://marotikonyvker.hu/seat-ibiza-cordoba-2003-2009-javitasi-kezikonyv.html
Előzmény: Maszek Zs #5056 hozzászólása
Szia!
Nem egyszerűbb az ollós raklapemelő béka?https://auto.jofogas.hu/pest/Elado_ollos_raklapemelo_beka__144291940.htm
Előzmény: medikus #5755 hozzászólása
Csak azért, hogy nehogy félreértsd és tüske maradjon benned, még írok, és lezártam a témát.
A hozzáértésed mint írtam is, elismerem, de valószínű félreértettél. Arra utaltam, hogy a biztosítéktáblát csavarozza ki, hogy lássa hátulról a táblát, melyik vezeték van esetleg kókányolva, elvágva, zsugorcsövezve. A Golfok biztosítéktáblája is kibillenthető, tehát mögé látsz. Támpontot próbáltam nyújtani, hol kezdeném én a hibakeresést. Nem azt írtam hogy hol kapott zárlatot, hanem azt, hogy hol csapolhatta meg a kört az előző tulaj. De sajnos azzal hogy elméleti kérdéseket feszegetünk, nem lesz előrébb a fórumtárs. Próbáljunk inkább segíteni neki, mi is tanulhatunk belőle.
Remélem nincs harag, és ezúton kívánok neked és minden fórumozónak Boldog Új Évet!
Előzmény: medikus #5749 hozzászólása
Tisztelt medikus!
Szakmai jellegű hozzászólásaidból látom, hogy nem az első autóelektronikát látod. Pont ezért tisztában lehetsz vele, ahogy én is, hogy nem csak a Zsiguli ( és minden egyéb orosz) biztosítéktáblája szerelhető ki, a VW konszern autóiban kb 2016-ig nagyjából hozzáférhető és lekövethető. Egy multiméter szakadásjelző állásban megmond sok mindent. Azért volt ez a javaslatom, mert ha fiatal srác volt az előző tulaj, az biztos hogy ott bontotta meg az áramkört hogy esetleg valami huncutsághoz áramot vételezzen. Tedd a szívedre a kezed: az általam javasolt megoldást csinálnád a helyében, vagy elvágnád a vastag pirosat, és rákötnél egy Mtz áramtalanítót? Nem Zsiguli.
Előzmény: Maszek Zs #5738 hozzászólása
Szia!
Lehet megérne annyit, hogy kibontsd a biztosítéktáblát, megnézni hogy a 46-os biztosítékra csak annyi vezeték megy-e, mint a gyári kapcsolási rajzon van. Utána pedig lekövetni a szálakat, nem lett-e valami plusz tuning az áramkörben. Még egy tipp: VW konszern, tehát kell legyen figyelmeztető hangjelzés hogy rajta hagytad a világítást. Nekem a Polo 6N2 csinálta hogy ez a visító kezdett bedögleni, produkált érdekes dolgokat. Ez a szerkezet kapcsolódik a gyújtáshoz is és a tompított/távolsági körhöz is, de helyzetjelzőnél már nem visít.
Előzmény: csabahegeszt #252 hozzászólása
Szia!
Akác oszlopnál arra figyelj, hogy a földbe kerülő részénél ne maradjon rajta kéreg. Rakni kell egy jó tüzet, és beletenni a parázsba, a gázperzselős megoldás csak félmunka, mivel nem zárja annyira össze a fa pórusait. A külső kb 1 centi szenesedjen el rajta, a földszint fölött kb 15 cm-ig, így lassabban rohad. Kerítésépítéssel foglalkozok, ha kérdésed van, hívj fel, ha tudok, segítek. 30/337 07 38
Előzmény: biji #35395 hozzászólása
Szia!
Igen, így van, ami vízpumpának néz ki rajta, az igazából a dinamója. Kering abban, ne aggódj, a meleg víz a hengerfej tetejéről felszáll a hűtő felső részére, a helyére alulról hűvösebb áramlik. Miért kapott új hűtőt? Ha kérdésed van B 6000-ről, keress bátran, nekem is az van.
Előzmény: GREVEN #31 hozzászólása
Szia!
Én decemberben vettem a Gazellára az orbitagro.hu-n, elég nagy a választék, egy ránézést megér. Utánvéttel, futárral 2 nap alatt itt volt.
Előzmény: Gumóka #11010 hozzászólása
Szia!
Én úgy tudom hogy saját fejlesztésű 3 hengeres Ford motor van benne, nem Perkins.
Előzmény: endypapa_20120 #570 hozzászólása
Szia!
Siófokon a Hanyecz-nál próbáltad? Szeptemberben cseréltem náluk, semmi probléma nem volt.
Előzmény: Josku #5575 hozzászólása
Szia!
Az összkerékhajtás viszkókuplungos, az szokott benne tönkremenni, és ha kapsz hozzá egyáltalán, húzós az alkatrész ára. Az alap Wagon-r hihetetlen dolgokat kibír, volt a családban nagypapának, víz nélkül-olaj nélkül is tette a dolgát, megszakíthatatlan. Egyedül a küszöb tud róla lerohadni, meg a csomagtérajtó teleszkópja fárad el.
Előzmény: Gptomi #1279 hozzászólása
Attól függ, hogy jövőre mi a terved vele. Ha leadod vasba, hajtsad csak tovább. Én azonnal nekiállnék szétszedni mielőtt nagyobb bajt csinál. Lehet hogy egy régebbi gyűrűtörés maradéka, de akkor nem lett kimosva rendesen a blokk, maradhatott benne máshol is darab, az meg rendezkedni fog. Ha friss törés, akkor meg szerencséd van és időben észlelted, jó eséllyel menthető a gép. Írd majd meg, mi lett a vége.
Előzmény: agrogal #5544 hozzászólása
Kia Sorento.
De akkor nem csak középtartományban csinálná, és nehezebben is indulna, vagy tévedek? Porlasztócsúcs ugyanakkora nyomáson porlaszt minden fordulatszámnál, ezért állítjuk be. A hangja alapján szelepnyitási probléma lesz, van egy rész amikor majdnem lefullad, akkor nem nyit időben, olyan mintha ellendolgozna az egyik henger.
Előzmény: s.g #35333 hozzászólása
Videó alapján szelephézag-állítással kezdenék, nem egyformán kopog a 3 henger, szerintem csak nincs jól összerakva valami. Szelephézagot a szíjtárcsán lévő jelöléshez állítottad? Bütyköstengely biztos hogy le lett húzva? Porlasztó gondolom kúpos, nem lehet hogy ferdén van az egyik a fészekben? Nem adagoló baja van szerintem.
Előzmény: wernerj #35305 hozzászólása
Még annyi: a fesszabályzó testjét nézd meg, lehet csak fel van lazulva, vagy oxidos, és azért nem teszi a dolgát.
Előzmény: balogh1zsolt #35304 hozzászólása
Szia!
Szerintem a feszültségszabályzó ment tönkre, túltöltötte az akkut, attól púposodhatott meg. Vagy az akkud kapott cellazárlatot. Azon se lepődj meg, ha a generátort kinyírta, képes rá. Ha elindítod, és leveszed a sarut,rámérsz, mennyit tölt vissza? Ha semennyit, akkor nézd meg a csatlakozókat, nem olvadtak-e, vagy a túlfeszültségtől oxidosak. Utána mérjél rá a generátor saruira, ha ott van töltés, akkor az megúszta. Ha az akkusarunál több mint 13.5 Volt, akkor fesszabályzó. Írd majd meg, mire jutottál.
Előzmény: Maszek Zs #236 hozzászólása
Persze.
Előzmény: Maszek Zs #232 hozzászólása
Csörgess meg holnap, mert nincs meg a számod.
Előzmény: Maszek Zs #230 hozzászólása
Éjszakás vagyok, lesz 10 óra mire hazaérek, de ha erre jársz, csörögj bátran, megiszunk egy kávét.
Előzmény: _Felhasználó_ #226 hozzászólása
Somogyban merre vagy helyileg? Ha járnál Tab felé, megmutatnám hogy az erdészet milyen kerítéssel tartja kint a disznót a makkvetéstől, annál jobb nem nagyon van. Ponthegesztett táblás acélháló (3mm), akác oszlop, 3 méteres köz. A telepítésben meg én tudok neked segíteni. Hívj fel: 30 337 07 38
Előzmény: Jancsi3527 #1266 hozzászólása
Az a lényeg, akkor nem a covid szólt közbe.
Kíváncsi leszek a gépre. Köszönöm hogy utánajártál!
Előzmény: GREVEN #35283 hozzászólása
Szia!
Olvass vissza ezen a fórumon, többször feltették már ezt a kérdést, találsz véleményt több márkáról, típusról is.
Általánosságban elmondható, hogy az alkatrész-ellátás biztosított, mindenhez be lehet szerezni alkatrészt, csak tudni kell, hol keresd. Vannak importőrök, akik már régóta foglalkoznak alkatrésszel is.
A típusválasztás tekintetében azt javaslom, döntsd el mire kell. 1,5 millióért lehet kapni 13 lovas kicsi gépet is szép állapotban, és lehet kapni 26 lovast is lerúgva. A lerúgott sem menthetetlen, csak foglalkozni kell vele. Írd le, mire kell, és milyen típusokat nézegettél, akkor tudunk neked véleményt mondani.
Sziasztok!
Gyula bácsiról van valakinek valami híre? Sikerült a Saxo motort beépíteni a traktorba? Az adatlapja szerint nagyon régen nem járt itt. Kíváncsi lennék, hogy sikerült a gép.
Köszönöm mindenkinek a hozzászólást!
Nekem a gépszerelés mellett főleg stégépítési és bontási munkákhoz kell. Sok helyen a víz fél év alatt úgy összegyógyítja a csavart az anyával, hogy a sima szárat eltöröm rajta. Inkább a csavar törjön, az pótolható. Ha az Mtz kerékanyát is leszedi, a kedvenc gépem lesz.
Előzmény: Maszek Zs #4328 hozzászólása
Köszönöm!
Megpróbálok szerezni, ha másnem akkor lesz még úgyis kínálatban.
Van valaki, aki már használt Parkside-os fekete ütvecsavarozót? Most van akcióban 50-ért. Youtube-on a videókban csak jókat mondanak róla, de kíváncsi lennék olyannak is a véleményére, aki már megkínálta nagyobb kerékanyával is. Gondolkodok rajta, hogy veszek egyet.
Köszönöm a válszokat! Valamelyik nap ha lesz időm, nekiugrok.
Sziasztok!
Lehet volt már téma, de nem találtam meg. Olyan problémám van, hogy az 50-es Mtz hidraulika tartályából fogyott az olaj. Azt hittem, hogy a rajta lévö PKU homlokrakodó felső munkahengereinél megy el, mert karmantyúzásra szorulnak. Mostanában ez a fogyás felgyorsult, ennyi nem megy el fent. Megjelent ugyanakkor a féltengelynél az olaj ( konkrétan tele van a váltó olajjal), és elkezdte a homlokrakót lassan visszaeregetni munka közben. Nem a gombaszelep, megnéztem. Mondtak nekem olyat, hogy a szivattyú mögött az előtétházban található szimeringet cseréljem ki. Ez lehet a baja? Mekkora meló? Elég csak a szivattyút kivenni, vagy kompletten a tartályt is kivegyem?
Előzmény: kurucsopeti #35239 hozzászólása
Szia!
Az sokat segítene, ha tudnánk a motorkódot, milyen motort keresel pontosan.
Előzmény: norb7909 #75802 hozzászólása
Szia!
Én is Siófokhoz lakok közel. Nem tudsz véletlenül 13.8-as külső gumit valakinél? Lerúgta az enyém a futózást, újhoz meg jelenleg nincs " kedvem".
Ma kimentem kicsit a sárba, dagonyázni meg hegyet mászni. Van már hozzá emelőkar, hidromotor, külön szivattyú és vezértömb, nemsokára készül a gödörfúró is. Vízszintes tengelyű szárzúzót csinált már itt valaki?
Előzmény: szilvia0408 #35196 hozzászólása
Szia!
Én úgy tudom, hogy a kék füst az minden esetben a gázolajjal együtt elégő motorolajra utal. Első körben levenném a szelepfedelet, megnézni hogy a szelepvezetők nem kopottak-e, vagy a szelepszár-szimmeringek nem öregedtek-e el. Azt írtad hogy csak magas fordulaton füstöl. Nem indul nehezen? Hideg motornál, alacsonyabb fordulatszámon nincs kék füstje? Biztos hogy a megfelelő viszkozitású olajat raktad bele? Én a szívó oldali szimmeringekre tippelnék első körben.
Előzmény: celiranyossan #35193 hozzászólása
Szerintem ezzel a végállását állítod, amikor süllyeszted a hidraulika karokat, ezzel állítod be, hogy mikor zárjon vissza a hidraulika, mikor húzza vissza az állító karodat üres állásra. Jól gondolkodsz, ha teljesen betekered a végén az anyát, megszűnhet az úszó állásod, mivel túl hamar reteszel vissza a vezértömb.
Előzmény: gmehes5 #35182 hozzászólása
Szia!
Csak tippelek, de szerintem amikor kifogyott az üzemanyag, üresre szívta a tankot, és vagy az üzemanyag-pumpa biztosítékja égett ki, vagy maga a pumpa ment tönkre. Próbáld meg lehúzni a csövet az adagolóról, bekötni neki egy ejtőtartályt. Ha így fel tudod pörgetni, megvan a hiba. Szerintem azért pöfög el alapjáraton, mert annyi anyagot még tud szívni, ami elég hozzá, de ha több kell neki, ahoz már kellene a pumpa. Írd meg, mire jutottál.
Előzmény: celiranyossan #35178 hozzászólása
Szia!
Pontosan nem látszik, hogy mihez kapcsolódik ez a kar, de az a vége, ami nem állítható( amin a fekete vég van) nem a hidraulikád mozgó részéhez van csatlakoztatva?
Előzmény: Vörösnyakú #35152 hozzászólása
Szelepfedelet levenném a helyedben, megnézni hogy minden rendben van-e alatta. Az adagoló ha áttolja az anyagot a porlasztócsúcsokon, szerintem a szelepekkel lesz valami. Amikor gyűrűzted, alulról bontottad gondolom. Nem szereltem még ezt a tipust, de gondolom ebben sincs elektronikus fojtószelep az adagolóban.
Amikor indítod, átfordul gond nélkül, vagy fogja egy pillanatra valami? Ha lelazítod a nyomócsöveket, jön rajtuk az anyag?
Előzmény: wernerj #981 hozzászólása
Szársértő nincs rajta, de a hajtáson rajta van a csonk, rá lehet tenni.
Ha valakit érdekel, van egy eladó Fella sm210 ( elvileg, mivel adattáblát nem találtam rajta) diszkes kaszám. Sajnos a lépés úgy jött ki, hogy feleslegessé vált. Nem új, van rajta mit csinálni, de úgy raktam le hogy működik. Helyileg Somogy megye, Tab. Nem hirdetem sehol, csak ha már így szóba hoztátok, hátha érdekel valakit.
Előzmény: RkTomi #5257 hozzászólása
Legális, ha nem kék-piros, vagy sárga(ezekhez vizsgáztatni kell külön), és saját ingatlanodon használod munkalámpának. Közúton csak úgy lehet felszerelve a kocsin, ha nincs bekötve az autó saját világítására. Nekem is van fent, trélerezéshez kellett munkalámpának. Akkuról-relé-kapcsoló-fényhíd. Ha kérdezik, " természetesen sosem használom közúton, hiszen azt nem szabad". A valóság az, hogy nagyon sok vadelütéstől mentett már meg. Arra figyelj, hogy jó előre kapcsold le, ha jön szembe valaki, mert vakít, és ha véletlenül rendőrautót perzselsz meg, díjazni fogják, vastagon.
Előzmény: mtz1221 #74717 hozzászólása
Off, de ha már témánál voltatok:
Amikor befekszik az ember a kocsi alá, leengedni az olajat, soha ne rakjátok ki az új szűrőket a kerék mellé. Leengedem az olajat, kimászok, a komondor ami előtte felügyelte a munkát, köddé vált. Hívom, nem jön. Keresem, a kert végében rágta szét éppen az új légszűrőmet. Még meg is morgott.
Előzmény: Magister #3642 hozzászólása
Le kell mondanom róla, sajnálom, de az első a családi béke. Az összeg pont elérte a női lélek tűrőképességét
Előzmény: Magister #3640 hozzászólása
Szia!
Helyileg hol található? Ha nincs messze, engem érdekelne. Mit kérsz érte? Elég masszívnak néz ki, mennyire terhelhető, egy közepes motorblokkot elbír?
Előzmény: Hús Futár #2164 hozzászólása
Egy román oldalon találtam hirdetve 1.500.000 ukrán hrivnyáért, ami olyan 16 milliónak felel meg.
Előzmény: Rabó001 #1345 hozzászólása
Google Maps akkor ír ki koordinátákat, ha leszúrsz neki egy gombostűt( hosszan kijelölöd a pontot). Ilyenkor a keresőmezőben is kiírja, és ha felnyitod a részleteket, ott is. Google Earth is jó ilyen szempontból. Én a Mezőterület mérés Pro.-t használom, terület, távolság, gps mérés van benne, és pontosabb a mérése mint a Google Maps-nak. Derült már ki vele turpisság....
Mindenkinek, aki olvassa még ezt az elhagyott topicot, áldott, békés karácsonyt és jó egészséget kívánok!
Ez egy leszerelt rizskombájn, a kombájn részét levették. Átalakítás után erdészeti munkákra lesz használva, csemetekertben szárzúzás, gödörfúrás, vágásban rönkvonszolás.
Bővült a család, hatalmas köszönet Győzőéknek a keletagro-nál!
Előzmény: mtz1221 #9212 hozzászólása
Nekem a Gazella alatt ilyen I profilú, egyenes tengely van elől, vedd meg bátran. Kovácsolt cucc, tehát arra számíts hogy hegeszteni-vágni elég nehéz lesz.
Előzmény: ollari.csaba72 #35113 hozzászólása
Szia!
Én nem óradíjra szántok, de átszámolva 6500 forintra jön ki egy órám, ha nem problémás a terület. Ha sok a tolatás meg a fák kerülgetése, valamivel többet kérek.Reális amit hallottál.
Én is így kezdtem, hogy majd a saját területeimre jó lesz a traktor, most a bérmunkáktól nem jut idő a sajátra