wernerj adatlapja

Becenév:wernerj

Csatlakozott:2013-12-26 18:48:59

Utolsó belépés:2020-04-01 20:50:37

Fórum hozzászólás:574

Fórumhozzászólásai

  • Ugrás a témához » wernerj | 2020-04-01 20:52:18

    Válasz Nyomasek Bobo #44. hozzászólására

    Láttam az egyik öregasszony udvarában, ócskavasba akarják elvinni, a kerekei vannak kirohadva. Közelebbről nem néztem meg, de ha gondolod, megnézem. Somogy megye.

  • Ugrás a témához » wernerj | 2020-03-30 20:48:04

    Válasz István_36474 #35004. hozzászólására

    Nem szereltem még ezt a típust, de gondolom van szűrője, azt kimostad? A sárvédőn vannak karok, abból az egyik mintha a hidraulika erősségét állítaná, de nem vagyok biztos benne.

  • Ugrás a témához » wernerj | 2020-03-23 11:41:00

    Válasz mtz1221 #831. hozzászólására

    Ha meg tud indulni visszafelé, ott gyújtás baj lesz. Az Mz meg a Simson azért tud visszafelé járni, mert állítható rajta az előgyújtás. Fűrésznél fix szokott lenni. Nézd meg a gyújtótekercs csavarjait, nincsenek-e fellazulva, meg a lendkereket is, hátha az szabadult el.

  • Ugrás a témához » wernerj | 2020-03-22 16:55:45

    Válasz hasutas1 #37948. hozzászólására

    Végre újra itt, ez a nap híre! Köszönjük hogy visszatértél, és ne adj senki szavára! Napi szinten benézek ide, mert amit te írsz, javarészt bejön, lehet tervezni vele. smile thumbup

  • Ugrás a témához » wernerj | 2020-03-12 17:34:00

  • Ugrás a témához » wernerj | 2020-03-12 06:04:35

    Válasz TamGer85 #34973. hozzászólására

    Jung-nak hiába írsz, feltette a kérdést és azóta sem járt erre szerintem. Sosem fogjuk megtudni, hogy a gépben volt a hiba vagy a pilótában.

  • Ugrás a témához » wernerj | 2020-02-26 16:24:35

    Én ezzel szemezek. Állítólag nagyon jók.https://www.uaz.hu/uaz/uaz-patriot

  • Ugrás a témához » wernerj | 2020-02-25 18:55:45

    Kiderült hogy mi a probléma?

  • Ugrás a témához » wernerj | 2020-02-23 07:17:51

    Válasz jung #34955. hozzászólására

    Ha elindul és egyre gyengébb, az olajat is nézd meg a maróban, hátha nincs benne, és valami szorul.

  • Ugrás a témához » wernerj | 2020-02-22 09:33:02

    Válasz jung #34953. hozzászólására

    Mióta csinálja? Felezőt bekapcsolod marózáshoz? Szántott föld, vagy taposott talaj? Fordulatszám megfelelő? Milyen gyorsan engeded bele a földbe? Kuplung milyen állapotban van?

  • Ugrás a témához » wernerj | 2020-02-20 16:44:28

    Válasz Kémlelő #63799. hozzászólására

    Ha kíváncsi vagy ilyen sztorikra, privátban vagy személyesen nagyon szívesen megosztom veled, de már eddig is annyit írtam ilyesmiről, hogy rákoppintottak az orromra. Az egyéni véleményem szerintem hasonlít a tiédre, csak én beleshettem kicsit a színfalak mögé, tehát konkrétumokat tudok mondani, hogy is működik a rendszer. Nem felháborító, inkább szomorú hogy a XXI. században ennyire meg lehet vezetni a népet. De megérdemeljük. A szocializmusban kialakult gyakorlatok tovább lettek fejlesztve, így egyesek megtehetik, hogy évekig vesznek fel olyan pénzeket, ami mögé munkát nem tettek. Az ügyvédek meg persze hogy ebből profitálnak, egy élősködő réteg, mint kutyán a bolha.

  • Ugrás a témához » wernerj | 2020-02-20 06:43:13

    Írtam a kocsma topicba, hogy előre kerüljön, ott beszéljük meg ezt szerintem.

  • Ugrás a témához » wernerj | 2020-02-20 06:42:21

    Írok ebbe a fórumba is, hogy előre kerüljön a listán, mert lassan szét lesz offolva az Agrártámogatások kifizetése.

  • Ugrás a témához » wernerj | 2020-02-20 06:39:05

    Azt azért hozzá kell tenni, hogy általában nem azok indítanak kártérítési pert, akik csipli-csupli ügyek miatt ülnek fél évet. Azt is, hogy az esetek döntő többségében ezeknek a pereknek az oka, hogy az elítéltek lazítani akarnak a fogvatartás szabályain, így eltúlozva adják elő, hogy nekik milyen rossz dolguk van. A média meg tolja a szekerüket, hiszen így lesz nézettség. Jártam sokat Gyöngyöspatára, Ózdra, Miskolcra, voltam több BV intézetben, vannak fegyőr barátaim. Tudom amit tudok, nem írok konkrét példákat, de aki benne van ebben a rendszerben, az tudja hogy ez az egész csak cirkusz. A szegregációtól a rasszizmusig, meg a rossz körülményekig. Bandigh kolegával szívesen beszélnék telefonon erről, nem azért hogy a véleményét akarjam megváltoztatni, csak elmesélni neki egy-két történetet, amit a saját szememmel láttam.

  • Ugrás a témához » wernerj | 2020-02-19 21:47:01

    Válasz mtz1221 #8568. hozzászólására

    Majd írd meg, hogy vált be. Ha jó, veszek én is. Hasznos tud lenni.

  • Ugrás a témához » wernerj | 2020-02-17 06:04:49

    Válasz mtz1221 #8565. hozzászólására

    Csak addig kell alapjáraton ketyeregtetni a kocsit amíg meg nem szilárdul. Utána akár láng is érheti, baja nem lesz.

  • Ugrás a témához » wernerj | 2020-02-16 21:23:55

    Válasz mtz1221 #8561. hozzászólására

    Nekem ez vált be.https://www.autosboltgesztely.hu/termekek/kipufogo-alkatreszek/kipufogo-paszta/kipufogo-tomito-paszta-gum-holts-hgg2r/
    Keményedés után olyan lesz mintha üvegszálas lenne. Amikor vettem kb 5 éve, még fém dobozban volt, most fogyott el tavaly.

  • Ugrás a témához » wernerj | 2020-02-15 12:50:14

    Válasz zoltangazdag1234 #547. hozzászólására

    Bronzkefét használj, az nem bántja. Gyújtógyertya-tisztító kefeként kapsz barkácsboltban. Ha leméred a betüméretet, kapsz hozzá beütő-készletet is, pár ezer ft.

  • Ugrás a témához » wernerj | 2020-02-03 09:46:47

    Válasz .Richard. #5001. hozzászólására

    Az attól függ, ki hajtotta és hol. Ami biztos, hogy több sofőrös autók, plusz ha menni kell, akkor hideg motorral is padlógázon kell menjen, sokszor nincs ideje bemelegedni. Az Octaviák, mostmár Audik, amik sebességmérő autók, egész nap csak ketyereg, a km nem megy bele, csak az üzemóra. Viszont az olajcsere, vagy a vezérlés-csere meg km-futáshoz kötött. Ki lehet fogni olyat is, ami csak tartalék autó volt, meg van kímélve, de azokat általában ismerős emberek vásárolják fel. Egy olyan Vitara, ami a határkerítés vonalában szolgál, úgy szét van hullva 1-2 évesen is, mint civil használatban egy 30 éves vadász Niva.

  • Ugrás a témához » wernerj | 2020-02-03 09:13:20

    Válasz ND #4998. hozzászólására

    Ez olyan mint a nyúzópróba. Ha van hibája egy kocsinak, hamarabb kiderül. Minden tönkremegy egyszer, csak nem mindegy,hogy mikor, mennyi használat után. F Astra: még most is fut belőle, pedig azok már sok mindent láttak. Yeti: jó választás az 1.8 tsi, vagy a 2.0 cr tdi. Bizonyított. Egy cég beszerzéseit mostmár nem a célspecifikus választás határozza meg, hanem bizonyos felsőbb gazdasági érdekek. Olyan autót ne vegyél szerintem( vagy csak ha olcsón hozzájutsz), ami zöld, vagy sport szelet mintájúra van fakulva a lakk rajta.

  • Ugrás a témához » wernerj | 2020-02-03 06:15:12

  • Ugrás a témához » wernerj | 2020-02-02 21:45:08

    Válasz jambo #4991. hozzászólására

    Hajtottam cégest sokat. 2005-től ismerem. 2.5 dízelnél visszatérő hibák: hengerfej repedés, hengerfej tömítés, kuplung, főtengely-csapágy, hajtókar-csapágy.
    Mondjuk olyan cégnél voltam, ahol nem volt kímélve. Nálunk van egy srác aki azzal húzza a trélert, rajta a Bobcat, és gond nélkül jár vele, tehát valószínű hogy használat függő. Én inkább ilyen idősben Terranot vennék, nagyobb a hely benne, plusz erősebbek a hajtások alatta.

  • Ugrás a témához » wernerj | 2020-01-30 19:33:45

    Esetleg Shibaura SU1140-hez gépkönyve van valakinek? Eljutottam oda, hogy beindul, stabilan jár. Elektronika fele áthúzva, az összes üzemanyag-és vízcső cserélve.

  • Ugrás a témához » wernerj | 2020-01-26 20:58:18

    Feleségem nagyapja is fent van a térképen, szegény tavaly május 22.-én hagyott itt minket. Úgy maradt meg az utókornak, ahogy egy öreg parasztembernek kell. Traktorostólsmile thumbup

  • Ugrás a témához » wernerj | 2020-01-25 21:16:54

    Válasz lakatosr66 #34944. hozzászólására

    Azt könnyebben találsz, emlékeim szerint az Ue-28 Dutra első kereke 11.4 R24. Van belőle traktormintás is.

  • Ugrás a témához » wernerj | 2020-01-24 22:07:56

    Google-ba ha beírod hogy 11.2-26 gumi, van új BKT, de 97.500 darabja, annyit meg nem biztos hogy akar adni érte( én legalábbis nem akarnék). Kisebb öreg John Deere traktoron láttam ilyen méretet, de már régen volt, nem tudom a pontos típust.

  • Ugrás a témához » wernerj | 2020-01-12 06:33:40

    Pénteken jött a levél, hogy december 6-án helyszíni ellenőrzést tartottak a napraforgómban, és minden rendben van. Pénzről persze semmi hír. Szerintem ezekkel az ellenőrzésekkel csak az időt húzzák.

  • Ugrás a témához » wernerj | 2020-01-03 21:22:31

    Ha már kutya a téma...
    A komondor kölyök sem jobb. A leandert 5 hónaposan cserepestől húzgálta az udvarban.Az hagyján, hogy a kertet rendezi, meg fellöki az embert, de haragtartó is. Az első nevelési próbálkozásoknál megharagudott rám, és éreztette is. Onnantól kezdve csak az én ruháimat szedte le a szárítóról, és tépte cafatokra. Kellemetlen tud lenni, amikor reggel vennéd fel a munkavédelmit, keresed, de nincs meg. A kutya meg egy lemezt rágcsált a lépcsőn, az volt valaha a talpában, 1 éjszaka alatt elkopott. Most 11 hónapos és 40 kiló legalább. Egy hónapja nekem fordult, láncterápiára fogtam. Etetésnél nem kellett tőlem a kaja, tehát elvettem előle. 4 napig bírta a büszkesége, utána nekiállt enni. Azóta nagyjából tudja, hogy ki a főnök, bár próbálkozik folyamatosan. A drótkerítést széttépte, a duplán húzott vadvédelmit szintén, a birkának való villanypásztort kiröhögte. Most marhához való van körbe húzva a telken, az fogja meg egyedül.

  • Ugrás a témához » wernerj | 2019-12-31 15:52:30

    Boldog Új Évet minden kistraktorosnak!

  • Ugrás a témához » wernerj | 2019-12-29 21:50:28

    Válasz .Richard. #24525. hozzászólására

    Gyári extra lehetett ezekben hogy nyomja be a meleget. Ha pont befúj a szél az ajtó helyén, hirtelen hideg lesz, átkoztam is magam, hogy nem raktam fel az ajtót. Ez a terület tetőn van, 3-4 napja már fújja a szél, pont ideális volt a nedvessége. Rétaljban én is a fagyokat várom, hogy tudjak szántani.

  • Ugrás a témához » wernerj | 2019-12-29 20:11:07

    Válasz Kémlelő #24521. hozzászólására

    Összetett a dolog, kicsit bonyolult lenne elmagyarázni, de ez így jött ki. A tavaszi magágykészítés előkészítése.

  • Ugrás a témához » wernerj | 2019-12-29 20:06:57

    Mai életkép:

  • Ugrás a témához » wernerj | 2019-12-29 20:05:33

    Válasz mtz1221 #67346. hozzászólására

    Köszönöm a segítséget! Felső szelepcsavart beljebb állítva már nem piszkálja az idegeim az olajnyomás-mérő. Üzemmelegen:

  • Ugrás a témához » wernerj | 2019-12-28 22:51:19

    Válasz dasistmyname21 #23718. hozzászólására

    smile laughSzerintem te is tudod a választ az utólsó kérdésedre. Azért, amiért a nyugdíjkorhatárt is tolják feljebb. Ha nem lesz egészségügyis, attól még az egészséges ember dolgozik, és termel, tehát pénzt hoz. A beteg meg vagy összekuporgatja a kis pénzét magánorvosra, vagy elpatkol. De ha a beteg fellázad, kell valaki aki rendet tesz, ezért kell a rendvédelmis. A stadionépítés más asztal, az valakinek a hobbija. Jól eltértünk a témától, ha beszélgetni akarsz, szerintem az agrárpolitikai dühöngőben folytassuk, ez a topik nem erre van.

  • Ugrás a témához » wernerj | 2019-12-28 08:03:21

    Válasz Mihály #23707. hozzászólására

    Nem tudom hol olvastad, de amit be akar építeni a költségvetésbe, az a különböző pótlékok összegének a 10%-a. Három évente akarnak 6 havi bért adni, de ez egyelőre csak álom. De miért is ne tudná beépíteni a költségvetésbe? Megszavaztatja a parlamentben az emelt büdzsét, és nagyobb keretből többet lehet kijátszani.

  • Ugrás a témához » wernerj | 2019-12-28 07:59:16

    Válasz Mihály #23706. hozzászólására

    Ott dolgoztam, közöttük. Amit mi egyszerű halandók elképzelünk, az kicsit bonyolultabb a gyakorlatban. A Belügyminisztérium rendvédelmi irányának semmi köze az agrárszektorhoz. Hülye hasonlat lesz, de képzelj el egy nagy szekrényt, tele fiókkal. A fiókokra mindre rá van írva, mire lehet felhasználni, és mennyi pénz van benne arra az évre. Ez a pénz két részből áll: ami a működésre elég, és a nem tervezett kiadásokra. Nem lehet áttenni pénzt egyik fiókból olyan másikba, ami nem kapcsolódik hozzá, mivel jön az ellenőr ( ez esetben az Eu ) és megkérdezi hogy miért van ez. Ami általában büntetéssel jár. Pályázat munkakör betöltésére: egy titkárnő éves fizetése kevés ahoz, hogy egy vezető prémiumként zsebre vághassa. Plusz azt meg kellene indokolni. Tehát a vezető csinál egy céget, ami nem 1 titkárnő feladatát végzi el, hanem 100-ét. Közbeszerzésen elnyeri a tendert ( véletlenül), majd túlárazva elvégzi a feladatot. Csak így lehet kijátszani pénzt, hogy ne kössenek bele. Pont arról van szó, hogy a támogatás utánfinanszírozott, amikről meg én beszélek az éves, bentlévő, tervezett pénzek. A csóri melósnak már nem divat ok nélkül csorgatni egy kis pénzt, általában akkor adnak pluszt, amikor valami miatt veszélybe kerül egy cég jövője, és meg kell tartani az embert. Ha jövőre mindenki bejelentené, hogy a fele területét ugaroltatja, tehát nem lesz elég termény, valószínű hogy kitalálnának valami pénzt, hogy ösztönözzenek a termelésre, mivel megborulna a rendszer. Az árak elindulnának felfelé, az exportunk lecsökkenne, megcsappanna az állami bevétel. Kapnánk plusz támogatást, csak termeljünk.

  • Ugrás a témához » wernerj | 2019-12-28 07:26:25

    Válasz Mihály #23704. hozzászólására

    Ez az, hergeld még! Van az a mondás, hogy ne etesd a trollt.
    Vazul, mielőtt elkezdesz megint beleveszni mindenkibe, rendvédelmisek száját nem az agrártámogatásból fogták be. A rengeteg leszerelt rendőr bentragadt bérét osztották ki, mert rájöttek arra, ha nem adnak pénzt, a rendőr elmegy máshova dolgozni. A rendszer közbiztonsági szempontból meggyengült, és félnek hogy bedől. Amit a média lehozott, hogy 50.000 van, az a valóságban kb. a fele lehet.
    Egyébként minden állami cégnél osztottak az idén bentlévő pénzt, pl. külügyminisztérium, ÁSZ, vízügy, különböző minisztériumok, és a hozzájuk kapcsolódó cégek. Ezek olyan pénzek, amik pluszban vannak, és ki kell szórni, mivel ha nem teszik, jövőre ennyivel kevesebb lesz az adott ágazat büdzséje.A támogatás az nem norma feletti pénz, semmi köze hozzá. Ha valami nem érhető, kérdezzetek, mielőtt a rendvédelmiseket támadnátok a pénz miatt. Én sem kaptam még támogatást, nálam is lenne helye. Kérdésre én is csak annyi választ kaptam, hogy folyamatban van.

  • Ugrás a témához » wernerj | 2019-12-22 20:48:20

    Köszönöm, holnap ránézek tüzetesebben.

  • Ugrás a témához » wernerj | 2019-12-22 17:55:32

    Válasz wernerj #67341. hozzászólására

    3 hozzászólásból csak sikerül kinyögjem: az olaj Mannol 20 w 50 Truck Special, fordulatra melegen sem mozdul el a mutató, stabilan 0.5. Hol keressem a hibát?

  • Ugrás a témához » wernerj | 2019-12-22 17:50:25

    Válasz wernerj #67340. hozzászólására

    Bocs, 50-es bukócsöves.

  • Ugrás a témához » wernerj | 2019-12-22 17:49:56

    Válasz Jakabjóska #67337. hozzászólására

    Akkor te valószínűleg tudsz választ adni a problémámra. Olajban max 10 óra lehet, olajnyomás hidegen 3, melegen 0.5. Szűrő kitakarítva. Szivattyú vagy óra probléma?

  • Ugrás a témához » wernerj | 2019-12-19 09:25:59

    Válasz mocsencsi1 #67181. hozzászólására

    Nem szivatott. Az egyik barátom hegesztő, nála láttam öntvény hegesztést. Csak úgy szabad csinálni, hogy a darabokat izzásig hevíteni, majd hegeszteni, utána a lehető leglassabban hűteni, így az anyag egyenletesebben hűl ki, nincs az hogy a széleken hidegebb mint a közepe, mert akkor mikrorepedések lesznek benne. Ha repedés lesz benne, nem biztos hogy látod szabad szemmel, de terhelés alatt eltörhet. Ezért szokták ultahanggal nézni a hegesztés után. Én nem vállalnám be olyan helyen a hegesztést, mint egy vonórész.

  • Ugrás a témához » wernerj | 2019-12-17 12:21:12

    Válasz Földönfuto #23549. hozzászólására

    Maradt még aki nem kapott, de mit keseregjen rajta, meg köpködjön mindenkire? Olyat csak az aluliskolázott szánalmas retardáltak tesznek. Aki nem a pénzre hajt, hanem valóban gazdálkodik is, az beletörődik, hogy a munkáknak így is, úgy is kész kell lenni. Ha nem a támogatásból, hát másból. Ha nem küldik, akkor sem szabad megállnia az életnek. Sajnos sokan vagyunk még, akik várjuk.

  • Ugrás a témához » wernerj | 2019-12-06 15:28:16

    Válasz ND #34911. hozzászólására

    Azt ki kell tapasztalni. Ha fel van töltve a pót rendszere, az első billentésnél kiderül. Egy utánfutó méretű póthoz általában kisebb munkahenger van, de ha az MBP-t akasztod utána, valószínű kiszárad a váltód. Puding próbája az evés.

  • Ugrás a témához » wernerj | 2019-12-05 22:25:38

    Válasz Maszek Zs #34907. hozzászólására

    Valaki ( akinek nem mondjuk ki a nevét ) elültette a bogarat a fülemben, hogy ha már úgyis trélerezek, jövőre 2 géppel kellene menjek Újszilvásra. Elvetemült ötlet, de tetsziksmile thumbup

  • Ugrás a témához » wernerj | 2019-12-05 22:23:02

    Válasz becsojan #34906. hozzászólására

    Szia!
    Szerintem ne félj a dologtól. A váltóból szívja az olajat, de ugyanúgy munkahengert működtet a hátsó karok emelésénél is. Nekem ráadásul a váltóba is ugyanaz az olaj megy,mint a motorba ( és ezt a gépkönyve írja) . Gondolom nem egész nap fog dolgozni a billentés. Speciális hidraulika-olajnak illetve külön rendszernek akkor van szerepe, ha pl egy Kcr darut üzemeltet az ember, mert huzamosabb ideig van kitéve az olaj folyamatosan nagy terhelésnek. Egy pótkocsi billentést elbír.

  • Ugrás a témához » wernerj | 2019-12-04 21:31:51

    Válasz mocsencsi1 #34904. hozzászólására

    Az idős tulaj meghalt, a fia nem túr földet, így csak állt. 3 éve könyörögtem érte a néninek, most végre odaadták. Nem mindenki látja meg benne a szépséget, van aki csak azt látja, hogy dolgozni kell vele.

  • Ugrás a témához » wernerj | 2019-11-30 11:29:39

    Válasz Rabó001 #540. hozzászólására

    A zöld rendszámos topikban futottam én pár kört már emiatt, olvass bele,érdemes. Itt a jogalkotással van baj, nem is kevés. Csak le kellene ülni pár közlekedési szakértőnek, nkh vizsgabiztosnak, akik ténylegesen ebben dolgoznak( és láttak közelebbről is mindenféle gépet), és újragondolni az összes közlekedéssel kapcsolatos dolgot. Nem kellene mindenféle rendelet, elég lenne egy alaposan kidolgozott törvény. Jelenleg a KRESZ-t módosító rendeletek közül van amit egy másik felülír,de amelyik mindkettő érvényes, addig a rendőr csak vakarja a fejét hogy most mit csináljon. Így lehet az, hogy amíg az egyik kormányhivatalnál vagy vizsgabázison nem lehet valamit keresztülvinni, addig 40 km-el arrébb megcsinálják szó nélkül. Tipikus eset erre, amikor a Navarrák 3 tonnás vontathatóságát akarják műszakin átírni 1650 kg-ra, merthogy változtak a forgalomba helyezés óta a szabályok. A KESZ, a KÖHÉM-ek, minden elavult, akkor lettek hozva,amikor még tizedennyi gép szaladgált.

  • Ugrás a témához » wernerj | 2019-11-30 08:11:03

    Válasz wernerj #66510. hozzászólására

    Nem én tettem bele, szétszedéskor figyeltem fel rá.

  • Ugrás a témához » wernerj | 2019-11-30 08:10:04

    Sziasztok!
    Hidraulika, gombaszelep takarítás. Ilyen maszek megoldást meg kell osszak veletek, amit találtam. Értékesebb töle a gépsmile laugh

Fórum szabályzat

Elolvasom »

IRATKOZZON FEL HÍRLEVELÜNKRE

[bezárás x]