A múltkori Misi által indított üzemóra és meghibásodás után most mi lenne ha indítanánk egy olyan dolgot, hogy KI HASZNÁL BÁRMILYEN ADALÉKOT akár melyik olajban vagy üzemanyagban kinek mi jött eddig be vagy mennyire óvja a gépét vagy szerintetek elég a sűrű szűrő és olajcsere???
Válasz #22914. hozzászólásra
Egy képet tennél fel a felemelt állapotról esetleg úgy, hogy a kardán is fent van?
Mi tavaly vettünk egy japán iseki talajmarót és ott mi előrébb hoztuk az akasztási pontot és ahhoz lett elvágva egy kardán, ami teljes fel emelt, ill. leengedett állapotba jó.
A másik a függesztő orsó alul jobb, ha a munkagéphez van közelebb, mivel így könnyebben emeli azt!
Én még mindig azt mondom, azt kell legelőször eldönteni, mennyit szán rá az ember. Amikor ez eldőlt, nem szabad sajnálni kiadni érte azt a plussz néhány 100ezret, mert az csak egyszer fáj, viszont a későbbi használat során sokkal többször fordulna elő, hogy de jó lett volna ha.... Sokkal jobb az, ha a körülmények szabják meg a határokat, nem a traktor.
A 15 lovasoknál arra figyelj , hogy sok van ami gyárilag 2 pontos felfüggesztéses nem 3 . Ezeknél ha később mást is akarsz rá rakni , akkor kell egy 3 pontos átalakító készlet , ami nem igazán szerencsés megoldás mindenhez .
Egyébként én a Yanmar F155 tel olyan 2 m3 nyúlrágyát szoktam kihordani és teríteni . Az is van vagy 200-400 Kg az vígan viszi sárba is , de azért a difizár kellett ebbe a sárba.
Köszi a hozzáoszlást.
Ma megyek kicsit körülnézni! Megnézek többet.
Szerintem is elég lesz egyenlőre egy kisebb 15le!
Ha nem akkor meg megválok tőle.
Majd teszek fel képet ha meglesz!
Otkota!
Yanid van?
Az alsó két vonószáron 2 db furat van a trakihoz közelebbibe tedd át a függesztőorsókat maróhoz úgy kell.Így közelebb jut a gép a traktorodhoz és ha kiemelsz nem csúszik szét a kardánod.
Sajnos kimaradt a csomagbol.Beszeltem a kereskedovel, es rendel nekem,de az másfél kéthónap minimum.Addig meg ha penzbe is kerül, olcsobb mint a bérmunka.
A Yanmart is csak ajánlani tudom nekem a 1610D összkerekes va.Amiben nem megy el arra felmászik.Elég zűrös helyeken is átjutottam már, csak vigyázni kell mert borulhat (ugye Balu.)
Ha nem talajmunkázol felesleges egy elektronikusan szabályzottban gondolkodnod,sztem olcsóbban megúszod egy mechanikussal a 16LE erejével sincs probléma vontatáskor.Kicsit könnyű gép viszont.
Szóval nekem ez a gépecske sok örömet okoz és meglepő az ereje is.
Válasz #22889. hozzászólásra
Üdv.Balaci! Üdv. a Csapatban! Tetszetős a gép, sok hibamentes üzemórát kívánok hozzá! u.i. a japonusz traktorusz betegség gyógyíthatatlan (ami most téged elkapott)
Válasz #22885. hozzászólásra
Szia! Örülök hogy jól van! Mielőbbi felépülést kívánok a fiadnak innen a "messzi" távolból! De azért mostanában ne üljön trakira, inkább olvassa ezt a jó kis fórumot!
Jó estét mindenkinek ma délelöt meg mütöték Balázs fiamat jól van az altatás nagyon megviselte de nem gondoltam hogy egy lágyéksérv mütét 1 óra hosszát tart, most egy pár hét pihi de remélem hogy a trakis szezonra meg gyogyul.
Válasz #22882. hozzászólásra
Üdv.otkota! Csináltam neked fényképeket (méretekkel). Remélem látszik minden info ami neked kellhet. (ha nem szólj nyugodtan)Arra azért figyelj hogy ez egy Yanmar YM 1700-as hoz van! Egyébként a trakidhoz, ezeket az elemeket nem adták oda?
Én azt gondolom, hogy 5-6 mázsát a kisebb traki /Hinomoto/ is elhúz, de ha van rá keret én a nagyobbat venném.
Most tervezel valamit. Aztán évek múlva már lehet mást is gondolsz még, +ba.
Én azt tapasztaltam ha van valami gép otthon, akkor előbb-utóbb lesz neki feladat is találva.
MTZ-n nevelkedtem, ott ilyen apróság nem hiányoznak. AZ a kozdarabb, meg az átalakító nyolc centijé hiányozhat. Szerencsere nem szabtam fel teljesen, mert mar tobbet nem mertem, es nem is akartam.Csak rajzoltam probaltam es mericskeltem. Még a kozdarabbal jo lehetek.De tuti nem lenne jo ugy ahogy most van.
A közdarabnak amit a rovidebb nyíl mutat mik a meretei? Marmint mennyivel toldja meg a traki felől a hárompontot? Köszönom az infókat!
Válasz #22863. hozzászólásra
Üdv.otkota! Most már tudom bővebben is! (hazaértem) Konkrétan erre a két dologra gondolok hogy hiányozhat! Sárga nyíllal jelöltem (remélem látszik) Ezek segítenek fordulni hogy a kardán, ne ki be mozogjon. Vagy nézz meg pár videót is ott munka közben is látszik hogy mi a lényege.
Üdv mindenkinek.olvasom mindenki nagyon segitőkész a forumon.én is jövö honapban veszek egy 300l permetezőt.hino e2004 van remélem elbirja.fúvokákat kel vennem rá és öszekötő csővet.hol lehet venni olcson?tudvalaki segiteni.nézegettem már de sok fajta van és annyira nem értek hozzá még. Szántoföldte kéne.illetve még azt kérdezném hogy hátsó kerék súlyt hol lehet kapni?köszi a válaszokat.
35470 hozzászólás
Sziasztok!

A Bagodi munka eszköz fórumba olvastam, hogy a talajmaró kapákat érdemes meg élezni, úgy emlékszem papi fórum társunk írta. Kinek mi a véleménye róla?
Válasz #22918. hozzászólásra

Én Protect motor olaj adalékot használok, sokkal csendesebb a hangja.
A múltkori Misi által indított üzemóra és meghibásodás után most mi lenne ha indítanánk egy olyan dolgot, hogy KI HASZNÁL BÁRMILYEN ADALÉKOT akár melyik olajban vagy üzemanyagban kinek mi jött eddig be vagy mennyire óvja a gépét vagy szerintetek elég a sűrű szűrő és olajcsere???



Válasz #22914. hozzászólásra
Egy képet tennél fel a felemelt állapotról esetleg úgy, hogy a kardán is fent van?
Mi tavaly vettünk egy japán iseki talajmarót és ott mi előrébb hoztuk az akasztási pontot és ahhoz lett elvágva egy kardán, ami teljes fel emelt, ill. leengedett állapotba jó.
A másik a függesztő orsó alul jobb, ha a munkagéphez van közelebb, mivel így könnyebben emeli azt!
Válasz #22912. hozzászólásra


Mielőbbi gyógyulást!
Válasz #22913. hozzászólásra

igyekszek már gondolkoztam ,hogy melyik géppel kéna majd bemelegíteni :)
Válasz #22905. hozzászólásra
Kiróbálva. Nem elég:(
Válasz #22912. hozzászólásra



Szia Balázs!
Örülök, hogy túl vagy a műtéten.
Gyógyulj meg mielőbb, mert nyakunkon a tavasz és kergetned kell a gépet!
Válasz #22911. hozzászólásra


igyekszek gyogyúlgatok szépen lassan
Válasz #22910. hozzászólásra


Szia Balázs gyógyulgass és pihend ki magad rendesen az egészség mindennél fontosabb a munka megvár
Sziasztok Fíúk itthon vagyok már megcsinálták jól vagyok :)
Válasz #22907. hozzászólásra
Üdv!
Én még mindig azt mondom, azt kell legelőször eldönteni, mennyit szán rá az ember. Amikor ez eldőlt, nem szabad sajnálni kiadni érte azt a plussz néhány 100ezret, mert az csak egyszer fáj, viszont a későbbi használat során sokkal többször fordulna elő, hogy de jó lett volna ha.... Sokkal jobb az, ha a körülmények szabják meg a határokat, nem a traktor.
Válasz #22907. hozzászólásra
Szia Kertészke !
A 15 lovasoknál arra figyelj , hogy sok van ami gyárilag 2 pontos felfüggesztéses nem 3 . Ezeknél ha később mást is akarsz rá rakni , akkor kell egy 3 pontos átalakító készlet , ami nem igazán szerencsés megoldás mindenhez .
Egyébként én a Yanmar F155 tel olyan 2 m3 nyúlrágyát szoktam kihordani és teríteni . Az is van vagy 200-400 Kg az vígan viszi sárba is , de azért a difizár kellett ebbe a sárba.
Szia Geresz 1

Köszi a hozzáoszlást.
Ma megyek kicsit körülnézni! Megnézek többet.
Szerintem is elég lesz egyenlőre egy kisebb 15le!
Ha nem akkor meg megválok tőle.
Majd teszek fel képet ha meglesz!
Válasz #22900. hozzászólásra
Szia!
Köszi Szamoca!
Otkota!
Yanid van?
Az alsó két vonószáron 2 db furat van a trakihoz közelebbibe tedd át a függesztőorsókat maróhoz úgy kell.Így közelebb jut a gép a traktorodhoz és ha kiemelsz nem csúszik szét a kardánod.
Válasz #22901. hozzászólásra

Ha meglesz a közdarab akkor szerintem meg jo lesz.
Válasz #22884. hozzászólásra
Sajnos kimaradt a csomagbol.Beszeltem a kereskedovel, es rendel nekem,de az másfél kéthónap minimum.Addig meg ha penzbe is kerül, olcsobb mint a bérmunka.
Válasz #22867. hozzászólásra
.)
Szia Kertészke!
A Yanmart is csak ajánlani tudom nekem a 1610D összkerekes va.Amiben nem megy el arra felmászik.Elég zűrös helyeken is átjutottam már, csak vigyázni kell mert borulhat (ugye Balu
Ha nem talajmunkázol felesleges egy elektronikusan szabályzottban gondolkodnod,sztem olcsóbban megúszod egy mechanikussal a 16LE erejével sincs probléma vontatáskor.Kicsit könnyű gép viszont.
Szóval nekem ez a gépecske sok örömet okoz és meglepő az ereje is.
geresz
Válasz #22882. hozzászólásra


Szia Otkota!
Már harmadszorra vágod és még mindig rövid a kardán?
én is jártam így
Tényleg a közdarabbal lehet gond amúgy!
geresz
Válasz #22899. hozzászólásra
Igaz egyik sem vagyok de tegnap beszéltem vele.
Igen itthon van.
Válasz #22898. hozzászólásra

Sziasztok!
Balu2,vagy Misi véletlenül tudja valaki, hogy Attila idehaza van-e?
Köszi!
Válasz #22889. hozzászólásra
Gratulla hozzá,egy picit nekem is ismerős.Azt a "szévédőt"cseréld ki mert nem lehet kilátni rajta.
Válasz #22895. hozzászólásra
Üdv!-biztos rossz lehet 4henger,4x4 szelep,turbó diesel,3.800l,85,5LE stb.
üdv
Válasz #22895. hozzászólásra


Szia!
Én lennék a világ legboldogabb embere ha személyes tapasztalatom lenne . De rossz gép az nem lehet hisz japán.
Üdv,
Érdeklődnék, hogy kinek mi a véleménye/tapasztalata Kubota M8540 Narrow ültetvényes traktorról?
Válasz #22885. hozzászólásra




Jobbulást. Remélem műtét közben nem csúszott meg a szike.
Válasz #22889. hozzászólásra
! Tetszetős a gép, sok hibamentes üzemórát kívánok hozzá! u.i. a japonusz traktorusz betegség gyógyíthatatlan (ami most téged elkapott
)
Üdv.Balaci! Üdv. a Csapatban
Válasz #22885. hozzászólásra
! De azért mostanában ne üljön trakira, inkább olvassa ezt a jó kis fórumot
!
Szia! Örülök hogy jól van! Mielőbbi felépülést kívánok a fiadnak innen a "messzi" távolból
Válasz #22889. hozzászólásra

Üdv!
Gratula tényleg ismerős valahonnan
Sok hibamentes üzemórát.
Válasz #22868. hozzászólásra
Ezt is tessék megnézni!
http://www.tractordata.com/farm-tractors/007/3/7/7377-mitsubishi-mt205.html
Üdv mindenkinek. Jelentem Én is japán traktor tulajdonos lettem. Sokaknak ismerős lehet a "kicsike".
Válasz #22885. hozzászólásra
A lágyéksérv nem játék. Tessék kipihenni a műtétet!
Jobbulást!
Válasz #22885. hozzászólásra
Jobbulást kívánok!
Válasz #22881. hozzászólásra
Ezt egy eredeti Japán, Angol nyelvű kezelési utasításból másoltam.
SPECIFICATIONS AND DATA
ENGINE (Mitsubishi Diesel Engine)
Model ................................ .
MT160
K3A
MT180
K3C
Type .................................. Water cooled vertical 4-cycle overhead valve in line diesel engine
Number of cylinder. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3
Piston displacement ....................... .
Bore x Stroke ........................... .
Compression ratio ........................ .
Max. bare horse power ..................... .
Max. torque ....... ' ..................... .
Max. engine rpm ......................... .
Idling speed ............................ .
Compression pressure ...................... .
Injection order .......................... .
Weight ................................ .
Valve clearance Intake .................... .
Exhaust ................... .
COOLING SYSTEM
Radiator cap pressure ...................... .
Water pump ............................ .
FUEL SYSTEM
Fuel ................................. .
Fuel injection pump .......................•
Injection nozzle ......................... .
Fuel filter ............................. .
LUBRICATION SYSTEM
Oil pump .............................. .
Oil filter .............................. .
Oil pressu re ............................ .
AIR CLEANER
Type ................................. .
Filter ................................ .
GOVERNOR
Type ................................. .
ELECTRICAL SYSTEM
Battery (Outside North America) .............. .
Generator ............................. .
Starting motor .......................... .
Glow plug ...........•..................
776cc (47.35cu.in.) 900cc (54.91 cu.in.)
65 x 78 mm (2.56 x 3.07 in.) 70 x 78 mm (2.76 x 3.07 in.)
23: 1
16.5 Hp/2,700 engine rpm 18.5 Hp/2,700 engine rpm
4.6 kg-m/1,900 engine rpm 5.3 kg-m/1 ,600 engine rpm
+0 2,900 _ 75 rpm
925 ±25 rpm
32 kg/cm2 (455 psi) at 280 engine rpm
1-3-2
125 kg (276Ib) at dry
0.25 mm (0.01 in.) at cold
0.25 mm (0.01 in.) at cold
0.9 kg/cm 2 (12.8 psi)
Centrifugal impeller type
No.2 Diesel fuel
Bosch M type
Throttle type
Paper element type
Trochoid type pump
Paper element filter cartridge type
4 kg/cm 2 (56.9 psi) at cold
Cyclone dry air cleaner
Jó estét mindenkinek ma délelöt meg mütöték Balázs fiamat jól van az altatás nagyon megviselte de nem gondoltam hogy egy lágyéksérv mütét 1 óra hosszát tart, most egy pár hét pihi de remélem hogy a trakis szezonra meg
gyogyul.
Válasz #22882. hozzászólásra

Remélem látszik minden info ami neked kellhet. (ha nem szólj nyugodtan)Arra azért figyelj hogy ez egy Yanmar YM 1700-as hoz van! Egyébként a trakidhoz, ezeket az elemeket nem adták oda?
Üdv.otkota! Csináltam neked fényképeket (méretekkel).
Válasz #22867. hozzászólásra
Én azt gondolom, hogy 5-6 mázsát a kisebb traki /Hinomoto/ is elhúz, de ha van rá keret én a nagyobbat venném.
Most tervezel valamit. Aztán évek múlva már lehet mást is gondolsz még, +ba.
Én azt tapasztaltam ha van valami gép otthon, akkor előbb-utóbb lesz neki feladat is találva.
Válasz #22878. hozzászólásra
MTZ-n nevelkedtem, ott ilyen apróság nem hiányoznak. AZ a kozdarabb, meg az átalakító nyolc centijé hiányozhat. Szerencsere nem szabtam fel teljesen, mert mar tobbet nem mertem, es nem is akartam.Csak rajzoltam probaltam es mericskeltem. Még a kozdarabbal jo lehetek.De tuti nem lenne jo ugy ahogy most van.
A közdarabnak amit a rovidebb nyíl mutat mik a meretei? Marmint mennyivel toldja meg a traki felől a hárompontot? Köszönom az infókat!
Válasz #22873. hozzászólásra A gyári régebbi tipusú gépkönyvekben szerepel a Le-is és a Kw is! és egyéb más is.130 oldalon!





Válasz #22868. hozzászólásra
Üdv papi!
Ezzel LE-KW hozzászólásával nem értek egyet.
Szamóca1 írta le jól.
Válasz #22877. hozzászólásra
küldtem választ privátba.
Válasz #22863. hozzászólásra
Sárga nyíllal jelöltem (remélem látszik) Ezek segítenek fordulni hogy a kardán, ne ki be mozogjon. Vagy nézz meg pár videót is ott munka közben is látszik hogy mi a lényege.
Üdv.otkota! Most már tudom bővebben is! (hazaértem) Konkrétan erre a két dologra gondolok hogy hiányozhat!
Válasz #22872. hozzászólásra

Érdekelne a súly ha jó az ára és közelbe laksz.
Válasz #22875. hozzászólásra
Köszi.jövö honapban kereslek.80 km-re lakznk egymástól.
Válasz #22874. hozzászólásra
Küldtem privátba e-mailt.
Válasz #22872. hozzászólásra
Üdv.hány kg sulyuak? Hogy kell ezeket felrakni mert nem tudom. Hol laksz? És persze mennyi az ára.
Válasz #22868. hozzászólásra

Ezt a kilowattos dolgot honnan veszed?
Nem zavar, hogy a gyári gépkönyvekben nem ez van?
Válasz #22871. hozzászólásra
Üdv!
Van 3db tz-4k keréksúlyom eladó.
Üdv mindenkinek.olvasom mindenki nagyon segitőkész a forumon.én is jövö honapban veszek egy 300l permetezőt.hino e2004 van remélem elbirja.fúvokákat kel vennem rá és öszekötő csővet.hol lehet venni olcson?tudvalaki segiteni.nézegettem már de sok fajta van és annyira nem értek hozzá még. Szántoföldte kéne.illetve még azt kérdezném hogy hátsó kerék súlyt hol lehet kapni?köszi a válaszokat.