Gázolaj árak 601 Ft Benzin árak 594 Ft EUR 398.25 Ft USD 372.16 Ft CHF 416.67 Ft GBP 473.04 Ft

Fórum

YTO Traktorok

Létrehozta: Vendég , 2008-02-09 18:44:17

Kedvencekhez Segítség

1269 hozzászólás
#1269 mtz1221
2024-06-07 22:13:24

Válasz Ohaza63 #1266. hozzászólására
Kutyáknak az őse a vezetékneve, annak tiszteségesnek ? Őt se sokan sajnálnák ha felkötné valaki .smile whistling

#1268 Gumóka
2024-06-07 20:48:19

Válasz mtz1221 #1267. hozzászólására

Itt is megoldják máig is, ha nem veszélyes a fék. Meg máshol issmile sweatdrop

#1267 mtz1221
2024-06-07 20:26:45

Válasz Ohaza63 #1264. hozzászólására
Nálunk is ez volt egy évig mikor bevezették, de most megint megtalálták a kis kapukat a kamerák előtt is. Pár napja voltam műszakin, valahogy 5x állt rá a fékpadra az autómmal a kamerák előtt. Mondtam ezért egy kólával sem fizetek többet.

#1266 Ohaza63
2024-06-07 18:29:19

Válasz Gumóka #1265. hozzászólására

Lehet hogy igazad van.

Nekem egy huncut gépkereskedő mondta el a folyamatot a Hódmezővásárhelyi Gazda Napokon, aki szerelmes az MTZ be.

A szeme sem áll jó és minden adásvételi szerződése tele van apró betűs résszel, hogy kibújjon minden alól, ha baj van, de mégis sokan vásárolnak/vásároltak nála, mert olcsóbb a többieknél, akik esetleg tisztességesen játszanak pl. a garanciákkal.



#1265 Gumóka
2024-06-07 15:29:01

Válasz Ohaza63 #1264. hozzászólására

Az mtz a lengyelektől jön első forgalomba helyezéssel.

#1264 Ohaza63
2024-06-07 15:12:54

Válasz mtz1221 #1263. hozzászólására

Az új MTZ ket először Horvátországban, majd később Romániában lettek üzembe helyezve, majd használtként hozták be és újból lepapírozták.

Csinálhatná ezt az YTO is.

Érdekességként leírom, 2008 ban itt Békés-Megyében a 90 LE traktort a KPM csak fekete rendszámmal akarta műszakiztatni, míg Bács és Csongrád megyében megoldható volt a piros rendszám is, ami akkor sokkal kedvezőbb volt minden szempontból.

Egyébként az is érdekes, hogy milyen a BM nyilvántartás volt anno, mert az első műszaki vizsgán nem találtak, olyan gépet, hogy YTO a BM nyilvántartásban, így ott kellett hagynom 2 napra a traktort a vizsgáztató telephelyén, míg valami barom aktakukac Pesten nem vitte be a rendszerbe.

De most már kamerával, figyelnek mindent + online a rendszer és minden vizsgabiztos az állásával játszik és ha bármit hibázik több százezer Ft-os büntetés mellett felfüggesztik a vizsga engedélyüket akár évekre is.

Anno olyan gépek és autók is átmentek a vizsgán, mindig baj nélkül , amivel nem mertem volna elindulni az utca végén lévő benzinkútra tankolni.

#1263 mtz1221
2024-06-07 10:51:36

Válasz Ohaza63 #1259. hozzászólására
Meg lehetne a kiskaput találni szerintem, ya valaki nagyon akarná. Ha mtz jöhet minden fajta kis kapukkal, ennek is meglenne a módja.smile smile

#1259 Ohaza63
2024-06-07 07:39:57

Válasz mtz1221 #1258. hozzászólására

Ahogy tudom, itt Magyarországon a 70, 80, 105, 115 Le van/lesz és egyik sem hagyományos szívó motorral.

Mind a levendula illatú, adblus motor az EU miatt.smile surrender

Mindez azért , mert légmentesen le van zárva az EU határsmile thumbup, míg a szerbek, bosnyákok, ukránok megfulladnak a kipufogó füstbensmile sweatdrop és mindenki meghal tüdőrákban, addig itt mi az EU ba majd boldogan élünk.smile thumbdown

A kínai sem hülye, míg máshol szarnak erre és ez a piac 95 % -a, addig nem fogja elrontani a jól működő technikáját a barom EU-s zöldek, meg Van Még Lejjebb asszony kedvéért.

Marhára igaza van.

#1258 mtz1221
2024-06-06 22:09:45

Válasz meszibz #1257. hozzászólására
Itt nagyon szeretik,csak minden 20ból egy szar, garanciális problémás. De nem hinném hogy nálatok mutyi nélkül kapható azzal a 7800 köbös szívó motorral. smile thumbdown

Nincs profilkép
#1257 meszibz
2024-06-06 22:04:16

Tisztelt Fórumozók!

Érdeklődni szeretnék az YTO márkával kapcsolatban. A 1304-es szimpatikus, így netről... de nulla tapasztalattal bírok.
Valaki esetleg tud pár szót róla írni? Ár/érték arány, megbízhatóság, stb.? Szervíz? Ez a típus van már Magyarországon?

Köszönöm a segítséget!

Nincs profilkép
#1256 szervezkedo
2024-06-03 11:50:50

Válasz trikolor5 #1254. hozzászólására
Amit Ohaza63 írt, az kiegeszíteném annyival, hogy szorozd meg kettővel!

Nálam a legextrémebb dolog az volt, amikor a traktor ismételt forgalomba helyezése közben, az aknán állva, a vizsgabiztos valmi kifogást talált (nem szabályos az alváz vagy a motorszám vagy valami hasonló, mem emlékszem pontosan) és kérte keritsem elő a számlát, ami az előző (első tulaja ) vette Magyarországon -aki a világ másik oldalán több ezer km távolságra volt tőlem.
Felhívtam kétségbeesetten őket és a kiscsaj (aki nem is kiscsaj) kb5-6perc múlva már hívott is vissza.

Alkatrész nem drága hozzá, van minden, ha van. Ha nincs akkor megpróbálnak segíteni. Azonban ha nincs megoldás, akkor hónapok.
Fogyasztást nem tudom mennyi, de szerintem 4-5liter saccra hektáronként a tárcsázás, permetezés szőlőben a mi régi technikánkkal.

Ha kecskeméti vagy, menj be mindkettőhöz és tájékozódj.

Én végignéztem, megfogdostam egy kivételével több keleti csodát és beszéltem a keresekdőkkel is.
Piros, kék, szürke (kék), zöld.
4gyartmany, 4 cég.
Az ár gyakorlatilag ugyanannyi 13,5-14+Áfa.

Az egyik színű nagyon puruttya, fapados volt. Ránézésre 3év múlva télen széttörő,.nyáron kifakulo műanyag belső még erdekes szagú is volt. A másik kereskedőjét már kiismertem. Nem adnak ki egyszerű alkatrész méreteket sem, csakhogy náluk vedd meg sokszoros áron.
Van egy amit nem láttam még testközelben csak telefonon beszéltem a kereskedővel. Feltettem egy egyszerű technikai kérdést, nem tudta a választ rá, pedig alapvető konstrukciós dolog volt, majd azt mondta, ha ismerem a Foton/Lovol traktorokat, akkor ez szinte pontosan ugyanolyan traktor. Mondom neki, a szűrőkön YTO felirat van, nem Lovol. Azt mondja, az is olyan, arra is hasonlít!

Tehát ha bemégy a Szolárkeresekhez, hidd el, hozzáértő szervizesek fogadnak ha bármi problémád lesz később a traktorral és ez az egyik legnagyobb érték!!!!!!! Te pedig az értéket keresed, mert az ár ugyanaz!!!!


#1255 mtz1221
2024-06-02 12:17:42

Válasz trikolor5 #1254. hozzászólására
Itt nálunk sima eurós motorokkal kínai. De már beraktam párszor, a solo arma a max 75 lóra tervezett váltót difit rakja a 90 lovasba meg a 60 lovasba is. Kínaiba meg egy első difi van a 90 lovasban és a 120 lovasban is.Sokkal vaskosabb az egész. Csak motornál meg én jobban félnék a kínai crditől mint az indiaítól.smile sweatdrop

Nincs profilkép
#1254 trikolor5
2024-06-02 11:34:26

Válasz mtz1221 #1252. hozzászólására

Itt Kecskeméten van az odisys is a solis magyarországi képviselője. Solis90 15+áfa volt legutóbb. Yto mennyi lehet? Solis vs yto árérték arányban vajon ki nyerne?

#1252 mtz1221
2024-06-02 10:57:47

Válasz trikolor5 #1250. hozzászólására
Most jó felé nézegetsz, csak meg kéne őket kérdezni jem e akarják a 1024est bemutyizni, mint az mtzket. Azt hamarább megvenném mtz helyett, mint bármelyik másik délkeletit. smile thumbup

#1251 Ohaza63
2024-06-02 08:54:16

Válasz trikolor5 #1250. hozzászólására

Igen , 16 éves kapcsolatom van velük. Régen Solarkernek, most Solar Agronak hívják őket.

Csak jókat mondhatok róluk. Nagyon korrekt cég. A dolgozók segítőkészek, barátságosak.

Nagy alkatrész bázissal rendelkeznek az YTO traktorokhoz. Ők az importőrök.

Ők hozták be annak idején (2008-tól) is az YTO traktorokat és általuk forgalmazták a többiek is a gépeket.

A szerelőik, szervizeseik toppon vannak a szakmában.

Nem tudtam tőlük olyat kérdezni az elmúlt 16 évben, hogy ne csípőből vágták rá a választ.

Na Ők tényleg értünk vannak és nem fordítva, mint a többi cégnél tapasztalható.






Nincs profilkép
#1249 Mötözö
2024-05-30 15:28:03

Válasz Ohaza63 #1180. hozzászólására
csak érthetetlen számomra hogy nem a méltán hires gyártó a weichai motorjai lettek belerakva

Nincs profilkép
#1248 szervezkedo
2024-05-28 17:19:58

Egyébként a bajai zöld YTO-krol mit kell tudni??? A jófogás hirdetik Agri Tracking TD1004 traktor néven. Ez valami márka nélkül gyártott YTO, amit a vevő kedve szerinti névvel ellátva dobnak piacra.
Volt régen kék színű YTO ami valami lengyel vonalon érkezett. Ez is valami hasonló???

1

2

3

Nincs profilkép
#1247 szervezkedo
2024-05-28 17:10:26

Válasz Ohaza63 #1243. hozzászólására
Ennél azért picit összetettebb a dolog szerintem, de ha valós a szándék, nem túl komplikált felvenni velük a kapcsolatot. Nem kell kínai ügyvéd, mert ha érdekes akcentussal is, de van angolul értő munkatárs minden a nagyvilág felé nyitott cégnél.

Egyszer én váltottam valakivel 2-3 levelet. Már nem emlékszem honnan googliztam/vettem az elérhetőséget, de őszintén leírtam nekem egy traktor kellene és annak a lehetőségét szeretném velük egyeztettni, hogy az általam kért kiegészítéseket/módosítasok elvégezhetőek lennének e illetve a megnevezett Dél európai kikötőbe kivitelezhető e a konténer szállítása.
Én nem Magyarországra hozattam volna.
A matekrol nem volt szó/vágy már nem emlékszem, de nem töredéke volt az általunk ismert áraknak.
Azt sem tudom végül valami kereskedőre találtam vagy kire, de pl felajanlotta menjünk ki és személyesen egyeztessünk. Azt ígérték, várnak a reptéren. Tehát a segítőkészség atlag feletti volt.

Lehet hogy van pár előre megírt sablon levelük és abból kaptam én is. Nem tudom.

Úgy gondolom, a térségekben működő forgalmazókat védik annyira (teljesen jogosan) hogy ilyen partizánakcióknak ne lehessen a végén az az eredménye, hogy szürke importon keresztül lehessen forgalomba helyezett traktorunk.

Nincs profilkép
#1246 ND
2024-05-28 16:10:32

#1245 rtamas76
2024-05-28 14:19:23

#1244 rtamas76
2024-05-28 14:15:41

#1243 Ohaza63
2024-05-28 07:19:33

Válasz mtz1221 #1241. hozzászólására

Bizony, bizony ekkora haszonkulccsal dolgoznak a gépkereskedők sajnos.

Ha GLS futár kitudná hozni már régen rendeltem volna ennyiért az Alibabáról magamnak kettőt, egyet hétköznapokra, egyet ünnepnapokra.

#1242 Ohaza63
2024-05-28 07:16:05

Válasz mtz1221 #1239. hozzászólására

Pont olyan, mint az enyém, csak olcsóbb.

Nagyon pontos.
Van egy mérnök barátom, aki javítja a CNC gépeket több nagy multi cégnél, kölcsönkérte, letesztelte a komoly gépeken és rendelt magának kettő db-ot és azóta is azt használja a CNC -k szervizelésére.

#1241 mtz1221
2024-05-28 00:21:51

Válasz mtz1221 #1240. hozzászólására
A traktor Kínában készült. Olcsó és jó. 4000 dollárba kerül.
17 649 megtekintés 2018. aug. 5.
Vannak olyan traktorok, amelyeket Kína első traktorgyára gyárt, amelyek olcsók és jó minőségűek, megbízható teljesítményűek és erősek. Üdvözöljük ügynökei, forgalmazói és barátai a világ minden tájáról, hogy látogassanak el a gyárakba útmutatásért. Egyezzen meg az árról. Postafiókom: 13603799759 @ 139.comMobiltelefon: + 8613603799759 Tang Yajie

#1240 mtz1221
2024-05-28 00:17:52

Nem keresünk egy Kínaiul tudó ügyvédet, és hozatunk pár darabot ??? Eszem megáll milyen marhák vagyunk, és a kereskedőket tömjük. https://www.alibaba.com/product-detail/High-quality-YTO-Tractor-904-90HP_1600283400312.html?spm=a2700.details.you_may_like.2.490974a1qsyyQF

#1237 mtz1221
2024-05-27 21:55:18

Válasz szervezkedo #1236. hozzászólására
Értelek, de nekem az a kínai adblues crdi motor nem kéne még nyugatiból sem. Volt itt full nyugati zöld színű lovol, 36000 euróért, de nem jött be a sok gomb rajta.

Nincs profilkép
#1236 szervezkedo
2024-05-27 21:46:09

Válasz mtz1221 #1226. hozzászólására
Nem jó a matek sehogy. Ha van pályázat, akkor a legvégén itthon kell kevesebbet fizetni.

Én nem mértem le a tlt fordulatot. Nálam a permetezőhoz kell nyomás és kell hogy forogjon a ventilátor rendesen. Annyi, amennyi, szerintem nem tudnék vele csalni, max ha sokkal kisebb sebességgel haladok, de akkor meg sosem érek a végére.

Ohaza63 traktorát a rizsfoldekről összeszedett emberek csinálták, de az enyém régebbi verzió. Ezt még konkrétan a rizsfold mellett. smile lolsmile biggrinsmile lol
Enyém 90es, lassú váltóval.

#1234 mtz1221
2024-05-27 12:56:58

Válasz Ohaza63 #1233. hozzászólására
Válaszoltam emailben, nem ért oda ???

#1233 Ohaza63
2024-05-27 12:53:48

Válasz mtz1221 #1232. hozzászólására

Akkor ezek szerint megkaptad.

Remélem tetszik és jó az anyag.smile surrender

Üdv

#1231 mtz1221
2024-05-26 21:51:06

Válasz envagyok2 #1230. hozzászólására
Én ezzel csak az mtz amúgy is gyenge tlt-én találkoztam csak, 1200as motorfordulatnál. 10 év után a kezembe került a csőtörő használatija, akkor derült ki hogy átlehet a fogaskerekeket rakni a difiben, 720 bemenő fordulatrasmile cursing. Azóta 1500-1600as motorfordulaton húzza, gond nélkül úgyanúgy 1000 tltre csapva.

Nincs profilkép
#1230 envagyok2
2024-05-26 21:42:52

Válasz mtz1221 #1229. hozzászólására

nah látod, itt a válasz a 1500as fordulaton üzemeltett motorra. a nyomaték öl, nem a fordulat.

#1229 mtz1221
2024-05-26 21:33:34

Válasz Ohaza63 #1222. hozzászólására
Ha nem esik nehezedre, tkornel1221@gmail.com . Jut eszembe biztos váltócsapágy volt a gond, nem a tlt-t hajtsa meg a nyelestengely ??? Mert ha azt akkor qrva jó az egész. Én még 1000 kardánon üzemeltettem mtz-vel a csőtörőt, két három évente megette a nyomaték az egész tlt kihajtást, elejétől a végéig. smile cursing

#1228 Ohaza63
2024-05-26 14:48:23

Válasz Igazi Földönfutó #1224. hozzászólására

Igen Én mindent TLT 1000 fordulaton csinálok. Vetés, permetezés, szárzúzózás.

A motor 1000 -1100 fordulaton ketyeg, a TLT 530-550 forog, hangja nincs semminek, fogyasztás minimális.
A motor alapjárat 500 f/perc, így alapjáraton sincs semmi probléma, nem esik le a szem és nem áll le a permetező.

A vetőgépben tökéletes a vákuum, a permetezőben a nyomás, szárzúzónál a fordulat és 2-3 l/Ha a fogyasztás.


#1227 mtz1221
2024-05-26 14:42:57

Válasz szervezkedo #1225. hozzászólására
Melyik tipús, mekorra motorral ??? Tlt fordulatot nem mértél ekkora motorfordulatnál ???

#1226 mtz1221
2024-05-26 14:41:07

Válasz szervezkedo #1223. hozzászólására
Megkéne a kiskaput találnotok és pályazat nélkül vinni rendes euro1 es motorral. Biztos van rá lehetősèg valahogy, mert pont 3z a cég árulja a zerorokat is, és pár hónapja 100+darab volt náluk abból a jó szériából, amit nekünk nem is hoznak. Nagy nehezen elmondták hogy a Románoknak megy, a missziós marhaságok miatt tőlünk.

Nincs profilkép
#1225 szervezkedo
2024-05-26 14:05:33

Válasz Igazi Földönfutó #1224. hozzászólására

... én a permetezőt használom így.1300- 1400et forog a motor a ventilátor itt már szépen mozgatja a lombot.

Nincs profilkép
#1224 Igazi Földönfutó
2024-05-26 13:50:47

Válasz Ohaza63 #1206. hozzászólására
Na végre valaki aki kedveli az 1000-res fordulatot,én az SPC-t használom ezzel,tökéletes,a motor 1400-1500 körül forog.Kukoricát naprát is így vetem.

Nincs profilkép
#1223 szervezkedo
2024-05-26 10:51:36

... már csak egy pályázat kellene, amibe be lehet tenni a traktort és le lehetne cserélni a régieket.

Én tavaly intenzíven tartottam a kapcsolatot Robival és a Solarkereseknel is napi/heti vendég voltam. Akkor azt mondták lesz új kínálat kisebb nagyobb, mindenki tud választani.

#1222 Ohaza63
2024-05-25 13:19:02

Válasz mtz1221 #1221. hozzászólására

Szárzúzóztam, magas 4. fokazat 18-20 km/h sebesség, 1000 motor és 540-560 TLT fordulat, ilyenkor szinte nincs hangja a gépnek, csak a szárzúzó fütyül egy kicsit, na akkor hallottam, hogy a kuplungház és a váltó közötti részen kattog valami, azonnal abbahagytam a munkát és óvatosan hazajöttem, szóltam egy ismerős szakinak, hogy hallgassa meg a hangot, aki szerint a váltó felől jön.

Szóltam a Solarkeres fiúknak, azután teherautóval elvittem Kecskemétre és akkor kaptam kölcsön az új YTO LNY 1054 próba traktor, amivel befejeztem az évet, szárzúzózás, tárcsa és szántás.
Mindezért azt kérték, hogy értékeljem és véleményezzem.

Ha érdekel és küldesz privát e-mailt, elküldöm neked a felhasználói szakvéleményt, amit írtam az YTO nak, hogy milyen az új gépük és mit szeretnék még bele és mi az a mi túl sok.

Egyébként még utána fél évig hívogatott a Solarkeres kis főnök, mert a kínai erre is, meg arra is rákérdezett az anyagom kapcsán, hogy hogy gondolom ezt meg azt.

Azt, hogy bele ér az olajba azt nem tudom, de azt tudom, hogy a Landininek volt egy gyári hibás szériája, ahol volt a váltóban ilyen csapágy.

A komám perre is ment a forgalmazóval és a negyedik bírósági kör végén meg is nyerte az ügyét.
Kiderítette, hogy az összes ilyen tipusú gépben az az egy csapágy ment tönkre , ami nem kapott olajat és a 6.000 Ft-os csapágyat, 855.000 Ft+Áfa ért cserélték ki neki, na akkor ment a bíróságra. Bizony 3 év alatt elköltött az új traktorra még 3,5 millió Ft--ot, a két adagoló csere+ csapágy csere + egyéb apróságok. Nagyon bosszantó az ilyen.

Sok energiát ölt bele, mert kiderítette kinek van ilyen tipusú traktora és mindenkivel beszélt, akit csak elért és kiderült mindenkinél hasonló probléma volt.


#1221 mtz1221
2024-05-25 11:50:52

Válasz Ohaza63 #1220. hozzászólására
Akkor ment eleget, ki kereste a csapágy árát bőven. smile thumbup Volt ismerősnek kubotánál 2300 óránál, akkor kapott bele egy új váltót, hogy ennek nem lett volna szabad. 3700nál meg a mesterek előtt szállt szét a kardánhajtás, az már 7000+eurós kár volt. Dupla árad traktornál. Hogy vetted észre a csapágy hibát ??? Nem olyan Imt-és betegsége volt ennek is hogy túl kell önteni a váltóolajat, mert szántás közben nem kap eleget a csapágy ?

#1220 Ohaza63
2024-05-25 10:48:25

Válasz mtz1221 #1219. hozzászólására

Pontosan tudom, 3.450 Üó volt benne, gyári kínai csapágy ment bele.

Az másik YTO-s ismerősömnek ugyanazt ment tönkre, abban 4800 Üó volt.

Ez a nyeles tengelyen lévő csapágy, ami a kuplungtól viszi be a hajtást a váltóba.

Én gyári kínait rakattam bele, Ő SKF csapágyakat rakott bele.

Én szervizbe vittem a Solarkerhez, Ő otthon felbakkolta és megcsinálta.

Viszont csak dicsérni tudom a Solarkeres szerelőket, mert az a váltóhang/morgás, ami 15 évig zavart , na az eltűnk, mert olyan jól sikerült nekik kihézagolni a váltót, hogy teljesen hangtalan lett.

De mindketten kint voltunk Újvidékem alkatrészért, fél év különbséggel, mert itt hiányzott kúpkerék pár , de kint kilóra van minden, igaz drágább, mint a Solarkernél, ha van.

Viszont az Alibaba.com oldalon, ha van időd és szerencséd, akkor féláron van.
Az alkatrész kint 150.000 Ft, itt 125.000 Ft az Alibabán pedig 80.000 Ft volt.

Megjegyzem a komám Landinije ugyanilyen hibával állt le egy hónappal később, neki az alkatrésze, amit az Axiál szerzett és pont olyan, mint az enyém, na az 780.000 Ft+Áfa volt.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Hétfőn jelentősen drágul a gázolaj
Hétfőn jelentősen drágul a gázolaj
Emelkedik a benzin ára is.
Ismered a világ legkisebb gabonáját?
Ismered a világ legkisebb gabonáját?
Robbanásszerűen nő iránta a kereslet.
Bargam GRK130 mechanikusan kitolható vízszintes szárzúzó,  kardánnal
Bargam GRK130 mechanikusan kitolható...

2.320 EUR

Gyűrűshenger garnitúra szállítókocsival eladó
Gyűrűshenger garnitúra szállítókocsival...

380.000 Ft

Bargam GRK115 mechanikusan kitolható vízszintes szárzúzó,  kardánnal
Bargam GRK115 mechanikusan kitolható...

2.305 EUR

Magni RTH 5.26 (2013) 4300 üó Raklapvilla Lízing 20%-tól
Magni RTH 5.26 (2013) 4300 üó...

84.900 EUR

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]