Hát igen, ezt a Mitsut. Nem szélesebb 1 méternél, nem törzscsuklós, van független TLT, összkerék meghajtású, dízel és megbízható, nem kell 2 hetente javítgatni. Akkor nekem volt még egy "kívánságom", mégpedig az hogy 20 colos hátsó kerekei legyenek a hasmagasság miatt, és ezen olyanok is vannak. Bár ez az 1 millába nem fért bele, de viszont nem is a legöregebb típus és nem is volt leharcolt állapotban sem, müszakilag a mai napig abban az állapotában van mint ahogy anno vettem, 1-2 apróságot leszámítva.
Válasz #7756. hozzászólásra
Énis a Halasiaknál vettem a gépemet és megvoltam velük elégedve igaz garanciát nem válaltak a gépre csak szavatosságot azt hogy bármijen alkatrész kell beszerzik de már ez is jó.
Na hát az is nagy marha aki egy t30-ért kiad1.3millát ismerősömét annyiért vitték el,az utcánkban egy kolléga 2,5milláért vett egy Vtz-t és még örül is neki ,hogy milyen jó boltot csinált mert a gép csak 2005-ös.
Na jóccakát mindenkinek mentem aludni.
Válasz #7754. hozzászólásra én értelek hogy mit írtál csak az a nagy baj hogy az Ívánok elszálltak az árakkal és ahhoz szar a minőség a barátom eladott egy t-30ast és vettünk neki Velencén egy 35le Siaburát 2,5 misiért ujj szerü állapotban van 700üzemóra volt benne, a barátom nem ragaszkodott a japánhoz és megkérdeztük a kereskedöket a hasonlo kategoriás orosz traktor többe került volna az áfás árával, akkor mi éri meg vételre.
Válasz #7752. hozzászólásra az én YAnmarom javitani kellett ahogy irtam is cseréltem 2db csapágyat a féltengely tokba meg 5db szimeringet és difi válto véglehajtás alkatrészei ujszerü állapotban voltak ja és az elsö hajtásban is cseréltem 2db csapágyat 4bd szimeringet és persze mindenhol ujj olajat lefestetem és ment müszakira,5éve használjuk ketten a fiammal és a lényeg igy hibásan fizettem érte 550000 ft plusz a müszaki ennyiért egy jó RÁba15 öst sem lehet kapni.
Eddig nem akartam bele szólni ebbe a japán - nem japán traktor kérdésbe, de azért valamit megkérdeznék a negatív véleményen levőktől. Vegyük a saját példámat, ami elég sok emberre elmondható szerintem. Hobby szinten ténykedek mezőgazdasági munkát, saját célra és ismerősöknek, nem ebből szeretnék megélni. Az elmúlt években építettem két traktort, egy törzscsuklós, összkerék meghajtásút és egy sima, hátsókerék meghajtásút. Lehetett velük dolgozni, de mindig volt valami, amit tapogatni kellett rajtuk. Akkor jött az ötlet (miután az anyagiak is összejöttek), hogy kellene venni valami gyári gépet, ami nem szélesebb 1 méternél, nem törzscsuklós, van TLT, összkerék meghajtású, dízel és megbízható, nem kell 2 hetente turkálni és még nem is több 1 milliónál. Jöhetnek a NEM japán alternatívák.
Mindent meg lehet csinálni de a Turbos motor teljesen más mint a szívó!Más a vezérműtengely profilja,továbbá az adagoló is teljesen más mert a több levegőhöz ugyebár több üzemanyag is kell ezt vákummal vagy elektronikus úton szabályozni is kell!A dugattyúkról nem is beszélve a turbós gépek dugattyújában bele van öntve egy hőelvezető acél betét arról nem is beszélve,hogy a Kubota motoroknak különben is kényes pontja a hajtókar csapágy szerintem alul van méretezve mert már nem egy motort csináltam ilyen hibával.Szerintem jobban jártok ha nem fabrikáltok rá semmit és meghagyjátok eredetiben.De hát mindenki azt csinál a gépével amit akar de a turbo alapból egy nagyon kényes kérdés.
Válasz #7745. hozzászólásra PBANDI én a traktort KIskunhalason vettem javitásra szorult ezt biztos nem szervizelték le én csináltam meg mindent rajta de egy biztos egy szocialista gépek egy fény évnyire vannak a nyugati technikához, egy elönyük volt régen olcsok volt az áruk de ez most már nem igy van, a haverommal rengeteg UAZ javitunk de az eredeti orosz alkatrészek annyira szarok hogy nagyon meg gondolandó mit épitünk be és ez igaz az MTZ re is mig megvolt a SZOvjetunio sokkal másabb volt minden és ezt nem én találtam ki hanem az OROSZ srác akitől néha veszünk alkatrészt ő mondta, én nem nézem le az OROSZ traktort mert a cégnél van egy 550ven es amivel sokat dolgozom, és én ezután nem foglakozom vele legyen meg mindenkinek a sajátvéleménye !!
Nem jól álltok hozzá Lenz "elvtárs" (csak az orosz kapcsolatok miatt) beszólásaihoz.Úgy kell csinálni mint a kisgyerekekkel amikor elkezdenek csúnyán beszélni.Nem kell róla tudomást venni és akkor leszoknak róla.Ha nevetsz rajta vagy próbálod szép szavakkal meggyőzni akkor csak annál jobban mondja.Tehát egyik fülön be,másikon ki oszt jónapot.
Hali!Az összes kereskedő igy hirdeti a gépeit amikor én akartam venni két helyen érdeklődtem(Nagygombos,Kelet-Agro) mind a kettő 6hónap garanciát ígért a gépek fődarabjaira.Ha ezt így meri vállalni akkor azért gondolom belenéz a gépekbe.Meg a nagytöbbség csak hobbi célra háztáji munkákra használja ezeket a gépeket mire valami probláma kijön a 6hónap már régen elrepül.
Szia PBandi igazad van nem egy kategória.Amúgy van Japán traktor az MTZ méretében is,azt már lehetne összehasonlítani a nagy MTZ-vel szerintem.Abban azért nem vagyok biztos,hogy minden Japán traktort ,amit eladnak Magyarországon ,előbb szétszednek-összeraknak,majd lefestenek, ezt is csak azért, mert munka és pénzbe kerül.
Ja és a te 32éves Yanmarodat már egyszer a behozatalkor szétszedték átnézték leszervizelték meg lefestették az eladásra.Ettől függetlenül a legprecízebben gyártott és összerakott gépek a japánok nekünk is van 93-as Micsu lancerünk félmillió körüli kilométerrel amihez még nem volt komolyabban nyúlva.De árban és méretben az orosz gép nem egy kategória a kis japcsikkal, úgyhogy ennek a hasonlítgatásnak nem sok értelme van.
Akkor az enyémet megnézheted 84-es kiadás(29éves)és nem csöpög belőle az olaj, kis fáradsággal ezt is meg lehet csinálni.Vehettem volna ugyanilyen méretű Kubotát használtan 5 misiért de nem nyújt annyival többet mint az árkülönbözet.
Válasz #7737. hozzászólásra
Hát lehet hogy igen megvan valaki szette már szét a hátulját mert nekem szét kell szedni a féltengejeknél fojik az olaj mind a kettő felin azért kérdem mert a barátom az övét megpróbálta szétszedni és nem ment nekki mert nem bírta szétszedni a bojgó müvet mert az ővébe az is van mind a két féltengejnél.
Válasz #7733. hozzászólásra
üdvözöllek 74isi
Nekem is ugyan az a bajom mint nektek nekem is letört az a bizonyos fül hát nyilván a sok olajszint ellenörzéstöl mert nekem a másik oldalon tört le mert nekem nyáron nincs fenn az oldalsó burkolat csak télen.
Válasz #7732. hozzászólásra Bocsi én nekem szerelő a szakmám javitottam minden féle tipusu traktort és én láttam mind kettő tábor gépeit én ezért tudom a külömbséget de volt nyugatiban is olyan ami ingyen sem kellene pl, ANtonio Cararo, de a JAPÁN márkán kivül most nem kell jobb.
Válasz #7732. hozzászólásra Nem akarok én senkit megsérteni de vettünk a rokonságba Mtz820.2est 3,5 misiért 2000uzemórával mert az egyik rokonom ehhez ragaszkodott kettő héttel a meghozatala után fojt az olaj a hengerfej alól az unokabátyám vett egy Ford motoros Nyuholandot (nem tudom hogy irják )4.1misiért 6000 üzemórával és azota is jó a traki de nem vagyok elfogult volt ithion ue-28as trakim amit a mai napig vissza sirok csak akkor kellet a pénz a Yanmaromra, de lesz egy Kisdutrám még.
Most jut eszembe beszéltem a Gerecse traktor tulajával, olvasta a fórumot és látta,hogy neked is és nekem is letört a kilincsünk. Meg ígérte hogy úgy is megy ki japánba és ha nem felejti el és tud szerezni akkor hoz.
Válasz #7713. hozzászólásra Lenz az én Yanmarom az idén 32éves szeretném megnézni azt az Mtz traktort ugyan enyiidőskorban hogyan néz ki müszakilag mert ahogy irtad én is évi 150-200 üzemórát használom, és a 32évet érdemes megszorozni ja és méganyit hogy AZ OPELt nem cserélném le Ladára semi pénzért,és a japán traktort sem cserélném el semmi szoci traktora !!!!!!
Sziaztok forum társak végre végeztünk a hótólással nem is bánom 45cm van itt a Balaton parton nem is mertem ősze számolni hányorát dolgoztam, az Iseki egyszer megszivatott az 5 évalatt és most van 2200üzem óra bent és pont a hotolás kelösközepén a legnagyobb hibája elszakadt a testkábel a motor és a váz között.
Tökéletesen igazad van. Kár Lenznek piszkálni minket, mi szívesen befogadunk mindenkit gyártmánytól és típustól függetlenül ,nagyon örülünk az új fórum társaknak sokat tanulunk egymástól. Mi már több soron hallottuk a véleményed a japán trakikról nem kellene tovább hangoztatnod ha kérhetnénk. Ha mégis valakinek hiányzik az élcelődésed ígérem vissza olvassuk az eddigi hozzá szólásaidat.
Kedves Lenz!
Úgy látom, látjuk hogy megint formában vagy. Hagyd már a fenébe ezt a folyamatos gyerekes és japóellenes piszkálódzást! A humort azt szeretem, szeretjük, de hogy csak a japósok buzerálásban leled a kedved ez azért már túlzás. Szuper az a kutyusos kép, de az azért nem a japó traki alternatívája, tuti hogy olcsóbb de ugyanazt még csak közelröl sem tudja!
Már írtam Neked, hogy nekem tetszik a Belerus 320-as is, ha volna néhány hektár földem akkor balószínü hogy számításba venném a vásárlását, de azért tedd a szívedre a kezed és mondd meg őszintén hogy minek egy olyan müparasztnak (hobbiparasztnak) mint pl. én egy olyan drágább, komolyabb, nagyobb gép mint a Tiéd? Arra az ősszevissza 50ár (5000 nm) területre aminek a nagyobb része szőlő, kert, meg egy kis kaszáló ami valójában csak egy út a szőlőterület mellett??? Én szerintem ezzel a japóval is túl vagyok gépesítve erre a területre. Hidd el, hogy ez a kis japó azokra a munkákra amire nekem kell, a maga 100 x 220 centis méretével és a 19-20 lóerejével tökéletes választás. Lehetne erősebb is, de ez van, ezt kell szeretni. De a Te 320-asod ami az én gépem mellett már "nagy"trakinak számít, is "csak" kb. 30 lóerős. Persze nem lehet őket egy lapon említeni mert valójában biztos hogy nem csak ez a 10le a különbség. De azért ne mondja már senki hogy csak az Oroszok és a Csehek tudnak kistrakit gyártani, a Japánok meg nem. Azért a minőségi gépgyártás a Japánoktól sem idegen.
Volt 2 darab TZ-4K -m a Mitsu előtt, de már nem szívesen váltanák vissza. Elsősorban amiatt a bizonyos kardánhajtás miatt, de a csuklós kormányzás sem valami elsőrendü még ha szervős is, meg nagyon könnyü a hátulja. A motorját viszont a hangerő, füstölés és rezonancia ellenére nagyon szerettem mert nagyon egyszerü, igénytelen és nem igényelt különösebb karbantartást. Az alkatrész szinte ingyen volt hozzá, de kellett is javítani gyakran, igaz nem a motorját hanem úgy általában a gépet.
De a Mitsuhoz amióta (4 éve) megvan nem kellett nyúlni! Az a bizonyos mágnesszelep kezdettől fogva hibás, de anélkül is müködik a gép tökéletesen, nem is töröm a fejem a cseréjén. Hogy mi lesz később ha majd javításra szorul? Ki tudja! Ha javítani kellesz hát majd csak megoldom, megoldjuk valahogy. Mert a japán autókat is meg tudják javítani. És most tegyük oldalra a pénzkérdést, mert ha anno tellett japóra akkor lesz pénz javításra is.
Egyébként meg "Mörfi" bácsi már régen megmondta: "Ami elromolhat az el is romlik"!
Tehát ne becsmérelj vagy piszkálj minket a japóink miatt, mi szeretjük ezeket a kis csodabogarakat, hadd élvezzük ezt a rövid földi életet a kis japóink nyergében, mert nekünk nagyon tetszenek és megfelelnek ezek a kis gépek. Akinek meg nem, hát az vásároljon valami mást!
Meg előttem már valaki itt a fórumon leírta hogy:
"mindenki olyan kalappal köszön amilyen van neki".
És nem vagyunk egyformák, mindenkinek valami más tetszik, legyen az a pap, papné vagy a pap lánya, üdvözlünk minden kistrakist itt a japó-fórumon, legyen az TZ-4K-s, Holderes, Rábás, MTZ-s, vagy akár koreai vagy kínai trakija is van!
De a buzerálással szerintem már hagyjon fel mindenki!!!
Válasz #7722. hozzászólásra
Milyen fajtát ültetsz? Évekig 2 fajtát, pirosnak Kondort, sárgának Agriát ültettem, de tavaly már Kondort nem lehetett felénk kapni.Pedig megbízhatóan jól termett minden évben.
"A nagyobb méretfrakcióra (~35-
55 mm) osztályozott vetőburgonyából
35-40 Edb/ha, míg a kisebb
méretfrakció (~28-35 mm) esetén
45-55 Edb/ha gumó kerül kiültetésre,
ami – 75 cm-es sortávolság esetén
– 24-38 cm átlagos gumótávolságnak
felel meg."
35470 hozzászólás
Válasz #7769. hozzászólásra

Igen
Válasz #7768. hozzászólásra
Szia Misi! Az MT16-os meg 16LE ezek szerint.A TE géped MT20-as?
Válasz #7767. hozzászólásra

Szia !
Az 18 lovas.
Válasz #7766. hozzászólásra
Bocsi hogy kérdezgetek, de láttam egy hirdetést MT 18 DT trakit 1,1 misiért, az hány lovas lehet?
Válasz #7765. hozzászólásra
Köszönöm. Igyekeztem nem lekezelő lenni semmilyen típusú kistrahoz vagy a tulajdonosához. Talán sikerült.
Válasz #7764. hozzászólásra
T Bt kolléga! A tegnapi vitának csendes szemlélője voltam, de a Te írásoddal a legmesszebbmenőkig egyetértek!!!
Válasz #7760. hozzászólásra
Hát igen, ezt a Mitsut. Nem szélesebb 1 méternél, nem törzscsuklós, van független TLT, összkerék meghajtású, dízel és megbízható, nem kell 2 hetente javítgatni. Akkor nekem volt még egy "kívánságom", mégpedig az hogy 20 colos hátsó kerekei legyenek a hasmagasság miatt, és ezen olyanok is vannak. Bár ez az 1 millába nem fért bele, de viszont nem is a legöregebb típus és nem is volt leharcolt állapotban sem, müszakilag a mai napig abban az állapotában van mint ahogy anno vettem, 1-2 apróságot leszámítva.
Válasz #7762. hozzászólásra
Tisztelt Szamoca1! Annál a kereskedésnél vetted a géped amelyik a körforgalom után van Tompa felé, vagy másiknál?
Válasz #7756. hozzászólásra
Énis a Halasiaknál vettem a gépemet és megvoltam velük elégedve igaz garanciát nem válaltak a gépre csak szavatosságot azt hogy bármijen alkatrész kell beszerzik de már ez is jó.
Válasz #7760. hozzászólásra
Korán keltél Gazda!
Válasz #7753. hozzászólásra

A végén pedig vettél egy japót!
Válasz #7758. hozzászólásra

Na hát az is nagy marha aki egy t30-ért kiad1.3millát ismerősömét annyiért vitték el,az utcánkban egy kolléga 2,5milláért vett egy Vtz-t és még örül is neki ,hogy milyen jó boltot csinált mert a gép csak 2005-ös.
Na jóccakát mindenkinek mentem aludni.
Válasz #7754. hozzászólásra én értelek hogy mit írtál csak az a nagy baj hogy az Ívánok elszálltak az árakkal és ahhoz szar a minőség a barátom eladott egy t-30ast és vettünk neki Velencén egy 35le Siaburát 2,5 misiért ujj szerü állapotban van 700üzemóra volt benne, a barátom nem ragaszkodott a japánhoz és megkérdeztük a kereskedöket a hasonlo kategoriás orosz traktor többe került volna az áfás árával, akkor mi éri meg vételre.
Válasz #7752. hozzászólásra az én YAnmarom javitani kellett ahogy irtam is cseréltem 2db csapágyat a féltengely tokba meg 5db szimeringet és difi válto véglehajtás alkatrészei ujszerü állapotban voltak ja és az elsö hajtásban is cseréltem 2db csapágyat 4bd szimeringet és persze mindenhol ujj olajat lefestetem és ment müszakira,5éve használjuk ketten a fiammal és a lényeg igy hibásan fizettem érte 550000 ft plusz a müszaki ennyiért egy jó RÁba15 öst sem lehet kapni.
Válasz #7749. hozzászólásra
A halasiak nem újítanak fel. Azt mondják, lásd mit veszel, nem cicomázzák. Korrekt.
Válasz #7750. hozzászólásra
Ezt mondtam én is.
Válasz #7749. hozzászólásra
Miért szerinted én azt írtam ,hogy az orosz komolyabb technika?Akkor olvad már légyszíves végig mégegyszer mit írtam.
Válasz #7752. hozzászólásra

Szinte ugyanezek a dolgok voltak az én igényeim is.
Eddig nem akartam bele szólni ebbe a japán - nem japán traktor kérdésbe, de azért valamit megkérdeznék a negatív véleményen levőktől. Vegyük a saját példámat, ami elég sok emberre elmondható szerintem. Hobby szinten ténykedek mezőgazdasági munkát, saját célra és ismerősöknek, nem ebből szeretnék megélni. Az elmúlt években építettem két traktort, egy törzscsuklós, összkerék meghajtásút és egy sima, hátsókerék meghajtásút. Lehetett velük dolgozni, de mindig volt valami, amit tapogatni kellett rajtuk. Akkor jött az ötlet (miután az anyagiak is összejöttek), hogy kellene venni valami gyári gépet, ami nem szélesebb 1 méternél, nem törzscsuklós, van TLT, összkerék meghajtású, dízel és megbízható, nem kell 2 hetente turkálni és még nem is több 1 milliónál. Jöhetnek a NEM japán alternatívák.
Válasz #7750. hozzászólásra

Szia Jancsiszög!
Üdv a körünkben. Jól látom ,hogy te kereskedő vagy? A kis yanmar az hány lóerős ?
Válasz #7699. hozzászólásra
Mindent meg lehet csinálni de a Turbos motor teljesen más mint a szívó!Más a vezérműtengely profilja,továbbá az adagoló is teljesen más mert a több levegőhöz ugyebár több üzemanyag is kell ezt vákummal vagy elektronikus úton szabályozni is kell!A dugattyúkról nem is beszélve a turbós gépek dugattyújában bele van öntve egy hőelvezető acél betét arról nem is beszélve,hogy a Kubota motoroknak különben is kényes pontja a hajtókar csapágy szerintem alul van méretezve mert már nem egy motort csináltam ilyen hibával.Szerintem jobban jártok ha nem fabrikáltok rá semmit és meghagyjátok eredetiben.De hát mindenki azt csinál a gépével amit akar de a turbo alapból egy nagyon kényes kérdés.
Válasz #7745. hozzászólásra PBANDI én a traktort KIskunhalason vettem javitásra szorult ezt biztos nem szervizelték le én csináltam meg mindent rajta de egy biztos egy szocialista gépek egy fény évnyire vannak a nyugati technikához, egy elönyük volt régen olcsok volt az áruk de ez most már nem igy van, a haverommal rengeteg UAZ javitunk de az eredeti orosz alkatrészek annyira szarok hogy nagyon meg gondolandó mit épitünk be és ez igaz az MTZ re is mig megvolt a SZOvjetunio sokkal másabb volt minden és ezt nem én találtam ki hanem az OROSZ srác akitől néha veszünk alkatrészt ő mondta, én nem nézem le az OROSZ traktort mert a cégnél van egy 550ven es amivel sokat dolgozom, és én ezután nem foglakozom vele legyen meg mindenkinek a sajátvéleménye !!
Válasz #7747. hozzászólásra
Az első mondatom kérdő.Bocs...
A kisebbségi komplexust nem nagy gépek-autók vásárlásával szokták kompenzálni?
Ja, az a kicsi péniszméretre van! Az MTZ jó nagy....smile lol
Válasz #7713. hozzászólásra

A kisebbségi komplexust nem nagy gépek-autók vásárlásával szokták kompenzálni.
Ja, az a kicsi péniszméretre van! Az MTZ jó nagy....
Nem jól álltok hozzá Lenz "elvtárs" (csak az orosz kapcsolatok miatt) beszólásaihoz.Úgy kell csinálni mint a kisgyerekekkel amikor elkezdenek csúnyán beszélni.Nem kell róla tudomást venni és akkor leszoknak róla.Ha nevetsz rajta vagy próbálod szép szavakkal meggyőzni akkor csak annál jobban mondja.Tehát egyik fülön be,másikon ki oszt jónapot.
Válasz #7743. hozzászólásra

Hali!Az összes kereskedő igy hirdeti a gépeit amikor én akartam venni két helyen érdeklődtem(Nagygombos,Kelet-Agro) mind a kettő 6hónap garanciát ígért a gépek fődarabjaira.Ha ezt így meri vállalni akkor azért gondolom belenéz a gépekbe.Meg a nagytöbbség csak hobbi célra háztáji munkákra használja ezeket a gépeket mire valami probláma kijön a 6hónap már régen elrepül.
Válasz #7742. hozzászólásra

Persze ,hogy van csak nézd meg az árát majd dobsz egy hátast,na az főleg nem egy kategória az orosszal,csak győzze kidolgozni az árkülönbözetet.
Válasz #7742. hozzászólásra
Kint szedik szét őket, és beszámozva kerülnek konténerbe!Idehaza, vagy lefestik, felujtják, vagy csak összerakják és piacra dobják!
Szia PBandi igazad van nem egy kategória.Amúgy van Japán traktor az MTZ méretében is,azt már lehetne összehasonlítani a nagy MTZ-vel szerintem.Abban azért nem vagyok biztos,hogy minden Japán traktort ,amit eladnak Magyarországon ,előbb szétszednek-összeraknak,majd lefestenek, ezt is csak azért, mert munka és pénzbe kerül.

Válasz #7731. hozzászólásra
Ja és a te 32éves Yanmarodat már egyszer a behozatalkor szétszedték átnézték leszervizelték meg lefestették az eladásra.Ettől függetlenül a legprecízebben gyártott és összerakott gépek a japánok nekünk is van 93-as Micsu lancerünk félmillió körüli kilométerrel amihez még nem volt komolyabban nyúlva.De árban és méretben az orosz gép nem egy kategória a kis japcsikkal, úgyhogy ennek a hasonlítgatásnak nem sok értelme van.
Válasz #7731. hozzászólásra
Akkor az enyémet megnézheted 84-es kiadás(29éves)és nem csöpög belőle az olaj, kis fáradsággal ezt is meg lehet csinálni.Vehettem volna ugyanilyen méretű Kubotát használtan 5 misiért de nem nyújt annyival többet mint az árkülönbözet.
http://aprod.hu/hirdetes/eke-2-fejes-jo-allapotu-nezed-meg-nem-kokany-nem-azert-olcso-IDNvPb.html#f88b4559d7;r:6;s:
Válasz #7737. hozzászólásra
Hát lehet hogy igen megvan valaki szette már szét a hátulját mert nekem szét kell szedni a féltengejeknél fojik az olaj mind a kettő felin azért kérdem mert a barátom az övét megpróbálta szétszedni és nem ment nekki mert nem bírta szétszedni a bojgó müvet mert az ővébe az is van mind a két féltengejnél.
Válasz #7736. hozzászólásra

Na úgy látom megtaláltuk a micsuk legnagyobb típus hibáját.
Válasz #7733. hozzászólásra
üdvözöllek 74isi
Nekem is ugyan az a bajom mint nektek nekem is letört az a bizonyos fül hát nyilván a sok olajszint ellenörzéstöl mert nekem a másik oldalon tört le mert nekem nyáron nincs fenn az oldalsó burkolat csak télen.
Válasz #7732. hozzászólásra Bocsi én nekem szerelő a szakmám javitottam minden féle tipusu traktort és én láttam mind kettő tábor gépeit én ezért tudom a külömbséget de volt nyugatiban is olyan ami ingyen sem kellene pl, ANtonio Cararo, de a JAPÁN márkán kivül most nem kell jobb.
Válasz #7732. hozzászólásra Nem akarok én senkit megsérteni de vettünk a rokonságba Mtz820.2est 3,5 misiért 2000uzemórával mert az egyik rokonom ehhez ragaszkodott kettő héttel a meghozatala után fojt az olaj a hengerfej alól az unokabátyám vett egy Ford motoros Nyuholandot (nem tudom hogy irják )4.1misiért 6000 üzemórával és azota is jó a traki de nem vagyok elfogult volt ithion ue-28as trakim amit a mai napig vissza sirok csak akkor kellet a pénz a Yanmaromra, de lesz egy Kisdutrám még.
Válasz #7732. hozzászólásra

Most jut eszembe beszéltem a Gerecse traktor tulajával, olvasta a fórumot és látta,hogy neked is és nekem is letört a kilincsünk. Meg ígérte hogy úgy is megy ki japánba és ha nem felejti el és tud szerezni akkor hoz.
Válasz #7730. hozzászólásra
Aha, értem, rendben.
Egyébként az élcelődést azt csípem. Dea folyamatos szurkapiszka már nem vicces. Az már szerintem kicsit beteges dolog.
Válasz #7713. hozzászólásra Lenz az én Yanmarom az idén 32éves szeretném megnézni azt az Mtz traktort ugyan enyiidőskorban hogyan néz ki müszakilag mert ahogy irtad én is évi 150-200 üzemórát használom, és a 32évet érdemes megszorozni ja és méganyit hogy AZ OPELt nem cserélném le Ladára semi pénzért,és a japán traktort sem cserélném el semmi szoci traktora !!!!!!
Válasz #7728. hozzászólásra

Szia bt!
Lehet hogy rosszul fogalmaztam de én Lenzre gondoltam. Lehet ,hogy bevettem a fogalmazás gátlót ezer bocs.
Sziaztok forum társak végre végeztünk a hótólással nem is bánom 45cm van itt a Balaton parton nem is mertem ősze számolni hányorát dolgoztam, az Iseki egyszer megszivatott az 5 évalatt és most van 2200üzem óra bent és pont a hotolás kelösközepén a legnagyobb hibája elszakadt a testkábel a motor és a váz között.
Válasz #7727. hozzászólásra
Szia Misi!
Már bocsánat, de én mivel élcelődtem???
De ha meg már "sok" vagyok néha, akkor ezer bocsánat.
Válasz #7726. hozzászólásra

Szia bt !
Tökéletesen igazad van. Kár Lenznek piszkálni minket, mi szívesen befogadunk mindenkit gyártmánytól és típustól függetlenül ,nagyon örülünk az új fórum társaknak sokat tanulunk egymástól. Mi már több soron hallottuk a véleményed a japán trakikról nem kellene tovább hangoztatnod ha kérhetnénk. Ha mégis valakinek hiányzik az élcelődésed ígérem vissza olvassuk az eddigi hozzá szólásaidat.
Válasz #7697. hozzászólásra
Kellemes vasárnapot mindenkinek!
Kedves Lenz!
Úgy látom, látjuk hogy megint formában vagy. Hagyd már a fenébe ezt a folyamatos gyerekes és japóellenes piszkálódzást! A humort azt szeretem, szeretjük, de hogy csak a japósok buzerálásban leled a kedved ez azért már túlzás. Szuper az a kutyusos kép, de az azért nem a japó traki alternatívája, tuti hogy olcsóbb de ugyanazt még csak közelröl sem tudja!
Már írtam Neked, hogy nekem tetszik a Belerus 320-as is, ha volna néhány hektár földem akkor balószínü hogy számításba venném a vásárlását, de azért tedd a szívedre a kezed és mondd meg őszintén hogy minek egy olyan müparasztnak (hobbiparasztnak) mint pl. én egy olyan drágább, komolyabb, nagyobb gép mint a Tiéd? Arra az ősszevissza 50ár (5000 nm) területre aminek a nagyobb része szőlő, kert, meg egy kis kaszáló ami valójában csak egy út a szőlőterület mellett??? Én szerintem ezzel a japóval is túl vagyok gépesítve erre a területre. Hidd el, hogy ez a kis japó azokra a munkákra amire nekem kell, a maga 100 x 220 centis méretével és a 19-20 lóerejével tökéletes választás. Lehetne erősebb is, de ez van, ezt kell szeretni. De a Te 320-asod ami az én gépem mellett már "nagy"trakinak számít, is "csak" kb. 30 lóerős. Persze nem lehet őket egy lapon említeni mert valójában biztos hogy nem csak ez a 10le a különbség. De azért ne mondja már senki hogy csak az Oroszok és a Csehek tudnak kistrakit gyártani, a Japánok meg nem. Azért a minőségi gépgyártás a Japánoktól sem idegen.
Volt 2 darab TZ-4K -m a Mitsu előtt, de már nem szívesen váltanák vissza. Elsősorban amiatt a bizonyos kardánhajtás miatt, de a csuklós kormányzás sem valami elsőrendü még ha szervős is, meg nagyon könnyü a hátulja. A motorját viszont a hangerő, füstölés és rezonancia ellenére nagyon szerettem mert nagyon egyszerü, igénytelen és nem igényelt különösebb karbantartást. Az alkatrész szinte ingyen volt hozzá, de kellett is javítani gyakran, igaz nem a motorját hanem úgy általában a gépet.
De a Mitsuhoz amióta (4 éve) megvan nem kellett nyúlni! Az a bizonyos mágnesszelep kezdettől fogva hibás, de anélkül is müködik a gép tökéletesen, nem is töröm a fejem a cseréjén. Hogy mi lesz később ha majd javításra szorul? Ki tudja! Ha javítani kellesz hát majd csak megoldom, megoldjuk valahogy. Mert a japán autókat is meg tudják javítani. És most tegyük oldalra a pénzkérdést, mert ha anno tellett japóra akkor lesz pénz javításra is.
Egyébként meg "Mörfi" bácsi már régen megmondta: "Ami elromolhat az el is romlik"!
Tehát ne becsmérelj vagy piszkálj minket a japóink miatt, mi szeretjük ezeket a kis csodabogarakat, hadd élvezzük ezt a rövid földi életet a kis japóink nyergében, mert nekünk nagyon tetszenek és megfelelnek ezek a kis gépek. Akinek meg nem, hát az vásároljon valami mást!
Meg előttem már valaki itt a fórumon leírta hogy:
"mindenki olyan kalappal köszön amilyen van neki".
És nem vagyunk egyformák, mindenkinek valami más tetszik, legyen az a pap, papné vagy a pap lánya, üdvözlünk minden kistrakist itt a japó-fórumon, legyen az TZ-4K-s, Holderes, Rábás, MTZ-s, vagy akár koreai vagy kínai trakija is van!
De a buzerálással szerintem már hagyjon fel mindenki!!!
Válasz #7724. hozzászólásra
Köszi!
Válasz #7723. hozzászólásra
Fogylmam sincs. még soha sem krumpliztam.
Ha kapok ésszerű áron sarpo mira-t, akkor mipróbálom. Ha nem, akkor majd meglátom.
Válasz #7722. hozzászólásra
Milyen fajtát ültetsz? Évekig 2 fajtát, pirosnak Kondort, sárgának Agriát ültettem, de tavaly már Kondort nem lehetett felénk kapni.Pedig megbízhatóan jól termett minden évben.
Válasz #7721. hozzászólásra
A google a barátod! :)
http://www.burgonya.hu/infocenter.php?act=showItem&id=46
"Vetőgumó előkészítése
Vetőgumó minősége ... "
Vagy:
http://www.farmit.hu/sites/default/files/FuzyJ.pdf
"A nagyobb méretfrakcióra (~35-
55 mm) osztályozott vetőburgonyából
35-40 Edb/ha, míg a kisebb
méretfrakció (~28-35 mm) esetén
45-55 Edb/ha gumó kerül kiültetésre,
ami – 75 cm-es sortávolság esetén
– 24-38 cm átlagos gumótávolságnak
felel meg."
Válasz #7720. hozzászólásra
István mi a mérete a kis frakciós krumplinak ill. mi számít annak?