Válasz Radzsip #24860. hozzászólásáraSziasztok!
Elég tág határok között mozog, ezek szerint a vizsgáztatás díja, nekem tavasszal 20ezerbe került ez 5éves vizsgadíj.
Válasz 74 Misi #24854. hozzászólásárajapán magyar
nekem legelsőnek adja ki ha a " translate" szóra keresek rá. az ikon egy kék négyzetben "A" betű háttérben egy szürke (japánszerű) írásjel. Ingyenes (free) a letöltése.
Válasz hspityu #24859. hozzászólásáraSajnos erre mifelénk ( Székesfehérvár ) a kpm-nél még néha a személykocsin sem találnak meg dolgokat :) Esetleg hogy hol keressem az alváz és a motorszámot azt megtudná mondani valaki?
Válasz BanDom #24855. hozzászólásáraOk! Köszi! Jövöhéten talán lesz időm eljutni kpm-hez utána érdeklődők csak majd arra leszek kiváncsi hogy milyen motor és alvázszámot fognak rajta találni? :)
Válasz pepitamotors1984 #24853. hozzászólásáraÜdv.!A generátor bírni fogja ne aggódj. A műszakihoz vámpapír, és számla kell (amit a kereskedőtől kaptál). Ezekkel el kell menni a Közlekedési Felügyelethez, és kérni kell egy egyedi forgalomba helyezést. De valamelyik nagyon kukacoskodó. (így jártam én is) Ez esetben át kell menni másikhoz, vagy rábízni a kereskedőre az egészet mint én.
Válasz egymotoros #24840. hozzászólásáraEgy kicsit sötét vagyok az okos telefonhoz. Megpróbáltam rákeresi de nekem több lehetőséget is fel hozott melyiket érdemes letölteni?
Válasz BanDom #24845. hozzászólásáraA hátsó index már meg van oldva :) az elejével leszek gondban és mindezt elbírja a saját kis generátora? Milyen papírok kellenek a műszakijához mert nekem mindösszesen vámpapírom van hozzá semmi más.
Üdv. Mindenkinek! Ma kipróbáltam egy sor erejéig a krumpliszedőmet, mert már nagyon kíváncsi voltam hogy mit művel. Egy képet megosztok veletek is: A sor elején lassabban, a felétől gyorsabban csináltam. És hát nem rossz!!! Direkt nem kaszáltam le a gazt nagyon hogy lássam mire képes, és ez még az itt maratdt Orosz harckocsi alkatrészeket is kiforgatta volna a gyommal együtt! Sérülést csak egy kettévágást (de még az elején), és egy felületi horzsolást okozott. Majd kb.egy hét múlva csinálok videót is!
Válasz DIMITRIJ #24847. hozzászólásáraÜdv.DIMITRIJ! Ez érdekes nekem simán elfogadták a gyári első lámpáimat a műszakin, pedig abban sincs "E" betű. (vagy csak szerencsém volt) Egyébként egész frappánsan megoldottad a világításodat!
Válasz pepitamotors1984 #24844. hozzászólásáraÜdv. pepitamotors1984! Én nemrég csináltam a műszaki vizsgához. Nem annyira nagy feladat ha valaki, kicsit ért a gyengeáramhoz. Az irányjelző adott, csak el kell osztani. A helyzetjelzőt külön ki kell építeni, kapcsolóval, vagy a gyútásról (de ez nem annyira jó) Refi, és tompított van gyárilag. Féklámpa meg egy nyomó, vagy húzó, rugós vagy rudas féklámpa kapcsolóval megoldható (autós bolt: Lada, Trabi... végülis mindegy csak ne olajgombás legyen) A lámpatestek: hátra jó valami utánfutóhz való. Előre van irány és helyzetjelző búra egyben (ezek kaphatóak autólámpa boltokban)
Válasz hspityu #24830. hozzászólásáraSzia ez az olaj amit írtál ez jó olyangépnél is amin együtt van a váltó olaj a hidraulikával?
( bár lehet hülyeséget írtam mert az összes japán kistraki így van megoldva ? )
Válasz Radzsip #24831. hozzászólásáraSzia én még új vagyok itt mi kellett hozzá és mennyi volt az egész pénzügyileg. Mert nemrég sikerült nekem is egyhez hozzájutnom egy hinomoto E1804-es.
Japán-Magyar
No urak! Vége a sötétben tapogatózásnak.
Akinek van okos telefonja az töltse le a play áruházból a. translate.nevű fordító applikációt
Annyira okos, hogy lefotózod a japán feliratot és lefordítja magyarra. Persze tud ez beszédet meg gépelt szöveget is fordítani kb 30 nyelven de a lényeg a japán magyar.
Azért csodát ne várjunk lesznek érdekes mondatok
Válasz Tomi19921220 #24832. hozzászólásáraSzia! Ok értem! Van itt még egy kép a kezdetleges állaptról: Ha jól sejtem, ez a felfogatási módszer érdekel. Ha nem, szólj és már pucolok is ki fényképezni!
Válasz BanDom #24828. hozzászólásáraSzia!
köszi szépen!
a szögállítóst úgy értem hogy lehet rögzíteni úgy mint a tiéd és lehet állítani is fokonként.
igazából gondolatban meg van minden már hogy hogy legyen, csak azt a tengelyt nem tudom hogy oldjam meg amivel a lapot hozzá fogatom a vázhoz.
Sziasztok! A mai napon vizsgáztattam a vasat! 28 pénzt kértek és fél óra alatt meg is volt. Bevallom kicsit tartottam, mert hallottam ezt azt, de pánikra semmi ok.
Válasz Tomi19921220 #24826. hozzászólásáraÜdv.! Mi csináltunk! Csak 1 képet találtam, de még itt hiányzik a "pengéje" meg a festés! Toltam+húztam vele nagyon sok havat, és nem azért mert mi csináltuk, de meg voltam vele elégedve. A "szögállítóst" hogy értetted? A YouTube-n van videó is.
Sziasztok!
Szeretnék csinálni magamnak egy 3 pontos hóhúzót.
Körbe forgathatót és szögben állíthatóst szeretnék.
Csinált már valaki?
Tanácsokat elfogadok, és néhány kép is jól jönne.
Köszönöm!
Válasz 74 Misi #24814. hozzászólásáraNem rossz, de látszik hogy nagyon puha a föld. Bencsikinél (meg még jónéhányunknál) alighanem már nem száguldozna ennyire, hanem az összes Japán káromkodás minden variációját elmorogná!
Válasz fodifodi #24810. hozzászólásáraSzia!
Egy fényező ismerősömtől kaptam a festéket,úgyhogy fogalmam nincs hogy milyen.
A matricákat meg még akkor kaptam,amikor Győzőéktől vettem a trakit.
Mert én úgy kértem hogy ne legyen lefestve.
Így sokat spóroltam.
Egyébként kb. 1,2 liter ment rá.
Válasz AGROKID #24816. hozzászólásáraÜdvözlet. A szaki száma: +36-30/441-3453.
Harangi Mihálynak hívják az öreget. Balunak éppen most készít kormánylemezt és vasakat.
Mennyi az ára a szórónak?
35470 hozzászólás
Válasz Balu2 #24869. hozzászólására
(..... már nem látok rendesen!)
Válasz BanDom #24856. hozzászólásáraAz is megvan hajtva.
Válasz krizol #24852. hozzászólásáraKomplett új. Meg is van jobban hajlitva.
Válasz Radzsip #24860. hozzászólásáraSziasztok!
Elég tág határok között mozog, ezek szerint a vizsgáztatás díja, nekem tavasszal 20ezerbe került ez 5éves vizsgadíj.
Válasz 74 Misi #24863. hozzászólásáraok köszi!
Válasz ilokos #24754. hozzászólására
Válasz 74 Misi #24854. hozzászólásárajapán magyar
nekem legelsőnek adja ki ha a " translate" szóra keresek rá. az ikon egy kék négyzetben "A" betű háttérben egy szürke (japánszerű) írásjel. Ingyenes (free) a letöltése.
Válasz pepitamotors1984 #24862. hozzászólásáraSzia!

Dobtam egy Mailt.
Válasz hspityu #24859. hozzászólásáraSajnos erre mifelénk ( Székesfehérvár ) a kpm-nél még néha a személykocsin sem találnak meg dolgokat :) Esetleg hogy hol keressem az alváz és a motorszámot azt megtudná mondani valaki?
Válasz BanDom #24845. hozzászólására Igazából féklámpa nem szükséges, ha lassú járműt vizsgáztatsz. Irányjelző, világítás, és hátulra piros, fényvisszaverő prizma szükséges.
Válasz AGROKID #24835. hozzászólására Igen, piros rendszámú, tehát lassú jármű!
Válasz pepitamotors1984 #24858. hozzászólásáraEzen ne aggódj van rajtuk,minden ami kell.

Válasz BanDom #24855. hozzászólásáraOk! Köszi! Jövöhéten talán lesz időm eljutni kpm-hez utána érdeklődők csak majd arra leszek kiváncsi hogy milyen motor és alvázszámot fognak rajta találni? :)
Válasz quonqreet #24850. hozzászólásáraKöszönöm! Remélem a többi is ilyen lesz!
Válasz Balu2 #24851. hozzászólásáraÜdv.! Nagyon jól néz ki!
(az ekevasat nem akarod kicsit ívesre hajtatni? Könnyebb húzású lenne valamivel.)
Válasz pepitamotors1984 #24853. hozzászólásáraÜdv.!A generátor bírni fogja ne aggódj. A műszakihoz vámpapír, és számla kell (amit a kereskedőtől kaptál). Ezekkel el kell menni a Közlekedési Felügyelethez, és kérni kell egy egyedi forgalomba helyezést. De valamelyik nagyon kukacoskodó. (így jártam én is) Ez esetben át kell menni másikhoz, vagy rábízni a kereskedőre az egészet mint én.
Válasz egymotoros #24840. hozzászólásáraEgy kicsit sötét vagyok az okos telefonhoz. Megpróbáltam rákeresi de nekem több lehetőséget is fel hozott melyiket érdemes letölteni?

Válasz BanDom #24845. hozzászólásáraA hátsó index már meg van oldva :) az elejével leszek gondban és mindezt elbírja a saját kis generátora? Milyen papírok kellenek a műszakijához mert nekem mindösszesen vámpapírom van hozzá semmi más.
Válasz Balu2 #24851. hozzászólásáraÜdv!
Komplett uj a kormánylemez, vagy csak körbe van megnagyobbitva?
Sziasztok!


Csináltattam a bagodira kicsit másabb kormánylemezeket meg ekevasakat.
Teszt a jövőhéten.
Válasz BanDom #24849. hozzászólásáraEz igen!
Nagyon szépen dolgozik a gép
Üdv. Mindenkinek! Ma kipróbáltam egy sor erejéig a krumpliszedőmet, mert már nagyon kíváncsi voltam hogy mit művel. Egy képet megosztok veletek is:
A sor elején lassabban, a felétől gyorsabban csináltam. És hát nem rossz!!! Direkt nem kaszáltam le a gazt nagyon hogy lássam mire képes, és ez még az itt maratdt Orosz harckocsi alkatrészeket is kiforgatta volna a gyommal együtt! Sérülést csak egy kettévágást (de még az elején), és egy felületi horzsolást okozott. Majd kb.egy hét múlva csinálok videót is!
Válasz DIMITRIJ #24847. hozzászólásáraÜdv.DIMITRIJ! Ez érdekes nekem simán elfogadták a gyári első lámpáimat a műszakin, pedig abban sincs "E" betű. (vagy csak szerencsém volt) Egyébként egész frappánsan megoldottad a világításodat!
KPM-nél nemfogadják el az eredetit mert nincs benne a H betű. Én mtz lámpákat tettem rá a vizsgára.




A világításnál a legnehezebb az első lámpát megoldani.
Válasz pepitamotors1984 #24844. hozzászólásáraÜdv. pepitamotors1984! Én nemrég csináltam a műszaki vizsgához. Nem annyira nagy feladat ha valaki, kicsit ért a gyengeáramhoz. Az irányjelző adott, csak el kell osztani. A helyzetjelzőt külön ki kell építeni, kapcsolóval, vagy a gyútásról (de ez nem annyira jó) Refi, és tompított van gyárilag. Féklámpa meg egy nyomó, vagy húzó, rugós vagy rudas féklámpa kapcsolóval megoldható (autós bolt: Lada, Trabi... végülis mindegy csak ne olajgombás legyen) A lámpatestek: hátra jó valami utánfutóhz való. Előre van irány és helyzetjelző búra egyben (ezek kaphatóak autólámpa boltokban)
Sziasztok!
Lenne egy kérdésen nehéz dolog teljesértékű világítást kiépíteni egy japán kistraktorra?
Válasz egymotoros #24840. hozzászólásáraAz én telefonom annyival okosabb nálam, hogy néha a magyar magyarnál is vannak furcsaságok!


Válasz hspityu #24830. hozzászólásáraSzia ez az olaj amit írtál ez jó olyangépnél is amin együtt van a váltó olaj a hidraulikával?
( bár lehet hülyeséget írtam mert az összes japán kistraki így van megoldva ? )
Válasz Radzsip #24831. hozzászólásáraSzia én még új vagyok itt mi kellett hozzá és mennyi volt az egész pénzügyileg. Mert nemrég sikerült nekem is egyhez hozzájutnom egy hinomoto E1804-es.
Japán-Magyar
No urak! Vége a sötétben tapogatózásnak.
Akinek van okos telefonja az töltse le a play áruházból a. translate.nevű fordító applikációt
Annyira okos, hogy lefotózod a japán feliratot és lefordítja magyarra. Persze tud ez beszédet meg gépelt szöveget is fordítani kb 30 nyelven de a lényeg a japán magyar.
Azért csodát ne várjunk lesznek érdekes mondatok
Válasz iloist #24836. hozzászólásáraEz is jó megoldás!

Válasz BanDom #24837. hozzászólásáraKöszönöm!
Válasz Tomi19921220 #24834. hozzászólásáraSzívesen! Középen 16-os + a szélein 2db 8-as, aluról hegesztett anyával. (10.9-es)
Válasz Tomi19921220 #24826. hozzászólásáraSaját készítés


Ez pedig elao bagodi kettes eke
Válasz Radzsip #24831. hozzászólásáraPiros rendszámra?
Válasz BanDom #24833. hozzászólásáraKöszi, igen ez érdekelt. még annyi a kérdésem hogy hányas csavar fogja össze őket? 20-as?


Válasz Tomi19921220 #24832. hozzászólásáraSzia! Ok értem
! Van itt még egy kép a kezdetleges állaptról:
Ha jól sejtem, ez a felfogatási módszer érdekel.
Ha nem, szólj és már pucolok is ki fényképezni!
Válasz BanDom #24828. hozzászólásáraSzia!
köszi szépen!
a szögállítóst úgy értem hogy lehet rögzíteni úgy mint a tiéd és lehet állítani is fokonként.
igazából gondolatban meg van minden már hogy hogy legyen, csak azt a tengelyt nem tudom hogy oldjam meg amivel a lapot hozzá fogatom a vázhoz.
Sziasztok! A mai napon vizsgáztattam a vasat! 28 pénzt kértek és fél óra alatt meg is volt. Bevallom kicsit tartottam, mert hallottam ezt azt, de pánikra semmi ok.
Válasz egymotoros #24813. hozzászólásáraVáltó,hidraulika olaj:

AGIP Rotra Multi THT 80W
Motor olaj:
CASTROL MAGNATEC 15W 40
A hajtómű:
MOL Hykomol 80W
Válasz AGROKID #24827. hozzászólásáraMent a válasz.
Válasz Tomi19921220 #24826. hozzászólásáraÜdv.! Mi csináltunk! Csak 1 képet találtam, de még itt hiányzik a "pengéje" meg a festés! Toltam+húztam vele nagyon sok havat, és nem azért mert mi csináltuk, de meg voltam vele elégedve. A "szögállítóst" hogy értetted?
A YouTube-n van videó is.
Válasz Kismumus74 #24822. hozzászólásáraKüldtem e-mailt!
Sziasztok!
Szeretnék csinálni magamnak egy 3 pontos hóhúzót.
Körbe forgathatót és szögben állíthatóst szeretnék.
Csinált már valaki?
Tanácsokat elfogadok, és néhány kép is jól jönne.
Köszönöm!
Válasz fodifodi #24810. hozzászólásáraÜdv.fodifodi! Én nemrég fényeztem át a trakimat. A festék kétkomponensü Mobihel volt (autófesték) jóminőségű, szépen terülő, üzemanyag és olaj álló. Rétegek: 1--> Budaprimer korróziógátló alapozó (előtte alapos tisztítás, rozsdamarás, megint alapos pucolás, áttörlés higítóval) 2--> kétkomponensü Mobihel füller (szórógitt) és vizbecsiszolás 2000 csiszolópapirral 3--> fedőszin (Mobihel) 4--> 3M pasztával polírozva.
Válasz 74 Misi #24814. hozzászólásáraNem rossz, de látszik hogy nagyon puha a föld. Bencsikinél (meg még jónéhányunknál) alighanem már nem száguldozna ennyire, hanem az összes Japán káromkodás minden variációját elmorogná
!
Válasz fodifodi #24810. hozzászólásáraSzia!
Egy fényező ismerősömtől kaptam a festéket,úgyhogy fogalmam nincs hogy milyen.
A matricákat meg még akkor kaptam,amikor Győzőéktől vettem a trakit.
Mert én úgy kértem hogy ne legyen lefestve.
Így sokat spóroltam.
Egyébként kb. 1,2 liter ment rá.
Válasz AGROKID #24816. hozzászólásáraÜdvözlet. A szaki száma: +36-30/441-3453.
Harangi Mihálynak hívják az öreget. Balunak éppen most készít kormánylemezt és vasakat.
Mennyi az ára a szórónak?
Ha esetleg valakit érdekel ELADÓ!!!!

