Válasz #12068. hozzászólásra
"...egy negatív élmény után minden kereskedőre nem lehet ráhúzni, hogy sumákok."
Ez igaz. nem is akarom. De a kivétel erősíti a szabályt. És tisztelet a kivételnek! Ha rátalálok akkor szólok! De nekem már 3 negatív élményem volt "A" kereskedővel. Amit lentebb már leítram, hogy:
1.) -vásárláskor garancia nem volt adva egy nap sem, meg a tájékoztatás hiánya a géppel kapcsolatban is rossz érzéseket ébreszt bennem (inkább nem nyúlni semmihez! -röhej)
2.) -már írtam hogy a mágnesszelepem rossz a trakin, nem én rontottam el hanem így vettem, (persze a kereskedőnél startolt a fránya gép de otthon már nem), kértem hogy jöjjenek már ki és javítsák meg vagy cseréljék ki, persze kifizettem volna az alkatrészt is meg az utat is nekik, hát azt mondták hogy ők bizony nem jönnek, vigyem vissza a trakit mert csak ott a mühelyükben tudják megjavítani, és kb. 3-4 nap (mennyi???) a javítás. Hát persze hogy nem vittem, egy ilyen 2x200 km-es útra azért nem megyek közel 1 tonnás teherrel, meg az igazat megvallva nincs is mivel szállítanom a trakit. Hát azóta sincs kicserélve a mágnesszelep, kiiktattam és úgy használom a trakit.
No meg a 3.) -amiről már itt tud mindenki az a bizonyos gumiméret téma. Bár ez engem konkrétan nem érint de felháborít, ez bizony a vásárló hülyének nézésének egy jó példája.
De időközben volt ez izzítóelektronika problémám is, de sajnos ebben sem tudtak segíteni mert állítólag ezt, vagy ilyen alkatrészt nem tartanak. Igaz tanácsot adtak, hogy az eredeti helyett szereljem be a VW Golf II izzítóelektronikáját és azzal biztos jó lesz. Állítólag ott ők is így csinálják. De végülis nem cseréltem ki mert az eredetit megjavította egy tv-szerelő müszerész emberke. Itthon, ingyen!
Én egy kicsit más kép látom a dolgot, alapjáraton egy jóindulatú „emberke” vagyok, nem vagyok meg győződve, hogy a kereskedő tudatosan vezetett félre. Én akartam traktort venni én nézegettem a traktorokat én választottam ki a traktort. Ennyi erővel én is hibás vagyok mért nem jártam jobban körül a dolgot a kiválasztott típus után mért nem néztem jobban utána. Kár szapulni a kereskedőket és egy negatív élmény után minden kereskedőre nem lehet ráhúzni, hogy sumákok. Az is előfordulhat, amit valaki írta hogy szállítás közben a sárvédő fel cserélődött, akkor valaki 18 lovas gép árába 20 lovas gépet vitt haza. Ezek után az a vásárló sem volt korrekt lehet hogy nem rögtön hanem később de csak észre veszi a tévedést és biztos nem fog elsétálni a kereskedőhöz, hogy hoztam X forintot mert nagyobb a gép mint amit meg vásároltam. Számomra a tanússág az, hogy a következő vásárlásnál még alaposabban felkészülők a vásárolandó termékből.
Misi! Te meg azért ne bánkódj nagyon, akárhogy is van, de még mindig sokkal jobb egy ilyen jó állapotú 18 lóerős fapados Mitsu, mint akár egy LUX kivitelü TZ-4K vagy Rába-15. Ezt tapasztaltból mondom, mert a Mitsu előtt volt két TZ-4K-m is, de a kettő nem tesz ki egy ilyen Mitsut!
Válasz #12064. hozzászólásra
Ha vásárolsz egy pár cipőt és 2 hét múlva leválik a talpa és vissza viszed rögtön azt mondják,hogy nem a rendeltetés szerű használat miatt vált le(rósz helyre húztad nem a kezedre hanem a lábadra) akkor mire számíthat az ember egy használt gépnél.Sok kereskedő nem is ért a gépekhez csak annyit tud,hogy kell beindítani .Lenznek igazat adok de nem típus és nem Japán és nem Kínai gép függő ez szerintem.
Bizony így van, de ez az átverés amit Misivel csináltak már hab a tortán!
Én már megvívtam a szélmalomharcomat itt a fórumon GYÁRTÓval is (Misi szerencsétlen ekéje), meg KERESKEDÖvel is (gumiméret), lásd a 11033 h.sz.-t, meg akár előtte-utána is, és ezek az esetek is azt bizonyítják hogy a vásárlót bizony hülyének nézik! És Lenznek abban bizony igaza van hogy pl. egy ilyen japó traki vásárlásakor garancia addig van amíg ki nem fizetted a gépet, vagy max. amíg a kereskedő udvarán van, utána köd előttem-köd utánam, szinte már rád sem ismernek. Ha másnap elromlik a gép az sem az ő hibájuk hanem a tiéd mert már 1 nap alatt is te rontottad el. Megjavítják ugyan, de "jó"pénzért, de garancia?, hova gondolsz! Esetleg vegyél másikat, a tegnap vásároltat meg beszámítják negyed-pénzért.
Sok mindent eltitkolnak a használattal kapcsolatban is, de szerintem inkább csak hallgatnak, mert ők sem tudják hogy egyes dolgok a trakin mire szolgálnak igazán. Nekem is anno azt mondták hogy azokat a dolgokat amik az elektronikus szintezéshez vannak inkább ne is kapcsolgassam-tekergessem mert azzal csak valami zürt csinálok a trakiban, hagyjak mindent úgy ahogy van, ne nyúljak semmihez. Hát: no cemment.
Lenz:Sajnos sok kereskedő (TISZTELET A KIVÉTELNEK) próbálja a vásárlót hülyének nézni a nagyobb bevétel érdekébe.Örökös probléma km/űz.óra tekerés,évjárat módosítás és most a lóerő is.Ez nem márka és ország függő.
Bt:Az igaz,hogy ha az ember megszokja a kényelmi dolgot (kütyüt) és elromlik vagy másik géphez jut valaki azon meg nincs olyan nagyon tud hiányozni.
Válasz #12061. hozzászólásra
Aha, értem.
Vagy lehet hogy ezt az elektronikus szintező hidraulikát csak a kisebb, 2-pontos függesztéssel ellátott trakikon alkalmazták???
Válasz #12055. hozzászólásra
Hát még azt is leszerelték róla???
Pedig az jó dolog. Amíg nem tudtam hogy miként kell használni addig nem is hiányzott, sőt még azt a kis jobboldali függesztő munkahengert is lecseréltem egy kézzel tekerős orsóra, mondván, jó lesz nekem az a kézi tekergetős orsó is. De most hogy már rájöttem a szintező hidraulika használatának a titkára, előnyére meg "ízére", hát bizony már hiányozna. Persze azért szintező hidraulika nélkül is traktor a traktor. Ha majd egyszer nekem is "meghal" a szerkezet, akkor én is viszzatérek a manuális változathoz.
Sziasztok!
Plútó:Azért gondoltam múltkor a rúgót,hogy húzza lefelé és a talajt közben követi a kocsi.
Guszti:Sajnállak,hogy így jártál!De legalább van alkatrész és nem kell várnod rá.Igaz terv előtt kell felújítani a gépet de tudod,hogy mostantól felújított a géped.Egy ilyen összeget kiadni soha nem jön jókor.
Igen, a mosoly távozott az arcomról , mert a gyűrőzéses story 30 eFt volt, az nem jött be , a blokk fúrás és egyéb alkatrész 120 Lesz, + még a szerelőnek a 4 szeri szerelés ami 2 nap kb,. De sajnos muszály, mert szükség van a gépre, sok munka lenne számára.
Köszönöm a segítségedet, de sajnos nem gyűrű, Motor fúrás lett belőle, mert kúpos kopás lett, Ha minden igaz holnap lesz a fúrás és következő héten lesz össze rakva, ha minden igaz tudok majd képeket csinálni. Azért köszönöm.
A régi trakimon nekem is így volt megoldva.De a sorművelőnél nincs erre szükség,mert ott a kocsik egymástól függetlenül követik a talajt.Mivel nincs még mankókerekem ami a gerendát tartaná,ezért oldottam meg az előbb írt láncos megoldással a gerenda szinten tartását.Ugyanis az én trakim "fapados",nincs hidraulika szintezője ami a beállított szinten tartaná a gerendát.
Válasz #12049. hozzászólásra
Szerintem 100% hogy az már nem eredeti a felirat vagy matrica. Az eredeti felirat is matrica, de úgy néz ki mint azokon a képeken amiket én tölöttem fel. Ez is 100%!
A matrica az eredeti lehet.A traki újra van festve és azt a részt kitakarták festéskor.Azért tűnik rózsaszínűnek mert ott ki van fakulva a gyári piros festés.Legalábbis én ezt veszem le a képről.De ha nem így van majd a Misi megmondja a tutit.
Válasz #12041. hozzászólásra
Misi az matrica ami színkülönbség a pirosnál látható!Jó látom?Utólag ragaszthatták rá.Ha jól emlékszem eredetileg piros sárvédőn fehér betű és szám van,nem egybe a piros matricán.Bocs ha rósz a gondolatom!
Szerintem ez az MT20 felirat sem az eredeti már, olyan mintha át volna ragasztva. Próbáld meg megnézni, persze ha érdekel, hogy mégis mi van alatta. Az is lehet hogy semmi mert már lekopott mint nekem is, vagy céltudatosan lekaparták. Az eredeti feliratnak egészen más a grafikája, mégpedig olyan mint a lenti képeken! Nagyon úgy néz ki hogy a trakid valójában original MT18-as, csak "átragasztották" MT20-ra a magasabb eladási ár és a nagyobb profit reményében. És úgy néz ki hogy sikerült is neki(k).
Sziasztok!
Plútónak és Zolinak igaza van ez a variáció is elképzelhető dolog.De 2 évig jó üzemelt akkor meg mindegy most már az a 2 LE kár bosszankodni rajta.Mindég tanul az ember valamit.TISZTELET A KIVÉTELNEK de ennyit a kereskedőkről.
De,tervbe is van véve,csak idő hiányában még nem készült el.Muszáj volt már a kukit kapálni ezért gyorsan összedobtam ennyire és go.Egyébként tervezek rá műtrágya adagolót is és a támasztó kerékkel akarom majd meghajtatni.
Most egy lánccal összekötöttem a két függesztőkart, ami fennakad a pótkocsihúzón, és ez tartja szinten a gerendát.
Amikor bekonténerezik a gépeket valamennyire szétszedik őket,hogy minél több beférjen.Lehet,hogy a Misi gépe alapból 18-as csak a 20-asnak a sárvédőit szerelték rá a szemfüles szerelők.Lehet,hogy valahol valakinek van egy 18-as ami valójában meg 20-as.Az meg el lehet ájulva,hogy milyen erős a gépe.Ha nagy a hasonlóság a két típus között akkor elképzelhető egy ilyen csere.Mondjuk ha így van, akkor is a kereskedőt minősíti egy kicsit a dolog,mert figyelhettek volna erre a nem kis apróságra.
Válasz #12036. hozzászólásra
Az jó ár ahhoz képest,hogy 1000-töl 2400-ig van a kereskedőknél.Sógorom vett moped autót aminek a motorja YANMAR.Sok alkatrész passzol pl.kis Polski meg Seat Cordoba,Suzuki,Renault alkatrészeihez.Érdemes szétnézni ha szükség van valamire.
Válasz #12031. hozzászólásra
...ami 18 LE-s és nekem megfelel akkor megveszem de ha 20 LE-s gépet szeretnék az ne legyen 18 LE-s...
Egyetértek!
Más:
Nekem is kiégett az egyik izzó a trakin, de ma Sátoraljaújhelyben a motoros boltban sikerült venni hasonlókat. Vagyis a foglalat meg a 35/35W felirat teljesen egyezik, csak az üvegbúra alakja más. Meg 600 Ft volt darabja.Itt a fotó is.
Válasz #12033. hozzászólásra
Szia!
Igen elégedett vele idáig most meg bosszankodik a 2 hiányzó pacin.Ezért gond ha rájön az ember a disznóságra.Lehet,hogy itt jön képbe az örökös kérdés a motor meg TLT közti különbség.Ja ez hülye gondolat!
Válasz #12032. hozzászólásra
Szia!
Furcsának tartanám ha nem lenne valaminek száma.Csak örökös kérdés,hogy hol rejtették el és mennyit festetek rá vagy mennyire rozsdás.Neked mind ezt nem kel mesélni látsz elég ilyen problémát .Dafnál minden évben gond az alváz szám mert gyárilag nincs mélyre beütve és rozsdásodna ha időnként nem csiszolnám és nem festeném le lakkal.
A trakesz 20 lovas. Csak a motor nem.
Azért vér ciki, ha rájön az ember, hogy átqrták. Biztos vagyok benne, hogy a 18, meg a 20 lovas között a furaton kívül semmi különbség nincs.
Szegény Misi, eddig meg volt elégedve a trakesza teljesítményével, mostantól viszont állandóan ott lesz az agyában, hogy "istenem, ha meglenne még az a 2 ló.....". És nem lesz teljesen elégedett a trakeszével. Pedig semmi sem változott.
Ilyen az ember. Meg amikor a tudás káros.
Nekem a kubotára azt mondták nincs motorszáma,de az eredeti japán gépköny mutatta hogy hol van.Az adagoló felől a blokkba beütve igaz vastagon le volt festve.Tartalmazza a motor kódot és sorozatszámot is.
Válasz #12029. hozzászólásra
Szia Bt66!
Valószínűleg,hogy a kereskedő se tudta a motor cserét!e kérdés amikor az országba behozza mi szerint ellenőrizték az azonosítást?Ezek a bosszantó dolgok amikor az ember rájön,hogy hülyének nézik gondolok itt km/üzem óra tekerés és még ez is ráadásul.Ha látok egy gépet ami 18 LE-s és nekem megfelel akkor megveszem de ha 20 LE-s gépet szeretnék az ne legyen 18 LE-s .
Válasz #12019. hozzászólásra
Szia Józsika!
Szerintem már mind végig néztem a filmeket.Sőt írtunk is már egymásnak a burgonya vetővel kapcsolatba.Jó kis szerkezet!Fogyasztást nézted már?
Igen, ott van nekem is a motor oldalán is az öntvényben. Igaz nekem is csak az L3E felirat egyezik a szelepdeklin lévő felirattal, a tőbbi szám, vagy kód már nem ugyanaz. Talán ki volt cserélve a szelepdekli???
De akkor ezek szerint Téged valószínüleg átvertek, az MT20-as burkolat alatt és MT20-as áron kaptál egy MT18-as motort. Persze ha jól müködik akkor éppen nem olyan nagy baj, de azért ha így áll adolog akkor az a kereskedő vagy eladó akitől vetted a trakit bizony nem egy szavahihető és gerinces ember lehet.
Válasz #12026. hozzászólásra
Szia!
Érdekes,hogy a sárvédőn eredeti matricán MT20 szerepel és a motoron más.Eredeti motor kifeküdhetett és motor cserét csináltak benne talán.Laxa felvetésére én is kíváncsi vagyok,van e külön motor szám.
Csak kíváncsiságból kérdezem, hogy ezeknek a gépeknek van saját motorszámuk, vagy csak ez a kód van az öntvényben?
Vagy márka-típus függő az egyedi azonosító jel rajtuk?
Válasz #12023. hozzászólásra
Henger fej tömítést akartam rendelni és a szelep deklin találtam egy érdekes matricát MT18 . Telefonáltam pár helyre és Győző segített eg kódszámmal most már szinte biztos, hogy 18 lovas.
35470 hozzászólás
Válasz #12068. hozzászólásra
"...egy negatív élmény után minden kereskedőre nem lehet ráhúzni, hogy sumákok."
Ez igaz. nem is akarom. De a kivétel erősíti a szabályt. És tisztelet a kivételnek! Ha rátalálok akkor szólok! De nekem már 3 negatív élményem volt "A" kereskedővel. Amit lentebb már leítram, hogy:
1.) -vásárláskor garancia nem volt adva egy nap sem, meg a tájékoztatás hiánya a géppel kapcsolatban is rossz érzéseket ébreszt bennem (inkább nem nyúlni semmihez! -röhej)
2.) -már írtam hogy a mágnesszelepem rossz a trakin, nem én rontottam el hanem így vettem, (persze a kereskedőnél startolt a fránya gép de otthon már nem), kértem hogy jöjjenek már ki és javítsák meg vagy cseréljék ki, persze kifizettem volna az alkatrészt is meg az utat is nekik, hát azt mondták hogy ők bizony nem jönnek, vigyem vissza a trakit mert csak ott a mühelyükben tudják megjavítani, és kb. 3-4 nap (mennyi???) a javítás. Hát persze hogy nem vittem, egy ilyen 2x200 km-es útra azért nem megyek közel 1 tonnás teherrel, meg az igazat megvallva nincs is mivel szállítanom a trakit. Hát azóta sincs kicserélve a mágnesszelep, kiiktattam és úgy használom a trakit.
No meg a 3.) -amiről már itt tud mindenki az a bizonyos gumiméret téma. Bár ez engem konkrétan nem érint de felháborít, ez bizony a vásárló hülyének nézésének egy jó példája.
De időközben volt ez izzítóelektronika problémám is, de sajnos ebben sem tudtak segíteni mert állítólag ezt, vagy ilyen alkatrészt nem tartanak. Igaz tanácsot adtak, hogy az eredeti helyett szereljem be a VW Golf II izzítóelektronikáját és azzal biztos jó lesz. Állítólag ott ők is így csinálják. De végülis nem cseréltem ki mert az eredetit megjavította egy tv-szerelő müszerész emberke. Itthon, ingyen!
Válasz #12066. hozzászólásra

Nagyon nem bánkódok nagyon szeretem a trakit egyenlőre az igényeimet kielégíti.
Válasz #12064. hozzászólásra

Sziasztok!
Én egy kicsit más kép látom a dolgot, alapjáraton egy jóindulatú „emberke” vagyok, nem vagyok meg győződve, hogy a kereskedő tudatosan vezetett félre. Én akartam traktort venni én nézegettem a traktorokat én választottam ki a traktort. Ennyi erővel én is hibás vagyok mért nem jártam jobban körül a dolgot a kiválasztott típus után mért nem néztem jobban utána. Kár szapulni a kereskedőket és egy negatív élmény után minden kereskedőre nem lehet ráhúzni, hogy sumákok. Az is előfordulhat, amit valaki írta hogy szállítás közben a sárvédő fel cserélődött, akkor valaki 18 lovas gép árába 20 lovas gépet vitt haza. Ezek után az a vásárló sem volt korrekt lehet hogy nem rögtön hanem később de csak észre veszi a tévedést és biztos nem fog elsétálni a kereskedőhöz, hogy hoztam X forintot mert nagyobb a gép mint amit meg vásároltam. Számomra a tanússág az, hogy a következő vásárlásnál még alaposabban felkészülők a vásárolandó termékből.
Válasz #12055. hozzászólásra

Misi! Te meg azért ne bánkódj nagyon, akárhogy is van, de még mindig sokkal jobb egy ilyen jó állapotú 18 lóerős fapados Mitsu, mint akár egy LUX kivitelü TZ-4K vagy Rába-15. Ezt tapasztaltból mondom, mert a Mitsu előtt volt két TZ-4K-m is, de a kettő nem tesz ki egy ilyen Mitsut!
Válasz #12064. hozzászólásra
Ha vásárolsz egy pár cipőt és 2 hét múlva leválik a talpa és vissza viszed rögtön azt mondják,hogy nem a rendeltetés szerű használat miatt vált le(rósz helyre húztad nem a kezedre hanem a lábadra) akkor mire számíthat az ember egy használt gépnél.Sok kereskedő nem is ért a gépekhez csak annyit tud,hogy kell beindítani .Lenznek igazat adok de nem típus és nem Japán és nem Kínai gép függő ez szerintem.
Válasz #12063. hozzászólásra
Bizony így van, de ez az átverés amit Misivel csináltak már hab a tortán!
Én már megvívtam a szélmalomharcomat itt a fórumon GYÁRTÓval is (Misi szerencsétlen ekéje), meg KERESKEDÖvel is (gumiméret), lásd a 11033 h.sz.-t, meg akár előtte-utána is, és ezek az esetek is azt bizonyítják hogy a vásárlót bizony hülyének nézik! És Lenznek abban bizony igaza van hogy pl. egy ilyen japó traki vásárlásakor garancia addig van amíg ki nem fizetted a gépet, vagy max. amíg a kereskedő udvarán van, utána köd előttem-köd utánam, szinte már rád sem ismernek. Ha másnap elromlik a gép az sem az ő hibájuk hanem a tiéd mert már 1 nap alatt is te rontottad el. Megjavítják ugyan, de "jó"pénzért, de garancia?, hova gondolsz! Esetleg vegyél másikat, a tegnap vásároltat meg beszámítják negyed-pénzért.
Sok mindent eltitkolnak a használattal kapcsolatban is, de szerintem inkább csak hallgatnak, mert ők sem tudják hogy egyes dolgok a trakin mire szolgálnak igazán. Nekem is anno azt mondták hogy azokat a dolgokat amik az elektronikus szintezéshez vannak inkább ne is kapcsolgassam-tekergessem mert azzal csak valami zürt csinálok a trakiban, hagyjak mindent úgy ahogy van, ne nyúljak semmihez. Hát: no cemment.
Lenz:Sajnos sok kereskedő (TISZTELET A KIVÉTELNEK) próbálja a vásárlót hülyének nézni a nagyobb bevétel érdekébe.Örökös probléma km/űz.óra tekerés,évjárat módosítás és most a lóerő is.Ez nem márka és ország függő.
Bt:Az igaz,hogy ha az ember megszokja a kényelmi dolgot (kütyüt) és elromlik vagy másik géphez jut valaki azon meg nincs olyan nagyon tud hiányozni.
Válasz #12061. hozzászólásra
Aha, értem.
Vagy lehet hogy ezt az elektronikus szintező hidraulikát csak a kisebb, 2-pontos függesztéssel ellátott trakikon alkalmazták???
Válasz #12060. hozzászólásra

Ezen gyárilag nem volt . a helye sincs kialakítva.
Válasz #12055. hozzászólásra

Hát még azt is leszerelték róla???
Pedig az jó dolog. Amíg nem tudtam hogy miként kell használni addig nem is hiányzott, sőt még azt a kis jobboldali függesztő munkahengert is lecseréltem egy kézzel tekerős orsóra, mondván, jó lesz nekem az a kézi tekergetős orsó is. De most hogy már rájöttem a szintező hidraulika használatának a titkára, előnyére meg "ízére", hát bizony már hiányozna. Persze azért szintező hidraulika nélkül is traktor a traktor. Ha majd egyszer nekem is "meghal" a szerkezet, akkor én is viszzatérek a manuális változathoz.
Válasz #12045. hozzászólásra
Olvaslak benneteket és mindig csak megerősítést kapok arra vonatkozóan, amit már néhányszor leírtam....
Sziasztok!
Plútó:Azért gondoltam múltkor a rúgót,hogy húzza lefelé és a talajt közben követi a kocsi.
Guszti:Sajnállak,hogy így jártál!De legalább van alkatrész és nem kell várnod rá.Igaz terv előtt kell felújítani a gépet de tudod,hogy mostantól felújított a géped.Egy ilyen összeget kiadni soha nem jön jókor.
Válasz #12056. hozzászólásra
, mert a gyűrőzéses story 30 eFt volt, az nem jött be , a blokk fúrás és egyéb alkatrész 120 Lesz, + még a szerelőnek a 4 szeri szerelés ami 2 nap kb,.
De sajnos muszály, mert szükség van a gépre, sok munka lenne számára. 
Igen, a mosoly távozott az arcomról
Válasz #12054. hozzászólásra

Hát ez nem igazán jó hír. Gondolom nem volt őszinte a mosoly az arcodon amikor kiderült. Remélem jól sikeröl a javítás és nem lesz sok a vég összeg.
Válasz #12053. hozzászólásra
Hát az én 18 lovas gépemen sincs szintező elektronika, csak ilyen fapados
Válasz #11908. hozzászólásra
Szia!
Köszönöm a segítségedet, de sajnos nem gyűrű, Motor fúrás lett belőle, mert kúpos kopás lett, Ha minden igaz holnap lesz a fúrás és következő héten lesz össze rakva, ha minden igaz tudok majd képeket csinálni. Azért köszönöm.
Válasz #12052. hozzászólásra
A régi trakimon nekem is így volt megoldva.De a sorművelőnél nincs erre szükség,mert ott a kocsik egymástól függetlenül követik a talajt.Mivel nincs még mankókerekem ami a gerendát tartaná,ezért oldottam meg az előbb írt láncos megoldással a gerenda szinten tartását.Ugyanis az én trakim "fapados",nincs hidraulika szintezője ami a beállított szinten tartaná a gerendát.
Válasz #12043. hozzászólásra


Én a bal oldali függesztő kart így oldottam meg , hogy még jobb legyen a talaj követése a munka eszközöknek majd a jobb oldalon is meg csinálom.
Válasz #12049. hozzászólásra

Nos a traki festve volt a matrica utólag lett fel ragasztva, be kukkantottam alája és nem találtam alatta régi matricát.
Válasz #12049. hozzászólásra
Szerintem 100% hogy az már nem eredeti a felirat vagy matrica. Az eredeti felirat is matrica, de úgy néz ki mint azokon a képeken amiket én tölöttem fel. Ez is 100%!
A matrica az eredeti lehet.A traki újra van festve és azt a részt kitakarták festéskor.Azért tűnik rózsaszínűnek mert ott ki van fakulva a gyári piros festés.Legalábbis én ezt veszem le a képről.De ha nem így van majd a Misi megmondja a tutit.
Hát igen,valószínűleg ezután sem hiányzik majd az a két ló, mert még nem találkozott velük,így nem is tudja,hogy hiányzik.

yanmaromon az alvázszám a traktor típusával kezdődik.
Válasz #12041. hozzászólásra
Misi az matrica ami színkülönbség a pirosnál látható!Jó látom?Utólag ragaszthatták rá.Ha jól emlékszem eredetileg piros sárvédőn fehér betű és szám van,nem egybe a piros matricán.Bocs ha rósz a gondolatom!
Válasz #12041. hozzászólásra


Szerintem ez az MT20 felirat sem az eredeti már, olyan mintha át volna ragasztva. Próbáld meg megnézni, persze ha érdekel, hogy mégis mi van alatta. Az is lehet hogy semmi mert már lekopott mint nekem is, vagy céltudatosan lekaparták. Az eredeti feliratnak egészen más a grafikája, mégpedig olyan mint a lenti képeken! Nagyon úgy néz ki hogy a trakid valójában original MT18-as, csak "átragasztották" MT20-ra a magasabb eladási ár és a nagyobb profit reményében. És úgy néz ki hogy sikerült is neki(k).
Sziasztok!
Plútónak és Zolinak igaza van ez a variáció is elképzelhető dolog.De 2 évig jó üzemelt akkor meg mindegy most már az a 2 LE kár bosszankodni rajta.Mindég tanul az ember valamit.TISZTELET A KIVÉTELNEK de ennyit a kereskedőkről.
Válasz #12042. hozzászólásra
Szia!
De,tervbe is van véve,csak idő hiányában még nem készült el.Muszáj volt már a kukit kapálni ezért gyorsan összedobtam ennyire és go.Egyébként tervezek rá műtrágya adagolót is és a támasztó kerékkel akarom majd meghajtatni.
Most egy lánccal összekötöttem a két függesztőkart, ami fennakad a pótkocsihúzón, és ez tartja szinten a gerendát.
Válasz #11961. hozzászólásra

Szia Plútó!
a gerenda két végére nem kellene egy-egy mankó kerék? Pár nagyobb sorközművelőnél láttam szerintem nem butaság,
Sziasztok Urak!




Egy kis találós kérdés . Mi látható a képen?
Hát ez az optikai tuning.
Egyébként kíváncsi lennék, hogy a 18 és a 20 ló között érezhető-e a különbség ?
Üdv!
Én is pont erre gondoltam hogy a traki MT18 csak a burkolat MT20.
Énszerintem ez jobban elképzelhető dolog.
Sziasztok!

Lehet,hogy valahol valakinek van egy 18-as ami valójában meg 20-as.Az meg el lehet ájulva,hogy milyen erős a gépe.
Ha nagy a hasonlóság a két típus között akkor elképzelhető egy ilyen csere.Mondjuk ha így van, akkor is a kereskedőt minősíti egy kicsit a dolog,mert figyelhettek volna erre a nem kis apróságra.
Amikor bekonténerezik a gépeket valamennyire szétszedik őket,hogy minél több beférjen.Lehet,hogy a Misi gépe alapból 18-as csak a 20-asnak a sárvédőit szerelték rá a szemfüles szerelők.
Válasz #12037. hozzászólásra
Ennek meg Lombardini motorja van!
Válasz #12036. hozzászólásra
Az jó ár ahhoz képest,hogy 1000-töl 2400-ig van a kereskedőknél.Sógorom vett moped autót aminek a motorja YANMAR.Sok alkatrész passzol pl.kis Polski meg Seat Cordoba,Suzuki,Renault alkatrészeihez.Érdemes szétnézni ha szükség van valamire.
Válasz #12031. hozzászólásra


...ami 18 LE-s és nekem megfelel akkor megveszem de ha 20 LE-s gépet szeretnék az ne legyen 18 LE-s...
Egyetértek!
Más:
Nekem is kiégett az egyik izzó a trakin, de ma Sátoraljaújhelyben a motoros boltban sikerült venni hasonlókat. Vagyis a foglalat meg a 35/35W felirat teljesen egyezik, csak az üvegbúra alakja más. Meg 600 Ft volt darabja.Itt a fotó is.
Válasz #12033. hozzászólásra
Szia!
Igen elégedett vele idáig most meg bosszankodik a 2 hiányzó pacin.Ezért gond ha rájön az ember a disznóságra.Lehet,hogy itt jön képbe az örökös kérdés a motor meg TLT közti különbség.Ja ez hülye gondolat!
Válasz #12032. hozzászólásra
Szia!
Furcsának tartanám ha nem lenne valaminek száma.Csak örökös kérdés,hogy hol rejtették el és mennyit festetek rá vagy mennyire rozsdás.Neked mind ezt nem kel mesélni látsz elég ilyen problémát .Dafnál minden évben gond az alváz szám mert gyárilag nincs mélyre beütve és rozsdásodna ha időnként nem csiszolnám és nem festeném le lakkal.
Válasz #12031. hozzászólásra
A trakesz 20 lovas. Csak a motor nem.
Azért vér ciki, ha rájön az ember, hogy átqrták. Biztos vagyok benne, hogy a 18, meg a 20 lovas között a furaton kívül semmi különbség nincs.
Szegény Misi, eddig meg volt elégedve a trakesza teljesítményével, mostantól viszont állandóan ott lesz az agyában, hogy "istenem, ha meglenne még az a 2 ló.....". És nem lesz teljesen elégedett a trakeszével. Pedig semmi sem változott.
Ilyen az ember. Meg amikor a tudás káros.
Sziasztok!
Nekem a kubotára azt mondták nincs motorszáma,de az eredeti japán gépköny mutatta hogy hol van.Az adagoló felől a blokkba beütve igaz vastagon le volt festve.Tartalmazza a motor kódot és sorozatszámot is.
Válasz #12029. hozzászólásra
Szia Bt66!
Valószínűleg,hogy a kereskedő se tudta a motor cserét!e kérdés amikor az országba behozza mi szerint ellenőrizték az azonosítást?Ezek a bosszantó dolgok amikor az ember rájön,hogy hülyének nézik gondolok itt km/üzem óra tekerés és még ez is ráadásul.Ha látok egy gépet ami 18 LE-s és nekem megfelel akkor megveszem de ha 20 LE-s gépet szeretnék az ne legyen 18 LE-s .
Válasz #12019. hozzászólásra
Szia Józsika!
Szerintem már mind végig néztem a filmeket.Sőt írtunk is már egymásnak a burgonya vetővel kapcsolatba.Jó kis szerkezet!Fogyasztást nézted már?
Válasz #12026. hozzászólásra


Igen, ott van nekem is a motor oldalán is az öntvényben. Igaz nekem is csak az L3E felirat egyezik a szelepdeklin lévő felirattal, a tőbbi szám, vagy kód már nem ugyanaz. Talán ki volt cserélve a szelepdekli???
De akkor ezek szerint Téged valószínüleg átvertek, az MT20-as burkolat alatt és MT20-as áron kaptál egy MT18-as motort. Persze ha jól müködik akkor éppen nem olyan nagy baj, de azért ha így áll adolog akkor az a kereskedő vagy eladó akitől vetted a trakit bizony nem egy szavahihető és gerinces ember lehet.
Válasz #12026. hozzászólásra
Szia!
Érdekes,hogy a sárvédőn eredeti matricán MT20 szerepel és a motoron más.Eredeti motor kifeküdhetett és motor cserét csináltak benne talán.Laxa felvetésére én is kíváncsi vagyok,van e külön motor szám.
Válasz #12026. hozzászólásra
Csak kíváncsiságból kérdezem, hogy ezeknek a gépeknek van saját motorszámuk, vagy csak ez a kód van az öntvényben?
Vagy márka-típus függő az egyedi azonosító jel rajtuk?
Válasz #12025. hozzászólásra
Igen de ez a kód a motor oldalába is benne van az öntvényben.
Válasz #12024. hozzászólásra

Valami ilyesfélét?
Akkor ezek szerint a Te Mitsudban már cesrélve van a motor?
Válasz #12023. hozzászólásra

Henger fej tömítést akartam rendelni és a szelep deklin találtam egy érdekes matricát MT18 . Telefonáltam pár helyre és Győző segített eg kódszámmal most már szinte biztos, hogy 18 lovas.
Válasz #12022. hozzászólásra
És hogyan derült ki???
Ma kiderült hogy két lóval kevesebb a trakim csak 18 lovas
de akkor is nagyon szuper.
. Egyébként elkezdtem a sorközművelőt össze rakni.
Válasz #12018. hozzászólásra



Ahogy Bajor imre mondaná " törzs vendég vagyok a könyvtárban"