Válasz Adis #30918. hozzászólásáraNem, de elméletben működhet. A kérdés, nagy szármennyiségnél mennyire örülne neki a rendszer, hogy ott kell "kevernie" a sok cuccot.
Válasz psycho #30917. hozzászólásáraArra gondoltam, hogy vmit kellne tenni a végére, hogy ne engedje a nagy darabokat kirepülni. Ilyet esetleg próbáltál?
Sziasztok. Segítséget szeretnék kérni. Olyan problémám van,hogy a függőleges tengelyű szártépőmmel egy menetben nem tudok szép munkát csinálni,mert a szárt túl hamar kidobja. Akinek van ilyen gépe ezt hogy oldja meg?
Válasz lakatosr66 #30910. hozzászólásáraSzia Robi!
Múltkor beszéltem a G.Istvánnal.Nem lehetséges a vásárlás.Mert nem éri el az egy misit. De azt mondta, hogy ezt már veled megbeszélte.
Válasz egymotoros #30905. hozzászólásáraSzia
Én szántok kétfejes váltva forgatóval.A gépem is 23LE a fejek 27-esek ennél nagyobbat nem ajánlok,vagy akkor egyfejeset válassz.
Egy videóm is van róla:
Tisztelt Kollégák!
Valaki tud nekem segíteni? A Hinomoto C174 első lehajtásánál az olaj folyik a tányéroknál. A jobb oldalon karmantyúval próbáltam megoldani, de nem tökéletes. A gyári szimering 185,9*169,5*10, de nem találtam sehol. Üdv mindenkinek, előre is köszönöm.
Válasz otkota #30893. hozzászólásáraSzia itt egy hirdetés:
http://www.agroinform.com/aprohirdetes_adatlap/gep/traktor-45-le-alatt/kubota-k1-6-kistraktor/h_6679420?ref=f4da57aa
Urak! szánt valaki váltva forgatós ekével? Kettes ekében gondolkodom,23 loerővel,de fogalmam sincs melyik fajta milyen lehet. Van valakinek tapasztalata mit szabad megvenni? pl:Vogel Noot vagy Regent stb...ránézésre elég nagy a különbség a forgató mechanika közt, de vajon melyik lehet a használhatóbb probléma mentesebb.
Válasz 76béci #30901. hozzászólásáraHa nem találok semmi japán dealt akkor kereslek. De sajnos még az autók is japánok itthon, meg a traktor is szóval defektes vagyok..........:/
Válasz m.szabolcsy #30895. hozzászólásáraÉn is nézegettem a kínai változatokat. Ha nagyon nem jön össze a japán vonal, akkor a vége valószínűleg ez lesz.
A velencei céget kérdeztem, de az ár a kinézethez képest más cégekhez képest háát.............
Válasz giriczmp1 #30892. hozzászólásáraSzia ! Mi úgy oldattuk meg, hogy a szintező munkahenger helyére kötöttük rá a gyors csatlakozót. (persze ez akkor jó csak, ha nem kell a szintező munkahenger, helyére menetes orsót raktunk, vagy ilyet)
Válasz otkota #30893. hozzászólásáraBocsi, ha én vagyok a ludas ! Ha veled beszéltem ma, akkor mentettem a számod !(szólok, ha lesz) Sajnos nem csak én vagyok a hibás, mert idén már egyszer rendeltem 2 db-t,de nem tették be a konténer a japók, pedig kifejezetten kértem tőlük, nem volt hely, állítólag. Van amikor a saját pénzéért az embernek nem azt kap az ember, amit akar.
Ha sikerül máshol venned, nyugodtan vedd meg(nem fogok neheztelni rád), tényleg jó gépek ! Még az is belejátszik a dologba eléggé el vagyunk veszve mostanában a munkával, persze ez nem mentség, de konténer már csak jövőre lesz, előre láthatólag.
Még egyszer bocsánatot kérek !!!
Válasz giriczmp1 #30892. hozzászólásáraÜdv.
Nem ismerem a géptípusodat,de a probléma nem is olyan egyszerű.Gondolom pótkocsi billentéshez kell a csati?
Az elv egyszerű.A nagynyomású csőbe teszel egy T elágazást,gyors csatlakozóval.Utána útváltó kell,hogy vissza tudd vezetni az olajat a tartályba(sebességváltó ház),ha süllyeszteni szeretnéd a pótkocsit.A megvalósítás már sokkal nehezebb!Mit,hol bontsál meg,hogy az eredeti rendszer is működjön.
270e kint ukránba.
A kelet agro is betudja szerezni, ha megrendeled náluk.
De egy isekit láttan készleten valakinél, ha megtalálom linkelem.
Jó gépek én dolgoztam ilyenekkel
Válasz otkota #30893. hozzászólásáraSzia.
Békéscsabán tavasszal, vettünk ki a konténerből ilyen rotátorokat,asszem 2db volt csak.Szerintem beszéld meg Robival,hogy a legközelebbi rendeléskor legyen a konténerben neked egy ilyen gép.
Sziasztok!
Tud valaki esetleg valamelyik kereskedésben - a kereskedőket is kérdezem - valami alábbi linken találhatóhoz hasonló kis egytengelyes gépsárkányállatot? Egyik kereskedő fél éve hiteget vele hogy hozza de kezdem unni...
https://www.youtube.com/watch?v=9OQabCfrdKY
https://www.youtube.com/watch?v=qj5_ZNTBJh0
Előre is köszönöm a hozzászólásokat!
Válasz giriczmp1 #30890. hozzászólásáraÜdv.
Én Mol farm jd használok,de többfélét is ajánlanak,pl:Agip multitech 10w40.Valószínű más gyártóknak is van kettős felhasználású olajuk.
Válasz Zöldfül #30884. hozzászólásáraÜdv. Nekem L2201 Dt-m volt (ugyan ez). Annak is egyben volt a váltóval. Féltengely szimeringet cseréltem rajta, akkor szétszedtem az egészet, de én nem találtam semmi szimeringet vagy valamit, ami meggátolná hogy a váltóból a lehajtásokba follyon az olaj.
Válasz Zöldfül #30884. hozzászólásáraÜdv .
Egyébként köszi a képet,most már értem a nyomtávszélesítős problémát is!Az enyém régebbi típus,ott a váltóból hatszög tengely jön ki.Azon tudom csúsztatni a kerekeket.
Válasz Zöldfül #30886. hozzászólásáraÜdv.
Nem furcsa,hogy az előző tulaj hogyan tudta túltölteni 3 literrel?Az lehet,hogy külön tér,de nem szimering válassza el őket,és az enged át?(De csak lassan szivárog ezért hirtelen nem változik a váltóolaj szint.)Nekem mitsum van,azon láthatóan egyterű a kihajtás és a váltó.
Válasz hspityu #30885. hozzászólásáraKöszi!
A váltó nívóját néztem, az nem csökkent. Ellenben 3 liter olajat engedtem le a kihajtásból, mire a nívószintre ért az olaj. (Amúgy azért vettem le a kereket, mert valahonnan menet közben a kihajtásból csöpög, arra próbáltam rájönni, hogy szimmeringes-e, vagy valahol a dekni csavarjai/tömítése engedi-e az olajat. De ez valószínű, hogy szimmeringes. :/ )
Válasz Zöldfül #30884. hozzászólásáraSajnos nem tudom a Kubotánál ,hogy van a Yanmarnál a lehajtásban a váltó olaja adja a kenést,mert egy olajtér,a váltó,a lehatás,a kihajtás.
Nézd meg a nívót a váltóban, ha csökken akkor biztos,hogy a váltóból is engeded az olajat.
MAYDAY! MAYDAY! Kubota L1801, a bal oldali csavar elvileg a kihajtás nívó- és felöntőnyílása. Nade: úgy dől belőle az olaj, mint a Barátság II-ből. Eddig kb. másfél litert engedtem ki és még mindig sugárban nyomja. Létezik, h. előző tulaj ennyire túltöltötte, v. elképzelhető az a vészforgatókönyv, h. valahonnan a váltóból ömlik át a lé a kihajtásba? ( A gépkönyv szerint külön olajzású a kettő.)
Válasz wernerj #30874. hozzászólásáraMost nézem, nem látszanak a méretek. 2.kép: 110 cm a hossz, 80 és 88,5 a furat. 3.kép:80 hossz, 30 és 40 a furat. 4.kép: 40 cm szélesség. Anyaga 60x60-as zártszelvény. Remélem segít valamit.
Sziasztok!
Van valakinek lovas ekéből készült ekéje?
Az eke gerendőre lennék kiváncsi hogy mik a méretek mert az enyémet át szeretném alakítani T25-ös után volt készítve és nagyon el kell huzatnom oldalra túl széles.
Előre is köszönöm ha tud valaki segíteni.
Válasz psycho #30871. hozzászólásáraElméletileg a szimeringeknek és a csapágyaknak birnia kellene. Van olyan traki aminek a felnijét is lehet állítani. Sőt vam gyári nyomtáv szélesítő is ,elméletileg erre tervezték birnia kellene neki. De a vallatásnál majd kiderül.
Válasz 74 Misi #30867. hozzászólásáraAz ok, az más világ. Én nem tudnám elképzelni, hogy a keréksúlyokat fel, le pakolgassam 1-1 ilyen akció miatt, főleg, ha nem sikerül egy alkalomra összerakni a szántást, burgonya rakást, töltögetést. Ennyi erővel tavasztól nyár elejéig lehetne kiforgatva, meg egész ősszel szántások miatt? Kerékcsapágyakat, meg szimmeringeket cserélgessem futószalagon.
35470 hozzászólás
Válasz Adis #30918. hozzászólásáraLánc vagy gumi darabok nem lennének jók?
Válasz Adis #30918. hozzászólásáraNem, de elméletben működhet. A kérdés, nagy szármennyiségnél mennyire örülne neki a rendszer, hogy ott kell "kevernie" a sok cuccot.
Válasz psycho #30917. hozzászólásáraArra gondoltam, hogy vmit kellne tenni a végére, hogy ne engedje a nagy darabokat kirepülni. Ilyet esetleg próbáltál?
Válasz Adis #30916. hozzászólásáraNekem mindkét oldat van állókés, némileg javít a dolgon, de soha nem fog úgy dolgozni, mint egy vízszintes tengelyű.
Sziasztok. Segítséget szeretnék kérni. Olyan problémám van,hogy a függőleges tengelyű szártépőmmel egy menetben nem tudok szép munkát csinálni,mert a szárt túl hamar kidobja. Akinek van ilyen gépe ezt hogy oldja meg?
Válasz lakatosr66 #30914. hozzászólásáraOké,semmi baj!


Válasz Dutrás-Pisti #30912. hozzászólásáraJa, tudom ! Ok ! És sajnálom !
Válasz Dutrás-Pisti #30912. hozzászólásáraSzia !

Biztos ! Most hirtelen nem nagyon tudom miről van szó, de biztos beszéltünk.
Válasz lakatosr66 #30910. hozzászólásáraSzia Robi!






Múltkor beszéltem a G.Istvánnal.Nem lehetséges a vásárlás.Mert nem éri el az egy misit. De azt mondta, hogy ezt már veled megbeszélte.
Válasz egymotoros #30905. hozzászólásáraSzia
Én szántok kétfejes váltva forgatóval.A gépem is 23LE a fejek 27-esek ennél nagyobbat nem ajánlok,vagy akkor egyfejeset válassz.
Egy videóm is van róla:
https://www.youtube.com/watch?v=xVWBeZ8HCjY
Válasz Dutrás-Pisti #30906. hozzászólásáraOccó !
Válasz otkota #30902. hozzászólásáraAkkor megnyugodtam !
Tisztelt Kollégák!
Valaki tud nekem segíteni? A Hinomoto C174 első lehajtásánál az olaj folyik a tányéroknál. A jobb oldalon karmantyúval próbáltam megoldani, de nem tökéletes. A gyári szimering 185,9*169,5*10, de nem találtam sehol. Üdv mindenkinek, előre is köszönöm.
Válasz egymotoros #30905. hozzászólásáraSzia!

Én egyfejest ajánlok.
Válasz otkota #30893. hozzászólásáraSzia itt egy hirdetés:



http://www.agroinform.com/aprohirdetes_adatlap/gep/traktor-45-le-alatt/kubota-k1-6-kistraktor/h_6679420?ref=f4da57aa
Urak! szánt valaki váltva forgatós ekével? Kettes ekében gondolkodom,23 loerővel,de fogalmam sincs melyik fajta milyen lehet. Van valakinek tapasztalata mit szabad megvenni? pl:Vogel Noot vagy Regent stb...ránézésre elég nagy a különbség a forgató mechanika közt, de vajon melyik lehet a használhatóbb probléma mentesebb.
Válasz 76béci #30901. hozzászólásáraHa nem találok semmi japán dealt akkor kereslek. De sajnos még az autók is japánok itthon, meg a traktor is szóval defektes vagyok..........:/
Válasz m.szabolcsy #30895. hozzászólásáraÉn is nézegettem a kínai változatokat. Ha nagyon nem jön össze a japán vonal, akkor a vége valószínűleg ez lesz.
A velencei céget kérdeztem, de az ár a kinézethez képest más cégekhez képest háát.............
Válasz lakatosr66 #30898. hozzászólásáraSzia!
Nem te voltál:)
Válasz otkota #30893. hozzászólásáraNekem van egy egytengelyes eladó traktorom igaz nem japán hanem AGRIA B3400 ha érdekel írj privátba.
Válasz lakatosr66 #30898. hozzászólására
Opps!, sok lett az "ember" a mondatban!
Válasz giriczmp1 #30892. hozzászólásáraSzia ! Mi úgy oldattuk meg, hogy a szintező munkahenger helyére kötöttük rá a gyors csatlakozót. (persze ez akkor jó csak, ha nem kell a szintező munkahenger, helyére menetes orsót raktunk, vagy ilyet)
Válasz otkota #30893. hozzászólásáraBocsi

, ha én vagyok a ludas ! Ha veled beszéltem ma, akkor mentettem a számod !(szólok, ha lesz) Sajnos nem csak én vagyok a hibás, mert idén már egyszer rendeltem 2 db-t,de nem tették be a konténer a japók, pedig kifejezetten kértem tőlük, nem volt hely, állítólag. Van amikor a saját pénzéért az embernek nem azt kap az ember, amit akar.
Ha sikerül máshol venned, nyugodtan vedd meg(nem fogok neheztelni rád), tényleg jó gépek ! Még az is belejátszik a dologba eléggé el vagyunk veszve mostanában a munkával, persze ez nem mentség, de konténer már csak jövőre lesz, előre láthatólag.
Még egyszer bocsánatot kérek !!!
Válasz giriczmp1 #30892. hozzászólásáraÜdv.


Nem ismerem a géptípusodat,de a probléma nem is olyan egyszerű.Gondolom pótkocsi billentéshez kell a csati?
Az elv egyszerű.A nagynyomású csőbe teszel egy T elágazást,gyors csatlakozóval.Utána útváltó kell,hogy vissza tudd vezetni az olajat a tartályba(sebességváltó ház),ha süllyeszteni szeretnéd a pótkocsit.A megvalósítás már sokkal nehezebb!Mit,hol bontsál meg,hogy az eredeti rendszer is működjön.
Válasz otkota #30893. hozzászólásáraIseki 750
Válasz otkota #30893. hozzászólásáraUkrán kinai kombó;-)

270e kint ukránba.
A kelet agro is betudja szerezni, ha megrendeled náluk.
De egy isekit láttan készleten valakinél, ha megtalálom linkelem.
Jó gépek én dolgoztam ilyenekkel
Válasz otkota #30893. hozzászólásáraSzia.
Békéscsabán tavasszal, vettünk ki a konténerből ilyen rotátorokat,asszem 2db volt csak.Szerintem beszéld meg Robival,hogy a legközelebbi rendeléskor legyen a konténerben neked egy ilyen gép.
Japán kistraktorok Békéscsaba 06/70-613-81-73
Sziasztok!
Tud valaki esetleg valamelyik kereskedésben - a kereskedőket is kérdezem - valami alábbi linken találhatóhoz hasonló kis egytengelyes gépsárkányállatot? Egyik kereskedő fél éve hiteget vele hogy hozza de kezdem unni...
https://www.youtube.com/watch?v=9OQabCfrdKY
https://www.youtube.com/watch?v=qj5_ZNTBJh0
Előre is köszönöm a hozzászólásokat!
Hogyan lehet hinomoto e1804 re hidraulika csatlokozot kivezetni?Honnan? Hogy?
Válasz giriczmp1 #30890. hozzászólásáraÜdv.

Én Mol farm jd használok,de többfélét is ajánlanak,pl:Agip multitech 10w40.Valószínű más gyártóknak is van kettős felhasználású olajuk.
Az lenne a kérdésem , hogy hogy lehet hinomoto e1804 re hidraulika kivezetést csinálni? Milyen olaj kell a hajtásra?

Válasz Zöldfül #30884. hozzászólásáraÜdv. Nekem L2201 Dt-m volt (ugyan ez). Annak is egyben volt a váltóval. Féltengely szimeringet cseréltem rajta, akkor szétszedtem az egészet, de én nem találtam semmi szimeringet vagy valamit, ami meggátolná hogy a váltóból a lehajtásokba follyon az olaj.
Válasz Zöldfül #30884. hozzászólásáraÜdv .


Egyébként köszi a képet,most már értem a nyomtávszélesítős problémát is!Az enyém régebbi típus,ott a váltóból hatszög tengely jön ki.Azon tudom csúsztatni a kerekeket.
Válasz Zöldfül #30886. hozzászólásáraÜdv.
Az lehet,hogy külön tér,de nem szimering válassza el őket,és az enged át?
(De csak lassan szivárog ezért hirtelen nem változik a váltóolaj szint.)
Nekem mitsum van,azon láthatóan egyterű a kihajtás és a váltó.
Nem furcsa,hogy az előző tulaj hogyan tudta túltölteni 3 literrel?
Válasz hspityu #30885. hozzászólásáraKöszi!
A váltó nívóját néztem, az nem csökkent. Ellenben 3 liter olajat engedtem le a kihajtásból, mire a nívószintre ért az olaj. (Amúgy azért vettem le a kereket, mert valahonnan menet közben a kihajtásból csöpög, arra próbáltam rájönni, hogy szimmeringes-e, vagy valahol a dekni csavarjai/tömítése engedi-e az olajat. De ez valószínű, hogy szimmeringes. :/ )
Válasz Zöldfül #30884. hozzászólásáraSajnos nem tudom a Kubotánál ,hogy van a Yanmarnál a lehajtásban a váltó olaja adja a kenést,mert egy olajtér,a váltó,a lehatás,a kihajtás.
Nézd meg a nívót a váltóban, ha csökken akkor biztos,hogy a váltóból is engeded az olajat.
MAYDAY! MAYDAY! Kubota L1801, a bal oldali csavar elvileg a kihajtás nívó- és felöntőnyílása. Nade: úgy dől belőle az olaj, mint a Barátság II-ből. Eddig kb. másfél litert engedtem ki és még mindig sugárban nyomja. Létezik, h. előző tulaj ennyire túltöltötte, v. elképzelhető az a vészforgatókönyv, h. valahonnan a váltóból ömlik át a lé a kihajtásba? ( A gépkönyv szerint külön olajzású a kettő.)
Válasz hspityu #30882. hozzászólásáraMásképpen remélem sikerül,kukoricaasztallal van Japán kombájn!
https://www.youtube.com/watch?v=ZsJMuuEgnKA&index=2&list=TLavd8POMNt0UyNTA5MjAxNg
Esetleg ha valakit érdekel. ennyi pénzért megéri.
http://www.jofogas.hu/gyor_moson_sopron/Mutragya_szoro_55429996.htm
Ezt az ekét kell átalakítanom
1,5 hektár le kiszántva.


Válasz wernerj #30874. hozzászólásáraSzia !
Köszi a képeket kiindulási pontnak jó
Válasz patek75 #30873. hozzászólására


Válasz wernerj #30874. hozzászólásáraElől az a lánc mi célt szolgál?
Válasz wernerj #30874. hozzászólásáraMost nézem, nem látszanak a méretek. 2.kép: 110 cm a hossz, 80 és 88,5 a furat. 3.kép:80 hossz, 30 és 40 a furat. 4.kép: 40 cm szélesség. Anyaga 60x60-as zártszelvény. Remélem segít valamit.
Válasz patek75 #30873. hozzászólásáraSzia!




Gép függvénye a dolog, nekem 1m széles a Kubota, az eke 2db egyfejes lovasekéből van.
Sziasztok!
Van valakinek lovas ekéből készült ekéje?
Az eke gerendőre lennék kiváncsi hogy mik a méretek mert az enyémet át szeretném alakítani T25-ös után volt készítve és nagyon el kell huzatnom oldalra túl széles.
Előre is köszönöm ha tud valaki segíteni.
Válasz psycho #30871. hozzászólásáraElméletileg a szimeringeknek és a csapágyaknak birnia kellene. Van olyan traki aminek a felnijét is lehet állítani. Sőt vam gyári nyomtáv szélesítő is ,elméletileg erre tervezték birnia kellene neki. De a vallatásnál majd kiderül.
Válasz 74 Misi #30867. hozzászólásáraAz ok, az más világ. Én nem tudnám elképzelni, hogy a keréksúlyokat fel, le pakolgassam 1-1 ilyen akció miatt, főleg, ha nem sikerül egy alkalomra összerakni a szántást, burgonya rakást, töltögetést. Ennyi erővel tavasztól nyár elejéig lehetne kiforgatva, meg egész ősszel szántások miatt? Kerékcsapágyakat, meg szimmeringeket cserélgessem futószalagon.